هر انچه در منزل نیازدارید!

۱۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

سرویس مسافرتی نوزاد چیست ؟

یکی از قشنگ ترین هدایای خداوند به انسان ، تولد فرزندی است که با آمدنش همه چیز تغییر می کند و رنگ و بویی تازه به خود می گیرد . پدر و مادر کودک از بدو تولد تمام تلاش خود را می کنند تا فرزندشان چیزی کم نداشته باشد و در آرامش و آسایش باشد . حتی در مسافرت و میهمانی ! و فراهم کردن وسایل مورد نیاز خواب کودک برای آنکه نظم و ساعات خواب  نوزاد ،کم ترین تغییر را داشته باشد از بزرگ ترین دغدغه های پدر و مادر است .

همانطور که می دانید نوزاد در ماه های اولیه تولد ، بیش از 18 ساعت از شبانه روز را خواب است . حال اگر نیاز به جا به جایی کودک باشد ، باید سرویس خواب نوزاد به گونه ای دوخته شود که حمل و نقل آن آسان و کالای خواب استاندارد و راحت باشد .

سرویس مسافرتی نوزاد 3 تیکه شامل تشک ، لحاف و بالشت برای کودک است که در نهایت سبکی و کم جا بودن ، راحت و نرم است و کودک می تواند به راحتی خوابی آرام را تجربه کند . با خرید سرویس مسافرتی نوزاد دیگر نگران به هم خوردن نظم خواب کودکو بی خوابی نوزاد نیستید . ضمن این که شستشوی آن راحت و سریع انجام می شود و طرح های جذاب و زیبایی دارد .

 

سرویس مسافرتی نوزاد

مزایای سرویس مسافرتی نوزاد چیست ؟

  1. تشک و پتو مسافرتی نوزاد کم وزن بوده و این مزیت می تواند باعث شود به راحتی آن را جا به جا و حمل کنید .
  2. شستشو و نظافت راحت سرویس مسافرتی کودک از دیگر مزایای آن است چرا که نظافت و پاکیزگی محل خواب کودک بسیار مهم است . این سرویس ها به راحتی داخل هر ماشین لباسشویی جا می شود .
  3. ابعاد و اندازه های مختلفی از ست مسافرتی نوزاد در بازار موجود است شما می توانید براساس سن نوزاد یکی را تهیه کنید .
  4. الیاف به کار رفته در تشک و پتوی مسافرتی کودک از جنس مرغوب بوده تا باعث ایجاد آلرژی و حساسیت نوزاد نشود .
  5. ست مسافرتی کودک  و روتختی نوزاد کارتز در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد که شما می توانید بر اساس جنسیت نوزاد ، دکوراسیون اتاق کودک و چیدمان منزل یکی را به سلیقه خود تهیه کنید .
  6. قیمت مناسب برای خرید سرویس مسافرتی نوزاد از دیگر مزایای آن است تا امکان خرید برای همه فراهم شود .

نکات مهم خرید سرویس مسافرتی نوزاد

  • پتو و تشک مسافرتی نوزاد باید ضد آلرژی و از کیفیت مرغوب و خوب برخوردار باشد تا پوست حساس کودک دچار آلرژی نشود .
  • جنس پارچه تشک و لحاف مسافرتی نوزاد باید نرم و نخی باشد تا باعث نارارحتی کودک ، بو گرفتن ، عرق کردن و… نشود .
  • از آنجایی که سرویس مسافرتی نوزاد خیلی زود کثیف می شود و نیاز به شستشوی سریع آن هست باید جنس آن مرغوب و با کیفیت باشد تا در اثر شستشو تغییر رنگ و سایز ندهد .
  • تا حد امکان ، خرید ست مسافرتی نوزاد از برند معتبر خریداری کنید.تا از کیفیت آن خاطرجمع باشید .
  • از خرید سرویس مسافرتی کودک ، به صورت دست دوم یا استفاده شده پرهیز کنید . تا امکان اتقال بیماری و باکتری به حداقل برسد .
  •  

برای خرید سرویس مسافرتی نوزاد کارتز به قیمت تولیدی و در جدیدترن مدل و طرح های فانتزی به فروشگاه آنلاین کارتز بیبی مراجعه کنید .

 

5 مزیت  خرید آنلاین ست خواب مسافرتی نوزاد

برای خرید سرویس مسافرتی کودک شما می توانید به دو روش اقدام کنید : خرید حضوری محصولات کارتزبیبی و خرید آنلاین ست مسافرتی نوزادی !

در خرید ست رختخواب نوزاد ویژه مسافرت و میهمانی اگر گزینه خرید آنلاین یا اینترنتی را انتخاب کنید می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید :

  1. خرید راحت : شما در هر زمان و هرمکانی که هستید می توانید ست مسافرتی نوزادی دخترانه یا پسرانه خود را با هر سلیقه ای که دارید ، انتخاب و خرید کنید . همه چیز با فشردن یک کلید ساده شروع می شود .
  2. قیمت مناسب : خرید از تولیدی سیسمونی کارتزبیبی این امکان را به شما می دهد که با حذف واسطه ها هزینه کم تری جهت خرید ست خواب مسافرتی پرداخت کنید .
  3. تنوع بیشتر :با گشت و گذار در فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی از انواع محصولات و تنوع کارها دیدن می کنید و با خیال راحت از همه ی محصولات متنوع کارتز دیدن می کنید .
  4. مقایسه قیمت : با خرید آنلاین سرویس مسافرتی نوزاد کارتزبیبی بدون صرف وقت و انرژی قیمت تمامی فروشگاه و کالاهای مختلف را بررسی و بدون استرس و خستگی خرید می کنید .
  5. صرفه جویی در زمان و پول : با توجه به ترافیک و هزینه های جانبی رفت و آمد در شهر ، خرید آنلاین ست مسافرتی نوزاد می تواند باعث کاهش هزینه در زمان و پول شما شود .

 

سیسمونی  و کالای خواب کارتز

کاربرد ست مسافرتی نوزاد در تابستان

یکی از ویژگی های خاص تابستان ، مسافرت های خانوادگی و گرمای هواست . حال ااگر نوزادی دارید که در این سفر شما را همراهی می کند باید شرایط آسایش و ارامش او را فراهم کنید . یکی از پرکاربرد ترین لوازم سیسمونی ، خرید ست مسافرتی نوزاد است که در سفر های تابستانی می تواند بسیار به شما کمک کند.

استفاده از ست مسافرتی نوزادی در تابستان این مزیت را دارد که شما را از برداشتن رختخواب بی نیاز می کند . سبک و کم جاست و به راحتی در سفر می تواند خوابی زاحت را برای فرزاند شما به همراه داشته باشد .شسشتوی سرویس مسافرتی کودک بعد از اتمام سفر تابستانه به راحتی شسته می شود و در ماشین لباسشویی جا می گیرد و نیازی به مراجعه به خشکشویی نیست .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

در اصطلاح تبلیغات محیطی به هر گونه تبلیغی گفته می‌شود که خارج از نقطه نهایی خرید مشتری یعنی همان POP انجام می‌شود. در اصول بازاریابی و فروش محصولات معمولاً نقاط کوری وجود دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان یک نقطه خارج از محدوده برای انجام انواع تبلیغات استفاده کرد. با توجه به مزایایی که تبلیغات محیطی دارد، معمولاً شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از این نوع تبلیغات استفاده می‌کنند. در بسیاری از متون به این نوع تبلیغات خارج از خانه نیز می‌گویند. عبارت تبلیغات خارج از خانه در واقع به وسایل و روش‌هایی اطلاق می‌شود که در محیط خارج از خانه (محیط اصلی و هدف برای فروش و ارائه خدمات و محصولات) مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته بسیاری از محققان معتقدند، تبلیغات محیطی پیشینه بسیار طولانی و قدیمی دارند و در واقع منشا  آن را قبل از انقلاب صنعتی و پیدا شدن مدرنیته می‌دانند.

هدف این نوع از تبلیغات مانند دیگر روش‌های بازاریابی، شناساندن محصول به مشتریان است.اما استفاده از تبلیغات محیطی یک تفاوت عمده با برخی از روش‌های دیگر دارد و آن تفاوت این است که در تبلیغات محیطی، قبل از اینکه مشتری به مرکز خرید و یا بازار مراجعه نماید، نام محصول خدمات در ذهن او حک شده است.

همین موضوع می‌تواند اهمیت این نوع از تبلیغات را بسیار بالا ببرد. در واقع زمانی که یک تبلیغات محیط به نیاز مردم توجه کند و خلاقیت ویژه‌ای به همراه داشته باشد می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن ذهن مشتری را به تصرف خود در بیاورد. یک تبلیغ محیطی مناسب، مشتری را کنجکاو می‌کند که به دنبال استفاده از آن محصول و خدمات برود و این جا است که باید از افراد متخصص در این زمینه استفاده کرد تا علاوه بر به دست آوردن مشتریان، بتوان سهم مناسبی در میان بازار رقبا نیز داشت. روش‌های مختلف این نوع از تبلیغات در یک پیام ساده اما صریح و شفاف و البته پر قدرت، محصول خود را به مخاطب که در حال گذر از آن منطقه است، معرفی می‌کنند.

آشنایی با انواع تبلیغات محیطی و بررسی مزایا و معایب آن‌ها

تبلیغات محیطی نیز مانند بسیاری دیگر از روش‌های تبلیغاتی دارای انواع مختلف و همچنین مزایا و معایبی است که دانستن و آشنایی با آن‌ها بهتر از ندانستنشان است. در این بخش ما ابتدا انواع تبلیغات محیطی را معرفی می‌کنیم و سپس به بررسی مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

انواع تبلیغات محیطی

 

  • بیلبوردهای تبلیغاتی

  • تبلیغات محیطی دیجیتال

  • تبلیغات محیطی ترانزیتی

  • تبلیغات محیطی بر روی پل‌های هوایی

  • تبلیغات محیطی متحرک

مزایای تبلیغات محیطی

از مهم‌ترین مزایای این روش از تبلیغات می‌توان به معرفی کالا و خدمات و همچنین افزایش فروش اشاره نمود. به طور طبیعی وقتی که شما بتوانید محصول و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتری نشان دهید و مشتری را برای خرید آن‌ها ترغیب کنید فروش و درصد سود شما نیز بالاتر می‌رود. از دیگر مزایای این نوع تبلیغات می‌توان به استفاده برای هدف‌گیری مشتری در مراکز تصمیم گیری، آگاهی رسانی نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار، معرفی بهتر و بیشتر یک برند به مشتریان و … اشاره نمود. البته تمامی این مزایای این نوع از تبلیغ در صورتی می‌تواند اجرایی شود که از اصول و قواعد مناسب برای یک تبلیغ تاثیرگذار پیروی شود.

معایب تبلیغات محیطی

  1. بالا بودن هزینه‌ها در بسیاری از موارد

  2. اخذ مجوزهای لازم برای تبلیغات و ارائه آگهی در سطح شهر که معمولاً با دردسرهای زیادی نیز همراه است.

  3. قدرت بالای رسانه‌های محیطی که ضمن محبوب ساختن یک برند، می‌تواند حالت عکس نیز داشته باشد.

  4. در صورت عدم استفاده از اصول تبلیغات به صورت صحیح، کاهش محبوبیت برند را به دنبال داشته باشد.

  5. در تبلیغ محیطی مانند نوع اینترنتی و استفاده از ابزار های بازاریابی دیجیتال آن نمی‌توان درصد بازدید را مورد سنجش قرار داد.

یکی از مهم‌ترین و صد البته پرطرفدارترین تبلیغات محیطی، استفاده از بیلیبورد ها هستند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیلبورد چیست؟

بیایید تعریف بیلبورد را ابتدا از نگاه جناب گوگل بررسی کنیم:

بیلبورد یا آگهی‌نما، به تابلوی بزرگی گفته می‌شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه‌کنندگان کالا می‌گذارد؛ در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می‌شود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده‌است که بر پایه‌های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند.

 

در واقع بیلبورد ها تابلوهای بزرگ تبلیغاتی هستند که نزدیک بزرگراه‌ها و خیابان‌ها نصب می‌شوند و در دید سرنشینان اتومبیل‌ها و عابران پیاده قرار می‌گیرند. یکی از ابزارها و رسانه‌های کمپین‌های بازاریابی استفاده از المان‌های تبلیغات محیطی است که بیلبورد یکی از مهمترین آن‌ها محسوب می‌شود. بیلبوردها در میدان‌ها، اماکن تجاری، روی بالن‌ها، روی هواپیماها یا اتوبوس‌های شهری وجود دارند و در منظر دیدگان ظاهر می‌شوند.

 

بیلبوردها از کجا آمدند؟

پیشینه بیلبورد ها به اولین تمدن‌ها باز می‌گردد و ما در تاریخ مصر باستان به ستون‌های سنگی برمی‌خوریم که ستون‌هایی چهاروجهی با نوک هرمی شکل هستند و از سنگ یک‌تکه ساخته شده‌اند. این ستون‌ها نه تنها جنبه تزئینی داشته‌اند، بلکه برای ترویج مذهب مصریان باستان به کار می‌رفته‌اند و بر روی آن‌ها جملات مذهبی و دعاهای مختلف کنده‌کاری شده‌اند. نخستین قدم‌ها در مسیر تبلیغات در سال ۱۴۵۰، زمانی که یوهان گوتنبرگ ماشین چاپ قابل حمل را اختراع کرد، با انتشار برگه‌های آگهی دستی، تبلیغات به شکل امروزی آن به مردم معرفی شد. در سال ۱۷۹۶، با تکمیل روش‌های لیتوگرافی، اولین پوستر تصویر سازی شده، به وجود آمد. اولین بار تبلیغات در حاشیه جاده‌ها توسط بازرگانان و کسبه محلی آمریکایی به کار رفت. آنها علامت‌ها و تابلوهایی را بر دیوارها و نرده‌ها نقش می‌کردند یا پوسترهایی را بر روی تیرهای تلگراف، دیوارها و هر محل ممکن، نصب می‌کردند.

به مرور زمان، مردم به دنبال جاهایی مناسب برای نسب آگهی‌های خود بودند تا در محدودهٔ زمانی مشخص، بیشترین بازدیدکننده و بالاترین تأثیر را داشته باشد، به این ترتیب، ستون‌ها و جعبه‌های ویژهٔ نصب آگهی در نقاط پر رفت‌وآمد شهرها برپا شد.

 

امروزه آگهی‌نماها مجموعه‌ای از تصاویر بزرگ هستند؛ بعضی از آن‌ها مضحک، بعضی کمی عجیب و غریب و گاهی کنایه‌آمیزند. اما در حال حاضر بیلبوردهایی مورد پسند‌تر هستند و در ذهن باقی می‌مانند، که از ایده‌ای جدید استفاده کرده باشند. ما به عنوان بیننده می‌توانیم دیدگاه‌های مختلفی نسبت به هر آگهی‌نما داشته باشیم؛ اما این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که بیلبورد ها، نماد جریان دائمی و روان زندگی هستند.

در سال‌های ۱۹۰۰، در صنعت تولید آگهی‌نما اتفاق بزرگی رخ داد. صنایع و شرکت‌های بزرگ برای تبلیغ کالاهای خود در بازارهای داخلی، به استفاده گسترده‌ای از بیلبورد پرداختند و تصاویر بزرگ و پرجلوه از خمیردندان و صابون گرفته تا انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها، بر روی بیلبوردها ظاهر شدند. در دوران جنگ، تبلیغات روی بیلبوردها، بر روی بسیج نیروها و دفاع از کشور و شعارهای وطن پرستانه متمرکز می‌شد و در دوران صلح، این تمرکز بر روی بهبود بخشیدن به شیوهٔ زندگی و تبلیغ برای آخرین دستاوردهای صنعتی بود.

 

بیلبورد تبلیغاتی پارت انیمیشن

آشنایی با انواع بیلبورد ها

به طور کلی بیلیبوردهای تبلیغاتی به چند دسته زیر تقسیم می‌شوند:

بیلبورد های عادی

همان بیلبوردهایی هستند که بیشتر از سایر انواع بیلبورد های تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر مشاهده می‌کنیم. این بیلبوردها  به شکل یک تابلو مستطیل شکل غول پیکر که روی یک پایه محکم سوار است، در مکان‌هایی مانند حاشیه خیابان‌ها و سایر نقاط پرتردد شهر نصب می‌شوند.

بیلبورد های دیجیتال

بیلبوردهای دیجیتال، نسل جدید تلوزیون‌های شهری هستند که روز به روز بر محبوبیت آن‌ها افزوده می‌شود. در این نوع از انواع بیلبورد تبلیغاتی می‌توان تبلیغات را به طور لحظه‌ای تنظیم و برای زمان‌های معین اجرا کرد. در حالیکه بیلبوردهای تبلیغاتی هنوز هم پرطرفدار هستند اما به دلیل اینکه بیلبوردهای دیجیتال مزایای بیشتری نسبت به بیلبوردهای ساده دارند، از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند.

با استفاده از بیلبورد دیجیتال، تبلیغات را به گونه‌ای جذاب‌تر و منحصر به فرد می‌توان اجرا کرد که این کار به سادگی از عهده بیلبورد تبلیغاتی برنمی‌آید! شاید می‌توان گفت که قابل توجه‌ترین مزیتی که یک بیلبورد دیجیتال ارائه می‌دهد این است که کارهای بسیار خلاقانه‌ای را با آن می‌توان انجام داد. با استفاده از بیلبورد دیجیتال شما می‌توانید تصویر، فیلم، صوت، متن و هر چیز دیگری را آنطور که می‎خواهید برای مخاطب به نمایش درآورید و تبلیغاتی جذاب‌تر و به یاد ماندنی‌تر داشته باشید.

عرشه پل‌های هوایی

بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده روی عرشه پل‌ها، نوعی از بیلبورد هستند که تمامی ما دیده‌ایم. این نوع بیلبوردها تنها روی عرشه پل‌‌های هوایی نصب می‌شوند که محل عبور و مرور ماشین‌ها هستند و اگر یک بنر تبلیغاتی جذاب داشته باشید و آن را در یک منطقه پر رفت و آمد نصب کنید، شاهد بازدید شگفت انگیز این بیلبوردها خواهید بود.

استرا بورد

استرابوردها نسل جدیدی از بیلبوردها هستند که بر پایه سازه‌های بادبانی ساخته می‌شوند. این نوع از انواع بیلبوردهای تبلیغاتی فک متحرک دارند و معمولا در تهران در ابعاد ۲ در ۴ دیده می‌شوند.

لمپوست

لمپوست‌‌ها بیلبوردهای نسبتا کوچکی هستند که از میله‌های مستطیلی در ابعاد یک تا سه متر تشکیل می‌شوند و امکان نصب یک پارچه تبلیغاتی را فراهم می‌کنند. لمپوست‌‌ها اصولا در مکان‌هایی مانند حاشیه خیابان‌های پر تردد، پیاده رو های پرتردد و سایر مکان‌ها نصب می‌شوند. یکی از معایب بزرگ لمپوست‌‌ها این است که به دلیل نداشتن نور کافی، در شب به خوبی نمایش داده نمی‌شوند و به همین دلیل حتما باید در مکان‌های پرنور مانند حاشیه خیابان‌ها که چراغ‌های دائما روشن دارند قرار بگیرند.

 

تلوزیون شهری

جدیدترین، پرکاربردترین و پیشرفته‌ترین رسانه تبلیغات محیطی که امروزه به کار گرفته می‌شود تلوزیون شهری است که هم در فضای باز و هم در فضای داخلی به ارتباط و تعامل بین برند و مخاطب کمک زیادی می‌کند. تلوزیون شهری به برند کمک می‌کند تا انواع کمپین تبلیغاتی را بصورت کاملا موثر و هدفمند برای مخاطبان یک منطقه جغرافیایی خاص اجرا کند. سطح و کیفیت بالای اجرای تبلیغات در تلوزیون شهری باعث شده است تا تعداد بسیار زیادی از برندها از این رسانه برای ارتباط بیشتر با مخاطب استفاده کنند و از مزایای بسیار زیاد آن بهره‌مند شوند.

 


 

برای سفارش طراحی بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه و ارزان قیمت  به تیم متخصص و حرفه ای پارت انیمیشن مراجعه کنید

 

 


 

مزایای تبلیغات بیلبوردی

یکی از مزیت‌های بیلبوردهای تبلیغاتی خصوصا برای کمپین‌های بازاریابی سادگی شناخت آن‌هاست. مردم به راحتی با بیلبوردها ارتباط برقرار می‌کنند و پیامی را به صورت دیداری با حداقل کلمات دریافت می‌کند. از طریق همین پیام‌ها به صورت تصویری و در ابعاد بزرگ می‌توان به اهداف عبوری و کسانی که در منطقه اطراف بلیبورد زندگی می‌کنند دست یافت و این رویه به برندینگ بسیار کمک می‌کند. بیلبوردها برای افزایش شناخت نام برند و یادآوری آن بسیار مفید هستند چرا که در کمترین زمان ممکن پیام را به ذهن مخاطب منتقل می‌کنند و پیامی که از این طریق در ذهن ثبت شود به همین راحتی‌ها از بین نمی‌رود.

یکی از کمترین مزیت‌های بیلبورد برای یک کمپین تبلیغاتی همین تاثیرگذاری در کمترین زمان است. گفته شد پیامی که از این طریق در ذهن ثبت شود به همین راحتی‌ها از بین نمی‌رود. بازدید کنندگان هنگام توقف در ترافیک‌ها یا پشت چراغ قرمزها یا عابران هنگام عبور از خیابان‌ها به اطراف نگاه می‌کنند و اگر در همین مدت کوتاه نظرشان به تبلیغی جذب شود مانند تصویری از آنچه حس می‌کنند در ذهن خود قائل می‌شوند. این نوع بازدیدکنندگان به همین علت نرخ تبدیل بالاتری دارند و این همان هدف کمپین‌های تبلیغاتی است. کسانی که از طریق این نوع تبلیغات به سراغ محصولات و خدمات می‌روند با احتمال بیشتری به دنبال خرید یا سفارش هستند چرا که تاثیر بیشتری پذیرفته‌اند و خود پس از این تاثیرگذاری به سراغ شما می‌آیند.

به طور کلی:

 

  • حضور دائمی و تکرار بیلبورد تبلیغاتی سبب ایجاد آگاهی سریع می‌شود.

  • تبلیغات محیطی بیلبورد موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به ورود یک محصول به بازار می‌شود.

  • ایجاد امکان یاد آوری به مصرف کننده درمورد یک کالا یا خدمت قبل از هر تصمیم‌گیری در محل‌های خرید.

  • امکان هدایت مستقیم مخاطبان به محل تبلیغ دهندگان و خرده فروشان، با حضور در کنار خیابان‌ها، جاده‌ها و محل‌های فروش.

  • با گسترش و تکرار حضور تبلیغات محیطی بیلبورد می‌توان تبلیغات رادیو تلویزیونی و مطبوعاتی را به مقابل منازل و محل کار مخاطبین تغییر محل داد.

  • پراکندگی حضور بیلبورد در سطح شهر امکان حضور یک پارچه محصول را با استفاده از انواع گوناگون تبلیغات محیطی فراهم می‌کند.

  • بیلبورد کارآیی ارتباط موثر با حذف عناصر زائد در یک هدف‌گذاری دقیق دمو گرافیک را دارد.

  • شهرت و تصویر محصول شرکت را ایجاد می‌کند.

  • طبقه متوسط ​​و بالا را هدف قرار می‌دهد.

 

معایب تبلیغات از طریق بیلبورد

  • هزینه های زیاد برای قرار گرفتن در معرض کوتاه مدت

  • شرایط آب و هوایی

  • مشکل دید

  • حالت ثابت تبلیغات

  • نسبت به زمان بی‌حس

  • بازار خاصی را هدف قرار نمی‌دهد

  • ابزار تبلیغات کوتاه مدت

  • اطلاعات محدود

نوبتی هم باشد نوبت آن رسیده است که به عنوان یک صاحب برند یا کسب و کار ویژگی‌های یک بلیبورد خوب را بررسی کنیم تا اگر زمانی خواستیم برای طراحی بلیبوردمان استراتژی‌ای پیاده کنیم دست خالی نباشیم.

یک بیلبورد تاثیرگذار چگونه است؟

یک تبلیغ خوب یک تاثیر مثبت در ذهن برجای می‌گذارد و کاملا در یادها می‌ماند و می‌توان امیدوار بود به هنگام خرید در ذهن بیننده نقش بسته باشد یک تبلیغی که اثر منفی ایجاد می‌نماید باز هم در یاد می‌ماند. پس بیایید از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم و صد البته درست استفاده کنیم.

به طوری کلی یک بلیبورد موفق ویژگی‌های زیر را رعایت می‌کند:

بیلبوردی تاثیرگذار است که تصویری واضح، جذب کننده و به یاد ماندنی باشد. در طراحی بیلبوردها به این باید توجه کرد که پیام کمپین بازاریابی شما را به خوبی منتقل کند چرا که به معنای شعار اصلی شما شناخته می‌شود. تاثیرگذاری بیلبورد در صورتی عملی است که این بیلبوردها در مدت ۷ تا ۱۲ ثانیه باید دیده شوند و خارج از این محدوده تا حدودی تاثیرگذاری خود را از دست می‌دهد.

 

تعداد کلمات هم در بیلبورد مهم است و بهتر از بیشتر از شش هفت کلمه در شعار تبلیغاتی کمپین بازاریابی شما به کار نرود و منطقا در بیلبورد باید نام و لوگوی برند شما به صورت مشخص حضور داشته باشد. در بیلبوردها تصاویر از کلمات مهم‌تر هستند و برای معرفی برند و محصولتان هرچقدر کلمه کمتر و تصویر حس‌برانگیزتر باشد بهتر است.

 

محل مناسبی را انتخاب کنید

هرجایی که مخاطب توقف بیشتری دارد، مثل چهارراه ‌ها یا مسیرهای پرترافیک، استفاده از تابلوهای دیجیتالی میتواند مؤثر باشد. برای جاهایی که امکان ایستادن مخاطب و نگاه کردن وجود دارد، میشود از این روش استفاده کرد. اما بیلبورد‌های ثابت را باید جاهایی نصب کرد که مخاطب با سرعت بیشتری از روبروی آن‌ها رد میشود.

طرح جذابی برای بیلبورد انتخاب کنید

جدا از مطالبی که پیش‌تر اشاره شد، اگر مخاطبان ما پیاده هستن و فرصت بیشتری برای خواندن پیام تبلیغاتی دارند، میتوانیم از نمادهای نوشتاری بیشتری استفاده کنیم. اما اگر مخاطب در حال عبور با وسیلۀ نقلیه باشد، پس امکان توجه آن به طرح بیشتر از متن است. تبلیغات محیطی خلاق باید آنقدر جذاب باشند که تو چند ثانیه نظر مخاطب را جلب کنند.

سرعت انتقال پیام

سرعت انتقال پیام در تبلیغات محیطی حرف اول را می‌زند. پیام باید سریع به مخاطب منتقل شود. این مسأله در هنگام ساخت تبلیغ برای مخاطبانی که در اتوبان‌ها یا خیابان‌ها در حال حرکت هستند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

اگر قرار است مخاطب‌مان را در میان حجم انبوه پیام‌هایی که مقابلش هستند به خود جلب کنیم، باید شیوه‌ای را برای ساخت بیلبورد انتخاب کنیم که پیام را در یک نگاه به او برساند. بیلبورد ما نباید زیاد شلوغ باشد و استفاده از فضاهای خالی گاهی اوقات بیشتر از گنجاندن حجم زیادی از محتوا به ما کمک می‌کند. تبلیغ ما باید یک نقطه کانونی داشته باشد که بیشترین توجه را از مخاطب به خود معطوف کند.

از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید

گرچه زحمات یک گرافیست و طراح در ارائه یک تبلیغ اثربخش بسیار مؤثر است اما حضور یک کارشناس ارتباطات و یا یک آژانس تبلیغات یکی از ضروریات در این حوزه است. با توجه به تقسیم‌بندی‌هایی که میان بیلبورد‌ها وجود دارد، چه در ابعاد مکانی، چه در بعد ثابت یا دیجیتالی بودن و چه در ابعاد دیگر، ما نیازمند ارائه پیام به شیوه‌های مختلفی هستیم. گم کردن مرزهای انتقال پیام و اخلاط رسانه‌های مختلف با هم از عمده‌ترین مشکلات ما در تبلیغات است. اصرار برخی طراحان به گنجاندن پیام‌های بسیار بصری و نوشتاری در بیلبورد‌ها از جذابیت و اثربخشی آن می‌کاهد و حضور یک کارشناس ارتباطات در کنار طراحان می‌تواند از بسیاری اشتباهات رایج و مسلم در حوزه تبلیغات جلوگیری کند.

منطقه مناسبی را برای بلیبوردتان انتخاب کنید

موضوع خیلی مهمی که وجود دارد این است که ما در چه منطقه‌‌ای از بیلبورد استفاده می‌کنیم. مثل هر برنامۀ تلویزیونی که مخاطبان خاص خودش را دارد، این موضوع در رابطه با بیلبوردها هم باید رعایت بشود. مثلاً اگر برای یک مجله تخصصی تبلیغ می‌کنید، نزدیک بودن تبلیغات بیلبورد شما به یک منطقۀ دانشگاهی می‌تواند خیلی مؤثر باشد.

از شعار تبلیغاتی کوتاه استفاده کنید

شعارهای تبلیغاتی توانایی آن را دارند در طولانی مدت ذهنیت سازی ایجاد کنند . بنابراین می‌توان نتیجه گرفت تبلیغاتی موفق است که پیام تبلیغ را با کلمات کمتر و ساده‌تری به مخاطب منتقل کند. بعضی از ابزارهای تبلیغات زمان کمی برای انتقال پیام خود به مخاطب دارند. چاپ بنر و چاپ بیلبورد از این دسته مدیاها هستند که در طراحی آن‌ها باید به این موضوع دقت کرد که  از چند کلمه بیشتر نمی‌توانند استفاده کرد. در اینگونه تبلیغات استفاده بیشتر از ۱۰کلمه روی کارایی تبلیغ تاثیر نامناسبی دارد.

در طراحی بیلبورد خلاقیت به خرج دهید

رعایت موارد بالا تمام راهی نیست که باید طی کنید، برای اینکه بلیبوردتان برای برندتان موفق واقع شود باید خلاق باشید! تکرار می‌کنم خلاق!

 

بیلبوردها بخشی از کمپین تبلیغاتی شما هستند و مانند دیگر بخش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها باید در نظر داشته باشید که خلاقیت نخستین اصل در طراحی تبلیغات است چه در عرصه دیجیتال مارکتنیگ باشد چه در تبلیغات محیطی. تکراری بودن و عدم نوگرایی در بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از آفت‌های بزرگ است. شما زمان بسیار کمی برای ارتباط با مخاطب قرار دارید و شرایط این ارتباط کاملا کنترل شده نیست کافی است اشتباهی انجام دهید تا نام برندتان بد شکل بگیرد. همانطور که اگر تاثیر مثبت بگذارد بازدیدکنندگان بیشتری به مشتری تبدیل می‌شود. عکس آن هم می‌تواند رخ دهد و برند شما بدنام شود.

پیشنهاد می‌کنم برای طراحی یک بلیبورد خلاقانه این ۱۰ نکته را رعایت کنید:

  1. محتوای متنی را به حداقل برسانید

  2. جلب توجه کنید، اما نه بیش از حد!

  3. بیلبورد برای قرار دادن آدرس و شماره تلفن نیست!

  4. از کلمات ترکیبی سخت استفاده نکنید.

  5. تعداد بلیبوردهایتان را بالا ببرید.

  6. سادگی رمز موفقیت است.

  7. به سایز لوگو توجه کنید.

  8. از جاذبه طنز استفاده کنید.

  9. از المان‌های موجود در محیط استفاده کنید.

  10. نوشته‌هایتان را برجسته کنید!

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

لباس فرم بیمارستانی، لباسی است که پرسنل بیمارستان می پوشند. لباس فرم، بسته به دیزاین بیمارستان می تواند از مدل های مختلف و رنگ های متنوعی تشکیل شود.

لباس های بیمارستانی انواع مختلفی دارد و شامل کلیه لباسهایی است که در محیط درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، داروخانه ها و مطب ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای دوخت و تهیه لباس های بیمارستانی از پارچه های مختلفی استفاده می شود. پارچه ترگال ساده، پارچه ترگال کجراه، پارچه فلامنت، پارچه ویسکوز ساده و طرح دار، پارچه برزنت و پارچه تترون از پرکاربردترین پارچه ها هستند که برای دوخت لباسهای بیمارستانی از آنها استفاده می شود.

لباس فرم باید از جنس قابل قبولی تهیه شود که در اثر شستشو و خشکشویی مداوم که لازمه کار پرسنل بیمارستان در بخش پذیرش است، آسیب نبیند، همچنین رنگ آن نباید دچار تغییر و تحول شود و مناسب شخصیت افراد فعال در بیمارستان باشد. لباس فرم بیمارستانی تا جایی که وارد به اتاق عمل و محیط استریل نشود، کاربرد دارد.

گان بیمارستانی چیست؟

وقتی قرار است افراد وارد محیط ایزوله اتاق عمل یا محیط های حساس بیمارستانی شوند، نیاز به لباس دیگری است که به آن اصطلاحاً گان می گویند. گان نوعی لباس بهداشتی است که توسط جراحان، پرستاران، پزشکان و سایر پرسنل درگیر در مراقبت از بیمار در بیمارستان ها پوشیده می شود.

در گذشته گان ها باید سفید می بودند تا تأکیدی بر پاکیزگی آن ها باشد. با این حال ترکیبی از روشنایی اتاق عمل و یک محیط سفید، باعث ایجاد فشار چشم روی جراح و دیگر پرسنل اتاق عمل می شد. تا دهه 1950 و 1960 ، اکثر بیمارستان ها به دلیل خصوصیات مفید رنگ سبز، گان های سفید را رها کرده بودند، زیرا دریافته بودند رنگ سبز با ایجاد محیطی با کنتراست بالا، سبب کاهش خستگی چشم و افزایش تشخیص لکه های قرمز خون می شد.

نوع دیگری از گان نیز برای افراد بیمار در نظر گرفته می شود که قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرند که به آن گان بیمار می گویند.

خصوصیات مهم گان جراحی چیست؟

  • به رنگ سبز یا آبی هستند، زیرا این دو رنگ باعث تقویت دید جراح نسبت به اشیا قرمز از جمله قسمت های خون آلود می شود. به‌طور کلی رنگ و مدل لباسهای اتاق عمل باید به‌گونه‌ای باشد که افراد استریل را از افراد غیراستریل مشخص سازد.
  • از جنس پنبه اند.
  • از ویژگی های مهم این لباس ها قابلیت چند بار استریل آنهاست.

انواع گان جراحی

دو نوع گان در بازار موجود است، گان های یکبار مصرف(بی بافت) و چند بار مصرف (پنبه، پلی استر،  و ویسکوز که مخلوط آنهاست) و در سایز های مختلف موجود هستند.

ویژگی های یک گان مناسب چیست؟

  • هزینه آنها مناسب و مقرون به صرفه است.
  • قابلیت حفاظت در برابر الکل، خون، مایعات و باکتری ها داشته باشند.
  • گان ها باید راحت باشند و فردی که آن را می پوشد دارای راحتی حرکتی باشد.
  • تبادل هوایی مناسب داشته باشند که باعث عرق کردن جراح یا پرسنل نشوند.

برای خرید عمده لباس بیمارستانی از بهترین فروشگاه آنلاین لباس بیمارستانی در تهران به تولیدی دوخت یادگار مراجعه کنید .

دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس بیمارستانی در تهران است که آماده فروش عمده لباس بیمارستان  در تهران و سایر شهر هاست 

 

تولیدی لباس بیمارستانی

جنس پارچه های فرم بیمارستانی چیست؟

فرم پرسنل بیمارستانی معمولا از پارچه های رایجی مثل داکرون ساده ، داکرون کجراه و تترون ساده تهیه میشوند، معمولا لباس های رسمی پرستاران و پزشکان از داکرون کجراه است و جنس البسه مخصوص به جراحی از تترون ساده است.

تفاوت پارچه داکرون با تترون در چیست؟

تفاوت تترون با داکرون در ضخامت پارچه است که معمولا پارچه های تترون از ضخامت کمتری برخوردار هستند و درصد بیشتر مواد تشکیل دهنده آن از پنبه می باشد، در صورتیکه پارچه های خانواده داکرون دارای ضخامت بیشتری هستند و درصد بیشتر مواد تشکیل دهنده آنها از پی وی سی می باشد.

جنس گان های بیمارستانی از چیست؟

برای تهیه گان های بیمارستانی از الیاف اسپان باند استفاده می شوند که در دو نوع  ساده و لمینت شده به کار می رود.

این نوع پارچه ها به صورت دستگاهی و با حرارت مواد پی وی سی تهیه میشود و در اصلاح به پارچه های بدون بافت نیز شناخته می شوند.

از مهمترین خواص منسوجات اسپان باند، ضد آب بودن آن، نفوذ پذیری کم آن در برابر میکروب ها و ویروس ها و مقاومت در برابر مواد شیمیایی  می باشد.

تفاوت اسپان باند معمولی با اسپان باد لمینت شده،  ضد اشعه بودن و نفوذپذیری کمتر اسپان باند لمینت شده در برابر میکروب ها و تشعشعات می باشد.

هزینه سفارش لباس فرم بیمارستانی چقدر است؟

هزینه سفارش البسه بیمارستانی معمولا با توجه به مدل انتخابی و مصالح به کار رفته در لباس تعیین می شود.

هزینه سفارش گان جراحی چقدر است؟

قیمت گان های جراحی نیز با توجه به مدل و جنس الیاف به کار برده شده تعیین می شود، این نوع پوشش معمولا قیمت زیادی ندارند.

لباس های بیمارستانی در تمامی مراکز درمانی از جمله آزمایشگاه، کلینیک، مطب پزشکان، مرکز تصویر برداری و بیمارستان ها کاربرد دارند. همان طور که گفته شد این مراکز دارای استانداردهای بهداشتی خاص خود هستند و لباس های استفاده شده در این مراکز باید از لحاظ بهداشتی در سطح قابل قبولی باشند. پارچه مورد استفاده در این نوع لباس ها باید با رعایت قوانین بهداشتی تولید شوند و از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا در برابر شستشو و ضد عفونی مداوم مقاومت داشته باشند. همانطور که می دانید حس راحتی و آرامش به بیماران کمک می کند تا فرآیند بهبود و ترخیص از بیمارستان را سریع تر طی کنند. جالب است بدانید استفاده از پارچه های لطیف، سبک و با رنگ های زیبا در تولید لباس های بیمارستانی به افزایش راحتی و آرامش بیمار کمک زیادی می کنند. عامل مهم دیگر در انتخاب جنس لباس های بیمارستانی، اطمینان از عدم ایجاد حساسیت پوستی در بیماران است. واضح است که لباس های بیمارستانی فقط شامل لباس بیماران نمی شود. لباس فرم کادر پزشکی و پرستاری، لباس پرسنل بیمارستان، لباس بارداری، انواع روپوش، ملحفه، روتختی، لباس خدمات، لباس اتاق عمل و لباس یکبار مصرف از دیگر البسه مورد استفاده در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی هستند آن ها باید از پارچه های مناسب و بادوام دوخته شوند. تولیدکنندگان لباس های بیمارستانی از پارچه ترگال برای دوخت لباس فرم و روپوش استفاده می کنند. همان طور که می دانید این نوع پارچه دارای مقاومت خوبی در برابر شستشوی مداوم دارد. پارچه ترگال نانو به علت عدم جذب مایعات بهترین انتخاب برای دوخت روپوش پزشکان و پرستاران است. پارچه تترون و فلامنت برای دوخت لباس های بیمارستانی، از جمله لباس بیماران کاربرد بسیاری دارد. این پارچه ها لطافت و نرمی فوق العاده ای دارند و در شستشو مداوم با آب ژاول مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و همچنین ضد حساسیت و ضد قارچ هستند. لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در مواردی که نیاز به رعایت استانداردهای بالاتر بهداشتی است کاربرد بسیاری دارند. این نوع لباس ها از پارچه های اسپان باند و کامپوزیت دوخته می شوند. این پارچه ها برای دوخت لباس بیمار، ماسک، کاور کفش، کلاه، لباس جراحی و ... کاربرد دارند.

 


 

راه های ارتباطی با تولیدی لباس بیمارستان دوخت یادگار 

09199176576

 

02156620989

 


 

لباس بیمارستانی باید چه سایزی داشته باشد؟

لباس های فرم مورد استفاده پرسنل و کادر درمان بیمارستان به علت استفاده مداوم و طولانی مدت دارای سایز های متنوعی است تا کادر بیمارستان در انتخاب سایز مناسب خود حق انتخاب بیشتری داشته باشند. لباس هایی که مخصوص زمان بستری بیمار در بخش ها تولید می شوند معمولا استفاده کوتاه مدت دارند و بعد از ترخیص بیمار دفع می شوند به همین خاطر معمولا این لباسها در سایزهای یکسان تولید می شوند و فقط به انواع مردانه، زنانه و بچه گانه تقسیم می شوند. البته بعضی از تولید کنندگان، سایز بندی محدودی را هم در تولید این نوع لباس ها در نظر می گیرند. نوع دیگری از لباس مورد استفاده در بیمارستان ها البسه یکبار مصرف هستند که هم کادر درمان و هم بیماران از آنها استفاده می کنند. شکل و شمایل این لباس ها برای محل های مورد استفاده متفاوت است. به طور مثال لباس مورد استفاده مرکز تصویر برداری شامل شلوار، کلاه و پیراهن است و یا برای ورود به بخش هایی مثل ای. سی. یو. باید کاور کفش پوشید. این نوع لباس ها معمولا دارای سایز آزاد هستند و بیمار برای تغییر سایز آنها از بند لباس ها استفاده می کند. پارچه های مورد استفاده در دوخت لباسهای بیمارستانی فارغ از نوع پارچه، دارای کیفیت های مختلفی هستند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

بیلبورد تبلیغاتی چیست ؟ 

حتما زمانی که در ترافیک بودید چند ثانیه‌ای به بیلبوردهای اطراف‌تان توجه کردید.

تصور کنید روزانه چند هزار نفر به بیلبوردهای سطح شهر توجه می‌کنند! این توجه‌ها منجر به آگاهی از برند و فروش پیشنهادات آن برندها می‌شود.

اغلب فکر می‌کنند اجاره بیلبورد یک استراتژی بازاریابی سنتی است و دیگر قابل اعتماد و استفاده نیست اما با بررسی کمپین‌های تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ در ایران و در سطح بین المللی متوجه اهمیت و بازدهی تبلیغات بیلبوردی می‌شویم.

رزرو بیلبورد در کمپین تبلیغاتی در صورتی که به طور صحیح اجرا شود و فاکتورهای اصلی را داشته باشد می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای دستیابی به طیف متنوعی از مخاطبان، افزایش درآمد و برندینگ عمل کند.

در واقع، بیلبوردها بیشترین دسترسی را در بین تمام روش‌های تبلیغات محیطی (OOH) در جهان دارند، زیرا حدود ۸۰٪ از افراد اطلاعاتی بیلبوردی که در شهر یا جاده‌ها دیده‌اند را در ذهن دارند و درباره آن صحبت می‌کنند.

بنابر گفته‌های بالا توجه شما به تبلیغات بیلبوردی (Billboard Advertising) جلب شده است و مایلید اطلاعاتی درباره مزایا و معایب بیلبوردها، تاثیر بیلبورد‌ها بر کسب و کار، هزینه تبلیغات بیلبوردی و ... بدانید؛ همراه ما باشید تا هرآنچه که درباره بیلبوردها هست را بدانید.

بیلبورد (Billboard) یک ساختار تبلیغاتی بزرگ در فضای باز است، شبیه به یک پوستر بزرگ با پایه است که برای تبلیغ یک نام تجاری (برند)، پیشنهاد یا معرفی محصول یا خدمت استفاده می‌شود.

کلمه بیلبورد در زبان انگلیسی گاهی به معنای احتکار نیز بکار می‌رود.

بیلبوردها معمولاً در مناطق پرتردد مانند کنار بزرگراه ها یا نزدیک مراکز خرید قرار دارند تا توجه بیشترین تعداد رانندگان و عابران پیاده را جلب کنند.
ابعاد بیلبوردها بسیار متنوع است و به محل قرارگیری آن بستگی دارد مثلا یک بیلبورد ممکن است با ارتفاع ۵ متر و عرض ۱۵ متر باشد و بیلبوردی دیگر با ارتفاع ۴ متر و عرض ۳ متر باشد.

تبلیغات بیلبوردی چیست؟

تبلیغات بیلبوردی (Billboard Advertising) فرآیند استفاده از تابلوهای تبلیغاتی چاپی و دیجیتالی در مقیاس های بزرگ برای تبلیغ یک برند و پیشنهاد محصول یا خدمت است.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی کارآمد برای به دست آوردن بیشترین تعداد بازدید و تاثیرگذاری بلند مدت برند بر مخاطبان است. 

مهم‌ترین دستاورد بیلبوردها برای کسب و کارها، برندسازی است که به کمک شعارهایی با سایز بسیار بزرگ، تصاویر افراد مشهور، بیان ارزش پیشنهادی برند و سایر اطلاعات صورت می‌گیرد.

 

تماس با پارت انیمیشن

انواع بیلبورد تبلیغاتی 

بیلبوردها در شکل ها و اندازه های مختلف تولید می‌شوند. برخی از انواع بیلبوردها عبارتند از:

۱- بیلبوردهای دیجیتال (Digital billboards) : 

یک بیلبورد دیجیتال تصاویر و متن‌های مختلف تولید شده توسط سیستم‌ها و نرم افزارهای کامپیوتری را برروی یک صفحه نمایش نشان می‌دهد. 
تبلیغات متحرک و دیجیتال، حداکثر تاثیر را بر مخاطبان دارند.
می توان آن را طوری تنظیم کرد که متن و تصاویر را در حال حرکت نشان دهد و همچنین می‌توانید ساعات و روز پخش تبلیغ را شخصی سازی کنید.
به عنوان مثال، یک رستوران ممکن است غذاهای ویژه ناهار را در طول صبح و اوایل بعد از ظهر و غذاهای مخصوص شام را از ساعت ۵ بعد از ظهر بر روی صفحات  دیجیتال نمایش دهد.

 

۲- بیلبوردهای سیار (Mobile billboards) : 

بیلبورد سیار یا موبایلی به تابلوهایی گفته می‌شود که بر اتوبوس، اتومبیل و سایر وسایل نقلیه در حال حرکت نصب می‌شود. 

مهم‌ ترین مزیت بیلبوردهای سیار این است که بیشتر مورد توجه مخاطبان هدف شما قرار می‌گیرند زیرا وسایل نقلیه در منطقه و محله‌ای که شما به عنوان مکان کلیدی برای تبلیغ شرکت خود انتخاب کرده‌اید حرکت می کنند و در دید افراد بیشتری قرار می‌گیرند.

 

۳- تابلوهای تبلیغاتی نقاشی شده (Painted billboards) : 

این بیلبوردها به صورت گرافیکی و کامپیوتری ایجاد نمی‌شوند بلکه در مکان مورد نظر نقاشی می‌شوند البته ابتدا طرح اصلی را ایجاد می‌کنند و سپس به کمک اسپری یا رنگ طرح را اجرا می‌کنند.
در سال های اخیر، این بیلبوردها با بیلبوردهایی که به صورت گرافیکی طراحی، چاپ و تولید می‌شوند، جایگزین شده‌اند ابته هنوز هم در برخی مناطق از این بیبلبورد‌ها استفاده می‌شود که جذابیت خاص خود را دارد.

 

۴- بیلبوردهای استاتیک (Static Billboards) :  

بیلبوردهای استاتیک از نوعی پلاستیک به نام وینیل (vinyl) چاپ شده بزرگ ساخته شده و در سراسر صفحه بیلبورد کشیده شده است. 
این نوع بیلبوردها اغلب چند وجهی هستند که در هر وجه بیلبورد یک تصویر یا متن درباره برند درج شده که با هم پیام اصلی برند را ارائه می‌دهند. 
بیلبوردهای استاتیک به ۲ صورت ثابت یا در حال حرکت هستند.

 

۵- بیلبوردهای سه بعدی (Three-dimensional billboards) : 

بیلبوردهایی به سبک مدرن هستند که با ارائه تصاویر سه بعدی دراماتیک و گرافیکی مانند یک پاپ آپ وبسایت توجه و کنجکاوی بینندگان را به خود جلب می‌ کنند. 
به کمک بیلبوردهای سه بعدی می‌توان یک تصویر ثابت را به یک جسم متحرک تبدیل کرد تا در زمان‌های مختلف پیام‌های متفاوتی را بنا به خواسته تبلیغ دهنده نمایش دهد.

برای اطلاع از هزینه بیلورد تبلیغاتی به پارت انیمیشن مراجعه کنید 

مزایای استفاده از تبلیغات بیلبوردی

زمانی که دارید تلویزیون تماشا می‌کنید، رادیو گوش می‌دهید یا سایتی را نگاه می کنید به محض اینکه آگهی تبلیغاتی پخش می‌شود به گونه‌ای آن را رد می‌کنید اما شما نمی‌توانید تبلیغات محیطی را رد یا حذف کنید و نادیده بگیرید.

طبق آمارها ۷۰ درصد بیلبوردها توسط رهگذران دیده می‌شوند و ۶۳ درصد از این بیلبوردها به طور کامل خوانده می شوند. 
به همین دلیل، هیچ رسانه تبلیغاتی دیگری وجود ندارد که بتواند با این سطح از بیننده و حفظ آن برابری و رقابت کند.

دلایل قانع کننده‌ای که به شما می‌گویند چرا بیلبوردها یک استراتژی تبلیغاتی عالی هستند :

۱- بیلبوردها بزرگ، چشم نواز و جذاب هستند.
۲- بیلبوردها دستیابی به مخاطبان هدف را آسان می‌کند.
۳- بیلبوردها ایجاد کننده انگیزه خرید فوری و احساسی هستند.
۴- بیلبوردها معرفی و آگاهی از برند را تضمین می‌کنند.
۵- بیلبوردها برای همه سنین جذاب هستند.
۶- بیلبوردها بازدهی بسیار بالا دارند.

۱- بیلبوردها بزرگ، چشم نواز و جذاب هستند.

بیلبوردها فضای قابل توجهی را اشغال می‌کنند و اگر توسط بازاریاب‌ و گرافیست ماهر طراحی شوند می‌توانند بسیار جذاب باشند. 
یک بیلبورد خوب ممکن است یک مشتری بالقوه را به بالفعل تبدیل کند.
هرچه طراحی بیلبورد جذاب تر باشد تاثیر بیشتری بر مخاطب دارد.

۲- بیلبوردها دستیابی به مخاطبان هدف را آسان می‌کند.

اجاره بیلبورد، هدف قرار دادن یک مخاطب محلی خاص را آسان می‌کند.
شما می‌توانید با شناخت مخاطبین خود و پرسونای آن‌ها متوجه شوید که مخاطبان شما در کدام خیابان یا محله بیشترین رفت و آمد را دارند و آن مکان را برای اجاره بیلبورد انتخاب کنید.
گاهی برندها میلیاردها تومان برای تبلیغات محیطی هزینه می‌کنند اما نتیجه‌ مطلوب را نمی‌بینند؛ یکی از دلایل این موضوع انتخاب مکان اشتباه برای اجاره بیلبورد است.
اگر بیلبوردی را انتخاب کنید که مخاطبان هدف شما در آن مکان نباشند تبلیغ شما شکست می‌خورد.

۳- بیلبوردها ایجاد کننده انگیزه خرید فوری و احساسی هستند.

یکی از دلایلی که بیلبوردها هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرند این است که توانایی خارق العاده‌ای در تأثیرگذاری و الهام بخشیدن به مشتریان را برای خریدهای فوری دارند. 
اگر بتوانید از طریق بیلبورد خود به ذهن مشتریان متصل شوید، آن‌ها به شما اعتماد می کنند و از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند.
به عنوان مثال، وقتی با دوستان خود در یک سفر جاده ای هستید و اگر تبلیغ یک پیتزای لذیذ را روی بیلبورد ‌بینید؛ شما را ترغیب می‌کند که با دیدن اولین رستوران توقف کنید و یک پیتزا سفارش دهید و اگر آن پیتزا همان پیتزای روی بیلبورد باشد که چه بهتر.

۴- بیلبوردها معرفی و آگاهی از برند را تضمین می‌کنند.

بیلبوردها در معرفی و افزایش آگاهی از برند بسیار موثر هستند. دلیل آن این است که تبلیغ همیشه قابل مشاهده است.
هیچ رسانه تبلیغاتی دیگری اجازه نمی‌دهد پیام شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دیده شود. 
آیا می‌توانید یک تیزر تبلیغاتی را ۲۴ ساعته به مدت یک ماه در تلویزیون پخش کنید ؟ خیر اما با اجاره بیلبورد می‌توانید این فرصت خارق العاده را داشته باشید.

به برخی از تبلیغات بیلبوردهایی که در رفت و آمدهای روزانه خود می‌بینید فکر کنید؛ حتما برخی از آن‌ها را حفظ کرده اید یا حداقل برداشت کوتاهی از آن‌ها را در ذهن دارید. چرا ؟ زیرا این بیلبوردها را هر روز می‌بینید و به طور ناخواسته برندها در ذهن شما نقش می بندند.
بنابراین، اگر برند شما از تصاویر یا شعارهایی استفاده کند که جذاب، هوشمندانه یا به یاد ماندنی باشد مشتریان بالقوه به برند شما توجه می کنند. 
اگر برند شما در اذهان عمومی نقش ببند هر زمانی که به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند بیلبورد تبلیغاتی شما را به یاد می‌آورند و به اولین گزینه آن‌ها تبدیل می شوید.

۵- بیلبوردها برای همه سنین جذاب هستند.

برخلاف سایر اشکال تبلیغات، بیلبوردها برای تمامی افراد جامعه – چه کودکان و چه بزرگسالان – جذاب است.
فرقی نمی‌کند که محصول شما اسباب بازی، خودرو یا حتی بیمه عمر باشد؛ می‌توانید از بیلبوردها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید.

۶- بیلبوردها بازدهی بسیار بالا دارند.

 

طبق آمارها، بازگشت سرمایه در تبلیغات بیلبوردی ۶ برابر هزینه تبلیغ است. در مقایسه با سایر رسانه‌های تبلیغاتی، یک بازگشت سرمایه بسیار عالی است

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

یک لباس پرستاری است که توسط بهداشت و شناسائی پرستاران پوشیده می شود. لباس سنتی پرستار شامل یک لباس ، پیش بند و کلاه است. در انواع مختلفی وجود داشته است ، اما سبک اساسی قابل تشخیص مانده است.
تاریخچه

اولین لباسهای پرستار از عادت پرستار گرفته شده است. قبل از قرن نوزدهم ، راهبه ها مراقبت از افراد بیمار و مجروح را بر عهده داشتند ، بنابراین بدیهی بود که پرستاران غیر روحانی آموزش دیده می توانند عادت این راهبه را کپی کنند ، زیرا صفاتی مانند “خواهر” را پذیرفته اند. یکی از اولین دانش آموزان فلورانس بلبل (خانم ون Rensselaer) لباس اصلی را برای دانش آموزان در مدرسه پرستاری Miss Nightingale طراحی کرد. قبل از دهه 1940 تغییرات جزئی در لباس رخ داده است. لباس شامل یک لباس عمدتاً آبی بود. بیمارستانها برای تعیین سبک لباس پرستار از جمله درپوش پرستار که در انواع مختلف وجود دارد ، رایگان بودند.

در انگلیس ، لباس ملی با ظهور سرویس ملی بهداشت (NHS) در سال 1948 و لباس نیوکاسل طراحی شد. از دهه 1960 گردن های باز شروع به ظاهر کرد. در دهه 1970 ، کلاه های کاغذی یکبار مصرف سفید جایگزین پنبه ها شدند. در دهه 1980 ، پیش بندهای پلاستیکی آباژورهای سنتی را جابجا کردند و لباسهای بیرونی ناپدید شدند. از دهه 1990 ، اولین بار در ایالات متحده آمریکا اسکراب ها در انگلیس محبوب شدند. با این حال ، برخی از پرستاران در انگلیس همچنان به پوشیدن لباس می پردازند.

خرید روپوش پرستاری


لباس استاندارد پرستار

از نظر تاریخی ، یک لباس پرستار معمولی شامل یک لباس ، پیش بند pinafore و کلاه پرستار بود. با این حال ، در برخی بیمارستان ها ، پرستاران دانشجویی پین پرستاری را نیز پوشیدند ، یا پیش بند pinafore ممکن است یک پیش بند به سبک تخته سنگ جایگزین شود. این نوع لباس پرستار در بسیاری از کشورها همچنان پوشیده است.

لباس سنتی در بسیاری از کشورها رایج است ، اما در اروپای غربی و آمریکای شمالی ، به اصطلاح “اسکراب” یا تونیک محبوب تر شده اند. “لباس اسکراب” نوع ساده تری از لباس است و تقریباً همیشه در اتاق های عمل و اتاق های اورژانس پوشیده می شود.

پرستاران نقشهای مختلفی را در قرن بیست و یکم دارند و بنابراین انواع “لباس” متنوعی دارند. دانشمندان پرستار ممکن است کت آزمایشگاهی داشته باشند ، در حالی که مدیران پرستار ممکن است کت و شلوار بپوشند. “لباس” با توجه به کشور و نقش متفاوت خواهد بود.
لباس جایگزین پرستار
از اواخر دهه 1980 ، برخی از کشورها به سمت طرح های جایگزین لباس های پرستاری روی آورده اند. لباس پرستار سبک جدیدتر در انگلستان شامل این موارد است.

یک شلوار بالا و آبی تیره به سبک تونیک که به طور مناسب برای جلوگیری از عفونت متقاطع طراحی شده است ، رنگ آن به درجه و جنس پرستار بستگی دارد – رنگ بین NHS Trusts متفاوت است. غالباً تونیکهایی در اطراف لبه های لباس ایجاد می شوند.
لباسی به همان رنگ لباس تونیک

 

برای خرید عمده روپوش پرستاری از بهترین فروشگاه آنلاین خرید روپوش پرستاری در تهران به تولیدی دوخت یادگار مراجعه کنید .

دوخت یادگار بزرگترین و  بهترین تولیدی روپوش پرستاری می باشد که امکان فروش عمده روپوش پرستاری در تهران و سایر شهر ها را فراهم کرده است .

 


لباس پرستار مرد
در بعضی از کشورها اکنون لباس پرستار خنثی است. در شرایطی که اینگونه نباشد ، پرستاران مرد لباس متفاوت خود را نسبت به همتایان خود می پوشند. در انگلیس ، پرستاران مرد غالباً با استفاده از لکه های سفید رنگ و یا قطعه ای را نشان می دهند که نشان دهنده سال آموزش یا درجه آنها است. با این حال ،اکنون لباس سفید منسوخ شده است و لباس فرم غیر جنسیتی است.
لباس پرستار در مقابل اسکراب

با شروع از دهه 1990 و تا به امروز ، لباس های پرستار سنتی در بعضی از کشورها با لباس تمیز کننده “جدید” جایگزین شده است. اکثر بیمارستانهای ایالات متحده و اروپا معتقدند که تمیز کردن لباس اسکراب نسبت به لباس پرستار قدیمی آسانتر است. پرستارانی که لباس می پوشند به دو اردوگاه تقسیم می شوند:

کسانی که اسکراب های جدید را ترجیح می دهند. لباس لباس پرستار سفید قدیمی را دوست نداشت.
پرستارهایی که دوست داشتند پرستار سفید پیراهن ، لباس بپوشند. آنها استدلال می کنند که پرستارانی که اسکراب می پوشند ، توسط بیماران به عنوان پاک کننده یا جراح دیده می شوند و نمی توان آنها را به عنوان پرستار معرفی کرد.

در بسیاری از نقاط جهان ، پرستاران همچنان لباس خود را متشکل از لباس ، pinafore و کلاه می پوشند. لباس سنتی سفید برای پرسنل پرستار مرد ، اکنون به جز پرستارهای دانشجویی از مد خارج نمی شود. اغلب از سبک جراح دندانپزشکی یا گردن V با یقه استفاده می شود. رنگ ها از نظر درجه ، مساحت کار و بیمارستان متفاوت است. با این حال ، معادل مرد یک خواهر (یعنی پرستار شارژ) تمایل به سایه هایی از رنگ آبی تیره یا سبز تیره است: اغلب ، این تنها رنگی است که توسط مردم به عنوان نشان دهنده شخص قدرت شناخته می شود.

تولیدی روپوش پرستاری در تهران

انواع روپوش پزشکی و پرستاری

انواع لباس پزشکی بر اساس معیارهای مختلفی از قبیل جنس، نوع پارچه، نحوه طراحی و دوخت آن در رنگ‌های مختلف، طبقه‌بندی و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین، این نوع لباس‌ها به صورت روپوش پزشکی مردانه و لباس پزشکی زنانه در سایزهای مختلف در بازار موجود است. روپوش‌های پزشکی معمولاً از جنس ترگال انتخاب می‌شوند و به صورت زیپ‌دار یا دکمه‌دار در مدل‌های ساده و طرح‌دار موجودند. تمامی مدل های روپوش پرستاری جدید موجود در بازار در سایت طراحان دوخت نیز موجود است.

قیمت لباس پزشکی و پرستاری

قیمت لباس پزشکی تابع عوامل مختلفی از جمله کیفیت محصول، جنس پارچه، مقاوم در برابر شستشو و … است. هرچه کیفیت محصول بهتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. همچنین قیمت روپوش پزشکی، تحت تأثیر پارچه به ‌کار رفته در دوخت لباس است. در صورتی ‌که پارچه از تولیدات داخلی باشد یا محصول وارداتی که تابع نوسانات ارز است، بر هزینه نهایی محصول تأثیرگذار خواهد بود.

از طرفی، معمولاً در روپوش پزشکی دخترانه از طرح ساده یا برش طرح‌دار استفاده می‌شود که بسته به طرح انتخابی، قیمت لباس متغیر خواهد بود. همین‌طور کوتاهی یا بلندی لباس، دستمزد طراح و خیاط می‌توانند قیمت نهایی لباس پزشکی را تغییر دهند.

خرید روپوش پزشکی و پرستاری

روپوش پرستاری و روپوش پزشکی سفید رنگ است و خیلی زود در معرض آلودگی قرار می‌گیرد. شیفت‌های کاری بیمارستان نیز معمولاً طولانی است و باید مدت‌ زمان زیادی با لباس پزشکی خود در بخش‌ها فعالیت کنید. مطمئناً دوست ندارید که با لباسی کثیف یا کهنه در محل کار حاضر شوید! پس هنگام خرید لباس پزشکی باید مقاومت لباس در برابر شست‌وشو را در نظر بگیرید.

تولیدی لباس طراحان دوخت برتر، با استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار و الگوهای طراحی بسیار زیبا، محصولات خود را برای تمام سلیقه‌ها به بازار ارائه کرده است. جهت سفارش و خرید لباس پزشکی و روپوش مناسب خود و عزیزانتان می‌توانید از بین مدل‌های موجود در سایت اقدام کرده و خرید کنید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

نکات مهم در انتخاب روتختی نوزادی

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خرید سیسمونی برای نوزاد به جز تهیه سرویس خواب، خرید کالای خواب یا همان وسایل ضروری درون تخت نوزاد است. انتخاب روتختی مناسب و باکیفیت برای ایمن و گرم نگه داشتن نوزاد بسیار مهم است. در همین جهت می‌خواهیم در ادامه درباره نکاتی که باید هنگام خرید روتختی نوزادی در نظر داشته باشید صحبت کنیم.

نکاتی که هنگام خرید روتختی نوزاد باید بدانید

یکی از بهترین چیزها درباره خرید کالای خواب نوزادی است که هر چه را که لازم دارید می‌توانید در یک ست کامل به راحتی تهیه کنید. اما یافتن یک ست روتختی باکیفیت و مناسب بسیار مهم است. بنابراین باید قبل از خرید روتختی نوزادی به نکات زیر توجه کنید:

 

روتختی نوزاد کارتزبیبی

جنسیت کودک

در حالت معمول شما باید یک ست روتختی نوزادی پسرانه یا ست روتختی نوزادی دخترانه انتخاب کنید چون تفاوت رنگی در این دو مدل زیاد است. به طور مثال رنگ‌های آبی، خاکستری و مشکی برای روتختی نوزادی پسرانه مناسب هستند و برای روتختی نوزادی دخترانه بیشتر رنگ‌های سفید و صورتی به کار گرفته می‌شود. اما اگر هنوز نمی‌دانید که جنسیت نوزاد شما چیست می‌توانید روتختی که رنگ خنثی دارد خریداری کنید یا روتختی‌هایی بخرید که چند رنگ هستند و برای هر دو جنسیت مناسب‌اند.

مشخص کردن تعداد ست روتختی

ست روتختی نوزادی معمولاً شامل چند کالای خواب برای نوزادان است که برای راحتی و گرمای بیشتر نوزاد در هنگام خواب طراحی‌شده‌اند. اما ممکن است بسته به برند تولیدکننده محصول، محتوای موجود در این ست متفاوت باشد. در حالت کلی یک ست روتختی نوزاد، از سه تکه مختلف شامل روبالشی، روتشکی و یک لحاف بزرگ تشکیل شده است. اما ست‌های روتختی کامل‌تری هم در بازار وجود دارند که دارای ضربه‌گیر، ملحفه اضافی و… هستند. بنابراین بسته به نیاز خود می‌توانید هر کدام از این ‏ست‌ها را تهیه کنید.

اندازه‌ی مناسب را انتخاب کنید

اگر در حال خرید وسایل نوزادی هستید باید بدانید که مانند بسیاری از محصولات دیگر این روتختی‌ها در اندازه‌های مختلفی مانند کوچک، متوسط و بزرگ در بازار وجود دارند. به طور کلی سایز ملحفه تخت و تشک باید به یک اندازه باشد و سایز پتو باید اندکی از تشک بزرگ‌تر باشد. در نتیجه ابتدا باید تخت کودک را اندازه‌گیری کنید و سپس ست روتختی مناسب را پیدا کنید. سایز روتختی‌های نوزادی برای تختخواب‌های استاندارد کودک اندازه هستند. اما اگر از مینی تخت استفاده می‌کنید باید ملحفه‌های مخصوص آن‌ها را بخرید.

طرح روتختی را مطابق با دکوراسیون اتاق کودک تهیه کنید

شاید با گذر در بازار متوجه شده باشید که روتختی‌ها در تعداد بی‌شماری از رنگ‌ها و طرح‌ها در دسترس هستند. اما بهتر است قبل از خرید یک سرویس روتختی که مطابق با زیبایی و مد باشد، دکوراسیون اتاق کودک را نیز نظر داشته باشید. همچنین ابتدا مطمئن شوید که ست روتختی موردنظر شما برای تابستان و زمستان مناسب است.

قابل شستشو باشد

نکته دیگری که باید توجه کنید این است که در هنگام خرید روتختی نوزادی پسرانه و یا روتختی نوزادی دخترانه اطمینان پیدا کنید که تمام قطعات موجود از پارچه‌های نرم و قابلیت عبور جریان هوا و همچنین قابل شستشو در ماشین لباسشویی تهیه ‌شده باشد. همچنین برای اطمینان بیشتر بهتر است یک یا دو محافظ تشک ضد آب نیز خریداری کنید.

این محافظ‌ها مانند لایه ملحفه کش‌دار و دکمه‌دار روی تشک کودک را می‌پوشاند و با لایه نایلونی که داخل آن دوخته شده از نم زدن به تشک جلوگیری می‌کند. همچنین در انتخاب محافظ تشک حتما توجه کنید آن‌هایی که دارای چند لایه پارچه و الیاف هستند بسیار راحت‌تر و خنک‌تر از انواع پلاستیکی هستند‌‌

کیف‌دستی روتختی

شاید از نظر شما این نکته خیلی مهم به نظر نرسد اما باید بررسی کنید که آیا کیف‌دستی پارچه‌ای و رایگان که همراه با ست روتختی قصد خرید آن را دارید ارائه می‌شود یا خیر. کیف دستی روتختی برای نگهداری آسان و راحت هنگام جابجایی ست روتختی بسیار مهم است. بنابراین در هر صورت یک سرویس روتختی کودک باید یک کیف دستی روتختی داشته باشد تا هم در خانه و هم هنگام مسافرت بتوان از آن استفاده کرد.

نکات ایمنی که در تخت کودک باید رعایت کنید

حال که با نکات لازم برای خرید سرویس روتختی نوزاد آشنا شدید بیایید با هم نکات ایمنی را که در تخت کودک باید رعایت کنید، بررسی کنیم. فراموش نکنید که مهم‌ترین چیز در انتخاب کالای خواب کودک امنیت آن است. نکته‌ای که در بیشتر کشورهای پیشرفته موردتوجه قرار می‌گیرد بالا بردن سطح ایمنی بیشتر برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند سندروم مرگ ناگهانی نوزاد است. این سندروم می‌تواند کاملاً بدون دلیل اتفاق بیوفتد. اما طبق بررسی‌های انجام شده مشخص شده است که رعایت اصول ایمنی در انتخاب ست روتختی و لوازمی که در تخت نوزاد قرار می‌گیرد، باعث کاهش این اتفاق می‌شود.

یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید برای تخت نوزاد خود انتخاب کنید لحاف‌های پوشیدنی و کاوری هستند که در قسمت بالا تنه نوزاد مانند ژاکت هستند و در قسمت پایین تنه مانند یک کیسه‌خواب به طور کامل بسته می‌شوند. این نوع محافظ‌ها می‌توانند هم نوزاد را بسیار گرم نگه داشته و هم خیال شما را بابت به وجود نیامدن اتفاقات ناگوار راحت کند.

 

سرویس روتختی نوزاد دخترانه و پسرانه

اما اگر از لحاف‌های معمولی در تخت نوزاد خود استفاده می‌کنید، حتما قسمت پایینی لحاف را زیر تشک فرو ببرید و محکم کنید و لحاف را تا سینه کودک بالا بیاورید و دست او را روی لحاف قرار دهید. معمولاً در برخی از ست‌های کالای خواب بالشتک های ضربه‌ای و یا محافظ کوچکی وجود دارند که مخصوص محافظت از کودک هستند و در اطراف نرده‌های تخت قرار داده می‌شوند که باعث امنیت بیشتر و جلوگیری از برخورد و یا ضربه وارد شدن به نوزاد می‌شود.

بنابراین بهتر است که از این ضربه‌گیرها در دورتادور تخت نوزاد استفاده کنید. همچنین محافظ‌ها برای زیبایی هرچه بیشتر تخت کودک مورداستفاده قرار می‌گیرند. همچنین باید به خاطر داشته باشید که آن‌ها را بسیار سفت و محکم از پشت ببندید تا باعث اذیت و آزار کودک نشود و جلوی تنفس را نگیرد. نکته آخر این است که حتماً برای تخت نوزاد خود از ملحفه کش‌دار استفاده کنید. اما در صورتی که از ملحفه بدون کش استفاده می‌کنید حتماً لبه‌های آن را زیر تشک و در کناره‌ها محکم کنید.

از کجا باید ست روتختی نوزادی با کیفیت تهیه کنیم؟

برای خریدن یک روتختی نوزادی مناسب نیازی نیست که حتماً خود را خیلی به خرج بیاندازید و به سراغ بهترین برندهای جهان بروید. زیرا محصولات ایرانی موجود در بازار نه تنها از نظر کیفیت و جنس مواد به کار رفته بسیار عالی هستند بلکه قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر برندهای خارجی دارند.

اگر می‌خواهید هم هزینه کمتری صرف خرید روتختی کنید و هم کیفیت عالی تحویل بگیرید ما یک پیشنهاد خوب برای شما داریم. پیشنهاد ما این است که به فروشگاه آنلاین کارتزبیبی مراجعه کنید. در این مجموعه با ارائه طرح‌ها و مدل‌های مختلف روتختی نوزادی به شما کمک می‌شود تا بتوانید بهترین روتختی را برای فرزند خود تهیه کنید.

 

 

سیسمونی نوزاد کارتزبیبی

 

شستشوی روتختی

روتختی های نوزادی بسته به جنس به کار رفته نحوه شستشوی متفاوتی دارند برای مثال اگر جنس به کار رفته در روتختی از مخمل باشد و آستر آن پلی استر پنبه مرغوب، نحوه شستشوی آن بدین صورت است که باید دمای آب روی ۳۰ درجه سانتیگراد تنظیم شده باشد و فرقی بین شستشو با دست یا ماشین لباسشویی ندارد.
وضعیتی که روتختیهای نی‌نی‌بان دارد این است که می‌توانید برای راحتی کار در شستشو،الیاف داخلی را جدا کنید . البته بدون در آوردن الیاف هم می توانید به راحتی آن را شستشو دهید.

مقاله پیشنهادی  >> همه چیز درباره سیسمونی نوزاد

سایز روتختی

سایز روتختی باید مقداری باشد که با تخت نوزاد هم اندازه باشد. حدود اندازه ای که برای تخت نوزاد محسوب می شود ۱۳۰* ۹٠ است. روتختی نوزادی هم عموماً دارای اندازه ۱۰۰*١۳۰ سانتی متر است.

طرح رو تختی جزو عوامل متفاوت نسبت به سایر گزینه های موجود در لیست این مقاله به شمار می رود. اگر به خوبی به مسئله دقت کنید، سایر گزینه ها حالتی کاربردی دارند؛ اما طرح روتختی جزو مواردی است که بیشتر حالت ظاهری داشته و از جهت زیبایی شناختی مورد توجه واقع می شود. شما می توانید با توجه به دکوراسیون اتاق نوزاد و سلیقه خودتان روتختی نوزاد را با طرح دلخواه خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر اتاق نوزاد تان آرام و دیوارهای ساده و سفید رنگ است، استفاده کردن از روتختی با رنگ های شاد و طرح های شلوغ می تواند انتخاب خوبی باشد. اما اگر از کاغذ دیواری های طرح دار استفاده کرده اید، بهتر است از یک روتختی با طرحی ساده و تک رنگ استفاده کنید. در حالت کلی سعی کنید طرح انتخابی شما برای روتختی با سایر لوازم، دکوراسیون و سیسمونی اتاق نوزاد همخوانی کامل را داشته باشد.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره لباس کار مناسب: لباس کار به لباسی گفته می شود که با توجه به سلایق، نوع موسسه، موقعیت هر شخص در سازمان ، نوع فعالیت شغلی و شرایط آب و هوایی می توان انتخاب می گردد. لباسکار یا یونیفرم یک موضوع مهم به عنوان ایجاد نظم در پوشش سازمان هاست . لباسکار در واقع پوششی یکسان برای پرسنل سازمان ، ادارات و موسسه هاست.

ویژگی های لباس کار

– یکی از مهم ترین ویژگی لباس کار این است که کارکنان در بخش های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند یعنی اینکه بتوانند در شرایط مختلف کارایی داشته باشد و کارکنان با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشند و هم زمان هم بتوانند کارهایشان را بدون مشکل انجام دهند.

– لباسکار مناسب باید دوخت مناسب و پارچه با کیفیتی داشته باشد.

– قابلیت شستشوی آسان داشته باشد و ضد چروک باشد.

 

تولیدی لباس کار در تهران

لباس کار

لباس کار به عنوان یک پوشش محافظتی در محیط کار مورد استفاده قرار میگیرد و شکل های متفاوتی دارد که در فرم های بلوز و شلوار ، کاپشن شلوار (دوتکه)، لباس یکسره (بیلرسو)، دوبنده ، با جنس های متفاوت از نوع پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آن ها مورد استفاده قرار میگیرد.

در ضمن لباس کارهای مخصوص برای شرایط ویژه وجود دارد از جمله آن ها میتوان به لباسکار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز، ضد حرارت، ضد آب، لباس کارهای ضد مواد شیمیایی و رادیو اکتیو که با پارچه ها ی مخصوص دوخته می شوند اشاره کرد.

در کنار نوع پارچه ایی که برای لباسکار مورد استفاده قرار می گیرد و باید مورد توجه باشد طرح و رنگ لباس هم مسئله قابل توجه ایی است که بر اساس شغل قابل اهمیت است و باید بر اساس این که لباس کار در محیط باز و یا در معرض سرما و باد و طوفان مورد استفاده قرار.میگیرد مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت راحتی و کیفیت مورد نظر را در بر داشته باشد.

گاهی اوقات در بعضی از مشاغل ما نیاز داریم که لباس کار را در مراحل مختلف تعویض کنیم و دیگر قابل استفاده نمی باشد در اینگونه موارد میتوان از لباس کارهای یکبار مصرف استفاده کرد که به صورت یکسره و با پوشش های کفش ،پایین تنه ، بالا تنه و سرو گردن مورد استفاده قرار میگیرد.

این لباس کارها در کارگاه های خواص و شرایط خواص مورد استفاده قرا رگرفته و در سایزهای مختلف هم قابل تولید است.

لباسی که به تن می کند باید متناسب با موقعیت اجتماعی و حرفه ای شما باشد. لباس تن شما معرف شخصیت شماست. لباسی که شما در موقعیت کاری به تن می کنید و به نوعی پوشش حفاظتی و ایمنی شما را فراهم می کند را لباس کار می گویند. لباس کار می تواند تاثیرگذاری شما را در محیط شغلی تان افزایش دهد. اگر لباس های معمولی و راحتی خود را در محیط های کاری بپوشید موقعیت حرفه ای شما جدی گرفته نمی شود. می توانید با پوشش لباس کار تاثیرگذاری موقعیت خود را بالا ببرید.

برخی از لباس کارها در ذهن افراد جامعه به گونه ای جا افتاده است که با دیدن آن یاد آن شغل می افتیم. مثلا یک خانم با روپوش سفید و مقنعه مشکی نشان دهنده شغل پرستاری اوست. یا اگر فردی لباس نارنجی با کلاه قرمز به تن داشته باشد شما یاد شغل پر مخاطره آتش نشانی می افتید. پس لباس کار می تواند معرف شغل شخص باشد. برای انتخاب و خرید لباس کار مخصوص شغلتان پیشنهاد می شود از سایت یونکس دیدن کنید.

اما آیا برای پوشیدن لباس کار ضرورتی وجود دارد؟ اگر اجباری در کار نباشد هم لباس کار به تن می کنیم؟ پوشیدن لباس کار چه فوایدی را به دنبال دارد؟

 

۷ دلیل که باید لباس کار بپوشیم:

  1. زمانی که شما هنگام کار لباس مخصوص به تن می کنید، لباس خودتان را از تن بیرون می کنید یا لباس کار را روی آن می پوشید. در هر صورت شما از لباس های عادی خودتان مراقبت کرده اید.
  2. لباس کار چون بنا بر فعالیت و خطرهای موجود در محیط کار طراحی و تولید می شود میتواند از شما در برابر تهدیدهای محیط کار محافظت کند. مثلا لباس کار افرادی که در کنار حرارت و گرما به فعالیت می پردازند باید عایق گرما باشد. یا مثلا لباس کار برق کاران باید عایق برق باشد. از این رو وسایل فلزی مانند زیپ در این نوع لباس کارها استفاده نمی شود.
  3. لباس کار با توجه به نوع فعالیت می تواند معرف شخصیت و کار شما باشد. مثلا لباس سفید پرستاران و لباس کار مهندسی جزء لباس کارهای معروف است که با دیدن آن شغل مربوطه یادآوری می شود.
  4. شاید در قدیم و زمان های گذشته این باور شکل گرفته بود که پوشیدن لباس کار باعث ایجاد ظاهر نامناسب می شود اما امروزه این لباس ها بر اساس مد و استایل های شیک طراحی می شود و پوشیدن یک لباس کار می تواند به شخصیت حرفه ای شما شکل دهد.
  5. اگر در یک محیط کاری رسمی شما لباس معمولی و اسپرت به تن کنید دیگران موقعیت حرفه ای شما را جدی نمی گیرند. اما پوشش افراد با لباس کار می تواند تاثیرگذاری شما را در افراد بیشتر می کند و موقعیت شما را جدی تر نشان می دهد.
  6. زمانی که شما برای محیط کار یک لباس در نظر می گیرید دیگر این دغدغه را ندارید که چه لباسی را برای روز بعد بپوشید. پوشیدن لباس کار می تواند این دغدغه بزرگ فکری را برطرف و آسودگی خیال برایتان ایجاد می کند.
  7. پوشیدن لباس های متنوع با طراحی و رنگ های مختلف در محیط کار می تواند موجب حواس پرتی و کاهش تمرکز شود. استفاده از لباس کار این مسائل را برطرف می کند و باعث افزایش راندمان کاری خواهد شد.

برای خرید عمده لباس کار از به تولیدی دوخت یادگار ؛  بهترین فروشگاه آنلاین خرید لباس کار در تهران مراجعه کنید . 

دوخت یادگار آماده ثبت سفارش آنلاین دوخت لباس کار و فروش عمده لباس کار در تهران و سایر شهر ها می باشد .

 

 

نکات انتخاب لباس کار مناسب و استاندارد

لباس کار باید فیت تنتان باشد. انتخاب سایز بزرگتر و یا کوچکتر سطح ایمنی آن را پایین می آورد. لباس کار سایز بزرگتر چون نمی تواند به درستی تمام قسمت های بدن را کاور کند نمی تواند به خوبی از آن مراقبت کند. لباس کار سایز کوچک به سختی تن می شود و احساس خفگی و کلافگی به شما دست می دهد، محدودیت های حرکتی ایجاد می کند و در استفاده طولانی مدت شما به نپوشیدن لباس کار تمایل پیدا می کنید.

هنگام خرید لباس کار به جنس آن دقت کنید. جنس لباس اگر از الیاف طبیعی باشد به دلیل ایجاد جریان هوا برای لباس کار مناسب است. لباس کاری که در برابر گرما و حرارت کار می کند باید از پارچه های نسوز باشد. لباس فردی که در محیط های آغشته به مواد شیمیایی فعالیت می کند باید از جنس PVC باشد. لباس کار با این جنس می تواند عایق مواد شیمیایی باشد.

 

فردی که با برق و جریان الکتریسیته سروکار دارد باید لباسی به تن کند که عایق برق باشد. در نتیجه تکه های فلزی نباید در لباس کار استفاده شده باشد. مثلا به جای زیپ باید از چسب دو طرفه استفاده شود. علاوه بر لباس باید از عینک ایمنی، کلاه ایمنی کار نیز استفاده شود تا احتمال بروز خطرهای ناگهانی تا حد زیادی کاهش یابد.

 

تلفن دوخت یادگار 

09199176576

 

02156620989

 

 

لباس کار معمولی و ساده یک لباس دو تیکه کاپشن و شلوار یا یک لباس یک سره است. اما در برخی از مشاغل لباس کار باید از دست، پا و صورت در برابر خطرها محافظت کند. برای مشاغلی مانند جوشکاری ماسک صورت یکی از قسمت های لباس کار است که برای کاور کردن صورت باید استفاده شود. در مشاغلی مانند رنگ کارها باید از ماسک استفاده شود تا مانع از ورود بو و گازهای شیمیایی به ریه شود. در نتیجه اقلامی مثل دستکش، ماسک و نقاب صورت، کلاه و کفش هم جزء وسایل ایمنی و لباس کار محسوب می شوند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

لباس کار فقط یک پوشش و لباس معمولی نیست، بلکه یک پوشش محافظ است. اصلی‌ترین ویژگی لباس کار صنعتی این است که از بدن فرد در برابر عوامل محیطی مختلف محافظت کند. بنابراین توصیه می‌شود که صنایع و شرکت‌ها برای تامین ایمنی کارکنان خود، لباس کار مناسب تهیه کنند. در ادامه مطلب به جزئیات مهمی درباره ویژگی و استاندارد لباس کار صنعتی اشاره می‌کنیم که به شما کمک می‌کند بهترین لباس کار را انتخاب کنید.

استفاده از لباس کار صنعتی مناسب چه ضرورتی دارد؟

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از لباس کار صنعتی، حفاظت از جان کارکنان بوده و به کاهش خطرات و آسیب‌دیدگی احتمالی مانند سوختگی، برق گرفتگی، ضربه و غیره کمک خواهد کرد. همچنین این لباس‌ها در طراحان دوخت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر شرایط جوی و آب و هوایی مختلف مقاوم بوده و در شب و روز توسط دیگران به راحتی قابل تشخیص باشند. علاوه‌بر آن، استفاده از لباس کار می‌تواند موجب یکپارچگی و ایجاد نظم در بین کارکنان یک شرکت و سازمان شود و روحیه آنها را برای انجام کارها تقویت کند.

ویژگی‌های یک لباس کار صنعتی مناسب چیست؟

مهم‌ترین ویژگی‌های لباس کار صنعتی که سازمان‌ها و کارکنان باید بدانند، عبارت‌اند از:

  • لباس کار باید متناسب با سایز اندام هر فرد باشد. (خیلی بزرگ یا خیلی تنگ نباشد)
  • از لباس‌های باز و پاره استفاده نشود.
  • از وسایلی مانند ساعت، زنجیر، کلید و غیره استفاده نشود.
  • افرادی که در مناطق پرخطر کار می‌کنند که احتمال آتش سوزی در آن وجود دارد، نباید از عینک‌هایی از جنس سلونوئید استفاده کنند.
  • افرادی که در معرض گرد و غبار هستند، باید از لباس‌های لبه‌دار استفاده کنند.
  • افرادی که با مواد مضر و شیمیایی سر و کار دارند، باید از لباسی استفاده کنند که آب و گازها در آن نفوذ نکنند.

خرید لباس کار صنعتی از دوخت یادگار

نکات حفاظتی که در طراحی لباس کار باید رعایت شوند

برخی از مهم‌ترین نکاتی که در طراحی لباس کار استفاده می‌شود، عبارت‌اند از:

  • برای این که لباس کار از استحکام کافی برخوردار باشد، باید تراکم و بافت پارچه زیاد باشد و در دوخت آن از نخ محکم استفاده شود.
  • برای این که رنگ پارچه لباس کار در اثر شست‌و شوی و یا در برابر آفتاب و غیره رنگ خود را ازدست ندهد، باید از رنگ راکتیو در پارچه استفاده شود.
  • عواملی مانند نحوه دوخت لباس کار و الگوی دوخت آن در ماندگاری لباس تاثیر بسزایی دارد.

لباس کار صنعتی معمولا از چه جنسی دوخته می‌شود؟

یکی دیگر از ویژگی‌های لباس کار صنعتی این است که دارای جنس خوبی باشد. به این معنی که در مشاغل مختلف باید از پارچه خاصی استفاده شود که مخصوص همان صنعت است. پارچه لباس کار صنعتی معمولا از موادی مانند پنبه و پلی استر ساخته می‌شوند. به عنوان مثال پارچه لباس کار جوشکاری باید از ۱۱ درصد پنبه تشکیل شده باشد تا در برابر حرارت مقاوم باشد.

 

برای خرید عمده لباس کار صنعتی از بهترین فروشگاه آنلاین لباس کار صنعتی در تهران به فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار تماس بگیرید . دوخت یادگار فروش عمده لباس کار صنعتی در تهران و سایر شهر ها را امکان پذیر کرده است .

 

به طور کلی جنس پارچه لباس کار صنعتی از الیاف نسوز و عایق، پارچه کجراه با تراکم بالا و یا از پارچه PVC تقویت شده است که برای محافظت از افراد در برابر حرارت و مواد شیمیایی استفاده می‌شود.

 

آرم و علائم چگونه باید روی لباس کار قرار بگیرند؟

آرم و علائم روی لباس در اصل نشان دهنده هویت فرد است؛ یک لباس کار نشان می‌دهد که فرد در چه شغلی و چه سازمانی فعالیت می‌کند. آرم شرکت با استفاده از چاپ سیلک اسکرین روی لباس قرار می‌گیرد. معمولا رنگ آرم و رنگ لباس کار صنعتی باید متناسب با شرکت باشد. همچنین آرم شرکت باید روی سینه و بازوی دست چپ قرار بگیرد.

ویژگی های لباس کار صنعتی

ویژگی ها و خصوصیات مهمی را در هنگام خرید لباسکار می بایست در نظر گرفت که عبارتند از:

انتخاب لباس کار صنعتی بر اساس شرایط محیطی و آب و هوایی

اگر قصد خرید لباس کار صنعتی را دارید باید توجه کنید که در چه آب و هوایی قصد استفاده از آن را دارید. به طور مثال خرید لباسکار برای محیط های گرم و مرطوب دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به محیط های سرد است. پس بر اساس جنس پارچه نیز می توان بهترین لباس کار را بر اساس شرایط آب و هوایی انتخاب نمود. انتخاب یک لباسکار مناسب شرایط آب و هوایی سبب افزایش راندمان کار افراد در چنین محیط هایی می شود. علاوه بر این افرادی که در محیط های صنعتی که در معرض آتش و گرما هستند نیز می بایست لباس هایی با تهویه مناسب خریداری نمایند تا با استفاده از آن دمای بدن متعادل شود.

 

خرید لباس کار صنعتی بر اساس سایز بدن

یکی دیگر از مسائل مهم در هنگام خرید لباسکار انتخاب آن بر اساس سایز دقیق بدن هریک از کارکنان می باشد. لباس کار نباید نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. فردی که اقدام به پوشیدن لباس کار می نماید به دلیل اینکه ممکن است ساعت ها نیاز به پوشیدن آن باشد ، باید در آن لباس احساس راحتی کند.همچنین برخی از مسائل همچون بلندی آستین ها یا دم پا جز مواردی است که امکان بروز حادثه را برای افراد به وجود می آورد.پس در هنگام خرید لباس کار می بایست به سایز آن توجه شود.

 

کیفیت پارچه و دوخت لباس کار صنعتی

همانطور که گفته شد استفاده از لباس کار در وهله اول به منظور ایجاد حفاظت بدنی افراد می باشد. با توجه به وجود خطر در محیط های صنعتی استفاده از یک لباس کار مناسب شرایط کار می بایست در اولویت قرار گیرد تا ضامن سلامت کارکنان باشد.بر اساس شرایط محیط هر یک از لباس کار ها دارای ویژگی های خاصی است.به طور مثال در محیط هایی که دارای گرد و غبار است ، از لباس کار های بدون جیب و آستین استفاده می شود تا در داخل این مکان ها گرد و غبار جمع نشود. مثال دیگر اینکه در محیط های صنعتی کار با الکتریسیته لباس کار به گونه ای باید طراحی گردد که از هرگونه مواد فلزی در آن همچون زیپ ، دکمه فلزی و... اجتناب گردد.

 

دوخت و تولید لباس کار می بایست به صورت با کیفیت بوده و با فشارهای کم دچار پارگی و باز شدن دوخت نشود. پس برای خرید لباسکار مناسب می بایست خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید. دوخت یادگار یکی از شرکت های برگزیده فروش لباس کار با کیفیت در کشور ایران می باشد که شما می توانید انواع لباس کار صنعتی و لوازم ایمنی را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

کیفیت پارچه و جنس آن بسته به شرایط کاری متفاوت می باشد.امروزه انواع پارچه ها برای تولید لباس کار استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توان به پارچه تترون (استفاده در آب و هوای گرم) ، پارچه ترگال (استفاده در محیط های کارگاهی) ، پارچه فلامنت کجراه (قابل استفاده در محیط های سرد ، دارای ضخامت نسبتا زیاد) ، پارچه کتان ( قابل استفاده در صنایع مرتبط با جوشکاری ، فرز کاری و...) اشاره کرد.پس همانطور که مشاهده کردید برای خرید لباسکار ، انتخاب نوع پارچه حائز اهمیت می باشد.

 

در هنگام استفاده از لباس کار صنعتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برخی از موارد اشاره شده جز مواردی می باشد که در حین کارهای صنعتی امکان وقوع آن ها زیاد است و توجه به این نکات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اولین نکته ای که باید مد نظر قرار داد این است که در صورتی که در هنگام کار لباس کار دچار پارگی ، سوختگی و... شد می بایست اقدام به تعویض آن نموده و از لباس کار جدید استفاده نمایید.نکته بعدی این است که در صورت ریختن هرگونه مواد شیمیایی بر روی لباسکار می بایست فورا اقدام به شست و شوی لباسکار نمود.همچنین به دلیل حساسیتی که برخی مواد همچون گریس ، روغن و... برای بدن ایجاد می نمایند ، در صورت ریختن چنین موادی بر روی لباس کار می بایست لباس شست و شو شود.

 

در پایان اگر قصد خرید لباس کار ارزان و با کیفیت را داشته باشید ، دوخت یادگار یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود. این شرکت با سابقه طولانی در زمینه فروش لباس کار به انواع شرکت ها ، ارگان ها و صنایع مختلف از جمله شرکت های برتر در این زمینه در کشور ایران می باشد.جهت خرید لباس کار و هرگونه مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان دوخت یادگار  در ارتباط باشید.

 

09199176576

 

02156620989


  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

انیمیشن تبلیغاتی چیست؟

قبل از صحبت کردن در مورد انیمیشن تبلیغاتی ، درمورد این موضوع که انیمیشن چی هست میپردازیم. اگر یادتون باشد یکی از سرگرمی هایی که اکثر دهه ی شصتی ها داشتند ، کشیدن نقاشی هایی کنار صفحه های کتابشون بود که با سریع ورق زدن صفحات ، شکلهای متحرکی را می دیدند که به اینکار یعنی متحرک کردن عکسها ، انیمیشن گفته میشود که تصاویر مختلف رو میتونیم با هدف ، طراحی کنیم و به حرکت در بیاریم که میتوانند سرگرم کننده باشند

انیمیشن ها میتواند برای دلایل مختلف استفاده شود که یکی از آن دلایل استفاده از انیمیشن ها یا تصاویر متحرک (که پویانمایی هم گفته میشود )  در تبلیغات است که درکنار سرگرم کننده بودنشان نسبت به تبلیغات سنتی باعث تاثیر گذاری بیشتر  و جذب بیشتر مخاطب  شود.

دلیل استفاده از این روش برای تبلیغات خدمات و یا محصول کسب و کار این است که محتوای زنده و متحرک جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد تا یک محتوای ثابت و بدون تحرک .در انیمیشن های تبلیغاتی شما میتوانید ان چیزی را که میخواهید مخاطب در مورد خدمات و محصولات کسب و کارتان بداند ، بیان کنید.انیمیشن ها به کسب و کار ها کمک میکند تا همه چیز رو خلاصه و ساده و مفید توضیح دهیم.

تاثیر ساخت انیمیشن تبلیغاتی بر کسب و کار

همانطور که در بالا گفته شده انیمیشن تبلیغاتی می تواند به جذاب شدن محتواتون کمک کند و باعث جذب بیشتر مخاطب شود که پیام برند و یا کسب و کارتون رو  با این روش می توانید بصورت مختصر  و جذاب به مخاطب بیان کنید

انیمیشن تبلیغاتی رو به عنوان روشی قوی و پر بازده  دست کم نگیرید. بخاطر اینکه  در عین حال که برای مخاطب سرگرم کننده است باعث آشنایی مخاطب با برند و کسب و کارتون و همچنین محصولات و یا خدمات کسب و کارتون می شود.

انیمیشن تبلیغاتی منحصر به کسب وکارهای بزرگ (شرکتهای بزرگ) نیست بلکه هر کسب و کار کوچکی (شرکت کوچکی)  می تواند برای برند سازی و معرفی خدمات و محصولات خود استفاده کند. علاوه بر انتقال سریع و راحت اطلاعات در انیمیشن تبلیغاتی ، می توان از قالب یکنواخت و تکراری که برای تبلیغات استفاده می کردید دست بکشید.

در حال حاضر در کشورهای پیشرفته ، از انیمیشن های تبلیغاتی برای بازاریابی دیجیتالی  به عنوان راهی موثر استفاده می شود چرا که در کنار معرفی خدمات و محصولات کسب و کارتون ، ارتباط خوبی با مخاطب می گیرد و نتیجه اش ایجاد دیدی مثبت در مخاطب  است.

 

 

ساخت انیمیشن تبیلغاتی روشی خلاقانه و جدید برای ارتباط با مشتریان و کاربران است و هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی  به طور معمول از ساخت فیلم کوتاه ارزان تر می شود .اما به فاکتور های متعددی بستگی دارد که می تواند روی هزینه ساخت انیمیشن تاثیر گذار باشد .

شاید در نگاه اول ساخت انیمیشن تبلیغاتی ، ساده و کوتاه به نظر برسد اما یک تیم متخصص و حرفه ای در مدت زمانی گاه طولانی برای ساخت انیمیشن تبلیغاتی شما انرژی و وقت صرف می کنند و بسته به سفارش و جزئیات کار ، تعرفه و هزینه ساخت انیمیشن تغییر می کند .

اما چه فاکتور هایی در هزینه تولید انیمیشن تبلیغاتی موثر است ؟

  • زمان : یک انیمیشن تبلیغاتی ممکن است بین ۱۵ تا ۶۰ ثانیه به نمایش گذاشته شود که این مدت زمان می تواند براساس جزئیات  پروژه تغیر کند. بدیهی است هر چقدر این زمان طولانی تر باشد هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی بیشتر می شود .
  • سبک : همان طور که گفته شد انیمیشن های تبلیغاتی به روش  و سبک ها مختلف ساخته می شود و هر سبک کاری مهارت مورد نیاز خود را می طلبد . بنابراین هزینه تولید انیمیشن تبلیغاتیسه بعدی با تعرفه ساخت انیمیشن تبلیغاتی سه بعدی می تواند متفاوت باشد .
  • روش تدوین : نوع و شیوه تدوین انیمیشن تبلیغاتی می تواند بر هزینه ساخت انیمیشن تاثیر بگذارد . چرا که هر انیماتور سبک کاری خود را دنبال می کند .
  • طراحی کاراکتر : هدف از ساخت انیمیشن تبلیغاتی تاثیرگذاری بر مشتری و ماندگاری در ذهن است . و این موثر نمی شود مگر با طراحی کاراکتر و شخصی سازی پروژه ! هرچقدر تعداد کاراکتر ها و میزان شخصی سازی بیشتر باشد ، هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی افزایش می یابد .
  • کیفیت : بی شک افکت های صوتی و تصویری می تواند بر کیفیت کار تاثیر گذار باشد و هرچقدر میزان کیفیت کار بالاتر رود قیمت ساخت انیمیشن تبلیغاتی افزایش می یابد .
  • برند : شرکت های بزگ انیمیشن سازی از متخصصین حرفه ای جهت ساخت انیمیشن استفاده می کنند که به طور حتم  دستمزد یک   انیماتورحرفه ای بیشتر از دستمزد انیماتور تازه کار است . بنابراین هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی می تواند تحت تاثیر نام شرکت و اعتبار برند بیشتر یا کمتر شود .

این موارد اصل ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت ساخت انیمیشن بود که در کنار آن ها عوامل دیگری مثل ، مدت زمان انجام پروژه ، رعایت استاندارد ها ، نوع فیلم نامه و… می تواند هزینه ساخت انیمیشن را بالاتر ببرد . 

ساخت انیمیشن تبلیغاتی ارزان قیمت :

حالا در جریان قرار گرفته اید که چرا یک انیمیشن تبلیغاتی هزینه بالایی نسبت به مدت زمان پخش آن دارد . و شاید به دنبال جایی برای ساخت انیمیشن تبلیغاتی ارزان هستید . قبل از تصمیم گیری باید بدانید که انیمیشن تبلیغاتی ارزان ممکن است در هر یک از موارد بالا نقص داشته باشد اما شرکت هایی مانند پارت انیمیشن در تلاش هستند که بتوانند نیاز شما را با قیمتی مناسب اجرا کنند .

ساخت انیمیشن تبلیغاتی ارزان و حرفه ای یکی از ویژگی های پارت انیمیشن می باشد و با شما از ایده تا پیاده سازی نهایی خواهد ماند تا بتوانید در جذب مخاطب یا مشتری موفق باشید .

 

مزایای ساخت انیمیشن تبلیغاتی چیست ؟

چرا ساخت انیمیشن تبلیغاتی ؟  محتوا همه چیز در مورد گفتن یک داستان است. خواه این داستانی درباره محصول شما باشد، مشتریان ، یا شاید حتی تغییرات انطباق، هدف اصلی شما به عنوان یک تولیدکننده محتوا این است که پیامی را به اشتراک بگذارید که مخاطبان شما را وادار، متقاعد و متقاعد کند که اقدامی انجام دهند. اما داستان فقط به خوبی اجرای آن است.

در مورد آن فکر کنید. اگر داستان عالی دارید، اما آن را ضعیف ارائه می کنید، احتمال کمتری دارد که مخاطبان شما اقدامی انجام دهند. اینجاست که انیمیشن می تواند کمک کند.ساخت انیمیشن تبلیغاتی  یک رسانه غنی و جذاب است مدیریت آن آسان است و به برجسته کردن نکات کلیدی شما کمک می کند. تمام مزایای یک رسانه بصری با منابع مورد نیاز بسیار کمتر از آنچه شما انتظار دارید را ارائه می دهد.

چه مواردی در سفارش ساخت انیمیشن تبلیغاتی و نمونه کار انیمیشن تبلیغاتی باید دقت شود ؟

در نمونه انیمیشن تبلیغاتی  ابتدا سبک کار بررسی می شود سبک اول دو بعدی سبک دوم سه بعدی همچنین در یک نمونه کار انیمیشن  به زمان سفارش انیمیشن تبلیغاتی و کاراکتر های انیمیشن دقتی ویژه انجام دهید

اهمیت انیمیشن در تبلیغات

استفاده از انیمیشن برای مشاغل و تبلیغات مزایای بسیاری دارد و اهمیت انیمیشن تبلیغاتی را نشان می‌دهد که در زیر آن ها مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • انتقال سریع پیام
  • آموزش در کنار سرگرمی
  • انتقال احساسات
  • نمایش هویت خود
  • به اشتراک‌گذاری آسان

 

ساخت انیمیشن تبلیغاتی در پارت انیمیشن

ساخت انیمیشن تبلیغاتی در تهران

اگر برای دیده شدن کسب و کارت و رشد و توسعه مهارتی که داری ، تمایل به ساخت انیمیشن تبلیغاتی داری ، می تونی با کمک پارت انیمیشن به ایده ای که ذهن داری ، بال و پر بدی و کار و مهارتت رو به افراد بشتری  نمایش بدی !

پارت انیمیشن با ساخت انیمیشن تبلیغاتی در تهران ،به شما کمک می کنه تا هدف و کسب و کارت رو به صورت خلاقانه ، حرفه ای و متفاوت به دیگران معرفی کنی! برای علائق و مهارتت تبلیغات کنی و در ذهن ماندگار شوید .

ساخت انیمیشن تبلیغاتی ،سرمایه گذاری بلند مدت و آگاهانه برای کسب درآمد از روش های نوین است .چرا که با ساخت انیمیشن حرفه ای و خلاقانه ، مدت زمان بیشتری در فکر و ذهن افراد ماندگارید و می توانید مشتریان واقعی بیشتری را به سوی خود جذب کنید .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

تا زمانیکه کودک شما از پوشک استفاده می‏کند، برای تعویض او به یک زیرانداز نیاز دارید که به آن زیرانداز نوزاد گفته می‏شود. از آنجایی که پوست بدن نوزاد حساس است، برخورد مستقیم آن با محیط اطراف می‏تواند باعث بروز حساسیت‎های پوستی شود. این موضوع یکی از دلایلی اهمیت استفاده از تشک تعویض نوزاد است.
از طرفی در هنگام تعویض نوزاد حتما باید به دنبال محصولی باشیم به صورت یک زیرانداز برای نوزاد عمل کرده و باعث کثیف کردن محیط پیرامون نوزاد نشود. کاری که زیراندازها در هنگام تعویض نوزاد انجام می‏دهند.

خرید آنلاین زیرانداز نوزاد

 

انواع زیرانداز نوزاد

زیرانداز نوزاد ، همانند یک زیرانداز است. البته زیراندازی که اجازه عبور مایعات را به سطح فرش نمی‏دهد. تشک‎های نوزاد موجود در فروشگاه‏های مختلف، در دو مدل به فروش می‏رسند:

زیرانداز یکبار مصرف

واژه یکبار مصرف به تشک‎هایی اتلاق می‌شود که پس از هر بار استفاده باید دور انداخته شوند. این نوع از تشک‎ها برای نوزاد بسیار مناسب هستند. به خصوص خانواده‌هایی که زمان بیشتری از روز را به همراه فرزند خود در خارج از منزل هستند. تشک‏های تعویض یکبار مصرف به راحتی حمل می‏شوند و پس از هربار استفاده می‏توانید آنها را دور بیاندازید. در یک بسته از تشک تعویض یکبار مصرف، تعداد زیادی از این محصول وجود دارد. اما این نوع از تشک‏ها ممکن است نسبت به تشک‏های دائمی مقرون به صرفه نباشند.

زیرانداز دائمی

زیرانداز نوزاد دائمی معمولا بیشتر از نوع یکبار مصرف، به فروش می‌رسند. معمولا این زیراندازها طرح‌های مختلف و زیبایی را دارند. برخی از آنها دارای امکانات اضافه‎تر هستند که کودک را در حین تعویض سرگرم خواهد کرد. زیراندازهای دائمی نسبت به نوع یکبار مصرف قیمت بالاتری دارند، اما اگر کیفیت خوبی داشته باشند، می‏توانید سال‏ها از آنها استفاده کنید.

 

 

در هنگام خرید زیرانداز نوزاد نیز مانند هر محصول دیگری، باید به چند ویژگی توجه کنیم:

قیمت

اولین نکته مهم در هنگام خرید زیرانداز نوزاد ، قیمت آن است. باید به بودجه خود توجه کنید. چرا که قیمت‌های متفاوتی از زیرانداز تعویض نوزاد در بازار وجود دارد. این قیمت‌ها نسبت به جنس و قابلیت‌های محصول تعیین می‎شوند. البته ناگفته نماند که قیمت بالاتر، کیفیت بهتری را دارد.

جنس

برای خرید یک تشک تعویض خوب، باید پس از قیمت به جنس آن توجه کنید. در نظر داشته باشید که بدن نوزاد به طور مستقیم با سطح تشک در تماس است. هرگونه ترکیبات حساسیت‌زایی که در تولید تشک تعویض استفاده شده باشد، اثر خود را روی پوست نوزاد می‌گذارد. برای اطمینان از این موضوع بهتر است، تشک تعویض را از میان محصولاتی انتخاب کنید که از برند تولید کننده آنها مطمئن هستید.
بهتر است تشکی را انتخاب کنید که در لایه داخلی آن از فوم و الیاف طبیعی استفاده شده و کودک حس راحتی را در هنگام قرار گرفتن روی آن داشته باشد.

سیسمونی نوزاد کارتزبیبی

 

 

تمام زیرانداز نوزاد قابلیت شستشو را دارند. برخی از آنها، دارای یک رویه هستند که از خود تشک جدا شده و به راحتی شسته می‏شوند. سعی کنید، تشک‌هایی را انتخاب کنید که از جنس پلاستیک غیرحساسیت‌زا باشند نه پارچه‌ای… جنس پلاستیکی این محصولات، باعث می‌شود که به راحتی شسته شوند.

سایز مناسب

تشک تعویض نوزاد باید سایز مناسبی را داشته باشد. سایز این محصول باید به گونه‏ای باشد که کاملا نوزاد را در برگیرد. حتی اگر کودک شما در زمان نوزادی جثه کوچکی دارد هم بهتر است، به دنبال تشک‎هایی باشید که تا دو سالگی بتواند پاسخگوی او باشد. ابعاد 100 در 100 به نظر سایز ایده‌آلی است.

مدل

برخی از زیرانداز نوزاد ، دارای ویژگی‏هایی مانند عروسک یا آویز هستند که کودک را در حین تعویض نوزاد سرگرم می‌کند. علاوه بر این بهتر است، تشک‌هایی را انتخاب کنید که طرح و رنگ شادی را داشته و برای کودک جذاب باشد.

اگر تشک تعویضی که انتخاب می‌کنید دارای رنگ یا طرح مخصوصی است، نباید رنگ آن پس بدهد یا پس از شستشو با هم ترکیب شده و جذابیت اولیه‎شان را از دست بدهند.

وجود بالشتک

برخی از تشک‎های تعویض نوزاد دارای بالشتک هستند. وجود بالشتک، حس راحتی بیشتری را در حین تعویض برای نوزاد فراهم می‏کند. دقت داشته باشید که اگر تشک تعویض دارای بالشتک بود، ارتفاع آن زیاد نبوده و نرم باشد، تا در حین تعویض کودک را اذیت نکند.

قابلیت حمل

زیرانداز نوزاد باید به گونه ای باشد که به راحتی جمع شده و در داخل کیف جا شود. برخی از تشک‎های تعویض خودشان کیف دارند و قابل جابجا شدن هستند.

کیفیت

تشک تعویض نوزاد باید از کیفیت کافی برخوردار باشد. این تشک نباید در برابر رطوبت و شستشوی مداوم، دچار پوسیدگی شده یا رنگ آن تغییر کند.

  • paya marketing