هر انچه در منزل نیازدارید!

۷۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زیرانداز نوزاد چیست ؟

از لحظه تولد نوزاد تا سن 2 یا 3 سالگی نیاز به پوشک کردن کودک و تعویض نوزاد امری لازم و ضروری است .تا زمانی که کودک شما از پوشک استفاده می کندبرای تعویض پوشک و نظافت او به تشک زیرانداز کودک نیاز دارید .

اگر تجربه تعویض پوشک را داشته باشید حتما متوجه شده اید که  این کار همیشه ساده و راحت نیست و نیاز به فراهم کردن محیطی پاکیزه و امن برای تمیز کردن نوزاد هست تا مادر بتواند با خیال راحت و بدون استرس پوشک را عوض کند .

زیرانداز نوزاد باید سبک و منعطف باشد تا به راحتی در کیف نوزاد جای بگیرد و قابل حمل باشد . جنس زیرانداز نوزاد مرغوب است تا از ایجاد حساسیت و آلرژی در کودک جلوگیری کند . هم چنین زیرانداز خوب از پس زدن رطوبت ادرار یا مدفوع به روی تشک تخت یا فرش جلوگیری می کند .

با قرار دادن زیرانداز کودک روی سرویس خواب نوزاد  از کثیف و لکه شدن ست خواب او جلوگیری می کنید .

خرید آنلاین زیرانداز نوزاد

انواع زیرانداز نوزاد

  1. زیرانداز یک بار مصرف: همان طور که از نامش پیداست برای یک بار استفاده و تعویض نوزاد استفاده می شود و پس از هر بار استفاده باید دور انداخته شود .این زیرانداز ها از نظر بهداشتی بسیار مناسب است اما ممکن است مقرون به صرفه نباشد .
  2. زیرانداز دائمی:این زیرانداز نوزاد از طرفداران بیشتری برخوردار است ، طرح های مختلف و جذابی دارد و قابل شستشو است و می توان آن را سال ها استفاده کرد .

 

انواع زیرانداز نوزاد از نظر طرح و مدل :

زیرانداز های پارچه ای و دائمی نوزاد می تواند بر اساس طرح و مدل به دسته های زیر تقسیم شود :

  • زیرانداز نوزاد فانتزی 
  • زیرانداز نوزاد عروسکی 
  • زیرانداز نوزاد ساده 

 

زیرانداز نوزاد کارتزبیبی

البته کاربرد زیرانداز تعویض پوشک نوزاد در هیچ یک از موارد فرقی ندارد و انتخاب زیرانداز عروسکی یا فانتزی کاملا سلیقه ای است . شما می توانید بر اساس سلیقه و رنگ سیسمونی نوزاد خود یکی از طرح های متنوع زیرانداز نوزاد کارتزبیبی را انتخاب کنید . تنوع بالا در طرح و مدل زیرانداز نوزاد دست شما را در انتخاب باز نگه داشته است .

نکات مهم خرید زیرانداز نوزاد

  • قیمت زیرانداز نوزاد: هنگام خرید آنلاین  زیرانداز نوزاد ممکن است به قیمت های مختلف برخورد کنید چرا که کیفیت های مختلف قیمت های متنوعی دارد و سعی کنید زیرانداز نوزاد باکیفیت و خوب را خریداری کنید تا از خرید مجدد و هزینه دوباره جلوگیری شود.
  • جنس زیرانداز نوزاد: یکی از مواردی که هنگام خرید زیرانداز کودک باید به آن توجه کنید جنس آن است چرا که جنس مرغوب و خوب زیرانداز باید فاقد حساسیت باشد .
  • قابل شستشو : زیرانداز نوزاد به دلیل این که با ادرار و مدفوع کودک در ارتباط است و از طرفی پوست نازک کودک مدام با آن تماس است باید در فاصله زمانی مناسب شسته و ضدعفونی شود بنابراین باید قابلیت شستشو را داشته باشد .
  • مدل زیرانداز نوزاد : امروزه با تنوع بسیاری که در بازار وجود دارد ، انواع مختلف با طرح های متنوعی از زیرانداز نوزاد وجود دارد . مثل داشتن بالشتک ، آویز های عروسکی و…
  • قابلیت حمل : زیرانداز خوب نوزاد باید به راحتی تا و در ساک نوزاد جا شود . سبک بودن در عین حال باکیفیت بودن زیرانداز تعویض نوزاد نشانه ی مرغوب بودن آن است .
  • کیفیت :زیرانداز نوزاد با کیفیت بادوام است و سال های سال قابل استفاده می باشد .
  • اندازه : زیرانداز کودک باید متناسب با سن کودک و نه خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد . تا بیشترین کارایی را داشته باشد .

فروش اینترنتی زیرانداز نوزاد

  • 10 ویژگی و کاربرد زیرانداز نوزاد خوب و باکیفیت

    1. جلوگیری از انتشار میکروب و بیماری
    2. جاذب رطوبت بالا
    3. کاهش هزینه و مقرون به صرفه
    4. ضدحساسیت و بدون آلرژی
    5. نرم و لطیف
    6. مانع از انتقال رطوبت به تشک
    7. بادوام و مقاوم در برابر پارگی
    8. سبک ، کم جا و قابل حمل
    9. اندازه استاندارد و مناسب
    10. کم ترین ضریب اصطکاک

    مزایای خرید زیرانداز نوزاد

    با خرید زیرانداز نوزاد ، یک بار هزینه می کنید و کالای کاربردی را بارها استفاده می کنید .دوام و کیفیت زیرانداز نوزاد نسبت به نوع یک بار مصرف بیشتر است .قابل حمل وسبک است و به راحتی در میهمانی ها ، مسافرت و مهد کودک قابل استفاده است .همیشه در دسترس است و شستشوی آن بسیار راحت است . جنس نرم ولطیف آن از بروز حساسیت برای کودک جلوگیری می کند .زیرانداز نوزاد از نم زدگی و انتقال رطوبت به تشک ، تخت یا فرش جلوگیری می کند.

     

  •  

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

لباس کار مردانه به عنوان یک پوشش محافظت کننده، دارای طراحی‌های متنوعی است. به‌طور کلی بر اساس تیپ ظاهری که این لباس‌ها دارند، به دو صورت دوتیکه و یکسره تولید می‌شود. لباس کار دوتیکه، که دارای یک کاپش برای پوشش بالا تنه و یک شلوار به منظور پوشش پایین تنه می‌باشد. این دو تکه لباس، به‌طور جدا از هم بوده و فرد می‌تواند بنابر موقعیتی که در آن قرار دارد، از هر کدام بدون دیگری استفاده کند. در لباس کار یکسره یا سرهمی، دو بخش پوشاننده بالاتنه و پایین‌‌تنه به هم پیوسته و متصل هستند و نمی‌توان این دو قسمت لباس را از هم جدا کرد. لباس‌های کار، در کارهای مختلفی، بنابر شرایط و سلیقه افراد قابل استفاده هستند. مدل‌های لباس کار کیفیت متفاوتی دارند و از پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند.

۵ ویژگی لباس کار مردانه

پیش از خرید لباس ایمنی و مخصوص کار، بهتر است ۵ ویژگی لباس کار مردانه را بدانید، تا با توجه به شرایطی‌‌که در آن فعالیت می‌کنید، بتوانید محصول مناسب خود را انتخاب کنید. اولین نکته درانتخاب لباس کار، آگاهی از میزان حفاظت فرد، در برابر آسیب‌های ناشی از فعالیت کاری اوست، که بر اساس آن مشخص می‌شود، چه لباسی و با چه طرحی مناسب شرایط و موقعیت شغلی شماست و می‌تواند از بدن شما در مقابل خطرات احتمالی محافظت کند. مهم‌ترین ویژگی لباس کار، حفظ ایمنی افراد با توجه به انواع خطراتی است، که در حین کارکردن آن‌ها را تهدید می‌کند. این لباس مانند یک پوشش سراسری، بیشتر قسمت‌های بدن (دست، تنه، پا) را در مقابل انواع آلاینده‌ها، مواد مضر و سوختگی ناشی از پرتاب مواد بسیار داغ و مذاب و..محافظت می‌کند. لباس کار در انواع رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های متنوعی تولید و ارائه می‌شود. بسیاری از شرکت‎‌های بزرگ و سازمان یافته، مطابق با اهدافی که دارند، اقدام به تهیه لباس‌ کار مخصوص برای تمام پرسنل خود می‌کنند. اهداف این مراکز برای همسان و متحدالشکل کردن تمامی اعضای فعال شرکت خود مواردی مانند؛ حفظ سلامت و ایمنی کارکنان، نظم و ترتیب بخشیدن به کارمندان، رعایت مسائل بهداشتی، بالا بردن پرستیژ کاری، اهداف تبلیغاتی به منظور معرفی شرکت یا سازمان، اهداف شخصی کارفرما و..می‌باشد.

 

  • اگر در محیطی کار می‌کنید، که همواره با مواد قابل انفجار، اشتعال، مسموم کننده و گرد و غبار سر و کار دارید، لباس کار نباید به‌صورت جیب‌دار و لبه‌دار و یا دمپا شلوار تا زده شده باشد. زیرا امکان دارد مقداری آلودگی در لبه و چین‌های لباس باقی‌‌بماند.
  • استفاده بر چسب‌های روی لباس و نیز سایر مواد و تکه‌های قابل اشتعال همراه با لباس، در محیط‌هایی که خطر حریق و انفجار وجود دارد، کاملا ممنوع است.
  • لباس کار باید کاملا متناسب با بدن، اندازه و سایز افراد باشد. اگر در نزدیک ماشین‌آلات مشغول به‌کار هستید و یا با ماشین کار می‌کنید، باید لباس کاملا پوشیده بوده و دارای پارگی نباشد. در چنین شرایطی لباس باز یا به اصطلاح تیشرت کارگری اصلا توصیه نمی‌شود.
  • کارکنانی که با مواد رادیو اکتیو، اسیدی یا مواد مضر و خورنده سر و کار دارند، لباس کارگری باید یکپارچه و بدون منفذ و متناسب با نوع موادی باشد، که با آن در محیط کار در ارتباط هستند. در مواردی هم باید علاوه بر لباس از کلاه، دستکش و کفش، که غیرقابل نفوذ برای مواد مضر باشد استفاده کنند.
  • چنانچه به‌دلیل شرایط کاری، کارکنان مجبور باشند به‌صورت مستمر آستین خود را بالا بزنند، باید از لباس کار آستین کوتاه یا همان تیشرت کارگری استفاده کنند. اگر بنابر شرایط کاری افراد، لباس فرم آن‌ها باید به‌صورت بارانی (پالتویی) و دارای کلاه باشد، جنس کلاه باید از پارچه‌ای ضدآب همراه با آستری نخی، که قابل استفاده برای مناطق معتدل است انتخاب شود. برای مناطق سردسیر نیز کلاه لباس کار را از جنس پشمی تولید می‌کنند.

اگر شغل شما جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود و می‌خواهید به بهترین شیوه ممکن، از سلامتی خود در حین کار محافظت کنید، توصیه ما این است که از فروشگاه  لباس کار  دوخت یادگار  دیدن کنید. این فروشگاه سال‌هاست که در زمینه عرضه انواع لباس‌های کار، با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب و بسیار منصفانه فعالیت می‌کند. در صورتی‌که نتوانید حضوری کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید، می‌توانید به آسانی و به‌صورت تلفنی با مشورت کارشناسان آگاه ما، خرید خود را انجام دهید.

 

انتخاب جنس لباس کار، به عنوان یک پوشش محافظتی سراسری برای تنه و بدن در برابر شرایط محیطی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌طور کلی جنس پارچه لباس کار، بنابر وضع محیط کاری هر کدام از شغل‌های مهندسی یا کارگری، می‌تواند تولید شده از الیاف مصنوعی، طبیعی و یا ترکیبی از هر دو باشد. اگر ترکیب پنبه داخل الیاف زیاد باشد، جنس پارچه به الیاف طبیعی نزدیک‌تر بوده و تبادل حرارتی و گردش هوا در آن بیشتر خواهد بود. در ادامه به معرفی سه نوع از پرکاربردترین پارچه‌های لباس کار مردانه می‌پردازیم.

پارچه کجراه

این نوع از پارچه لباس کار، تولید شده از الیاف طبیعی یا مصنوعی یا در مواردی ترکیبی از هر دو جنس می‌باشد. مثلا ۷۰ درصد پارچه کجراه پنبه و ۳۰ درصد آن پلی استر است و یا بلعکس. استفاده از جنس پنبه، برای لباس افرادی‌که با جرقه و آتش سرو کار دارند بسیار مفید خواهد بود، زیرا در صورت پرتاب جرقه به لباس جنس پنبه‌ای به آسانی سوراخ نمی‌شود.

پارچه ترگال کجراه

این پارچه با داشتن الیاف طبیعی، یک لباس کار گرم برای شخص استفاده کننده محسوب می‌شود. این جنس پارچه مقاومت کششی خوب و ضخامت بیشتری، نسبت به پارچه ترگال ساده دارد. معمولا این نوع جنس پارچه، به‌دلیل ویژگی‌های مفید و منحصر بفردی که دارد، به عنوان پارچه لباس کار معروف است.

پارچه ترگال ساده

این پارچه مناسب‌ترین و بهترین جنس برای تولید یونیفرم‌های اداری، مدرسه، رستوران‌ها و لباس کار برای مردان در فروشگاه و شرکت‌ها است. این لباس‌های کار در انواع رنگ‌های بسیار متنوع تیره و روشن تولید می‌شود.

پارچه‌های از جنس PVC

لباس کاری که از جنس  PVC است، به‎‌طور اختصاصی در مشاغلی ویژه و یا در فصل‌های سرد از آن‌ها به عنوان عایق رطوبت و سرما مثلا در سرد خانه‌ها و..استفاده می‌شود. همچنین لباس کارهای که مخصوص کار در کنار کوره‌های داغ و ضدحریق هستند، از این جنس پارچه تولید می‌شوند. البته لباس‌هایی نیز برای کار در مجاورت کوره و فرایند‌های حرارتی بالا با الیاف مخصوص، که دارای پوششی آلومینیومی هستند نیز تولید می‌شوند، این نوع از لباس کار اشعه مادون قرمز را تامیزان ۹۰% برگشت می‌دهد.

استفاده از لباس کار و حداقل تجهیزات ایمنی (کلاه دستکش کفش و..)، برای محافظت از سلامتی در محل کار امری ضروری است. توجه به جنس لباس کار و کیفیت آن، با حداقل میزان پلی‌استر (الیاف مصنوعی) مورد استفاده در جنس پارچه مهم است. سایز لباس کار باید کاملا استاندارد باشد، تا موجب ایجاد شکافی در ناحیه درزهای لباس نشود. باید به نوع دوخت لباس کار و ریز بودن دوخت آن توجه داشت. ریز بودن دوخت، سبب زیبایی و استحکام بیشتر لباس می‌شود. در حال حاضر بیشتر لباس کارها دو دوخت و در مواردی به‌‎صورت سه دوخت تهیه می‌شوند، که سبب مقاومت بیشتر آن است.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی لباس کار برای آقایان

به طور کلی عوامل بسیار زیادی بر قیمت نهایی لباس کار مردانه که در بازار عرضه می‌شود، اثرگذار است که در این بخش به معرفی موردی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

 

  • درصد الیاف طبیعی 
  • نوع روکش 
  • وارداتی بودن یا نبودن پارچه 
  • خرید به صورت عمده 
  • تعداد ویژگی‌های مثبت مثل استحکام، لطافت و… 
  • تعداد ویژگی‌های منفی مثل آبرفت، رنگ‌دهی و … 
  • کیفیت پارچه
  • جنس پارچه مصرف شده برای تولید لباس کار مردانه 
  • برند تولید کننده پارچه و لباس کار 
  • خرید به صورت عمده 
  • ویژگی‌های منحصر به فرد

 

 

 

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

لباس های بیمارستانی نقش مهمی در بهبود شرایط بهداشتی بیمارستانها دارند. این لباس ها باید در کنار داشتن الزامات بهداشتی مورد نیاز، حس راحتی و آسایش را به بیمار منتقل کنند. در حال حاضر، تولید کنندگان ایرانی زیادی وجود دارند که به تولید لباس های بیمارستانی با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا مشغول هستند. با ما همراه باشید تا ویژگی های یک لباس بیمارستانی مناسب را بررسی کنیم.

جنس لباس بیمارستانی مناسب چیست؟

لباس های بیمارستانی در تمامی مراکز درمانی از جمله آزمایشگاه، کلینیک، مطب پزشکان، مرکز تصویر برداری و بیمارستان ها کاربرد دارند. همان طور که گفته شد این مراکز دارای استانداردهای بهداشتی خاص خود هستند و لباس های استفاده شده در این مراکز باید از لحاظ بهداشتی در سطح قابل قبولی باشند. پارچه مورد استفاده در این نوع لباس ها باید با رعایت قوانین بهداشتی تولید شوند و از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا در برابر شستشو و ضد عفونی مداوم مقاومت داشته باشند. همانطور که می دانید حس راحتی و آرامش به بیماران کمک می کند تا فرآیند بهبود و ترخیص از بیمارستان را سریع تر طی کنند. جالب است بدانید استفاده از پارچه های لطیف، سبک و با رنگ های زیبا در تولید لباس های بیمارستانی به افزایش راحتی و آرامش بیمار کمک زیادی می کنند. عامل مهم دیگر در انتخاب جنس لباس های بیمارستانی، اطمینان از عدم ایجاد حساسیت پوستی در بیماران است. واضح است که لباس های بیمارستانی فقط شامل لباس بیماران نمی شود. لباس فرم کادر پزشکی و پرستاری، لباس پرسنل بیمارستان، لباس بارداری، انواع روپوش، ملحفه، روتختی، لباس خدمات، لباس اتاق عمل و لباس یکبار مصرف از دیگر البسه مورد استفاده در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی هستند آن ها باید از پارچه های مناسب و بادوام دوخته شوند. تولیدکنندگان لباس های بیمارستانی از پارچه ترگال برای دوخت لباس فرم و روپوش استفاده می کنند. همان طور که می دانید این نوع پارچه دارای مقاومت خوبی در برابر شستشوی مداوم دارد. پارچه ترگال نانو به علت عدم جذب مایعات بهترین انتخاب برای دوخت روپوش پزشکان و پرستاران است. پارچه تترون و فلامنت برای دوخت لباس های بیمارستانی، از جمله لباس بیماران کاربرد بسیاری دارد. این پارچه ها لطافت و نرمی فوق العاده ای دارند و در شستشو مداوم با آب ژاول مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و همچنین ضد حساسیت و ضد قارچ هستند. لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در مواردی که نیاز به رعایت استانداردهای بالاتر بهداشتی است کاربرد بسیاری دارند. این نوع لباس ها از پارچه های اسپان باند و کامپوزیت دوخته می شوند. این پارچه ها برای دوخت لباس بیمار، ماسک، کاور کفش، کلاه، لباس جراحی و ... کاربرد دارند.

 

فروش عمده لباس بیمارستانی

 

لباس بیمارستانی باید چه سایزی داشته باشد؟

لباس های فرم مورد استفاده پرسنل و کادر درمان بیمارستان به علت استفاده مداوم و طولانی مدت دارای سایز های متنوعی است تا کادر بیمارستان در انتخاب سایز مناسب خود حق انتخاب بیشتری داشته باشند. لباس هایی که مخصوص زمان بستری بیمار در بخش ها تولید می شوند معمولا استفاده کوتاه مدت دارند و بعد از ترخیص بیمار دفع می شوند به همین خاطر معمولا این لباسها در سایزهای یکسان تولید می شوند و فقط به انواع مردانه، زنانه و بچه گانه تقسیم می شوند. البته بعضی از تولید کنندگان، سایز بندی محدودی را هم در تولید این نوع لباس ها در نظر می گیرند. نوع دیگری از لباس مورد استفاده در بیمارستان ها البسه یکبار مصرف هستند که هم کادر درمان و هم بیماران از آنها استفاده می کنند. شکل و شمایل این لباس ها برای محل های مورد استفاده متفاوت است. به طور مثال لباس مورد استفاده مرکز تصویر برداری شامل شلوار، کلاه و پیراهن است و یا برای ورود به بخش هایی مثل ای. سی. یو. باید کاور کفش پوشید. این نوع لباس ها معمولا دارای سایز آزاد هستند و بیمار برای تغییر سایز آنها از بند لباس ها استفاده می کند. پارچه های مورد استفاده در دوخت لباسهای بیمارستانی فارغ از نوع پارچه، دارای کیفیت های مختلفی هستند. ما در شرکت بازرگانی مایسا لباس های بیمارستانی را با تضمین باکیفیت ترین پارچه ها ارائه می کنیم

 

پزشکان، پرستاران و پرسنل مراکز درمانی همواره از لباس‌های فرم مخصوصی استفاده می‌کنند که این دسته از لباس‌ها ویژگی‌های بهداشتی و پوششی منحصر به فردی دارند. این روپوش‌ها و البسه طراحی خاصی دارند که موجب تمایز پرسنل و کارکنان مراکز درمانی، با مراجعین و دیگر افراد می‌شود. با این حال اگر مدتی را در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها سپری کرده باشید، متوجه می‌شوید که لباس پرسنل این مراکز دارای رنگ‌بندی‌های مختلفی است. با مشاهده این اتفاق، برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که علت رنگ های مختلف در لباس بیمارستانی چیست؟

می‌توان اصلی‌ترین دلایل رنگ بندی لباس های بیمارستانی را ایجاد تمایز میان پرسنل مراکز درمانی دانست. البته باید عنوان کرد که موارد روانشناسی و بصری نیز موجب تفاوت در رنگ لباس های بیمارستانی شده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم علت رنگ های مختلف در لباس بیمارستانی را شرح داده و دلایل آن را توضیح دهیم.

رنگ لباس های بیمارستانی

برای شرح دلیل تفاوت رنگ لباس های بیمارستانی باید به شکل جداگانه به هرکدام از آن‌ها بپردازیم.

  • روپوش پزشکی

روپوش پزشکی که یکی از پراستفاده‌ترین البسه بیمارستانی است بیشتر توسط پزشکان استفاده می‌شود. این دسته از البسه به رنگ سفید هستند. یکی از دلایل استفاده از رنگ سفید در تولید این روپوش‌ها، به روانشناسی رنگ سفید مربوط است. رنگ سفید، رنگ صفات پاک و سادگی است و موجب ایجاد حس آرامش و اطمینان در بیننده می‌شود. از آن‌جایی که راحت بودن بیماران با پزشک معالج بسیار اهمیت دارد، استفاده از این رنگ در روپوش پزشکان بسیار رایج است. علاوه بر این نکات سفید بودن روپوش پزشکان موجب می‌شود که امکان تشخیص آنان از میان بقیه کادر و پرسنل مراکز درمانی آسان‌تر باشد. 

  • روپوش پرستاری

پرستاران از مهم‌ترین افراد مراکز درمانی هستند که وظایف سنگینی بر دوش آن‌ها نهاده شده است. معمولاً رنگ روپوش پرستاران نیز، با بقیه پرسنل تفاوت دارد. البته کد رنگ‌های تعریف شده برای پرستاران و البسه آن‌ها، می‌تواند از مرکز و بیمارستانی، به مرکز و بیمارستان دیگر متفاوت باشد. چراکه تمام بیمارستان‌ها از یک کد رنگی مشخص برای روپوش‌های پرستاری استفاده نمی‌کنند. یکی دیگر از دلایل رنگ بندی لباس های بیمارستانی و مخصوصاً روپوش پرستاری، استفاده از آن‌ها در مراکز مختلفی همچون مراکز مراقبت از سالمندان و بیمارستان کودکان است. بسیاری از مراکز درمانی مختص کودکان از روپوش‌های پرستاری با رنگ‌های شاد استفاده می‌کنند تا علاوه بر تقویت روحیه کادر و بیماران، برای کودکان بیمار جذابیت بیشتری داشته باشد. این کار باعث می‌شود که راحتی بیشتری میان کودکان بیمار و پرستاران وجود داشته و احساس خوبی میان دوطرف برقرار باشد.

  • روپوش یا البسه پرسنل

پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مانند کارکنان بخش تأسیسات و خدمات نیز به سبب حضور در این مراکز، باید از البسه مخصوصی استفاده نمایند. رنگ‌بندی لباس‌های این دسته از افراد نیز با بقیه متفاوت است تا تشخیص آن‌ها آسان‌تر باشد.

  • گان جراحی

گان جراحی یکی دیگر از البسه پرکاربرد در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها است که به سبب ویژگی‌های بصری، معمولاً در رنگ‌های سبز و آبی کمرنگ تولید می‌شود. ما در مقاله‌ای جداگانه به این موضوع پرداخته‌ایم که گان جراحی چیست؟ گان جراحی یا همان لباس اتاق عمل، باید به رنگی باشند که در وحلۀ اول موجب خستگی چشم پزشکان جراح نشوند و در وحلۀ دوم باید رنگ‌ آن‌ها این امکان را فراهم کند که چشم پزشکان به راحتی بتواند بخش‌های خون‌آلود را تشخیص دهد. این دو ویژگی باعث شده‌اند که این دسته از البسه بیمارستانی به رنگ آبی کمرنگ و یا سبز تولید شوند.

موارد تأثیرگذار بر تنوع رنگ بندی لباس های بیمارستانی

همانطور که قبل‌تر ذکر کردیم، علت رنگ های مختلف در لباس بیمارستانی سهولت تشخیص کادر بیمارستان، انتقال حس مناسب به بیماران از طریق رنگ روپوش‌های پرسنل و کمک به پزشکان در فرایند جراحی و … دارای رنگ‌بندی متنوعی هستند. اما چه مواردی بر انتخاب رنگ روپوش‌ها و البسه بیمارستانی تأثیر دارند؟

  • قوانین بیمارستان

قوانین بیمارستان‌ها علت اصلی تنوع رنگ لباس های بیمارستانی است. بسیاری از بیمارستان‌ها با توجه به وظایف و مسئولیت‌های کارکنان هربخش، رنگ خاصی را برای البسه‌ و روپوش‌های آنان قرار می‌دهند. به نحوی که از رنگ روپوش هر فرد می‌توان موقعیت و مسئولیت او را متوجه شد.

  • نوع بیمارستان و مرکز درمانی

یکی دیگر از موارد تأثیرگذار بر تنوع رنگ بندی لباس های بیمارستانی، نوع بیمارستان است. طبیعی است که رنگ پرسنل یک بیمارستان مختص کودکان، با یک بیمارستان مختص سالمندان متفاوت باشد.

 

برای خرید عمده لباس بیمارستانی از بهترین فروشگاه خرید آنلاین لباس بیمارستانی در تهران به دوخت یادگار مراجعه و سفارش اینترنتی خود را ثبت کنید . دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس بیمارستانی در ایران است که اماده فروش عمده لباس بیمارستانی به سراسر کشور می باشد

لباس بیمارستانی چه انواعی دارد؟

لباس بیمارستانی به تمام لباس‌هایی گفته می‌شود که در محیط‌های درمانی استفاده می‌شود و از تنوع بالایی برخوردار است. پرسنل و بیمارانی که در این محیط‌ها حضور دارند، ملزم به استفاده از لباس بیمارستانی هستند، بنابراین خرید لباس بیمارستانی از جمله اولویت‌های مراکز درمانی است.

در یک دسته‌بندی کلی، لباس بیمارستانی به سه نوع لباس بیمارستانی بیمار، پزشک یا جراح و لباس مخصوص بخش اورژانس تقسیم می‌شود. البته می‌توان لباس بیمارستانی را از نظر جنس پارچه به انواع مختلفی تقسیم کرد که مهم‌ترین آن‌ها، لباس بیمارستانی تترون و فلامنت است و این دو پارچه بیشترین کاربرد را در تولید عمدۀ لباس بیمارستانی دارند.

گان جراحی چیست؟

گان جراحی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع لباس بیمارستانی محسوب می‌شود و استفاده از آن برای کادر اتاق عمل الزامی است. گان جراحی به صورت استریل و یک‌بارمصرف تولید می‌شود و پوشیدن آن از نفوذ عفونت‌ها و میکروارگانیسم‌ها جلوگیری می‌کند. گان جراحی عمدتاً به رنگ‌های آبی یا سبز تولید می‌شود تا جراح بتواند رنگ‌های مختلف به ویژه رنگ قرمز خون را به راحتی از سایر رنگ‌ها تشخیص دهد. گان پزشکی با گرماژهای گوناگون تولید می‌شود و هر مرکز درمانی باید با توجه به نیاز خود و کارکردی که از خرید گان جراحی مدنظر دارد، گرماژ استاندارد گان را خریداری کند.

خرید لباس بیمارستانی چه مزایایی دارد؟

خرید لباس بیمارستانی باکیفیت و استاندارد از نیازهای ضروری مراکز درمانی است و مزایای فراوانی برای آنان دارد. مهم‌ترین مزایای خرید لباس بیمارستانی به شرح زیر است:

خرید لباس بیمارستانی موجب رعایت نظم و یکدستی در محیط بیمارستان می‌شود.

به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک می‌کند.

خرید لباس بیمارستانی می‌تواند از ورود میکروب و عفونت به بدن بیمار جلوگیری کند.

در برابر نفوذ ترشحات و مایعات مقاوم است.

بدن شخص را به طور کامل می‌پوشاند و موجب آسایش و راحتی وی می‌شود.

هزینۀ خرید لباس بیمارستانی نسبت به فواید و کارکردی که برای حفظ نظم و بهداشت محیط بیمارستان دارد، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

لباس بیمارستانی یک‌بارمصرف

بهتر است برای خرید لباس بیمارستانی، نوع استریل و یک‌بارمصرف آن را خریداری کنید. خرید لباس بیمارستانی یک‌بارمصرف و استفاده از آن، نقش بسزایی در جلوگیری از انتقال ویروس‌ها و بیماری‌های عفونی به ویژه در اتاق عمل دارد. با خرید لباس بیمارستانی یک‌بارمصرف دیگری نیازی به استخدام نیروی انسانی برای شست‌وشوی البسه بیمارستانی وجود ندارد و در هزینه‌ها صرفه‌جویی قابل‌توجهی می‌شود.

ویژگی‌های بهترین لباس بیمارستانی

خرید لباس بیمارستانی نباید تنها هدف شما باشد، بلکه لازم است بهترین لباس بیمارستانی با بالاترین کیفیت را خریداری کنید. خرید لباس بیمارستانی با کیفیت پایین نه‌تنها کمکی به رعایت بهداشت محیط نمی‌کند، بلکه می‌تواند موجب آلودگی بیشتر محیط و شیوع بیماری‌ها و عفونت‌ها شود. مهم است که لباس بیمارستانی را از تولیدی‌های باتجربه و مطمئن تهیه کنید تا نسبت به کیفیت لباس بیمارستانی مطمئن شوید.

بهترین لباس بیمارستانی از ویژگی‌هایی برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

سبک و لطیف بوده و به ویژه برای کودکان و نوزادان راحت باشد.

بدن بیمار یا پزشک را کامل بپوشاند و بیش از حد نازک و بدن‌نما نباشد.

برای بیماران راحت باشد و محدودیت حرکتی ایجاد نکند.

گرماژ (وزن پارچه) کاملاً استاندارد و متناسب با کارکرد لباس بیمارستانی باشد.

هزینۀ خرید لباس مقرون به صرفه و اقتصادی باشد. در صورت امکان، شرایط ویژه‌ای برای خرید عمدۀ لباس بیمارستانی فراهم شود.

با داشتن قابلیت عبور هوا از لباس، از تعریق فرد جلوگیری کند.

مانع از نفوذ مایعات و ترشحات به لباس شود.

بافت لباس بیمارستانی استاندارد باید متراکم و منسجم باشد.

لباس بیمارستانی باید فاقد دکمه، درز و قطعات جداشدنی باشد.

موجب حساسیت یا خارش پوستی نشود.

گرماژ استاندارد پارچۀ لباس بیمارستانی

گرماژ یا وزن پارچه یکی از معیارهای مهم تعیین نوع لباس بیمارستانی مورد نیاز و خرید آن است. هرچه گرماژ پارچه بیشتر باشد، به این معناست که تراکم بافت و الیاف پارچه نیز بیشتر است. برای خرید بهترین لباس بیمارستانی لازم است اطلاعات کافی در خصوص گرماژ استاندارد محصول مدنظر خود داشته باشید.

به عنوان مثال، چنانچه قصد دارید گان جراحی خریداری کنید، باید پیش از خرید محصول بدانید که گرماژ استاندارد گان جراحی 25 تا 40 گرم است. یا اگر قصد خرید لباس بیمارستانی فلامنت یا تترون را دارید، این البسه بیمارستانی به ترتیب با گرماژ استاندارد 165 گرم و 180 گرم تولید می‌شوند.

 

قیمت روز لباس بیمارستانی

یکی از مسائل مهم هنگام اقدام به خرید لباس بیمارستانی، قیمت این محصول است. قیمت لباس بیمارستانی به عوامل مختلفی از جمله جنس لباس، گرماژ و وزن پارچه، کیفیت لباس، نوع لباس بیمارستانی و نرخ مدنظر شرکت تولیدکنندۀ لباس بیمارستانی بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت روز لباس بیمارستانی می‌توانید با تولیدی‌های مختلف تماس بگیرید یا فروشگاه‌های اینترنتی لباس بیمارستانی را بررسی و قیمت‌های آنان را با یکدیگر مقایسه کنید. پس از کسب اطلاعات کامل درخصوص قیمت روز لباس بیمارستانی، می‌توانید این محصول را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت استاندارد تهیه کنید.

چرا باید خرید لباس بیمارستانی را به صورت اینترنتی انجام دهیم؟

یکی از بهترین راه‌های خرید لباس بیمارستانی و گان جراحی، تهیۀ این محصولات به صورت اینترنتی است. با خرید اینترنتی لباس بیمارستانی گزینه‌های متنوعی برای انتخاب پیش روی شما خواهد بود و در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند دوخت یادگار  و ثبت سفارش خرید لباس بیمارستانی در این فروشگاه‌ها، بهترین لباس بیمارستانی را با قیمت مناسب و اقتصادی خریداری کنید. البته لازم است پیش از ثبت سفارش، راجع به اعتبار فروشگاه اینترنتی و کیفیت محصولات تحقیق کرده یا از امکان مشاورۀ فروش برخی فروشگاه‌های اینترنتی استفاده کنید.

 

09199176576

 

02156620989

 

 
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

انیمیشن تبلیغاتی چیست؟

ویدئوی کوتاه که متشکل از تصاویر متحرک بوده و بصورت حلقه ای تکرار می شود را انیمیشن تبلیغاتی می گویند. این روش برای تبلیغات در حوزه های دیجیتال مارکتینگ بسیار رایج است. مزیت این روش، تکرار شونده بودن و پخش یکپارچه آن است. کاربر در نگاه اول متوجه این تکرار نشده و برایش جذاب به نظر می رسد.

از این روش تبلیغاتی می توان برای معرفی محصول یا خدمات هر کسب و کار استفاده کرد. زیرا در مقایسه با یک محتوای ثابت و استاتیک، تحرک و پویایی برای کاربران جذاب تر است. بنابراین، انیمیشن سازان با طراحی انیمیشن های حرفه ای در قالب تبلیغات ابتکاری و جدید، می توانند خدمات تبلیغاتی بی نظیری به شرکت ها ارائه دهند.

نکات مربوط به ساخت و تولید انیمیشن تبلیغاتی

ساخت انیمیشن های تبلیغاتی نیازمند توجه به نکات بسیارمهمی است. این انیمیشن ها کوتاه هستند و برای اثرگذاری بر مخاطب معمولا ۵ الی ۶ ثانیه بیشتر فرصت ندارید. بنابراین ساخت و تولید باید بگونه ای باشد که علاوه بر رساندن پیام موردنظر، طراحی بی نقصی داشته و برای کاربر جذاب باشد. مهمترین نکاتی که در ساخت این نوع تبلیغات باید دقت شود عبارتند از:

  • استفاده از سناریویی جامع، حرفه ای و پرمحتوا
  • بکارگیری ایده های مبتکرانه و جدید
  • استفاده از گرافیک حرفه ای
  • استفاده از صداهای باکیفیت و حرفه ای برای صداگذاری
  • ایجاد هماهنگی میان صدا و تصویر
  • زمان بندی صحیح برای رسیدن به بهترین نتیجه
  • رعایت قوانین کپی رایت در استفاده از برخی شخصیت های کارتونی که در انحصار شرکت های خاص قرار دارند.

اثرات و مزایای ساخت انیمیشن های تبلیغاتی

هماهنگونه که بیان شد، این روش تبلیغاتی بسیار قدرتمند و پربازده است.

  • به کمک انیمیشن تبلیغاتی می توانید مخاطب را در مدت زمان بسیار کوتاه سرگرم کنید.
  • در این روش، آزادی عمل بیشتری دارید و می توانید از هر ایده خلاقانه ای یک محتوای ویدئویی جذاب برای معرفی خود بسازید.
  • استفاده از این روش، محدود به شرکت های بزرگ نیست بلکه هر کسب و کار نوپا و کوچکی می تواند از آن استفاده کند.
  • در حالت تبلیغات بصری و نمایشی، اطلاعات بیشتری به مغز ما ارسال می شود. با استفاده از تصاویر می توان یک مفهوم را بهتر منتقل کرد.
  • استفاده از این روش، بسیار موثرتر از ارتباطات کلامی با مخاطبین است. در این حالت، دیگران تلاش بیشتری برای شناخت بیشتر شما خواهند داشت.
  • به هر میزان که ذهن شما بتواند قوانین طبیعت و حقایق را کنار بزند می توانید رویاپردازی کنید. درصورتی که در ساخت ویدئو تبلیغاتی، چنین امکانی وجود ندارد.
  • این روش به دلیل مقرون به صرفه بودن و زمان موردنیاز کمتر، برای کسب و کارهای کوچک و نوپا نیز قابل استفاده است.
  • برای آماده سازی انیمیشن تبلیغاتی که اغلب از موشن گرافیک استفاده می شود، براحتی می توان در هر مرحله تغییرات موردنیاز را انجام داده و بروزرسانی کرد.

استفاده از انیمیشن  تبلیغاتی در دنیای امروز، امری رایج و متداول است. و این محبوبیت پس از پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی انیمیشن های کامپیوتری بسیار بیشتر شده است. پیشرفتی که نه تنها گوی سبقت را از انیمیشن های قدیمی که به صورت دستی مراحل تولید آن سپری می شد، ربود. بلکه سبب وقوع یک تحول بزرگ و شگفت انگیز در زمینه ی انیمیشن  تبلیغاتی ، نیز شده بود. به طوری که امروزه یکی از جدی ترین گزینه های روی میز مدیران تجاری، برای تبلیغ محصولات خود، استفاده از انیمیشن  تبلیغاتی می باشد. اما وقتی دلیل این محبوبیت را جست و جو می کنیم، به مواردی جالب می رسیم که  بررسی و کاوش پیرامون آن ها سبب پیشرفت خودمان و یا ارتقای پروژه انیمیشنی که برای تبلیغات محصولی می سازیم، بشود.
 

انیمیشن  تبلیغاتی در بسیاری از جنبه ها اثربخشی ویژه ای دارد؛ زیرا به  عنوان مثال می تواند گزینه ای بسیار ارزان تر نسبت به تبلیغات های سنتی، باشد. و همچنین در جذب مخاطبان و همچنین بسیاری از مزایای دیگر موثر باشد. در تبلیغات های به روش سنتی، دقیقا مانند ضبط فیلم ها، بازیگران نقشی که کارگردان هنری بر عهده آن ها قرار می داد را اجرا می کردند. که در این روش به تعداد قابل توجهی نیروی انسانی برای ساخت و تولید نهایی، احتیاج می شد. و علاوه بر این، وقوع خطاهای احتمالی که اجتناب ناپذیرند، می تواند هزینه های مالی و هزینه زمانی پروژه را افزایش بدهد. که این هزینه ها با توجه به دامنه  گسترده تر وقوع خطا و تاخیر در روش های سنتی، نسبت به انیمیشن  تبلیغاتی ، تفاوت قابل توجهی پیدا می کند. و دلیل آن این است که برای ساخت انیمیشن تبلیغاتی ، تنها به چند انیماتور متخصص و کار بلد و بازیگران صوتی، نیاز خواهید داشت.
اما هزینه و زمان تنها دلایل برتری انیمیشن  تبلیغاتی نسبت به مدل های سنتی در زمینه تبلیغات نیست، بلکه موارد دیگری هم وجود دارد که  در ادامه از آن ها نام می بریم:

  • انیمیشن به طور کلی سرگرم کننده است؛ برای تماشا و ایجاد تعامل با مخاطبان، موفق تر از تبلیغات سنتی است.
  • انیمیشن اغلب شامل جنبه های طنز یا کمدی است؛ که تماشاگر را برای مدت طولانی سرگرم می کند.

  • انیمیشن به شما اجازه می دهد که خلاقیت بیشتری داشته باشید؛ زیرا شما می توانید تقریبا هر چیزی را در انیمیشن های تبلیغاتی ارائه دهید؛ همچنین در انیمیشن شما هیچ محدودیتی برای نمایش مفاهیم های غیر واقعی، که در دنیای زنده  وجود ندارند، ندارید. ضمن اینکه ترکیب تخیلات ذهنی با داستان شما، نیز یک راه خوب برای جذب توجه مخاطبان است.

  • انیمیشن می تواند جوهر برند شما را در خود بگنجاند؛ و دقیقا همانطوری که شما می خواهید، محصول را برای مخاطبان خود، تبیین کند.

  • انیمیشن  تبلیغاتی به طور کلی شامل فیلم های کوتاه است؛ که به صورت واضح و سریع، با مخاطبان خود، ارتباط برقرار می کنند. و اطلاعات را به شیوه ای خلاقانه منتقل می کنند.



یک انیمیشن تبلیغاتی قادر به خلاصه کردن کل تبلیغات خود، در چند قاب تصویر که شامل صدا نیز هستند، می باشد. و این توانایی شماست که یک مفهوم جامع و قوی را در همین چند قاب تصویری که در اختیار دارید، به نمایش بگذارید. انیمیشن به شما اجازه می دهد شخصیت هایی را ایجاد کنید که نیازی به واقع بینی ندارند. و می توانند در دنیای مجازی که از زندگی روزمره ما دور است، زندگی کنند. و این ویژگی برتر به شما اجازه می دهد که با استفاده از همین قدرت تخیل، ذهن مخاطب را سمت خود جذب کنید.
یکی از نقش های ویژه انیمیشن در تبلیغات این است که، کمک می کند تا ارتباطات خود را با مشتریان را بهبود بخشید. همه حوصله و یا فرصت خواندن صفحات و متن های زیاد را برای درک محصول شما را، نخواهند داشت؛ اما اکثر افراد ویدیو های جالب انیمیشنی را به خوبی تماشا می کنند. درواقع حضور انیمیشن در تبلیغات، به شما اجازه می دهد همه چیز را به سادگی و به طور موثر توضیح دهید؛ و همچنین به مشتریان خود، در درک محصول یا نام تجاری خود کمک کنید. استفاده از انیمیشن به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما می تواند نگاه مدرن و دقیق شما را افزایش داده و نام تجاری شما را جذاب تر و جذاب تر کند

علاوه بر آن  همانطوری که پیش تر اشاره کردیم، هزینه های زیادی برای نیروی کار وجود دارد. و به طور کلی در انیمیشن های تبلیغاتی صرفه جویی زیادی در هزینه های تولید و کم بودن تاخیر های زمانی وجود دارد. و یک قابلیت شگفت انگیز دیگر آن است که، قبل از این که محصول فیزیکی خود را در دسترس داشته باشید، می توانید محصولات خود را با استفاده از انیمیشن، پیش فروش کنید. در واقع انیمیشن به شما، برای نشان دادن یک محصول بدون آن که آماده در دستان شما باشد، کمک ویژه ای می کند. انیمیشن نیز با مهیا کردن جلوه های ویژه، نورپردازی و رنگ ها ی جذاب، اجازه می دهد تا جذابیت بیشتری محصول خود را  برای مشتریان معرفی کنید.
 

استفاده از انیمیشن های تبلیغاتی به شما اجازه می دهد که یک شخصیت انیمیشنی مجزا، برای نشان دادن محصول یا نام تجاری خود داشته باشید. که می تواند از یک بازیگر زنده، خیلی موثرتر باشد. تبلیغات های انیمیشنی ساخته شده برای تلویزیون، رسانه ها و شبکه های اجتماعی و وب سایت ها، با استفاده از شخصیت انیمیشنی اختصاصی، که برای برند و یا محصول شما، طراحی شده است، کمک زیادی می کند که محصول و یا نام تجاری شما در خاطره و ذهن مخاطبان نقش ببندد.

علاوه بر آن مطالعات نیز نشان داده است که استفاده از انیمیشن در تبلیغات تنها در سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است؛ به این معنی که صاحبان کسب و کار بیشتر به این سمت می روند که انیمیشن برای فروش، توضیح و آموزش تاثیر به سزایی می گذارد. انیمیشن های تبلیغاتی تولید شده، آمار بازدیدکنندگان سایت را بهبود می بخشد، نقشی اساسی در بهینه سازی موتور های جست و جو، ازجمله گوگل، دارد، و همچنین نرخ تبدیل محصولات تولیدی به فروش را بهبود می بخشد.

تاثیر انیمیشن در تبلیغات کسب و کارها

انسان پر مشغله‌ی دنیای امروز در حالی که به دنبال یادگیری در عین سرگرم شدن است اما وقت چندانی برای این موضوع نمی گذارد در اینجا هنر تصاویر متحرک به میدان می آیند تا بهترین و سریع ترین و جذاب ترین شکل ممکن این خواسته ی انسان را برآورده کنند از این رو طراحی انیمشین های تبلیغاتی یکی از موثرین راهها برای جلب توجه مشتریان و مخاطبان مورد نظر شما هستند.

شما می‌توانید در قالب یک داستان جالب و طنزگونه توسط کارکترها و شخصیتهایی خیالی و مختص به شرکت خودتان، پیام محصولتان را به بینندگان انیمیشن تبلیغاتی خود منتقل کنید.

اینکار باعث می‌شود که نه تنها در چشم آنها بسیار جذاب و دوست داشتنی ظاهر شوید بلکه با قصه گویی و داستان پردازی مستقل اعتماد آنها را هم جذب خواهید کرد چون انیمیشن بدلیل شکل فیزیکی ای که دارد با روح و احساسات انسانها ارتباط برقرار می‌کند.

همچنین از دیگر دلایل اثر گذاری خوب انیمیشن بر تبلیغات امکان اشتراک گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ویدیویی است که این روزها مخاطبان فراوانی دارد و گستره‌ی بینندگان محصول شما را زیاد خواهد کرد.

انواع انیمیشن

انیمیشن ها براساس نرم افزارهایی که آنها را  می سازند و نوع نمایش تصاویر انواع مختلفی دارند که به ۵ گروه انیمیشن دو بعدی، انیمیشن سه بعدی، موشن گرافیک، استاپ موشن و انیمیشن سنتی تقسیم می‌شوند که هرکدام با ابزارهای مخصوص به خود و براساس علایق و خواسته‌ی سازنده ساخته می‌شوند.

در این بین برای تبلیغات بیشتر از سه نوع انیمیشن دو بعدی، انیمیشن سه بعدی و موشن گرافیک در ویدیو مارکتینگ استفاده می‌شود.
 

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. مدت زمان ویدئو و پیچیدگی فیلمنامه مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت گذاری انیمیشن هستند.

به طور معمول هزینه ساخت انیمیشن‌ تبلیغاتی کمتر از فیلم کوتاه است و روشی خلاقانه برای ارتباط موثر با مشتریان بالقوه می‌باشد. انیمیشن‌ها به صورت بنر تبلیغاتی در فضای مجازی باشند و یا محتوای ویدئویی در شبکه‌های تلویزیونی، ‌می‌توانند به کسب و کارها کمک کنند تا محصولات خود را معرفی نمایند. همچنین با کمترین هزینه آگاهی مصرف‌کنندگان از یک برند را افزایش می‌دهند.

بیشتر بدانید:

بازاریابی محتوایی نیز به تولید محتوای خوب و نظارت روی آن تمرکز می کند. در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولید محتوا با اخذ سفارش تولید محتوا انواع محتواهای کاربردی را در اختیار شما قرار می دهند تا به کمک آنها بتوانید مخاطبان خود را جلب نمایید.

 

انیمیشن تبلیغاتی، ویدئویی کوتاه است که به طور واضح و سریع اطلاعات را به مخاطب منتقل ‌می‌کند. اغلب کسب و کارها برای تبلیغ برند در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، آپارات و... از انیمیشن و یا موشن گرافیک‌های ساده استفاده ‌می‌کنند. محبوبیت این نوع ویدئوها همچنان در حال افزایش است و راهکاری عالی برای معرفی محصول و اطلاع رسانی درباره برند می‌باشد. هزینه ساخت انواع انیمیشن‌ها متفاوت است و معمولا محتواهای ویدئویی تبلیغاتی توسط تیم‌های حرفه‌ای ساخته ‌می‌شوند. 

فهرست مطالبی که در این مقاله مطرح شده‌اند عبارتند از: هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی، سفارش ساخت انیمیشن، مهارت‌های لازم برای ساخت انیمیشن‌، انواع انیمیشن تبلیغاتی، فیلمنامه و کاراکترهای انیمیشن تبلیغاتی.

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی 

هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل تاثیرگذار عبارتند از: تایم انیمیشن، نوع فیلمنامه، ساخت استوری بورد، رعایت استانداردهای پخش، شیوه تدوین و مدت زمان اجرای پروژه. انیمیشن‌ها فقط به متحرک‌ سازی گرافیک‌ها و تصاویر محدود نمی‌‌شوند، بلکه به شیوه داستانی و از طریق کاراکترها ‌می‌توانند اطلاعات و مفاهیم پیچیده را به مخاطب نمایش دهند. تایم انیمیشن‌های تبلیغاتی متفاوت است و ‌این نوع ویدئوها می‌توانند درباره هر موضوعی ساخته شوند. معمولا یک انیمیشن‌ تبلیغاتی در مدت زمان 15 تا 60 ثانیه به نمایش گذاشته ‌می‌شود. سازندگان انیمیشن قبل از هر کاری بر اساس طول ویدئو و میزان پیچیدگی آن بودجه پروژه را برآورد ‌می‌کنند. منطقی است که هر چه طول ویدئو و تعداد اعضای تیم سازنده انیمیشن بیشتر باشد، هزینه بالاتری برای ساخت آن در نظر گرفته ‌می‌شود. به عنوان مثال قیمت انیمیشن 30 ثانیه‌ای بسیار کمتر از یک ویدئوی 3 دقیقه‌ای است.

استانداردهای پخش و ابعاد خروجی مانند 4K، Full HD و HD موارد دیگری هستند که در هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی محاسبه ‌می‌شوند. هرچه کیفیت خروجی بهتر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. تدوین و کارگردانی نیز از جمله عوامل تعیین‌کننده قیمت هستند. تدوین یکی از مهمترین مراحل در ساخت انیمیشن است. طی این مرحله ویدئوی نهایی برای انتشار آماده ‌می‌شود. به عبارتی ادغام، ویرایش و اصلاح فریم‌های ویدئو در مرحله تدوین انجام می‌گردد. هرچه محتوای ویدئویی حرفه‌ای‌تر تدوین شود، هزینه انجام پروژه افزایش خواهد یافت.

سفارش انیمیشن تبلیغاتی 

تهیه انیمیشن تبلیغاتی بر فروش محصولات تاثیر زیادی دارد. اگر این نوع محتوای ویدئویی متناسب با نیاز مشتریان تهیه شود می‌تواند بیشترین اطلاعات را درباره محصول و برند ارائه دهد. در حال حاضر برای آماده سازی انیمیشن‌های دو بعدی از نرم افزارهای Adobe مانند Adobe Animate CC، Adobe After Effect و یا برنامه Moho استفاده ‌می‌شود. همچنین انیمیشن‌های سه بعدی با نرم افزارهایی مانند Autodesk 3D Max، Cinema 4D و Autodesk Maya ساخته ‌می‌شوند.

بهتر است برای سفارش انیمیشن تبلیغاتی سرمایه مورد نیاز آن برآورد گردد. معمولا استودیوهای انیمیشن بر اساس سبک و مدت زمان محتوای ویدئویی بودجه آن را تعیین ‌می‌کنند. باید دقت داشت که ویدئوهای تبلیغاتی هویت یک برند را به مخاطب می شناسانند. منطقی است که سرمایه‌گذاری برای ساخت انیمیشن‌های با کیفیت ایده مناسبی است تا یک برند به طور صحیح به مشتریان معرفی گردد. در صورتی که انیمیشن‌ها خلاقانه و جالب ساخته شوند ‌می‌توانند بازخورد خوبی از مخاطب دریافت کنند. همچنین ارتباط برند با مشتری را بهبود بخشند و در نهایت فروش محصولات را افزایش دهند. این نوع تبلیغات دقیقا آنچه را که مخاطب باید درباره محصول بداند به طور واضح بیان ‌می‌کنند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره لباس کار مناسب: لباس کار به لباسی گفته می شود که با توجه به سلایق، نوع موسسه، موقعیت هر شخص در سازمان ، نوع فعالیت شغلی و شرایط آب و هوایی می توان انتخاب می گردد. لباسکار یا یونیفرم یک موضوع مهم به عنوان ایجاد نظم در پوشش سازمان هاست . لباسکار در واقع پوششی یکسان برای پرسنل سازمان ، ادارات و موسسه هاست.

 

تولید عمده لباس کار

ویژگی های لباس کار

– یکی از مهم ترین ویژگی لباس کار این است که کارکنان در بخش های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند یعنی اینکه بتوانند در شرایط مختلف کارایی داشته باشد و کارکنان با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشند و هم زمان هم بتوانند کارهایشان را بدون مشکل انجام دهند.

– لباسکار مناسب باید دوخت مناسب و پارچه با کیفیتی داشته باشد.

– قابلیت شستشوی آسان داشته باشد و ضد چروک باشد.

لباس کار

لباس کار به عنوان یک پوشش محافظتی در محیط کار مورد استفاده قرار میگیرد و شکل های متفاوتی دارد که در فرم های بلوز و شلوار ، کاپشن شلوار (دوتکه)، لباس یکسره (بیلرسو)، دوبنده ، با جنس های متفاوت از نوع پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آن ها مورد استفاده قرار میگیرد.

در ضمن لباس کارهای مخصوص برای شرایط ویژه وجود دارد از جمله آن ها میتوان به لباسکار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز، ضد حرارت، ضد آب، لباس کارهای ضد مواد شیمیایی و رادیو اکتیو که با پارچه ها ی مخصوص دوخته می شوند اشاره کرد.

در کنار نوع پارچه ایی که برای لباسکار مورد استفاده قرار می گیرد و باید مورد توجه باشد طرح و رنگ لباس هم مسئله قابل توجه ایی است که بر اساس شغل قابل اهمیت است و باید بر اساس این که لباس کار در محیط باز و یا در معرض سرما و باد و طوفان مورد استفاده قرار.میگیرد مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت راحتی و کیفیت مورد نظر را در بر داشته باشد.

گاهی اوقات در بعضی از مشاغل ما نیاز داریم که لباس کار را در مراحل مختلف تعویض کنیم و دیگر قابل استفاده نمی باشد در اینگونه موارد میتوان از لباس کارهای یکبار مصرف استفاده کرد که به صورت یکسره و با پوشش های کفش ،پایین تنه ، بالا تنه و سرو گردن مورد استفاده قرار میگیرد.

این لباس کارها در کارگاه های خواص و شرایط خواص مورد استفاده قرا رگرفته و در سایزهای مختلف هم قابل تولید است.

به طور کلی لباس کاری که از آن استفاده می کنید، باید با موقعیت حرفه ای شما تناسب داشته باشد. همچنین می توان گفت که لباس کار معرف جایگاه شغلی شما در محل کار است. از این رو استفاده از لباس کار ایمنی، موجب افزایش تأثیرگذاری شما در محیط شغلی می شود. بهره گیری از لباس کار، باعث می شود تا نیروهای کار در مشاغل از یکدیگر متمایز شوند. همچنین کارکنان و افراد متفرقه از یکدیگر تفکیک می شوند و نظم و آراستگی در محیط کار ایجاد می شود.

ضرورت استفاده از لباس کار

همانطور که در ابتدا به این مطلب پرداخته شد، به منظور حفاظت از سلامت جسمی کاربران در محیط کار از لباس ایمنی استفاده می شود. معمولاً در محیط های شغلی متفاوت، از انواع لباس کار استفاده می شود. مجموعه های شغلی مانند اداره ها، کارخانه ها، مجموعه های پزشکی و درمانی، مدرسه ها، مراکز آتش نشانی و … از لباس کار استفاده می کنند.

احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده است که چرا باید لباس کار بپوشیم؟ در ادامه مقاله لباس کار چیست به مزایای استفاده از لباس کار ایمنی در مشاغل مختلف، خواهیم پرداخت.

  • حفظ جان افراد و کاهش آسیب دیدگی آنها از حوادث احتمالی
  • متمایز شدن نیروی کاری یک مجموعه از یکدیگر و افزایش راندمان کاری
  • واقف شدن بر موقعیت و جایگاه شغلی پرسنل در محیط کار

انواع لباس کار

همانطور که گفته شد، لباس کار باتوجه به محیط شغلی در انواع گوناگونی تولید می شود. در این بخش از مقاله لباس کار چیست قصد داریم تا شما را با انواع رایج لباس ایمنی کار نیز آشنا نماییم.

برای خرید عمده لباس کار از بهترین فروشگاه و تولیدی لباس کار در تهران به دوخت یادگار مراجعه کنید .

کاپشن  و شلوار

لباس کار کاپشن و شلوار همانطور که از نامش مشخص است از دو تکه شلوار و کاپشن تشکیل شده است. لباس کار دو تکه جیب های زیادی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. همچنین می توانید زیر این لباس کار، لباس دیگری نیز بپوشید. این لباس کار از پارچه ها و متریال های گوناگونی ساخته می شود. همچنین باتوجه به شغل مورد نظر می توان بر روی این لباس از نوارهای شبرنگ استفاده نمود.

می توان گفت که لباس کار مهندسی نام دیگر لباس کار دوتکه است. در دوخت لباس کار دوتکه از پارچه های پلی استر، پنبه، فلامنت و موارد دیگر پارچه استفاده می شود. لباس کارهایی که از جنس پلی استر پنبه ساخته می شوند، بسیار راحت و لطیف هستند. همچنین لازم به ذکر است که مهندسین به دلیل فعالیت بدنی کمتر، از لباس هایی که جنس پلی استر پنبه دارند، استفاده می کنند.

لباس کار یکسره

انواع لباس کار یکسره جزو پرکاربردترین انواع لباس های کار به شمار می آیند. استفاده از لباس کار یکسره زمانی کاربرد دارد که کاربر تحرک بالایی در محیط کار دارد. لباس کارهای یکسره علاوه بر کارایی بالا، از ظاهر زیبایی نیز برخوردار هستند. لباس کار خلبانی، لباس کار جوشکاری و لباس کار دوبنده از انواع لباس کار یکسره هستند. لباس کار دو بنده بالا تنه آزادی دارد و قدرت عملکرد شما را محدود نمی کند.

همچنین این لباس به عنوان لباس کار مکانیکی و استفاده در نجاری ها نیز کاربرد دارد. پارچه لباس کار یکسره می تواند از جنس های کتان، پلی استر، فلامنت، پنبه و موارد دیگر باشد. انواع لباس کار یکسره با رنگ ها و پارچه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. لباس کار دوبنده نیز در قسمت بالا تنه از جیب هایی برخوردار است که می توانید ابزارآلات مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.

لباس کار آستین دار

لباس کار خلبانی یا لباس فرم آستین دار کل بدن کاربران را تحت پوشش قرار می دهد. استفاده از لباس کار خلبانی از نفوذ هرگونه مواد مانند آب، روغن، اسید، مواد شیمیایی و دیگر ماده ها به پوست بدن جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار از بالاترین سطح ایمنی در مشاغل مختلف برخوردار است.

لباس کار جوشکاری

جوشکاری یکی از مشاغلی است که می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد کند. از این رو نکات ایمنی به صورت کامل باید در این حرفه رعایت شود. لباس ایمنی جوشکاری یکی از انواع لباس کار یکسره است که با نام لباس کار سرهمی جوشکاری شناخته شده است. جنس لباس کار جوشکاری معمولاً از متریال کتان است که مقاومت بالایی در برابر جرقه های جوشکاری دارد.

انواع لباس کار جوشکاری جنس بسیار ضخیمی دارند و معمولاً در رنگ های قرمز تولید می شوند. لازم به ذکر است که لباس کار لی در دسته بندی لباس کار جوشکاری قرار می گیرد.

روپوش و پیشبند کار

روپوش های کار یکی از پرمصرف ترین انواع لباس کارهای ایمنی هستند. در مجموعه هایی مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، هتل ها و … از انواع روپوش استفاده می شود. استفاده از روپوش بر ایجاد نظم و یکدستی میان پرسنل، کمک به سزایی می کند. روپوش ها ظاهری شبیه به یکدیگر دارند و از تفاوت های اصلی آنها می توان به جای قرار گیری جیب و دکمه ها، رنگ لباس و … اشاره نمود.

این نوع از لباس فرم کار نیز باتوجه به محیط شغلی، در جنس های ترگال پنبه، تترون و دیگر متریال ها تولید می شود. از مزایای استفاده از روپوش می توان از مقاومت زیاد در برابر شست و شو نام برد.

پیش بند ها نیز معمولاً جهت استفاده در مصارف آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار به همراه کلاه آشپزی ارائه می شود.

لباس کار مهندسی

در این قسمت از مقاله لباس کار چیست به بررسی لباس مهندسی خواهیم پرداخت. احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده است که لباس کار مهندسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که در قسمت بررسی لباس کار دوتکه به این موضوع پرداختیم، لباس کار مهندسی نیز شامل دوتکه کاپشن و شلوار است. این لباس نیز با جنس پلی استر پنبه ای تولید می شود.

لباس کار نقاشی

همانطور که می دانید موادی مانند رنگ و چسب و موارد مشابه، مانند از بین رفتن شکل ظاهری لباس و پوسیدگی الیاف آن می شود. از این رو لباس کار یکبار مصرف گزینه مناسبی برای استفاده برای نقاش ها محسوب می شود. لباس کار یکسره ظاهری یکسره دارد و به طور کامل قسمت های سرو گردن تا کفش ها را پوشش می دهد. لباس کارهای نقاشی بافت ریزی دارند و رنگ آنها معمولاً سفید است.لازم به ذکر است که سایز لباس کار یکبار مصرف به صورت فری یا تک سایز است.

لباس کار خدماتی

لباس کار کارگری یا خدماتی از دیگر انواع پر مصرف لباس ایمنی محسوب می شود. در ابتدا لازم است بدانید که بلوز و شلوار دکمه دار و کاپشن و شلوار زیپی از انواع لباس کار خدماتی به شمار می آیند. همچنین از لباس کار ارزان قیمت می توان به لباس کار کارگری یا خدماتی اشاره نمود. این نوع از لباس های کار به دلیل ترکیب رنگ کمتر نسبت به انواع لباس کار، از قیمت پایینی برخوردار هستند.

 

مشخصات لباس کار

در این بخش از مطلب لباس کار چیست به ویژگی های لباس کار حرفه ای خواهیم پرداخت.

  • یک لباس کار مناسب اندازه و تناسب کاملی با سایز شما دارد.
  • اگر در شرایط شغلی قرار دارید که آستین های شما نباید درگیر کار شود، لباس کار آستین کوتاه گزینه مناسبی است. همچنین لباسی را انتخاب نمایید تا مجبور نشوید آستین های آن را بالا بزنید.
  • همچنین افرادی که در محیط کاری خود با حرارت در ارتباط هستند، مانند آتش نشان ها باید از لباس ضد حریق استفاده نمایند. لازم است بدانید که تجهیزات آتش نشانی مانند کلاه آتش نشانی، دستکش و کفش ایمنی نیز شامل لباس کار آتش نشانی می شوند.
  • همچنین لباس افرادی که در محیط شغلی خود از ماشین آلات صنعتی استفاده می کنند، باید به صورت یکپارچه باشد و هیچگونه پارگی نداشته باشد.
  • افرادی که در محل کار خود با مواد آتش زا و گرد و غبار نیز برخورد دارند، باید از لباس کاری استفاده کنند که فاقد جیب و چین و چروک باشد. همچنین ممکن است این مواد مضر در جیب یا لبه چروک های لباس باقی بماند و موجب مسمومیت افراد بشود.
  • در فصل های سرد باید از لباس کاری استفاده شود که آستر پشمی دارد. همچنین در محیط های بارانی نیز باید لباس کاری را استفاده نمایید که کلاه داشته باشد.
  • از آخرین نکته و خصوصیات لباس کار می توان به درج لگو بر روی آن اشاره نمود. کارفرمایان می توانند آرم لگو یا شرکت مربوطه را بر روی لباس کارکنان درج نمایند. لازم به ذکر است که بهترین قسمت برای درج آرم شرکت یا کارگاه مربوطه، در سمت راست و بالای جیب است.
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

با تولد یک فرزند جدید در خانواده، همه اعضا و به‌خصوص پدر و مادر به دنبال آن هستند که آرامش و آسایش لازم را برای او فراهم آوردند. به همین دلیل نیز به دنبال خرید وسایلی می‌روند که فرزند و نوزاد دلبندشان بتواند ایمنی لازم را داشته باشد و به راحتی زندگی کند. به همین دلیل هم هست که معمولاً والدین زمان و البته هزینه نسبتاً زیادی را برای خرید سیسمونی نوزاد خود صرف می‌کنند. در این میان انتخاب سرویس خواب نوزاد برای اتاق خواب نوزاد از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین خاطر نیز خرید محصولاتی باکیفیت و مناسب، شرط مهمی برای راحتی و امنیت نوزادان به شمار می‌رود. در این مطلب با شما هستیم تا به طور مفصل به موضوع سرویس خواب نوزاد بپردازیم.

درباره سرویس خواب نوزاد

به طور کلی سرویس خواب نوزاد شامل اجزایی مثل گهواره نوزادی، تخت خواب، کمد نوزادی، پتو و لحاف کودک، دراور، کمد و... می‌شود. در این میان می‌توان حتی ست لحاف، تشک و بالش را نیز در میان سرویس خواب نوزاد در نظر گرفت. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با سرویس خواب نوزاد می‌توان اشاره کرد آن است که الیاف سرویس خواب نوزاد باید ضد حساسیت باشد و با لطافتی که دارد راحتی و آسایش فرزند شما را فراهم کند، چراکه پوست لطیف و حساس نوزادان می‌تواند به راحتی در معرض آسیب قرار بگیرد.

معمولاً می‌توان گفت که استفاده از تخت خواب نوزاد در ابتدای تولد فرزند شما تا ماه‌های اول آن چندان به کار نمی‌آید و شما می‌توانید فرزند خود را تا دو یا سه‌ماهگی خود بر روی گهواره و یا در کنار خود قرار دهید. به همین دلیل هم می‌توان تخت خواب نوزاد را در ماه‌های بعد مورداستفاده قرار داد.

مسئله مهمی که باید در رابطه با خرید سرویس خواب نوزاد در نظر داشته باشید آن است که محصول موردنظر دوام و کیفیت خوبی داشته باشد تا بتواند راحتی و امنیت خوبی را برای فرزند شما فراهم کند؛ بنابراین برای انتخاب سرویس نوزاد در وهله اول باید با یک بررسی همه‌جانبه ببینید که به دنبال چه نوع تخت و کمد‌هایی هستید، چراکه زیبایی آن تنها معیار انتخاب نیست، بلکه کیفیت و دوام آن نیز شرط اصلی به شمار می‌آید.

بنا بر تمامی چیز‌هایی که گفته شد به طور کلی می‌توانیم معیار‌هایی مانند اندازه و ابعاد، ارتفاع و قابلیت تنظیم، دوام، ست ملحفه و تشک، لوازم تزئینی و اکسسوری، جنس و متریال و... را به عنوان معیار‌های مهم و تأثیرگذار یک سرویس خواب نوزاد خوب در نظر بگیریم.

سرویس خواب نوزاد  4 تکه کارتزبیبی

بالش، تشک، ملحفه و پتو در سرویس خواب نوزاد

از دیگر عناصر مهمی که به هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید به آن‌ها توجه کنید، خرید بالش، ملحفه و تشک مناسب برای نوزادان می‌باشد. بدیهی است که نوزادان به دلیل داشتن بدن ظریف‌تر و حساس‌تر روی هر نوع سرویس خوابی احساس راحتی نخواهند داشت.

به هنگام انتخاببالش و تشک نوزاد دقت کنید که آن‌ها ابعاد مناسبی داشته باشند. ارتفاع بالش باید طوری در نظر گرفته شده باشد که موجب ناراحتی گردن او نشود و همچنین تشک نوزاد نیز باید کاملا متناسب با تخت او بوده و به درستی در تخت جای گیرد تا نوزاد در آن احساس راحتی داشته باشد.

پتو و ملحفه نوزاد نیز باید به حدی نرم باشند که به نوزاد حس آرامش و راحتی داده و بدن او را اذیت نکنند. بهتر است ۳ یا ۴ عدد ملحفه نوزاد تهیه کنید که در صورت کثیف شدن هر یک از ملحفه‌ها از دیگر ملحفه استفاده کنید.

سرویس خواب نوزاد یکی از مهم ترین بخش های خرید سیسمونی است که هنگام تکمیل اتاق نوزاد انتخاب و خریداری می شود. هنگامی که والدین تصمیم به خرید سرویس خواب نوزاد می گیرند ممکن است سوال های زیادی به ذهن آن ها خطور کند.

این که چه مدل و طرحی را انتخاب کنند، آیا تختخواب نوزاد از ایمنی لازم برخوردار است، تختخواب را باید چه سایزی خریداری نمایند و … از جمله سوالاتی هستند که ذهن آن ها را درگیر می کند.

مهم ترین نکته ای که قبل از خرید باید به آن توجه شود این است که مقاومت و طول عمر سرویس خواب بسیار مهم است یا تنها کیفیت مطلوب برای شما کافیست. زیرا می خواهید پس از مدتی سرویس خواب را تعویض کنید.

برخی از تخت خواب ها صرفاً برای نوزادان طراحی شده اند. اما برخی دیگر از قابلیت تغییر سایز برخوردارند و همگام با بزرگ تر شدن کودک می توان اندازه آن ها را تنظیم نمود.

سرویس خواب کودک با توجه به نوع جنسیت به دو دسته سرویس خواب دختر و سرویس خواب پسر تقسیم می شود. هر کدام از آن ها از نظر طرح و رنگ متفاوت می باشند.

اگر به فروشگاه های عرضه سیسمونی مراجعه کنید با تنوعی از مدل سرویس خواب نوزاد رو به رو خواهید شد. گاهاً انتخاب از بین مدل ها و رنگ های گوناگون کمی سخت است. اما اگر به تمام فاکتورهای مورد نیاز در خرید سرویس خواب کودک توجه نمائید می توانید خریدی بسیار عالی داشته باید. این فاکتورها به شرح زیر می باشند. با کارتزبیبی همراه باشید.

رنگ سرویس خواب کودک

انتخاب رنگ سرویس خواب کودک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. رنگ ها با توجه به جنسیت نوزادان می تواند متفاوت باشد. بهترین رنگ برای سیسمونی نوزاد یا سرویس خواب کودک رنگ سفید تا استخوانی می باشد.

به منظور استفاده از رنگ های مکمل نیز می توان با توجه به سایر المان های اتاق کودک، از رنگ هایی چون صورتی، زرد و سبز برای کودک دختر و رنگ های آبی، مشکی و طوسی برای کودک پسر استفاده نمود.

امروزه تلفیق رنگ های صورتی طوسی، آبی طوسی و طوسی سفید از جمله رنگ های پرطرفدار در چیدمان اتاق خواب کودک محسوب می شوند.


برای سفارش آنلاین و خرید روتختی نوزاد کارتزبیبی و اطلاع از انواع قیمت سرویس خواب نوزاد  سه بعدی دخترانه و پسرانه به فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی مراجعه و سفارش آنلاین سرویس خواب کودک را ثبت کنید .

 

نکاتی که هنگام خرید روتختی نوزاد باید بدانید

یکی از بهترین چیزها در مورد کالای خواب نوزاد این است که هر آنچه را که لازم دارید بتوانید در یک ست کامل، به راحتی تهیه کنید. با تهیه یک ست کامل روتختی می‌توانید یک محیط خواب راحت و گرم برای کودک خود فراهم کنید. با این حال، یافتن یک روتختی مناسب، کاملاً فراتر از سبک و راحتی است. لازم است قبل از خرید رو تختی نوزاد به ۶ نکته مهم توجه کنید.

روتختی نوزاد 7 تیکه کارتزبیبی

۱- جنسیت کودک خود را در ذهن داشته باشید.

در حالت ایده آل، شما باید یک ست روتختی کودک انتخاب کنید که بیشتر از همه، به جنسیت کوچولوی شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ‌های آبی و سیاه برای روتختی نوزاد پسرانه مناسب هستند. روتختی‌ نوزاد دخترانه بیشتر در رنگ‌های صورتی و سفید در بازار موجود است. با این حال، اگر مادر بارداری هستید که نمی دانید جنسیت نوزاد چیست، می‌توانید روتختی‌های خنثی از نظر جنسیت را خریداری کنید که چند رنگ هستند و متناسب با پسران و دختران طراحی شده‌اند.

۲- ست روتختی نوزاد چند تکه مدنظرتان است؟

ست روتختی نوزاد معمولاً شامل چند کالای خواب برای نوزادان است که برای راحتی و گرمای بیشتر نوزاد در هنگام خواب طراحی شده‌اند. با این حال، ممکن است بسته به تولید کننده، محتوای دقیق ست متفاوت باشد. به طور کلی، یک ست روتختی نوزاد از سه قطعه مختلف شامل روتشکی، روبالشی و یک لحاف بزرگ تشکیل شده است. اما ست‌های روتختی کامل‌تری هم هستند که علاوه بر موارد بالا، دارای ملحفه‌ی اضافه، دامن دور تخت، روتشکی میز تعویض، ضربه گیر و حتی پرده و فرش هستند که بسته به نیاز خود می‌توانید ست روتختی چند تکه‌ی مناسب را انتخاب کنید.

۳- اندازه‌ی مناسب را انتخاب کنید.

اگر در حال خرید روتختی برای کوچولوی خود هستید، باید بدانید که مانند سایر محصولات کودک، آنها در اندازه‌های مختلف مانند کوچک، متوسط و بزرگ نیز وجود دارند. به عنوان یک قاعده کلی، سایز ملحفه‌ی تخت و تشک باید یک اندازه باشد و سایز لحاف یا پتو باید از تشک بزرگتر باشد. بنابراین بسته به اندازه تخت کودک خود، یک ست روتختی کاملاً مناسب برای او انتخاب کنید. سایز روتختی‌ها و ملحفه‌های نوزادی برای تخت‌ خواب‌های استاندارد کودک، اندازه است. اگر مینی تخت یا باسنت دارید، باید ملحفه‌های مخصوص آنها را بخرید.

 

۴- طرح روتختی را مطابق با دکوراسیون اتاق کودک تهیه کنید.

روتختی‌ها در تعداد بی شماری از طرح‌ها و الگوها در دسترس هستند. از طرح راه راه کلاسیک گرفته تا پولکی‌های مدرن، اما بهتر است همیشه خرید یک سرویس روتختی که مطابق با مد، شیک و در عین حال مقرون به صرفه را خریداری کنید که کاملا با رنگ سرویس خواب نوزاد و دکوراسیون اتاق کودک مطابقت داشته باشد. همچنین، مطمئن شوید که ست روتختی برای هر دو فصل تابستان و زمستان مناسب است.

۵- قابل شستشو باشد.

در هنگام انتخاب روتختی نوزاد و سایر ملحفه‎ها، اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات موجود از پارچه‌ای نرم با قابلیت عبور جریان هوا و قابل شستشو در ماشین لباسشویی، مانند پنبه و یا کتان تهیه شده باشد. با توجه به این واقعیت که نوزادان تازه متولد شده عاشق آشفتگی و خرابکاری هستند، بدون شک این مجموعه باید اغلب شسته شود. علاوه بر این، برای اطمینان بیشتر بهتر است یک یا دو محافظ تشک ضد آب خریداری کنید. محافظ‌های تشک مثل یک لایه ملحفه کش‌دار و یا دکمه دار روی تشک را می‌پوشانند و با لایه لاستیکی یا نایلونی که داخلشان دوخته‌شده، از نم زدن به تشک تخت جلوگیری می‌کنند. در انتخاب محافظ تشک نوزاد حتما توجه کنید که انواعی که دارای چند لایه پارچه و الیاف هستند، بسیار خنک‌تر و راحت تر از انواع تک لایه و پلاستیکی هستند.

۶- کیف دستی روتختی

نکته آخر شاید به نظر مهم نرسد اما بررسی کنید که آیا کیف دستی پارچه ای قابل استفاده مجدد و رایگان همراه با ست روتختی که قصد خرید آن را دارید، ارائه شده است یا نه. این امر برای نگهداری آسان و راحتی در هنگام جابه‌جایی ست روتختی یا لحاف و پتو بسیار مهم است. در هر صورت، یک سرویس روتختی خوب کودک، همان است که هم در خانه و هم در مسافرت بتوان از آن استفاده کرد.

تلفن کارتزبیبی

02166972753 📞
09121070422 📞
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

اسکراب‌ها و همینطور روپوش‌ پزشکی لباسهایی هستند که توسط پزشکان، جراحان و پرستاران پوشیده می‌شوند. اسکراب‌ ها بیشتر در اتاق‌های جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما امروزه بسیاری از پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌ها از اسکراب به جای روپوش‌های بلند استفاده می‌کنند. علت استفاده آنها، راحتی بیشتر این لباسها است. اگر شما هم قصد خرید اسکراب و یا روپوش پزشکی دارید، با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت روپوش پزشکی بصیرت، نکات خرید روپوش پزشکی را توضیح دهیم.

 

فروش عمده روپوش پزشکی

اول: اسکراب و روپوش گران قیمت یا اقتصادی؟

برای این تصمیم باید ببینید میزان استفاده‌تان از اسکراب وروپوش و اهمیت آن برای شما به چه اندازه است. اگر میخواهید روپوش شما بعد از بارها شست و شو مانند روز اول سالم بماند، باید سراغ قیمتهای بالاتر بروید. هرچند برخی اوقات مدل های روپوش پزشکی ارزان هم برای کسانی که استفاده هرروزه از روپوش و اسکراب ندارند می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما باز به هنگام خرید، به کیفیت جنسی که خریداری میکنید و هزینه‌ای که برای آن می‌پردازید توجه کنید تا از نظر مالی ضرر نکنید. البته همیشه قیمت بالاتر به معنای کیفیت بهتر نیست، بلکه باید به جنس کار و اعتبار تولید کننده توجه کنید.

دوم: اسکراب و روپوش کلاسیک یا مدرن؟

این یک انتخاب شخصی است که دوست دارید الگو و دیگر جزئیات لباس پزشکی شما به چه صورت باشد. بعضی از پرشکان و پرستاران حتی پیشنهاد دوخت مدل خاصی به خیاط میدهند. شاید مدل خاصی از یقه برایتان راحت تر است و یا دوست دارید جیبهایتان بزرگتر باشد. در هر صورت برای انتخاب الگوی لباس باید به دو نکته توجه کنید: آیا کاربری مناسبی برای شما دارد؟ و آیا با پوشیدن آن خوب به نظر میرسید؟! خوشبختانه امروزه مدلهای متنوعی در فروشگاه‌ها موجود است که میتواند پاسخگوی نیازهای متنوع شما عزیزان باشد.

سوم: خرید روپوش پزشکی ساده و یا طرح دار؟

این تصمیم هم شخصی است و هم بستگی به قوانین مرکز درمانی دارد که در آن مشغول به کار هستید. اگر در مراکز به خصوصی کار میکنید که پروتوکل خاصی برای روپوشهای پزشکی دارند، دست بازی برای انتخاب این مورد ندارید؛ هرچند امروزه مراکز درمانی استقبال بیشتری به استفاده از رنگ‌های جدیدتر از خود نشان میدهند. اگر در مطب مشغول به کار هستید میتوانید به سراغ مدلها و رنگ‌های جذاب تر بروید. برای مثال محققان بر این باورند که پوشیدن رنگ‌های مختلف می‌تواند عملکرد شما را در سر کار بهبود بخشد. همینطور لباسهای پزشکی طرحدار، انتخاب خوبی برای پزشکانی است که با کودکان سر و کار دارند چرا که میتواند روی روابط پزشک و بیمار تأثیر زیادی بگذارد.

برای سفارش آنلاین و خرید عمده روپوش پزشکی در تهران به فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار بهترین تولیدی روپوش پزشکی و پرستاری مراجعه کنید :

https://dookhteyadegar.com/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87-%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%88%d8%b4-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c/

چهارم: بلندی لباس

برای انتخاب بلندی لباس باید قدتان را در نظر بگیرید و اینکه ترجیح میدهید بلند بپوشید یا کوتاه؟ روپوشهای بلند برای افراد بلندقد بهتر است و روپوشهای کوتاه، برای کسانی که مدام در حال جابجایی بین فضاهای مختلف هستند امکان راحت تری را فراهم میکند.

پنجم: فیت تن و یا گشاد؟

قدم آخر برای انتخاب روپوش پزشکی و اسکراب، سایز آن است. خیلی از افراد ترجیح میدهند که سایزی را انتخاب کنند که چندان به بدن نچسبد و در عین حال با گشادی زیاد، حرکت را برای آنان دشوار نکند. چون معمولا به زیر روپوش پزشکی، لباس دیگری به تن میکنید، بهتر است که از مدلهای خیلی چسب دوری کنید. چرا که این مدلها هم باعث عرق کردن زیاد شما می‌شود و هم حرکت را برایتان دشوارتر میکند. 

فروش عمده روپوش پزشکی

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

سرویس خواب نوزاد یکی از مهم ترین بخش های خرید سیسمونی است که هنگام تکمیل اتاق نوزاد انتخاب و خریداری می شود. هنگامی که والدین تصمیم به خرید سرویس خواب نوزاد می گیرند ممکن است سوال های زیادی به ذهن آن ها خطور کند.

این که چه مدل و طرحی را انتخاب کنند، آیا تختخواب نوزاد از ایمنی لازم برخوردار است، تختخواب را باید چه سایزی خریداری نمایند و … از جمله سوالاتی هستند که ذهن آن ها را درگیر می کند.

مهم ترین نکته ای که قبل از خرید باید به آن توجه شود این است که مقاومت و طول عمر سرویس خواب بسیار مهم است یا تنها کیفیت مطلوب برای شما کافیست. زیرا می خواهید پس از مدتی سرویس خواب را تعویض کنید.

برخی از تخت خواب ها صرفاً برای نوزادان طراحی شده اند. اما برخی دیگر از قابلیت تغییر سایز برخوردارند و همگام با بزرگ تر شدن کودک می توان اندازه آن ها را تنظیم نمود.

سرویس خواب کودک با توجه به نوع جنسیت به دو دسته سرویس خواب دختر و سرویس خواب پسر تقسیم می شود. هر کدام از آن ها از نظر طرح و رنگ متفاوت می باشند.

اگر به فروشگاه های عرضه سیسمونی مراجعه کنید با تنوعی از مدل سرویس خواب نوزاد رو به رو خواهید شد. گاهاً انتخاب از بین مدل ها و رنگ های گوناگون کمی سخت است. اما اگر به تمام فاکتورهای مورد نیاز در خرید سرویس خواب کودک توجه نمائید می توانید خریدی بسیار عالی داشته باید.

 

سرویس خواب نوزاد و کودک کارتزبیبی

ویژگی های سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب نوزاد در سایزها و مدل های گوناگون به بازار عرضه می شود. اما قبل از خرید هر مدل ابتدا باید یکسری فاکتورهای ضروری را مد نظر قرار داد. زیرا یک خرید ناآگاهانه ممکن است لطافت و راحتی مورد نیاز برای کودک را در حد مطلوب فراهم نکند. بنابراین هنگام خرید به نکات زیر دقت نمائید.

سایز تخت خواب نوزاد

برای تخت نوزاد سایز استاندارد و مشخصی در نظر گرفته نشده است. یک تختخواب باید به اندازه ای باشد که کودک در آن احساس راحتی کند، نه آنقدر بزرگ که از این طرف به آن طرف برود و نه آنقدر کوچک که نتواند در آن به آسانی تکان بخورد.

 

رنگ سرویس خواب کودک

انتخاب رنگ سرویس خواب کودک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. رنگ ها با توجه به جنسیت نوزادان می تواند متفاوت باشد. بهترین رنگ برای سیسمونی نوزاد یا سرویس خواب کودک رنگ سفید تا استخوانی می باشد.

به منظور استفاده از رنگ های مکمل نیز می توان با توجه به سایر المان های اتاق کودک، از رنگ هایی چون صورتی، زرد و سبز برای کودک دختر و رنگ های آبی، مشکی و طوسی برای کودک پسر استفاده نمود.

امروزه تلفیق رنگ های صورتی طوسی، آبی طوسی و طوسی سفید از جمله رنگ های پرطرفدار در چیدمان اتاق خواب کودک محسوب می شوند.

مقاومت تخت خواب نوزاد

اکثر سرویس خواب های نوزاد بسیار ظریف و فانتزی ساخته شده اند اما ظاهر آن ها نباید شما را فریب دهد. یک تخت خواب خوب باید از مقاومت و ایمنی لازم برخوردار باشد تا آسیبی به کودک وارد نشود. هنگام خرید تختخواب کودک باید آن را تکان دهید و از محکم بودن پایه های آن اطمینان حاصل کنید.

همچنین قطعات و بست هایی که به آن متصل هستند نیز باید بررسی شوند. تخت خواب های ظریف به راحتی در اثر ضربه دچار شکستگی می شوند، از این رو دوام و استحکام جنس آن ها نیز حائز اهمیت می باشد.

 

برای خرید  آنلاین سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه به فروشگاه آنلاین کارتزبیبی مراجعه کنید !

 

تحت خواب چرخ دار

بهترین سرویس خواب کودک سرویسی است که تخت خواب آن قابلیت جا به جایی داشته باشد. تخت خواب هایی که در زیر پایه های آن ها چرخ قرار گرفته، آسایش و راحتی را هم برای کودک و هم برای مادر او به ارمغان می آورند. از این رو هنگام خرید به این نکته توجه کنید که تخت خواب چرخ دار ممکن است برای شما بهترین گزینه باشد.

ارتفاع تختخواب نوزاد

کف برخی از مدل های تخت خواب از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است و همین امر آسایش و راحتی را برای مادران به همراه می آورد.

تا زمانی که کودک تحرک زیادی ندارد و نمی تواند بایستد می توان ارتفاع تختخواب را کم کرد، اما با گذشت زمان باید کف تخت را به پایین ترین حد ممکن برد تا ارتفاع آن با لبه تخت زیاد شود، در این صورت امنیت و ایمنی کودک تضمین خواهد شد.

بالشت، تشک و ملحفه سرویس خواب

هنگام خرید ملحفه به جنس آن بسیار توجه کنید. پارچه های ضد آلرژی بهترین گزینه برای سرویس خواب کودک و نوزاد هستند.

تشک و بالشت نوزاد نیز باید از لطافت و نرمی برخوردار باشد تا نوزاد بر روی آن احساس راحتی کند. انتخاب رنگ تشک، بالشت و ملحفه تخت کودک را با توجه به طراحی اتاق کودک انجام دهید.

 

ست خواب نوزاد کارتزبیبی

ایمنی تخت سرویس خواب

حصارهایی که در اطراف تخت خواب کودک تعبیه می شوند ایمنی کودک را تامین می کنند. فاصله بین این حصارها نباید به نحوی باشد که دست و پای کودک در بین آن ها گیر کند. علاوه بر آن تزئینات جانبی مانند آویزان نمودن عروسک، تورهای تزئینی، زنگوله ها و … ممکن است برای کودک حادثه آفرین باشند.

تا حد ممکن باید از نصب آن ها پرهیز شود. ارتفاع تخت خواب کودک موضوع مهم دیگری است که حتماً باید مد نظر قرار گیرد. کودکان بازیگوش بر روی تخت خواب خود ایستاده و به نرده ها تکیه می دهند. از این رو به منظور جلوگیری از سقوط آن ها باید ارتفاع نرده ها بلند باشد.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

سرویس خواب 4 تکه کودک و نوزاد

خرید سیسمونی و تهیه وسایل ضروری نوزاد با توجه به تنوع کالا در بازار و قیمت های متنوع می تواند از اهمیت بسیاری برخوردار باشد . با توجه به هزینه ی بالا خرید و تهیه ی سیسمونی و کالای خواب کودک و نوزاد مهم است که شما از کجا ، چه جنسی و با چه مشخصاتی خرید می کنید .

یکی از خرید های کاربردی و مفید برای سیسمونی ، خرید سرویس خواب نوزاد 4 تکه  کارتزبیبی است .این چهار تکه شامل :

  1. تشک
  2. لحاف
  3. بالشت
  4. قنداق

می باشد که از بهترین جنس و بالاترین کیفیت دوخت برخوردار است . استفاده از متریال درجه یک و بادوام ، رنگ های شاد و طرح های فانتزی ، جدیدترین مدل  و اندازه های استاندارد از نقات قوت تولیدی کارتز بیبی می باشد . که شما می توانید سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه را با طرح و رنگ زیبا و جدید و مناسب با دکوراسیون اتاق کودک تهیه کنید .

از مزیت خرید سرویس خواب نوزاد چهار تکه ، این است که کاربردی ترین کالای خواب کودک را تهیه می کنید که از بدو تولد قابل استفاده است . تشک ، لحاف و بالشت این سرویس به عنوان روتختی نوزاد کاربرد دارد . همچمین سایز مناسب آن و داشتن قنداق نوزاد می تواند  به عنوان سرویس خواب مسافرتی نوزاد استفاده شود . و شما را از خرید ست مسافرتی  بی نیاز کند .

کارتز بیبی تولید کننده انواع روتختی و سرویس خواب 4 تیکه نوزاد است که تنوع بالا در جنس و رنگ و طرح آن می تواند سلیقه سخت پسندان را به خود جلب کند و شما دیگر نیازی به گشتن در بازار و صرف وقت و انرژی بسیار ، نداشته باشید. خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد و امکان خرید حضوری از انواع روتختی کودک کارتز بیبی فراهم شده است .

 

قیمت سرویس خواب نوزاد کارتزبیبی

 

خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد کارتزبیبی

در دنیای پرمشغله و پرترافیک نوین ، خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر یکی از مزیت هایی است که نمی توان تاثیر آن را در راحتی و آسودگی خرید نادیده گرفت . ثبت سفارش و خرید اینترنتی تنها با یک کلیک آغاز می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن کالای مورد نظر را درب منزل تحویل می گیرید !

خرید آنلاین سیسمونی  از کارتزبیبی و گشت و گذار در فروشگاه ه اینترنتی مزیت های زیادی دارد که با هم چند مورد را بررسی می کنیم :

  • در هر زمان و مکانی که هستید می توانید از فروشگاه کارتزبیبی دیدن نمایید و تمامی محصولات و ویژگی ها را مرور کنید . در هر 24 ساعت از 7 روز هفته این امکان را دارید که خرید اینترنتی سرویس خواب کودک را با آرامش و خیال راحت انجام دهید .
  • با خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد از فروشگاه کارتزبیبی این امکان را دارید که کالای مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت خریداری کنید . کارتزبیبی تولید کننده سرویس خواب نوزاد در تهران می باشد که با حذف واسطه ها تا حد امکان هزینه سرویس خواب کودک را کاهش داده است .
  • برای بازدید از محصولات متنوع کارتزبیبی ، می توانید بدون محدودیت زمانی از همه تولیدات دیدن کنید و از تنوع طرح و رنگ و مدل ملزومات سیسمونی و کالای خواب کودک لذت ببرید .
  • با خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد در زمان و پول خود صرفه جویی کرده اید و دیگر نیاز به خرید حضوری و صرف وقت و پول نیست .
  • یکی دیگر از مهم ترین مزیت خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد ، مقایسه قیمت های محصولات است که بدون مزاحمت فروشنده می توانید انواع محصولات را مقایسه و با توجه به بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید 

 

 

معروف ترین مارک سرویس خواب نوزاد

امروزه با افزایش تولیدی و تنوع برند ها شاهد رشد مارک های مختلفی از تولید کنندگان و فروشندگان سرویس خواب نوزاد هستیم و که بر تعداد و تنوع آن به سرعت افزوده می شود . اما برندی می تواند در این دریای پرتلاطم اقتصادی با نبرد تن به تن با رقبا ادامه دهد که حفظ کیفیت کالا بتواند قیمت مناسبی را در بازار عرضه کند .

یکی از بهترین برند سرویس خواب نوزاد و کودک ، cartesbaby می باشد که تلاش می کند بهترین کیفیت را با منصفانه ترین قیمت ارائه دهد

 

قیمت سرویس خواب نوزاد 

خرید سیسمونی یکی از پر هزینه ترین خرید هایی است که پدر و مادر برای تولد فرزند متقبل می شوند که گاهی ممکن است هزینه های غیراصولی بار سنگینی بر دوش اقتصاد خانواده بگذارد . اما وقتی زمان خرید کالای خواب کودک می شود ، باید سلامتی و آرامش روانی کودک مهم تر از هزینه سرویس خواب نوزاد باشد .اگر به سلامت کودک خود اهمیت می دهید ، خرید کالای خواب ارزان و بی کیفیت را فراموش کنید و سعی کنید سرویس خواب ضدآلرژی و با کیفیت را به با قیمت مناسب و منطقی خریداری کنید .

موارد زیادی در قیمت سرویس خواب  نوزاد و کودک تاثیر گذار است :

  1. ایرانی یا خارجی بودن سرویس خواب : همان طور که می دانید با توجه به قیمت دلار و مشکلات واردات به ایران هزینه سرویس خواب ترک یا خارجی از ایرانی بیشتر است .
  2. جنس مواد اولیه : استفاده از پارچه تمام نخ و الیاف طبیعی که کیفیت مرغوب تری دارند به طور حتم از سایر متریال گران تر هستند .
  3. چاپ نقش و عکس روی سرویس خواب : یکی دیگر از عواملی است که می تواند در تغییر قیمت کالای خواب نوزاد تاثییر بگذارد .
  4. سایز و ابعاد سرویس خواب نوزاد : هرچقدر اندازه کالای خواب بزرگ تر باشد هزینه تمام شده آن نیز بیشتر می شود چرا که از پارچه و متریال بیشتری استفاده می کنید .
  5. برند و مارک سرویس خواب نوزاد : از دیگر موارد تاثییر گذار بر هزینه سرویس خواب کودک ، برند کالا می باشد . معمولا برندها از کیفیت برتری استفاده می کنند اما همیشه برند بودن تضمین کننده ی کیفیت نیست . پس حتما به این نکته توجه داشته باشید .
  6. تعداد تکه های سرویس خواب نوزاد :به طور قطع هرچه تعداد تکه های سرویس خواب بیشتر باشد قیمت کالای خواب کودک افزایش می یابد .

برای کاهش قیمت سرویس خواب نوزاد  می توانید با خرید مسقیم از تولیدی های ایرانی و خرید جنس با کیفیت در هزینه ها صرفه جویی کنید . امروزه تولیدی های بزرگی مثل کارتزبیبی قادر به تولید عمده سرویس خواب نوزادی و کالای خواب کودک می باشند که با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولیدی ، قیمت سرویس خواب نوزاد کاهش یافته و شما می توانید کالای خواب کودک خود را با همان کیفیت سرویس خواب ترک و خارجی ، اما به قیمت ارزان تر تهیه کنید .

بوررس خرید سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه در تهران

با تو جه به فروشگاه های متعدد و برند های متنوعی که در بازار موجود است ، انتخاب سرویس خواب بچگانه کمی سخت و سردرگم کننده است . آشنایی و اعتماد به فروشگاهی که کیفیت محصول آن تضمین شده باشد و از تنوع بالایی برخوردار باشد می تواند کمک شایانی در خرید شما داشته باشد و البته اگر امکان فروش اینترنتی و خرید آنلاین سرویس خواب با قیمت ارزان فراهم باشد بی شک تاثییر به سزایی در تجربه خرید خوب خواهد داشت .

کارتزبیبی ، بهترین فروشگاه آنلاین خرید سرویس خواب نوزاد و بورس سرویس خواب کودک ایرانی است که می توانید با خیال راحت کالای خواب کودک را به قیمت تولیدی و با کیفیت برتر خریداری کنید ضمن  این که امکان خرید انلاین از تولیدی کارتزبیبی فراهم شده است .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

فرآیند انیمشین‌سازی

در این مرحله، شما را با فرآیند ساخت یک انیمیشن آشنا خواهیم کرد تا بتوانید طبق ملاک‌هایی که در ابتدای این متن گفتیم، خودتان زمینه‌ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را پیدا کنید:

 

۱. ایده داستان(Idea/Story)

بی‌شک، اولین و مهم‌ترین بخش هر نوع فیلم یا انیمیشنی یک “داستان خوب” برای تعریف کردن است!
اگر شما از ابتدای کار، داستانتان را به جای درستی نرسانید -فارغ از اینکه چقدر از لحاظ فنی و تکنیکی آن را زیبا ساخته‌اید و یا چه عوامل حرفه‌ای دارید- مردم از دیدن آن لذت نمی‌برند و آن را کنار می‌گذارند.
پس یادتان باشد: “همیشه داستان اولویت دارد!” مطمئن شوید داستانتان درست بیان شده قبل از اینکه بخواهید به مراحل بعدی قدم بگذارید.
در انیمیشن‌سازی -برخلاف فیلم‌سازی- غالباً فیلم‌نامه همزمان با فرآیند تولید تغییر می‌کند و کامل‌تر می‌شود. در فیلم‌سازی، تغییر دادن داستان در مراحل فیلمبرداری -که برپایی صحنه و عوامل تولید و بازیگران، نور و محیط در آن نماها تأثیرگذارند- هزینه گزافی به تهیه‌کننده وارد می‌کند. هر چند در انیمیشن این مشکلات با این شدت وجود ندارد و نماها در محیطی مجازی تولید می‌شوند، ولی هر چقدر شما در مرحله ایده داستان و پرداخت به آن بیشتر زمان صرف کنید، از هدر رفتن وقت و سرمایه‌تان در مراحل تولید جلوگیری خواهد شد.
رسیدن به ایده، پیش بردن داستان، ایجاد تعلیق و همراه کردن مخاطب تا انتهای کار، قواعدی دارد که در اکثر آثار ماندگار و فعلی سینما، تکرار و استفاده می‌شوند؛ یادگیری این قواعد با خواندن کتاب‌های بسیار، شرکت در دوره‌ها، یادگیری از اساتید این عرصه، تمرین زیاد و خلاصه صرف زمان بسیار میسر خواهد بود.

 

۲. فیلم‌نامه‌نویسی(Script)

بعد از آماده شدن ایده داستان، باید آن را در قالب کلمات پیاده‌سازی کنید؛ پس گام بعدی، نوشتن فیلم‌نامه است.
این موضوع بسیار مهم است که هر چه زودتر ایده‌ی خود را به کلمات تبدیل کنید تا اگر مشکلی در داستان شما وجود دارد، قبل از مرحله تولید آن را پیدا کنید.
در بسیاری از استودیوهای معروف انیمیشن‌سازی، این مرحله با مرحله استوری‌برد در هم آمیخته می‌شود و بین این دو مرحله رفت و برگشت اتفاق می‌افتد تا دیالو‌گ‌ها و تصاویر در بهینه‌ترین حالت خود قرار بگیرند. چیزی که در این مرحله باید به آن توجه کرد آن است که متن ما در خدمت قصه‌گویی تصویری باشد و باید فرق فیلم‌نامه با رمان در این مرحله مورد توجه قرار بگیرد. لذا باید یاد بگیرید چطور برای تصاویر، دیالوگ بنویسید.

۳. نقاشی مفهومی (Concept Art)

زمانی که فیلم‌نامه آماده شد، معمولاً به سراغ ساخت نقاشی‌های مفهومی(Concept Art) می‌روند که منجر به انتخاب هویت بصری انیمیشن می‌شود. بدین صورت که هنرمندانی که قدرت تخیل و مهارت کافی در نقاشی دارند، پس از خواندن فیلم‌نامه و صحبت با کارگردان، فضاهای موجود در فیلم را تصور می‌کنند و سعی می‌کنند این صحنه‌ها، لوکیشن‌ها و محیط‌ها را با کمک ابزاری که در آن خبره هستند تصویر کنند.
فرقی ندارد نقاش رنگ روغن حرفه‌ای باشید یا با آبرنگ خوب کار کنید یا نقاش دیجیتال حرفه‌ای باشید. مهم آن است که حس و حال مد نظر “داستان” را بتوانید به خوبی با کشیدن یک نما منتقل کنید.
کارگردان از بین Concept Artهای چند هنرمند، تعدادی را انتخاب می‌کند و طی فرآیند رفت و برگشتی، نقاشی‌های مفهومی که شکل‌دهنده فضای کلی فیلم هستند انتخاب و به تیم تولید ارائه می‌شوند.

 

۴. استوری‌برد (StoryBoard)

مرحله بعد، طراحی استوری‌برد است. استوری‌برد به برگه‌های کاغذی گفته می‌شد که روی آن نماهای داستان، به ترتیب تصویر می‌شدند و طراح هر بخش از داستان، بخشی از فیلم‌نامه را می‌گرفت، آن را روی تعدادی برگه کاغذ نقاشی می‌کرد و برای کارگردان ارائه می‌داد. این مرحله توسط والت دیزنی وارد صنعت انیمیشن‌سازی شد و به این برگه‌های کوچک کاغذی “بُرد” گفته می‌شد. بخاطر اینکه این بُردها داستان را روایت می‌کردند به آن “استوری‌برد” گفته شد. فیلم شما در مرحله استوری‌برد نمود بصری پیدا می‌کند. نزدیک بودن یا دور بودن دوربین از سوژه در این مرحله مشخص می‌شود؛ حرکت دوربین و احساساتی که توسط آن منتقل می‌شود نتیجه‌ی جمع‌بندی در این بخش است؛ ریتم فیلم و هر سکانس در این مرحله تعیین می‌گردد. خلاصه اینکه به قول آلفرد هیچکاک “همه فیلم شما در این مرحله و روی کاغذ ساخته می‌شود!”
می‌گویند هیچکاک برای تمامی فیلم‌هایش از طراح استوری‌برد استفاده می‌کرده و اعتقاد راسخ به تصمیم‌گیری بر مبنای استوری‌برد داشته است. چرا که کارآمدی داستان‌گویی خود را می‌توانست با کمترین هزینه بررسی کند. از این رو، این مسئله در انیمیشن -که تولید نماهای آن بسیار هزینه‌بر است- نیز بسیار کارآمد خواهد بود، با این تفاوت که شما به جای استفاده از بازیگران واقعی، باید دوباره روی کاغذ یا به صورت دیجیتال همان موجودات غیرواقعی را به حرکت دربیاورید.
پس استوری‌برد این امکان را به شما می‌دهد تا باری دیگر اثربخشی روایت داستانتان را بسنجید و اگر اشکالی دارد آن را برطرف کنید. مزیت دیگری که استوری‌برد دارد این است که می‌تواند داستان را از ذهن شما بیرون بکشد و به بقیه هم نشان دهد. بالاخره این داستان باید توسط یک تیم ساخته شود و استوری‌برد بهترین ابزار برای توجیه کردن تمامی اعضای تیم است. علاوه بر آن، شما می‌توانید در مرحله اصلاحات داستان، استوری‌برد را به افراد مختلف نشان دهید و داستان خود را به صورت تصویری به آن‌ها ارائه (Pitch) کنید؛ مطمئن باشید بسیاری از مردم، برای داستان‌های مصور بازخورد بهتری نسبت به داستان‌های متنی خواهند داد.
زمانی که از بُردهای داستانمان راضی بودیم، آماده‌ایم که به مرحله بعدی، یعنی انیماتیک برویم.

 

۵. ساخت انیماتیک (Animatic)

انیماتیک، نسخه زمان‌دار و صدادار استوری‌برد است.
اگر استوری‌برد را شبیه یک کمیک‌بوک در نظر بگیریم، انیماتیک شبیه یک فیلم خواهد بود.
بُردهای طراحی شده در مرحله استوری‌برد،‌دورن یک نرم‌افزار مخصوص تدوین چیده می‌شوند و با زمان‌بندی درست و اضافه کردن افکت‌های صوتی و موسیقی(فقط به اندازه‌ای که بتوان نقاط اصلی داستان را متوجه شد) پشت هم قرار می‌گیرند. بعد از اینکه نسخه اولیه انیماتیک آماده شد، تیم تولید آماده دیدن آن خواهند شد.
پس از دیدن انیماتیک ممکن است بخش‌هایی نیاز به اصلاح اساسی یا جزئی داشته باشند که بسته به نوع این اصلاحات ممکن است به مرحله قبل (طراحی مجدد استوری‌برد) یا چندین مرحله قبل‌تر (بازنویسی فیلم‌نامه) برگردند. اما چیزی که مشخص است آن است که این مراحل آنقدر تکرار می‌شوند تا از نظر کارگردان و تهیه‌کننده، داستان به بهترین شکل قابلیت تولید داشته باشد.
انیماتیک نیز مانند استوری‌برد، به ما دیدی جامع می‌دهد از اینکه فیلم ما در نهایت چگونه خواهد بود؛ لذا بسیار مرحله‌ی مهمی قلمداد می‌گردد.

 

۶. پری‌ویز (Previs)

قبل از اینکه وارد مرحله انیمیت شویم، یک مرحله مهم دیگر نیاز داریم تا مطمئن باشیم که داستانمان درست تعریف شده است و آن مرحله، «پری‌ویز» است.
پری‌ویز (Previs) یا پیش‌تجسم (Pre-Visualisation) به مرحله‌ای گفته می‌شود که شکل دیگری از انیماتیک است ولی در آن برای روایت داستان، از مدل‌های سه‌بعدی استفاده می‌گردد. به نوعی پری‌ویز، نسخه خیلی خیلی اولیه‌ی انیمیت ما خواهد بود، با این تفاوت که تمرکز ما به جای جزئیات فنی، بر روایت داستان و جذاب بودن آن معطوف می‌گردد. نما در نرم‌افزار سه‌بعدی ساخته می‌شود، اجزا درون آن چیده می‌شوند، زاویه و حرکت دوربین اصلاح می‌گردد و حرکات خیلی خیلی ابتدایی برای کاراکترها یا اجزای صحنه ایجاد می‌شود تا بتوانیم بفهمیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. تأکید می‌کنیم این انیمیت در حدی خواهد بود که فقط اتفاقی که در حال رخ دادن است را بیان کند و نه بیشتر!
این مرحله همزمان یا کمی بعد از مرحله طراحی شخصیت انجام می‌شود و با اضافه شدن طراحی اجزای مختلف هر نما، رفته رفته آن نما تکمیل می‌گردد. به عنوان مثال، به جای برخی اشیاء و شخصیت‌هایی که هنوز طراحی نشده‌اند، اشکال ساده‌تری مانند مکعب یا استوانه قرار داده می‌شود و پس از آماده شدن طراحی یا مدلسازی، فایل پری‌ویز با جایگزین کردن آن وسایل، کامل و کامل‌تر می‌شود.
صحنه‌ای را در نظر بگیرید که شخصیت اول ما درون یک پارک در حال بستنی خوردن است. در حال حاضر فقط مدل سه‌بعدی شخصیت اول ما حاضر است. در مرحله پری‌ویز تمرکز بر جای دوربین و حسی که می‌خواهیم منتقل کنیم خواهد بود و می‌توان تا طراحی شدن اجزای پارک (مثل درخت و فواره و…) و همینطور بستنی، از اشکال ساده‌تری مثل استوانه و مخروط استفاده کنیم.
پس از آن، مانند مرحله انیماتیک، تمامی نماها را در نرم‌افزار تدوین پشت هم می‌چینیم و نسخه پری‌ویز انیمیشن‌مان را دراختیار داریم. با این تفاوت که این نماها با مدل‌های 3بعدی و حرکات درست دوربین چیده شده‌اند. بخاطر آنکه ساخت انیمیشن کاری زمان‌بر است، این مرحله را می‌توان آخرین مرحله برای اعمال تغییرات اساسی در داستان قلمداد کرد؛ چرا که هر تغییری در مرحله تولید باعث هدر رفت حجم عظیمی از منابع مالی و زمان شما خواهد شد.
چنانچه در این مرحله به مشکلاتی در داستان بر خوردیم،‌به گام‌های عقب‌تر برمی‌گردیم تا مشکل را اصلاح کنیم، چرا که “همیشه داستان برای ما مهم است”.

۷. طراحی کاراکترها و لوازم (Creating Assets)

در این بخش، بسته به ابعاد و نیاز پروژه انیمیشنی خودمان، باید شخصیت‌ها و لوازم مورد نیاز را طراحی کنیم.
در پروژه‌های سه‌بعدی، این لوازم شامل ساخت کاراکترها، محیط هر نما، وسایل و اشیای موجود در هر صحنه می‌باشد. ما از طراحی‌های مفهومی و مدل شیت‌ها به عنوان رفرنس استفاده می‌کنیم تا این بخش را پیش ببریم و تکمیل کنیم. این وسایل، پس از طراحی برای ریگ‌بندی (استخوان‌بندی) در اختیار متخصصین ریگ‌بند قرار می‌گیرند تا درفضای 3بعدی کنترل‌کننده‌هایی به آن‌ها اضافه شود که بتوانیم آن‌ها را در مرحله انیمیت راحت‌تر جابجا کنیم یا بچرخانیم.
در پروژه‌های دوبعدی، طراحی بک‌گراند، نهایی‌سازی طراحی برگه مدل کاراکترها و در صورت لزوم، ریگ‌بندی کاراکتر در نرم‌افزارهای دوبعدی مدنظرمان، جزو این مرحله به حساب می‌آیند.
برای استاپ‌موشن‌ها، ساخت محیط هر نما، عروسک‌ها، لوازم دورن صحنه و بخش‌های مختلف لباس‌ها در این مرحله صورت می‌پذیرد.
همانطور که در مرحله پری‌ویز اشاره شد، طراحی کاراکترها و لوازم، همزمان یا کمی قبل‌تر از پری‌ویز آغاز می‌گردد و با تکمیل قالب دلخواه روایت داستان، به کمک داستان‌گویی بهتر می‌آید؛ بخاطر ارتباط پری‌ویز با انیماتیک و استوری‌برد و همینطور مفصل و مستقل بودن آموزش‌های پیشنهادی بخش طراحی کاراکتر، پری‌ویز را قبل از طراحی آوردیم.برای سفارش ساخت انیمیشن حرفه ای و جذاب ولی ارزان به پارت  انیمیشن مراجعه کنید .

۸. انیمیت (Animate/Animation)

بالاخره به مرحله انیمیت رسیدیم!
این مرحله، جایی است که زندگی در شخصیت‌های ما دمیده می‌شود. کاراکترها شروع به حرکت می‌کنند و می‌توانیم نتیجه رشته‌هایی که تا به حال بافتیم را با جان بخشیدن به شخصیت‌هایمان ببینیم.
خیلی زیباست که این اتفاق را در برابر چشمانمان مشاهده کنیم، ولی زمان زیادی خواهد برد. انجام نادرست آن، می‌تواند انیمیشن شما را با وجود یک داستان خوب و سرحال نابود کند! انیمیت بد یک انیماتور در یک انیمیشن، مثل بازی بد یک بازیگر در یک فیلم است که حتی اگر داستان و جلوه‌های ویژه خوبی داشته باشد، مخاطب آن را باور نمی‌کند.
حرفه‌ای شدن در این مرحله نیازمند دانستن قواعدی مشخص است و وجه تمایز افراد موفق در این زمینه، تمرین و خلاقیتی است که پس از یادگیری این اصول بکار می‌گیرند.

۹. بافت‌دهی | نورپردازی | رندرگیری (Texturing | Lighting | Rendering)

این مرحله بیشتر برای انیمیشن‌های 3بعدی به کار می‌رود؛ اگر چه انیمیشن‌های 2بعدی هم مراحلی مشابه چنین مرحله‌ای را پشت سر می‌گذارند. استاپ‌موشن‌ها هم بیشتر زمان خود را برای قاب‌بندی و ایجاد افکت‌های مختلف روی تصاویر ثبت شده صرف می‌کنند.
در کارهای 3بعدی، باید روی مدل‌ها، بافت‌دهی صورت بپذیرد، این مانند آن است که مواد با جنس‌های مختلف را به بخش‌های مختلف مدل خودمان اختصاص دهیم. برخی از ان مواد با جنس‌های مختلف، فلزها را شبیه‌سازی می‌کنند، برخی پلاستیک‌ها را، برخی برای پوست بدن انسان به کار می‌روند و برخی هم برای موها!
سپس فرآیند نوردهی توسط منبع‌های نور مجازی انجام می‌شود که دقیقاً نمایانگر عملکرد نور در طبیعت است.
پس از آنکه نماهای ما بافت‌دهی و نورپردازی شدند، شروع به رندرگیری می‌کنیم.
رندرگیری بدین معناست که کامپیوتر تمامی اطلاعات نمای ما (اعم از مکان هرکدام از وسایل، اطلاعات مربوط به بافت و نور، اطلاعات مربوط به دوربین و…) را محاسبه نموده و از این اطلاعات موجود در فضای 3بعدی، یک تصویر ثابت تخت و 2بعدی (که به آن فریم می‌گویند) می‌سازد.
در نهایت، تمامی فریم‌های رندرگرفته شده را در نرم‌افزارهای کامپوزیت (مثل NUKE یا After Effect) وارد کرده، آن‌ها پشت یکدیگر قرار می‌دهیم و با هم تلفیق می‌کنیم تا به نسخه نهایی فیلم خودمان برسیم.

۱۰. تدوین | اصلاح رنگ (Editing | Color Correction)

زمانی که فریم‌های ما در نرم‌افزارهای کامپوزیت، با هم تلفیق و آماده شدند، آن‌ها را دوباره در نر‌م‌افزار تدوین خودمان برمی‌گردانیم و با نماهای پری‌ویز جایگزین می‌کنیم؛ درست مانند جایگزینی نماهای پری‌ویز به جای نماهای انیماتیک‌.
در این مرحله، قادر خواهیم بود تا نسخه نهایی فیلم‌مان را برای اولین بار روی نوار زمان نرم‌افزار تدوینمان ببینیم. البته هنوز هم نمی‌توان به آن نسخه نهایی گفت. چرا که نماهای انیمیشن‌مان، نیاز به اصلاح رنگ دارند.
اصلاح رنگ، فرآیند دستکاری رنگ هر نما به صورت انفرادی است، تا با نمای قبل و بعد خود، همخوانی داشته باشد. همینطور در مرحله اصلاح رنگ، مطمئن خواهیم شد که نمایی با بخش‌های سفید یا سیاه بیش از اندازه، وجود نخواهد داشت. علاوه بر رعایت نکات فوق، ممکن است فضای بصری برخی نماها، نیاز به اصلاح داشته باشد. مثلاً اگر شخصیت اصلی ما در یک سفر تخیلی وارد یک جنگ مخوف می‌شود که پر از یأس و نامیدی است، با اصلاح رنگ نماهای مربوط به جنگل مخوف، می‌توانیم این حس را در مخاطب تشدید کنیم.
معمولاً اصلاح رنگ، براساس نظر کارگردان و دستاوردهای مرحله طراحی مفهومی (که منجر به خلق Color key) فیلم می‌شود، اعمال می‌گردد.

 

۱۱. موسیقی | صداگذاری (Music | Sound Design)

معمولاً در کارهای حرفه‌ای، از روز اول شروع پروژه، یک آهنگساز در کنار کارگردان قرار می‌گیرد تا براساس صحبت‌های او و روند داستان،‌تم مناسبی برای کار بسازد. چرا که این موضوع باعث می‌شود تا موزیک داستان را تقویت کند و در کنار تصویر و دیالوگ به خوبی جای خود را پیدا کند. وظیفه آهنگساز ساخت قطعات موسیقی انیمیشن است که بسته به زمان کار، ممکن است از یک قطعه موسیقی تا ده‌ها قطعه هم تولید گردد.
معمولاً موسیقی چیزی نیست که نقطه پایان مشخصی داشته باشد و بخاطر تأثیر مستقیمی که روی ذهن مخاطب دارد، به عنوان جزو جدایی‌ناپذیر داستان به آن نگاه می‌شود که باید در تمامی مراحل فیلم از آن به درستی استفاده کرد (حتی وقتی که هیچ موسیقی نداریم!)
موسیقی را با افکت‌های صوتی مثل راه رفتن، صدای باد و دیالوگ‌های کاراکترها اشتباه نگیرید. بخاطر آنکه انیمیشن یعنی ساختنیک دنیای دیگر از صفر، این بدان معناست ک همه چیز باید از نو خلق شوند. حتی اگر آن چیزها جزو بدیهیات باشند. بسیاری از انیمیشن‌های حرفه‌ای، تیمی متخصص دارند که تمامی صداهای موجود در فیلم را خودشان تولید می‌کنند ولی در پروژ‌های ساده‌تر، از گنجینه صداهای آماده که در سایت‌های آنلاین یا پک‌های نرم‌افزاری وجود دارد هم استفاده می‌شود.
طراح صدا، در نهایت موسیقی فیلم را با صدای محیط و دیالوگ کاراکترها در یک جا قرار داده و میزان شدت هرکدام را نسبت به یکدیگر تنظیم می‌کند که به این کار Level کردن گفته می‌شود. در نهایت پس از گذراندن مراحل فوق، رندر نهایی انیمیشن ما با نسخه کامل از صدا و موسیقی و افکت‌های تصویری آماده پخش است که می‌توانیم آن را در اختیار توزیع‌کنندگان قرار دهیم.

  • paya marketing