هر انچه در منزل نیازدارید!

۵۰ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

میگوی ایرانی یکی از خوشمزه ترین محصولات دریایی است که در ایران صید و به خارج از کشور صادر می شود. صادرات میگو ایران، طی سالهای اخیر رونق بیشتری به خود گرفته و تلاش ها در راستای کاهش مشکلات در این زمینه بوده اند. کشورهای مختلفی از جهان خریدار میگوی ایرانی هستند و فرصت های بسیار خوبی برای صادرکنندگان میگو ایرانی در بازار جهانی وجود دارد. در این مقاله در رابطه با صادرات میگو و نکات مهمی که باید درباره آن بدانید، صحبت خواهیم کرد.

آمار صادرات میگوی ایران

ایران در سال 1400، بیش از 150 میلیون دلار میگو را به کشورهای مختلف جهان صادر کرده است. در حال حاضر 32 کشور مختلف خریدار میگوی ایرانی هستند و میزان صادرات میگو از ایران به این کشورها، در سال 1400 بالغ بر 57 هزار تن بوده است که این رقم در سال 1401 با حدود 35 درصد افزایش، به 77 هزار تن در سال رسید. در ایران برنامه ریزی های مختلفی برای رسیدن به حجم صادراتی 160 هزار تن میگو در سال در حال انجام است و تلاش ها بر این است که این هدف تا سال 1404 محقق شود. صید میگو تنها راه صادرات میگو در ایران نیست و حوضچه های مختلفی در ایران در حال حاضر به کار پرورش میگو مشغول اند؛ به طوری که سطح پرورش میگو در ایران از 14 هزار هکتار فراتر رفته است.

انواع میگو برای صادرات

در کشورمان با توجه به شرایط مختلف موجود در آبهای خزر و خلیج فارس و همچنین اقدامات پرورش دهندگان میگو، انواع مختلفی از میگو به خارج از کشور صادر می شود. از جمله:

  • میگو موزی
  • میگو ببری
  • میگو سفید
  • میگو سفید هندی
  • میگو سرتیز

    مراحل و مجوزهای صادرات میگو

    میگو همانند هر محصول صادراتی دیگری، برای صادرات نیازمند دریافت یک سری مجوزها و مراحل قانونی است. قوانین صادرات میگو موارد خاصی را در بر نمی گیرند و همان نکاتی را که به طور کلی درباره صادرات محصولات خوراکی باید رعایت کنید، درباره میگو نیز صدق می کند.

    شرایط صادرات میگو و چشم انداز آن

    میگو یک کالای بسیار گران و استراتژیک محسوب می شود و برای موفقیت در صادرات میگو، باید ارزیابی درستی از نیازهای بازار جهانی و نکات مهم این زمینه داشته باشید. برای مثال، نوع بسته بندی میگو به عنوان یک محصول خوراکی لوکس، برای مصرف کنندگان و خریداران آن در اکثر کشورها، اهمیت بالایی دارد و صادرکنندگان باید حتما به این نکته توجه داشته باشند. میگوی ایرانی از حیث کیفیت و طعمی که دارد، در بازار جهانی بسیار مطلوب ارزیابی شده و صادرات آن در سالهای اخیر موفقیت آمیز بوده است. برای بهبود وضعیت صادرات میگو و گسترش کشورهای خریدار آن، فقط باید به نیازهای بازار و تقاضاها در کشورهای جدید توجه کرد.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

صادرات ماهی یکی از مهمترین بخش‌های صادراتی کشورمان است. ایران با داشتن ساحل‌های بلند و خلیج فارس، به عنوان یکی از کشورهای پرورش دهنده ماهی در منطقه شناخته می شود. صادر کردن ماهی از ایران به بسیاری از کشورهای جهان انجام می شود. در سال ۱۳۹۹، بیشترین مقصد صادرات ماهی ایران به چین، هند، عراق، امارات و روسیه بوده است. به گفته مقامات دولتی، صادرات ماهی در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. در سال ۱۳۹۹، به طور کلی، شامل حدود ۲۱۰ هزار تن از انواع مختلف ماهی به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون دلار بوده است.

با توجه به پتانسیل بالای صادر کردن ماهی، دولت ایران اقداماتی را برای توسعه صادرات این محصول انجام داده است. از جمله این اقدامات می توان به تسهیل در صادرات، افزایش کیفیت محصولات، ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی، ارائه تسهیلات بانکی و تقویت بخش خدماتی اشاره کرد. با توجه به روند رو به رشد صادرات ماهی، پیش‌بینی می‌شود که توسعه این بخش در آینده نیز ادامه داشته باشد. در ادامه قوانین و شرایط تعرفه صادرات ماهی را برای شما بیان می کنیم.

مراحل صادرات ماهی سالمون به کشورهای مختلف

مراحل صادرات ماهی به کشورهای مختلف ممکن است با توجه به شرایط و مقررات هر کشور متفاوت باشد، اما در کل شامل مراحل زیر می باشد:

  • تحقیقات بازاریابی: قبل از شروع، باید بازارهای مختلف را بررسی کنید و محصولات خود را با برندهای رقیب مقایسه کنید.
  • اخذ مجوزها و گواهی های لازم: در بسیاری از کشورها، صادرات ماهی نیاز به گواهی های خاصی مانند گواهی بهداشتی، گواهی تأیید کیفیت و ایمنی و… دارد که باید از دستگاه های مربوطه دریافت شود.
  • انتخاب شرکت حمل و نقل: برای حمل و نقل ماهی به کشورهای دیگر، بهتر است با شرکت حمل و نقل معتبر و با تجربه همکاری کنید.
  • بسته بندی محصول: بسته بندی محصول، یکی از مهم ترین موارد در صادرات ماهی می باشد. باید به گونه ای بسته بندی شود که در طول حمل و نقل محصول خراب نشود.
  • حمل و نقل محصول: بعد از بسته بندی، محصول به کشور مقصد حمل و نقل می شود. این مرحله شامل انتخاب روش حمل و نقل مناسب و اخذ مجوز های لازم است.
  • تحویل محصول به مشتری: در این مرحله، محصول به مشتری تحویل داده می شود. برای این کار، لازم است به مقررات کشور مقصد توجه کرده و از روش های پرداخت و انجام تراکنش های مالی اطمینان حاصل کنید.

قوانین مربوط به صادرات ماهی

قوانین مربوط به صادرات ماهی عبارتند از:

1- قوانین بهداشتی: برای صادرات ماهیان، باید مطابق با استانداردهای بهداشتی بین المللی و محلی عمل شود. برای مثال، ماهیان باید در شرایط بهداشتی مناسب نگهداری شوند و از هرگونه آلودگی و بیماری جلوگیری شود.

2- قوانین محیط زیستی: برای صادرات ماهیان، باید به قوانین مربوط به محیط زیست پایبند بوده و به حفاظت از منابع طبیعی اهمیت داده شود. برای مثال، صید ماهی باید مطابق با قوانین صید پایدار انجام شود.

3- قوانین تجاری: برای صادرات ماهیان، باید به قوانین تجاری مربوط به صادرات و واردات پایبند بوده و مراحل صادرات به دقت انجام شود. برای مثال، اطمینان حاصل شود که محصولات صادر شده همه مستندات و مجوزهای لازم را دارند.

4- قوانین امنیتی: برای صادرات ماهیان، باید به قوانین امنیتی مربوط به حمل و نقل محصولات پایبند بوده و مراحل حمل و نقل به صورت امن و بدون هیچ گونه خطری انجام شود.

5- قوانین مالی و پرداخت: برای صادرات ماهیان، باید به قوانین مالی و پرداخت مربوط به تبادلات تجاری پایبند بوده و به روش های امن و قانونی پرداخت صورت گیرد. برای مثال، باید از روش های پرداختی امن مانند اعتباری ال سی بهره گرفت.

شرایط تعرفه صادرات ماهی

تعرفه صادرات ماهی به شرایط مختلفی بستگی دارد، اما در کل این شرایط شامل موارد زیر می‌شود:

1- نوع ماهی: نوع ماهی مورد صادر کردن و وزن آن تأثیر مهمی در تعرفه دارد. برای مثال، قیمت صادر کردن ماهی قزل آلا بیشتر از قیمت صادر کردن ماهی سردابی است.

2- مقصد: مقصد صادرات نیز بر تعرفه تأثیر دارد. برای مثال، گاهی اوقات کشورهایی که با آنها قرارداد تجاری داریم، تعرفه کمتری برای واردات محصولات دارند.

3- سطح رقابت: در صورتی که با سایر کشورها در زمینه صادر کردن ماهی به یک کشور رقابت داشته باشیم، تعرفه ممکن است بالا برود.

4- شرایط بازار: شرایط بازار محل فروش نیز تأثیرگذار است. به عنوان مثال، در صورتی که در بازار محلی کمبود ماهی باشد، تعرفه صادرات ممکن است بیشتر باشد.

5- مراحل تولید: مراحل تولید، حمل و نقل و بسته‌بندی محصولات نیز تأثیرگذار است. به عنوان مثال، در صورتی که ماهی با کیفیت و با بسته بندی مناسب صادر شود، تعرفه آن کمتر خواهد بود.

به طور کلی، تعرفه صادرات ماهی بسته به شرایط مختلفی است و برای دانستن تعرفه دقیق، بهتر است با مراجع مربوطه وارد تماس شوید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

برند ال جی (LG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین ظرفشویی فعالیت دارد. مرکز نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.
مرکز اسایش خدمات  با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد (LG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شهر مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین ظرفشویی ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد

1- روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

2- جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3- تخلیه نکردن آب پس از شستشو

4- تمیز نشستن ظرف ها

5- آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

6- عدم ورود آب به ظرفشویی

7- گرم نشدن آب به مقدار لازم

8- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

9- سروصدای غیرطبیعی حین کار

10- خشک نکردن ظروف

 

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد

1– دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 8 سال و مختص تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در مشهد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از 3 ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

پوست نوزاد بسیار حساس و لطیف است. بنابراین در شستشو و خشک کردن پوست نوزاد باید دقت زیادی داشته باشید. شستشوی مرتب و حمام کردن نوزاد نیز برای حفظ سلامتی نوزاد امری ضروری به شمار می‌آید. از این رو باید از حوله نرم و لطیف و مناسب با پوست نوزاد استفاده شود تا نوزاد دچار عفونت و یا خارش نشود. انتخاب حوله نوزاد مناسب و باکیفیت در این زمان بسیار اهمیت دارد. در این مقاله شما را با ویژگی‌های مهم در خرید حوله نوزاد و کودک آشنا می‌کنیم.

ویژگی هایی که حوله نوزاد و کودک باید داشته باشد


بعد از حمام کردن نوزاد و یا شستشوی او بعد از تعویض پوشک، پوست نوزاد را باید خشک کنید. برای این منظور انواع پارچه‌های مخصوص و حوله تک و یا ست حوله نوزاد و کودک در بازار وجود دارند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از حوله‌های بی‌کیفیت و یا زبر می‌تواند باعث قرمز شدن، خارش و دیگر آسیب‌های پوستی شود. برای حفظ سلامت و شادابی پوست نوزاد و جلوگیری از سرما خوردن او، استفاده از حوله نرم و استاندارد ضرورت دارد.

جنس حوله نوزاد

مناسب‌ترین جنس برای حوله نوزاد جنس پنبه‌ای و یا نخی است. همچنین با خشک کردن پوست، نباید پرز بدهد و کاملا نرم و لطیف باشد و هیچ آسیبی در هنگام تماس با پوست نوزاد وارد نشود.

حوله‌های نخی و صد در صد پنبه، قدرت جذب آب بالایی دارند و با قرار گرفتن بر روی پوست به راحتی رطوبت را به خود جذب می‌کنند. حوله کودکان باید فاقدالیاف پلی‌استر، فلامنت و یا نایلونی باشند. به هم فشردگی الیاف و حلقه‌های حوله نیز در میزان جذب آن تاثیر دارد. هر چه الیاف و حلقه‌های حوله فشرده‌تر باشند، خاصیت جاذب آن بیشتر می‌شود.

اندازه و وزن حوله نوزاد

اندازه حوله در حالت کلی باید کمی بزرگتر از نوزاد و کودک باشد تا بتواند تمام بدن را پوشش دهد. همچنین حوله نباید نازک و به اندازه کافی ضخیم باشد و بعد از حمام کردن، علاوه بر خشک کردن کمی نوزاد را گرم هم کند. اندازه و ابعاد حوله را متناسب با سن کودک خود انتخاب کنید و با بزرگتر شدن کودک، حوله مناسب با سن کودک تهیه کنید.

ضد حساسیت بودن حوله

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که حوله نوزاد باید داشته باشد، ضد حساسیت بودن آن است. همانطور که اشاره کردیم نوزادان دارای پوست بسیار حساس و نازک هستند. این حساسیت بعد از حمام کردن بیشتر می‌شود. خشک کردن رطوبت پوست کودک، باعث خارش و زدن دانه‌های قرمز بر روی پوست می‌شود. بنابراین از ضد حساسیت بودن حوله اطمینان حاصل کنید.

فاقد رایحه و عطر بودن

حوله نوزاد و کودک هیچ گونه عطر و بویی نباید داشته باشند. بعضی از حوله‌های کودکان با رایحه‌های خوشبو و متنوع تولید می‌شوند. عطر و رایحه‌ها شامل مواد شیمیایی هستند. این مواد شیمیایی می‌توانند به پوست و سیستم تنفس نوزاد آسیب جدی وارد کنند.

بنابراین در هنگام خرید حوله برای کودک از معطر نبودن آن مطمئن شوید. حوله‌های معطر برای بزرگسالان نیز در مدت طولانی می‌تواند عوارض مشابهی را به وجود آورد.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

هر حرفه و شغلی لباس کار مخصوص خود را دارد. برخی مشاغل با آتش، مواد شیمیایی، مواد آزمایشگاهی، مصالح ساختمانی، ابزار و دستگاه‌های صنعتی سروکار دارند. افرادی که در این حرفه‌ها مشغول هستند، برای حفظ امنیت بیشتر به تولید کننده لباس کار مخصوص خود نیاز دارند. لباس‌های کار انواع مختلفی دارند که هر یک از آنها برای شغل خاصی مناسب است. برخی از تولیدات تولید کننده لباس کار صنعتی به‌صورت سرهمی و یکنواخت هستند؛ برخی از آنها دوتکه و بعضی به همراه تجهیزاتی همچون کلاه ایمنی، پیش‌بند، دستکش، کفش و ماسک ایمنی استفاده می‌شوند. تولیدی لباس کار در تهران با تولید انواع لباس کار، شرایط کار شما را آسان‌تر می‌کند.

لباس کار علاوه بر حفظ امنیت، موجب ایجاد هماهنگی و نظم در میان کارکنان یک شرکت، کارخانه و یا کارگاه می‌شود. درواقع لباس‌های کار از ایجاد اختلال و بی‌نظمی در روند کار جلوگیری می‌کنند. به طور مثال برخی از لباس‌های کار جیب دارند که افراد می‌توانند لوازم خود را درون آنها جای دهند. لباس کار هر شغلی دقیقاً متناسب با شرایط کاری آن شغل طراحی و دوخته می‌شود تا افراد در آنها احساس راحتی کنند.

تفاوت لباس کار و لباس فرم در چیست؟

گاهی برخی از افراد لباس کار و لباس فرم را یکی می‌دانند؛ اما درواقع این دو با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. اگرچه لباس کار نیز نوعی لباس فرم محسوب می‌شود، اما ویژگی‌ها و حتی استفاده از آنها با یکدیگر متفاوت است. لباس‌های کار تولیده شده در تولیدی لباس کار در تهران انواع مختلفی دارد که جهت حفظ ایمنی بیشتر و ایجاد نظم، متناسب با هر حرفه طراحی و تولید می‌شود. برخی از لباس‌های کار وابسته به شرایط یک حرفه، تجهیزات گوناگونی را نیز شامل می‌شوند. در مقابل لباس فرم از یک قالب یکسان برخوردار است و تجهیزات خاصی ندارد. در دوخت لباس فرم برخی محدودیت‌ها وجود دارد که در دوخت لباس کار اهمیتی ندارند و همین‎طور بالعکس. به طور مثال برخلاف برخی از لباس‌های کار که به رنگ‌های روشن و قابل ‌مشاهده در شب نیاز دارند، اغلب لباس فرم به رنگ‌های خنثی و تیره طراحی می‌شوند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

One of the most expensive and luxurious foods in the world is caviar, which is known for its high properties and its rarity in the world. There are different types of caviar and it is prepared in two ways: cultured and marine. One of the largest suppliers of caviar in the world is Iran, which annually supplies large quantities of caviar to other countries.

Buy Iranian caviar at a reasonable price

What is caviar?

Caviar is one of the most expensive foods in the world, which is prepared from caviar fish and is usually consumed with egg yolk and onion for breakfast. This aristocratic food has many properties and is rich in iron. It is rich in omega 3 and prevents cancer. The use of caviar is highly recommended for pregnant women to increase the baby's intelligence and strengthen the physical strength of athletes.

The luxurious food of caviar prevents depression and prevents cardiovascular diseases and is very effective in treating digestive diseases. But consuming too much of it increases blood pressure and increases sodium.

taste of caviar; It is sticky and salty and melts quickly in the mouth and is usually served on toast and crackers. This delicious and luxurious food is also used in food decoration and the big restaurants of the world buy it.

The color and size of caviar depends on its type and they look like colored pearls. This rich food has many properties. Including :

•anti-aging

• Improve heart health

• Prevent blood clotting

• Lower blood pressure

• Improvement of cholesterol

•Boosting the immune system

•Anticancer

The high properties of caviar have made this food valuable and the number of customers is increasing every day. Iranian caviar is one of the most popular caviars in the world.

 

 

The best caviar for export

Caviar export is one of the most profitable business in the world, and sturgeon fish are more than 200 million years old, and each kilo of caviar is worth 32 barrels of crude oil. There are 27 different species of sturgeon, 5 of which are found in the Caspian Sea. This reason has made Iran the economic hub of caviar export.

One of the most expensive and best caviar exported to different countries is beluga caviar, which has a higher price than other caviar fish, which is due to the excellent quality and taste of this type of caviar.

ترجمه بیش از حد طولانی است و ذخیره نمی‌شود

Export of Iranian caviar

 

 In Iran, caviar is produced with different qualities and is exported to the destination country based on market needs. This product has a high value in the world and can earn a lot of currency for Iran. Various companies operate in Iran in order to export caviar to foreign countries. Varna Tejarat Eurasia is one of the best companies for exporting Iranian caviar to other countries. The export of Iranian caviar, like other aquatic products, has special rules and conditions and may change compared to the import rules of the destination country. Unfortunately, due to the high price of this product, Iranian caviar has few buyers in Iran, and most of it is exported abroad.

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

علائم و راههای درمان خانگی برای رفلاکس اسیدی معده ی نوزادان

اگر کودک شما ، نشانه های رشد ضعیف را به وسیله ی تف کردن غذا، استفراغ پی در پی، خون در مدفوع و سرفه های مزمن ، بعد از خوردن غذا،نشان می دهد، حتما با پزشک،مشورت کنید. این علائم،نشان دهنده ی یک بیماری جدی تر، مثل رفلاکس معده می باشد، که موجب رشد ضعیف نوزاد می شود ؛ مانند بزرگسالان، نوزادان هم از رفلاکس معده رنج می برند،که باعث می شود ، آنها غذا را بالا بیاورند که متاسفانه ، این موضوع می تواند به دفعات تکرار شود. در نوزادان، ماهیچه ی بین مری و معده ، هنوز کامل رشد نکرده است به همین دلیل، محتویات معده به راحتی به سمت عقب ، جریان پیدا می کنند

درمان رفلاکس در نوزاد ؛ خرید تشک رفلاکس نوزاد 

عواملی که موجب رفلاکس معده نوزاد می شود

برخی از عوامل مشخص و معین، مانند:به دنیا آمدن قبل از موعد مقرر، مدام خوابیدن و بیش از اندازه استفاده کردن از مایعات،در بیشتر موارد، خطر ابتلا به رفلاکس معده را،در نوزادان افزایش می دهد.

علت و دلایل رفلاکس معده نوزاد

کودکان مبتلا به رفلاکس معده، بیشتر اوقات بعد از خوردن غذا، بالا می آورند بعلاوه اینکه، موجب بی قراری بیش از حد آنها نیز می شود.تا زمانی که کودک شما سالم است و روند رشد خوبی دارد،نگرانی ای برای مبتلا شدن به اسید معده وجود ندارد در حقیقت، این مشکل وقتی است که کودک شما بزرگتر شده ، ولی فعالیت و روند رشدش کمتر شده است.

شما همیشه می توانید، برخی از درمان های خانگی برای کاهش رفلاکس معده در کودکان را امتحان کنید، که در این مقاله، ما به ده مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

1.تنظیمات خواب و داشتن خواب منظم برای مقابه با رفلاکس معده نوزاد

کودکان مبتلا به اسید معده، اغلب مشکل خواب دارند در حقیقت، یک موقعیت اشتباه در خواب و یا یک زمانبندی نامناسب، می تواند اوضاع را بدتر و نوزادان را بی قرار تر کند. سر نوزاد را بلند کنید و به وسیله ی یک پتو یا حوله کوچک، زاویه ی حدود 30 درجه برای او درست کنید. هنگامی که قسمت سر و بالاتنه، بالاتر قرار میگیرد، جاذبه و گرانش، کار خود را انجام میدهد و مانع برگشت محتویات غذا، از معده به مری می شود و حتی میتوانید سعی کنید که کودک را به پشت و یا به سمت چپ، بخوابانید،تا کمک کند و اسید داخل معده راحتتر پاک شود.

زمانی که نوزاد شما در حالت خوابیده قرار دارد، از غذا دادن به او، اجتناب کنید بهتر است،که او را به حالت نشسته قرار دهید، و بلافاصله بعد از غذا خوردن، هم نخوابانید حداقل نیم ساعت بعد از غذا خوردن، نوزاد را در حالت نشسته قرار دهید.

 

2.ماساژ درمانی برای رفلاکس معده نوزاد

ماساژ منظم، به سیستم گوارشی و تنفسی نوزاد کمک می کند،تا عملکرد بهتری داشته باشد ماساژ، عصب واگ را تحریک می کند این عصب در مغز ،نقش کنترل سیستم گوارشی و تنفسی را برعهده دارد همچنین ، باعث رشد سریع بدن می شود بنابراین برای بهبود در رشد، تمام قسمت های بدن نیز تاثیرگذار و موثر هستند ماساژ، باعث افزایش توانایی شناسایی، کاهش گریه و حتی بهتر خوابیدن در نوزاد می شود.

پس :

  • نوزاد را درحالت خوابیده قرار دهید روی شکمش، مقداری روغن زیتون یا روغن نارگیل گرم بمالید.
  • شکم را در جهت عقربه های ساعت، به مدت 3 الی 4 دقیقه،ماساژ دهید.
  • سپس،به مدت 2 دقیقه و به آرامی، پشت نوزاد را ماساژ دهید.
  • و در آخر دست ها و پاها را ماساژ دهید.
  • و این کار را ،دو یا سه بار در روز تکرار کنید.

نکته:

توجه داشته باشید،که بلافاصله پس از غذا خوردن،کودک را ماساژ ندهید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

معرفی
نازل بارانی یا به فارسی نازل بارانی در کشاورزی و محوطه سازی مدرن نقش مهمی دارد. همانطور که به دنیای این اجزای ضروری می پردازیم، آشکار می شود که آنها فقط دستگاه های توزیع کننده آب نیستند، بلکه ابزارهای پیچیده ای هستند که به بهره وری آب و سلامت گیاهان کمک می کنند.

آشنایی با نازل های باران
نازل های باران انواع مختلفی دارند که هر کدام هدف خاصی را انجام می دهند. درک نحوه عملکرد این نازل ها برای انتخاب آگاهانه برای نیازهای باغ یا کشاورزی شما اساسی است. عواملی مانند فشار آب، سطح پوشش و نوع گیاهانی که آبیاری می شوند، همگی در انتخاب نازل باران مناسب نقش دارند.

انواع نازل باران
نازل اسپری ثابت
این نازل ها یک الگوی اسپری ثابت و بدون تغییر را ارائه می دهند و آنها را برای مناطق کوچکتر یا نیازهای آبی دقیق مناسب می کند.

نازل های چرخشی
نازل‌های چرخشی برای مناطق بزرگ‌تر طراحی شده‌اند و الگوهای قابل تنظیمی را ارائه می‌کنند که می‌تواند طیف وسیعی را پوشش دهد. آنها به دلیل کارایی و توانایی خود در کاهش هدر رفت آب شناخته شده اند.

نازل قوس قابل تنظیم
ایده آل برای مناظر با شکل نامنظم، نازل های قوس قابل تنظیم به کاربران این امکان را می دهد که الگوی آبیاری را مطابق با چیدمان خاص منطقه سفارشی کنند.

مزایای نازل های باران
مزایای استفاده از آبنما بارانی بسیار زیاد است. آنها به حفظ آب کمک می کنند، توزیع یکنواخت آب را تضمین می کنند و گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهند که نیازهای منحصر به فرد گیاهان مختلف را برآورده می کند.

نکات نصب نازل های باران
نصب مناسب برای عملکرد بهینه نازل های باران بسیار مهم است. این شامل حصول اطمینان از فاصله مناسب، تنظیم زاویه نازل ها و متعهد به نگهداری منظم برای جلوگیری از گرفتگی و سایر مسائل است.

انتخاب نازل باران مناسب برای باغ شما
انتخاب نازل باران مناسب شامل در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند فشار آب، نیازهای خاص گیاهان و آب و هوای منطقه شما است. یک نازل باران مناسب می تواند به طور قابل توجهی بر سلامت و رشد باغ شما تأثیر بگذارد.

تعمیر و نگهداری نازل باران DIY
برای حفظ عملکرد موثر سیستم نازل باران، تعمیر و نگهداری منظم ضروری است. این شامل تمیز کردن نازل ها، بررسی گرفتگی و زمستان کردن سیستم برای جلوگیری از آسیب در ماه های سردتر است.

اشتباهات رایجی که باید از آنها اجتناب کنید
برخی از اشتباهات رایج در استفاده از نازل باران شامل آبیاری بیش از حد، انتخاب نازل نادرست برای کاربرد و بی توجهی به نگهداری معمول است. اجتناب از این مشکلات، طول عمر و کارایی سیستم نازل باران شما را تضمین می کند.

نوآوری در فناوری نازل باران
پیشرفت در فناوری منجر به توسعه نازل های باران هوشمند شده است که می توانند در سیستم های آبیاری ادغام شوند. این نازل ها دارای ویژگی های صرفه جویی در مصرف آب هستند که به کارایی و پایداری محیطی کمک می کند.

اثرات زیست محیطی نازل های باران
تأثیر محیطی نازل های باران فراتر از باغ های منفرد است. شیوه های کارآمد آب، کاهش رواناب و حداقل فرسایش خاک به باغبانی و شیوه های کشاورزی پایدار کمک می کند.

مطالعات موردی: کاربردهای موفق نازل باران
بررسی کاربردهای واقعی نازل های باران در کشاورزی، محوطه سازی مسکونی و املاک تجاری، تطبیق پذیری و اثربخشی آنها را در تنظیمات مختلف نشان می دهد.

روندهای آینده در توسعه نازل باران
آینده فناوری نازل باران دارای امکانات هیجان انگیزی است. از پیشرفت در مواد گرفته تا افزایش کارایی، تحقیق و توسعه مداوم گزینه‌های نازل باران دوستدار محیط‌زیست و مؤثرتر را می‌دهد.

نتیجه
در نتیجه نمی توان نقش نازل های باران را در باغبانی و کشاورزی مدرن نادیده گرفت. این ابزارهای کوچک و در عین حال قدرتمند به حفظ آب، سلامت گیاهان و شیوه های پایدار کمک می کنند. همانطور که دنیای نازل های باران را کشف می کنید، نیازهای خاص باغ خود و گزینه های نوآورانه موجود برای بهبود سیستم آبیاری خود را در نظر بگیرید.

سوالات متداول
طول عمر یک نازل معمولی باران چقدر است؟

طول عمر نازل باران متفاوت است، اما تعمیر و نگهداری منظم می تواند قابلیت استفاده آنها را افزایش دهد.
آیا می توان از نازل های باران در مناطق مستعد خشکسالی استفاده کرد؟

بله، نازل های باران را می توان در مناطق مستعد خشکسالی با در نظر گرفتن دقیق مصرف آب مورد استفاده قرار داد.
آیا نازل های باران برای انواع گیاهان مناسب هستند؟

نازل های باران را می توان برای گیاهان مختلف سفارشی کرد و اطمینان حاصل کرد که مقدار مناسب آب تحویل داده می شود.
نازل های باران هر چند وقت یکبار باید تمیز شوند؟

برای جلوگیری از گرفتگی و اطمینان از عملکرد مطلوب، تمیز کردن منظم حداقل یک بار در فصل توصیه می شود.
آیا نازل های باران هوشمند ارزش سرمایه گذاری را دارند؟

نازل‌های باران هوشمند ویژگی‌های مناسب و قابلیت‌های صرفه‌جویی در مصرف آب را ارائه می‌کنند که آنها را به سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای بسیاری از کاربران تبدیل می‌کند. سیگماکمپانی

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

برند دوو (DAEWOO) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی فعالیت دارد. مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.
مرکز اسایش خدمات  با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی دوو در مشهد (DAEWOO)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان خراسان رضوی بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی دوو در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

1- روشن نشدن لباسشویی و یا صفحه نمایش

2- جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3- سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4- تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5- تمیز نشستن لباس ها

6- تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

7- بسته نشدن درب لباسشویی

8- آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

9- باز نشدن درب ماشین لباسشویی

10- آبریزش آب از زیر ماشین لباسشویی

11- عدم ورود آب به لباسشویی

12- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

 

8 دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در مشهد

1– دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 8 سال و مختص تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از 3 ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

مشکلات رایج در بین لوازم خانگی

بعضی از مشکلات به طور مکرر در میان وسایل خانگی مشاهده می شود که در زیر به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • گرم نکردن و جرقه زدن مایکروفر در هنگام کار با وسیله
  • خنک نشدن مواد غذایی در یخچال
  • عدم تخلیه کامل ماشین لباسشویی در پایان کار
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • تمییز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی
  • عدم مکش و کاهش قدرت مکندگی جاروبرقی
  • خنک نکردن هوا توسط کولر گازی

از آنجاکه با تجملاتی شدن زندگیهای کنونی بیشتر وظایف خانه بر دوش لوازم خانگی است اگر این وسایل کاربردی دچار مشکل شوند گویا اختلال بزرگی در روند زندگی روزمره ایجاد می کنند.بنابراین نگهداری صحیح واستفاده درست از لوازم برقی می تواند عمر آن را زیاد کند و با توجه به شرایط اقتصادی موجود کمتر نیاز به تعمیرات و صرف هزینه ی اضافی داشته باشد.
البته باید گفت که ممکن است شما بهترین برند را هم خریداری کنید اما روزی این وسیله به هر دلیلی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیرات لوازم خانگی علاوه بر هزینه هایی که دارد میتواند برای افراد این دغدغه را ایجاد کند که آیا قطعات تعویضی اصل به کار برده می شود؟ یا اینکه نکند دوباره دچار مشکل شود؟
پس باید با بررسی و تحقیق و اطمینان خاطر جایی را انتخاب کنید که از هر لحاظ خیالتان راحت باشد.

تعمیر وسایلهای برقی بزرگ

 پیشنهاد می دهیم برای راحتی و تسریع کار به سراغ تعمیرگاه هایی بروید که بصورت آنلاین و فقط با زدن دکمه ثبت سفارش، یک تعمیرکار متخصص به محل مورد نظر شما اعزام می کنند و چنانچه نیاز به حمل وسیله به تعمیرگاه باشد بصورت رایگان ایاب و ذهاب را برایتان انجام می دهند. پیشنهاد ما به شما این است که برای تعمیر وسایل برقی بزرگ مثل یخچال و فریزر،تلویزیون، ماشین لباس شویی و ظرف شویی حتما به سراغ نمایندگی های برند و مجاز آن وسیله بروید تا نتیجه ی بهترو مطلوب تری بگیرید. چون حدالامکان برای این کار از قطعات اورجینال با گارانتی رسمی استفاده خواهند کرد. برای لوازم برقی همچون مخلوط کن، آبمیوه گیری و ... می توانید با کمی بررسی تعمیرکار مناسب و ماهری پیدا کنید.

 

  • paya marketing