هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

 

با تولد یک فرزند جدید در خانواده، همه اعضا و به‌خصوص پدر و مادر به دنبال آن هستند که آرامش و آسایش لازم را برای او فراهم آوردند. به همین دلیل نیز به دنبال خرید وسایلی می‌روند که فرزند و نوزاد دلبندشان بتواند ایمنی لازم را داشته باشد و به راحتی زندگی کند. به همین دلیل هم هست که معمولاً والدین زمان و البته هزینه نسبتاً زیادی را برای خرید سیسمونی نوزاد خود صرف می‌کنند. در این میان انتخاب سرویس خواب نوزاد برای اتاق خواب نوزاد از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین خاطر نیز خرید محصولاتی باکیفیت و مناسب، شرط مهمی برای راحتی و امنیت نوزادان به شمار می‌رود. در این مطلب با شما هستیم تا به طور مفصل به موضوع سرویس خواب نوزاد بپردازیم.

درباره سرویس خواب نوزاد

به طور کلی سرویس خواب نوزاد شامل اجزایی مثل گهواره نوزادی، تخت خواب، کمد نوزادی، پتو و لحاف کودک، دراور، کمد و... می‌شود. در این میان می‌توان حتی ست لحاف، تشک و بالش را نیز در میان سرویس خواب نوزاد در نظر گرفت. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با سرویس خواب نوزاد می‌توان اشاره کرد آن است که الیاف سرویس خواب نوزاد باید ضد حساسیت باشد و با لطافتی که دارد راحتی و آسایش فرزند شما را فراهم کند، چراکه پوست لطیف و حساس نوزادان می‌تواند به راحتی در معرض آسیب قرار بگیرد.

معمولاً می‌توان گفت که استفاده از تخت خواب نوزاد در ابتدای تولد فرزند شما تا ماه‌های اول آن چندان به کار نمی‌آید و شما می‌توانید فرزند خود را تا دو یا سه‌ماهگی خود بر روی گهواره و یا در کنار خود قرار دهید. به همین دلیل هم می‌توان تخت خواب نوزاد را در ماه‌های بعد مورداستفاده قرار داد.

مسئله مهمی که باید در رابطه با خرید سرویس خواب نوزاد در نظر داشته باشید آن است که محصول موردنظر دوام و کیفیت خوبی داشته باشد تا بتواند راحتی و امنیت خوبی را برای فرزند شما فراهم کند؛ بنابراین برای انتخاب سرویس نوزاد در وهله اول باید با یک بررسی همه‌جانبه ببینید که به دنبال چه نوع تخت و کمد‌هایی هستید، چراکه زیبایی آن تنها معیار انتخاب نیست، بلکه کیفیت و دوام آن نیز شرط اصلی به شمار می‌آید.

بنا بر تمامی چیز‌هایی که گفته شد به طور کلی می‌توانیم معیار‌هایی مانند اندازه و ابعاد، ارتفاع و قابلیت تنظیم، دوام، ست ملحفه و تشک، لوازم تزئینی و اکسسوری، جنس و متریال و... را به عنوان معیار‌های مهم و تأثیرگذار یک سرویس خواب نوزاد خوب در نظر بگیریم.

سرویس خواب نوزاد  4 تکه کارتزبیبی

بالش، تشک، ملحفه و پتو در سرویس خواب نوزاد

از دیگر عناصر مهمی که به هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید به آن‌ها توجه کنید، خرید بالش، ملحفه و تشک مناسب برای نوزادان می‌باشد. بدیهی است که نوزادان به دلیل داشتن بدن ظریف‌تر و حساس‌تر روی هر نوع سرویس خوابی احساس راحتی نخواهند داشت.

به هنگام انتخاببالش و تشک نوزاد دقت کنید که آن‌ها ابعاد مناسبی داشته باشند. ارتفاع بالش باید طوری در نظر گرفته شده باشد که موجب ناراحتی گردن او نشود و همچنین تشک نوزاد نیز باید کاملا متناسب با تخت او بوده و به درستی در تخت جای گیرد تا نوزاد در آن احساس راحتی داشته باشد.

پتو و ملحفه نوزاد نیز باید به حدی نرم باشند که به نوزاد حس آرامش و راحتی داده و بدن او را اذیت نکنند. بهتر است ۳ یا ۴ عدد ملحفه نوزاد تهیه کنید که در صورت کثیف شدن هر یک از ملحفه‌ها از دیگر ملحفه استفاده کنید.

سرویس خواب نوزاد یکی از مهم ترین بخش های خرید سیسمونی است که هنگام تکمیل اتاق نوزاد انتخاب و خریداری می شود. هنگامی که والدین تصمیم به خرید سرویس خواب نوزاد می گیرند ممکن است سوال های زیادی به ذهن آن ها خطور کند.

این که چه مدل و طرحی را انتخاب کنند، آیا تختخواب نوزاد از ایمنی لازم برخوردار است، تختخواب را باید چه سایزی خریداری نمایند و … از جمله سوالاتی هستند که ذهن آن ها را درگیر می کند.

مهم ترین نکته ای که قبل از خرید باید به آن توجه شود این است که مقاومت و طول عمر سرویس خواب بسیار مهم است یا تنها کیفیت مطلوب برای شما کافیست. زیرا می خواهید پس از مدتی سرویس خواب را تعویض کنید.

برخی از تخت خواب ها صرفاً برای نوزادان طراحی شده اند. اما برخی دیگر از قابلیت تغییر سایز برخوردارند و همگام با بزرگ تر شدن کودک می توان اندازه آن ها را تنظیم نمود.

سرویس خواب کودک با توجه به نوع جنسیت به دو دسته سرویس خواب دختر و سرویس خواب پسر تقسیم می شود. هر کدام از آن ها از نظر طرح و رنگ متفاوت می باشند.

اگر به فروشگاه های عرضه سیسمونی مراجعه کنید با تنوعی از مدل سرویس خواب نوزاد رو به رو خواهید شد. گاهاً انتخاب از بین مدل ها و رنگ های گوناگون کمی سخت است. اما اگر به تمام فاکتورهای مورد نیاز در خرید سرویس خواب کودک توجه نمائید می توانید خریدی بسیار عالی داشته باید. این فاکتورها به شرح زیر می باشند. با کارتزبیبی همراه باشید.

رنگ سرویس خواب کودک

انتخاب رنگ سرویس خواب کودک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. رنگ ها با توجه به جنسیت نوزادان می تواند متفاوت باشد. بهترین رنگ برای سیسمونی نوزاد یا سرویس خواب کودک رنگ سفید تا استخوانی می باشد.

به منظور استفاده از رنگ های مکمل نیز می توان با توجه به سایر المان های اتاق کودک، از رنگ هایی چون صورتی، زرد و سبز برای کودک دختر و رنگ های آبی، مشکی و طوسی برای کودک پسر استفاده نمود.

امروزه تلفیق رنگ های صورتی طوسی، آبی طوسی و طوسی سفید از جمله رنگ های پرطرفدار در چیدمان اتاق خواب کودک محسوب می شوند.


برای سفارش آنلاین و خرید روتختی نوزاد کارتزبیبی و اطلاع از انواع قیمت سرویس خواب نوزاد  سه بعدی دخترانه و پسرانه به فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی مراجعه و سفارش آنلاین سرویس خواب کودک را ثبت کنید .

 

نکاتی که هنگام خرید روتختی نوزاد باید بدانید

یکی از بهترین چیزها در مورد کالای خواب نوزاد این است که هر آنچه را که لازم دارید بتوانید در یک ست کامل، به راحتی تهیه کنید. با تهیه یک ست کامل روتختی می‌توانید یک محیط خواب راحت و گرم برای کودک خود فراهم کنید. با این حال، یافتن یک روتختی مناسب، کاملاً فراتر از سبک و راحتی است. لازم است قبل از خرید رو تختی نوزاد به ۶ نکته مهم توجه کنید.

روتختی نوزاد 7 تیکه کارتزبیبی

۱- جنسیت کودک خود را در ذهن داشته باشید.

در حالت ایده آل، شما باید یک ست روتختی کودک انتخاب کنید که بیشتر از همه، به جنسیت کوچولوی شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ‌های آبی و سیاه برای روتختی نوزاد پسرانه مناسب هستند. روتختی‌ نوزاد دخترانه بیشتر در رنگ‌های صورتی و سفید در بازار موجود است. با این حال، اگر مادر بارداری هستید که نمی دانید جنسیت نوزاد چیست، می‌توانید روتختی‌های خنثی از نظر جنسیت را خریداری کنید که چند رنگ هستند و متناسب با پسران و دختران طراحی شده‌اند.

۲- ست روتختی نوزاد چند تکه مدنظرتان است؟

ست روتختی نوزاد معمولاً شامل چند کالای خواب برای نوزادان است که برای راحتی و گرمای بیشتر نوزاد در هنگام خواب طراحی شده‌اند. با این حال، ممکن است بسته به تولید کننده، محتوای دقیق ست متفاوت باشد. به طور کلی، یک ست روتختی نوزاد از سه قطعه مختلف شامل روتشکی، روبالشی و یک لحاف بزرگ تشکیل شده است. اما ست‌های روتختی کامل‌تری هم هستند که علاوه بر موارد بالا، دارای ملحفه‌ی اضافه، دامن دور تخت، روتشکی میز تعویض، ضربه گیر و حتی پرده و فرش هستند که بسته به نیاز خود می‌توانید ست روتختی چند تکه‌ی مناسب را انتخاب کنید.

۳- اندازه‌ی مناسب را انتخاب کنید.

اگر در حال خرید روتختی برای کوچولوی خود هستید، باید بدانید که مانند سایر محصولات کودک، آنها در اندازه‌های مختلف مانند کوچک، متوسط و بزرگ نیز وجود دارند. به عنوان یک قاعده کلی، سایز ملحفه‌ی تخت و تشک باید یک اندازه باشد و سایز لحاف یا پتو باید از تشک بزرگتر باشد. بنابراین بسته به اندازه تخت کودک خود، یک ست روتختی کاملاً مناسب برای او انتخاب کنید. سایز روتختی‌ها و ملحفه‌های نوزادی برای تخت‌ خواب‌های استاندارد کودک، اندازه است. اگر مینی تخت یا باسنت دارید، باید ملحفه‌های مخصوص آنها را بخرید.

 

۴- طرح روتختی را مطابق با دکوراسیون اتاق کودک تهیه کنید.

روتختی‌ها در تعداد بی شماری از طرح‌ها و الگوها در دسترس هستند. از طرح راه راه کلاسیک گرفته تا پولکی‌های مدرن، اما بهتر است همیشه خرید یک سرویس روتختی که مطابق با مد، شیک و در عین حال مقرون به صرفه را خریداری کنید که کاملا با رنگ سرویس خواب نوزاد و دکوراسیون اتاق کودک مطابقت داشته باشد. همچنین، مطمئن شوید که ست روتختی برای هر دو فصل تابستان و زمستان مناسب است.

۵- قابل شستشو باشد.

در هنگام انتخاب روتختی نوزاد و سایر ملحفه‎ها، اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات موجود از پارچه‌ای نرم با قابلیت عبور جریان هوا و قابل شستشو در ماشین لباسشویی، مانند پنبه و یا کتان تهیه شده باشد. با توجه به این واقعیت که نوزادان تازه متولد شده عاشق آشفتگی و خرابکاری هستند، بدون شک این مجموعه باید اغلب شسته شود. علاوه بر این، برای اطمینان بیشتر بهتر است یک یا دو محافظ تشک ضد آب خریداری کنید. محافظ‌های تشک مثل یک لایه ملحفه کش‌دار و یا دکمه دار روی تشک را می‌پوشانند و با لایه لاستیکی یا نایلونی که داخلشان دوخته‌شده، از نم زدن به تشک تخت جلوگیری می‌کنند. در انتخاب محافظ تشک نوزاد حتما توجه کنید که انواعی که دارای چند لایه پارچه و الیاف هستند، بسیار خنک‌تر و راحت تر از انواع تک لایه و پلاستیکی هستند.

۶- کیف دستی روتختی

نکته آخر شاید به نظر مهم نرسد اما بررسی کنید که آیا کیف دستی پارچه ای قابل استفاده مجدد و رایگان همراه با ست روتختی که قصد خرید آن را دارید، ارائه شده است یا نه. این امر برای نگهداری آسان و راحتی در هنگام جابه‌جایی ست روتختی یا لحاف و پتو بسیار مهم است. در هر صورت، یک سرویس روتختی خوب کودک، همان است که هم در خانه و هم در مسافرت بتوان از آن استفاده کرد.

تلفن کارتزبیبی

02166972753 📞
09121070422 📞
  • ۰۲/۰۵/۲۹
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی