هر انچه در منزل نیازدارید!

۲۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محتوای یونیک چیست؟

حتما شما هم درباره نقش مهم تولید محتوا یونیک در سئو سایت شنیده­ اید. ولی بهتر است بدانید هر محتوای نمی‌تواند سایت شما را سئو کند. در واقع اگر محتوا شما استاندارهای لازم را نداشته باشد، می‌تواند حتی رتبه سایت شما را در گوگل پایین بیاورد. برای اینکه هم مخاطب بیشتری را جذب سایت خود کنید و هم رتبه گوگل شما بالاتر باشد باید تولیدمحتوا یونیک انجام بدهید.

جهت دریافت خدمات تولید محتوا در مشهد به آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در مشهد مراجعه کنید 

09386676574

09388458125

 

 

منظور از تولید محتوا یونیک چیست؟

قبل از اینکه شروع به تولید محتوا کنید، بهتر است بدانید اصلا تولید محتوا چیست و به چه چیزی محتوا می‌‌گویند.

برای واژه “محتوا” تعریف­‌های مختلفی وجود دارد، ولی به طور کلی می‌‌توان گفت “داده­ هایی که درباره یک موضوع خاص، اطلاعاتی را به شما بدهد”. تولید یک مطلب که اطلاعاتی را درباره یک موضوع خاص بدهد، “تولیدمحتوا” نام دارد.

چند نوع محتوا داریم؟

در سایت‌های مختلف، محتوا بر اساس ارزش مطلب برای گوگل دسته بندی می‌‌شود

  • محتوا کپی

بعضی از محتواها، کاملا از سایت­های دیگر کپی شده ­اند و فقط در بعضی از کلمات تفاوت‌های محدودی دارند. این دسته از محتوا، هیچ ارزشی برای گوگل ندارد و حتی رتبه شما را پایین می‌‌آورد. گوگل، یک موتور جستجوی بسیار هوشمند است و تکراری بودن مطلب را تشخیص می‌دهد و امتیاز سایت شما را پایین می‌آورد.

  • محتوا بازنویسی شده

بعضی از بلاگرها، مطالب سایت‌­های مختلف را مجدد بازنویسی می‌کنند. تفاوت این نوع محتوا با محتوا کپی در این است که نویسنده لحن و نوع نوشتار خود را برای نوشتن مقاله استفاده کرده است. این متن از نظر گوگل کپی نیست، اما ممکن است گوگل یکی بودن مفاهیم دو مطلب را تشخیص بدهد، که برای شما امتیاز منفی دارد. برای همین نویسنده باید در بازنویسی مطلب بسیار دقت کند.

 اگر گوگل متوجه یکی بودن محتوا مقاله نشود، مخاطب شما وقتی ببیند اطلاعات تکراری دریافت می‌کند، نمی‌تواند به شما اعتماد کند و خیلی سریع سایت شما را ترک می‌کند. 

البته شما می‌‌توانید از قوانین کپی رایتیگ استفاده کنید و مطالب سایت‌های معتبر را بازنشر کنید، ولی بهترین گزینه برای نوشتن مقاله ای که هم از نظر گوگل و هم از نظر مخاطبان کیفیت بالایی داشته باشد، محتوا یونیک است.

محتوا یونیک چیست؟

اگر محتوا را خودتان نوشته باشید و هیچ بند و جمله ای از آن کپی نباشد، محتوا شما یونیک است. محتوا یونیک به طور اختصاصی برای سایت شما نوشته می‌‌شود. تمامی‌‌مطالب و مفاهیم،بیان، نوع نوشتار و تیترهای این مقاله، کاملا برای شما است. این چنین محتوا از نظر گوگل، بسیار با ارزش است و باعث می‌شود سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.

چگونه محتوا یونیک بنویسیم؟

برای نوشتن محتوا خاص مطالب زیر را از دست ندهید.

  • مطالعه

اولین قدم برای نوشتن محتوا ارزشمند مطالعه زیاد است. شما باید از طریق سایت­‌های داخلی و خارجی مختلف، کتاب­ها و مقالات، درباره موضوع محتوا خود اطلاعات کافی کسب کنید.

  • خلاقیت و دانش

تنها داشتن اطلاعات زیاد، کافی نیست. برای نوشتن یک مقاله خوب، باید خلاقیت داشته باشید. باید مطالب را طوری کنار هم بگذارید که هم واضح و ساده باشد، و هم مخاطب را درگیر خود کند. همچنین استفاده از دانش و تجربه در نوشتن مقاله بسیار مهم است.

  • از خودتان سوال کنید

 بند ابتدایی مقاله، مهم­ترین بخش آن است.  باید در این بند به مخاطب بگویید محتوای سایت شما ارزش خواندن را دارد. سعی کنید با سوالی شروع کنید که می‌دانید سوال مخاطب شما هم هست. یا چالشی را مطرح کنید که ذهن مخاطب را درگیر خود کند. مثلا برای نوشتن یک مقاله پزشکی می‌توانید اینطور شروع کنید:

چرا اغلب مردم دچار سکته قلبی می‌شوند؟

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

بررسی انواع کولر گازی

کولرهای گازی یا اسپلیت ها هر یک برای فضای خاص طراحی می شوند که در ادامه به بررسی خرید انواع کولر گازی به صورت جامع می پردازیم. 

انواع کولر گازی براساس کاربرد

کولر گازی از نظر کاربرد به طیف های گسترده ای دسته بندی می شود که اغلب افراد کولرهای گازی با این نام ها می شناسند.

کولر گازی دیواری

کولر گازی دیواری دو تکه (یونیت داخلی و خارجی) بوده و در برند های مختلف و تا حداکثر ظرفیت 36000 در انواع اینورتر و معمولی ساخته می شود. یونیت های داخلی این نوع اسپلیت دارای طراحی های زیبایی می باشد و به دلیل دو تکه بودن فضای زیادی را در محیط داخلی اشغال نمی کنند. کولر گازی دیواری با ریموت کنترل می شوند و با توجه به امکاناتی که دارند تهویه مطلوبی را برای فضا فراهم می کنند. این دستگاه های تهویه در زمستان قابلیت گرمایش و در تابستان قابلیت سرمایش دارند.

کولرگازی کاستی

کولر گازی کاستی یکی از اسپلیت هایی است که برای فضاهایی که با محدودیت نصب روی دیوار یا قرار دادن بر روی زمین مواجه اند پیشنهاد می گردد. اسپلیت کاستی به صورت توکار نصب می شود و تنها دریچه هوادهی آن مشخص است این کولر به صورت دو یا چهار طرفه پرتاب باد دارد. این نوع کولر گازی با حداکثر ظرفیت 60000 بی تی یو به صورت اینورتر دار و معمولی توسط برندهای معتبر طراحی و تولید می شود.

کولر گازی مرکزی

اسپلیت مرکزی در تهویه مطبوع بسیار کاربردی می باشد. در این نوع کولر گازی، چندین یونیت داخلی با لوله های مسی به یک یونیت خارجی متصل می شوند و به همین شکل سرمایش و گرمایش یک ساختمان را فراهم می کنند. به دلیل استفاده از اینورتر در کولرهای گازی مرکزی می توان دمای هر فضا را به صورت مجزا کنترل کرد. در تصویر زیر یونیت های خارجی یک سیستم وی آر اف را مشاهده می کنید که هر یک می تواند یه چندین یونیت داخلی متصل شده باشد.

کولر گازی پنجره ‌ای

نام گذاری کولر گازی پنجره ای به این علت است که قسمتی از دستگاه باید در محیط داخل و قسمت دیگر به سمت بیرون در مجاورت هوای آزاد قرار گیرد. کولر گازی های پنجره ای هم مانند سایر سیستم های تهویه مطبوع نیاز به سرویس و شارژ گاز دارند.

ویژگی های کولر گازی پنجره ای

  • دارای برق تک فاز هستند.
  • به علت یک تکه بودن به راحتی قابل حمل می باشند.
  • دارای مصرف برق بالایی هستند.
  • فضایی از خانه را اشغال نمی کنند. (پشت پنجره نصب می شود.)

کولر گازی پرتابل

این کولر از انواع یک تکه یا یکپارچه محسوب می شود که که یونیت های داخلی و خارجی آن در داخل دستگاه تعبیه شده اند. کولر گازی پرتابل یا کولر گازی بدون موتور یا کمپرسور در انواع تک لوله و دو لوله موجود است. نوع دو لوله مصرف انرژی کمتری دارد. لوله های خروجی این دستگاه از طریق پنجره با فضای بیرون در ارتباط هستند. کولر گازی پرتابل یا قابل حمل نیازی به نصب ندارد و برای روشن شدن، تنها کافی است آن را به پریز برق شهری متصل کنید.

 

کولر گازی ایستاده

یونیت خارجی کولر گازی ایستاده که شامل کندانسور و کمپرسور است باید در بیرون و محل مناسب نصب گردد به همین دلیل به این نوع کولر گازی ها کولر گازی دو تیکه نیز گفته می شود. معمولا مدل های بزرگ تر کولر گازی ایستاده نیاز به برق سه فاز دارند که در هنگام خرید باید به آن توجه نمود. ظرفیت آنها تا 100000 بی تی یو می رسد.

مزایای کولر گازی ایستاده

  • طراحی زیبا و دلنشین
  • استفاده از کمپرسورهای اسکرال پرتوان
  • مصرف پایین انرژی
  • دارای فیلتر تصفیه هوا و خوشبو کننده
  • قدرت رطوبت زدایی بالا
  • کم صدا و کم استهلاک
  • شروع به کار پر قدرت جهت خنک کنندگی و گرم کنندگی سریع
  • پرتاب باد بالا
  • توانایی سرمایش و گرمایش

 

کولر گازی ژئوترمال

احتمالا همه اصطلاح گرمایش از کف را شنیده اند، در این نوع کولر گازی سرمایش از کف اتفاق می افتد، در عمق 3 متری زمین دما همیشه ثابت (18 درجه سانتیگراد) بوده که از این مسئله می توان سرمایش و گرمایش فضا را تامین کرد.

کولرهای گازی ژئوترمال با استفاده از عایق کردن زمین کار می کنند، در واقع زمین در فصول سرد و گرم سال به ترتیب در نقش سرماگیر و گرماگیر می باشد. این نوع کولر های گازی دارای قدرت خنک کنندگی بالایی می باشند که در آنها از فناوری زمین گرمایی استفاده شده تا بیشترین بهره وری را داشته باشند.

کولرهای گازی ژئوترمال برای کار خود به پمپ حرارتی و لوله دفن شده در زمین نیاز دارند. پمپ در این نوع کولر گازی، سیال را تحت عنوان مبدل حرارتی جهت جذب یا استخراج گرما به گردش در می آورد.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

لباس کار یکی از اصلی ترین ملزومات برای انجام هر شغلی از جمله امور صنعتی و ساختمانی محسوب می شود، به طور مثال برای انجام فعالیت ساختمان سازی استفاده از لباس کار مخصوص می بایست در اولویت حتی برای مهندسینی که در محل اجرای پروژه حاضر می شوند قرار گیرد.

 

برای خرید لباس کار تابستانی و تیشرت کار در تهران به فرشگاه اینترنتی و تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید 

 

انتخاب لباس کار باید بر اساس شرایط محیطی و شغلی هر فرد انجام شود، مثلاً لباس کار تابستانی برای محیط های باز در فصل بهار و تابستان و حتی در محیط های بسته و گرم قابل ایتفاده می باشد. شاید اصلی ترین دلیل انتخاب لباس کار بعد از حفظ سلامت جانی، کثیف شدن و از بین رفتن لباس شخصی در محیط های کارگاهی باشد؛ بنابراین خرید لباس کار صنعتی پیش از شروع هر پروژه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از نکاتی که در زمان خرید لباس کار تابستانی اهمیت دارد، توجه به شرایط آب و هوایی و دمای محیط کار می باشد. در فصل تابستان هنگامی که دمای هوا به بالای 40 درجه سانتی گراد می رسد قطعا استفاده از لباسکار نا مناسب سبب مشکلاتی برای فرد می شود؛ بنابراین خرید لباس کار تابستانی می تواند بهترین روش برای جلوگیری از این اتفاق باشد. شرکت آسان پوش با تولید بهترین مدل های لباس کار مخصوص تابستان این مشکل را برطرف نموده است.

دلیل الزام استفاده از لباس کار تابستانی

همانند لباس کار زمستانی که نیاز اولیه برای شرایط آب و هوایی سرد است، اولین و مهم ترین دلیل برای خرید لباس کار تابستانی و استفاده از آن در فصول گرم، بالا رفتن میزان بازدهی در این شرایط آب و هوایی می باشد. همانطور که می دانید شرایط آب و هوایی و دما و به خصوص گرما تاثیر مستقیمی در راحتی و در نتیجه بازدهی افراد در محیط کار دارد، بنابراین استفاده از لباس کار نامناسب سبب کاهش بازدهی و عملکرد فرد و همچنین خستگی زود هنگام او می شود. یکی دیگر از الزامات استفاده از لباس کار تابستانی مانند سایر لباس کارها، حفظ سلامت فردی می باشد.

 

جنس پارچه لباس کار تابستانی

برای تولید پارچه لباس کار تابستانی از پارچه ای استفاده می شود که مواد اولیه آن ویژگی های خاصی دارند تا شرایط را برای کار در تابستان راحت تر کنند. این نوع پارچه ها عبارتند از:

 

پارچه تترون: به دلیل کم بودن ضخامت پارچه تترون می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در لباس کار تابستانه و محیط های گرم باشد، اما نکته ای می بایست مورد توجه قرار گیرد این است که این میزان ضخامت قادر به حفاظت فرد در برابر خطرات احتمالی محیط کار نیست.

پارچه ترگال: این پارچه از ترکیب دو ماده اولیه یعنی ویسکوز و پلی استر تهیه می شود و بارز ترین مثال برای این نوع پارچه لباس های یونی فرمی است که در کودکی و در دوران مدرسه از آن ها استفاده می کردیم. جنس ضخیم تر این پارچه نسبت به تترون سبب افزایش مقاومت آن می شود و به طور کلی تفاوت اصلی این دو پارچه در همین موضوع می باشد.

پارچه فلامنت کجراه: یکی از بهترین پارچه ها برای تولید لباس کار و لباس کار مهندسی می باشد زیرا از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در کنار این موضوع مناسب استفاده در فصل گرما می باشد. با توجه به این موضوع می توان گفت برای خرید لباس کار تابستانی، پارچه فلامنت کجراه از محبوبیت بالاتری برخوردار می باشد.

پارچه کتان: یکی دیگر از محبوب ترین لباس کار تابستانی، لباس کار کتان است؛ این لباس کار علاوه بر مقاومت بالایی که دارد، در برابر حرارت نیز نسبت به سایر پارچه ها مقاوم تر بوده و در فصول گرم با وجود منافذی که در تار و پود آن وجود دارد، گردش هوای بهتری دارد و در نتیجه فرد گرمای کمتری را متحمل می شود.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

داشتن وب سایت، امروزه تنها راهکار حضور در دنیای مجازی است و طراحی سایت موجب احیای جنبه ی مجازی شما می شود. بر طبق آمار های مختلف، در حال حاضر حضور افراد در دنیای مجازی  روز به روز در حال افزایش است در حالی که حضور در دنیای فیزیکی، در حال کاهش است. بنابراین بهره مندی از یک وب سایت و حضور هر چه زود تر شما در دنیای مجازی، موجب افزایش سابقه و تجربه شما در این زمینه و آشنایی شما با قواعد زندگی در دنیای مجازی می شود. با ما همراه باشید تا مهم ترین خدمات یک شرکت طراحی سایت را نام ببریم.

برای دریافت خدمات طراحی سایت در مشهد با آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در ارتباط باشید 

09386676574

09388458125

مهم ترین خدمات یک شرکت طراحی سایت چیست؟

علاوه بر این، وب سایت های اینترنتی امروزه در جنبه های مختلفی از جمله  تبلیغات، برند سازی، درآمد زایی و رونق کسب و کار و معرفی و اطلاع رسانی، بسیار کاربردی و لازم است.

شرکت های طراحی سایت مختلف، به طراحی وب سایت های اختصاصی می پردازند و خدمات عمده ای را در این زمینه به صاحبان سایت ها ارائه می دهند. در این مقاله، در رابطه با خدمات شرکت های طراحی سایت، مطالبی را بیان خواهیم کرد.

خدمات شرکت های طراحی سایت

عمده خدمات شرکت های طراحی سایت شامل طراحی PSD وب سایت، کد نویسی وب سایت و در نهایت پیاده سازی آن خواهد شد. که این ۳ پروسه به چندین بخش مختلف نیز تقسیم می شوند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

برای این که عملکرد سایت شما در دنیای مجازی، بهتر باشد و بتواند با دیگر سایت ها رقابت کند باید شرکت طراحی سایتی را که انتخاب می کنید، پیشتیبانی قوی به سایت شما ارائه دهد. علاوه بر این، بهینه سازی سئو، طراحی گرافیکی و امنیت بالای سایت، از دیگر خدمات مهمی است که باید شرکت های طراحی سایت ارائه دهند.

برای این که در دنیای کسب و کار مدرن اینترنتی امروزی، بتوانید موفق باشد، باید همه ی موارد بالا را مد نظر قرار دهید.

یک شرکت طراحی سایت، باید با در نظر گرفتن نیاز بازار و مشتری، نیاز های روزانه ی مشتریان برای کسب و کار را برطرف کند و موفقیت و پشتیبانی و مشاوره دادن به مشتری را، از ابتدای پیاده سازی پروژه طراحی تا انتها، برای صاحبان سایت، فراهم نماید.

مهم ترین خدمات شرکت طراحی سایت

مهم ترین خدماتی که شرکت های طراحی سایت ارائه می دهند، شامل موارد زیر است :

۱ – شرکت های طراحی سایت، باید سایت هایی را که طراحی می کنند برای انواع دستگاه ها همانند دسکتاپ، تبلت و موبایل، مناسب باشند. به عبارت دیگر، باید یک سایت کاملا واکنش گرا را به مشتری تحویل دهند.

۲ – شرکت طراحی سایت، باید از کد نویسی استاندارد در طراحی سایت استفاده کند.

۳ – بهینه سازی از جمله مهم ترین خدمات یک شرکت طراحی سایت است.

۴ – طراحی سایت باید به صورت PSD باشد.

۵ – امنیت سایت های طراحی شده باید بالا باشد.

۶ – شرکت طراحی سایت، باید سایت های داینامیک را برای کاربران طراحی کنند تا کاربران بتوانند تغییرات آسان را بدون کد نویسی در آن ایجاد کنند.

۷ – شرکت های طراحی سایت، باید پشتیبانی ۲۴ ساعته را برای کاربران داشته باشند.

۸ – رابط کاربری و تجربه کاربری سایت های طراحی شده باید قوی باشد.

۹ – سایت های طراحی شده باید در مرور گر های جدید و قدیمی تست شوند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

لیست سیسمونی دخترانه تا دو سال

بحث خرید سیسمونی دخترانه از آن دسته از خریدهایی محسوب می شود که اگر برای شما والدین عزیز برای بار اول است که رخ می دهد و هیچ تجربه و اطلاعاتی درباره ی آن ندارید بسیار کار سخت و در عین حال خوشایندی خواهد بود. اما این کار سوال های بسیاری در ذهن شما به وجود می آورد. مانند اینکه اصلا باید چه چیزهایی در این خرید خریداری شود و چه هزینه ای برای آن باید پرداخت کرد. باید بدانید که خرید سیسمونی به طور کلی برای صفر تا دو سالگی کودک شما خواهد بود، برای ساده تر کردن این لیست تمام موارد مورد نیاز را ابتدا به هفت دسته تقسیم بندی می کنیم زیرا با این کار ابتدا دسته بندی چیزهایی که باید خریداری شوند مشخص می‌شود و ما به عنوان والدین می توانیم بسته به نیاز و قدرت مالی خود این خریدها را انجام دهیم و حتی مواردی را مه احساس می‌کنیم مورد نیازمان نیست حذف کرده و در هزینه هایمان هم صرفه جویی می کنی

دسته بندی سیسمونی نوزاد دختر

  1. پوشاک نوزاد
  2. وسایل تغذیه نوزاد
  3. وسایل حمل و نقل نوزاد
  4. سرویس خواب ‌و مبلمان اتاق نوزاد
  5. لوازم بهداشتی
  6. وسایل ایمنی نوزاد
  7. اسباب بازی و وسایل سرگرم کننده

همه ی این هفت مواردی که نام برده شد به صورت عمده تقسیم بندی شده است و حالا هر کدام از این موارد خود شامل زیر مجموعه های ریز و درشت است. که برای شما عزیزانی که می خواهید سیسمونی دختر دلبندتان را تهیه کنید به صورت کامل نام برده شده و توضیح داده می شود.

لیست کامل و جامع سیسمونی دخترانه

۱- پوشاک نوزاد دختر

بلوز آستین بلند – بلوز آستین کوتاه – رکابی – شورت عینکی – شلوار – شلوارک – لباس مهمانی ( پیراهن عروسکی دخترانه و …) – سرهمی – کلاه نرم – جوراب و پاپوش – ژاکت – پارچه خشک کن – گلسر ، هد ، پاپیون و دستمال سر – زانوبند

۲- وسایل تغذیه نوزاد

بالش شیردهی – شیشه شیر – پستانک – فلاکس – شیردوش – شیشه شور – سرویس بشقاب و قاشق و لیوان – ست قابلمه – بند آویز پستانک – دندان گیر – صندلی غذا – لیوان نی دار – ظرف در دار برای نگهداری غذای کودک – ظرف غذای بیرون – پیشبند کوچک و بزرگ و آستین دار

۳- وسایل حمل و نقل

کالسکه – کریر – صندلی ماشین – ساک وسایل بیرون نوزاد

۴- سرویس خواب و‌مبلمان اتاق نوزاد

تخت خواب – محافظ دیواره تخت – آویزون روی تخت – تشک نرم – کمد – دراور – ویترین – تخت پارک – پشه بند- پتوی مسافرتی – سرویس رختخواب مسافرتی – پتوی کلاه دار – قنداق فرنگی – چراغ خواب – سطل زباله – ملحفه نخی – گهواره – تشک بازی – ساعت دیواری – پرده – لوستر – فرش – تابلو – قاب عکس – تزئینات اتاق – مبل کوچک-

۵- لوازم بهداشتی

پوشک – ست ناخن گیر – دستمال مرطوب – شامپو سر – شامپو بدن – پماد سوختگی – زیرانداز تعویض – وان به همراه توری آسان شور – حوله – لیف – مسواک انگشتی – خمیردندان – فین گیر – گوش پاک کن – سرنگ داروخوری-

۶- وسایل ایمنی نوزاد

تب سنج – دماسنج اتاق – دماسنج آبی برای حمام – محافظ کنج و لبه – محافظ پریز برق – قفل درب کمد و کشو – دستگاه بخور

۷- اسباب بازی و وسایل سرگرم کننده

جغجفه – اسباب بازی موزیکال – اسباب بازی آموزشی – عروسک پولیشی – روروئک – واکر – آویز بالای کالسکه ‌ کریر

وسایل مورد نیاز مادر در لیست سیسمونی دخترانه

جدا از این هفت دسته و موارد ریز و درشتی که هر کدام از دسته ها به صورت جداگانه داشتند مورد بعدی که در خرید سیسمونی باید به توجه شود لوازم مورد نیاز مادر می باشد که شامل: پد سینه – کرم پیشگیری از ترک بدن – لباس شیردهی – سوتین شیردهی – پماد دور‌سینه است.

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

اگر از کار کردن با اتوهای قدیمی خسته شده‌اید، اگر می‌خواهید خشکشویی را به درون منزلتان بیاورید و اگر می‌خواهید حجم زیادی از پارچه را اتو کنید، راهنمای خرید آنلاین اتوپرس برای شما گزینه مناسبی است. چنانچه قصد خرید اتو پرسی مناسب را دارید، بهتر است برای جلوگیری از سردرگمی هنگام خرید آن، ابتدا مشخصات اتو پرس خوب را مطالعه کنید و سپس براساس اطلاعاتتان از این دستگاه، اتوپرس مناسب و دلخواه خود را خریداری کنید. در ادامه به بررسی نکات مهم در خرید اتوپرس و بهترین اتوپرس موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت تا بتوانید دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کنید. در ادامه با آی پی امداد همراه باشید

 

آیا خرید اتو پرسی ضرورت دارد؟

یکی از سوالاتی که افراد پیش از خرید اتوپرس برایشان مطرح می شود، این است که آیا واقعا لازم است اتوپرس بخریم و یا اینکه خرید این دستگاه چه ضروری دارد. به طور کلی اتوپرس دستگاهی است که خرید آن هیچگونه ضرورتی ندارد و در بسیاری از مواقع خرید اتوبخار مناسب می تواند نیازهای افراد را برطرف کند. این دستگاه مناسب کسانی است که معمولا هر روزه لباس های زیادی برای اتو کردن داشته و یا توان اتو کردن لباس های خود با استفاده از اتو معمولی را ندارد. همچنین برای برخی افراد اتوی یقه لباس، خط اتو شلوار یا سایر لباس های خاص نظیر پالتو، کت و … از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین اگر شما هم از این دسته افراد هستید، اتوپرس می تواند برای شما کارآم باشد، در غیر اینصورت بلااستفاده خواهد بود.

 

بررسی مهمترین نکات به هنگام خرید اتوپرس

در هنگام خرید اتو پرس بسیاری از نکات می توانند در انتخاب شما تاثیر بگذارند. برخی از این نکات آنقدر مهم هستند که اگر در هنگام خرید به آنها دقت نکنید، ممکن است بعدا مشکلات زیادی برای دستگاهتان به وجود بیاید و شما را مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیرات آن کند. برخی از مهم ترین نکاتی که حین خرید اتوپرس مناسب باید به آنها دقت کنید، عبارتند از:

  • توان و قدرت بخار
  • قابلیت تنظیم دما
  • ظرفیت مخزن آب
  • قابلیت ها و امکانات دستگاه
  • وزن اتوپرس
  • جنس کفی اتو پرس

یکی از مهمترین مواردی که لازم است به هنگام خرید اتو پرسی باید در نظر داشته باشید، توان مصرفی دستگاه است.

  • به هر اندازه توان مصرفی بیشتر باشد، کارایی و قدرت دستگاه بیشتر خواهد بود و لباس ها بهتر اتو خواهند شد.
  • البته بهتر است بدانید که در صورت بالا بودن توان دستگاه، مصرف برق اتوپرس نیز بیشتر خواهد بود.
  • از این رو بهتر است همواره اتوپرسی با توان مناسب با توجه به میزان استفاده خود تهیه نمایید.

راهنمای خرید اتوپرس براساس وزن دستگاه

نکته دیگری که در زمان خرید دستگاه اتوپرس باید به آن توجه داشته باشید، وزن آن می باشد.

  • در صورتی که می خواهید اتوپرس را در فضای مشخصی قرار داده و همواره آن را جابجا نکنید، بهتر است وزن دستگاه بین 10 الی 12 کیلوگرم است.
  • چنانچه فضای مورد نظر شما کوچک است و برای هر بار استفاده لازم است اتو را بیرون بیاورید، بهتر است دستگاهی خریداری کنید که وزن سبک تری داشته باشد

در نظز گرفتن جنس کفی در زمان خرید اتوپرس

از دیگر مواردی که برای خرید اتوپرس خوب باید توسط خریداران بررسی شود، جنس مورد استفاده در ساخت کفی دستگاه است.

  • به طور کلی جنس کفی اتو می تواند با اتو کشیدن بهتر لباس ها رابطه مستقیمی داشته باشد.
  • جنس کفی اتوپرس های موجود در بازار معمولا از تفلون یا آهن است.
  • بهترین جنسی که برای کفی اتو در نظر گرفته می شود، جنس آلومینیوم است که می تواند مانع از سوختن لباس ها شده و آنها را با کیفیت بالایی اتو کند.

راهنمای خرید اتو پرس از لحاظ ظرفیت مخزن آب

نکته مهم دیگر در راهنمای خرید اتو پرس، گنجایش و ظرفیت مخزن آب دستگاه می باشد.

  • برای از بین بردن کامل چروک ها و تولید بخار در دستگاه اتوپرس از آب استفاده می شود.
  • به هر اندازه که مخزن اتوپرس بزرگ تر باشد، بخار بیشتری نیز برای صاف شدن لباس ها تولید می گردد.
  • همچنین ظرفیت بزرگ مخزن آب دستگاه می تواند شما را از پر کردن مداوم مخزن بی نیاز کند.
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

متخصصان سئو همیشه روی این نکته تاکید داشته‌اند که سئو، مجموعه‌ای از اقدامات است که منجر به بهبود رتبه وب‌سایت در نتایج جستجو می‌شود. به همین دلیل استفاده از یک چک لیست سئو سایت 2024 که دربرگیرنده اقدامات لازم به منظور بهبود سئوی سایت باشد، بسیار حائز اهمیت است. اگر شما هم به تازگی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اید، این چک لیست ارزیابی سایت می‌تواند شروع خوبی برای ورود به دنیای سئو برای شما و وب‌سایت شما باشد. در واقع چک لیست سئو به شما کمک می‌کند به مرور زمان جایگاه خود را در نتایج، بهبود ببخشید و در نتیجه ترافیک ورودی و کاربران سایت خود را افزایش دهید. با مطالعه این مطلب، می‌توانید به تمامی بخش‌هایی که برای سئو سایت خود به صورت اصولی نیاز دارید مسلط شوید؛ زیرا به تمامی موارد سئو خارجی، سئو داخلی و سئو تکنیکال اشاره می‌کنیم. پس حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

 

چرا چک لیست سئو اهمیت دارد؟

چک لیست به این دلیل اهمیت دارد که یک رویکرد ساختاریافته و جامع برای بهینه‌سازی وب‌سایت با هدف کسب رتبه بالاتر و ارائه تجربه کاربری بهتر ارائه می‌دهد. سئو، یک حوزه پیچیده و همیشه در حال تغییر است و عوامل زیادی وجود دارد که می‌تواند بر آنالیز سایت در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

موتورهای جستجو به طور مداوم، الگوریتم‌های خود را به روز می‌کنند، این بدان معنی است که بهترین استراتژی‌های سئو نیز در طول زمان تغییر می‌کنند. چک لیست سئو می‌تواند کمک کند تا با این تغییرات، همگام شوید و اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما همیشه مطابق با آخرین استانداردها بهینه شده است. همچنین می‌تواند به عنوان مرجعی برای ارزیابی پیشرفت و شناسایی نقاط قوت و ضعف سایت شما عمل کند.

با پیروی از چک لیست سئو، صاحبان وب‌سایت و بازاریابان دیجیتال، می‌توانند اطمینان حاصل کنند که تمام اقدامات لازم را برای بهینه‌سازی سایت خود انجام می‌دهند و هیچ مرحله مهمی را در فرآیند بررسی سایت فراموش نمی‌کنند، شانس خود را برای حضور در رتبه‌بندی بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش می‌دهند، ترافیک ارگانیک بیشتری جذب می‌کنند و در نهایت درآمد خود را افزایش می‌دهند یا به سایر اهداف تجاری خود دست می‌یابند.

چک لیست پایه و اولیه سئو چیست؟

چک لیست اولیه سئو شامل ابزارهایی است که به تحلیل سایت و درک بهتر موتورهای جستجو از سایت شما کمک می‌کنند. در این بخش به برخی از اصلی‌ترین موارد چک لیست پایه سئو اشاره می‌کنیم:

  • نصب سرچ کنسول گوگل: سرچ کنسول یکی از ابزارهای رایگان گوگل است که به منظور ارزیابی عملکرد و وضعیت سئوی سایت شماست.  نصب سرچ کنسول گوگل برای همه وب سایت‌ها مهم و ضروری است. به کمک سرچ کنسول، می‌توانید رتبه خود را در کلمات کلیدی مشاهده کنید، خطاهای وب‌سایت خود را مانند خطاهای مربوط به Crawl سایت مانند خطاهای crawl depth بیابید و از وضعیت خزش و ایندکس شدن صفحات سایت خود مطلع شوید.
  • نصب گوگل آنالیتیکس: گوگل آنالیتیکس یکی دیگر از ابزارهای رایگان گوگل است که به شما اطلاعات بسیار ارزشمندی از جمله میزان بازدید سایت، منبع ترافیک ورودی سایت و نحوه تعامل کاربران با سایت شما را ارائه می‌دهد. حتما وب‌سایت خود را به گوگل آنالیتیکس متصل کنید و از امکانات فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید.
  • نصب پلاگین‌های مورد نیاز: اگر سایت شما یک سایت وردپرسی است، پس حتما نیاز به نصب پلاگین‌های مختلفی دارید که به شما اجازه پیاده‌سازی فرایندهای مختلف را می‌دهند. استفاده از پلاگین‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا بدون کدنویسی، به قابلیت‌های مختلفی دسترسی داشته باشید؛ به عنوان مثال، محتوای وب‌سایت خود را بهبود ببخشید، خطاهای وب‌سایت را پیدا و برطرف کنید، سرعت سایت و رتبه خود را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید. دقت کنید که همیشه پلاگین‌های خود را به روز نگه داشته و از مارکت خود وردپرس یا فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید و دریافت پلاگین کنید.
  • استفاده از سایت مپ: نقشه سایت sitemap فهرستی از محتواها و صفحات موجود در سایت شما را شامل می‌شود و راهی برای ثبت صفحات سایت برای موتورهای جستجو است که به کمک سایت مپ، می‌توانند راحت‌تر صفحات سایت را خزش و ایندکس کنند.
  • استفاده از Robots.txt: فایل ROBOT.TXT به موتورهای جستجو دستور می‌دهد که چه صفحات یا قسمت‌هایی از سایت را خزش نکنند. به طور پیش‌فرض، موتورهای جستجو، کل صفحات سایت و محتوای آن‌ها را خزش می‌کنند.
  • تحلیل رقبا: حتما به شناسایی و  تحلیل رقبا در حوزه کاری خود بپردازید، وب‌سایت آن‌ها را تحلیل کنید و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بشناسید.

چک لیست سئو داخلی (On-Page) چیست؟

سئو داخلی (On-Page SEO) به مجموعه‌ای از روش‌های بهینه‌سازی سایت گفته می‌شود که مربوط به محتوا و ساختار داخلی وب‌سایت است. در واقع، سئو داخلی شامل بهینه‌سازی اجزای داخلی سایت مانند عنوان صفحات، متا تگ‌ها، محتوا، ساختار لینک، تصاویر و دیگر عوامل داخلی سایت است. هدف اصلی سئو داخلی، بهبود قابلیت فهم و جذابیت محتوای سایت برای موتورهای جستجو و کاربران است.

برای انجام سئو داخلی، باید با توجه به کلمات کلیدی مرتبط با محتوای سایت، عنوان، توضیحات متا و محتوای صفحات را بهینه کنید و از تصاویر باکیفیت و ساختار لینک سازی داخلی ساده و قابل فهم استفاده کنید. همچنین، در سئو داخلی باید به قوانین و دستورالعمل‌های موتورهای جستجو توجه شود و از تکنیک‌های مشکوک یا اسپم خودداری کنید. به طور کلی، سئو داخلی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و پایه‌ای‌ترین بخش‌های بهینه‌سازی سایت محسوب می‌شود که بسیاری از عوامل موثر در بهینه‌سازی سایت را در بر دارد. همین موضوع باعث می‌شود که چک لیست سئو داخلی شامل جزئیات زیادی باشد که در کنار اینکه شاید ساده به نظر برسند؛ اما بسیار مهم هستند. در این بخش به ارائه شاخص‌ترین موارد چک لیست سئو On-Page می‌پردازیم:

  • تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research): قبل از تمرکز روی محتوای سایت، نیاز است که بدانید مخاطبان شما با چه کلمات و عباراتی در حوزه کاری شما جستجو می‌کنند و به آنالیز هدف جستجوی کاربران بپردازید تا بتوانید سایت خود را در معرض دید آن‌ها قرار دهید. پس حتما با ابزارهای متنوع تحقیق کلمات کلیدی، مانند جت سئو، این کار را انجام دهید.
  • توجه به تگ عنوان: تگ عنوان (Title) به درک محتوای صفحات به کاربران کمک می‌کند. بهتر است از کلمات کلیدی در تگ عنوان استفاده کنید و عنوان‌هایی بنویسید که کاربر را ترغیب به کلیک روی سایت شما کند.
  • متادسکریپشن (Meta Description): مانند تگ عنوان، برای هر صفحه باید یک تگ متای توضیحات (Description) مخصوص و مرتبط با موضوع نوشته شود. متا دیسکریپشن تا حد امکان باید ساده نوشته شوند و حاوی کلمات کلیدی باشند.
  • استفاده از هدینگ‌ها: تگ هدینگ به نظم محتوا کمک می‌کنند. سعی کنید فقط از یک تگ H1 استفاده کنید و اولین تگ باشد و در ادامه نیز با تگ‌های H2، H3 و ... مطالب خود را دسته‌بندی کنید.
  • کیفیت محتوا: اطمینان حاصل کنید که محتوای شما باکیفیت، جذاب، آموزنده و منحصربه فرد است.
  • استفاده مناسب کلمه کلیدی: از کیورد استافینگ (استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی) خودداری کنید و به صورت منطقی از کلمات کلیدی در متن خود استفاده کنید.
  • بهینه‌سازی تصاویر: تصاویر خود را تا حد امکان فشرده کنید؛ البته با حفظ کیفیت مناسب.
  • لینک سازی داخلی: لینک سازی داخلی به شما کمک می‌کند تا کاربران را بیشتر در سایت نگه دارید. کاربران با مشاهده لینک‌ داخلی در مطالب، برای مطالعه مطالب تکمیلی، تشویق می‌شوند تا روی آن‌ها کلیک کنند و صفحات بیشتری از سایت شما را ببینند. همچنین گوگل از لینک‌های داخلی برای درک محتوای صفحه و ارزش‌گذاری آن استفاده می‌کند.
  • برطرف کردن مشکل محتوای تکراری: محتوای تکراری (Duplicate Content) محتوای دقیقا یا تقریبا مشابهی است که در بیش از یک صفحه تکرار شده است و باعث می‌شود این دو صفحه باهم ایندکس شوند و رتبه هردو کاهش یابد.
  • ساختار آدرس صفحات (URL Structure): حتما به سفارشی‌سازی URL های صفحات توجه کنید. درست است که گوگل URL های به هم ریخته را هم ایندکس می‌کند؛ اما بهتر است آدرس صفحات منظم و شامل کلمات کلیدی و مرتبط با موضوع صفحه باشد. همچنین سعی کنید آدرس صفحات تا حد امکان کوتاه باشد.
  • استفاده از اسکیما: کدهای اسکیما به موتورهای جستجو به درک بهتر محتوای شما کمک می‌کنند. همچنین محتوای شما در صفحه نتایج نسبت به بقیه نتایج متفاوت دیده می‌شود که باعث افزایش کلیک روی سایت شما می‌شود.
  • استفاده از متن جایگزین (Alt Text) برای تصاویر: برای تصاویر خود از متن جایگزین (Alt text) استفاده کنید تا در نتایج جستجوی تصاویر نیز مشاهده شود. سعی کنید در تگ Alt از کلمات کلیدی صفحه در این قسمت استفاده کنید.
  • ساختار سایت: سعی کنید سلسله مراتب و ترتیب صفحات سایت خود را تا حد ممکن منظم و کاربرپسند کنید. همچنین ساختار دایرکتوری و URL صفحات باید بر اساس محتوای همان صفحه تنظیم شود.
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

تفاوت یخچال ساید بای ساید با دوقلو در چیست؟ این سوالی است که توسط تعداد زیادی از کاربران یخچال فریزر پرسیده شده است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم به آن بپردازیم. یخچال فریزرها در هر شکل و اندازه‌ای ارائه می‌شوند و هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. همانند خرید دیگر لوازم آشپزخانه، هنگام انتخاب یخچال فریزر نیز باید جوانب مختلفی را در نظر گرفت مانند بالا فریزر باشد یا پایین؟ در چه ابعادی باشد؟ دوقلو باشد یا ساید بای ساید؟
اگر شما هم می‌خواهید بدانید فرق یخچال ساید با دوقلو در چیست؟ باید بگوییم که یخچال دوقلو و ساید بای ساید هر دو از بهترین گزینه‌ها برای شما هستند. این دو در نگاه اول بسیار شبیه هم هستند، اما نزدیک به هم نیستند یعنی در مواردی با هم تفاوت دارند.
اگر می‌خواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید باید ابتدا هر یک از این دو گزینه را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید تا ببینید در چه مواردی در قیاس هستند. ما این کار را برای شما انجام داده‌ایم، فقط کافیست این مقاله را تا انتها و با دقت بخوانید. با ما باشید تا صاحب بهترین گزینه شوید.

آشنایی با یخچال ساید بای ساید

پیش از اینکه با تفاوت یخچال ساید بای ساید  با دوقلو آشنا شوید، بهتر است هر یک را به صورت جداگانه بشناسید. یخچال فریزر ساید بای ساید نوعی یخچال است که از دو بخش مجزا یکی یخچال و دیگری فریزر تشکیل شده است، اما بخش‌ها جدا از هم نیستند، یعنی در واقع بهم متصل یا چسبیده هستند. این مدل یکی از مطرح‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌ها در بازار یخچال است، زیرا از امکانات فوق پیشرفته و مدرنی ساخته شده است. به این ترتیب می‌تواند به تمام نیازهای هر خانه و آشپزخانه پاسخ مثبت بدهد.
یخچال‌های ساید بای ساید دارای رنگ‌بندی مختلف هستند، اما همانطور که می‌دانید رنگ یخچال در قیمت آن تاثیر دارد و اغلب رنگ‌های سیلور یا نقره‌ای از قیمت بالاتری به نسبت رنگ سفید برخوردار هستند. ال‌جی، سامسونگ، هیمالیا، هاردستو، پارس، هایسنس، اسنوا و همچنین دوو شرکت‌های تولید کننده ساید بای ساید در ایران هستند. در ادامه بیشتر با خصوصیات مثبت و منفی این نوع یخچال آشنا می‌شوید.

مزایای یخچال ساید بای ساید

در این بخش یخچال ساید بای ساید را از هر جهت مورد بررسی قرار داده‌ایم، تا مزایای آن را برای شما به دست آوریم. مزایا به شرح زیر هستند، آنها را با دقت بخوانید تا تفاوت یخچال ساید بای ساید با دوقلو را به خوبی متوجه شوید.
• ساید بای ساید از سیستم جریان هوا چندگانه برخوردار است. این سیستم، هوا را در تمام نقاط یخچال به صورت یکسان به جریان در می‌آورد و فضای داخلی یخچال را یکپارچه سرد می‌کند بنابراین تمام محتویات یخچال برای طولانی مدت سالم و تازه می‌مانند.
• ساید بای ساید از قابلیت تنظیم دمای داخلی یخچال، قفل کودک، تنظیمات یخساز و آبسردکن برخوردار است. این تنظیمات را می‌توان از طریق نمایشگر دیجیتالی که روی در یخچال تعبیه شده است اجرا کرد.
• داشتن سیستم خنک‌ کننده از دیگر مزایای یخچال ساید بای ساید است. این سیستم دما و رطوبت یخچال را به خوبی کنترل می‌کند.
• ساید بای ساید در بیشتر مدل‌های خود از یخساز و آبسردکن برخوردار است. آبسردکن این یخچال‌ها ممکن است دستی یا اتوماتیک باشد که در مدل اتوماتیک آب از طریق شلنگی که به آب شهری متصل شده است تامین می‌شود و در مدل دستی باید محفظه مناسب آب را که در فضای داخلی یخچال تعبیه شده است از آب پر کرد.
• این یخچال از یک سیستم بسیار ضروری و جذاب دیگر به نام سیستم سوپر کول برخوردار است. سوپر کول در مواقعی که غذای گرم داخل یخچال قرار داده می‌شود، از بالا رفتن دمای کلی یخچال جلوگیری کرده و به سرعت دما را به حالت اولیه خود باز می‌گرداند. این قابلیت در افزایش طول عمر دستگاه بسیار موثر است.
• در ساخت این یخچال از فیلترهای مختلفی به منظور از بین بردن هرگونه باکتری و بوی نامطبوع در تمام بخش‌های یخچال استفاده شده است.
• مهمترین و چشمگیرترین قابلیت ساید بای ساید سیستم vacuum fresh است. این سیستم در واقع نوعی محفظه جادویی در داخل یخچال است که می‌تواند محتویات خود را برای مدت طولانی تازه نگه دارد.
• ساید بای ساید در مدل‌های قدیمی‌تر و اولیه خود از دو در برخوردار است اما در حال حاضر، در طرح‌ها و مدل‌های متنوع‌تری عرضه می‌شود مانند سه در یا چهار در
• بیشتر یخچال‌های ساید از قابلیتی به نام«هوم بار» برخوردار هستند. این محفظه در قسمت داخلی درب یخچال قرار دارد اما در آن جدا از در اصلی یخچال است.

معایب یخچال ساید بای ساید

یخچال‌های ساید بای ساید نیز مانند هر لوازم جانبی دیگر، در کنار تمام خصوصیات مثبت خود از معایبی هم برخوردار هستند که پیش از خرید باید حتماً آنها را بشناسید. معایبی چون:
• از آنجایی که ساید بای ساید بر خلاف یخچال‌های دوقلو، هر دو طرفش بهم چسبیده‌اند وزن بسیار بالایی دارد و این از نظر کاربران بزرگتری عیب محسوب می‌شود چرا که آنها را با مشکل جابه جایی مواجه می‌کند.
• یخچال‌های بسیار پیشرفته ساید بای ساید از فیلترهای تصفیه آب برخوردار هستند. گرچه این یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود اما متاسفانه فیلترها باید هر شش ماه یکبار تعویض شوند که این هزینه‌های هنگفتی در بر می‌گیرد.
• یکی دیگر از معایب ساید بای ساید، ابعاد بزرگ آن است که باز هم افراد را هنگام جابه‌جایی یا قرار دادن آن در فضای آشپزخانه دچار دردسر می‌کند.

آشنایی با یخچال فریزر دوقلو

مزایای یخچال فریزر دوقلو

در این بخش برخی از مهمترین مزایای یخچال فریزر دوقلو را نام برده‌ایم تا راحتر بتوانید انتخاب کنید. مزایا شامل:
• جابجایی بسیار آسانتر از یخچال‌های ساید بای ساید
• قیمت مناسب‌تر از ساید بای ساید
• فریزر بزرگ با قفسه‌های جادار
• دارای دو موتور مجزا
• دوام و طول عمر طولانی
• قابلیت جدا کردن دو طرف از هم و قرار دادن آنها در مکان‌های مورد نظر
• مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت

معایب یخچال‌های دوقلو

یخچال‌های دوقلو با وجود تمام مزایای فوق‌العاده‌ای که دارند از معایبی هم برخوردارند که نیاز دانستیم شما را از وجود آنها مطلع کنیم. معایبی نظیر:
• از آنجایی که یخچال‌های دوقلو از دو موتور مجزا برخوردار هستند، بیشتر از یخچال‌های ساید بای ساید برق مصرف می‌کنند.
• این یخچال‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک اصلاً مناسب نیستند. گرچه می‌توان هر طرف را در مکانی مجزا قرار داد اما در هر صورت این بخش‌ها در کنار هم جلوه زیبایی دارند و این را نمی‌توان انکار کرد.
• یخچال دوقلو در طرح‌هایی بسیار ساده‌تر از ساید بای ساید تولید می‌شوند.

تفاوت یخچال ساید بای ساید با دوقلو

اگر همچنان در انتخاب خود تردید دارید و از خود می‌پرسید فرق یخچال ساید با دوقلو چیست؟ بیایید یکبار دیگر آنها با هم مقایسه کنیم.
• قیمت یخچال‌ دوقلو پایین‌تر از ساید بای ساید است.
• مصرف برق یخچال دوقلو خیلی بالاتر از ساید بای ساید است.
• از لحاظ امکانات، ساید بای ساید برنده است. ساید بای ساید از امکانات ویژه‌ای چون: قفل کودک، فیلتر آب، سیستم جریان هوا چندگانه، یخساز، صفحه نمایشگر دیجیتالی، هوم بار و… برخوردار است.
• از لحاظ ظرفیت و فضا، یخچال دوقلو برنده است. اگر همیشه با فضای کم یخچال فریزر خود روبرو هستید پس دوقلو برای شما مناسب‌تر است.
• از لحاظ زیبایی، یخچال ساید بای ساید برنده است. این یخچال هر ساله با طرح‌های زیباتری روی کار می‌آید.
• از لحاظ جابجایی دوقلو برنده است چرا که یخچال و فریزر آن از هم جدا هستند.
• از لحاظ رنگ، هر دو مدل یکسان هستند. سفید، مشکی و نقره‌ای رنگ‌بندی آنهاست.
• از لحاظ استفاده به صورت مجزا، دوقلو برنده است. به عنوان مثال می‌توان یکی را در اتاق و دیگری را در آشپزخانه قرار داد.
• از لحاظ سایز، ساید بای ساید برنده است. ساید بای ساید فضای کمتری از آشپزخانه اشغال می‌کند در حالی که دوقلو اصلاً مناسب فضاهای کوچک نیست. تفاوت یخچال ساید بای ساید با دوقلو در این مورد بسیار مهم شمرده می‌شود.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

چرا به تنظیم قرارداد سئو سایت نیاز داریم ؟

فرقی ندارد شما کارفرمایی هستید که به دنبال دریافت خدمات سئو است و یا متخصص سئو ، که ارائه دهنده خدمات بهینه سازی سایت است . وجود قرارداد سئو کتبی بین دو طرف می تواند تعیین کننده ضوابط و قوانین در طول مدت زمان همکاری باشد و از بروز چالش های بعدی جلوگیری کند .

بهتر است تمام جزئیات در قرداد ذکر شود تا در طول انجام پروژه سئو ، با مشکلات کم تری روبرو شوید . سئو وب سایت کاری زمان بر و تخصصی است و قرارداد سئو سایت باید توسط فردی متخصص و آگاه به قوانین نوشته شود . بهتر است از یک مشاور سئو کمک بگیرید و قبل از امضای آن ، قرارداد را بخوانید . پس از تنظیم قرارداد سئو سایت شما یک مدک قانونی و معتبر در دست دارید .

عنوان قرارداد با مشاوره سئو و مجری آن

در شروع قرارداد حتماً و الزاماً کلمه «قرارداد» را در عنوان ذکر کنید. در برخی مواقع مجری (متخصص و مشاور سئو ) یا کارفرما برای کاهش الزامات قانونی از کلماتی هم‌چون تفاهم یا توافق استفاده خواهند کرد. هر نوشته‌ای با هر عنوانی در دادگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد فقط میزان اعتبار نوشته متفاوت است. وقتی قرارداد در زیر مجموعۀ خدمات قرار می‌گیرد، مشمول مالیات، بیمه و طبیعتاً پیگیری‌های قضایی می‌شود.

 

طرفین قرارداد

در زمان شروع کار و برای عقد قرارداد حتماً اهلیت و اختیارات فرد مقابل را بررسی کنید. اگر قرارداد خود را با یکی از افراد متفرقه مجموعه ثبت کنید، قادر به پیگیری قرارداد خود نبوده و می‌توان گفت هزینه و وقت خود را هدر خواهید داد. بنابراین حتماً در بخش طرفین قرارداد اطلاعات فردی افراد حقیقی و اطلاعات مربوط به شرکت‌ها شامل نام، شماره شناسه ملی، شماره ثبت و اطلاعات صاحب امضای مجاز یا ” نماینده” در قرارداد قید شود. بنابراین بررسی اهلیت و اختیارات فرد حقیقی یا حقوقی و کسب اطمینان از موقعیت فرد و اعتبار امضای او در ساختار مجموعه از مهم‌ترین بخش‌های عقد قرارداد است که در زمان نیاز به گزارش مدیریتی سئو اهمیت آن پدیدار خواهد شد.

 

موضوع قرارداد

درج شفاف، واضح و دقیق انتظارات، تعهدات و خواست کارفرما از فرد حقیقی، حقوقی یا مشاور سئو در این بخش اهمیت دارد. از نوشتن موضوع چندکلمه‌ای اجتناب کنید و تمام موارد درخواستی خود را در این بخش بنویسید. ممکن است این بخش چندین خط و حتی صفحه باشد، بدون توجه به این موضوع تمام موضوع را با دقت و حوصله یادداشت کنید.

 

مدت یا زمان قرارداد با مجری و مشاوره سئو

در این بخش دو مدل فرآیند وجود دارد که بخش اول آن تحلیل تکنیکال، بررسی اشکالات فنی سایت و کی‌ورد ریسرچ بوده و زمان‌دار خواهد بود و بخش بعدی آن افزودن محتوا و ادامه کارهای روتین سایت به‌صورت ماهانه است. مدت زمان انجام هر بخش را تعیین کرده و با توجه به نیاز خود از مجری (متخصص و مشاور سئو) بخواهید زمان مشخصی را برای هر فعالیت معین کند. برای مثال تحلیل فنی باید در طی 2 الی 4 هفته انجام شود و زمان اجرای بخش روتین و ماهانه آن به‌مدت یک سال خواهد بود.

 

مبلغ قرارداد

مبلغ قرارداد برای بخش فنی و تحلیل تکنیکال، کی‌ورد ریسرچ با توجه به حوزه کاری را می‌توان یک عدد ثابت در نظر گرفت. بخش بعدی مبلغ قرارداد به‌صورت ماهانه و با توجه به حجم فعالیت انجام‌شده تعیین می‌شود. پس در بخش مبلغ دو شکل مبلغ ثابت و بخش متغیر وجود دارد که بخش متغیر با توجه به شکل فعالیت و تعهدات مجری در قرارداد سئو معین خواهد شد. فراموش نکنید که در قراردادهای سئو مانند سایر قراردادهای موجود (مثلاً خرید وسیله یا ملک) نمی‌توان شرایط ثابتی را تعیین کرده و بر طبق آن مبلغ مشخص کرد. سئو یک فرآیند کاملاً پویا و در حال تغییر است و به همین دلیل مبلغ آن نیز با توجه به عوامل مختلفی مثل تعداد محتوای نوشته شده و سایر مواد مشابه تعیین می‌شود. اما لازم است سقف مبلغ متغیر حتماً در قرارداد قید شود.

 

شروط و تعهدات

شروط و تعهدات به دو بخش تعهدات کارفرما و تعهدات مجری و مشاور سئو تقسیم می‌شود. تعهدات و شروط تنها برعهده یک طرف قرارداد نیست و در اغلب موارد شروط تعهدات در هم تنیده و وابسته به هر دو طرف قرارداد است. در این بخش باید یادآوری کنیم که سئو مجموعه‌ فعالیتی است که باید اجرا شود و در برخی مواقع بخشی از آن را کارفرما برعهده گرفته و سایر فعالیت‌ها را مجری قرارداد باید اجرا کند. بنابراین این بخش از قرارداد سئو به گروهی که انجام آن را برعهده گرفته است، بستگی مستقیمی دارد. مثلاً باید مشخص شود که رفع اشکالات تکنیکال که نقطۀ شروع اجرای قرارداد است، برعهده کدام یک از طرفین قرارداد خواهد بود. نکتۀ مهم این است که تا زمان اجرا نشدن این بخش، امکان اجرای قرارداد وجود ندارد و اگر بررسی و رفع اشکالات سایت در بخش اول و پیش از شروع قرارداد برعهدۀ کارفرما باشد، حتماً مدت زمان آن و جریمه‌ای برای دیرکرد این بخش (ترجیحاً به‌صورت روزانه) تعیین شود. دلیل تعیین جریمه دیرکرد افزایش حس مسئولیت تیم کارفرما و در نتیجه امکان شروع سریع‌تر کار مجری قرارداد است. در بخش تعهدات مجری و تیم مشاوره سئو نیز موارد خاصی وجود دارد که باید آن‌ها را مدنظر قرار دهیم. سئوی سایت شامل موارد بسیار زیاد و متنوعی همانند مباحث On Site و Off Site، تولید محتوا، گرافیک، اینفوگرافی، کی‌ورد ریسرچ و ده‌ها مورد دیگر است که باید در همان زمان معین شود که انجام آن‌ها برعهده چه کسی خواهد بود. اگر برعهدۀ متخصص یا مشاور سئو است، باید حتماً در قرارداد درج شده و باید مشخص شود که هزینۀ آن را چه کسی پرداخت خواهد کرد. اگر برعهدۀ کارفرما باشد، باید تعیین شود که چه تعداد عکس، محتوا و… در چه مدت زمانی تهیه خواهد شد و در صورت انجام ندادن آن چه عواقبی در انتظار کارفرما خواهد بود. تعیین این بخش‌ها، تعیین هزینه مربوط به آن‌ها و تعیین تمام جزئیات دیگر از مهم‌ترین بخش‌های نوشتن قرارداد سئو است و عدم توجه به آن‌ها باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای خواهد شد. KPI یا همان شاخص‌های کلیدی نیز در این بخش قرار خواهند گرفت. مواردی هم‌چون عدم استفاده از روش‌های Black Hat برای افزایش رتبه و بازدید سایت، بازۀ زمانی اجرای گزارش‌ها و سایر موارد مشابه دیگر جزو سنجه‌ها و شاخص‌های کلیدی بوده که باید در این بخش آن‌ها را بنویسید. یکی دیگر از بندهای مهم در این بخش، امضای بند عدم افشای اطلاعات از سوی مجری است که باید آن را مد نظر قرار دهید. در بند عدم همکاری، کارفرما تعیین می‌کند که مجری در یک مدت زمانی مشخص ( چند ماه یا چند سال) حق همکاری با رقبا را نخواهد داشت.

 

نحوۀ پرداخت

در این قسمت تاریخ، مبلغ و روش پرداخت باید مشخص شود. با توجه به اینکه دو شکل مبلغ ثابت و هزینۀ متغیر وجود دارد. باید مبلغ و روش پرداخت هر کدام به صورت مجزا مشخص شود.

 

تضمین‌ها

یکی از سوالات مهم این است که چه تضمینی برای انجام صحیح کارها از سوی مجری، مشاور سئو و متخصص سئو وجود دارد؟ در این مورد باید بگوییم توجه کنید که اجرای یک کار کامل و درست، یک بازی برد-برد برای هر دو طرف قراردادها خواهد بود. کارفرما می‌خواهد بیشترین میزان بازدید و ورودی را داشته باشد و مجری به یک رزومه قوی در حوزۀ کاری خود نیاز دارد. برخی کارفرماها از مجریان درخواست سفته به مبلغ 10 یا 20 درصد قرارداد را دارند یا از آن‌ها تضمین بانکی می‌خواهند. این کار کاملاً قانونی و مرسوم است و در سمت مقابل، مجری می‌تواند در عوض قبول یک تعهد سنگین، درخواست مبلغ بالاتری برای اجرای قرارداد داشته باشد که کاملاً منطقی و قابل درک است.

 

خسارات

توجه کنید که در بخش‌های مختلف، الزامات مختلفی برای هر کدام از طرفین وجود دارد. برای مثال اگر کارفرما به مجری و مشاور سئو تعهد داده که هر هفته تعداد مشخصی محتوای متنی برای سایت ارائه دهد و این تعهد را زیر پا گذاشته، مجری در این بخش باید میزان خسارت را تعیین کرده و از کارفرما جریمه آن را بگیرد. بخش خسارات یکی از مهم‌ترین بندهای قرارداد مدیریتی سئو است و نباید آن را دست کم گرفت. شاید در نگاه اول تصور کنید این موضوع به ضرر کارفرما است. باید بگوییم پرداخت خسارت ریالی باعث ایجاد تعهد بیشتر از سوی کارفرما خواهد شد و در نهایت برای افزایش موفقیت خود او کاربرد دارد. بنابراین اشاره به آن در قرارداد سئو واجب و ضروری است. نکتۀ مهم این است که میزان مبلغ برای جریمه‌های مختلف نیز باید در بخش خسارت قرارداد سئو ذکر شود. همین شرایط عیناً برای مجری یا نیز وجود دارد و در صورت عدم انجام هر کدام از وظایف خود، باید مبلغی را به‌عنوان خسارت به کارفرما بپردازد که شرایط آن را کمی پیش‌تر و در همین بخش شرح دادیم.

 

فورس ماژور یا حوادث قهریه

فورس ماژور یا موارد قهریه، حوادثی است که وقوع آن‌ها از اختیارات هر کدام از طرفین یعنی کارفرما و متخصص و مشاور سئو قرارداد خارج است. در این بخش مواردی هم‌چون بلایای طبیعی ذکر می‌شود، اما فراموش نکنید که با توجه به وضعیت خاص ایران، ممکن است اتفاقات گوناگونی رخ دهد که امکان عمل به تعهدات وجود نداشته باشد. این موارد را بررسی کرده و آن‌ها را به‌صورت کامل در نظر بگیرید. تعیین این موارد باعث می‌شود که در زمان‌ وقوع حوادث، مشکل موجود به‌سادگی با تفاهم هر دو طرف قرارداد حل شده و به حضور شخص سوم که معمولاً کارشناس تعیین‌شده از سوی دادگاه خواهد بود، نیازی نشود. مواردی مثل قطع اینترنت بین‌المللی، فیلترشدن سایت‌های گرفتن Back Link در رپورتاژ آگهی، بسته‌شدن سرور کارفرما و سایر موارد مشابه که اجرای قرارداد را به‌صورت کامل از بین می‌برد، جزو مصادیق فورس ماژور خواهد بود.

 

فسخ قرارداد

پیشنهاد ما به کارفرما این است که اجرای بند فسخ به‌راحتی، با تعیین جریمه و یا بازگرداندن پیش‌پرداخت‌ها از سوی مجری انجام شود. برای مثال اگر اجرای قرارداد در زمان بررسی تکنیکال بود؛ تنها با بازگرداندن تمام پیش‌پرداخت صورت گیرد و اگر در فرآیند اجرای پروژه بود، آن را به‌صورت بازه‌های چندماهه و با تعیین مبلغی خسارت، امکان فسخ قرارداد فراهم شود. قوانین و شرایط فسخ را با میزان مبلغ خسارت و تمام موارد مهم دیگر بنویسید. هرچند فراموش نکنید که در این بخش نباید مبلغ خیلی زیادی تعیین شود، انجام فرآیند سئو کار روتین و مشخصی است که می‌توان انجام آن را به‌راحتی به متخصص دیگری در این حوزه سپرد و ایجاد شرایط سخت و طاقت‌فرسا به ضرر هر دو طرف قرارداد خواهد بود.

 

ناظر قرارداد سئو

هر چند در ساختار رسمی قرارداد سئو فرد یا گروه ناظری وجود ندارد، اما توصیه می‌کنیم حتماً یک ناظر معتبر را تعیین کنید. اگر کارفرما به مباحث سئو و تمام جزئیات آن تسلط داشته باشد و به دلایل مختلفی مثل حجم زیاد کاری به استخدام مجری یا مشاور سئو نیاز داشته باشد، به حضور ناظر نیازی نیست. حالت دیگر این است که کارفرما هیچ دانشی نسبت به این حوزه و قوانین آن ندارد و مجری می‌تواند هرگونه فعالیتی را در این زمینه به‌عنوان کار نهایی ارائه دهد؛ در این حالت حضور ناظر و مشاور سئو ضروری و لازم است. در این‌جا می‌توان از تخصص و دانش افراد مطلع یا آژانس‌های نظارتی دیجیتال مارکتینگ مثل آژانس نظارتی منظم بهره برد. هرچند باید بگوییم حضور ناظر برای نظارت برعملکرد و مشاوره سئو در شرکت‌ها و سازمان‌های متوسط و بزرگ کاربرد دارد و استفاده از خدمات آن‌ها برای پروژه‌های شخصی و کوچک، صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

 

مرجع حل اختلاف، داوری و حکمیت

حتماً در قرارداد مدیریتی سئو باید مرجع حل اختلاف مشخص باشد. از درج عباراتی هم‌چون «درصورت بروز مشکل، نمایندگان مجری و کارفرما موضوع را بررسی کرده و در صورت عدم توافق، به دادگاه صالحه ارجاع خواهند داد» پرهیز کرده و چنین عبارتی را بنویسید: «درصورت بروز اختلاف بین مجری و کارفرما، طرفین موظف هستند ظرف یک هفته از اعلام اختلاف، موضوع را حل و فصل کرده و در صورت ناتوانی از انجام آن، آقا/خانم/آژانس ……. را به‌عنوان داور برگزیده و نظر نهایی او را می‌پذیرند». در بخش داور می‌توان از خدمات نهادها، موسسات یا افراد حقیقی استفاده کرد و تنها باید طرفین بر بی‌طرفی و البته توانایی داور توافق داشته باشند. نظر این داور «لازم الاجرا» بوده و در صورت عدم پذیرش هر کدام از طرفین، باید به دادگاه ارجاع داده شده و پس از صدور رأی، به‌ازای هر روز تاخیر اجرای حکم، فردی که رای داور تعیین‌شده را نپذیرفته، باید مبلغ مشخصی را به طرف دیگر قرارداد پرداخت کند. در این بخش ذکر کنید که هزینه وکیل و تمام خسارت‌های دیگر نیز برعهده طرفی است که رأی داور تعیین‌شده در قرارداد سئو را نپذیرفته است.

 

خاتمه قرارداد

در این بخش مشخص می‌کنیم در چه شرایطی و تا چه زمانی قرارداد خاتمه پیدا می‌کند. این قسمت ممکن است برحسب تاریخ مشخص و یا رسیدن به تارگتی مشخص باشد.

 

نسخه های قرارداد

در این قرارداد چند ماده، چند تبصره وجود دارد و چند نسخه از آن موجود است. نکتۀ مهم این است که فقط مندرجات تایپی قرارداد قابل قبول و ملاک طرفین است.

 

امضا قرارداد سئو

امضای قرارداد سئو شامل بخش‌های مختلف است. در بخش مهمی از آن باید مواردی هم‌چون نحوۀ ارتباط بین طرفین قرارداد را تعیین کنید. در این بخش باید بگویید که تنها راه ارتباط رسمی و قابل قبول محیطی مثل ایمیل خواهد بود و سایر موارد مثل شبکه‌های اجتماعی هیچ اعتباری نخواهند داشت. دریافت ایمیل نیز باید در یک بازۀ مشخص از سوی فرد مقابل تایید شود و تا زمان ارسال تاییدیه، قرارداد به‌حالت موقت متوقف خواهد شد. روش دیگر نیز این است که باید تعیین کنید که در هر ایمیل رسمی، رونوشتی به داور نیز ارسال خواهد شد و داور قرارداد، تاییدیه آن را معین می‌کند. جلسات بین کارفرما و مجری و مشاور سئوی قرارداد نیز باید با اطلاع قبلی هر دو گروه، ضبط شده و امکان ارائه آن به دادگاه وجود داشته باشد. در جلسه‌های حضوری نیز صورت‌جلسه باید از سوی طرفین امضا شود. در این بخش به‌صورت کلی باید تمام موارد الزام‌آور تعیین شده و همه آن موارد را به‌صورت دقیق و شفاف ذکر کنید. نکتۀ دیگر اینکه توجه کنید فردی که در حال امضای قرارداد است، به لحاظ حقوقی اجازه امضای این قراردادها را دارد یا خیر. بررسی این موضوع از طریق سایت‌های مجاز و یا با دریافت آگهی روزنامه رسمی شرکت امکان‌پذیر است.

 

پیوست‌ها

پیوست‌ها شامل موارد مهمی است که در این بخش آن‌ها را به‌اختصار مرور می‌کنیم: • درج کی‌وردها در پیوست صرف نظر از تعداد و میزان آن‌ها؛ • جایگاه فعلی سایت حتماً ذکر شده و اگر سایت جایگاهی نداشته باشد عدد 1000 باید درج شود؛ • میزان پاداش تعیین‌شده برای متخصص سئو در عوض اجرای یک فعالیت یا کسب موفقیت خاص؛ • نمونه گزارش مورد نیاز از سوی مجری برای کارفرما در بازه‌های مشخص. تمام نکات دیگر را می‌توانید در بخش پیوست‌ها درج کنید و از صحت انجام کارها اطمینان حاصل نمایید. فراموش نکنید به دلیل پیچیدگی و نامعین بودن سئو، هر گونه ابهامی در این زمینه، به ضرر کارفرما خواهد بود و داشتن یک قرارداد سئو شفاف و صریح، بهترین روش برای جلوگیری از این ضرر است.

 

یکی از خدمات آژانس نظارتی منظم، خدمات مشاوره سئو به کسب‌و‌کارهاست. در صورتی که لازم می‌دانید در طول مدت زمان قرارداد سئو، تیم مجری برای اجرای صحیح فرآیندهای سئو نیاز به نظارت یا مشاور سئو دارند، با ما تماس بگیرید. ما در آژانس منظم به عنوان مشاور سئو کسب‌و‌کار شما، آنالیز شرایط فعلی کسب‌و‌کار و رقبای شما را انجام می‌دهیم و با ارائۀ برنامه اجرایی تدوین شده و نظارت بر عملکرد تیم مجری از انجام صحیح فرآیندها مطمئن می‌شویم.

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

همهٔ ما ممکن است برای خودمان خیلی سریع و راحت‌تر خرید کنیم اما صحبت خرید برای کوچولوهایمان که می‌شود تا حدی سخت‌گیر می‌شویم. این اتفاق می‌تواند در خرید‌های اینترنتی مشکل‌تر هم باشد. شاید بخواهید برای صرفه‌جویی در وقت و راحتی بیشتر برخی از اقلام سیسمونی را اینترنتی انتخاب کنید اما برای این کار شک داشته باشید. در این مطلب می‌توانید با چند نکتهٔ خوب برای راه و روش خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد  آشنا شوید تا بتوانید یک خرید بهینه و اقتصادی داشته باشید.

مشخص کردن نیاز‌ها

تصمیم‌گیری از بین صدها کالای موجود در اینترنت که هر کدام پیشنهادهای ویژه‌ای برای شما دارد کار آسانی نیست. بهتر است نیازهای خودتان را برای خرید یک محصول مشخص کنید. در این صورت بعضی از کالاها از دایرۀ انتخاب شما خارج می‌شود و می‌توانید راحت‌تر تصمیم بگیرید. برای مثال اگر می‌خواهید با کودک خود به ورزش و پیاده‌روی بروید، شاید کالسکه‌های سنگین که قابلیت مانور خوبی ندارند به کارتان نیاید و بهتر باشد از بین کالسکه‌های مناسب‌تر جاگر یکی را انتخاب کنید.

انتخاب یک فروشگاه آنلاین مناسب

برای یک خرید آنلاین بهتر است به دنبال فروشگاه‌های معتبر باشید. پس از ورود به صفحهٔ مورد نظرتان، نماد اعتماد و پروانۀ کسب فروشگاه را پیدا کنید. درصورتی‌که فروشگاه فاقد این نمادها بود بهتر است از آنجا خرید نکنید. پشتیبانی آنلاین می‌تواند یک خرید موفق را برای شما آسان‌تر کند. ارسال به‌موقع محصولات نیز جزء ویژگی‌هایی خواهد بود که بهتر است فروشگاه منتخب شما داشته باشد.

خرید از بین گزینه‌های انتخابی موجود

در بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید در صفحۀ یک محصول با ویژگی‌های آن آشنا شوید. همچنین می‌توانید نظرات کاربران و امتیازاتی را که به آن محصول داده شده است ببینید. البته، توجه داشته باشید که ممکن است نیاز یک کاربر شبیه نیاز شما نباشد و تجربۀ متفاوتی از استفاده از یک محصول داشته باشد.

اگر تمایل به خرید محصولی داشتید اما هنوز تصمیم نگرفته‌اید بهتر است آن صفحه را بوک‌مارک یا ستاره‌دار کنید تا بعداً بتوانید آن را آسان‌تر پیدا کنید. پس از آنکه همۀ گزینه‌های مورد نظرتان را ستاره‌دار کردید، نوبت به انتخاب یکی از آنها می‌رسد. نیازهای خود را اولویت‌بندی کنید تا بتوانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید. در مرحله‌ای که بین چند گزینۀ نزدیک به هم مردد بودید، ممکن است تخفیف‌ها، شرایط فروش، ارسال رایگان و قیمت بتواند در یک انتخاب صحیح به شما کمک کند.

توجه به شرایط خرید و خدمات پس از فروش

بهتر است یک بار راهنمای خرید و استفاده از فروشگاه‌ آنلاین منتخبتان را مطالعه کنید و با شرایط مرجوع ‌‌کردن یک محصول نیز آشنا شوید. اگر کالای آسیب‌دیده یا تقلبی به دست شما رسید و یا مشخصات کالای ارسالی با کالای منتخب شما تفاوت داشت با پشتیبانی تماس بگیرید و کالا را برای بررسی به فروشگاه بازگردانید. هر فروشگاه قوانین خاصی برای پس گرفتن کالاهای خریداری‌شده دارد. همچنین بعضی از کالاها شامل قوانین مرجوع کردن نمی‌شود. بهتر است به محض دریافت کالا آن را در حضور نمایندۀ فروشگاه بررسی کنید و بعد تحویل بگیرید. برای مرجوع کردن کالای خریداری‌شده با پشتیبانی تماس بگیرید. بدون هماهنگی با پشتیبانی کالاها را برای فروشگاه ارسال نکنید. به خاطر داشته باشید فروشگاه‌ها مسئولیتی در قبال آسیبی که خودتان به کالا بزنید ندارند.

اگر محصولی که خریداری می‌کنید دارای گارانتی باشد، کارت گارانتی و فاکتور محصول را به خوبی نگهداری کنید تا در زمان نیاز بتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین از مخدوش کردن اجزای موجود روی کارت گارانتی نیز خودداری کنید.

  • paya marketing