هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

آماده شدن برای تولد نوزاد، بدون شک یک اتفاق جذاب و هیجان‌انگیز است. تهیه سیسمونی نوزاد اگرچه دردسرهایی هم دارد، اما به عقیده بسیاری از والدین، لذتش بیشتر است. در گذشته، معمولا خرید سیسمونی بر عهده پدربزرگ، مادربزرگ‌ها بود؛ اما امروزه اکثر والدین این کار را خودشان انجام می‌دهند. اینکه سیسمونی تا چه حد قیمتی و کامل باشد اهمیت چندانی ندارد؛ مهم این است که شما لوازمی که برای ماه‌های اول زندگی نوزادتان ضروری است را در خانه داشته باشید. چراکه وقتی نوزاد به چیزی نیاز داشته باشد توجه نمی‌کند که شب است و همه مغازه‌ها بسته‌اند!یکی از مهمترین نکاتی که در خرید سیسمونی حائز اهمیت می باشد این است که ، هیچوقت نباید معیار قیمت بر کیفیت مورد خرید سیسمونی اولویت داشته باشد. بایستی محصولی مناسب و با کیفیت تهیه کنیم. بسته به هوشمندی پدر و مادر و انتخاب محل خرید و میزان تعهد اخلاقی تولید کنندگان میتوان خرید امن تری انجام داد. اصولا برندهای معتبر بیشتر به سلامتی مشتریان اهمیت میدهند و نیازهای آنها را بهتر میشناسند. از اینرو با توجه به اهیمت سالهای اول نوزادی و کودکی فرزندان و علی الخصوص ۷ سال اول تولد کودکان اهیمت این انتخاب ها چند برابر میشود.

 

خرید سیسمونی نوزاد یکی از شیرین‌ترین و در عین حال پر استرس‌ترین کارهای دنیاست. به خصوص اگر برای اولین فرزندتان خرید می‌کنید، ممکن است برخی نکات را ندانید. به شما توصیه می‌کنیم که با وجود دلنشین بودن خرید سیسمونی جلوی خودتان را بگیرید و با برنامه ریزی و فکر پیش بروید زیرا اکثر خرید‌های افراد در این شرایط بعدا بدون استفاده باقی خواهند ماند.

با توجه به قیمت‌ها و سخت شدن شرایط خرید سیسمونی نوزاد برای اکثر خانواده‌ها، ما در این مطلب قصد داریم تا مهم‌ترین نکاتی که شما می‌بایست پیش از خرید سیسمونی بدانید را عنوان کنیم. همچنین در ادامه لیستی کامل از وسایل ضروری و غیر ضروری برای نوزاد را نیز ارائه خواهیم کرد.

نکات مهم پیش از خرید سیسمونی

برای افرادی که برای اولین بار قصد خرید سیسمونی نوزاد را دارند، سوالات متعددی شکل می‌گیرد از جمله اینکه باید از چه زمانی و از کجا شروع به خرید کنم؟ بهتر است چه رنگی سیسمونی بخرم؟ جدیدترین نوع سرویس خواب نوزاد چیست؟ چه وسایلی ضروری هستند؟ کدام وسایل کاربردی تر هستند؟ و… .

یافتن پاسخ این پرسش‌ها مهم‌ترین کاریست که باید پیش از خرید سیسمونی نوزاد انجام بدهید تا از خرید کالاهای اضافی و صرف هزینه بیخود جلوگیری بنمایید. در ادامه لیستی از مهم ترین سوالاتی که باید با توجه به پاسخ آن ها اقدام به خرید سیسمونی نوزاد بنمایید را آورده ایم.

  • فضای منزل من برای چیدن چه میزان وسایل گنجایش دارد؟
  • آیا به زودی احتمال اسباب کشی به خانه ی دیگر وجود دارد؟
  • فرزند من دختر است یا پسر؟
  • چه تم رنگی مناسب جنسیت فرزند من است؟
  • آیا احتمال گردش بردن نوزاد با کالسکه یا صندلی ماشین وجود دارد؟
  • فرزند من در چه فصلی متولد خواهد شد؟
  • بودجه ی من برای خرید سیسمونی نوزاد چقدر است؟

به طور کلی یافتن پاسخ پرسش‌هایی از این دست به شما کمک می‌کند تا هم اقلام کاربردی‌تری بخرید و هم در بودجه خود صرفه جویی کنید.

 

بهتر است ابتدا لیست خرید خود را آماده کنید و با توجه به صلاحدید شخصی خود این لیست را از مهم‌ترین به کم اهمیت‌ترین مرتب کنید. با این‌کار شما می‌توانید در مدت کوتاه‌تری سیسمونی خود را خریداری نمایید. همچنین می‌توانید با این‌کار بودجه بندی کرده و بودجه خود را صرف گزینه‌های مهم بکنید.

پیشنهاد ما این است که هنگام خرید سیسمونی نوزاد برای لوازم پر کاربرد هزینه بیشتری در نظر بگیرید و این موارد را از برندهای بهتر و با کیفیت‌تر بخرید. اما برای لوازم کم اهمیت‌تر و یا مواردی که طول مصرفشان کوتاه‌تر است، بودجه کمتری اختصاص بدهید و آنها را از برندهای متوسط تر خریداری نمایید.

نکته بسیار مهم:

پیش از خرید سیسمونی نوزاد به این نکته توجه کنید که اگر مستاجر هستید و یا به زودی احتمال جا به جایی منزلتان را دارید از خرید لوازم بزرگ به خصوص در مورد تخت و کمد خودداری کنید زیرا در جا به جایی احتمال آسیب رسیدن به این وسایل زیاد است. همچنین ممکن است منزل جدیدتان فضای کافی برای این وسایل را نداشته باشد.

  • ۰۳/۰۲/۰۹
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی