هر انچه در منزل نیازدارید!

۱۹ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روپوش پزشکی و پرستاری، از پرکاربردترین البسه بیمارستانی هستند که به عنوان لباس فرم پرستاران و پزشکان شناخته می‌شوند. پرستاران، پزشکان و به طور کلی تمامی پرسنل مراکز درمانی، در محیطی پراز آلودگی و بیماری مشغول هستند و درصورتی که از خود در برابر آن‌ها محافظت نکنند، سلامتی خود و بیماران را به خطر خواهند انداخت. در این شرایط، استفاده از روپوش پزشکی و پرستاری، یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از نفوذ ویروس‌ها و آلودگی‌ها است. این دسته از لباس‌ها به دلیل شرایط خاص حاکم بر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، به نحوی طراحی و تولید شده‌اند که ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشند و بتوانند در برابر شست‌وشو و جذب آلودگی مقاومت مناسبی از خود نشان‌دهند. با توجه به موارد گفته شده؛ افرادی که به دنبال تهیه روپوش پزشکی و پرستاری هستند، قبل از خرید تلاش می‌کنند تا نسبت به ویژگی روپوش پزشکی شیک شناخت پیدا کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا با شرح روش های تشخیص روپوش با کیفیت، به شما کمک کنیم تا با شناخت ویژگی روپوش پزشکی و پرستاری خوب، روپوش مناسبی تهیه کنید. از آن‌جایی که روپوش پرستاری و پزشکی از نظر ویژگی‌ مشابه یک‌دیگر هستند، ویژگی‌ روپوش پرستاری خوب و ویژگی روپوش پزشکی خوب را باهم ذکر خواهیم کرد.

برای فروش عمده روپوش پزشکی در تهران  و در  بهترین تولیدی روپوش پزشکی د به فروشگاه دوخت یادگار مراجعه کنید 

ویژگی روپوش پرستاری خوب (ویژگی روپوش پزشکی خوب)

از آن‌جایی که این دسته از روپوش‌ها در محیط‌های بیمارستانی و پزشکی مملو از آلودگی و بیماری قرار دارند باید از نظر بهداشتی و پوششی، ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشند. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • مقاومت در برابر شست‌وشو

مقاومت در برابر شست‌وشو را شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی روپوش پرستاری خوب دانست. همانطور که گفتیم از آن‌جایی که از روپوش‌های پرستاری و پزشکی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استفاده می‌شود؛ بسیار حائز اهمیت است که این دسته از روپوش‌ها در برابر شست‌وشو مقاوم باشند و پس از شست‌وشو با مواد شوینده قوی؛ کیفیت و رنگ خود را از دست ندهند. البسه بیمارستانی برای مقاومت در برابر تغییر و از دست‌دادن رنگ، باید ضدآب ژاول باشند.

  • ایجاد تمایز میان کادر مراکز درمانی و مراجعین

روپوش‌های پزشکی و پرستاری، باید دارای طراحی و رنگ منحصربه‌فردی باشند که موجب تمایز آن‌ها از دیگر افراد حاضر در مراکز درمانی شود. این اتفاق موجب سهولت تشخیص پرستاران و پزشکان برای مراجعین می‌شود.

  • خنکی، سبکی و راحتی

شیفت‌های طولانی مدت پرستاران و پزشکان یکی از نکاتی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت. پرستاران و پزشکان باید روپوشی به تن داشته باشند که با توجه به فعالیت‌های فیزیکی آن‌ها، باعث عرق‌کردن آن‌ها نشود. یکی از مواردی که می‌تواند راحتی این افراد را در بر داشته باشد، استفاده از روپوشی است که آزادی عمل مناسبی به مصرف‌کننده آن بدهد. توجه به نکات کوچکی مانند قرار دادن جیب بر روی روپوش‌ها برای پرستاران و پزشکان که باید همواره برخی از وسایل و تجهیزات خاص را برای رسیدگی لحظه‌ای به بیماران به همراه داشته باشند؛ یکی از مواردی است که توجه به آن می‌تواند راحتی خاصی را برای آنان فراهم کند. 

تولید روپوش پزشکی

  • استفاده از پارچه مناسب در تولید

پارچه‌هایی که برای تولید روپوش پزشکی و پرستاری استفاده می‌شوند، معمولاً یکی از پارچه‌های تترون، ترگال ساده و ترگال کج‌راه هستند. این سه پارچه که هرکدام درصد ترکیب متفاوتی از نخ پنبه و پلی استر هستند که ما در مقاله‌ای جداگانه به پارچه روپوش پزشکی و پرستاری، پرداخته‌ایم. پارچه استفاده شده در تولید روپوش‌های پزشکی و پرستاری باید موجب احساس راحتی در لباس شوند. 

  • ضدحساسیت بودن

همانطور که ذکر کردیم کادر محترم درمان، ساعات کاری طولانی مدتی دارند و استفاده از روپوشی باکیفیت که راحتی خوبی در پی داشته باشد؛ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های روپوش پزشکی خوب است. یکی از روش های تشخیص روپوش با کیفیت نیز توجه به ضدحساسیت بودن روپوش است. روپوش‌هایی که در آن‌ها از پارچه تترون و ترگال کج‌راه استفاده شده، معمولاً ضدحساسیت هستند و مشکلی از این بابت برای افرادی که آن را به تن دارند، ایجاد نمی‌کنند.

  • توجه به سلیقه مصرف‌کننده

تمامی افراد زمانی یک لباس را خریداری می‌کنند که علاوه بر زیبا بودن لباس و نشست آن در تن، به طرح و رنگ آن نیز توجه می‌کنند. در رابطه با روپوش‌های بیمارستانی نیز، پرستاران و پزشکان علاقه دارند تا لباسی زیبا و مناسب به تن کنند تا همواره شیک به نظر برسند. درنتیجه ویژگی یک روپوش پزشکی خوب را می‌توان زیبایی در هنگام به تن کردن نیز، دانست.

  • داشتن ویژگی‌های بصری و جذابیت ظاهری

همواره گفته شده که روحیه، نقش به‌سزایی در مقابله با بیماری‌ها دارد. یکی از مواردی که می‌تواند موجب افزایش روحیه و ایجاد حس خوب در بیماران و مراجعین به مراکز درمانی شود، شیک و زیبا بودن محیط و البسه پرستاران و پزشکان است. برای مثال در مراکز درمان مختص کودکان، استفاده از روپوشی که دارای طرح و رنگ جذاب برای کودکان باشد، می‌تواند هم موجب احساس راحتی آن‌ها با کادر درمان و هم ایجاد حس مثبت در آن‌ها شود.

سخن آخر

برای افرادی که قصد خرید روپوش‌های بیمارستانی دارند؛ بسیار مهم است که نسبت به ویژگی روپوش پرستاری خوب (ویژگی روپوش پزشکی خوب) شناخت کافی داشته باشند و با استفاده از روش های تشخیص روپوش با کیفیت، بهترین و مناسب‌ترین روپوش را خریداری نمایند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 لذت خوردن کباب بیشتر می شود به خصوص اگر با داشتن تجهیزات مناسب افراد خودشان اقدام به آماده سازی این غذای لذیذ کنند، در این شرایط کرونایی اگر تجهیزات مناسب برای طبخ و آماده سازی غذاهای رستورانی را داشته و بتوانیم با رعایت نکات بهداشتی خودمان این غذاها را در خانه طبخ کنیم به سلامت خود و خانواده اهمیت داده و از گسترش این ویروس جلوگیری کرده ایم، شاید برای شما هم جالب باشد بدانید باربیکیو با کباب پز متفاوت است!!! بسیاری از افراد تصور می کنند باربیکو و کباب پز یک وسیله بوده و از تفاوت های آن خبر ندارند به همین دلیل ما در ادامه به تفاوت های باربیکیو و کباب پز پرداخته ایم.

تفاوت باربیکیو و کباب پز

باربیکیو در ابعاد 50، 60، 70، 80، 100 و 110 سانتی متری و انواع مختلف کابینت دار یا بدون کابینت تولید می شود، در برخی از باربیکیوها شعله ای در کنار این دستگاه تعبیه شده است و گروهی دیگر از این دستگاه بدون شعله می باشند. به طور کلی باربیکیو غذا را با سرعت آهسته تری آماده کرده و بسته به نوع آن برای طبخ غذا از گاز یا ذغال استفاده می شود، در این روش پخت و پز می توان انواع مواد خوراکی را بر روی میله ی فلزی باربیکیو قرار داد تا با حرارت غیر مستقیم به آرامی مغز پخت شوند.

از باربیکیو می توان برای آماده کردن انواع کباب گوشت و مرغ استفاده کرد حتی گیاهخواران و افرادی که رژیم غذایی دارند می توانند از باربیکیو گازی برای کبابی کردن انواع سبزیجات و ماهی استفاده کنند. از باربیکیو می توان در ویلا، باغ، بالکن منازل و حیاط استفاده کرد. برای آشنایی با انواع باربیکیو بهتر است مطلب کباب پز باربیکیو را مطالعه کنید.

کباب پزها نیز در انواع مختلف پایه دار، گازی، برقی، تابشی تولید می شوند، کباب پزها بر خلاف باربیکیو که از ورق گالوانیزه و رنگ کوره ای الکترواستاتیک یا استیل در ساخت آن ها استفاده می شد از جنس استیل ساخته می شوند، کباب پز دارای شیرهای صنعتی بوده و در ابعاد مختلف با پایه های فلزی ساخته می شوند. به طور کلی کباب پزها شکل سنتی تری داشته و می توان با کمک آن ها با سرعت بالا و حرارت زیاد کباب های خوشمزه ای آماده کرد.

همان طور که اشاره شد کباب پز گازی انواع مختلف دارد که برای آشنایی بیش تر با ویژگی های هر یک از انواع کباب پزها می توانید به صفحه کباب پز گازی مراجعه کنید.

کباب پز تابشی

کباب پز تابشی یکی از انواع کباب پزهای جدید بوده که به دلیل ویژگی ها و مزایا فراوان و مصرف کم انرژی مورد توجه بسیاری از رستوران داران قرار گرفته است. پخت یکنواخت کباب، سرعت بالای پخت، عدم نیاز به هود و پخت بدون دود از جمله اصلی ترین مزایای کباب پز تابشی می باشد.

در مقاله ی معرفی کباب پز تابشی به صورت کلی به ذکر تمامی ویژگی های این محصول پرداخته شده است، برای شناخت بهتر این محصول می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید. این نوع از کباب پز کاربرد فراوانی داشته و چون حرارت از بالا ساطع می شود چربی غذا بر روی شعله نریخته و ایجاد دود نخواهد کرد.

تمامی کباب پز و باربیکیوهای تولید شده توسط گروه صنعتی ابتکار استیل از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند نکته ی مثبت در تولیدات این گروه امکان سفارشی سازی محصولات می باشد به همین دلیل مشتری می تواند با توجه به ابعاد و مدل دلخواه سفارش ساخت محصول را بدهد.

انتخاب بهترین کباب پز و باربیکیو

اگر قصد خرید کباب پز یا باربیکیو را دارید با توجه به تنوع محصولات موجود شاید انتخاب بهترین آن ها کمی دشوار باشد اما بهتر است در زمان خرید این محصول توجه داشته باشید به چه منظوری می خواهید از این وسیله استفاده نمایید، از آن جایی که کباب پزها تجهیزات ساده تری هستند معمولا از آن ها در پخت و پزهای خانگی استفاده می شود و باربیکیوها به جهت طبخ انواع کباب در ویلا و باغ به کار گرفته می شوند. گازی یا ذغالی بودن محصول و ابعاد آن نیز از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن ها توجه داشته باشید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

لباس کار چیست و استفاده از آن چه اهمیتی دارد؟ در ابتدا لازم است بدانید که لباس فرم، نام دیگر لباس کار است. همچنین این وسیله یکی از انواع تجهیزات و ابزار ایمنی به شمار می آید. لباس کار ایمنی یکی از انواع وسایل حفاظتی است که در محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از لباس کار موجب انجام پذیری آسان تر کارها و حفظ ایمنی کاربران می شود. لباس کار نیز باتوجه به شرایط کاری و کاربرد افراد، در انواع گوناگونی تولید و ارائه می شود.

به طور کلی لباس کاری که از آن استفاده می کنید، باید با موقعیت حرفه ای شما تناسب داشته باشد. همچنین می توان گفت که لباس کار معرف جایگاه شغلی شما در محل کار است. از این رو استفاده از لباس کار ایمنی، موجب افزایش تأثیرگذاری شما در محیط شغلی می شود. بهره گیری از لباس کار، باعث می شود تا نیروهای کار در مشاغل از یکدیگر متمایز شوند. همچنین کارکنان و افراد متفرقه از یکدیگر تفکیک می شوند و نظم و آراستگی در محیط کار ایجاد می شود.

 

برای خرید عمده لباس کار به تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران مراجعه کنید !

 

ضرورت استفاده از لباس کار

همانطور که در ابتدا به این مطلب پرداخته شد، به منظور حفاظت از سلامت جسمی کاربران در محیط کار از لباس ایمنی استفاده می شود. معمولاً در محیط های شغلی متفاوت، از انواع لباس کار استفاده می شود. مجموعه های شغلی مانند اداره ها، کارخانه ها، مجموعه های پزشکی و درمانی، مدرسه ها، مراکز آتش نشانی و … از لباس کار استفاده می کنند.

احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده است که چرا باید لباس کار بپوشیم؟ در ادامه مقاله لباس کار چیست به مزایای استفاده از لباس کار ایمنی در مشاغل مختلف، خواهیم پرداخت.

  • حفظ جان افراد و کاهش آسیب دیدگی آنها از حوادث احتمالی
  • متمایز شدن نیروی کاری یک مجموعه از یکدیگر و افزایش راندمان کاری
  • واقف شدن بر موقعیت و جایگاه شغلی پرسنل در محیط کار

انواع لباس کار

همانطور که گفته شد، لباس کار باتوجه به محیط شغلی در انواع گوناگونی تولید می شود. در این بخش از مقاله لباس کار چیست قصد داریم تا شما را با انواع رایج لباس ایمنی کار نیز آشنا نماییم.

کاپشن  و شلوار

لباس کار کاپشن و شلوار همانطور که از نامش مشخص است از دو تکه شلوار و کاپشن تشکیل شده است. لباس کار دو تکه جیب های زیادی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. همچنین می توانید زیر این لباس کار، لباس دیگری نیز بپوشید. این لباس کار از پارچه ها و متریال های گوناگونی ساخته می شود. همچنین باتوجه به شغل مورد نظر می توان بر روی این لباس از نوارهای شبرنگ استفاده نمود.

می توان گفت که لباس کار مهندسی نام دیگر لباس کار دوتکه است. در دوخت لباس کار دوتکه از پارچه های پلی استر، پنبه، فلامنت و موارد دیگر پارچه استفاده می شود. لباس کارهایی که از جنس پلی استر پنبه ساخته می شوند، بسیار راحت و لطیف هستند. همچنین لازم به ذکر است که مهندسین به دلیل فعالیت بدنی کمتر، از لباس هایی که جنس پلی استر پنبه دارند، استفاده می کنند.

لباس کار یکسره

انواع لباس کار یکسره جزو پرکاربردترین انواع لباس های کار به شمار می آیند. استفاده از لباس کار یکسره زمانی کاربرد دارد که کاربر تحرک بالایی در محیط کار دارد. لباس کارهای یکسره علاوه بر کارایی بالا، از ظاهر زیبایی نیز برخوردار هستند. لباس کار خلبانی، لباس کار جوشکاری و لباس کار دوبنده از انواع لباس کار یکسره هستند. لباس کار دو بنده بالا تنه آزادی دارد و قدرت عملکرد شما را محدود نمی کند.

همچنین این لباس به عنوان لباس کار مکانیکی و استفاده در نجاری ها نیز کاربرد دارد. پارچه لباس کار یکسره می تواند از جنس های کتان، پلی استر، فلامنت، پنبه و موارد دیگر باشد. انواع لباس کار یکسره با رنگ ها و پارچه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. لباس کار دوبنده نیز در قسمت بالا تنه از جیب هایی برخوردار است که می توانید ابزارآلات مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.

لباس کار آستین دار

لباس کار خلبانی یا لباس فرم آستین دار کل بدن کاربران را تحت پوشش قرار می دهد. استفاده از لباس کار خلبانی از نفوذ هرگونه مواد مانند آب، روغن، اسید، مواد شیمیایی و دیگر ماده ها به پوست بدن جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار از بالاترین سطح ایمنی در مشاغل مختلف برخوردار است.

لباس کار جوشکاری

جوشکاری یکی از مشاغلی است که می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد کند. از این رو نکات ایمنی به صورت کامل باید در این حرفه رعایت شود. لباس ایمنی جوشکاری یکی از انواع لباس کار یکسره است که با نام لباس کار سرهمی جوشکاری شناخته شده است. جنس لباس کار جوشکاری معمولاً از متریال کتان است که مقاومت بالایی در برابر جرقه های جوشکاری دارد.

انواع لباس کار جوشکاری جنس بسیار ضخیمی دارند و معمولاً در رنگ های قرمز تولید می شوند. لازم به ذکر است که لباس کار لی در دسته بندی لباس کار جوشکاری قرار می گیرد.

روپوش و پیشبند کار

روپوش های کار یکی از پرمصرف ترین انواع لباس کارهای ایمنی هستند. در مجموعه هایی مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، هتل ها و … از انواع روپوش استفاده می شود. استفاده از روپوش بر ایجاد نظم و یکدستی میان پرسنل، کمک به سزایی می کند. روپوش ها ظاهری شبیه به یکدیگر دارند و از تفاوت های اصلی آنها می توان به جای قرار گیری جیب و دکمه ها، رنگ لباس و … اشاره نمود.

این نوع از لباس فرم کار نیز باتوجه به محیط شغلی، در جنس های ترگال پنبه، تترون و دیگر متریال ها تولید می شود. از مزایای استفاده از روپوش می توان از مقاومت زیاد در برابر شست و شو نام برد.

پیش بند ها نیز معمولاً جهت استفاده در مصارف آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار به همراه کلاه آشپزی ارائه می شود.

لباس کار مهندسی

در این قسمت از مقاله لباس کار چیست به بررسی لباس مهندسی خواهیم پرداخت. احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده است که لباس کار مهندسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که در قسمت بررسی لباس کار دوتکه به این موضوع پرداختیم، لباس کار مهندسی نیز شامل دوتکه کاپشن و شلوار است. این لباس نیز با جنس پلی استر پنبه ای تولید می شود.

لباس کار نقاشی

همانطور که می دانید موادی مانند رنگ و چسب و موارد مشابه، مانند از بین رفتن شکل ظاهری لباس و پوسیدگی الیاف آن می شود. از این رو لباس کار یکبار مصرف گزینه مناسبی برای استفاده برای نقاش ها محسوب می شود. لباس کار یکسره ظاهری یکسره دارد و به طور کامل قسمت های سرو گردن تا کفش ها را پوشش می دهد. لباس کارهای نقاشی بافت ریزی دارند و رنگ آنها معمولاً سفید است.لازم به ذکر است که سایز لباس کار یکبار مصرف به صورت فری یا تک سایز است.

لباس کار خدماتی

لباس کار کارگری یا خدماتی از دیگر انواع پر مصرف لباس ایمنی محسوب می شود. در ابتدا لازم است بدانید که بلوز و شلوار دکمه دار و کاپشن و شلوار زیپی از انواع لباس کار خدماتی به شمار می آیند. همچنین از لباس کار ارزان قیمت می توان به لباس کار کارگری یا خدماتی اشاره نمود. این نوع از لباس های کار به دلیل ترکیب رنگ کمتر نسبت به انواع لباس کار، از قیمت پایینی برخوردار هستند.

 

انواع لباس کار

همانطور که گفته شد، لباس کار باتوجه به محیط شغلی در انواع گوناگونی تولید می شود. در این بخش از مقاله لباس کار چیست قصد داریم تا شما را با انواع رایج لباس ایمنی کار نیز آشنا نماییم.

کاپشن  و شلوار

لباس کار کاپشن و شلوار همانطور که از نامش مشخص است از دو تکه شلوار و کاپشن تشکیل شده است. لباس کار دو تکه جیب های زیادی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. همچنین می توانید زیر این لباس کار، لباس دیگری نیز بپوشید. این لباس کار از پارچه ها و متریال های گوناگونی ساخته می شود. همچنین باتوجه به شغل مورد نظر می توان بر روی این لباس از نوارهای شبرنگ استفاده نمود.

می توان گفت که لباس کار مهندسی نام دیگر لباس کار دوتکه است. در دوخت لباس کار دوتکه از پارچه های پلی استر، پنبه، فلامنت و موارد دیگر پارچه استفاده می شود. لباس کارهایی که از جنس پلی استر پنبه ساخته می شوند، بسیار راحت و لطیف هستند. همچنین لازم به ذکر است که مهندسین به دلیل فعالیت بدنی کمتر، از لباس هایی که جنس پلی استر پنبه دارند، استفاده می کنند.

لباس کار یکسره

انواع لباس کار یکسره جزو پرکاربردترین انواع لباس های کار به شمار می آیند. استفاده از لباس کار یکسره زمانی کاربرد دارد که کاربر تحرک بالایی در محیط کار دارد. لباس کارهای یکسره علاوه بر کارایی بالا، از ظاهر زیبایی نیز برخوردار هستند. لباس کار خلبانی، لباس کار جوشکاری و لباس کار دوبنده از انواع لباس کار یکسره هستند. لباس کار دو بنده بالا تنه آزادی دارد و قدرت عملکرد شما را محدود نمی کند.

همچنین این لباس به عنوان لباس کار مکانیکی و استفاده در نجاری ها نیز کاربرد دارد. پارچه لباس کار یکسره می تواند از جنس های کتان، پلی استر، فلامنت، پنبه و موارد دیگر باشد. انواع لباس کار یکسره با رنگ ها و پارچه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. لباس کار دوبنده نیز در قسمت بالا تنه از جیب هایی برخوردار است که می توانید ابزارآلات مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.

لباس کار آستین دار

لباس کار خلبانی یا لباس فرم آستین دار کل بدن کاربران را تحت پوشش قرار می دهد. استفاده از لباس کار خلبانی از نفوذ هرگونه مواد مانند آب، روغن، اسید، مواد شیمیایی و دیگر ماده ها به پوست بدن جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار از بالاترین سطح ایمنی در مشاغل مختلف برخوردار است.

لباس کار جوشکاری

جوشکاری یکی از مشاغلی است که می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد کند. از این رو نکات ایمنی به صورت کامل باید در این حرفه رعایت شود. لباس ایمنی جوشکاری یکی از انواع لباس کار یکسره است که با نام لباس کار سرهمی جوشکاری شناخته شده است. جنس لباس کار جوشکاری معمولاً از متریال کتان است که مقاومت بالایی در برابر جرقه های جوشکاری دارد.

انواع لباس کار جوشکاری جنس بسیار ضخیمی دارند و معمولاً در رنگ های قرمز تولید می شوند. لازم به ذکر است که لباس کار لی در دسته بندی لباس کار جوشکاری قرار می گیرد.

روپوش و پیشبند کار

روپوش های کار یکی از پرمصرف ترین انواع لباس کارهای ایمنی هستند. در مجموعه هایی مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، هتل ها و … از انواع روپوش استفاده می شود. استفاده از روپوش بر ایجاد نظم و یکدستی میان پرسنل، کمک به سزایی می کند. روپوش ها ظاهری شبیه به یکدیگر دارند و از تفاوت های اصلی آنها می توان به جای قرار گیری جیب و دکمه ها، رنگ لباس و … اشاره نمود.

این نوع از لباس فرم کار نیز باتوجه به محیط شغلی، در جنس های ترگال پنبه، تترون و دیگر متریال ها تولید می شود. از مزایای استفاده از روپوش می توان از مقاومت زیاد در برابر شست و شو نام برد.

پیش بند ها نیز معمولاً جهت استفاده در مصارف آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار به همراه کلاه آشپزی ارائه می شود.

لباس کار مهندسی

در این قسمت از مقاله لباس کار چیست به بررسی لباس مهندسی خواهیم پرداخت. احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده است که لباس کار مهندسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که در قسمت بررسی لباس کار دوتکه به این موضوع پرداختیم، لباس کار مهندسی نیز شامل دوتکه کاپشن و شلوار است. این لباس نیز با جنس پلی استر پنبه ای تولید می شود.

لباس کار نقاشی

همانطور که می دانید موادی مانند رنگ و چسب و موارد مشابه، مانند از بین رفتن شکل ظاهری لباس و پوسیدگی الیاف آن می شود. از این رو لباس کار یکبار مصرف گزینه مناسبی برای استفاده برای نقاش ها محسوب می شود. لباس کار یکسره ظاهری یکسره دارد و به طور کامل قسمت های سرو گردن تا کفش ها را پوشش می دهد. لباس کارهای نقاشی بافت ریزی دارند و رنگ آنها معمولاً سفید است.لازم به ذکر است که سایز لباس کار یکبار مصرف به صورت فری یا تک سایز است.

لباس کار خدماتی

لباس کار کارگری یا خدماتی از دیگر انواع پر مصرف لباس ایمنی محسوب می شود. در ابتدا لازم است بدانید که بلوز و شلوار دکمه دار و کاپشن و شلوار زیپی از انواع لباس کار خدماتی به شمار می آیند. همچنین از لباس کار ارزان قیمت می توان به لباس کار کارگری یا خدماتی اشاره نمود. این نوع از لباس های کار به دلیل ترکیب رنگ کمتر نسبت به انواع لباس کار، از قیمت پایینی برخوردار هستند.

مشخصات لباس کار

در این بخش از مطلب لباس کار چیست به ویژگی های لباس کار حرفه ای خواهیم پرداخت.

  • یک لباس کار مناسب اندازه و تناسب کاملی با سایز شما دارد.
  • اگر در شرایط شغلی قرار دارید که آستین های شما نباید درگیر کار شود، لباس کار آستین کوتاه گزینه مناسبی است. همچنین لباسی را انتخاب نمایید تا مجبور نشوید آستین های آن را بالا بزنید.
  • همچنین افرادی که در محیط کاری خود با حرارت در ارتباط هستند، مانند آتش نشان ها باید از لباس ضد حریق استفاده نمایند. لازم است بدانید که تجهیزات آتش نشانی مانند کلاه آتش نشانی، دستکش و کفش ایمنی نیز شامل لباس کار آتش نشانی می شوند.
  • همچنین لباس افرادی که در محیط شغلی خود از ماشین آلات صنعتی استفاده می کنند، باید به صورت یکپارچه باشد و هیچگونه پارگی نداشته باشد.
  • افرادی که در محل کار خود با مواد آتش زا و گرد و غبار نیز برخورد دارند، باید از لباس کاری استفاده کنند که فاقد جیب و چین و چروک باشد. همچنین ممکن است این مواد مضر در جیب یا لبه چروک های لباس باقی بماند و موجب مسمومیت افراد بشود.
  • در فصل های سرد باید از لباس کاری استفاده شود که آستر پشمی دارد. همچنین در محیط های بارانی نیز باید لباس کاری را استفاده نمایید که کلاه داشته باشد.
  • از آخرین نکته و خصوصیات لباس کار می توان به درج لگو بر روی آن اشاره نمود. کارفرمایان می توانند آرم لگو یا شرکت مربوطه را بر روی لباس کارکنان درج نمایند. لازم به ذکر است که بهترین قسمت برای درج آرم شرکت یا کارگاه مربوطه، در سمت راست و بالای جیب است.

 

استفاده از لباس ایمنی در چه مشاغلی ضروری است؟

در بخش های پیشین مطلب لباس کار چیست به انواع این محصول و کاربردهای آن پرداختیم. لباس های فرم جزوی از وسیله های ایمنی هستند. از این رو در مشاغلی که احتمال آسیب دیدن بدن وجود دارد، باید از لباس کار متناسب استفاده شود. انواع لباس فرم در مشاغل مختفی مانند جوشکاری، کارگران ساختمان، کار در صنایع فولاد، کارکنان شهرداری، پزشکان، کار در کوره ها و دیگر شغل هایی که امکان آسیب دیدن بدن افراد بالا می رود بسیار کاربردی است.

همچنین افرادی که در معرض برخوردر اشعه ها قرار دارند، باید از لباس ایمنی مناسبی استفاده کنند. کارکنان مشاغلی مانند رادیولوژی و نیروگاه های هسته و دیگر موارد نیز جزو این دسته هستند. دیگر افرادی که باید از لباس ایمنی کار استفاده نمایند، آتش نشان ها و کسانی هستند که در سردخانه ها کار می کنند. به عبارتی افرادی که در محیط کار خود با گرما یا سرمای شدید مواجه می شوند نیز باید از لباس کار متناسب با شغل خود استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که لباس کار با پارچه PVC یا ضد حریق نیز از انواع کاربردی این محصول به شمار می آید که در برابر گرمای زیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تولیدی لباس کار دوخت یادگار

انواع استاندارد لباس کار

همانطور که می دانید لباس های کار باید طبق استانداردهای لازم تولید شوند. به طور مثال لباس کار عایق جریان برق و لباس کار ضد آب هر یک از استانداردهای جداگانه ای برخوردار هستند. در این بخش از مقاله لباس کار چیست به استانداردهای لازم که در تولید لباس کار تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت.

  • استاندارد EN ISO ۲۰۴۷۱: این استاندارد مختص به لباس هایی است که باید در شب قابل رویت باشند. در نتیجه استفاده از لباس هایی که از استاندارد EN ISO ۲۰۴۷۱ برخوردار هستند، برای کار در شب کاربردی است.
  • استاندارد HSE: جنس پارچه، دوام پارچه و همچنین دوخت آن به این استاندارد مربوط می شود.
  • استاندارد EN ISO ۱۵۷۹۷: این استاندارد نشان دهنده میزان مقاومت لباس کار در برابر شست و شوهای صنعتی و مدت زمان خشک شدن است.
  • استاندارد EN ISO ۱۱۶۱۱: این استاندارد نیز میزان مقاومت لباس در برابر آتش و جرقه های ناشی از جوشکاری را نشان می دهد.
  • استاندارد EN ISO ۱۱۶۱۲: این استاندارد مقاومت لباس کار را در برابر آتش و حرارت نشان می دهد.
  • استاندارد EN ۳۴۲: بهره مندی لباس کار از این استاندارد، نشان دهنده مقاومت محصول در برابر سرما است.
  • استاندارد EN ۳۴۳: این استاندارد نیز در مقابل شرایط آب و هوایی از کارکنان محافظت می کند. لباس هایی که از این استاندارد برخوردار است، زیاد عرق نمی کنند.
  • استاندارد UV Standard ۸۰۱: این استاندارد لباس های ایمنی نیز در برابر اشعه های مضر از افراد محافظت می کند.
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 

فروش اقساطی سایپا یکی از گزینه‌های جذاب برای افرادی است که به دنبال یک خودروی با کیفیت و مقرون به صرفه می‌باشند. در این مقاله، به بررسی این فرصت فوق‌العاده برای خرید خودروی سایپا به صورت اقساطی می‌پردازیم. با ما همراه شوید و اطلاعات جامعی در مورد فروش اقساطی سایپا را کسب کنید. استفاده از خودرو در زندگی روزمره امری ضروری و بسیار مهم است. اما برای بسیاری از مردم، خرید یک خودروی جدید یا حتی دست دوم از نظر مالی چالش‌هایی ایجاد می‌کند. از طرفی، برخی از ما ممکن است به دنبال راهی برای داشتن خودرویی مطابق با بودجه‌ی خود باشیم. در این مقاله، به موضوع “فروش اقساطی سایپا تحویل فوری” پرداخته و این فرصت بی‌نظیر را برای خریداران معرفی خواهیم کرد. شرکت سایپا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران است و خودروهایی با کیفیت بالا و هزینه مناسب تولید می‌کند.

فروش اقساطی سایپا: یک فرصت فوق‌العاده

مزایای خرید اقساطی

خرید اقساطی خودروی سایپا تحویل فوری دارای مزایای بسیاری است. این روش خرید به افراد این امکان را می‌دهد تا به سادگی و بدون نیاز به پرداخت یکجا، خودروی مورد نظر خود را تهیه کنند. این اقساط معمولاً به صورت ماهیانه تعیین می‌شوند و باعث می‌شود تا برای افرادی که نمی‌توانند یک مبلغ بزرگ را به صورت نقدی پرداخت کنند، فرصتی فوق‌العاده برای خرید خودرو ایجاد شود.

هزینه‌های پایین‌تر نسبت به خودروهای وارداتی

تعمیر و نگهداری آسان

تنوع در مدل‌ها و طراحی‌ها

انتخاب مدل مورد نظر

با فروش اقساطی سایپا، شما می‌توانید از بین مدل‌ها و نسخه‌های مختلف انتخاب کنید. این امکان به شما این فرصت را می‌دهد تا خودرویی را با ویژگی‌ها و امکانات دقیقی که به دنبال آن هستید، انتخاب کنید. به این ترتیب، خرید اقساطی سایپا به شما این امکان را می‌دهد تا خودرویی با تجهیزات و امکانات دلخواه خود را داشته باشید.

مزایای خرید اقساطی سایپا

تخفیفات و پیشنهادات ویژه

فروشندگان خودروهای سایپا معمولاً تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای برای خرید اقساطی ارائه می‌دهند. این تخفیفات می‌توانند شامل کاهش بهای پیش پرداخت یا تخفیفات به میزان مشخصی بر روی مبلغ کل خودرو باشند. این به شما این امکان را می‌دهد تا با خرید اقساطی، به صورت اقتصادی‌تری خودروی سایپا را تهیه کنید.

امکانات پس از فروش

یکی دیگر از مزایای خرید اقساطی سایپا، امکانات پس از فروش است. بعد از خرید خودرو، شما از خدمات پس از فروش سایپا بهره‌مند می‌شوید. این شامل خدمات تعمیر و نگهداری منظم، تعویض قطعات و همچنین خدمات راهنمایی و مشاوره برای مسائل مرتبط با خودرو می‌شود. این امکان به شما اطمینان می‌دهد که خودرویتان همواره در وضعیت عالی خواهد بود.

کاهش فشار مالی: خرید خودرو با پرداخت اقساط کمک به کاهش فشار مالی خریدار می‌کند.

دسترسی آسان‌تر: برای بسیاری از افراد، داشتن مقدار بزرگی پول برای پرداخت نقدی خودرو ممکن نیست. اقساط این امکان را فراهم می‌کنند که به راحتی خودروی خواسته‌شده را تهیه کنند.

نتیجه‌گیری

فروش اقساطی سایپا یک فرصت فوق‌العاده برای خرید خودروی مورد نظرتان است. این روش خرید، امکانات بسیاری از جمله تنوع مدل‌ها، تخفیفات ویژه، و خدمات پس از فروش را به شما ارائه می‌دهد. به این ترتیب، شما می‌توانید به سادگی و با قسط‌های ماهیانه مناسب خودروی سایپا را تهیه کنید و لذت رانندگی با کیفیت را تجربه کنید. فروش اقساطی سایپا تحویل فوری یک فرصت فوق‌العاده برای داشتن خودروی رویایی با هزینه مناسب و در دسترسی سریع است. این روش به شما امکان می‌دهد که به راحتی به خودرویی با کیفیت دست پیدا کنید و از زندگی با آن لذت ببرید.

1. آیا باید اقساط را به صورت ماهیانه یا سالیانه پرداخت کنم؟

شما می‌توانید شیوه پرداخت اقساط را بر اساس توافق خود انتخاب کنید. معمولاً اقساط ماهیانه ترجیح داده می‌شوند.

2. آیا می‌توانم در صورت نیاز خودرو را ارتقاء دهم؟

بله، برخی از شرایط اقساطی این امکان را فراهم می‌کنند که در طول مدت اقساط، خودرو را ارتقاء دهید.

3. چقدر زمان طول می‌کشد تا خودرو را تحویل بگیرم؟

معمولاً پس از تایید معامله، خودرو در مدت کوتاهی به شما تحویل داده می‌شود.

4. آیا اقساط سایپا تحویل فوری با سفته یا ضمانتنامه تضمین می‌شود؟

بله، معمولاً اقساط با سفته یا ضمانتنامه تأمین می‌شوند.

5. آیا باید پیش‌پرداختی انجام دهم؟

پیش‌پرداخت بستگی به شرایط معامله دارد، اما برخی از مدل‌ها بدون پیش‌پرداخت نیز در دسترس هستند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

مقدمه

آتشدان، یک واژه که در ذهن همگان تصاویری از گرمای خفقان‌آور و نوری دل‌انگیز می‌آورد. این وسیله قدیمی به مرور زمان تکامل یافته و در انواع مختلف در جهان به کار رفته است. در این مقاله، ما به بررسی تاریخچه، انواع مختلف، و کاربردهای متعدد آتشدان خواهیم پرداخت. همچنین به نحوه‌ی تأثیرگذاری آتشدان در زندگی ما و جایگاهش در فرهنگ‌ها خواهیم پرداخت.

تاریخچه آتشدان

از آغاز تا امروز

آتشدان به عنوان یکی از اولین اختراعات انسانی محسوب می‌شود. از زمان‌های قدیم، انسان‌ها از آتشدان برای گرمایی در سرما و نور در تاریکی استفاده می‌کردند. این ابزار ابتدا از مواد چوبی و سنگی ساخته می‌شد، اما با پیشرفت فناوری، آتشدان‌های مدرن با طراحی‌ها و مواد متنوع تر ظاهر شدند.

تکنولوژی‌های نوین در آتشدان

با پیشرفت فناوری، آتشدان‌ها به شکل‌های مختلفی تغییر کردند. آتشدان‌های برقی، گازی و حتی هوش مصنوعی امروزی به افزایش راحتی و کارایی آتشدان کمک کرده‌اند. این تکنولوژی‌ها به ما امکان می‌دهند تا تجربه‌هایی منحصر به فرد از نور و گرما را تجربه کنیم.

انواع آتشدان

آتشدان‌های معمولی

آتشدان‌های معمولی، همان آتشدان‌های سنتی با مشعل و چراغ معمولی هستند. آن‌ها عمدتاً برای روشنایی استفاده می‌شوند و در انواع مختلف طراحی و ابعاد موجودند.

آتشدان‌های گازی

آتشدان‌های گازی از گازهای مختلفی مثل پروپان، بوتان و نفت مایع به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کنند. آن‌ها با قدرت بالا و کنترل آسان از محبوبیت بالایی برخوردارند.

کاربردهای آتشدان

در داخل خانه

آتشدان‌ها در داخل خانه برای گرمایی راحت و نورپردازی استفاده می‌شوند. آتشدان‌های الکتریکی مدرن حتی امکان تنظیم دما را نیز دارند.

در کمپینگ

آتشدان‌ها در کمپینگ و فعالیت‌های بیرون از منزل بسیار مفیدند. آتشدان‌های قابل حمل با گاز به عنوان سوخت، به کمپینگ‌ها راحتی و امنیت می‌بخشند.

آتشدان در فرهنگ‌ها

آتشدان در تمدن‌ها و فرهنگ‌های مختلف به عنوان نمادهایی از گرمایی و نورپردازی شناخته شده‌اند. در جشن‌ها و مراسم مختلف، آتشدان‌ها به عنوان نمادهای اهمیت و روشنایی به کار می‌روند.

نتیجه‌گیری

آتشدان‌ها نه تنها وسیله‌ای برای ایجاد نور و گرما هستند بلکه نمادی از فرهنگ و تاریخ همین انسان‌ها نیز می‌شوند. از آغاز زمان تا امروز، این وسیله جذاب و کارآمد همچنان در زندگی ما حضور دارد.

پرسش‌های متداول

آیا آتشدان‌های گازی به محیط زیست آسیب می‌زنند؟

چگونه آتشدان را به ایمنی استفاده کنیم؟

آیا آتشدان‌ها در مراسم دینی نقش می‌بازند؟

چه تاریخی پشت آتشدان داریم؟

چگونه یک آتشدان مدرن انتخاب کنیم؟

با مطالعه این مقاله، شما به دنیای جذاب و تاریخی آتشدان‌ها نزدیک‌تر خواهید شد. برای مطالعه اطلاعات بیشتر درباره روند ساخت آتشدان به سایت ویلاسازه مراجعه کنید.

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

لباس کار چیست و استفاده از آن چه اهمیتی دارد؟ در ابتدا لازم است بدانید که لباس فرم، نام دیگر لباس کار است. همچنین این وسیله یکی از انواع تجهیزات و ابزار ایمنی به شمار می آید. لباس کار ایمنی یکی از انواع وسایل حفاظتی است که در محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از لباس کار موجب انجام پذیری آسان تر کارها و حفظ ایمنی کاربران می شود. لباس کار نیز باتوجه به شرایط کاری و کاربرد افراد، در انواع گوناگونی تولید و ارائه می شود.

به طور کلی لباس کاری که از آن استفاده می کنید، باید با موقعیت حرفه ای شما تناسب داشته باشد. همچنین می توان گفت که لباس کار معرف جایگاه شغلی شما در محل کار است. از این رو استفاده از لباس کار ایمنی، موجب افزایش تأثیرگذاری شما در محیط شغلی می شود. بهره گیری از لباس کار، باعث می شود تا نیروهای کار در مشاغل از یکدیگر متمایز شوند. همچنین کارکنان و افراد متفرقه از یکدیگر تفکیک می شوند و نظم و آراستگی در محیط کار ایجاد می شود.

دوخت یادگار ؛ مرکز تولیدی لباس کار در تهران است که آماده دریافت سفارش آنلاین دوخت انواع لباس کار می باشد .برای خرید لباس کار عمده با دوخت یادگار در ارتباط باشید :

09199176576

 

02156620989

 

ضرورت استفاده از لباس کار

همانطور که در ابتدا به این مطلب پرداخته شد، به منظور حفاظت از سلامت جسمی کاربران در محیط کار از لباس ایمنی استفاده می شود. معمولاً در محیط های شغلی متفاوت، از انواع لباس کار استفاده می شود. مجموعه های شغلی مانند اداره ها، کارخانه ها، مجموعه های پزشکی و درمانی، مدرسه ها، مراکز آتش نشانی و … از لباس کار استفاده می کنند.

احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده است که چرا باید لباس کار بپوشیم؟ در ادامه مقاله لباس کار چیست به مزایای استفاده از لباس کار ایمنی در مشاغل مختلف، خواهیم پرداخت.

  • حفظ جان افراد و کاهش آسیب دیدگی آنها از حوادث احتمالی
  • متمایز شدن نیروی کاری یک مجموعه از یکدیگر و افزایش راندمان کاری
  • واقف شدن بر موقعیت و جایگاه شغلی پرسنل در محیط کار

 

انواع لباس کار

همانطور که گفته شد، لباس کار باتوجه به محیط شغلی در انواع گوناگونی تولید می شود. در این بخش از مقاله لباس کار چیست قصد داریم تا شما را با انواع رایج لباس ایمنی کار نیز آشنا نماییم.

کاپشن  و شلوار

لباس کار کاپشن و شلوار همانطور که از نامش مشخص است از دو تکه شلوار و کاپشن تشکیل شده است. لباس کار دو تکه جیب های زیادی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. همچنین می توانید زیر این لباس کار، لباس دیگری نیز بپوشید. این لباس کار از پارچه ها و متریال های گوناگونی ساخته می شود. همچنین باتوجه به شغل مورد نظر می توان بر روی این لباس از نوارهای شبرنگ استفاده نمود.

می توان گفت که لباس کار مهندسی نام دیگر لباس کار دوتکه است. در دوخت لباس کار دوتکه از پارچه های پلی استر، پنبه، فلامنت و موارد دیگر پارچه استفاده می شود. لباس کارهایی که از جنس پلی استر پنبه ساخته می شوند، بسیار راحت و لطیف هستند. همچنین لازم به ذکر است که مهندسین به دلیل فعالیت بدنی کمتر، از لباس هایی که جنس پلی استر پنبه دارند، استفاده می کنند.

لباس کار یکسره

انواع لباس کار یکسره جزو پرکاربردترین انواع لباس های کار به شمار می آیند. استفاده از لباس کار یکسره زمانی کاربرد دارد که کاربر تحرک بالایی در محیط کار دارد. لباس کارهای یکسره علاوه بر کارایی بالا، از ظاهر زیبایی نیز برخوردار هستند. لباس کار خلبانی، لباس کار جوشکاری و لباس کار دوبنده از انواع لباس کار یکسره هستند. لباس کار دو بنده بالا تنه آزادی دارد و قدرت عملکرد شما را محدود نمی کند.

همچنین این لباس به عنوان لباس کار مکانیکی و استفاده در نجاری ها نیز کاربرد دارد. پارچه لباس کار یکسره می تواند از جنس های کتان، پلی استر، فلامنت، پنبه و موارد دیگر باشد. انواع لباس کار یکسره با رنگ ها و پارچه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. لباس کار دوبنده نیز در قسمت بالا تنه از جیب هایی برخوردار است که می توانید ابزارآلات مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.

لباس کار آستین دار

لباس کار خلبانی یا لباس فرم آستین دار کل بدن کاربران را تحت پوشش قرار می دهد. استفاده از لباس کار خلبانی از نفوذ هرگونه مواد مانند آب، روغن، اسید، مواد شیمیایی و دیگر ماده ها به پوست بدن جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار از بالاترین سطح ایمنی در مشاغل مختلف برخوردار است.

لباس کار جوشکاری

جوشکاری یکی از مشاغلی است که می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد کند. از این رو نکات ایمنی به صورت کامل باید در این حرفه رعایت شود. لباس ایمنی جوشکاری یکی از انواع لباس کار یکسره است که با نام لباس کار سرهمی جوشکاری شناخته شده است. جنس لباس کار جوشکاری معمولاً از متریال کتان است که مقاومت بالایی در برابر جرقه های جوشکاری دارد.

انواع لباس کار جوشکاری جنس بسیار ضخیمی دارند و معمولاً در رنگ های قرمز تولید می شوند. لازم به ذکر است که لباس کار لی در دسته بندی لباس کار جوشکاری قرار می گیرد.

روپوش و پیشبند کار

روپوش های کار یکی از پرمصرف ترین انواع لباس کارهای ایمنی هستند. در مجموعه هایی مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، هتل ها و … از انواع روپوش استفاده می شود. استفاده از روپوش بر ایجاد نظم و یکدستی میان پرسنل، کمک به سزایی می کند. روپوش ها ظاهری شبیه به یکدیگر دارند و از تفاوت های اصلی آنها می توان به جای قرار گیری جیب و دکمه ها، رنگ لباس و … اشاره نمود.

این نوع از لباس فرم کار نیز باتوجه به محیط شغلی، در جنس های ترگال پنبه، تترون و دیگر متریال ها تولید می شود. از مزایای استفاده از روپوش می توان از مقاومت زیاد در برابر شست و شو نام برد.

پیش بند ها نیز معمولاً جهت استفاده در مصارف آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار به همراه کلاه آشپزی ارائه می شود.

لباس کار مهندسی

در این قسمت از مقاله لباس کار چیست به بررسی لباس مهندسی خواهیم پرداخت. احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده است که لباس کار مهندسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که در قسمت بررسی لباس کار دوتکه به این موضوع پرداختیم، لباس کار مهندسی نیز شامل دوتکه کاپشن و شلوار است. این لباس نیز با جنس پلی استر پنبه ای تولید می شود.

لباس کار نقاشی

همانطور که می دانید موادی مانند رنگ و چسب و موارد مشابه، مانند از بین رفتن شکل ظاهری لباس و پوسیدگی الیاف آن می شود. از این رو لباس کار یکبار مصرف گزینه مناسبی برای استفاده برای نقاش ها محسوب می شود. لباس کار یکسره ظاهری یکسره دارد و به طور کامل قسمت های سرو گردن تا کفش ها را پوشش می دهد. لباس کارهای نقاشی بافت ریزی دارند و رنگ آنها معمولاً سفید است.لازم به ذکر است که سایز لباس کار یکبار مصرف به صورت فری یا تک سایز است.

لباس کار خدماتی

لباس کار کارگری یا خدماتی از دیگر انواع پر مصرف لباس ایمنی محسوب می شود. در ابتدا لازم است بدانید که بلوز و شلوار دکمه دار و کاپشن و شلوار زیپی از انواع لباس کار خدماتی به شمار می آیند. همچنین از لباس کار ارزان قیمت می توان به لباس کار کارگری یا خدماتی اشاره نمود. این نوع از لباس های کار به دلیل ترکیب رنگ کمتر نسبت به انواع لباس کار، از قیمت پایینی برخوردار هستند.

 

تولید عمده لباس کار دوخت یادگار

 

مشخصات لباس کار

در این بخش از مطلب لباس کار چیست به ویژگی های لباس کار حرفه ای خواهیم پرداخت.

  • یک لباس کار مناسب اندازه و تناسب کاملی با سایز شما دارد.
  • اگر در شرایط شغلی قرار دارید که آستین های شما نباید درگیر کار شود، لباس کار آستین کوتاه گزینه مناسبی است. همچنین لباسی را انتخاب نمایید تا مجبور نشوید آستین های آن را بالا بزنید.
  • همچنین افرادی که در محیط کاری خود با حرارت در ارتباط هستند، مانند آتش نشان ها باید از لباس ضد حریق استفاده نمایند. لازم است بدانید که تجهیزات آتش نشانی مانند کلاه آتش نشانی، دستکش و کفش ایمنی نیز شامل لباس کار آتش نشانی می شوند.
  • همچنین لباس افرادی که در محیط شغلی خود از ماشین آلات صنعتی استفاده می کنند، باید به صورت یکپارچه باشد و هیچگونه پارگی نداشته باشد.
  • افرادی که در محل کار خود با مواد آتش زا و گرد و غبار نیز برخورد دارند، باید از لباس کاری استفاده کنند که فاقد جیب و چین و چروک باشد. همچنین ممکن است این مواد مضر در جیب یا لبه چروک های لباس باقی بماند و موجب مسمومیت افراد بشود.
  • در فصل های سرد باید از لباس کاری استفاده شود که آستر پشمی دارد. همچنین در محیط های بارانی نیز باید لباس کاری را استفاده نمایید که کلاه داشته باشد.
  • از آخرین نکته و خصوصیات لباس کار می توان به درج لگو بر روی آن اشاره نمود. کارفرمایان می توانند آرم لگو یا شرکت مربوطه را بر روی لباس کارکنان درج نمایند. لازم به ذکر است که بهترین قسمت برای درج آرم شرکت یا کارگاه مربوطه، در سمت راست و بالای جیب است.

 

استفاده از لباس ایمنی در چه مشاغلی ضروری است؟

در بخش های پیشین مطلب لباس کار چیست به انواع این محصول و کاربردهای آن پرداختیم. لباس های فرم جزوی از وسیله های ایمنی هستند. از این رو در مشاغلی که احتمال آسیب دیدن بدن وجود دارد، باید از لباس کار متناسب استفاده شود. انواع لباس فرم در مشاغل مختفی مانند جوشکاری، کارگران ساختمان، کار در صنایع فولاد، کارکنان شهرداری، پزشکان، کار در کوره ها و دیگر شغل هایی که امکان آسیب دیدن بدن افراد بالا می رود بسیار کاربردی است.

همچنین افرادی که در معرض برخوردر اشعه ها قرار دارند، باید از لباس ایمنی مناسبی استفاده کنند. کارکنان مشاغلی مانند رادیولوژی و نیروگاه های هسته و دیگر موارد نیز جزو این دسته هستند. دیگر افرادی که باید از لباس ایمنی کار استفاده نمایند، آتش نشان ها و کسانی هستند که در سردخانه ها کار می کنند. به عبارتی افرادی که در محیط کار خود با گرما یا سرمای شدید مواجه می شوند نیز باید از لباس کار متناسب با شغل خود استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که لباس کار با پارچه PVC یا ضد حریق نیز از انواع کاربردی این محصول به شمار می آید که در برابر گرمای زیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دوخت یادگار

 

انواع استاندارد لباس کار

همانطور که می دانید لباس های کار باید طبق استانداردهای لازم تولید شوند. به طور مثال لباس کار عایق جریان برق و لباس کار ضد آب هر یک از استانداردهای جداگانه ای برخوردار هستند. در این بخش از مقاله لباس کار چیست به استانداردهای لازم که در تولید لباس کار تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت.

  • استاندارد EN ISO ۲۰۴۷۱: این استاندارد مختص به لباس هایی است که باید در شب قابل رویت باشند. در نتیجه استفاده از لباس هایی که از استاندارد EN ISO ۲۰۴۷۱ برخوردار هستند، برای کار در شب کاربردی است.
  • استاندارد HSE: جنس پارچه، دوام پارچه و همچنین دوخت آن به این استاندارد مربوط می شود.
  • استاندارد EN ISO ۱۵۷۹۷: این استاندارد نشان دهنده میزان مقاومت لباس کار در برابر شست و شوهای صنعتی و مدت زمان خشک شدن است.
  • استاندارد EN ISO ۱۱۶۱۱: این استاندارد نیز میزان مقاومت لباس در برابر آتش و جرقه های ناشی از جوشکاری را نشان می دهد.
  • استاندارد EN ISO ۱۱۶۱۲: این استاندارد مقاومت لباس کار را در برابر آتش و حرارت نشان می دهد.
  • استاندارد EN ۳۴۲: بهره مندی لباس کار از این استاندارد، نشان دهنده مقاومت محصول در برابر سرما است.
  • استاندارد EN ۳۴۳: این استاندارد نیز در مقابل شرایط آب و هوایی از کارکنان محافظت می کند. لباس هایی که از این استاندارد برخوردار است، زیاد عرق نمی کنند.
  • استاندارد UV Standard ۸۰۱: این استاندارد لباس های ایمنی نیز در برابر اشعه های مضر از افراد محافظت می کند.
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

لباس کار چیست؟

انواع لباس کار به لباسی گفته می شود که با توجه به سلایق،نوع فعالیت شغلی و شرایط آب و هوایی می توان انتخاب می گردد.جدا از ضرورت هایی که در پوشیدن لباس کار مناسب در محیط کار وجود دارد که یکی از دلایل مهمی که می توان به آن اشاره کرد ، حفظ جان فرد و یا کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی در حین فعالیت می باشد .

البته کارایی لباس کار به اینجا ختم نمی شود ، بلکه از  لباسکار جهت متحدالشکل نیروی کار ، شناسایی آنان از سایر افراد متفرقه ، ایجاد نظم و آراستگی افراد از فواید دیگر در استفاده از لباس کار می باشد. البته با افزایش رقابت در عرضه محصول یا خدمات ، و همچنین پیشرفت های چشم گیر در صنعت چاپ لباسکار ، امروزه کمتر سازمانی از فضای مناسب پشت لباس جهت معرفی محصولات و خدمات خود استفاده نمی کند .

همانطور که شاهد پیشرفت های چشم گیری در صنعت نساجی و البته طراحی لباس هستیم ، لباس کار نیز از این قاعله مستثنا نبوده که منجر به تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ لباس کار شده است که تا حد بسیاری از سلیقه افراد را در انتخاب بهترین و مناسب ترین لباسکار برآورده کرده است که این امکان را به همه افراد می دهد که مناسب با محیط کار یا محل فعالیت لباس فرم خود را انتخاب کنند .

دوخت یادگار تولیدی عمده لباس کار در تهران آماده دریافت آنلاین سفارش دوخت انواع لباس کار برای کارخانه ها و کارگاه ها می باشد 

نکاتی درباره لباس کار

لباس کار یک وسیله حفاظتی در برابر خطرات ناشی از کار است که کلیه کار کنان باید حتما از ان استفاده کنند. لباسکار کار کنان باید دارای شرایط مناسب باشد و در غیر این صورت مطابق مقررات نیست.

لباس کار یک پوشش سراسری است که تمام بدن را محافظت میکند بدیهی است هر چه الیاف بکار رفته شده در پارچه طبیعی­تر باشد، تبادل حرارتی آن آسانتر است .

البسه اختصاصی در مشاغل ویژه و نیز فصول سرد که از جمله می توان لباس عایق سرما و رطوبت مخصوص سردخانه، ‌لباس نسوز مخصوص کوره و لباس ضد حریق از جنس پارچه های PVC را نام برد.

لباس حفاظتی در برابر گرما از الیاف مخصوصی با پوشش آلومینیوم که تا ۹۰% اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد، ساخته شده و به منظور کار در مجاورت کوره ها و فرآیندهای حرارتی استفاده می شود .

خصوصیات کلی لباس کار

  1.  لباس کار باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد. 
  2. کارکنانی که با ماشین کار می­کنند و یا در جوار ماشین­ آلات مشغول کار هستند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. آویزان نمودن زنجیر ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً‌ ممنوع است. 
  3. در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد استفاده از یقه نورگیری (آفتاب گردان) و زه و دسته عینک که از انواع سلونوئید ساخته شده­ اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است. 
  4. در صورتیکه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمراً بالا بزنند بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.
  5. کارکنانی که در محیطهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده بکار اشتغال دارند، نباید لباسهای جیب­دار و یا لبه­ دار (دوبل شلوار) را در بر داشته باشند، چون ممکن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بمانند. 
  6. لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می­کنند باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می­کنند باشد. 
  7. لباس نسوز مخصوص حفاظت در مقابل حریق بایستی شامل کلاه، دستکش و کفش بصورت یک تکه و سر هم باشد. 
  8. لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیواکتیو کار می­کنند باید بصورت یکپارچه و بدون منفذ همراه با کلاه مخصوص، کفش و دستکش از جنس خاص و غیر قابل نفوذ باشد. 
  9. لباس بارانی به صورت پالتویی کلاه سر خود را از جنس پارچه ضد آب با آستری نخی (جهت مناطق معتدل) و یا آستری پشمی (جهت مناطق سرد سیر) با رنگ مصوب تهیه شود. 

انواع استانداردهای لباس کار 

استاندارد EN ISO 20471

این استاندارد مخصوص لباس­هایی است که باید در شب دید داشته باشند. این لباس­ها برای کار در ترافیک، کار با جرثقیل و کلیه وسایل موتوری مورد نیاز هستند.

این لباس­ها به ویژه برای کار به هنگام شب و تاریکی کاربرد دارند. این لباس­ها از خطرات احتمالی که ناشی از عدم دید است، می­کاهند.

این لباس­ها دارای استاندارد خاصی هستند به گونه­ای که جنس شب تابی این لباس­ها نباید به مرور زمان و در اثر شستشو از بین رود.

استاندارد  HSE

این استاندارد مربوط به جنس پارچه با توجه به شرایط کار، استحکام و دوام پارچه، دوخت و چرخکاری پارچه و طرح و رنگ لباس­ها می­باشد. جنس پارچه با توجه به شرایط کار باید مقاوم در برابر چروکیدگی، عدم تولید الکتریسیته ساکن، با توجه به شرایط اقلیمی و فصلی باشد.

استاندارد EN 342

گواهی EN 342  مخصوص لباسکارهایی است که در برابر سرما از بدن افراد محافظت می­کنند. این لباس­های کار باید در برابر سرمای زیاد و شرایط بد آب و هوایی از افراد محافظت کند. لباس­های کار باید در برابر خیس شدن مقاوم باشند.

استاندارد EN 343

استاندارد EN 343  در برابر باد و آب و هوا از کارکنان محافظت می­کند. در این استاندارد، لباس­های کار باید طوری باشند که در تمامی شرایط جوی از بدن محافظت کنند. راحتی این لباس­ها هم مهم است تا بدن به راحتی نفس بکشد و بیش از حد عرق نکند.

استاندارد EN ISO 11612

استاندارد EN ISO 11612 در برابر حرارت و آتش از کارکنان محافظت می­کند. لباس کار تولید شده با این استاندارد مناسب برای کارگران صنعتی ، برق و غیره می باشد.

استاندارد EN ISO 11611

استاندراد EN ISO 11611 در برابر جوشکاری و فرآیندهای مشابه از فرد محافظت می­کند. این نوع از استاندارد در برابر جرقه، شوک­های الکتریکی، تماس حداقل با آتش، تماس مختصر با کابل الکتریکی از فرد محافظت می­کند.

استاندارد EN ISO 15797

استاندارد EN ISO 15797 مقاوت لباسکار در برابر فرآیند شستشو های صنعتی و خشک شدن را نشان می­دهد.

استاندارد UV Standard 801

این استاندارد از در برابر اشعه مضر خورشید از پوست افراد محافظت می­کند. برای افرادی که بیشتر زمان خود را در محیط بیرون فعالیت سپری می­کنند، استفاده از این لباس توصیه می­شود.

تولیدی عمده لباس کار در تهران

انواع لباس کار 

لباس کار کارگری

لباس کار کارگری بسته به نوع کاری که کارگر انجام می دهد متفاوت طراحی می شود. برای مثال کارگران و استادکاران لوله کش می توانند از لباس کار دوبنده و یا بیلرسوت استفاده کنند.

پارچه به کار رفته در این لباس می تواند ضد آب باشد چرا که این افراد ممکن است در هنگام کار با لوله‌ی آب خیس شوند. لباس کار کارگری ساختمانی باید راحت باشد و قدرت مانور کارگر را کم نکند.

از این رو در تولید این لباس ها از پلی استر پنبه استفاده می شود. البته اگر لباس کار کارگری سنگین باشد می تواند از انواع لباس کار فیلامنت نیز استفاده کند که ضخامت بیشتری دارد و دوام و ماندگاری آنها نیز بیشتر از پلی استر پنبه است.

کمتر پیش می آید که کارگران از لباس های دو تکه ( بلوز و شلوار دکمه دارد و یا کاپشن شلوار زیپ دار) استفاده کنند؛ چرا که در هنگام کار مرتبا در تکاپو هستند و اگر لباس کار آنها دو تکه باشد ممکن است بدن آنها حین کار آسیب ببیند.

لباس کار دو بنده بهترین انتخاب برای همه کارگران است اما با این حال می توانند از دیگر انواع لباس کار مانند لباسکار یکسره نیز استفاده کنند.

لباس کار مهندسی

مهندسین اکثر در حین کار نظارت را به عهده دارند و کمتر آچار به دست می شوند. از این رو آنها لباس کار دو تکه به تن می کنند. این لباس کار مهندسی شامل بلوز و شلوار و یا کاپشن و شلوار می باشد.

این لباس می تواند از جنس پلی استر پنبه ای باشد. این افراد چندان فعالیتی حین کار ندارند و از این رو بهتر است لباس راحتی از جنس نرم و لطیف انتخاب کنند. اما اگر از جمله مهندسینی هستید که مسئولیت سنگین به عهده دارید بهتر است لباس کار مقاومتری برای خود انتخاب کنید.

بهتر است لباس کار بیلرسوت از جنس فیلامنت، لی و یا کتان ( بسته به میزان سختی کار دست شما باز است) انتخاب نمایید تا بدن خود را از آسیب های احتمالی محافظت کنید.

setwork یا لباس دو بنده به شما اجازه می دهد ابزار کار خود را به همراه داشته باشید و لباس را به راحتی بعد از انجام کار تعویض نمایید.

لباس کار جوشکاری

جوشکاری از جمله فعالیت های بسیار خطرناک است که با رعایت نکات ایمنی هنگام جوشکاری می توان آسیب های احتمالی را کاهش داد. نور ساطع شده و قطره های مذاب آهن و آرگون هنکام جوش کاری برای چشم و پوست صورت، دست ها و بدن بسیار خطرناک است.

جوشکار علاوه بر اینکه باید از کلاه جوشکاری مخصوص و دستکش جوشکاری استفاده می کند، حتما باید از لباس کار جوشکاری نیز استفاده نمایند. این لباسکار نسبت به دیگر انواع لباسکار ضخیم تر است و اکثر از جین و کتان دوخته می شود.

فرم لباس کار جوشکاری باید از انواع لباس کار یکسره باشد؛ چرا که حین جوشکاری تمام اعضای بدن در خطر هستند و باید با لباس کار پوشانده شود.

لباس کار یکسره به راحتی پوشیده می شود و فرد بعد از اتمام کار می تواند آن را در بیاورد تا استراحت کند. نوع خاصی از جوشکاری که با نام جوشکاری آرگون شناخته می شود ،وجود دارد که جوشکار حین کار در این زمینه باید لباس کار مخصوص به تن کند.

 

لباس کار دوبنده

لباس کار دو بنده یکی از بهترین مدل های لباسکار است. این مدل لباسکار در انواع رنگ ها و با انواع پارچه دوخته می شود و دست شما هنگام انتخاب لباس کار دوبنده باز است. کارگران، مهندسین، صنعتگران و استادکاران در هر حرفه ای می توانند از این لباسکار استفاده کنند.

چرا که به راحتی پوشیده می شود، جیب هایی دارد که می توان در آنها ابزارآلات را قرار دهید و در ضمن ماندگاری بالایی نیز دارد. این لباس کار با نام های بیلرسوت و setwork نیز شناخته می شود. البته به ست کامل لباس کار setwork گفته می شود که یکی از اجزاء آن لباس کار دو بنده است.

لباس کار مکانیکی

مکانیک ها هر روز با روغن، نفت و قطعات آغشته به روغن فعالیت دارند. میزان غلظت روغن به حدی است که فرد اگر لباس کار مخصوص به تن نکند حتما پوست او دچار مشکل خواهد شد.

از این رو مکانیک ها نیز بسته به نوع فعالیت خود می توانند از لباس کار یکسره، لباس کار دو بنده و لباس کار دوتکه استفاده کنند.

لباس کار صنعتی

بسته به صنایع مختلف لباس کار افراد نیز متفاوت خواهد بود. اما به دلیل اینکه کار در کارخانجات صنعتی دشوار است لباس کار صنعتی اصولا از جنس کتان، لی و یا فیلامنت دوخته می شود.

اگر در صنایع غذایی مشغول به کار باشید احتمالا لباس کار شما یکسره و ضد آب باشد. چرا که در این محیط بهداشت حرف اول را می زند.

اما در صنایع نساجی احتمالا لباس کار شما راحت تر بوده و از جنس پلی استر پنبه ای دوخته شده باشد. این لباس می تواند به شکل دو تکه با دو بنده باشد.

در هر صورت این بسته به نوع کار شما دارد که کارفرما نوع لباس شما را تعیین می نماید.

روپوش و پیشبند

استفاده از روپوش برای مصارف پزشکی و آزمایشگاهی کار در رستوران و هتل و روپوش های پرسنلی موارد استفاده از روپوش کار می باشد .

همچنین از پیش بند ها نیز برای استفاده در مصارف آشپزی که به همراه کلاه آشپزی از موارد لازم در پوشش لباس کار آشپزی می باشد و همچنین در مشاغلی مختلف که نیاز هست استفاده می شود .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

اضافه کردن نور به وسیله چراغ‌های استخری توکار LED به استخر، جکوزی و یا آبنما می‌تواند حال و هوا و حس و حال شما را تغییر دهد. نور یک المان دیداری قدرتمند است که رازآلودگی و ظرافت را به محیط استخر شما خواهد آورد. همچنین نورپردازی می‌تواند کیفیت و مدت زمان استفاده از استخر را افزایش دهد. با کمک چراغ‌های استخری توکارمی‌توانید شب‌ها نیز نهایت استفاده را از استخر خود داشته باشید.

نکته مهم دیگر در مورد کاربرد چراغ‌های استخری توکار، افزایش ایمنی است. نوری که با چراغ‌های استخری توکار و یا روکاربه محیط داخل آب و پیرامون استخر اضافه می‌کنید، می‌تواند ایمنی استفاده از این محیط‌ها را بیشتر کند. برجسته کردن مناطق انتقالی مانند پله‌ها و رمپ‌های اطراف یا درون استخر،با کمک لامپ‌های استخری،افزایش پیدا می‌کند.

چراغ‌های استخری توکار ضد آب، چیست؟

لامپ‌ها یا چراغ‌های استخری توکار به منابع نوری گفته می‌شود که برای استفاده داخل آب ساخته می‌شوند.این چراغ‌ها کاملا در آب غوطه‌ور می‌شوند، بدون اینکه دچار خرابی شوند یا خطری برای شما داشته باشند.

چراغ‌های استخری توکاردر دو نوع جنس بدنه، آلومنیومی و استیل با گارانتی 24 و 18 ماهه،موجود هستند.مهمترین ویژگی‌های لامپ‌های استخری توکار، به ویژه انواع LED آن، عبارت است از:

  • کیفیت ساخت چراغ‌های استخری توکار بسیار عالی است
  • جنس و ابعاد بدنه کاملا استاندارد است و تنوع بالایی دارد
  • در انواع سایز و تنوع رنگی بسیار زیبا موجود است
  • نسبت به جنس‌های قدیمی بسیار بهتر و ایمن‌تر هستند
  • طول عمر بالاتری دارند و میزان خرابی آنها کمتر است
  • نصب، راه‌اندازی و فرایند تعویض ساده‌تری دارند
  • مصرف انرژی و برق چراغ‌های استخری توکار جدید، کمتر است.

لامپ‌های ضد آب استخری کاملا ضد ضربه هستند؛ چرا که محافظ روی چراغ از جنس شیشه نیست.رویه چراغ‌های استخری از جنس پلی اورتون می‌باشد: یک ماده با فناوری نانو و کاملا ضد ضربه و نشکن. این رویه نمی‌گذارد هیچ مقدار جزئی از آب یا هوا وارد چراغ شود. در نتیجه عمر چراغ‌های استخری توکار LED بسیار بیشتر از موارد قدیمی‌تر است و ایمنی بالاتری نیز در استخر ایجاد می‌کند.

چراغ‌های استخری LED یک ویژگی نوری بهتر نیز دارند:

نوریکه در فضا منتشر می‌کنند، هم ملایم و یکنواخت است با اینکه پخش نور بالایی دارند.

مهمترین کاربردهای چراغ‌های استخری توکار

چراغ‌های استخری توکار برای مصارف مختلف طراحی داخلی و زیبایی محیط، استفاده می‌شوند از جمله:

  • نورپردازی استخر، جکوزی و آبنما برای ایجاد زیبایی دیداری
  • مشخص کردن پیرامون و محدوده استخر و جکوزی برای فضاسازی بهتر و ایجاد ایمنی
  • مشخص کردن پله‌ها و رمپ‌های استخر برای کاربری ساده‌تر و افزایش ایمنی
  • نورپردازی محیط بیرون خانه مانند باغ، باغچه و حیاط از جمله دفن در زمین و زیر خاک
  • قابلیت اتصال به انواع درایورهای مولتی‌کالر (از جمله موزیکال، کنترلی و DMX) و تولید 7 رنگ نور مختلف برای نورپردازی تبلیغاتی، جشن‌ها و …

شیوه نصب چراغ‌های استخری توکار

زمان نصب چراغ‌های استخری توکار در زمان بتن ریزی استخر است. به این شیوه که کاسه چراغ استخری داخل دیواره استخر قرار گرفته و ثابت می‌شود. سیم‌کشی چراغ‌ها به صورت توکار، برای پنهان ماندن از دید بیننده نیز در همین زمان قابل انجام است. بعد از اینکه کار ساخت استخر و آب‌بندی آن به پایان رسید و استخر آماده استفاده شد، چراغ‌های استخری توکار در کاسه خود قرار خواهد گرفت. لامپ‌ها به وسیله دو عدد پیچ، کاملا راحت و بدون نیاز به ابزار خاص، روی کاسه نصب می‌شوند.

در این نوع چراغ‌های استخری توکار به دلیل جنس بدنه، نوع پیچ و محل قرارگیری خود پیچ داخل کاسه مخصوص یا بدنه چراغ، به هیچ وجه آب و هیچ گونه هوایی وارد لامپ نمی‌شود. در نتیجه چراغ‌های استخری توکار کاملا ایمن خواهد بود و طول عمر بالاتری نیز دارد.

همچنین به دلیل اینکه بعد از نصب، سطح چراغ با سطح دیواره استخر یکی می‌شود و هیچ برآمدگی نخواهد داشت، هنگام استفاده از استخر یک نمای بسیار زیبا و کاربری راحت خواهید داشت. از لحاظ ایمنی نیز به دلیل عدم برآمدگی، از هرگونه ضربه و آسیب هنگام شنا کردن در استخر، کاملا مصون هستید.

هم سطح بودن چراغ‌های استخری توکار با دیواره استخر، به طول عمر خود چراغ‌ها نیز کمک خواهد کرد.

عمق نصب چراغ‌های استخریتوکار

بهترین محل نصب لامپ‌های ضد آب استخری تو کار درعمق ۴۰ تا ۵۰ سانتیمتری از سطح آب است. هرچند بسته به اندازه، نوع چراغ و رنگ‌بندی آن و البته نوع طراحی داخلی، در کف و یا عمق‌های بیشتری از استخر نیز قابل نصب هستند.

سایز و اندازه‌ی چراغ‌های اسخری توکار

چراغ‌های اسخری توکار در سایزها و اشکال مختلف تولید می‌شود. پرکاربردترین نوع چراغ‌های استخری توکار، به صورت گرد و در سایز ۴سانتیمتری تا سایز بزرگ ۲۰ سانتیمتر تولید می‌شوند.این چراغ‌ها نصب ساده‌تر و طول عمر بالاتری دارند که همگی در فروشگاه سیگما کمپانی موجود می‌باشند.

محاسبه تعداد چراغ‌های استخری مورد نیاز

تعداد چراغ‌های استخری توکار مورد نیاز، به متراژ سطح استخر و میزان نور مورد نیاز شما بستگی دارد. کارشناسان ما پس از بازدید و بررسی محل می‌توانند تعداد دقیق چراغ‌های مورد نیاز را محاسبه کنند.

به طور کلی برای هر یک متر مربع استخر، شما به 5.4 وات نور هالوژن و یا 1.5 تا 2 وات نور LED نیاز خواهید داشت. یعنی برای یک استخر 10 در 5 متر، با مساحت 50 متر مربع، شما به 75 تا 100 وات نور LED نیاز دارید. یعنی حداقل3 تا 4 چراغ استخری LED 24 وات نیاز خواهید داشت.

البته مهمترین عامل در موضوع تعداد چراغ استخری توکار مورد نیاز، بودجه و طراحی داخلی شما خواهد بود. هرچند باید توجه داشته باشید که تعداد چراغ‌ها اگر از یک مقداری کمتر باشد، نورپردازی شما جلوه خود را از دست می‌دهد. اگر هم از یک تعدادی بیشتر باشد، نور آن چشم را خیره و شنا کردن را دشوار خواهد کرد. همچنین تعداد آنها باید به گونه‌ای باشد که فاصله بین آن ها از هم نه زیاد باشند نه کم. باید از زاویه‌های مناسبی استفاده شود تا برای چشم افراد اطراف استخر نیز خیرگی ایجاد نکند.

استفاده از چراغ‌های تکی یا یک ردیف در استخرها، سایه‌هایی را به وجود می‌آورد که از دید افراد خارج از استخر، منظره ناخوشایندی خواهد داشت. به همین دلیل استفاده از دو چراغ در دو طرف یا دو ردیف روبروی هم؛ از ایجاد سایه‌های مزاحم کم کرده و نورپردازی استخری بی عیب و نقصی را به ما می‌دهند.

سیم‌کشی چراغ‌های استخری تو کار

سیم‌کشی چراغ‌های استخری توکار در زمان ساخت دیواره استخر، به صورت 2 رشته‌ای و 4 رشته‌ای انجام می‌شود. چراغ‌های تک رنگ، به وسیله دو رشته سیم و چراغ‌های استخری مولتی کالر یا هفت رنگ (که رنگ‌های آن با ریموت عوض می‌شود) به وسیله ۴رشته سیم، باید به منبع تغذیه متصل کرد.بعد از نصب و سیم‌کشی لامپ‌ها، باید محل وصل کردن کابل‌ها را با چسب آپارات محکم و ایمن کرد.

انتخاب رنگ نور مناسب چراغ‌های داخل آب

انواع لامپ‌های درون استخری یا سونا، باید به گونه‌ای انتخاب شود که نورچراغ‌های داخل آب باعث آزار چشم نشود. در واقع در زمان نصب باید به محل قرارگیری این چراغ‌های داخل آب توجه شود.

در انتخاب رنگ نور چراغ‌های استخری توکار باید به این نکته توجه کرد که حتما بر اساس رنگ دیواره و کف استخر انجام شود.مثلا رنگ‌های روشن به کار رفته در دیواره استخر، جذب و انعکاس نور بهتری دارند. در این موارد می‌توان از نورهای گرم همانند قرمز یا نارنجی استفاده کرد.از آنجایی که امروزه بیشتر چراغ‌های استخری LED هستند، نوری که در فضا منتشر می‌کنند ملایم و یکنواخت است. همچنین مصرف انرژی کمتری دارند در حالی که پخش نور آنها بالا است.

همچنین با کمک چراغ‌های استخری توکار RGB و هفت رنگ می‌توانید رقص نور متناسب با فضاسازی و یا هماهنگ با پخش موسیقی در استخر ایجاد کنید.

ایمنی لامپ‌های ضد آب استخری

درجه حفاظت یا آی پی لامپ‌های استخری که داخل آب کاملا غوطه‌ور می‌شود، برای ضد آب بودن، باید ۶۸ باشد. تمامی چراغ‌های استخری توکار و روکار موجود در فروشگاه سیگما کمپانی IP 68 هستند.

چراغ‌های استخری توکار ضد آب به دلیل نوع ساخت باکیفیت بدنه و رویه، در کنار جریان برق پایین، هیچ گونه خطری از لحاظ برق گرفتگی ایجاد نمی‌کند. چراغ‌های استخری مدرن LED همگی۱۲ ولت هستند. یعنی برق ورودی آنها از یک آداپتور ۱۲ ولت دی سی تامین می‌شود.به همین دلیل در صورت اتصالی با آب استخر، هیچ خطری برای افراد و حتی کودکان ندارد.

پیشنهاد ویژه فروشگاه سیگما کمپانی برای چراغ‌های استخری توکار

پیشنهاد و راهنمایی ما به دوستان و مشتریان عزیزمان این است که تا جای ممکن چراغ‌های استخری را روی دیواره استخر و در عمق 30 تا 50 سانتیمتر زیر آب، نصب کنید. چرا که برای تعویض لامپ و تعمیران احتمالی، نیازی به خالی کردن کل آب استخر ندارید. تنها با کاهش ارتفاع 50 سانتیمتری از آب استخر، به چراغ‌ها دسترسی خواهید داشت.

نکته مهم در مورد چراغ‌های استخری روکار و توکار سیگما کمپانی

نکته کلی در مورد چراغ‌ استخری روکار و توکار این است که چراغ‌ها کاملا استاندارد ساخته می‌شوند. چراغ‌های استخری روکار و توکار فروشگاه سیگما کمپانی کاملا ایمن هستند و درجه آی پی آنها ۶۸است. به همین دلیل حتی چراغ‌های ما می‌تواند به عنوان نور کف داخل راهرو و یا به عنوان چراغ دفنی در باغچه‌ها و فضای سبز،به کار برده شود.

چون جنس بدنه چراغ‌های استخری توکار از آلومینیوم و استیل است و کاملا ضد ضربه هستند، طول عمر بالایی نیز در محیط‌های مختلف مرطوب دارند. جنس رویه چراغ‌ها هم از پلی اورتون است که کاملا ضد ضربه و نشکن هستند و نمی‌گذارد که یک قطره آب یا هوا وارد چراغ شود.

برای آشنایی با کیفیت قطعات، تنوع قیمت، سایز و رنگ‌بندی چراغ‌های استخری توکار و روکار، با ما تماس بگیرید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

خرید باربیکیو

باربیکیو سیگماکمپانی یکی از معتبرترین مراکز تولید باربیکیو در تهران می‌باشد که امکان سفارش انواع باربیکیو گازی ذغالی را طبق سلیقه و نیاز شما فراهم کرده است. از طریق وبسایت باربیکیو سیگماکمپانی می‌توانید انواع کباب پز گازی ذغالی را به همراه مشخصات کامل آن‌ها مشاهده کنید و نسبت به خرید باربیکیو موردنظرتان اقدام نمایید.

اگر قصد خرید باربیکیو ذغالی و گازی را دارید، ابتدا راهنمای خرید زیر را مطالعه کنید. در انتهای مطلب نیز می‌توانید با بهترین باربیکیو گازی در تهران آشنا شوید. همینطور می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان فروش ما به شماره شماره تلفن 02128429943 – 09122150154 تماس حاصل نمایید.

باربیکیو چیست؟

باربیکیو تعریف‌های مختلفی دارد اما در اصل واژه‌ای انگلیسی می‌باشد که از کلمه اسپانیایی بارکوتا گرفته شده است. بارکوتا به نوعی داربست و هیزم گفته می‌شود که زمانی مهاجران مکزیک و کالیفرنیا بر روی آن گوشت، مرغ و ماهی خود را کباب می‌کردند. در ایران باربیکیو به اسم کباب پز و یا منقل کباب معروف می‌باشد.

پس باربیکیو را می‌توانیم ابزاری برای پخت انواع کباب‌ها بصورت گریل یا نوعی روش پخت تعریف کنیم. البته باربیکیوها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که در زیر شما را با آن‌ها آشنا کرده‌ایم و همینطور بهترین باربیکیو گازی در تهران را معرفی نموده‌ایم.

انواع باربیکیو

باربیکیوهای موجود در بازار ایران از لحاظ پخت در سه نوع گازی، ذغالی و گازی ذغالی تولید می‌شوند که باید به هنگام خرید باربیکیو به این موضوع توجه کنید. البته اگر نگاهی به بازار ایران بیندازید، نام باربیکیوهای برقی را نیز خواهید دید. این مدل از باربیکیو اکثرا در محیط داخلی منازل استفاده می‌شود و از آنجایی که هزینه مصرف برق آن‌ها بالا است، محبوبیت کمتری دارند.

می‌توان گفت که باربیکیو ذغالی و گازی محبوبیت بالاتری نسبت به دیگر انواع باربیکیو دارند و انتخاب از بین آن‌ها به سلیقه و نیاز کاربر برمی‌گردد. در زیر در مورد اینکه انواع کباب پز ها چه ویژگی‌ها و تفاوت‌هایی با هم دارند، صحبت کرده‌ایم.

باربیکیو گازی یا همان کباب پز گازی

باربیکیو گازییکی از بهترین و راحت‌ترین انواع کباب‌ پز های موجود در بازار از نظر نحوه استفاده “باربیکیوهای گازی یا همان کباب‎پزهای گازی” می‌باشند. سرعت عمل آماده شدن و پخت انواع کباب پز گازی بسیار بالا است. شما به راحتی در ظرف کمتر از 10 دقیقه می‌توانید پخت‌وپز را شروع کنید.

همینطور باربیکیوهای گازی به شما این امکان را می‌دهند که حرارت را کنترل کنید و در عین حال پخت کامل و یکنواختی را تجربه نمایید. همچنین این نوع کباب‌ پز ها گزینه‌های حرارتی متغیری دارند، به این معنی که می‌توانید غذاهای خود را در دماهای مختلف بپزید.

باربیکیو گازی دارای شعله‌های شبیه به زغال چوب است اما به راحتی همانند اجاق گاز قابل تنظیم می‌باشد. یکی از امکانات دیگر فوق‌العاده این نوع باربیکیو قابلیت سوخت دوگانه آن می‌باشد، به این صورت که هم میتوان از گاز شهری برای سوخت استفاده کرد و هم از گاز کپسول مایع در مکان‌هایی که امکان برخورداری از گاز شهری وجود ندارد. اگر به دنبال بهترین باربیکیو گازی در تهران هستید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

باربیکیو ذغالی

باربیکیو ذغالیباربیکیو ذغالی که شباهت بیشتری به کباب پز و یا منقل کباب دارد، گزینه‌ی دیگری است که به هنگام خرید باربیکیو می‌توانید آن را انتخاب کنید. این مدل از قدیمی‌ترین و رایجترین کباب پز ها می‌باشد که در اکثر خانه‌ها، ویلا‌ها و یا رستوران‌ها و باغ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. طعم دودی و ذغال، یکی از طعم‌های دلخواه مردم در کشورهای مختلف می باشد، به ویژه در کشورمان ایران طعم دودی مورد پسند اکثر مردم می باشد.

البته باربیکیوهای ذغالی نسل جدید ظاهر مدرن‌تر و عملکرد بهتری نسبت به نسل قدیمی انواع کباب‌ پز ها دارند و گزینه‌ی ایده‌آل‌تری برای فضاهای باز می‌باشند. در این باربیکیوها به جای گاز از زغال چوب برای پخت غذا استفاده می‌شوند.

معمولا اکثر باربیکیوهای ذغالی زمان بیشتری نسبت به باربیکیو گازی برای آماده شدن نیاز دارند. البته باربیکوهای ذغالی دارای فن دمنده هستند که احتراق ذغا‌ل‌ها را تسریع می‌بخشند. فن دمنده در باربیکیو ذغالی را می‌توان شبیه به تنظیم شعله در باربیکیو گازی دانست. همینطور این باربیکیوها نیاز به تمیزکاری بیشتری دارند و همین یکی از نقاط ضعف این مدل از باربیکیوها می‌باشد. این نوع کباب پزها برای فضاهای باز مثل بالکن آپارتمان‌ها و حیاط خلوت گزینه عالی هستند.

به هنگام خرید باربیکیو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

امروزه انواع باربیکیو در مدل‌های مختلف در بازار موجود است و تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدامیک برای شما مناسب‌تر و کاربردی است، می‌تواند چالش بزرگی باشد. برای تصمیم‌گیری درست پیشنهاد می‌کنیم که به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم حتما دقت کنید.

همینطور می‌توانید برای اطلاعات تکمیلی‌تر با کارشناسان ما در باربیکیو سیگماکمپانی تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما به عنوان یکی از بهترین متخصصان تولید باربیکیو در تهران می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

1) کدوم نوع باربیکیو را بخرم؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم انواع باربیکیو‌ به سه نوع گازی، ذغالی و گازی ذغالی تقسیم می‎شود. اینکه کدامیک برای شما مناسب‌تر است، به اولویت‌تان برمی‌گردد. برای مثال اگر زمان پخت کم برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بهتر است که به سمت باربیکیو گازی بروید.

باربیکیوهای ذغالی نیاز به صبر و تمرین بسیار نیاز دارند و حتی گاها تا 40 دقیقه طول می‌کشد تا زغال به درجه حرارت موردنیاز برسد اما نمی‌توانیم انکار کنیم که نتیجه غذای خوش طعم‌تر است. اگر بنظرتان پخت غذا با زغال طعم منحصربفردی دارد و دوست دارید که همیشه آن را تجربه کنید، می‌توانید باربیکیو ذغالی را سفارش دهید. البته باربیکیوهای گازی تولید باربیکیو سیگماکمپانی قابلیت تبدیل شدن به باربیکیو ذغالی را دارند. یعنی با یک تیر می‌توانید دو نشان بزنید. به این ترتیب با قرارگیری باکس زغال بر روی شعله گازی می‌توانند به عنوان کباب پز ذغالی مورد استفاده قرار گیرد.

توجه کنید که برای اکثر باربیکیوهای گازی هم از گاز شهری و هم گاز کپسول مایع در مکان‌هایی که امکان برخورداری از گاز شهری وجود ندارد، استفاده می‌کنند. مثلا تقریبا تمامی کباب پزهای تولید باربیکیو در سیگماکمپانی مجهز به گاز شهری و گاز کپسول مایع هستند و این کار را می‌تواند برای کاربر آسان کند. اما باربیکیوهای ذغالی از ذغال به عنوان سوخت استفاده می‌کنند و از طرف دیگر نیاز به تهویه مناسب دارند زیرا دود و خاکستر زیادی تولید می‌نمایند.

2) بودجه شما چقدر است؟

اگر به دنبال باربیکیو مجهزی هستید، پس باید هزینه بالایی را بپردازید. باربیکیوها در قیمت‌های متنوعی در بازار موجود هستند و شما در بالا نیز می‌توانید قیمت انواع باربیکیو گازی ذغالی را ببینید. البته امکان سفارش باربیکیو با توجه به بودجه شما نیز از طریق باربیکیو سیگماکمپانی وجود دارد. کافیست بدین منظور با کارشناسان ما به شماره تلفن 02128429943 – 09122150154 تماس حاصل نمایید.

3) چقدر فضا برای قرارگیری باربیکیو دارید؟

نکته‌ی بعدی که باید به هنگام خرید باربیکیو به آن توجه کنید، این است که فضای فیزیکی خود را در نظر بگیرید. برای مثال اگر بالکن کوچکی دارید، پس انتخاب‌های شما محدود خواهد بود. خوشبختانه امروزه باربیکیوها در اندازه‌های متنوعی در بازار موجود هستند و شما به راحتی می‌توانید مدلی متناسب با فضای مدنظرتان را بیابید.

البته این امکان در باربیکیو سیگماکمپانی وجود دارد که به راحتی باربیکیویی متناسب با نیازتان را سفارش دهید. نکته‌ی بعدی که باید به آن توجه کنید این است که قرار است از باربیکیو مدنظرتان برای پخت غذا برای چند نفر استفاده کنید.

4) جنس باربیکیو مدنظرتان از چیست؟

بیشتر باربیکیوهای موجود در بازار ایران از فولاد ضد زنگ، فولاد میناکاری شده، چدن یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. فولاد ضد زنگ بهترین دوام و مقاومت را در برابر آب و هوا ارائه می‌دهد و از این رو گزینه مناسبی برای فضاهای باز است. با اینکه فولاد ضد زنگ بسیار بادوام است اما در صورت گرم شدن می‌تواند تغییر رنگ دهد و لکه‌ها و اثر انگشت را بیشتر از سایر سطوح نشان دهد.
توجه کنید که کیفیت فولاد ضدزنگ را می‌توانید با آهنربا بسنجید. اگر آهنربا به فولاد ضدزنگ بچسبد، به این معنی است که کیفیت پایینی دارد و احتمال زنگ‌زدگی آن بیشتر است.

با این حال اگر قرار نیست که از باربیکیو ذغالی یا گازی خود در فضاهای باز استفاده کنید، نیاز بهسرمایه‌گذاری روی آن نیست و می‌توانید به سمت گزینه‌های ارزان‌تری بروید. اگر برای شما قابل حمل بودن باربیکیو از اهمیت بالایی برخوردار است، می‌توانید باربیکیو سبک‌تری مثل باربیکیوهایی از جنس آلومینیوم را انتخاب کنید.

5) آیا طراحی مناسبی دارد؟

با اینکه کاربرد باربیکیو برای طبخ غذا می‌باشد اما در عین حال باید طراحی معقولی داشته باشد. بهتر است باربیکیوی انتخاب کنید که فضای کافی مثل میز کار را داشته باشند. مثلا اکثر باربیکیوهای گازی استیل آیلند دارای شعله آشپزی، سرخ کن، سبد سرخ کن، میزکار، کابینت و کشو و میز بغل هستند.

6) آیا امکان جابجایی باربیکیو وجود دارد؟

اگر امکان جابجایی باربیکیو برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، پس باید این موضوع را جزو اولویت‌های خود به هنگام خرید باربیکیو قرار دهید. مثلا اکثر کباب پز های تولید باربیکیو سیگماکمپانی دارای چرخ بوده که سهولت جابجایی آن را امکان پذیر می نماید.

قیمت انواع باربیکیو

همانند که در لیست محصولات بالا مشاهده می‌کنید، باربیکیوها در قیمت‌های متنوعی در بازار موجود هستند. احتمالا با دیدن قیمت برخی از باربیکیوها تعجب کنید چرا که باربیکیوهای درجه یک با استانداردهای بالا قیمت بالاتری نیز دارند. توجه کنید که مراکز فروش باربیکیو ارزان‌ قیمت محصولات بی‌کیفیت‌تری نیز ارائه می‌دهند که در کوتاه مدت شما را از خریدتان پشیمان می‌نماید. این نوع باربیکیوها با توجه به کیفیت پایین‌شان زود خراب می‌شوند.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت بهترین باربیکیو گازی در تهران با شماره تلفن 02128429943 – 09122150154 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما می‌توانند با توجه به بودجه‌ و نیازتان شما را راهنمایی کنند.

بهترین باربیکیو گازی در تهران

خرید باربیکیو معمولا بر حسب فاکتورهایی همچون نوع آن، تجهیزات، اندازه و قیمت تعیین می‌شود. از طرف دیگر عواملی مثل تولیدکننده محصول نیز در تصمیم شما تاثیرگذار است و شما برای یک خرید آگاهانه نیاز به شناخت برندهای مشهور تولید باربیکیو دارید.

آشپزخانه تهران (سیگماکمپانی) تولیدکننده انواع مختلف باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی با بهترین کیفیت ساخت و جدیدترین دستگاه های روز دنیا بوده و همواره کوشیده است تا بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت را برای مشتریان عزیز مهیا کند. سیگماکمپانی به عنوان بهترین مرکز تولید باربیکیو در تهران فرصتی را برای خریداران فراهم کرده است که تمامی انواع باربیکیوهای تولید خود را به صورت آنلاین و با مشخصات کامل ببینید و به راحتی آن را سفارش دهند.

شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع باربیکیو به لیست بالا مراجعه و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. برای خرید انواع باربیکیو میتوانید از سایت آشپزخانه تهران اقدام به ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت باربیکیو خود را تحویل بگیرید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید باربیکیو می‌توانید با شماره‌های 02128429943 – 09122150154 تماس بگیرید.

مزایای خرید از باربیکیو سیگماکمپانی

سیگماکمپانی یکی از معتبرترین تولیدکنندگان باربیکیو در ایران است که بستر مطمئن و امنی را برای سفارش انواع باربیکیو گازی ذغالی پیش روی شما قرار می‌دهد. از طریق وبسایت سیگماکمپانی می‌توانید قیمت‌های روز انواع باربیکیو را ببینید و خرید خود را آگاهانه انجام دهید.

در سایت سیگماکمپانی قبل از خرید می‌توانید سایز، تجهیزات و تمامی جزئیات محصول مورد نظر خود را در میان انواع محصولات مشابه آن ببینید و سپس آن‌ را سفارش دهید. پشتیبانی از خرید یکی از اولین اولویت‌های سیگماکمپانی بوده و از این رو 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارد. پرداخت در محل و تضمین اصل بودن کالا دو اصل مهم دیگری است که سیگماکمپانی به آن‌ها پایبند است.

علاوه بر این شما به هنگام خرید باربیکیو از سیگماکمپانی محدود به محصولات بالا نیستید و می‌توانید محصول موردنیاز خود را طبق سلیقه‌ی خود سفارش دهید. برای مشاوره و راهنمایی در زمینه سفارش باربیکیو با کارشناسان ما از طریق شماره‌های 02128429943 – 09122150154 می‌توانید در تماس باشید.

سوالات متداول

تفاوت باربیکیو گازی و بابیکیو ذغالی چیست؟

باربیکیوهای گازی برای کسانی به دنبال آشپزی سریع و راحتی هستند، گزینه‌ی بهتری است چرا که این نوع باربیکیوها بسیار کارآمد و راحت می‌باشند. سهولت استفاده و سرعت آماده شدن این باربیکیوها باعث می‌شود که در کمتر از 10 دقیقه آشپزی را شروع کنید.

باربیکیوهای گازی این امکان را به شما می‌دهند که دما را با دقت تنظیم کنید و کنترل کاملی به پخت غذا داشته باشید. چرا که گرما مستقیم و ثابت از شعله‌ها خارج می‌شود و به طور یکنواخت‌تری می‌توانید غذای خود را بپزید.

از طرف دیگر باربیکیوهای ذغالی را داریم که همیشه نتایج غذای آن‌ها خوش‌ مزه‌تر و خوش‌ طعم‌تر می‌باشد. با این حال این نوع باربیکیوها نیز نیاز به زمان آماده‌سازی بالایی دارند و همین می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

آیا می‌توانیم از باربیکیو گازی به عنوان باربیکیو ذغالی استفاده کنیم؟

بله! برخی از باربیکیوهای گازی سیگماکمپانی دارای لوازم جانبی اختیاری هستند که امکان تبدیل باربیکیو گازی به ذغالی را فراهم می‌کنند. شما با خرید باربیکیو از سیگماکمپانی می‌توانید به طور جداگانه باکس زغال را سفارش دهید که بر روی قسمت کباب پز قرار می‌گیرد و می‌توانید به عنوان کباب پز ذغالی از آن استفاده کنید.

آیا باربیکیوهای ذغالی طعم بهتری نسبت به باربیکیوهای گازی دارند؟

تجربه نشان می‌دهد که باربیکیو ذغالی طعم بهتری نسبت به باربیکیو گازی دارد ولی با این حال برخی از مردم معتقدند که تفاوت طعم بین غذای پخته شده با گاز و زغال ناچیز است و در نهایت، انتخاب بین این دو یک امر کاملا شخصی است.

تمیز کردن کدام نوع باربیکیو راحت‌تر است؟

برای کسانی که عاشق گوشت کبابی هستند، باربیکیوها جزو دارایی‌های ارزشمند آنهاست. اما برای اینکه به مدت طولانی از باربیکیوی خود بتوانید لذت ببرید، باید به طور مداوم آن را تمیز کنید. فرقی نمی‌کند که نوع گازی یا ذغالی باربیکیو را انتخاب کرده‌اید، در هر صورت پس از استفاده باید به طور کامل آن را تمیز کنید زیرا که ذرات باقیمانده غذا می‌توانند باعث زنگ‌زدگی دستگاه شوند.

بهترین باربیکیو گازی در تهران کدام است؟

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، همه چیز به اولویت‌های خودتان باز می‌گردد و نمی‌توان بهترین مدل را معرفی کرد. بدین منظور پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا با توجه به شرایط‌تان شما را برای خرید بهترین مدل باربیکیو گازی راهنمایی کنند.

بهترین مرکز تولید باربیکیو در تهران چیست؟

آشپزخانه تهران (سیگماکمپانی) تولیدکننده انواع مختلف باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی با بهترین کیفیت ساخت و جدیدترین دستگاه های روز دنیا بوده و همواره کوشیده است تا بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت را برای مشتریان عزیز مهیا کند. سیگماکمپانی فرصتی را برای خریداران فراهم کرده است که تمامی انواع باربیکیوهای تولید خود را به صورت آنلاین و با مشخصات کامل ببینید و به راحتی آن را سفارش دهند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 انیمیشن تبلیغاتی چیست؟ قبل از صحبت کردن در مورد انیمیشن تبلیغاتی ، درمورد این موضوع که انیمیشن چی هست میپردازیم. اگر یادتون باشد یکی از سرگرمی هایی که اکثر دهه ی شصتی ها داشتند ، کشیدن نقاشی هایی کنار صفحه های کتابشون بود که با سریع ورق زدن صفحات ، شکلهای متحرکی را می دیدند که به اینکار یعنی متحرک کردن عکسها ، انیمیشن گفته میشود که تصاویر مختلف رو میتونیم با هدف ، طراحی کنیم و به حرکت در بیاریم که میتوانند سرگرم کننده باشند  انیمیشن ها میتواند برای دلایل مختلف استفاده شود که یکی از آن دلایل استفاده از انیمیشن ها یا تصاویر متحرک (که پویانمایی هم گفته میشود )  در تبلیغات است که درکنار سرگرم کننده بودنشان نسبت به تبلیغات سنتی باعث تاثیر گذاری بیشتر  و جذب بیشتر مخاطب  شود.  دلیل استفاده از این روش برای تبلیغات خدمات و یا محصول کسب و کار این است که محتوای زنده و متحرک جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد تا یک محتوای ثابت و بدون تحرک .در انیمیشن های تبلیغاتی شما میتوانید ان چیزی را که میخواهید مخاطب در مورد خدمات و محصولات کسب و کارتان بداند ، بیان کنید.انیمیشن ها به کسب و کار ها کمک میکند تا همه چیز رو خلاصه و ساده و مفید توضیح دهیم.

برای دیدن بهترین نمونه انیمیشن تبلیغاتی سه بعدی  به پارت انیمیشن مراجعه کنید 

تاثیر ساخت انیمیشن تبلیغاتی بر کسب و کار

همانطور که در بالا گفته شده انیمیشن تبلیغاتی می تواند به جذاب شدن محتواتون کمک کند و باعث جذب بیشتر مخاطب شود که پیام برند و یا کسب و کارتون رو  با این روش می توانید بصورت مختصر  و جذاب به مخاطب بیان کنید

انیمیشن تبلیغاتی رو به عنوان روشی قوی و پر بازده  دست کم نگیرید. بخاطر اینکه  در عین حال که برای مخاطب سرگرم کننده است باعث آشنایی مخاطب با برند و کسب و کارتون و همچنین محصولات و یا خدمات کسب و کارتون می شود.

انیمیشن تبلیغاتی منحصر به کسب وکارهای بزرگ (شرکتهای بزرگ) نیست بلکه هر کسب و کار کوچکی (شرکت کوچکی)  می تواند برای برند سازی و معرفی خدمات و محصولات خود استفاده کند. علاوه بر انتقال سریع و راحت اطلاعات در انیمیشن تبلیغاتی ، می توان از قالب یکنواخت و تکراری که برای تبلیغات استفاده می کردید دست بکشید.

در حال حاضر در کشورهای پیشرفته ، از انیمیشن های تبلیغاتی برای بازاریابی دیجیتالی  به عنوان راهی موثر استفاده می شود چرا که در کنار معرفی خدمات و محصولات کسب و کارتون ، ارتباط خوبی با مخاطب می گیرد و نتیجه اش ایجاد دیدی مثبت در مخاطب  است.

تاثیر انیمیشن تبلیغاتی در برند سازی

جایگاه تبلیغات در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثابت شده است و با توجه به فعالیت کسب و کار ها به صورت آنلاین ، تبلیغات اینترنتی نقش مهمی در معرفی محصولات دارد .

هدف از تبلیغات برای کسب و کار ها ، معرفی محصول یا خدمات  ، فروش بیشتر و برند سازی است . هرچقدر برند معروف تر شود میزان نرخ تبدیل و در نهایت فروش افزایش می یابد و تمام تلاش انیمیشن های تبلیغاتی افزایش بازاریابی و معرفی برند به افراد بیشتری است چرا که دیدن انیمیشن جذاب تر است و از آنجایی که توسط کاراکتر و تصاویر جذاب به بیننده  نمایش داده می شود در ذهن بیشتر می ماند .

با توجه به مشغله و گرفتاری هایی که همه افراد این روزها شاهد آن هستند ، زمان کمتری برای برای مطالعه و تحقیق باقی می ماند . اما انیمیشن های تبلیغاتی جذاب و خلاقانه را می توان در بیشتر مکان های عمومی مثل مترو ، درمانگاه ، بانک و ادارت پخش کرد تا افراد در زمان انتظار و فرصتی که دارند آن ها را ببینند .

هم چنینن بستر های آنلاین مثل اینستاگرام ، تلگرام ، توئیتر و یوتیوب نیز فضایی مناسب برای نمایش انیمیشن های تبلیغاتی است که این روزها طرفداران زیادی دارد و از بازدید بسیاری برخوردار است .هرچه میزان بازدید از انیمیشن بالاتر رود ، برندسازی بیشتر و بهتر اتفاق می افتد .

مزایای ساخت انیمیشن تبلیغاتی چیست ؟

چرا ساخت انیمیشن تبلیغاتی ؟  محتوا همه چیز در مورد گفتن یک داستان است. خواه این داستانی درباره محصول شما باشد، مشتریان ، یا شاید حتی تغییرات انطباق، هدف اصلی شما به عنوان یک تولیدکننده محتوا این است که پیامی را به اشتراک بگذارید که مخاطبان شما را وادار، متقاعد و متقاعد کند که اقدامی انجام دهند. اما داستان فقط به خوبی اجرای آن است.

در مورد آن فکر کنید. اگر داستان عالی دارید، اما آن را ضعیف ارائه می کنید، احتمال کمتری دارد که مخاطبان شما اقدامی انجام دهند. اینجاست که انیمیشن می تواند کمک کند.ساخت انیمیشن تبلیغاتی  یک رسانه غنی و جذاب است مدیریت آن آسان است و به برجسته کردن نکات کلیدی شما کمک می کند. تمام مزایای یک رسانه بصری با منابع مورد نیاز بسیار کمتر از آنچه شما انتظار دارید را ارائه می دهد.

چه مواردی در سفارش ساخت انیمیشن تبلیغاتی و نمونه کار انیمیشن تبلیغاتی باید دقت شود ؟

در نمونه انیمیشن تبلیغاتی  ابتدا سبک کار بررسی می شود سبک اول دو بعدی سبک دوم سه بعدی همچنین در یک نمونه کار انیمیشن  به زمان سفارش انیمیشن تبلیغاتی و کاراکتر های انیمیشن دقتی ویژه انجام دهید

اهمیت انیمیشن در تبلیغات

استفاده از انیمیشن برای مشاغل و تبلیغات مزایای بسیاری دارد و اهمیت انیمیشن تبلیغاتی را نشان می‌دهد که در زیر آن ها مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • انتقال سریع پیام
  • آموزش در کنار سرگرمی
  • انتقال احساسات
  • نمایش هویت خود
  • به اشتراک‌گذاری آسان

ساخت انیمیشن تبیلغاتی روشی خلاقانه و جدید برای ارتباط با مشتریان و کاربران است و هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی  به طور معمول از ساخت فیلم کوتاه ارزان تر می شود .اما به فاکتور های متعددی بستگی دارد که می تواند روی هزینه ساخت انیمیشن تاثیر گذار باشد .

شاید در نگاه اول ساخت انیمیشن تبلیغاتی ، ساده و کوتاه به نظر برسد اما یک تیم متخصص و حرفه ای در مدت زمانی گاه طولانی برای ساخت انیمیشن تبلیغاتی شما انرژی و وقت صرف می کنند و بسته به سفارش و جزئیات کار ، تعرفه و هزینه ساخت انیمیشن تغییر می کند .

اما چه فاکتور هایی در هزینه تولید انیمیشن تبلیغاتی موثر است ؟

  • زمان : یک انیمیشن تبلیغاتی ممکن است بین ۱۵ تا ۶۰ ثانیه به نمایش گذاشته شود که این مدت زمان می تواند براساس جزئیات  پروژه تغیر کند. بدیهی است هر چقدر این زمان طولانی تر باشد هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی بیشتر می شود .
  • سبک : همان طور که گفته شد انیمیشن های تبلیغاتی به روش  و سبک ها مختلف ساخته می شود و هر سبک کاری مهارت مورد نیاز خود را می طلبد . بنابراین هزینه تولید انیمیشن تبلیغاتیسه بعدی با تعرفه ساخت انیمیشن تبلیغاتی سه بعدی می تواند متفاوت باشد .
  • روش تدوین : نوع و شیوه تدوین انیمیشن تبلیغاتی می تواند بر هزینه ساخت انیمیشن تاثیر بگذارد . چرا که هر انیماتور سبک کاری خود را دنبال می کند .
  • طراحی کاراکتر : هدف از ساخت انیمیشن تبلیغاتی تاثیرگذاری بر مشتری و ماندگاری در ذهن است . و این موثر نمی شود مگر با طراحی کاراکتر و شخصی سازی پروژه ! هرچقدر تعداد کاراکتر ها و میزان شخصی سازی بیشتر باشد ، هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی افزایش می یابد .
  • کیفیت : بی شک افکت های صوتی و تصویری می تواند بر کیفیت کار تاثیر گذار باشد و هرچقدر میزان کیفیت کار بالاتر رود قیمت ساخت انیمیشن تبلیغاتی افزایش می یابد .
  • برند : شرکت های بزگ انیمیشن سازی از متخصصین حرفه ای جهت ساخت انیمیشن استفاده می کنند که به طور حتم  دستمزد یک   انیماتورحرفه ای بیشتر از دستمزد انیماتور تازه کار است . بنابراین هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی می تواند تحت تاثیر نام شرکت و اعتبار برند بیشتر یا کمتر شود .

این موارد اصل ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت ساخت انیمیشن بود که در کنار آن ها عوامل دیگری مثل ، مدت زمان انجام پروژه ، رعایت استاندارد ها ، نوع فیلم نامه و… می تواند هزینه ساخت انیمیشن را بالاتر ببرد . 

نمونه انیمیشن تبلیغاتی

ساخت انیمیشن تبلیغاتی ارزان قیمت :

حالا در جریان قرار گرفته اید که چرا یک انیمیشن تبلیغاتی هزینه بالایی نسبت به مدت زمان پخش آن دارد . و شاید به دنبال جایی برای ساخت انیمیشن تبلیغاتی ارزان هستید . قبل از تصمیم گیری باید بدانید که انیمیشن تبلیغاتی ارزان ممکن است در هر یک از موارد بالا نقص داشته باشد اما شرکت هایی مانند پارت انیمیشن در تلاش هستند که بتوانند نیاز شما را با قیمتی مناسب اجرا کنند .

ساخت انیمیشن تبلیغاتی ارزان ولی حرفه ای یکی از ویژگی های پارت انیمیشن می باشد و با شما از ایده تا پیاده سازی نهایی خواهد ماند تا بتوانید در جذب مخاطب یا مشتری موفق باشید .

 

  • paya marketing