هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

زیرانداز نوزاد چیست ؟

از لحظه تولد نوزاد تا سن 2 یا 3 سالگی نیاز به پوشک کردن کودک و تعویض نوزاد امری لازم و ضروری است .تا زمانی که کودک شما از پوشک استفاده می کندبرای تعویض پوشک و نظافت او به تشک زیرانداز کودک نیاز دارید .

اگر تجربه تعویض پوشک را داشته باشید حتما متوجه شده اید که  این کار همیشه ساده و راحت نیست و نیاز به فراهم کردن محیطی پاکیزه و امن برای تمیز کردن نوزاد هست تا مادر بتواند با خیال راحت و بدون استرس پوشک را عوض کند .

زیرانداز نوزاد باید سبک و منعطف باشد تا به راحتی در کیف نوزاد جای بگیرد و قابل حمل باشد . جنس زیرانداز نوزاد مرغوب است تا از ایجاد حساسیت و آلرژی در کودک جلوگیری کند . هم چنین زیرانداز خوب از پس زدن رطوبت ادرار یا مدفوع به روی تشک تخت یا فرش جلوگیری می کند .

با قرار دادن زیرانداز کودک روی سرویس خواب نوزاد  از کثیف و لکه شدن ست خواب او جلوگیری می کنید .

خرید آنلاین زیرانداز نوزاد

انواع زیرانداز نوزاد

  1. زیرانداز یک بار مصرف: همان طور که از نامش پیداست برای یک بار استفاده و تعویض نوزاد استفاده می شود و پس از هر بار استفاده باید دور انداخته شود .این زیرانداز ها از نظر بهداشتی بسیار مناسب است اما ممکن است مقرون به صرفه نباشد .
  2. زیرانداز دائمی:این زیرانداز نوزاد از طرفداران بیشتری برخوردار است ، طرح های مختلف و جذابی دارد و قابل شستشو است و می توان آن را سال ها استفاده کرد .

 

انواع زیرانداز نوزاد از نظر طرح و مدل :

زیرانداز های پارچه ای و دائمی نوزاد می تواند بر اساس طرح و مدل به دسته های زیر تقسیم شود :

  • زیرانداز نوزاد فانتزی 
  • زیرانداز نوزاد عروسکی 
  • زیرانداز نوزاد ساده 

 

زیرانداز نوزاد کارتزبیبی

البته کاربرد زیرانداز تعویض پوشک نوزاد در هیچ یک از موارد فرقی ندارد و انتخاب زیرانداز عروسکی یا فانتزی کاملا سلیقه ای است . شما می توانید بر اساس سلیقه و رنگ سیسمونی نوزاد خود یکی از طرح های متنوع زیرانداز نوزاد کارتزبیبی را انتخاب کنید . تنوع بالا در طرح و مدل زیرانداز نوزاد دست شما را در انتخاب باز نگه داشته است .

نکات مهم خرید زیرانداز نوزاد

  • قیمت زیرانداز نوزاد: هنگام خرید آنلاین  زیرانداز نوزاد ممکن است به قیمت های مختلف برخورد کنید چرا که کیفیت های مختلف قیمت های متنوعی دارد و سعی کنید زیرانداز نوزاد باکیفیت و خوب را خریداری کنید تا از خرید مجدد و هزینه دوباره جلوگیری شود.
  • جنس زیرانداز نوزاد: یکی از مواردی که هنگام خرید زیرانداز کودک باید به آن توجه کنید جنس آن است چرا که جنس مرغوب و خوب زیرانداز باید فاقد حساسیت باشد .
  • قابل شستشو : زیرانداز نوزاد به دلیل این که با ادرار و مدفوع کودک در ارتباط است و از طرفی پوست نازک کودک مدام با آن تماس است باید در فاصله زمانی مناسب شسته و ضدعفونی شود بنابراین باید قابلیت شستشو را داشته باشد .
  • مدل زیرانداز نوزاد : امروزه با تنوع بسیاری که در بازار وجود دارد ، انواع مختلف با طرح های متنوعی از زیرانداز نوزاد وجود دارد . مثل داشتن بالشتک ، آویز های عروسکی و…
  • قابلیت حمل : زیرانداز خوب نوزاد باید به راحتی تا و در ساک نوزاد جا شود . سبک بودن در عین حال باکیفیت بودن زیرانداز تعویض نوزاد نشانه ی مرغوب بودن آن است .
  • کیفیت :زیرانداز نوزاد با کیفیت بادوام است و سال های سال قابل استفاده می باشد .
  • اندازه : زیرانداز کودک باید متناسب با سن کودک و نه خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد . تا بیشترین کارایی را داشته باشد .

فروش اینترنتی زیرانداز نوزاد

  • 10 ویژگی و کاربرد زیرانداز نوزاد خوب و باکیفیت

    1. جلوگیری از انتشار میکروب و بیماری
    2. جاذب رطوبت بالا
    3. کاهش هزینه و مقرون به صرفه
    4. ضدحساسیت و بدون آلرژی
    5. نرم و لطیف
    6. مانع از انتقال رطوبت به تشک
    7. بادوام و مقاوم در برابر پارگی
    8. سبک ، کم جا و قابل حمل
    9. اندازه استاندارد و مناسب
    10. کم ترین ضریب اصطکاک

    مزایای خرید زیرانداز نوزاد

    با خرید زیرانداز نوزاد ، یک بار هزینه می کنید و کالای کاربردی را بارها استفاده می کنید .دوام و کیفیت زیرانداز نوزاد نسبت به نوع یک بار مصرف بیشتر است .قابل حمل وسبک است و به راحتی در میهمانی ها ، مسافرت و مهد کودک قابل استفاده است .همیشه در دسترس است و شستشوی آن بسیار راحت است . جنس نرم ولطیف آن از بروز حساسیت برای کودک جلوگیری می کند .زیرانداز نوزاد از نم زدگی و انتقال رطوبت به تشک ، تخت یا فرش جلوگیری می کند.

     

  •  

  • ۰۲/۰۵/۳۱
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی