هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

سرویس خواب 4 تکه کودک و نوزاد

خرید سیسمونی و تهیه وسایل ضروری نوزاد با توجه به تنوع کالا در بازار و قیمت های متنوع می تواند از اهمیت بسیاری برخوردار باشد . با توجه به هزینه ی بالا خرید و تهیه ی سیسمونی و کالای خواب کودک و نوزاد مهم است که شما از کجا ، چه جنسی و با چه مشخصاتی خرید می کنید .

یکی از خرید های کاربردی و مفید برای سیسمونی ، خرید سرویس خواب نوزاد 4 تکه  کارتزبیبی است .این چهار تکه شامل :

  1. تشک
  2. لحاف
  3. بالشت
  4. قنداق

می باشد که از بهترین جنس و بالاترین کیفیت دوخت برخوردار است . استفاده از متریال درجه یک و بادوام ، رنگ های شاد و طرح های فانتزی ، جدیدترین مدل  و اندازه های استاندارد از نقات قوت تولیدی کارتز بیبی می باشد . که شما می توانید سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه را با طرح و رنگ زیبا و جدید و مناسب با دکوراسیون اتاق کودک تهیه کنید .

از مزیت خرید سرویس خواب نوزاد چهار تکه ، این است که کاربردی ترین کالای خواب کودک را تهیه می کنید که از بدو تولد قابل استفاده است . تشک ، لحاف و بالشت این سرویس به عنوان روتختی نوزاد کاربرد دارد . همچمین سایز مناسب آن و داشتن قنداق نوزاد می تواند  به عنوان سرویس خواب مسافرتی نوزاد استفاده شود . و شما را از خرید ست مسافرتی  بی نیاز کند .

کارتز بیبی تولید کننده انواع روتختی و سرویس خواب 4 تیکه نوزاد است که تنوع بالا در جنس و رنگ و طرح آن می تواند سلیقه سخت پسندان را به خود جلب کند و شما دیگر نیازی به گشتن در بازار و صرف وقت و انرژی بسیار ، نداشته باشید. خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد و امکان خرید حضوری از انواع روتختی کودک کارتز بیبی فراهم شده است .

 

قیمت سرویس خواب نوزاد کارتزبیبی

 

خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد کارتزبیبی

در دنیای پرمشغله و پرترافیک نوین ، خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر یکی از مزیت هایی است که نمی توان تاثیر آن را در راحتی و آسودگی خرید نادیده گرفت . ثبت سفارش و خرید اینترنتی تنها با یک کلیک آغاز می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن کالای مورد نظر را درب منزل تحویل می گیرید !

خرید آنلاین سیسمونی  از کارتزبیبی و گشت و گذار در فروشگاه ه اینترنتی مزیت های زیادی دارد که با هم چند مورد را بررسی می کنیم :

  • در هر زمان و مکانی که هستید می توانید از فروشگاه کارتزبیبی دیدن نمایید و تمامی محصولات و ویژگی ها را مرور کنید . در هر 24 ساعت از 7 روز هفته این امکان را دارید که خرید اینترنتی سرویس خواب کودک را با آرامش و خیال راحت انجام دهید .
  • با خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد از فروشگاه کارتزبیبی این امکان را دارید که کالای مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت خریداری کنید . کارتزبیبی تولید کننده سرویس خواب نوزاد در تهران می باشد که با حذف واسطه ها تا حد امکان هزینه سرویس خواب کودک را کاهش داده است .
  • برای بازدید از محصولات متنوع کارتزبیبی ، می توانید بدون محدودیت زمانی از همه تولیدات دیدن کنید و از تنوع طرح و رنگ و مدل ملزومات سیسمونی و کالای خواب کودک لذت ببرید .
  • با خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد در زمان و پول خود صرفه جویی کرده اید و دیگر نیاز به خرید حضوری و صرف وقت و پول نیست .
  • یکی دیگر از مهم ترین مزیت خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد ، مقایسه قیمت های محصولات است که بدون مزاحمت فروشنده می توانید انواع محصولات را مقایسه و با توجه به بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید 

 

 

معروف ترین مارک سرویس خواب نوزاد

امروزه با افزایش تولیدی و تنوع برند ها شاهد رشد مارک های مختلفی از تولید کنندگان و فروشندگان سرویس خواب نوزاد هستیم و که بر تعداد و تنوع آن به سرعت افزوده می شود . اما برندی می تواند در این دریای پرتلاطم اقتصادی با نبرد تن به تن با رقبا ادامه دهد که حفظ کیفیت کالا بتواند قیمت مناسبی را در بازار عرضه کند .

یکی از بهترین برند سرویس خواب نوزاد و کودک ، cartesbaby می باشد که تلاش می کند بهترین کیفیت را با منصفانه ترین قیمت ارائه دهد

 

قیمت سرویس خواب نوزاد 

خرید سیسمونی یکی از پر هزینه ترین خرید هایی است که پدر و مادر برای تولد فرزند متقبل می شوند که گاهی ممکن است هزینه های غیراصولی بار سنگینی بر دوش اقتصاد خانواده بگذارد . اما وقتی زمان خرید کالای خواب کودک می شود ، باید سلامتی و آرامش روانی کودک مهم تر از هزینه سرویس خواب نوزاد باشد .اگر به سلامت کودک خود اهمیت می دهید ، خرید کالای خواب ارزان و بی کیفیت را فراموش کنید و سعی کنید سرویس خواب ضدآلرژی و با کیفیت را به با قیمت مناسب و منطقی خریداری کنید .

موارد زیادی در قیمت سرویس خواب  نوزاد و کودک تاثیر گذار است :

  1. ایرانی یا خارجی بودن سرویس خواب : همان طور که می دانید با توجه به قیمت دلار و مشکلات واردات به ایران هزینه سرویس خواب ترک یا خارجی از ایرانی بیشتر است .
  2. جنس مواد اولیه : استفاده از پارچه تمام نخ و الیاف طبیعی که کیفیت مرغوب تری دارند به طور حتم از سایر متریال گران تر هستند .
  3. چاپ نقش و عکس روی سرویس خواب : یکی دیگر از عواملی است که می تواند در تغییر قیمت کالای خواب نوزاد تاثییر بگذارد .
  4. سایز و ابعاد سرویس خواب نوزاد : هرچقدر اندازه کالای خواب بزرگ تر باشد هزینه تمام شده آن نیز بیشتر می شود چرا که از پارچه و متریال بیشتری استفاده می کنید .
  5. برند و مارک سرویس خواب نوزاد : از دیگر موارد تاثییر گذار بر هزینه سرویس خواب کودک ، برند کالا می باشد . معمولا برندها از کیفیت برتری استفاده می کنند اما همیشه برند بودن تضمین کننده ی کیفیت نیست . پس حتما به این نکته توجه داشته باشید .
  6. تعداد تکه های سرویس خواب نوزاد :به طور قطع هرچه تعداد تکه های سرویس خواب بیشتر باشد قیمت کالای خواب کودک افزایش می یابد .

برای کاهش قیمت سرویس خواب نوزاد  می توانید با خرید مسقیم از تولیدی های ایرانی و خرید جنس با کیفیت در هزینه ها صرفه جویی کنید . امروزه تولیدی های بزرگی مثل کارتزبیبی قادر به تولید عمده سرویس خواب نوزادی و کالای خواب کودک می باشند که با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولیدی ، قیمت سرویس خواب نوزاد کاهش یافته و شما می توانید کالای خواب کودک خود را با همان کیفیت سرویس خواب ترک و خارجی ، اما به قیمت ارزان تر تهیه کنید .

بوررس خرید سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه در تهران

با تو جه به فروشگاه های متعدد و برند های متنوعی که در بازار موجود است ، انتخاب سرویس خواب بچگانه کمی سخت و سردرگم کننده است . آشنایی و اعتماد به فروشگاهی که کیفیت محصول آن تضمین شده باشد و از تنوع بالایی برخوردار باشد می تواند کمک شایانی در خرید شما داشته باشد و البته اگر امکان فروش اینترنتی و خرید آنلاین سرویس خواب با قیمت ارزان فراهم باشد بی شک تاثییر به سزایی در تجربه خرید خوب خواهد داشت .

کارتزبیبی ، بهترین فروشگاه آنلاین خرید سرویس خواب نوزاد و بورس سرویس خواب کودک ایرانی است که می توانید با خیال راحت کالای خواب کودک را به قیمت تولیدی و با کیفیت برتر خریداری کنید ضمن  این که امکان خرید انلاین از تولیدی کارتزبیبی فراهم شده است .

  • ۰۲/۰۵/۲۴
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی