هر انچه در منزل نیازدارید!

۳۹ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعرفه ساخت انیمیشن چقدر است؟

ویدئوها به انتخاب اول اکثر سازمان‌ها در سراسر جهان برای تعامل با مخاطبان تبدیل شده‌اند. با این حال، هر بار که قصد ایجاد یک انیمیشن (ویدیوی متحرک) را دارید، اولین فکری که به ذهنتان خطور می کند این است که در وهله اول ساخت یک انیمیشن چقدر هزینه دارد؟

همه ما می دانیم که این رسانه چقدر می تواند برای مشاغل قدرتمند باشد، اما در واقع چقدر سرمایه گذاری نیاز دارد؟

استودیو انیم استار با سابقه فعالیت در زمینه تولید انیمیشن، قادر به ساخت انواع انیمیشن با سبک های مختلف دو بعدی، سه بعدی، استاپ موشن، موشن کمیک (سینمایی، مجموعه سریال، تبلیغاتی و …) با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن می باشد.

دو شاخص مهم تعرفه ساخت انیمیشن زمان و سبک هستند.برای سفارش این خدمات می توانید با مراجعه به بخش تعرفه ها به وسیله یکی از شیوه های اعلام شده با ما تماس گرفته و به جمع مشتریان ما بپیوندید.

چه چیزی پشت هزینه های تولید انیمیشن است؟

زمان

به طور معمول، استودیوهای انیمیشن گفتگو در مورد تعرفه ساخت انیمیشن را با سوال در مورد زمان ویدیو شروع می کنند. این به استودیو کمک می کند تا تعداد طراحان و انیماتورهای مورد نیاز برای پروژه را بودجه بندی کند و همچنین زمان و زمان بندی تولید را تخمین بزند.

سبک

برای کمک به ایجاد یک ویدیوی منحصر به فرد برای برند خود، استودیو انیمیشن باید مجموعه ای از سبک ها، انیمیشن های دو بعدی،  انیمیشن سه بعدی، استاپ موشن، موشن کمیک را به شما ارائه دهد. برخی از سبک ها مقرون به صرفه هستند (به انیمیشن تخته سفید یا موشن گرافیک فکر کنید)، برخی دیگر هزینه های قابل توجهی را ایجاد می کنند، به خصوص ویدیوهای دو بعدی یا سه بعدی که ممکن است ساده به نظر برسند اما در واقع شامل ساعت های زیادی برای طراحی شخصیت و توسعه یک روایت متقاعد کننده است.

تعرفه ساخت انیمیشن

در اینجا نحوه بودجه بندی پروژه انیمیشن خود آورده شده است.اساساً به دو روش می توانید به موضوع بودجه بندی نزدیک شوید: شروع به همکاری با یک استودیوی انیمیشن کنید، سبک مورد نظر خود را به آنها نشان دهید و از آنها بخواهید بودجه پروژه را برای شما تعیین کنند. با بودجه ای به استودیو نزدیک شوید و از آنها بخواهید که محصول را با بودجه ای که خودتان تعیین کرده اید تطبیق دهند. اما این را به خاطر بسپار: اگر این اولین ویدیوی متحرکی است که برای برند خود تولید می کنید، مانند اولین برداشت است. و تاثیرات اولیه در بازاریابی اهمیت زیادی دارد. بنابراین اگر پیشنهادی پیدا کردید که ارزان‌تر از این سطوح قیمتی است، مراقب باشید. کیفیت به خطر خواهد افتاد. قیمت پایین می تواند به این معنی باشد که استودیویی که پیدا کردید به اندازه ای که باید در تولیداتش دقت نمی کند. اولین انیمیشن شما یا برند شما را می سازد یا می شکند. شما خود را به روشی جدید به دنیا نشان خواهید داد، بنابراین منطقی است که کمی بیشتر در پروژه انیمیشن خود سرمایه گذاری کنید و یک ویدیوی شگفت انگیز و درجه یک تولید کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود. بنابراین اگر ایده خوبی برای یک ویدیو دارید، درنگ نکنید و با استودیوی انیمیشن سازی انیم استار تماس بگیرید که به شما کمک می کند چشم انداز خود را بشناسید و برند شما را سریعاً تقویت کنید.

 

ساخت استاپ موشن چقدر زمان می برد؟

پیش از بررسی نکات موثر بر هزینه ساخت استاپ موشن، بهتر است تایم ساخت این نوع محتواهای انیمیشنی را مورد بررسی قرار دهیم. تایم مورد نیاز برای ساخت انواع مختلف استاپ موشن به موارد متعددی بستگی دارد. در واقع تمامی استاپ موشن ها در یک بازه زمانی ثابت نمی توانند ساخته شوند. مجموعه ای از عوامل در تعیین زمان ساخت این نوع محتوای انیمیشنی نقش دارند. 

قیمت انواع استاپ موشن

حال به موضوع اصلی یعنی بررسی هزینه ساخت استاپ موشن می رسیم. هزینه استاپ موشن با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت نهایی استاپ موشن، نوع آن است. همان طور که گفتیم استاپ موشن ها در انواع مختلفی از قبیل خمیری، عروسکی، کات اوت، مدلی و... ساخته می شوند. نوع طراحی شخصیت ها و تعداد آن ها می تواند به عنوان عامل مهمی در قیمت تولید استاپ موشن شناخته شود. برای مثال اگر ویدئوی مد نظر شما دو شخصیت اصلی داشته باشد، هزینه کمتری نسبت به ویدئویی با 5 شخصیت اصلی خواهد داشت. بنابراین نوع طراحی عروسک ها، المان ها و تعداد آن ها در تعیین قیمت نهایی کار موثر است. 

از دیگر عوامل موثر بر هزینه ساخت استاپ موشن می توان به طول ویدئوی مد نظر شما اشاره کرد. ویدئوی شما می تواند یک تیزر تبلیغاتی با تایم محدود، یا یک انیمیشن کودکانه با تایم بیشتر باشد. معمولا ویدئوهایی که جنبه تبلیغاتی دارند، در مدت زمان محدود تری ساخته می شوند. از این رو می توان گفت تایم ویدئوی شما و جنبه استفاده از آن نیز روی قیمت نهایی کار موثر است. از طرفی برای ساخت برنامه های تلویزیونی از نوع استاپ موشن، سناریویی خاص، نورپردازی، تدوین و... نیاز است. تمامی این عوامل می توانند باعث کاهش یا افزایش هزینه طراحی موشن گرافیک شوند.

کاربرد استاپ موشن در صنعت تبلیغات دیجیتال بر کسی پوشیده نیست. از این رو شرکت های معتبر تولید محتوا، مانند رایا مارکتینگ در زمینه ساخت این نوع محتواهای گرافیکی نیز ارائه خدمت می کنند. حتما می دانید که چرا موشن گرافیک مهم است و نقش موشن گرافی در بازاریابی قابل انکار نیست. با مراجعه به سایت رایا مارکتینگ می توانید از نمونه کارهای موشن گرافیک و استاپ موشن موجود در مجموعه ما دیدن نمایید. برای استفاده از خدمات طراحی موشن گرافیک و استاپ موشن می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کنید.

کلام آخر

در این مقاله ابتدا در مورد هزینه ساخت استاپ موشن و اهمیت آن در تبلیغات دیجیتال توضیح دادیم. کاربردهای مختلف این محتواها را برای شما شرح دادیم. همچنین مفهوم و روش ساخت انواع مختلف استاپ موشن را به شما آموزش دادیم. انواع استاپ موشن را به شما عزیزان معرفی کرده و در مورد هر یک از آن ها توضیحاتی به شما ارائه کردیم. در مورد مدت زمان لازم برای ساخت انواع مختلف استاپ موشن و هزینه های آن نیز صحبت کردیم. عوامل تاثیر گذار بر قیمت استاپ موشن ها را به شما معرفی کردیم. در ادامه نیز خدمات مجموعه رایا مارکتینگ را به شما معرفی نمودیم.

می خواهید بدانید قیمت استاپ موشن و هزینه موشن گرافیک چقدر است؟ برای اطلاع از قیمت کارهای گرافیکی و انیمیشنی می توانید به رایا مارکتینگ مراجعه کنید. رایا مارکتینگ با استفاده از افرادی متخصص و بهترین نرم افزارها، با کیفیت ترین نمونه های استاپ موشن را تولید کرده و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. قیمت نمونه کارهای تولید شده در مجموعه ما بسیار به صرفه تعیین شده اند. امید است اطلاعات ذکر شده در مقاله بالا، زمینه آشنایی شما با عوامل موثر بر هزینه ساخت استاپ موشن را فراهم کرده باشد.

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

باردار هستید؟     قصد  را دارید اما مطمئن نیستید که بهترین مارک های موجود در بازار امروز چیست؟ بهترین کجاست؟ با ما همراه باشید تا از لیست وسایل سیسمونی نوزاد مطلع شوید و بهترین سیسمونی را برای نوزادتان انتخاب کنید. قبل از آن به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم تا جنسیت نوزادتان مشخص نشده است اقدام به خرید سیسمونی نکنید. چرا که با مشخص شدن جنسیت فرزندتان، می توانید از رنگ ها، کارکترهای کارتونی و... متناسب با جنسیت فرزندتان انتخاب فرمائید.

لیست کامل سیسمونی

هنگامی که برای به دنیا آمدن اولین فرزندتان آماده می شوید، در رابطه با همه چیز تحقیق میکنید. از لوازم و سرویس خواب گرفته تا انتخاب لباس های نرم و راحت.برای کمک به شما در انتخاب بهترین جا برای خرید سیسمونی، در تلاش بوده ایم تا لیست کاملی از انواع وسایل لازم در سیسمونی را برای شما گردآوری کنیم.

شاید اولین سوالی که برایتان پیش بیاید این است که کدام قسمت سیسمونی نوزاد برای سال اول ضروری است؟ نگاهی به چک لیست تهیه شده، می تواند به شما کمک کند.

کالسکه

مطمئنا دوست دارید با فرزندتان بیرون بروید و فرزندتان را با محیط های جدید آشنا کنید. بغل کردن همیشگی نوزاد دشوار است. شما حتما به یک کالسکه نیاز پیدا می کنید. این روزها تعداد زیادی کالسکه در بازار وجود دارد که می تواند توانایی شما برای مراقبت از فرزندتان را به میزان قابل توجهی بالا ببرد و آن را آسان تر کند.

کالسکه ها مدل های مختلفی دارند. بعضی از آن ها به گونه ای طراحی شده اند که کودک رو به والدین است و بعضی از آن ها پشت به والدین. به شما توصیه می کنیم از مدل های ترکیبی تهیه کنید. زمانی که کودک شما خواب است دسته محرک کالسکه به گونه ای قرار داده شود که فرزندتان رو به شما باشد تا از خواب بیدار نشود و زمانی که بیدار است پشت به شما باشد تا بتواند بیرون از کالسکه را به راحتی مشاهده کند. این موضوع به اجتماعی شدن فرزندتان در آینده کمک خواهد کرد.

حتما زمان انتخاب کالسکه، به جنس آن دقت کنید. سطح داخل کالسه باید به طور کامل مسطح باشد؛ تا سر و گردن نوزاد را حفظ کند و ستون فقرات نوزاد را اذیت نکند. برای کمک به شما برای انتخاب کالسکه، می توانید از  در اصفهان بازدید کنید، جایی که یکی از مشاوران آموزش دیده ما، یک کالسکه که مناسب نیازهای شما باشد را توصیه می کند.

صندلی ایمنی خودرو

در صورتی که خودروی شخصی دارید صندلی ایمنی خودرو اجباری است؛ حتما کار سیت (car seat) یا همان صندلی کودک، را در لیست خرید سیسمونی نوزادتان قرار دهید.

امروزه اکثر صندلی های کودک تولید شده در خودرو، دارای یک برچسب با تاریخ انقضا چاپ شده بر روی آن هستند و معمولا آنها به مدت پنج تا هشت سال، سالم نگهداری می شوند. این صندلی ها بعد از پایان زمان، دیگر از ویژگی های ایمنی فعلی برخوردار نخواهند بود. هنگام خرید صندلی اتومبیل کودک، تاریخ انقضا را بررسی کنید.

لباس نوزاد

برای خرید لباس نوزاد به هیچ عنوان عجله نکنید. در ابتدا صبر کنید جنسیت نوزادتان مشخص شود سپس برای خرید لباس اقدام کنید. لباس های کودک معمولا از نظر سن اندازه گیری می شوند، اما این موضوع برای همه برندها صدق نمی کند. به عنوان مثال، یک لباس 3 تا 6 ماهه از یک نام تجاری ممکن است برای 4 ماهگی نوزاد شما مناسب باشد، در حالیکه همان اندازه از مارک دیگر می تواند برای 6 ماهگی نوزادتان مناسب باشد.

ما در فروشگاه سیسمونی بامبینو لباس های نوزاد را بر اساس وزن یا قد ، دسته بندی کرده ایم. این موضوع به شما کمک می کند تا بهترین سایز را انتخاب نمائید.

امروزه تنوع لباس های نوزاد بسیار زیاد می باشد. هنگام خرید، آرامش و راحتی را در نظر بگیرید. به دنبال لباس های نرم، ظریف و با دوام باشید. مواردی را انتخاب کنید که با شستشوی مکرر از کیفیت آن ها کاسته نشود. یکی از مواردی که در خرید سیسمونی از فروشنده بپرسید نوع جنس لباس ها می باشد. لباس هایی را خریداری نمائید که موجب تحریک پوست نوزادتان نشود.

لیست لباس هایی که فرزندتان به آن نیاز دارد را مختصرا اشاره می کنیم:

لباسهای یک تکه: بعضی از اینها اساسا فقط جنسهایی هستند که برای خواب و بازی مناسب هستند. اینها فوق العاده راحت هستند، به ویژه در ابتدا، چرا که نوزادان اغلب به خواب می روند. به دنبال لباس هایی باشید که راحت می توانید به نوزادتان بپوشانید و یا از تن او در بیاورید. به طور کلی لباس هایی انتخاب کنید که جلوی آن ها باز است و به سر نوزاد فشار آورده نمی شود.

پیراهن: مواردی را انتخاب کنید که موجب گرم شدن فرزندتان نشود و یقه آن ها اطراف گردن نباشد.

شلوار: چند عدد شلوار نرم و راحت برای نوزادتان خریداری کنید. شلوار تعویض پوشک را آسان تر می کند چرا که نیاز نیست تمام لباس های نوزادتان را دربیاورید.

لباس های گرم: ژاکت، کت پشمی و در کل لباس های گرم را سعی کنید جلو باز تهیه کنید. زیرا این لباس ها برای پوشیدن راحت تر هستند. از خرید لباس هایی با یقه تنگ پرهیز کنید. لباس های گرم علاوه بر حفظ کودک شما از سرما نباید سنگین باشند. همچنین از لباس هایی که دارای روبان های آویزان هستند پرهیز کنید. این لباس ها خطر خفگی را افزایش می دهند.

کلاه و دستکش: متاسفانه کلاه و دستکش از جمله مواردی هست که کودک به پوشاندن آن علاقه ای نشان نمی دهد. کلاه نازک برای تابستان و کلاه گرم در زمستان، سر نوزاد را پوشش می دهد و دستکش باعث می شود که نوزاد بر روی صورت خود خش نیندازد. پس حتما کلاه و دستکش را در لیست خرید سیسمونی خود قرار دهید.

جوراب: شما نیاز به مقدار زیادی جوراب دارید. از خرید جوراب هایی با کش تنگ و جنس ضخیم و خشن خودداری کنید زیرا پای نوزاد را اذیت می کند.

کفش: در طول سال اول کودکتان نیازی به خرید کفش های واقعی ندارید و تنها از کفش هایی که جنبه تزئینی دارند می توانید استفاده کنید. در هنگام خرید، دقت فرمائید کفشی را انتخاب نمائید که متناسب با سایز پای نوزادتان باشد.

همکاران ما در فروشگاه سیسمونی بامبینو می توانند پای کودک شما را اندازه گیری کنند، سبک و اندازه مناسب با پای فرزندتان را به شما توصیه کنند.

لباس خواب: هنگام خرید لباس خواب از سیسمونی فروشی، سه چیز را در نظر داشته باشید: ایمنی نوزاد، راحتی و اینکه چگونه قادر به تغییر پوشک فرزندتان هستید . مهم نیست که چقدر زیبا به نظر می رسد، از لباس های شیک استفاده کنید اما سه نکته بالا را نیز در نظر داشته باشید.

 برای خرید سیسمونی نوزاد از تولیدی به برند کاتزبیبی مراجعه کنید .

لباس های نرم و پنبه ای راحت هستند، و جایگزین مناسبی برای لباس های مصنوعی می باشند . ازلباس هایی تزئین شده با روبان و سایر اقلام تزئینی که می تواند در اطراف نوزاد شما پیچیده شود و خطر خفگی ایجاد کند؛ پرهیز کنید.

پوشک و کیسه پوشک

همیشه یک بسته پوشک اضافه در منزل داشته باشید. چرا که با گذشت یک هفته از تولد نوزادتان، مصرف پوشک بیشتر خواهد شد. احتمالا نوزاد شما در ابتدا 10 تا 12 پوشک روزانه نیاز خواهد داشت. البته از خرید پوشک زیاد نیز خودداری کنید چرا که فرزند شما در حال رشد است و ممکن است سایز پوشک، مناسب استفاده برای فرزند شما نباشد. سعی کنید همیشه کیسه پوشک را با خود همراه داشته باشید. زیرا ممکن است مجبور به تعویض پوشک فرزندتان شوید و سطل زباله ای نزدیک شما نباشد.

وسایل حمام

یک یا دو هفته زمان میبرد تا ناف نوزاد بیفتد. بعد از آن می توانید نوزادتان را به راحتی به حمام ببرید. از شامپو و صابون مخصوص نوزاد، حوله های نرم، فنجان پلاستیکی برای شستشو و... استفاده کنید. می توانید با دماسنج، دمای آب را چک کنید.

نکته: اگر کودک بعد از حمام، آرام باشد، ممکن است وقت خوبی باشد که ناخن های او را کوتاه کنید.

قفسه دارو

یکی از وسایل ضروری سیسمونی، کمک های اولیه مخصوص نوزاد می باشد. مانند دماسنج دیجیتال پزشکی، کرم ضد باکتری، ناخن گیر، باند کوچک، لامپ بینی، استامینوفن نوزاد، دستمال مرطوب نوزاد و... . همچنین یک کتاب در مورد بیماری های رایج کودک می تواند مفید باشد.

توجه: نوزادان زیر 6 ماه نباید از داروهای بدون نسخه استفاده کنند. اگر نوزاد شما تب کرد و بیمار شد، حتما با پزشک خود تماس بگیرید.

وسایل سیسمونی مخصوص تغذیه نوزاد

آیا میخواهید به فرزندتان شیر دهید یا از شیر خشک استفاده کنید؟ اگر فرزندتان با شیر مادر تغذیه می شود نیاز به وسایلی که برای تهیه شیر خشک است ندارید.

در کل وسایل مورد نیازتان شامل بطری با درب های انعطاف پذیر، ضدعفونی کننده بطری، بطری مخصوص برای گرفتن شیر مادر، پارچه اروغ زدن، بالش پرستاری و... می باشد.

·        دقت داشته باشید که درب بطری های شیر نوزاد با توجه به ماه آنها می باشد. حتما قبل از خرید، ماه فرزندتان را به فروشنده بگوئید سپس اقدام به خرید نمائید.

سرویس خواب نوزاد

در مقاله قبلی به طور کامل در رابطه با  صحبت کردیم. از سرویس خواب ایمن برای نوزاد خود استفاده کنید. برای کاهش خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد، موارد اضافی مانند پتو، بالش و اسباب بازی ها خطرناک را از محل خواب نوزاد دور نگه دارید. در فروشگاهبامبینو، انواع سرویس خواب نوزاد در رنگ ها و مدل های مختلف عرضه می شود که کیفیت بالای آن ها، تمایز این فروشگاه با سایر فروشگاه های ارائه دهنده سرویس خواب نوزاد می باشد.

ابزار ایمنی نوزاد

بهتر است قبل از اینکه فرزندتان متولد شود، مطمئن شوید وسایل منزل در امن ترین حالت خود هستند. بسته به نیازهای خاص، به چند مورد اشاره خواهیم کرد: محافظ گوشه مبلمان، محافظ شومینه، بستن راه پله و...

اسباب بازی نوزاد

اسباب بازی، از جمله وسایلی است که نمی توانید در چک لیست قرار ندهید. اسباب بازی های سرگرم کننده به کودک شما کمک می کند تا مهارت هایش را توسعه دهد. سعی کنید اسباب بازی هایی خریداری کنید که در سفر نیز بتوانید با خود ببرید.

آغوش نوزاد

با استفاده از آغوش نوزاد، شما آزادی حرکت بیشتری دارید. هنگام انتخاب آغوش نوزاد ، اطمینان حاصل کنید که تمام تسمه ها از کودک شما به طور ایمن حمایت می کنند. در فروشگاه سیسمونی بامبینو انواع آغوش نوزادهای استاندارد ارائه می شود که به راحتی قابلیت شستشو دارند و با شستشوی مکرر کیفیت خود را از دست نخواهند داد.

خرید سیسمونی

برای خرید سیسمونی سعی کنید مواردی که واقعا برای نوزادتان نیاز دارید تهیه فرمائید. ما سعی کردیم در چک لیست تهیه شده، موارد ضروری را ذکر کنیم. اقلامی که صرفا تزئینی و یا بسیار مفید نیستند، در دسته "اختیاری" طبقه بندی می شوند. در صورتی که علاقه مند به خرید آن ها هستید می توانید به فروشگاه بامبینو در اصفهان مراجعه کنید و از تنوع بی نظیر آن ها لذت ببرید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

قیمت لباس کار به چه عواملی بستگی دارد ؟ لباس کار چیست ؟ لباس های کار برای کدام دسته از مشاغل ضروری می باشد ؟ چند نوع لباس کار وجود دارد ؟ و … سوالاتی می باشد که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم .

لباس های کار به لباس هایی گفته می شود که برخی از افراد در هنگام انجام کارهای خود باید آنها را بپوشند. این لباس ها به منظور یک دستی و یا راحت شدن شناسایی افراد از دیگران و یا برای حفظ سلامتی در مقابل خطرات احتمالی استفاده می شود ، برای مثال گروه های شغلی همانند پرسنل هواپیما و فرودگاه ، پرسنل قطار ، پزشک و پرسنل درمانی و بیمارستان ها ، کارمندان بانک ، کارمندان شرکت ها و اداره های مختلف ، رانندگان ، کارکنان در نیروی انتظامی و … دسته ای از مشاغل هستند که به منظور شناسایی و همچنین یک دست و مرتب بودن کارکنان در هنگام کار از لباس کار مخصوص استفاده می کنند.

اما افراد مشغول در آتش نشانی ها و دیگر افراد در معرض حریق ، جوشکاری ها ، کارگران کارخانه های صنعتی ، کارکنان ساختمان های عمرانی و … به دلیل اینکه در محیط کاری خود در معرض خطرات مختلف مانند حریق ، مصالح ساختمانی ، دستگاه های صنعتی و … قرار دارند باید از لباس و تجهیزات خاص محافظتی استفاده کنند تا بدن و جسم آنها در حین انجام کار اسیب نبیند .

لباس های کار معمولا برای هر گروه از مشاغل به طور خاص طراحی و به تولید می رسد ، شما این لباس ها را هم می توانید از مراکز فروش و پخش به صورت حاضری و یا با سفارش مدل و طرح مورد نیاز خود به تولیدی ها لباس های کار کارکنان خود را به صورت عمده به تولید برسانید .

اما در حین خرید لباس های کار علاوه بر قیمت باید به برخی دیگر از نکات نیز توجه داشته باشید. مهم ترین این نکات عبارت است از : ۱ ) حتما لباس کار باید کیفیت و معیار های مورد نیاز برای حفظ سلامتی افراد به خصوص برای مشاغلی که در معرض خطرات هستند را دارا باشد .

۲ ) لباس کار باید حتما درست به اندازه سایز افراد باشد ، یعنی نه گشاد باشد و نه تنگ بلکه درست سایز افراد باشد ، زیرا که بزرگ و یا کوچک بودن می تواند مشکلاتی را در پی داشته باشد .

۳ ) لباس های کار باید به گونه ای طراحی شوند که فرد در ان احساس راحتی کند و بتواند مدت زمان طولانی از لباس در حین کار استفاده کند به عنوان مثال باید وزن لباس مناسب باشد .

۴ ) کیفیت دوخت و پارچه نیز از دیگر عواملی است که حتما باید به ان توجه شود .

۵ ) لباس های کار دارای انواع مختلفی هستند ، شما باید با توجه به شرایط کاری خود مناسب ترین نوع از لباس کار را انتخاب کنید .

اینها از مهم ترین نکاتی بود که باید به آنها توجه داشته باشید .

انواع مختلف لباس های کار

انواع لباس کار به چه صورت است ؟ لباس های کار دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام بسته به شرایط کاری فرد می توانند انتخاب شوند. در این قسمت از مقاله به بررسی انواع لباس های کار می پردازیم و در رابطه با هر کدام توصیح مختصری می دهیم.

لباس های کار معمولا به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت است از :

۱ ) لباس های کار دو تکه : این نوع از لباس ها دارای دو قسمت پایین تنه ( شلوار ) و بالا تنه می باشند که بسته به شرایط کاری و جنسیت افراد طراحی می شوند. دسته اول از مشاغل که در رابطه با آنها توصیح دادیم معمولا از این نوع از لباس ها استفاده می کنند .

۲ ) لباس های سرهمی یا یک تکه : این نوع از لباس ها نیز بین کارگران ساختمانی ، جوشکاران ، آتش نشان ها و … مرسوم است و مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لباس ها یا به صورت کامل بدن فرد را می پوشاند و یا به صورت دوبنده هستند که کل پایین تنه به همراه نمی از بالا تنه را می پوشاند و فرد باید از زیر این لباس پوشش مناسبی داشته باشد .

قیمت لباس کار

قیمت لباس های کار نیز به عواملی مختلفی بستگی دارد به همین دلیل نمی توان برای آنها قیمت دقیقی را تعیین کرد. مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لباس های کار تاثیرگذار است عبارت است از : نوع لباس کار ، طرح لباس کار شما ، پارچه لباس کار ، کیفیت دوخت و برند تولیدی لباس کار ، ویژگی های خاص مثلا ضد حریق بودن و … همه از عواملی هستند که بر روی قیمت تاثیرگذار هستند.

مهمترین نکته هنگام خرید لباس کار

لباس کار می بایست کاملا اندازه (اصطلاحاً فیت) باشد.

لباس کارهایی که اندازه مناسب ندارند می توانند به شدت مخاطره آمیز باشند.

هیچ نوع اتصالات و یا آویز اضافه‌ای نباید روی لباس کار وجود داشته باشد.

به این دلیل که معمولا لباس کارها به گونه‌ای هستند که به صورت مرتب و مداوم شسته می‌شوند, دوخت لباس کار باید به گونه‌ای انجام شده باشد که کاملا مقاوم باشد.

اگر برای انجام وظایف شغلی, در شرایطی لازم می‌باشد که آستین‌هایتان را بالا بزنید, بنابراین باید لباس کاری با آستین‌های کوتاه انتخاب نمایید.

 

 

قیمت لباس کار عمده در بازار تهران

قیمت لباس کار عمده در بازار تهران به دلیل رقابتی بودن این محصول در این شهر باعث شده است که نسبت به دیگر شهرهای ایران کمی ارزان تر باشد البته هزینه های جانبی به خصوص هزینه های اجاره و دستمزد نیرو ها در تهران بیشتر است که این موضوع باز باعث افزایش قیمت لباس کار و دیگر محصولات می شود.

قیمت عمده انواع لباس کار

با ساختار ظاهری لباس کارها در قسمت قبل آشنا شدیم و باید بدانید که هر کدام از این موارد قیمت خاص خودش را دارد و قیمتشان به پارامترهای بسیار زیادی وابسطه است که قبل از خرید باید قیمت آن از تولیدی‌های مختلف استعلام گرفته شود.

آنچه که در قیمت لباس کار تاثیرگذار است مواردی مانند جنس پارچه به کار برده شده در تولید لباس کار و همچنین دستمزد خیاط می باشد و علاوه بر این موارد به چاپ لوگو بر روی لباس کار نیز بستگی دارد که اگر از چاپ لوگو بر روی لباس کار استفاده شود قیمت لباس کار بیشتر خواهد شد.

یکی از پارامتر هایی که برای تمام محصولات صادق است این است که حجم خرید نیز در قیمت لباس کار تاثیرگذار است به طوری که اگر حجم خرید به صورت عمده باشد قطعاً قیمت آن با خرید تکی متفاوت است است و بسیار ارزان تر خواهد بود.

قیمت عمده انواع لباس کار را می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان فروش دوخت یادگار  با توجه به اینکه تغییرات زیادی در قیمت این محصول وجود دارد از اعلام قیمت آن در اینجا خودداری شده است.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

ضد یخ یا ضد جوش خودرو از جمله مهم ترین موادی است که هم در زمستان و هم در تابستان باید در ماشین خود از آن استفاده کنید تا موجب یخ زدگی خودرو دز زمستان و یا جوش آوردن موتور و آسیب رسیدن به آن نشود. به نظر شما بهترین برند ضد جوش یا ضد یخ کدام است؟ در این مقاله به بررسی برند های ضد یخ موجود در بازار پرداختیم.

ضدیخ یا ضدجوش چیست؟

شاید فکر کنید مایع ضدجوش با ضد یخ متفاوت است؛ اما این دو مایع یکی هستند و در زمستان ضد یخ نقطه انجماد آب را کاهش می دهد و از یخ زدگی آب موتور جلوگیری می کند. همچنین در تابستان نیز باعث افزایش نقطه جوش مایع درون موتور می شود که از جوش آوردن ماشین جلوگیری می کند.

موتور خودرو هنگار حرکت با سوزاندن سوخت همراه است که انرژی قابل توجهی را آزاد می کند و باعث گرم شدن موتور می شود. در فصل تابستان به علت گرم بودن هوا این گرمای موتور ممکن است باعث بروز حوادثی همچون جوش آوردن ماشین شود که می تواند خسارت ها جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد.

بهترین ضد جوش خودرو؟

اگر دنبال بهترین ضد جوش خودرو هستید باید دنبال چنین ویژگی هایی در این مایع باشید. بهترین ضد جوش خودرو دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. این مایع باید دمای انجماد آب را به پایین ترین حد خود برساند و همچنین دمای جوش آب را نیز به بالاترین حد خود برساند.
  2. این ماده نباید اثر مخرب روی بدنه و موتور خودرو داشته باشد.
  3. بوی نامطبوع نداشته باشد.
  4. باید خاصیت ضد خوردگی و ضدزنگ زدگی را نیز داشته باشد.

بهترین برند ضد جوش یا ضد یخ کدام است؟

با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و همچنین گرمای بی سابقه ای که امسال تجربه می کنیم تصمیم گرفتیم تا مقاله ای را جهت راهنمایی شما برای انتخاب بهترین مایع ضدجوش یا ضدیخ فراهم کنیم تا با کی اطلاعات بیشتر اقدام به خرید مایع ضد جوش یا ضد یخ کنید. در ادامه به معرفی برند های معروف و محبوب ضد جوش یا ضد یخ می پردازیم.

 

ضد جوش یا ضد یخ چهار فصل کاسپین (Caspian)

برند کاسپین را می توان محبوب ترین و پرفروش ترین برند ضدیخ و ضدجوش در نظر گرفت. این محصول که توسط شرکت کاسپین طراحی شده است هم قابلیت ضدیخ دارد و هم در فصل تابستان می توان به عنوان ضدجوش نیز مورد استفاده قرار گرفت. ضدجوش چهار فصل کاسپین هماطور که از اسمش پیداست برای تمامی فصول مناسب است و علاوه بر خاصیت ضدیخ و ضدجوش دارای خاصیت ضد زنگ، ضد کف و ضد خوردگی نیز می باشد.

طرز استفاده ضدجوش چهار فصل کاسپین

برای استفاده از این ضدجوش باید آن را با مقداری برابر با آب ترکیب کنید و درون رادیاتور موتور خود بریزید. قیمت ضد یخ یک لیتری کاسپین؟ ضدیخ کاسپین یک لیتری را می توان جز بهترین ضدیخ های ایرانی موجود در بازار در نظر گرفت، این ضد یخ یک لیتری را شما می توانید از سایت دیجی کالا به قیمت 93 هزار تومن خریداری کنید.

ضد جوش یا ضد یخ تام کلین (TamClean) مدل TC-SAF1000C

ضدجوش تام کلین از نمونه های خارجی برتر ضدیخ می باشد که مناسب انواع ماشین های موجود در ایران می باشد. این ضد جوش علاوه بر خاصیت ضد جوش دارای خاصیت ضدیخ و ضدکف و ضدخوردگی نیز می باشد. این محصول با انواع قطعات لاستیکی ماشین بسیار سازگار می باشد

طرز استفاده از ضدجوش تام کلین (TamClean) مدل TC-SAF1000C

این محصول را هم می توان با مقداری برابر از آب مخلوط کرد و در رادیاتور ماشین ریخت؛ در این حالت دمای یخ ضدگی آب را تا -38 درجه سانتی گراد پایین می آورد. اما شما می توانید مقدار ضدیخ را کمی بیشتر بریزید در این حالت دمای یخ زدگی آب را تا -52 درجه کاهش می دهد.

ضدجوش یا ضدیخ ایرانول مدل AF-G

این محصول نیز جز بهترین ضدجوش های ایرانی موجود در بازار می باشد که علاوه بر خاصیت ضدجوش، خاضیت ضدیخ نیز دارد. این محصول با تمامی قطعات خنک کننده ، واشر ها ، بست های خودرو و … سازگاری دارد و در برار زنگ زدگی و خوردگی قطعات نیز مقاوم است.

ضدجوش یا ضدیخ اسپیدی

ضدجوش و ضدیخ اسپیدی را می توان از جمله معروف ترین و بهترین برند های ضدیخ و ضدجوش ایرانی در نظر گرفت. این محصول هم در زمستان و هم در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد و با افزایش نقطه جوش آب و کاهش نقطه انجماد آن باعث جلوگیری از یخ زدن و جوش آمدن آب رادیاتور ماشین می شود. این محصول علاوه بر خاصیت ضد یخی و ضد جوش دارای خاصیت ضد خوردنگی و ضد زنگ زدگی نیز دارد. این محصول برای تمامی خودرو های داخلی و خارجی مناسب می باشد و به عنوان بهترین ضدجوش و ضدیخ برای ماشین ال نود نیز می باشد.

چه مقدار ضدجوش یا ضدیخ بریزیم؟

مقدار ضدیخ و ضدجوش مورد نیاز برای شهر های مختلف کشور متفاوت می باشد.

  1. برای مناطق گرم سیر مثل جنوب کشور و مناطق کویری و یا در فصول گرم سال مقدار 1/2 ضد یخ را به همراه 1/2 آب رادیاتور درون مخزن آب رادیات ماشین بریزید و یا شما می توانید مقدار 1 عدد ضد جوش یک لیتری به همراه 1 لیتر آب رادیاتور را در مخزن آب رادیات ماشین بریزید.
  2. در مناطق معتدل شما می توانید مقدار 60 درصد ضدجوش را به همراه 40 درصد آب رادیات درون مخزن رادیات ماشین بریزید در واقع در مناطق معتدل مقدار همان 50 50 می باشد.
  3. در مناطق سرد سیر و یا در فصول سرد سال مقدار ضدجوش را به 70 درصد می رسانیم و مقدار آب رادیات معادل 30 درصد می باشد. به عبارت دیگر شما می توانید مقدار یک لیتر آب رادیاتور را به همراه 2 عدد ضدجوش یک لیتری درون مخزن آب رادیاتور بریزید.

ضد یخ یا ضدجوش را کی عوض کنیم؟

بهترین زمانی که می توانید برای تعویض ضد یخ یا ضد جوش در نظر بگیرید بازه زمانی یکساله می باشد. اگر بیشتر از این مدت ضد یخ یا ضد جوش ماشین خود را نگه دارید و تعویض نکنید حتی اگر بهترین مدل آن نیز باشد تاثییر آن کم می شود. بنانبراین پیشنهاد ما به شما این است که هر یکسال ضد یخ یا ضد جوش خود را تعویض کنید.

اگر قصد مطالعه مقاله علت جوش آوردن ماشین را دارید می توانید بر روی این لینک کلید کنید.

اگر قصد خرید اقساطی خودرو های سایپا را دارید می توانید به این صفحه مراجعه و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

درباره انیمیشن سه بعدی

انیمیشن سه بعدی به فرآیند گرفتن اشیا دیجیتال و زنده کردن آن‌ها با ایجاد این توهم اشاره دارد که آن‌ها در حال حرکت در یک فضای سه بعدی هستند. این اشیا ساخته شده توسط کامپیوتر بر روی یک صفحه نمایش دو بعدی ظاهر می‌شوند، اما آن‌ها برای تقلید از اصول یک جهان سه بعدی ساخته شده‌اند. به نظر می‌رسد که حرکت می‌کنند، می‌چرخند و مانند یک شی دنیای واقعی می‌چرخند و امکان دید ۳۶۰ درجه را فراهم می‌کنند. انیمیشن سه بعدی در ابتدا در بازی‌های ویدیویی، تلویزیون و فیلم‌سازی استفاده می‌شد. «داستان اسباب بازی» پیکسار نمونه اولیه انیمیشن سه بعدی است.

امروزه از انیمیشن‌های سه بعدی در طیف وسیع‌تری از محیط‌های دیجیتال استفاده می‌شود. از مواد بازاریابی گرفته تا تصویربرداری پزشکی، انیمیشن‌های سه بعدی اهداف بسیاری را دنبال می‌کنند. این مقاله یک نمای کلی از انیمیشن‌های سه بعدی ارائه می‌دهد، از جمله:
انیمیشن سه بعدی چیست؟
تفاوت بین انیمیشن دو بعدی و سه بعدی
راه‌های استفاده از انیمیشن‌های سه بعدی
فرآیند انیمیشن سه بعدی
مزایای انیمیشن سه بعدی چیست؟

انیمیشن سه بعدی چیست؟

انیمیشن سه بعدی فرآیند ایجاد تصاویر متحرک سه بعدی در زمینه دیجیتال است. این تصاویر با استفاده از نرم‌افزار سه‌بعدی مانند نرم‌افزار مایا ساخته می‌شوند و به انیماتورها اجازه می‌دهند تا اشیاء رایانه‌ای را ایجاد کنند که به‌صورت سه بعدی به نظر می‌رسند، حتی اگر روی یک سطح دو بعدی هستند. از طریق جلوه‌های بصری و زمان‌بندی دقیق، انیماتورها می‌توانند هر چیزی را از یک شخصیت بازی ویدیویی گرفته تا یک ماشین در یک تبلیغ شبیه به حرکت در یک فضای سه‌بعدی جلوه دهند.

تفاوت انیمیشن دو بعدی و سه بعدی

در دنیای دوبعدی، تصاویر همگی مسطح به نظر می‌رسند و فقط یک محور x (افقی) و یک محور y (عمودی) را در بر می‌گیرند. با این حال، انیمیشن‌های سه بعدی یک محور سوم حیاتی به نام محور z را اضافه می‌کند که باعث ایجاد عمق می‌شود. فیلم‌های انیمیشن قدیمی دیزنی مانند «زیبای خفته» و «بامبی» نمونه‌ای از انیمیشن‌های دوبعدی هستند. در مقابل، ‘یخ زده’ و ‘عصر یخبندان’ نمونه‌هایی از انیمیشن‌های سه بعدی را ارائه می‌دهند.
فرآیندهای فنی برای ایجاد انیمیشن دو بعدی در مقابل سه بعدی مسئول این تفاوت کلیدی هستند. انیمیشن سه بعدی چه تفاوتی با انیمیشن دو بعدی دارد؟ برای ایجاد یک انیمیشن دو بعدی، انیماتور دنباله‌ای از نقاشی‌ها را در یک صفحه صاف ایجاد می‌کند. توهم حرکت با تغییر جزئی موقعیت فیگور انیمیشن در فریم‌ها ایجاد می‌شود، که سپس به‌سرعت پخش می‌شوند تا تصویری پویا ایجاد کنند. انیمیشن‌های سنتی مانند «بامبی» با دست طراحی می‌شدند. امروزه می‌توان از نرم افزارهای گرافیک کامپیوتری برای ایجاد انیمیشن‌های دو بعدی با سرعت بسیار بیشتری استفاده کرد. نرم‌افزار انیمیشن نیز برای ساخت انیمیشن‌های کامپیوتری سه بعدی استفاده می‌شود. با این حال، انیمیشن‌ها به صورت سه بعدی بر اساس مدل‌های فیزیکی ملموس (3D) ساخته می‌شوند. در زیر جزئیات بیشتری در مورد نحوه ساخت انیمیشن سه بعدی خواهید یافت.

برای سفارش ساخت انیمیشن 3 بعدی ارزان در پارت انیمیشن همین حالا اقدام کنید .

کاربردهای انیمیشن سه بعدی

انیمیشن سه بعدی ابتدا در بازی، نمایش های تلویزیونی و فیلم ها شروع شد. با این حال، فراتر از این زمینه ها به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. از کمپین‌های تبلیغاتی شرکتی گرفته تا مدل‌سازی معماری و تحقیقات پزشکی، انیمیشن‌های سه بعدی در بسیاری از صنایع و برای اهداف مختلف استفاده می‌شوند. در اینجا مروری بر کاربردهای رایج انیمیشن های سه بعدی امروزی است.

انیمیشن سازی برای تلویزیون و سینما

انیمیشن سه بعدی یا 3d animation اغلب برای انیمیشن شخصیت‌ها در تلویزیون و فیلم استفاده می‌شود. این تکنیک می‌تواند شخصیت‌ها را واقعی‌تر جلوه دهد و ارتباط عاطفی بینندگان را با آنها تقویت کند. یک شخصیت متحرک سه بعدی زنده‌تر و جذاب‌تر است، تقریباً مانند بازی با یک اسباب بازی. این باعث می‌شود انیمیشن سه بعدی برای سرگرمی کودکان بسیار مفید باشد. فیلم‌های «یخ زده» مثال خوبی هستند. عناصر داستان، مانند شخصیت اصلی السا که اشیا را به یخ تبدیل می‌کند، در سه بعدی جذاب‌تر می‌شوند. صحنه‌هایی مانند آواز خواندن، رقصیدن و چرخیدن کاراکتر نیز در یک تصویر سه بعدی تأثیر می‌گذارند. حتی حالات چهره هم جذاب‌تر می‌شود.

کاربرد انیمیشن در بازی سازی

انیمیشن سه بعدی همچنین می‌تواند حس واقعی‌تری به بازی‌های ویدیویی بدهد و اکشن را برای بازیکن تشدید کند. وقتی در حال نبرد با دشمن هستید یا در مسیری با موانع مسابقه می‌دهید، داشتن حس سه بعدی می‌تواند تجربه بسیار هیجان انگیزتری را ایجاد کند. انیمیشن سه بعدی را می‌توان با جلوه‌های ویژه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز استفاده کرد و به بازیکن این حس را می‌دهد که در زمان واقعی در داخل جهان هستند. Horizon Zero Dawn نمونه‌ای از این است که چگونه یک انیمیشن بازی ویدیویی می‌تواند از فناوری سه بعدی استفاده کند. بازی اکشن شامل بسیاری از ویژگی‌های فیزیکی است، از دوری از تله‌ها گرفته تا حل پازل‌ها و نبرد با دشمنان. ربات‌های جنگنده در بازی در حالت سه‌بعدی بسیار ترسناک‌تر هستند و تجربه افزایش آدرنالین را ایجاد می‌کنند.

کاربرد انیمیشن در ارائه نمونه کار

روزهای ارائه های خسته کننده پاورپوینت مدت هاست گذشته است. ارائه‌هایی با ویژگی‌های متحرک سه‌بعدی به جذب مخاطب و جلب توجه آن‌ها برای کل ارائه کمک می‌کنند. این آموزش چگونه از مایکروسافت که شامل تصاویر یک پهپاد در حال پرواز است، به شما ایده می دهد که چگونه یک ارائه سه بعدی می تواند جذاب باشد.

کاربرد انیمیشن در بازاریابی

انیمیشن سه بعدی می تواند در بازاریابی نیز ارزشمند باشد. به عنوان مثال، یک بازاریاب ممکن است از این تکنیک برای نشان دادن تمام ویژگی های محصول به شکلی که در زندگی واقعی ظاهر می شوند استفاده کند. مخاطبان می توانند درک بهتری از ظاهر کالاها پیدا کنند. برندها همچنین می توانند از انیمیشن های سه بعدی برای نمایش محصولات از طریق آموزش یا دمو استفاده کنند.
از انیمیشن های سه بعدی نیز می توان به سادگی برای ایجاد محتوای جذاب تر استفاده کرد. در دنیایی که دامنه توجه مخاطب در حال کوتاه‌تر شدن است، یک تبلیغ ویدیویی جذاب با تکنیک‌های سه بعدی می‌تواند مشتریان را علاقمند نگه دارد. این تبلیغ برای برنامه کازینوی آنلاین Borgata نمونه ای عالی از تکنیک های سه بعدی با شدت بصری است که می تواند برای افزایش نرخ تبدیل ایجاد کند.

کاربرد انیمیشن در معماری و طراحی

انیمیشن سه بعدی همچنین برای ایجاد رندرهای واقعی از خانه‌ها و ساختمان‌ها قبل از ساخت آنها مفید است. در ترکیب با ابزارهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، معماران حتی می‌توانند وارد آن شوند و طرح‌های خود را طی کنند. این برای تزئینات داخلی نیز مفید است و به طراحان اجازه می‌دهد تا ایده‌ای مشخص از ظاهر اتاق پیدا کنند. این نمونه‌های رندر سه‌بعدی گردآوری‌شده توسط LCP360 نشان می‌دهند که این فناوری چه کارهایی را می‌تواند انجام دهد.

کاربرد انیمیشن در نمونه سازی

انیمیشن سه بعدی را می‌توان با یک ابزار پیشرفته دیگر، چاپ سه بعدی، ترکیب کرد تا نمونه‌های اولیه محصول را با هزینه کم ایجاد کند. از شرکت‌های مهندسی گرفته تا شرکت‌های فناوری پزشکی، کسب‌وکارها می‌توانند با تجسم و ساخت یک نمونه اولیه کم‌هزینه، در هزینه‌های مواد خام و همچنین در زمان و نیروی انسانی صرفه‌جویی کنند. سپس آنها می‌توانند قبل از توسعه یک محصول نهایی، کالاهای خود را بر اساس نمونه اولیه تغییر دهند.
صنایع فناوری و ماشین آلات به ویژه در زمینه توسعه نمونه‌های اولیه با استفاده از ابزارهای سه بعدی فعال هستند. Sculpteo خلاصه‌ای مفید از نمونه‌های اولیه چاپ سه بعدی چشمگیر، از پل‌ها گرفته تا عینک، مبلمان، و بازوهای رباتیک را ارائه می‌دهد. شرکت‌های خودروهای مسابقه‌ای حتی به نمونه‌های اولیه برای یافتن راه‌هایی برای تسریع فرآیند تعویض چرخ‌ها متکی هستند.

کاربرد انیمیشن در پزشکی

متخصصان پزشکی می‌توانند از انیمیشن‌های سه بعدی برای آموزش، نمایش تصاویر دقیق از بدن انسان و حتی نمایش دیجیتالی تکنیک‌های پزشکی استفاده کنند. برای مناطقی که آزمایش در آنها سخت است، مانند جراحی، این می‌تواند ارزشمند باشد. همچنین می‌توان از انیمیشن پزشکی برای برقراری ارتباط با بیماران استفاده کرد – به عنوان مثال، با نشان دادن آنچه باید از یک روش انتظار داشته باشند. این ویدئو از Philips Healthcare یک مثال عالی است:
انیمیشن سه بعدی را نیز می‌توان با ابزارهای VR ترکیب کرد تا اضطراب را در طی برخی از روش‌های پزشکی کاهش دهد. اسکن MRI یک مثال عالی است. بسیاری از مردم در این فضای بسته عصبی می‌شوند و ارائه یک انیمیشن واقعی از صحنه‌ای مانند ساحل یا جنگل می‌تواند به آرامش آنها کمک کند و مراقبت از بیمار را بهبود بخشد.

کاربرد انیمیشن در شبیه سازی

در نهایت، انیمیشن سه بعدی را می توان در شبیه سازی در سراسر آرایه ای از زمینه ها استفاده کرد. برای مثال می توان از ویدئوهای سه بعدی برای کمک به افزایش آموزش کارکنان استفاده کرد. یک ویدیوی متحرک سه بعدی تنها می تواند توسط کارگران هر زمان که به آن نیاز داشته باشند دسترسی داشته باشد و نیاز به جلسات آموزشی انبوه پرهزینه و گیج کننده را به حداقل برساند. به عنوان مثال، برندهای خودرویی مانند آئودی از انیمیشن های سه بعدی همراه با ابزارهای VR برای ارائه آموزش به کارکنان استفاده می کنند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

سرویس خواب نوزاد شامل چیست؟

از آنجایی‌که مادر و نوزاد در ماه‌های اول زندگی کودک، بیشترین اوقات شان را در اتاق خواب گذرانده و به وسایل زیادی نیاز پیدا می کنند، رفته رفته به تعداد وسایل اتاق خواب افزوده شده و کامل تر شده اند. کودکان تازه بدنیا آمده ریه و پوست حساسی دارند و حفظ سلامت و راحتی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در نتیجه علاوه بر کامل بودن ست خواب، باید جنس لوازم نیز از کیفیت مرغوب برخوردار باشند. سرویس خواب نوزاد شامل گهواره، تخت خواب کودک، کمد لباس، دراور، عسلی، ویترین عروسک، میز تعویض پوشک و شلف دیواری می باشد که در بالسا بیش از هر برند دیگری فکر آسایش و رفاه حال والدین و نوزاد را کرده و یک ست خواب کامل طراحی نموده است. از لحاظ بهداشتی تمامی این محصولات با پوشش رنگ پلی اورتان ضد حساسیت و آنتی باکتریال رنگ کاری شده اند، تا خیال والدین از سلامت فرزندشان در حین خواب و استراحت آسوده شود.

رعایت استاندارد های ایمنی در انتخاب سرویس خواب نوزاد

پس از بررسی اینکه متوجه شدیم سرویس خواب نوزاد چیست و شامل چعه چیزهایی می‎شود، به استانداردهای درست انتخاب یک سرویس خواب می‎رسیم. یکی از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب سرویس خواب نوزاد باید به آن بیشتر از همه توجه کرد، ایمنی آن است. سیسمونی خواب کودک شامل: تخت، گهواره، تشک، لحاف و … هستند. توجه به نکات ایمنی هرکدام از این موارد الزامی است. ارتفاع تخت خواب نوزاد بایستی حدود ۳۴ تا ۴۰ سانتی‌متر باشد، تا نوزاد هنگامی که شروع به راه رفتن می‌کند، به راحتی بتواند از آن بالا برود و مرتب کردن آن نیز، برای خود شما راحت‌تر باشد. با درنظر گرفتن استاندارد درست ارتفاع تخت دیگر نگران افتادن فرزند خود نباشید. کمد عروسک یا کمد لباسی که در اتاق خواب نوزاد وجود دارد، باید استحکام کافی را داشته باشد و در جای خود محکم شده باشد. به دلیل اینکه، کودکان در سنین پایین تمایل دارند با دست خود کمد را گرفته و بلند شوند و حتی بعد از دو سالگی نیز، برای برداشتن وسایل خود از کمد بالا می‌روند. شما باید با درنظر گرفتن این شرایط سیسمونی نوزاد خود را تهیه کنید.

سرویس خواب نوزاد دخترانه

در چیدمان اتاق خواب دخترانه، بیشتر از رنگ‌هایی مثل صورتی کم‌رنگ استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید مدل دخترانه‌ای برای اتاق خواب نوزادتان طراحی کنید، بهتر است بدانید که دانشمندان معتقدند که، نوع چیدمان نقش مهمی در رشد و تربیت کودکان دارد. سرویس خواب اتاق کودک دخترانه باید متناسب با دیگر اشیای موجود در اتاق و همچنین رنگ‌های دیوار باشد. اگر برای دکوراسیون اتاق خواب کودکتان از رنگ سفید استفاده کرده‌اید، می توانید با  استفاده از کوسن های رنگی، محیط را زیباتر کنید.

سرویس خواب نوزاد پسرانه

در ابتدای امر، توجه داشته باشید که رنگ و اشیای استفاده شده در اتاق خواب، در آرامش و رشد نوزاد اهمیت بسیار زیادی دارند. این نکته را همیشه در نظر بگیرید که سرویس خواب نوزاد و تمام وسایل باید طرح و رنگی داشته باشند که با جنسیت و سن کودک شما متناسب باشند. معمولا برای اتاق خواب کودک پسرانه، از رنگ‌هایی نظیر آبی کم‌رنگ، طوسی، سفید و یا سبز کم‌رنگ استفاده می‌شود. پس سرویس خواب نیز باید با هر یک از رنگ‌های گفته شده متناسب باشد.

بالش، تشک، ملحفه و پتو در سرویس خواب نوزاد

از دیگر عناصر مهمی که به هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید به آن‌ها توجه کنید، خرید بالش، ملحفه و تشک مناسب برای نوزادان می‌باشد. بدیهی است که نوزادان به دلیل داشتن بدن ظریف‌تر و حساس‌تر روی هر نوع سرویس خوابی احساس راحتی نخواهند داشت.

به هنگام انتخاببالش و تشک نوزاد دقت کنید که آن‌ها ابعاد مناسبی داشته باشند. ارتفاع بالش باید طوری در نظر گرفته شده باشد که موجب ناراحتی گردن او نشود و همچنین تشک نوزاد نیز باید کاملا متناسب با تخت او بوده و به درستی در تخت جای گیرد تا نوزاد در آن احساس راحتی داشته باشد.

پتو و ملحفه نوزاد نیز باید به حدی نرم باشند که به نوزاد حس آرامش و راحتی داده و بدن او را اذیت نکنند. بهتر است ۳ یا ۴ عدد ملحفه نوزاد تهیه کنید که در صورت کثیف شدن هر یک از ملحفه‌ها از دیگر ملحفه استفاده کنید.

تخت قابل تغییر در سرویس خواب نوزاد

یکی از انتخاب‌های صحیح و بسیار مناسب برای سیسمونی نوزاد، خرید تخت خواب قابل تغییر است. اندازه این نوع تخت خواب‌ها می‌تواند تغییر کند و تا دوران نوجوانی نیاز فرزندتان به تخت خواب را رفع نماید. از همین رو نیز به کار بردن این تخت خواب‌ها در سرویس خواب نوزاد بسیار مقرون به صرفه هستند و امروزه از محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم برخوردارند.

در ابتدای خرید این تخت خواب‌های می‌توانید حصار‌های آن را به هم وصل نمایید تا فرزندتان از نوزادی تا دو سالگی روی آن بخوابد. بهد از پایان دو سالگی نیز می‌تواند طول آن را تغییر دهید و متناسب با قد کودکان ۳ الی ۸ سال تنظیم نمایید. دقت داشته باشید که متریال به کار گرفته شده در این تخت خواب‌ها باید کیفیت بالایی داشته باشند تا در گذر زمان، دچار آسیب نشوند.

یکی دیگر از نکاتی که به هنگام خرید تخت قابل تغییر برای سرویس خواب نوزاد باید در نظر بگیرید، ظاهر و شکل و شمایل تخت خواب است. لازم است تخت خواب را طوری انتخاب کنید که در طولانی مدت، از ظاهر آن خسته نشوید و اقدام به تعویض آن ننمایید. لازم است به هنگام انتخاب این نوع از تخت خواب‌ها، این نکات را نسبت به قیمت سرویس خواب و جنبه اقتصادی آن اولویت قرار دهید.

استاندارد‌های سرویس خواب نوزاد

به طور کلی برای انتخاب سرویس خواب نوزاد در قدم اول باید قد و وزن نوزاد خود را در نظر داشته باشید، چراکه به صورت کلی استاندارد ثابتی برای خرید سرویس خواب نوزاد وجود ندارد. معمولاً بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند که برای نوزاد خود سرویس خوابی تهیه کنند که بتوان آن را تا مدتی بعد هم استفاده کرد، حتی تا زمانی که فرزند شما به کودکی برسد.

به همین دلیل هم شما می‌توانید به سراغ مدل‌هایی بروید که قابل تنظیم هستند و می‌توان قد آن‌ها را بر اساس رشد کودک بلندتر کرد؛ بنابراین می‌توان گفت که مسئله ارتفاع سرویس خواب نوزاد می‌تواند تأثیر بسیاری در انتخاب شما داشته باشد. طبیعی است که قابلیت تغییر ارتفاع آن می‌تواند از نظر اقتصادی نیز برایتان به‌صرفه باشد.

علاوه بر این شما می‌توانید تخت خواب نوزاد خود را به گونه انتخاب کنید که در طراحی آن برای جلوگیری از افتادن و سقوط فرزند شما، لبه‌های بلند و یا نرده‌هایی قابل جابه‌جایی تعبیه شده باشند؛ بنابراین به طور کلی باید بگوییم که بررسی استاندارد‌های سرویس خواب نوزاد کاملاً به قد و وزن فرزند شما و همین‌طور مدل سرویس خواب نوزاد که در نظر دارید باز می‌گردد.

استقامت سرویس خواب نوزاد

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم دوام سرویس خواب نوزاد نیز مسئله بسیار مهمی است. امروزه بسیاری از سرویس خواب نوزاد‌هایی که در بازار موجود هستند به لحاظ طراحی فانتزی خود کیفیت لازم را ندارند و در نتیجه بعد از گذشت زمان کمی خراب می‌شوند. در نتیجه اولین مسئله‌ای که باید در نظر داشته باشید استحکام و دوام آن است.

استقامت سرویس خواب نوزاد را می‌توان تا حدودی در زمان خرید محصول بررسی کرد. برای مثال شما می‌توانید تخت خواب نوزاد را تکان دهید و پایه‌های زیرین آن را بررسی کنید. بدیهی است که لق زدن و یا محکم نبودن این پایه‌ها یک ملاک تأثیرگذار در عدم استحکام آن خواهد بود. علاوه بر این، قطعات سرویس خواب نوزاد نیز مسئله مهم و تأثیرگذاری در استقامت آن به حساب می‌آیند. به همین دلیل نیز در زمان خرید باید حتماً نحوه اتصالات را موردبررسی قرار دهید. اگر بست‌ها و اتصالات محصول موردنظر شما به خوبی صورت نگرفته بود باید این اطمینان را به شما بدهیم که پس از گذشت زمان کمی، سرویس خواب نوزاد شما از هم جدا خواهد شد!

مسئله دیگری که می‌تواند در استحکام سرویس خواب نوزاد مؤثر باشد ظرفیت تخت خواب است. امروزه سرویس خواب‌های بسیاری در بازار موجود هستند که با کوچک‌ترین حرکت فرزند شما می‌شکنند! بنابراین باید به دنبال محصولاتی باشید که استحکام لازم برای حرکت‌های فرزند شما را داشته باشند.

لوازم تزئینی سرویس خواب نوزاد

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، بسیاری از انواع سرویس خواب نوزاد که امروزه در بازار ساخته شده و به فروش می‌رسند به شدت فانتزی بوده و لوازم و تزئینات آن‌ها نیز بسیار زیاد است، در نتیجه توجه و دقتی که بر روی کیفیت و استحکام محصول صورت گرفته به مراتب کاهش یافته است. توصیه‌ای که برایتان داریم این است که در وهله اول اولویت‌های مهم‌تری را در نظر داشته باشید و بعد از آن به موضوع تزئینات سرویس خواب نوزاد بپردازید.

دقت کنید که وسایل تزئینی موجود در سرویس خواب نوزاد آسیبی به فرزند شما نزنند، چراکه در بسیاری از مواقع این قطعات جدا می‌شوند و در زمانی که شما در کنار فرزند خود نیستید می‌توانند برای او خطرناک باشند.

به طور کلی توصیه ما این است که تا جای ممکن به سراغ مدل‌های ساده‌تر سرویس خواب نوزاد بروید تا از بابت مسائل حاشیه‌ای آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشید. طبیعی است که هر چه لوازم تزئینی سرویس خواب نوزاد و اکسسوری‌های آن بیشتر باشند، هزینه‌ها نیز به مراتب افزایش خواهند یافت.

جنس سرویس خواب نوزاد

یکی دیگر از مواردی که باید در زمان خرید سرویس خواب نوزاد خود در نظر بگیرید جنس آن است. به طور کلی بهترین جنس سرویس خواب نوزاد به ترتیب چوب، ام دی اف و همین‌طور نئوپان هستند، چراکه این متریال‌ها علاوه بر زیبایی، استحکام خوبی داشته و از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

نکته‌ای که می‌توان در اینجا به آن اشاره کرد این است که شما باید تخت خواب نوزاد خود را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید، چراکه عدم تمیزی و نظافت اتاق خواب نوزاد می‌تواند باعث تجمع آلودگی و حشرات شده و سلامت فرزند شما را به خطر بیندازد.

بهترین برند برای خرید  سرویس خواب نوزاد

خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز با توجه به شرایط کنونی معقولانه‌تر می‌باشد. سرویس چوب نیز از آن دسته کالاهایی است که اگرچه خرید آن به صورت حضوری برخی مزایا را به همراه خود دارد، اما خرید اینترنتی آن نیز می‌تواند بسیار مفید و سودبخش واقع شود.

به هنگام خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین فروشگاه اینترنتی کالای چوب را انتخاب نموده و بهترین گزینه را برای اتاق خواب نوزاد دلبندتان برگزینید. برخی از نکاتی که به هنگام انتخاب فروشگاه اینترنتی کالای چوب باید در نظر بگیرید به شرح زیر می‌باشند:

  • دارای نشان اعتماد الکترونیکی

سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که دارای نشان اعتماد الکترونیکی باشند، معمولا قابل اطمینان بوده و برای خرید اینترنتی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کنید. این نشان معمولا در پایین صفحه اصلی سایت قرار می‌گیرد.

  • دارای تنوع طرح و رنگ در چوب و پارچه

معمولا برای تولید کالاهای چوبی از چوب و گاها از پارچه استفاده می‌شود. سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه‌ای باشد که کاربر یا خریدار بتواند طرح و رنگ مورد نظر خود را برای چوب مورد استفاده و پارچه مورد استفاده، انتخاب کند و محصول کاملا مطابق با خواسته‌ی او پیاده‌سازی شود.

  • دسته‌بندی صحیح و مناسب

سایتی که شما قصد خرید سرویس خواب نوزاد از آن را دارید، باید دسته‌بندی درستی داشته باشد تا شما بتوانید گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنید و وارد دسته‌بندی‌های اشتباه نشوید.

  • ضمانت‌نامه کالاها

به هنگام خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد باید در نظر داشته باشید که کالاهای سایت، ضمانت‌نامه و گارانتی به همراه داشته باشند. داشتن گارانتی به شما این اطمینان را می‌دهد کالای انتخابی شما از کیفیت مورد قبولی برخوردار است.

  • تصاویر کافی از محصول

سایت فروش اینترنتی سرویس خواب نوزاد باید تعداد کافی تصویر از کالاها را در سایت قرار دهد تا مشتری بتواند محصول مورد نظر را از تمام جوانب بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کند.

  • اطلاعات کافی و واضح محصول

تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی باید دارای شرح محصول کافی و مفید باشند تا مشتری بتواند با آگاهی نسبت به اطلاعات محصول آن را انتخاب کند.

  • قسمت نظرات کاربران

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی دارای بخشی تحت عنوان نظرات کاربران دارند. این قسمت می‌تواند به شما کمک کند که از نظرات سایر کاربران درباره کیفیت محصولات نیز آگاه شوید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

پوشاک صنعتی چیست ؟

لباسی که هنگام استفاده در محیط های صنعتی و شرایط کاری ویژه به تن می کنند پوشاک صنعتی نام دارد که ، لباس کار صنعتی نیز خوانده می شود . پوشاک صنعتی باید دارای ویژگی و مشخصاتی باشد تا ایمنی را برای کاگران واحد صنعتی فراهم کند و ضریب خطر را تا حد امکان پایین آورد .

دوخت پوشاک صنعتی به گونه ای است که قسمت های حساس وحیاتی بدن را پوشش می دهد . ضمن اینکه در بعضی از مکان ها صنعتی استفاده از ماشین آلات خطرناک یا مواد شیمیایی و رادیو اکتیو ، بخشی از سختی کار محسوب می شود . پوشاک صنعتی باید به گونه ای باشد که ایمنی حین کار را فراهم کند .

تولید پوشاک صنعتی نیازمند داشتن ماشین آلات و چرخ صنعتی می باشد و برای همین دوخت و تولید پوشاک صنعتی در توان هر خیاط و تولیدی نمی باشد .ضمن این که استفاده از پوشاک صنعتی مناسب استفاده عموم نیست.

 پوشاک صنعتی با کیفیت چه خصوصیاتی  دارد؟

  1. پوشاک صنعتی باید حتی الامکان شب نما باشد .
  2. هیچ قسمت آن دارای پاره گی یا باز نباشد .
  3. آویزکردن زنجیر، ساعت، کلید و… به پوشاک صنعتی ممنوع است .
  4. در محیط های قابل اشتعال ، پوشاک صنعتی باید نسوز و مقاوم در برابر آتش باشد .
  5. در محیط های اسیدی و سمی ، از پوشاک صنعتی یکسره و بدون منفذ استفاده شود .
  6. داشتن جیب ، یقه دار و لبه های دوبل و پاکتی برای لباس کار صنعتی در محیط هایی که دارای گرد و غبار ، سمی و مواد رادیواکتیو هستند مناسب نمی باشد . چرا که احتمال آلودگی را افزایش می دهد .
  7. پوشاک صنعتی برای مشاغلی که داشتن آستین مانع از انجام کار می شود باید به صورت آستین کوتاه دوخته شود .

 

اهمیت و دلیل استفاده از پوشاک صنعتی

امروزه ضرورت استفاده از پوشاک صنعتی بر کسی پوشیده نیست ،همان طور که در محیط های مختلف لباس های متفاوت به تن می کنید ، کار کردن در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی به استفاده و پوشیدن پوشاک صنعتی نیازمند است . این  کار می تواند در هر شغل و شرایطی دلایل زیاد و متمایزی ایجاد کند که به طور کلی و عمومی می توان موارد زیر را نام برد :

  1. رعایت ایمنی
  2. حفاظت از کارکنان و کارگران
  3. متمایز شدن کارکنان در بخش های مختلف
  4. شناسایی تخصص و زمینه کاری
  5. نظم و آراستگی در محیط کار
  6. پرستیژ کاری
  7. تبلیغات و برندسازی مجموعه

قیمت پوشاک صنعتی

هزینه تولید پوشاک صنعتی با توجه به نوع آن تغییر می کند و این می تواند بر قیمت ، سفارش آنلاین و خرید پوشاک صنعتی تاثیر گزار باشد.جنس پارچه ، تکنیک دوخت ،تعداد تکه های لباس ، شخصی سازی لباس کار مثل دوخت یا چاپ برند روی پوشاک صنعتی، سایز بندی لباس و یا ویژگی های لباس کار صنعتی ، مثل نسوز بودن ، دوخت لباس کار سرهمی یا دوبنده ،شرایط آب و هوایی و… همگی در هزینه تولید و خرید پوشاک صنعتی موثر است .

برای اطلاع از قیمت پوشاک صنعتی در تولیدی دوخت یادگار که یکی از بهترین تولید کنندگان لباس کار در تهران می باشد ، با واحد فروش در ارتباط باشید .

در خرید پوشاک صنعتی، چه آنلاین و چه در فروشگاه به صورت حضوری ، به راحتی متوجه خواهید شد که چه تنوع بالایی در این نوع پوشاک به وجود آمده است. برای برخی افراد، این می تواند دلیلی برای تصمیم گیری عجولانه آنها باشد. با این حال، این کار نباید باسرعت  انجام شود. شما باید نقش یک خریدار باهوش و مسئولیت پذیر را بازی کنید. اجازه ندهید پولتان هدر برود. برای اینکه خرید بهترین پوشاک صنعتی را برای شما به ارمغان بیاید، حتما عواملی را که در زیر به آنها اشاره خواهد شد در نظر بگیرید.

برای اطلاع بیشتر شما از قیمت پوشاک صنعتی در جدول زیر لیست قیمت  معروف ترین پوشاک صنعتی آورده شده است که پیشنهاد می شود مطالعه فرمایید :

 

جنس پوشاک صنعتی از چیست ؟

دوخت پوشاک صنعتی با توجه به شرایط و موقعیت کاری انجام می شود که ممکن است در هر شغلی متفاوت از سایر مشاغل باشد .میزان مقاومت لباس کار صنعتی در مقابل گرما و اشتعال ، شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه ، مقاومت پارچه در مقابل پارگی ،عدم تولید الکتریسیته، نسوز بودن ، عدم رنگ دادن و آب رفتن پس از شستشو از مواردی است که در هنگام دوخت پوشاک صنعتی به آن توجه می شود .

جنس پوشاک صنعتی بر اساس اینکه کارگران ومهندسان در چه شرایط و موقعیتی کار می کنند ، ممکن است تغیر کند .که رایج ترین آن ها می تواند ، پنبه ، پلی استر ، پلی آمید یا الاستر باشد .

از آنجایی که در صنعت، مشاغل آنها ممکن است شامل کار فیزیکی یا کار در یک محیط خطرناک باشد، کارگران به لباس راحتی نیاز دارند که نه تنها به آنها اجازه می دهد کار خود را به طور موثر انجام دهند، بلکه از آنها در برابر خطرات محافظت می کند. در عین حال، آنها همچنین باید برای همکاران، مشتریان و بازدیدکنندگان حرفه ای به نظر برسند.

مهمتر از همه، لباس باید مرتب، بدون چروک، تمیز و به خوبی نگهداری شود. کارکنان باید از لباس‌های پاره، کثیف و کثیف و هر چیزی که دارای کلمات، آرم یا تصاویری است که ممکن است توهین‌آمیز تلقی شود، اجتناب کنند. هیچ یک از اینها حرفه ای نیست و تصویر خوبی برای شرکت شما ایجاد نمی کند. هدف شما ایجاد انسجام با همکاران در تنظیماتی است که میزبان مشتریان است.از نکات مهمی که باید به آن دقت کنید موارد زیر است : 

  • پوشاک صنعتی باید متناسب با سایز و اندازه بدن باشد .
  • لباس کار صنعتی کارکنانی که که با اسید و مواد رادیو اکتیو کار می کنند باید یکپارچه و بدون منفظ باشد .
  • لباس صنعتی نسوز باید شامل دستکش کلاه و کفش و به صورت یک تکه و سر هم باشد .
  • تولید پوشاک صنعتی باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و اقلیم باشد .
  • جنس پوشاک صنعتی باید مرغوب و باکیفیت باشد تا دوام و خصوصیات خود را در اثر استفاده حفظ کند .
  • پوشاک صنعتی باید قسمت های حیاتی و مهم بدن را پوشش دهد و از خطر های احتمالی جلوگیری کند .

 

از آنجایی که تولید پوشاک صنعتی و لباس کار در سلامت و ایمنی کارکنان بسیار مهم است ، صنعت دوخت یادگار تلاش کرده است ، با بهره گیری از بهترین کیفیت پارچه و دوخت عالی ، اقدام به تولید انواع پوشاک صنعتی ، لباس کار ، شلوار کار ، لباس های صنعتی ،تیشرت ، لباس بیمارستانی و رستورانی و … کرده است . 

مهم ترین پوشاک صنعتی تولید شده در دوخت یادگار به شرح زیر است :

  • لباس کار جوشکاری
  • لباس کار سرهمی
  • لباس کار دوبنده 
  • لباس کار طرح ایران خودرویی
  • لباس کار آلفا
  • لباس کار سیلور 
  • لباس کار اورجینال 
  • لباس کار بوفالو
  • لباس کار ستورک
  • کاپشن عملیاتی

برای سفارش دوخت ، تولید و خرید پوشاک صنعتی راه های ارتباطی بسیاری درج شده است . می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید . تا به صورت حضوری یا خرید آنلاین پوشاک صنعتی در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید

برای خرید پوشاک صنعتی با بررسی نکات زیر  میتوانید انتخاب خوبی را داشته باشید. شما می توانید با مشاورین ما مشورت کنید و پوشاک صنعتی مناسب خود را انتخاب کنید.

  • محیط استفاده از پوشاک صنعتی

یک محیط صنعتی قطعا چالش های مخصوص خود را دارد. با توجه به نوع صنعتی که شما در آن مشغول هستید نوع پوشاک صنعتی شما تغییر خواهد کرد. استفاده از پوشاک صنعتی نکاتی دارد که باید با توجه به محیطی که در آن قرار دارید یا نوع صنعتی که شما در آن مشغول هستید آنرا انتخاب کنید.

  • اندازه و سایز پوشاک صنعتی

در حالی که خرید لباس کار صنعتی از یک فروشگاه آنلاین می تواند به نظر راحت باشد، یکی از بزرگترین ایرادات آن این است که ممکن است  نتوانید آنرا در سایز بندی مناسب تهیه کنید، از این رو، این احتمال وجود دارد که مناسب نباشد. همیشه مطمئن شوید که اندازه مناسب است. پوشیدن پیراهن های کاری که برای شما خیلی کوچک یا بزرگ هستند می تواند بر راحتی و بهره وری شما تأثیر بگذارد.

خوشبختانه در مورد لباس های فرم کار و پوشاک صنعتی، برخی از کارفرمایان حتی تا جایی پیش می روند که آنها را سفارشی می کنند تا برای کارمندان خود مناسب تر شوند.

شمامیتوانید از طریق وب سایت ما نسبت به سفارش پوشاک صنعتی اقدام کنید و پوشاک صنعتی مناسب را سفارش دهید.  

  • ایمنی در حالی که برخی از محیط‌های کاری مانند دفاتر شرکت‌ها می‌توانند به طور کلی ایمن باشند، اما مکان‌هایی وجود دارند مانند مکان های صنعتی، که می‌توانند پر از خطر باشند.

در سایت های ساختمانی، کارخانه های تولیدی و تاسیسات شیمیایی، خطرات بیشتری وجود دارد. خواه این خطر ناشی از سقوط اجسام باشد، شوک الکتریکی یا آتش سوزی، در میان سایر موارد، این خطرات را می توان با پوشیدن ایمنی مناسب به حداقل رساند.

با این کار، هنگام خرید لباس کار، باید به ایمنی آن نگاهی بیندازید. اطمینان حاصل کنید که از موادی ساخته شده است که می تواند ایمنی شما را در غیاب راحتی جبران کننده تشویق کند.

همچنین باید مطابق با استانداردهای مناسب برای لباس ها، محافظ ساخته شود تا مطمئن شوید که حداقل معیارهای تعیین شده توسط مقامات مربوطه را گذرانده است.

 بازخوردها اگر نمی دانید کدام یک را بخرید، بهتر است با نظرات آنلاین مشورت کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال پیراهن کار هستید، به دنبال بررسی درباره یک برند خاص باشید. به آنچه دیگران در مورد دوام و راحتی می گویند توجه کنید.

از طریق تجربیات آنها، ارزیابی جوانب مثبت و منفی احتمالات برای شما آسان تر خواهد بود و از این رو، احتمال اینکه بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید، افزایش می یابد. 

  • گارانتی و ضمانتنامه این موردی است که بسیاری از افراد در خرید لباس کار نادیده می گیرند. اگر فروشنده یا سازنده از کیفیت محصولات خود اطمینان داشته باشد، پوشش گارانتی گسترده ای ارائه می دهد.در واقع، حتی برخی هستند که ضمانت مادام العمر در برابر نقص و کار را افزایش می دهند. این نشان‌دهنده بهترین ارزش برای پول است زیرا می‌توانید آن را در هر زمان در طول عمر عملکردی آن بازگردانید. در ازای آن، یک جایگزین یا بازپرداخت بدون قید و شرط به شما داده می شود. قبل از خرید، همیشه آنچه را که در سیاست های گارانتی بیان می شود بررسی کنید.  
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

رجیستری ایفون ۱۴ شروع شد؟

آیفون 14 آخرین پرچمدار شرکت اپل از زمان معرفی آن تا به امروز حواشی زیادی را در کشور جمهوری اسلامی در ارتباط با رجستری خود داشته است. این گوشی که در ابتدا حتی قبل از ورود آن به ایران زمزه های رجیستر نشدن آن به گوش می رسید. تا به امروز که حدودا 9 ماه از معرفی آن گذشته است همچنان رجیستر نشده است.

شایعات رجیستر نشدن آیفون 14

این گوشی در ابتدا با شایعاتی همچون عدم رجیستر شدن آیفون 14 به علت وجود آنتن ماهواره ای در این گوشی مواجه بود.

بعد از مدتی شایعه ی عدم رجیستری این گوشی به دستور امام جمعه مشهد پخش شد، به این صورت که این گوشی در تمام کشور رجیستر می شود و فقط در شهر مشهد رجیستر نخواهد شد!

به همین شکل شایعات زیادی در مورد عدم رجیستری این گوشی پخش شد که علت اصلی آن عدم شفافیت مسئولین می باشد که جواب درستی به خبرنگاران در این باره ندادند.

آیفون 14 رجیستر نمی شود

پس از مدتی و ورود این گوشی به کشور مسئولین به طور شفاف اعلام کردند که آیفون 14 رجیستر نمی شود. این خبر درحالی پخش شد که این گوشی با قیمتی در حدود 68 ملیون تومان در مدتی که دلار در محدوده 40 هزار تومن بود، که بلافاصله پس از پخش این خبر قیمت این گوشی کاهش شدیدی پیدا کرد و بسیاری از افراد از خرید این گوشی منصرف شدند.

رجیستری ایفون ۱۴ مسافری

رجیستری آیفون 14 تا به امروز فقط به صورت مسافری قابل انجام می باشد. به این صورت که اگر شما گوشی آیفون 14 خود را به صورت مسافری وارد کشور کرده باشید و آن را در هنگام ورود به کشور در گمرک ثبت کرده باشید می توانید به مدت یک ماه از آنتن گوشی خود استفاده کنید. پس از گذشت یک ماه آنتن شما غیر فعال می شود.

 .البته ترفند ها و روش هایی نیز وجود دارد که می توانید آنتن گوشی خود را برگردانید. این مقاله در وبسایت کالانه معتبرترین فروشگاه اینترینتی لوازم جابنبی موبایل تهیه شده است

چرا آیفون 14 رجیستر نمی شود؟

منطقی ترین دلیلی که می توان برای رجیستر نشدن آیفون 14 در نظر گرفت را می توان این شایعات را نظر گرفت که همچنان هم به صورت رسمی اعلام نشده است. با این حال شایعاتی مبنی بر عدم واردات گوشی های بالای 600 دلار وجود دارد اما گوشی هایی همچون s23 ultra که قیمتی بالاتر از 600 دلار دارند مدت هاست وارد بازار شده اند و رجیستر نیز شده اند. اما بحث رجیستر نشدن گوشی های آیفون همچنان داستان ها و حواشی زیادی دارند.

پس از گذشت 6 ماه از ورود آیفون 14 به ایران به صورت قاچاقی در اسفند 1402 قانونی مبنی بر ممنوعیت ورود تلفن همراه با نام تجاری آیفون از مدل های 13 به بعد وضع شد که همین موضوع سبب عدم رجیستری آیفون 14 در جمهوری اسلامی شد.

نوسان قیمت آیفون 14 و 13 با اخبار رجیستری آیفون 14

نوسان قیمتی آیفون 14 و 13 علاوه بر تاثیر قیمت دلار با اخبار رجیستری گوشی آیفون 14 نیز بسیار بالا و پایین شد بگونه ای که گوشی آیفون  14 پرو رنج قیمتی بین 37 ملیون تومان تا 101 ملیون تومان را در بازه زمانی 8 ماه گذشته تجربه کرده است به همین صورت آیفون 13 نیز قیمت های مختلفی را با اخبار رجیستری آیفون 14 تجربه کرده است که در برخی موارد قیمت آیفون 13 پرو مکس از آیفون 14 پرو مکس بیشتر شد؛ گوشی آیفون 13 پرو نیز در این مدت بازه قیمتی 37 ملیون تومن تا 126 ملیون تومان را تجربه کرده است.

دور زدن رجیستری آیفون 14

بعضی از سایت‌ها روش‌های مختلفی برای بازگشت آنتن آیفون 14 پیشنهاد داده‌اند که شامل تغییر حالت شبکه، خروج از حالت پرواز، درآوردن سیم کارت و شماره‌گیری کدهای خاص است. اما این روش‌ها بازگشت آنتن آیفون 14 را به صورت 100 درصدی تضمین نمی‌کند و ممکن است در شرایط خاص مثل وارد شدن به تونل‌ها، آسانسور و هر محیطی که آنتن ضعیفی داشته باشد، گوشی شما را No Service کند.

ایا ایفون ۱۴ رجیستر میشود؟

در اوایل تیر ماه هستیم که این مقاله را منتشر می کنیم، تصاویری از آیفون 15 به صورت غیر رسمی منتشر شده است و همچنین برخی از مشخصات این گوشی نیز لو رفته که همه به صورت شایعه می باشد، با این حال حدود 2 ماه دیگر آیفون 15 معرفی خواهد شد اما همچننان خبری از رجیستری آیفون 14 در جمهوری اسلامی نیست!

با این حال شایعات زیادی مبنی بر رجیستر شدن و یا رجیستر نشدن آیفون 14 هر روز و هر هفته به گوش می رسد که در این باره همین الان که این مقاله را می نویسیم بسیاری از موبایل فروشان رجیستر شدن آیفون 14 را قطعی می داند و می گویند به احتمال 90 درصد این گوشی رجیستر می شود. اما با چه قیمتی؟ 2 ماه دیگر گوشی آیفون 15 معرفی و به بازار عرضه می شود. مسئولین جمهوری اسلامی با بی لیاقتی تمام کشور را عملا 1 سال از دنیا عقب انداخته اند.

هزینه رجیستری آیفون 14

حدود یک هفته گذشته هزینه رجیستری گوشی های بالای 600 دلار به طور عجیبی افزایش یافت. برخی بر این باورند که این افزایش قیمت برای آماده کردن گوشی آیفون 14 برای رجیستر شدن است. هزینه رجیستری آیفون 13 پرو مکس از 10 ملیون تومان به 20 ملیون تومان افزایش یافت. با این حال هزینه رجیستری آیفون 14 بطور دقیق مشخص نمی باشد. و تا اعلام رسمی سامانه همتا تمامی قیمت های اعلام شده برای هزینه رجیستری آیفون 14 حدودی و تخمینی می باشد.

برای اینکه هزینه رجیستری این گوشی ها را در نظر داشته باشید می توانید نرخ رجیستری آیفون 13 را در نظر بگیرید که کمی قیمت رجیستری این گوشی ها بالاتر خواهد بود.

وضعیت آنتن های آیفون 14 چگونه است؟

طبق گزارش کاربران بسیاری از افرادی که به صورت مسافری گوشی های خود را ثبت گمرک و سامانه همتا کرده اند بعد از گذشت چندین ماه همچنان آنتن این گوشی ها فعال می باشد ولی برخی کاربران نیز پس از یک ماه استفاده از گوشی خود آنتن گوشی‌شان غیر فعال می شود.

جمع بندی رجیستری ایفون 14

آیفون 14 تا به امروز همچنان رجیستری نمی شود و هیچ خبر رسمی مبنی بر رجیستر شدن آن نیز وجود ندارد با این حال امیدواریم در آینده اخبار مثبتی از رجیستری آیفون 14 به گوش برسد.

اگر شما نیز در این زمینه راهکار و یا روشی را سراغ دارید در بخش کامنت ها برای ما بنویسید. همچنین شما می توانید در بخش نظرات این مقاله از تجربیات خود در این زمینه برای ما یادداشت کنید.

اگر گوشی آیفون 14 برای خود خریداری کرده اید از این صفحه می توانید لوازم جانبی آیفون 14 را برای خود خریداری کنید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

تصورعوام درخصوص تاریخچه این شاهکار قرن این است که پراید ریشه در صنعت خودروسازی کره‌جنوبی دارد. حال آنکه چنین نگرشی درست نیست چرا که برای اولین بار این ژاپنی‌ها بودند که پراید را ساخته و روانه بازارکردند. این خودرو در واقع ماحصل تلاش کمپانی‌های مزدا و فورد بود. برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ میلادی بود که آمریکا میزبان خودرو پراید، در جاده‌های خود بود که به دلیل کیفیت پایین ساخت و نبود آپشن‌های ایمنی لازم موجب شد، تا این خودرو خیلی زود با دریافت نمرات بسیار پایین و ضعیف از سازمان‌های ایمنی ایالات متحده، با این کشور خداحافظی کند. تنها تجربه ناموفق فروش پراید در یک کشور آنگلوساکسون محدود به آمریکا نیست و استرالیایی‌ها نیز خیلی زود، تردد پراید را در جاده‎های خود ممنوع ساختند. پس از آن بود که در سال ۱۹۸۷ شرکت کیاموتورز کره حق ساخت پراید، لایسنس مربوط به آن را با خط مونتاژ از ژاپنی‌ها خریداری کرده،

و نسبت به تولید پراید اقدام‌کرد. این موضوع هم دوام چندانی نداشت تا این که در سال ۱۹۹۳ خودرو پراید در کره‌جنوبی هم به صورت کامل از خط تولید کیاموتورز خارج‌شد. حدود ۸ سال از نبود پراید در بازارهای جهانی می‌گذشت تا اینکه به یکباره خبر انعقاد قراردادی میان کمپانی خودروسازی سایپا با کیاموتورز کره‌جنوبی به گوش ایرانیان رسید. چنین بود که خودروی خوشنام و باسابقه پراید راه خود را از طریق سایپا به بازار ایران زمین نیز بازکرد. با حذف ماشین پیکان که به نوعی نماد صنعت خودروسازی ایران به شمار می‌رفت، از سال ۲۰۰۵ میلادی پراید جای پیکان را در صنعت خودروسازی کشور گرفته، و خرید و فروش آن میان ایرانیان آغازگشت. شرکت سایپا اما طی سال‌های اخیر سعی‌داشته‌است در مدل‌های مختلف سایپا ۱۳۱، با قراردادن برخی از آپشن‌ها و امکانات فنی، کیفیت کلی این خودرو را افزایش‎دهد. از سال ۲۰۱۳ میلادی بود که سایپا خودروهای پراید ۱۳۱ را که به استاندارد یورو ۴ نیز مجهز بود، در تیپ SE و TL را روانه بازارکرد. البته تیپ TL خیلی زود از بازار حذف شد و هم‌اکنون نیز خودروی پراید ۱۳۱ SE به عنوان آخرین نسخه و جدیدترین نسخه پراید ۱۳۱ در بازار خرید و فروش می‌شود. در ایت سایپا می توانید برای خرید اقساطی پراید 131 اقدام کنید.

مشخصات فنی پراید 131 SE - سال 1399

با توجه به اینکه خودرو پراید به عنوان یک گزینه ارزان قیمت در بازارهای جهانی محسوب می‌شد، نمی‌توان انتظار فراوانی را در باب قدرت اسب بخار موتور و حداکثر نیروی گشتاور تولیدشده را از خودروی پراید ۱۳۱ داشت. اما نکته مثبت ماجرا این است که به علت مصرف سوخت کم پراید و با توجه به قیمت بالای بنزین، و سوخت در کشور باید گفت که این موضوع به عنوان یک نکته مثبت برای کسانی محسوب می‌شود که قصد دارند خودرو پراید ۱۳۱ را خریداری کنند. شرکت خودروسازی سایپا یک موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپ را بر روی  پراید ۱۳۱ تعبیه‌کرده و نوع انتقال نیروی قرارداده‌شده نیز به صورت دیفرانسیل جلو است. گفتنی‎است که وزن این خودرو ۹۱۵ کیلوگرم بوده و همان‌طور که در مقدمه اشاره‌شد استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۴ است.  با عبور از این نکات باید یادآورشد که حجم باک خودروی پراید ۱۳۱، ۴۰ لیتر بوده و مصرف سوخت این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر در ترددهای درون شهری و برون شهری، به ترتیب عبارتند از ۹.۵ لیتر و ۵.۳ لیتر. در ادامه جدول مشخصات فنی پراید ۱۳۱ عبارتنداز:

مدل خودرو پراید ۱۳۱
حجم موتور ۱۳۲۳ سی‌سی
حداکثر قدرت اسب بخار ۷۱ اسب بخار بعد از ۵۲۵۰ دور بر دقیقه
پیشرانه خودرو ۴ سیلندر تنفس طبیعی
نهایت گشتاور نیوتن‌برمتر ۱۰۸ نیوتن‌متر بعد از ۲۷۵۰ دور بر دقیقه
شتاب صفر تا صد ۱۳.۴ ثانیه
نهایت سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت
میزان مصرف ترکیبی سوخت ۶.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
گیربکس ۵ دنده دستی

 

امکانات رفاهی

همانطور که در قسمت‌های قبلی اشاره‎‌شد خودرو پراید ۱۳۱ به عنوان یک ماشین اقتصادی و ارزان قیمت محسوب می‌شود. به همین دلیل نباید همچون بحث مشخصات فنی در باب امکانات رفاهی نیز توقعات زیادی را از پراید ۱۳۱ داشت. درطی سال‌های اخیر همانطور که اشاره‌شد شرکت خودروسازی سایپا تلاش داشته است تا با قراردادن آپشن‎هایی متفاوت به نوعی کیفیت کابین درون خودرو را نیز افزایش دهد. به هرحال زبان طراحی به‌کاررفته درون کابین خودرو پراید تحولاتی را به خود دیده‌است، و دامنه این تغییرات را می‎توان به داشبورد جلو، کنسول میانی، کلید کولر، دریچه کولر و غربیلک فرمان تامیم‎‌داد. به طورکلی فضای داخل کابین خودرو چندان زیاد نیست اما به دلیل کوچک‌بودن نوع صندلی‌ها باید اشاره‌کرد که فضای کافی در اختیار سرنشینان قراردارد، تا در رانندگی‌ها و ترددهای مختلف احساس ناراحتی به سرنشینان خودرو دست ندهد. در ادامه جدول امکانات رفاهی خودروی پراید ۱۳۱ عبارتند از:

تجهیزات پراید ۱۳۱
چراغ چراغ جلو هالوژن – چراغ مه‌شکن عقب
سیستم مولتی مدیا اسپیکر جلو و عقب – CD – MP3 – USB
صفحه نمایش
رینگ‌ها چرخ جلو ۶۵R۱۳/ ۱۶۵ –  چرخ عقب ۶۵R۱۳/ ۱۶۵
آینه شیشه بالابر دستی عقب – شیشه بالابر برقی جلو – آینه جانبی تاشو با قابلیت تنظیم از داخل
تهویه مطبوع سیستم کنترل دستی – بهبود گردش هوا
صندلی تنظیم دستی راننده و سرنشین جلو – روکش پارچه‌ای
شیشه
سیستم هشدار دهنده

 

ایمنی

همانطور که در مقدمه مقاله اشاره‌شد کشورهای صاحب صنعت خودروسازی همچون ایالات متحده و دیگر کشورهای توسعه‌یافته همچون استرالیا و کره‌جنوبی، به دلیل سطح پایین ایمنی خودرو پراید خط تولید این خودرو را متوقف ساختند. البته این موضوع توسط خود آمریکایی‌ها و در بزرگراه‌های این کشور در موسسات ایمنی ایالات متحده همچون سازمان ایمنی و ترافیک بزرگراه‌های آمریکا (NHTSA) و موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا (IIHS) مشخص شده‌است. اما تا به امروز موسسه ANCAP به واسطه استانداردهای بالا و منحصربه‌فرد خود که به صورت جهانی نزد تمامی دول و ملل صاحب صنعت خودروسازی معتبر است، نسبت به انجام تست تصادف خودروی پراید اقدام نکرده‌است. اما به هرحال باتوجه به استانداردهای بالای سازمان‌های آمریکایی نام‌برده باید گفت که پراید در این باب نمی‌تواند نمره قابل قبولی را به خود اختصاص دهد. گواه این امر در ایران زمین نیز آمار تلفات بسیار بالای رانندگان با خودروی پراید است. البته سایپا سعی داشته است طی سال‌های گذشته با قراردادن اِلِمان‌ها و آپشن‌های متفاوت، سطح ایمنی خودرو را افزایش‌دهد. اما به هر حال همچنان برخی از ایرادات بسیار جدی در باب سطح ایمنی به خودرو پراید ۱۳۱ وارد است. در ادامه جدول مشخصات ایمنی پراید ۱۳۱ عبارتند از:

تجهیزات پراید ۱۳۱
تجهیزات ایمنی و حفاظتی ایموبلایزر – قفل مرکزی
کیسه هوا مجهز به ۲ کیسه هوا – کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم ترمز ترمز ضد قفل ABS – ترمز عقب کاسه‌ای

تجربه رانندگی

خودرو پراید از همان سال‌های ابتدایی که توسط ژاپنی‌ها رونمایی‌‍شد و تا به امروز که در مسیر پر پیچ‌‎وخم تاریخچه خود، راه به بازار ایران زمین پیدا کرده‌است، همواره به عنوان یک خودرو که برای ترددهای شهری و ساعات رانندگی کوتاه مدت مناسب است، به شمارمی‌آید. به همین خاطر باید گفت که خودرو پراید بیشتر به عنوان یک ماشین خانوادگی مناسب ترددهای شهری شناخته می‌‎شود تا اینکه برای ترددهای برون شهری مناسب باشد. از سوی دیگر نیز باید گفت که به دلیل عدم امنیت بالای خودرو پراید توصیه می‌‎شود که عمدتاً خریداران خودرو پراید ۱۳۱ از ماشین مورد بحث بیشتر برای ترددهای درون شهری استفاده کنند تا ترددهای برون شهری. اما به هرحال سیستم هندلینگ این خودرو در سال‌های اخیر توسط سایپا تا حدودی ارتقایافته اما عدم وجود آپشن‌های ایمنی متعدد و در کل سیستم جلوبندی نه چندان مطمئن خودرو، باعث می‌شود پراید ۱۳۱ عملکردی مناسب را در مسافرت‌های طولانی خارج از شهر از خود نشان ندهد. همچنین به افراد عشق سرعت توصیه می‌شود که خودرو پراید به عنوان یک ماشین سریع و پرشتاب محسوب‌نشده و نمی‌تواند به هیچ عنوان، پاسخگوی افرادی باشد که به دنبال یک رانندگی سریع و پرشتاب هستند.

بررسی رقبا

با توجه به کلاس شهری خودرو پراید و همچنین ارزان قیمت بودن این ماشین باید گفت که رقبای چندانی که توانایی رقابت با پراید ۱۳۱ را داشته باشند، در میان خودروهای هم‌رده ماشین مورد بحث دیده نمی‌شود. اما با این حال در میان رقبای پراید ۱۳۱ می‌توان به دو خودرو روا و تیبا اشاره‌کرد. درخصوص مقایسه میان پراید و خودرو تیبا باید گفت که از دو نقطه‌نظر، پراید ۱۳۱ برتری خاصی به نسبت خودرو ‌تیبا دارد. اولین مورد به سیستم گسترده قطعات پس از فروش آن بازمی‌گردد. با توجه به اینکه تنها در سال ۱۳۹۰ ۳۶ درصد از کل تولیدات خودروسازی کشور منحصر به تولید خودرو پراید بوده، باید گفت که خریداران این خودرو حداقل نباید از این نقطه‎‌نظر نگرانی خاصی داشته‌باشند. دیگر برتری پراید بر تیبا نیز به شعاع گردش بیشتر فرمان پراید باز می‌گردد. با توجه به همین دو نکته مشخص می‌شود که پراید دست برتر را به نسبت تیبا دارد. هماورد دیگر پراید نیز خودرو روا نامیده می‌شود. با مقایسه دو خودرو روا و پراید ۱۳۱ مشخص می‌شود که پراید ۱۳۱ به دلیل داشتن مصرف سوخت کمتر، استهلاک پایین‌تر و همچنین قدرت مانور شهری بالاتر، دست برتر را به نسبت خودروی روا دارد.

جمع‌بندی

قصه پراید در کشور همواره از بدو ورود این خودرو تا به امروز به عنوان یکی از بحث برانگیزترین مسائل صنعت خودروسازی کشور محسوب شده‌است. به هر حال طی سال‌های اخیر کمپانی سایپا تلاش داشته‌است با قراردادن آپشن‌های متعدد، ضعف‌های خود را تا حدود زیادی بپوشاند، اما همچنان سوالات بنیادین و اساسی فراوانی پیرامون این خودرو مطرح‌است. اما در یک کلام باید گفت که این خودرو می‌تواند در بعضی از بخش‌ها و آیتم‌ها و عملکرد قابل‌قبول‌تری را به نسبت به رقبای خود به نمایش بگذارد. در پایان نیز از دوستان عزیز دعوت می‌شود تا سوالات و ابهامات مربوط به خودرو پراید ۱۳۱ را با ما مطرح‌کنند، تا پاسخگوی عزیزان باشیم. برای خرید اقساطی خودرو های سایپا می توانید به این صفحه از سایت ایت سایپا مراجعه کنید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

محکم ترین قاب گوشی جهان باید دارای یک سری خصوصیت هایی باشد که بتواند گوشی شما را از هر گونه ضربه به خوبی محافظت کند.خب همانطور که می دانید تلفن های همراه به یکی از اساسی ترین وسایل زندگی هر فردی تبدیل شده است و همین سبب شده تا به دنبال بهترین و محکم ترین قاب ها برای گوشی خود باشند.

بیشتر گوشی های پرچمدار،پنل پشتی آنها شیشه ای است و بسیار به ضربه آسیب پذیر هستند که باید برای محافظت پنل پشتی و دوربین ها از محکم ترین قاب های مطرح برای گوشی خود استفاده کنید.وجود محکم ترین قاب بر روی گوشی باعث می شود تا گوشی شما از هر گونه ضربه و پاشش آب در امان باشد.قاب های زیادی در بازار وجود دارد اما نکته مهم این است که از بین قاب های موجود،محکم ترین قاب را برای گوشی خود پیدا کنید اما هیچ نگران نباشید،چرا که ما سعی کردیم با نوشتن این مقاله بتوانید اطلاعات زیادی را در زمینه خرید محکم ترین قاب گوشی کسب کنید.

یک قاب محکم برای گوشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شاید برای شما جای سوال باشد که آیا یک قاب گوشی هم باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند از گوشی شما به خوبی محافظت کند؟پاسخ این سوال قطعا بله است،چرا که شما علاوه بر توجه به ظاهر قاب گوشی باید به ویژگی هایی همچون MIL-STD توجه داشته باشید.در ادامه به برخی از ویژگی هایی که باید یک قاب محکم داشته باشد اشاره می کنیم:

مقاوم ترین قاب گوشی جهان

توانایی محافظت از نمایشگر گوشی:

برخی از قاب های موجود در بازار،علاوه بر آنکه از پنل پشتی گوشی محافظت می کنند،می توانند از نمایشگر گوشی هم محافظت کنند که این یک مزیت محسوب می شود.در برخی از قاب ها،یک نوار TPU وجود دارد که سبب می شود مقاومت بیشتری برای محافظت از نمایشگر گوشی داشته باشند.توصیه می شود اگر قصد خرید قاب گوشی را دارید مخصوصا در گوشی هایی که نمایشگر خمیده دارند،حتما از قاب های گوشی استفاده کنید که بتوانند از صفحه نمایش گوشی شما به خوبی محافظت کنند. فروشگاه لوازم جانبی کالانه معتبرترین فروشگاه خرید لوازم جانبی موبایل در ایران می باشد شما می توانید با مراجعه به سایت کالانه اقدام به خرید لوازم جانبی موبایل کنید.

داشتن دستگیره برای نگه داشتن گوشی:

شاید برایتان پیش آمده باشد که بیشتر مواقع گوشی از دستتان می افتد و آسیب می بیند،اما اگر گوشی شما یک قابی داشته باشد که دارای دستگیره نگهدارنده باشد دیگر نگران این موضوع نخواهید بود چون به راحتی می توانید گوشی خود را در اثر افتادن بگیرید.کاربرد دیگری که این قاب ها دارند این است که به عنوان پایه هم می توان آنها را استفاده کرد مخصوصا هنگام فیلم دیدن...

در ادامه بهترین و محکم ترین قاب های چهان را برای گوشی بررسی و معرفی می کنیم تا بهترین خرید را داشته باشید.

محکم ترین قاب گوشی جهان متعلق به کدام برند ها می باشد؟

اگر که شما یک گوشی پرچمدار دارید و به دنبال محکم ترین قاب گوشی جهان هستید ما در اینجا به چند تا از برند هایی که در این زمینه فعالیت می کنند اشاره کردیم زیرا انتخاب ممکن است سخت باشد و ندانید که کدام برند گزینه مناسبی برای خرید است.

قاب گوشی برند Otterbox

یکی از بهترین برند هایی که محکم ترین قاب های  گوشی جهان را می سازد برند Otterbox است.این قاب ها به دلیل داشتن مقاومت بالا در لیست محکم ترین قاب ها برای گوشی است.این قاب ها بیشتر ضخیم هستند و کم پیدا می شود تا شما یک قاب ظریف از این برند پیدا کنید.

قاب های برند Otterbox معمولا به صورت دو تکه هستند و با رنگ مشکی به بازار عرضه شدند اما رفته رفته این قاب ها با رنگ های متنوعی مانند سبز و بنفش و آبی وارد بازار شدند اما این قاب یک مدل شفاف هم دارد که بسیار کم هست و باید در بازار بگردید تا این مدل را پیدا کنید.

قاب گوشی Otterbox Defender:

یک از بهترین گزینه ها را که می توان برای خرید قاب گوشی گفت برند Otterbox Defender است،که جزو بهترین و محکم ترین قاب های گوشی است که کیفیت بسیار بالایی دارد.در واقع جنس این قاب یک روکش لاستیکی است که با پلی کربنات از گوشی شما در برابر هر ضربه ای محافظت می کند.این قاب به گونه ای طراحی شده است که تمام دکمه های گوشی را پوشش می دهد و در برابر ورود گرد و غبار به داخل پورت شارژ گوشی محافظت می کند.یکی از مهم ترین مزیت هایی که این قاب دارد ضخامت بالای آن است که می تواند به خوبی از صفحه نمایش گوشی هم محافظت کند.

این قاب دارای دستگیره است که می تواند از گوشی شما در برابر افتادن محافظت کند و می توانید با خیال راحت از گوشیتان در هر مکانی استفاده کنید.از نظر طراحی این قاب بسیار ضخیم است اما بسیار محکم می باشد.این قاب برای گوشی های سامسونگ و آیفون وجود دارد.

قاب گوشی Otterbox Symmetry:

این برند گزینه دیگری هم برای محکم ترین قاب گوشی ارائه کرده است که توانسته با ساخت قاب های ظریف و دارای ضخامت کمتر نظر و سلیقه افرادی که به دنبال قاب ظریف هستند را جلب کند.همانند ویژگی هایی که در مدل بالا گفتیم این مدل هم تمام ویژگی های یک قاب محکم را دارد علاوه بر آنکه ضخامت کمتری دارد و از نظر ظرافت و طراحی امتیاز بالاتری دارد.

اگر فکر کردید که این قاب بسیار نازک است باید بگویم که اشتباه کردید چرا که این قاب به هیچ عنوان نازک نیست و نسبت به قاب های دیگری که این برند تولید می کند،ضخامت کمتری دارد و می تواند برای ظاهر گوشی شما مناسب باشد.

این قاب برای گوشی های موتورولا،سامسونگ و اپل موجود است.

قاب گوشی برند UAG

یکی دیگر از تولید کنندگان محکم ترین قاب های گوشی برند UAG می باشد.که یک محافظ در بالا و پایین دارند که سبب شده خیالتان از محافظت گوشی راحت باشد.تمامی قاب هایی که این برند تولید می کند دارای استاندارد MIL-STD می باشد که می توانید از گوشیتان در هر مکانی با خیالی آسوده استفاده کنید و نگران ضربه و آسیب دیدن نباشید.

قاب هایی که برند UAG تولید می کنند،تنوع زیادی ندارند،ولی جزو بهترین قاب هایی که است که برای گوشی های آیفون 14 و سامسونگ S22 تولید شده است.برخی از مدل های این برند به صورت شفاف هستند که مقاومت خوبی در برابر ضربه دارند.

قاب گوشی برند uag

قاب گوشی UAG Plasma:

یکی از مهم ترین دلایل خرید این مدل قاب از برند UAG،علاوه بر داشتن کیفیت و مقاومت بالا این است که شما می توانید این قاب را از هرحایی تهیه کنید.این قاب به دلیل داشتن ضربه گیر TPU که در بالا و پایین قرار دارد از گوشی در برابر سقوط از ارتفاع محافظت می کند.این قاب دارای سه لایه می باشد که از جنس پلی کربنات می باشد و از خراش گوشی هم محافظت می کند.
همچنین این قاب از اجزای دیگر گوشی مانند دوربین و نمایشگر هم به خوبی محافظت می کند،و به علت داشتن شفافیت از نظر ظاهری امتیاز خوبی می گیرد و جذابیت خوبی را به گوشی شما می دهد و به گونه این طراحی شده که از دست شما سر نمی خورد.این قاب برای گوشی های سامسونگ،اپل و هوآوی در بازار موجود می باشد.

قاب گوشی UAG Monarch:

شاید باورش سخت باشد اما این قاب از پنج لایه ساخته شده است که از نظر مقاومت حرفی برای گفتن دارد.بدنه قاب دارای تراکم و ضخامت بالا است که همین سبب می شود تا از گوشی شما در هر موقعیتی محافظت کند.این قاب دارای روکش بافتی است که باعث می شود هنگام به دست گرفتن گوشی هیچ مشکلی نداشته باشید و راحت از آن استفاده کنید.از متنوع ترین قاب های این برند مدل Monarch هست که برای اکثر برند های سازنده موبایل در بازار وجود دارد.

قاب گوشی برند Poetic

برند دیگری که قصد داریم به شما معرفی کنیم،برند Poetic می باشد که قاب های گوشی خود را با بهترین قیمت ها به بازار عرضه می کند.در برخی از مدل های این برند محافظ نمایشگر داخلی دارند که شاید مورد علاقه و سلیقه خیلی از افراد نباشد اما خیالتان به طور کامل از آسیب دیدن گوشی در برابر ضربه راحت است.

این قاب از نظر طرح،رنگ های متنوع و زیادی ندارد،اما یک پایه داخلی دارند که این کمبود را جبران می کند.این قاب هم همانند سایر قاب هایی که تا الان به شما معرفی کردیم دارای دستگیره می باشد و موقع استفاده از آن به خوبی از گوشی شما در برابر ضربات محافظت می کند.

قاب گوشی برند Poetic

قاب گوشی Poetic Revolution:

یکی از قاب های دیگری که توانسته گواهی سقوط داشته باشد قاب Revolution از برند Poetic می باشد که می تواند از گوشی شما در برابر افتادن و حتی نفوذ آب محافظت کند.این قاب دارای دو تکه می باشد که هم از اطراف نمایشگر محافظت می کند و هم از پنل پشتی گوشی شما.بخش پشتی این قاب از پلی کربنات و نوار TPU ساخته شده است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

این قاب دارای یک پایه است که می توانید هنگام فیلم و سریال دیدن از آن استفاده کنید و لذت ببرید،و دیگر لازم نیست گوشی را در دستتان بگیرید.این قاب از نظر طراحی،دارای رنگ های متنوعی می باشد.

قاب گوشی Poetic Spartan:

این مدل قاب از برند Poetic  از نظر طراحی شباهت زیادی به مدل Revolution دارد که مانند آن دو تکه می باشد و لبه جلویی آن به خوبی از نمایشگر گوشی محافظت می کند و لبه پشتی آن هم از پلی کربنات سخته شده است که می تواند خیال شما را از بابت هر گونه آسیبی به گوشی راحت کند.این قاب هم همانند سایر قاب هایی که مقاومت بالایی دارند دارای گواهی TD 810G برای محافظت از گوشی در برابر سقوط می باشد.

یکی از مزیت هایی که این قاب نسبت به سایر قاب ها دارد داشتن بافت چرم درجه یک می باشد که احساس خوبی را به شما منتقل می کند.البته باید این نکته رو دقت کنید که قاب Spartan فقط برای گوشی های پرچمدار تولید می شوند و برای گوشی های میان رده در بازار کم است.

قاب گوشی برند Supcase

یکی از برند های مشهوری که در سخت قاب های محکم برای گوشی فعالیت می کند،برند Supcase می باشد.وقتی به ظاهر آن دقت می کنید متوجه شباهت آن با مدل های برند Poetic  می شوید.بیشترین مدل رنگی که در ساخت این قاب ها استفاده می شود مشکی است.این برند قاب های باکیفتی را روانه بازار کرده است که می توانیم UB Pro را یکی از مقاوم ترین قاب های این برند در نظر بگیریم.

قاب های این برند بیشتر با یک دستگیره هستند و خیال شما را هنگام به دست گرفتن گوشی راحت می کند.این قاب ها دارای گواهی نظامی هستند و اگر بر روی زمین سقوط کنند هیچ مشکلی برای گوشی پیش نمی آید.

قاب گوشی Supcase UB Pro:

یکی از محبوب ترین و با دوام ترین قاب گوشی جهان از برند Supcase قاب UB Pro می باشد.این قاب برای اکثر گوشی ها تولید شده و به راحتی می توانید آن را در بازار پیدا کنید.قاب UB Pro از تمام قسمت های گوشی شما به خوبی محافظت می کند و دارای طراحی چند تکه است.محافظ TPU که این قاب دارد،ضخیم است و از گوشی در برابر ضربات محافظت می کند.پشت بدنه این قاب از جنس پلی کربنات است،و در برابر خط و خش مقاوم است.این قاب دارای محافظ نمایشگر است و اگر گوشی شما تخت باشد بهترین گزینه برای خرید محسوب می شود.

این نمایشگر دارای دستگیره است که می توانید از آن برای پایه نگهدارنده گوشی هم استفاده کنید.مهم ترین ویژگی که این قاب دارد تنظیم پایه در سه زاویه است.

قاب گوشی برند Spigen

هنگامی که صحبت از محکم ترین قاب های گوشی جهان می شود،نمی توان از برند Spigen صرف نظر کرد.این برند قاب های متنوع و با کیفیتی را تولید کرده است،از نظر مقاومت این برند نسب به سایر برند هایی که گفتیم مقاومت زیادی ندارد بنابراین برای استفاده های معمولی و روزمره کیفیت خوبی دارند و گزینه مناسبی می باشند.از نظر قیمت هم نسبت به سایر برند هایی که تا الان نام بردیم،هزینه زیادی نیاز نیست پرداخت کنید.

قاب های این برند،گواهی نظامی دارند و خیالتون را از بابت هر گونه ضربه به گوشی راحت می کند.بنابراین اگر به دنبال یک قاب گوشی مقرون به صرفه با کیفیت و مقاومت بالا هستید،قاب های برند Spigen گزینه مناسبی برای خرید می باشند.

قاب گوشی Spigen Tough Armor:

این قاب دو تکه است و از نوار TPU و پلی کربنات تولید شده که می تواند در برابر خط و خش هم مقاومت کند.قاب Tough Armor دارای یک بافت نرم است که همین سبب می شود مقاومتش در برابر ضربه بالا باشد.قاب Tough Armor دارای گواهی MIL-STD برای مقاومت گوشی در برابر سقوط و ضربه است که باعث می شود از گوشی شما در برابر هر گونه آسیبی محافظت کند.

قسمت پشتی قاب دارای یک پایه است،که می توانید گوشی را بر روی سطح صاف بگذارید و از تماشای فیلم و سریال خود لذت ببرید.این پایه ممکن است برای گوشی هایی که دارای وزن بالای و سنگین هستند مناسب نباشد و دارای لقی باشد.

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین و محکم ترین قاب های گوشی جهان معرفی کنیم چرا که محافظت از گوشی به یکی از مهم ترین دغدغه های هر فردی تبدیل شده است و در نهایت بتونید از میان این همه گزینه،مناسب ترین انتخاب را برای خرید قاب گوشی داشته باشید.

 

  • paya marketing