هر انچه در منزل نیازدارید!

۱۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر تمایل به خرید آنلاین سیسمونی بچه را دارید از فروشگاهی خرید کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد :

  1. اطلاعات کامل و کافی درباره هر محصول بدهد .
  2. تصاویر قابل بزرگنمایی باشد تا جزئیات آن قابل مشاهده باشد .
  3. امکان بازگشت کالا در صورت عدم مطابقت با عکس وجود داشته باشد .
  4. شرایط ارسال به درب منزل فراهم شده باشد .
  5. فروشگاه آنلاین سیسمونی باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد .
  6. ویژگی پشتیبانی از مشتری را داشته باشد .
  7. قیمت ها مناسب و به روز باشد .
  8. مدت زمان ارسال کوتاه و در اسرع وقت انجام شود .
  9. از تنوع مدل ، رنگ و طرح برخوردار باشد .
  10. محصولات از کیفیت و استاندارد برخوردار باشد .

بهترین زمان خرید آنلاین سیسمونی نوزاد

بهترین زمان خرید سیسمونی کودک ، وقتی است که جنسیت فرزند شما مشخص شده است . در این صورت می توانید راحت تر به انتخاب لوازم سیسمونی نوزاد بپردازید .

اما یکی از نکات خرید آنلاین سیسمونی نوزاد این است که شما محدود به زمان و مکان نیستید و در هر زمانی که توانایی خرید اینترنتی سیسمونی کودک را داشته باشید می توانید با مراجعه به فروشگاه کارتز ، ثبت سفارش کنید .

 

از کجا سیسمونی آنلاین بخریم ؟

فروشگاه آنلاین سیسمونی کارتز ، در واقع بهترین تولیدی سیسمونی نوزاد است که امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است . شما می توانید با مراجعه به وب سایت cartesbaby.com به طور مستقیم از تولیدی کارتز خرید کنید . کارتز دارای نماد اطمینان و درگاه پرداخت است تا شما با خیال راحت سفارش آنلاین خرید سیسمونی کودک خود را ثبت کنید . بهترین خرید اینترنتی سیسمونی کودک را با کارتز تجربه کنید .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

مراحل تولید لباس کار و انواع استانداردهای آن

 

به دلیل شرایطی که در هنگام استفاده از لباس کار در محیط های مختلف وجود دارد، تولید لباس کار و انجام دقیق مراحل آن می بایست جزء اولویت های مهم شرکت های تولیدی قرار گیرد. امروزه انواع مختلفی از شرکت ها اقدام به تولید لباس کار می نمایند که برندهای معتبر و با کیفیت تنها اقدام به انجام چنین روند و مراحلی می نمایند. اگر قصد خرید لباس کار برای صنایع ، سازمان ها ، شرکت ها و ... خود را دارید، این مقاله راهنمای مناسبی برای خرید لباسکار با کیفیت برای شما خواهد بود.

 

برای تولید لباس کار همچون سایر پوشاک می بایست مراحل مختلفی طی گردد تا لباس مورد نظر از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار باشد. به طور کلی مراحلی که برای تولید یک لباس طی می شود شباهت های زیادی با تولید لباس کار دارد که در ادامه به تک تک این مراحل خواهیم پرداخت.

 

تولید لباس کار بر اساس انتخاب مدل مورد نظر

امروزه برای هر یک از مشاغل و بر اساس عواملی چون آب و هوا، جلوگیری از خطرات مشاغل و ... می توان اقدام به خرید لباس کار نمود؛ اما فروش لباس کار توسط شرکت های تولیدکننده می بایست بر اساس استاندارد های بین المللی صورت پذیرد تا بتوان افراد را در برابر خطرات احتمالی محیط کار حفظ نماید. در اصل دلایل اهمیت استفاده از لباس کار این موضوع می باشد.

 

حال شرکت های تولیدی برای تولید لباس کار با توجه به نکات مختلفی از جمله نوع کار، شرایط محیطی، خطرات موجود و ... اقدام به تولید لباس کار با بهترین متریال و کیفیت می نمایند؛ بنابراین بسته به درخواست و نیاز مشتری می توان اقدام به تهیه لباس کار از آنها نمود.

 

نوع پارچه به کار رفته در تولید لباس کار

پارچه مورد استفاده در تولید لباس کار می بایست از بهترین کیفیت لازم برخوردار باشد و متناسب با شرایط محیط و نیاز افرادی که قصد استفاده از آن دارند باشد. بیشترین پارچه مورد استفاده برای تولید لباس کار نوع فیلامنتی یا لباس کار با پارچه کتان می باشد و می توان با استفاده از آن انواع مختلفی از لباس کار را تولید نمود. این پارچه تنوع رنگی بالایی دارد که بر اساس نیاز سازمان یا صنایع مربوطه می توان از آن استفاده کرد. به طور کلی پارچه های مورد استفاده برای لباس کار جزء پارچه هایی با مقاومت بالا هستند تا بتوان در شرایط محیطی سخت از آن ها استفاده کرد.

 

دوخت و طراحی لباس کار

انجام کلیه فرآیند های طراحی و دوخت لباس کار می بایست با دقت فراوان انجام گیرد. دوخت چنین لباس هایی با توجه به شرایط کاری افرادی که از آن استفاده می کنند می بایست دارای مقاومت لازم جهت جلوگیری از باز شدن بوده و در بخش طراحی به درخواست مشتری می توان از روش های مختلفی همچون چاپ ، گلدوزی و... اقدام به درج آرم شرکت، شعار، نام افراد و ... بر روی آن نمود. البته بنا به درخواست مشتری می توان طراحی و دوخت سفارشی را برای تولید لباس کار انجام داد.

اندازه، ابعاد و سایز لباس در این بخش محاسبه و اندازه گیری می شود تا با برش و دوخت انواع و اقسام سایز بندی ها بتوان افراد با سایز های گوناگون از لباس کار خود استفاده نمایند. برای تهیه لباس کار بهتر است کمی لباس مورد نظر آزادتر از بدن فرد باشد تا در هنگام کار با آن احساس راحتی نماید.

 

مراحل نهایی تولید لباس کار

پس از انجام مراحل فوق می توان بر اساس نیاز مشتری اقدام به نصب اکسسوری های مورد نیاز بر روی لباسکار نمود. این مرحله جزء آخرین مراحل تولید لباس کار می باشد که ویژگی های خاصی به لباس اضافه می شود. از جمله این اکسسوری ها نصب زیپ، دکمه، جیب و... است که دوخت آن ها توسط بهترین خیاطان و یا دستگاه های تمام اتوماتیک قابل انجام می باشد. پس از این مرحله و انجام کلیه نیازهای یک لباس کار با کیفیت، کیفیت لباس تایید شده، اتو کشی و به مرحله بسته بندی ارسال خواهد شد.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند. امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت های متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند و برای این کار ناچار هستند که از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند.

تفاوت بازاریابی آفلاین (سنتی) با بازاریابی دیجیتال چیست؟

با اینکه بازاریابی سنتی هم‌چنان هم برای برخی کسب و کارها جواب می‌دهد، اما از آنجایی که این مدل بازاریابی با محدودیت‌های مختلفی داشت، خیلی زود بازاریابی دیجیتال با استقبال روبه‌رو شد. اگر بخواهیم به مهمترین تفاوت‌های بازاریابی آفلاین با دیجیتال مارکتینگ اشاره کنیم، می‌توانیم موارد زیر را اعلام کنیم:

  • همان‌طور که گفتیم بازاریابی دیجیتال هر نوع فعالیت تبلیغاتی بر بستر دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند و اینترنت است. در صورتی که در بازاریابی آفلاین از رسانه‌های جمعی و سنتی استفاده می‌شود.
  • بازاریابی دیجیتال برخلاف بازاریابی آفلاین تعاملی‌تر و دوسویه است و امکان برقراری ارتباط دو طرفه میان تبلیغ‌دهنده و مخاطبان وجود دارد.
  • شاید مهمترین تفاوت این دو مدل بازاریابی در قابلیت سنجش و ارزیابی باشد. تمام فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال قابلیت اندازه‌گیری دارند و می‌توان آنها را با آمار ارائه و تحلیل کرد. در صورتی که در بازاریابی سنتی و آفلاین این اتفاق امکان‌پذیر نیست و در واقع بزرگترین مشکل این مدل بازاریابی همین است.
  • یکی دیگر از تفاوت‌های این دو مدل بازاریابی، تنوع و تفاوت کانال‌های توزیع محتواست که در بین فضای آفلاین و آنلاین متفاوت است.
  • در بازاریابی دیجیتال شما با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مختلف آنلاین تلاش می‌کنید پیام‌تان را به مخاطبان برسانید. به همین دلیل ممکن است با یک پیام ساده بتوانید طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش دهید. اما در فضای آفلاین به دلیل محدودیت کانال‌های توزیع محتوا ممکن است این اتفاق رخ ندهد.
  • کمتر این امکان وجود دارد در بازاریابی سنتی، محتوای تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شود، ولی یکی از مزایای دیجیتال مارکتینگ این است که قابلیت وایرال شدن و پخش سریع دارند.
  • هزینه‌های بازاریابی دیجیتال به مراتب از هزینه‌های بازاریابی آفلاین کمتر بوده و اثربخشی آن نیز در برخی موارد بیشتر است.
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

10 نکته در خرید روتختی نوزاد

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 235
  1. جنس فرزند : مسافر کوچک خانه شما دختر است یا پسر ؟ دقت به این نکته مهم و ضروری است چرا که می تواند در انتخاب رنگ ، طرح و مدل روتختی نوزاد تاثییر گذار باشد . اگر از جنسیت فرزند خود اطلاع ندارید می توانید از رنگ خنثی و طرح های مشترک برای خرید روتختی نوزاد انتخاب کنید .
  2. تعداد تکه های روتختی : روتختی نوزاد که در بازار  به فروش می رسد معمولا 4 تکه یا 7 تکه هستند . روتختی 4 تکه نوزاد شامل :
خرید روتختی نوزاد
روتختی چهارتیکه نوزاد 213
  1. تشک
  2. بالشت
  3. لحاف
  4. قنداق

است . و به طور حتم قیمت آن از مدل 7 تکه مناسب تر است . اما روتختی های 7 تکه شامل :

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 190
  • تشک
    • بالشت
    • لحاف
    • کوسن
    • گارد
    • ملحفه
    • تاج تخت

است . انتخاب این که که مدل برای خرید روتختی نوزاد مناسب است می تواند کار شما را راحت تر کند .

  • جنس روتختی نوزاد : یکی از مهم ترین موارد خرید روتختی نوزاد ، دقت به جنس روتختی است . دقت کنید شما قرار است روتختی نوزاد را برای کودکی خریداری کنید که پوستی حساس و لطیف دارد و مستقیما با بدن کوک در تماس است . برای خرید روتختی نوزاد ، جنس های نخی و بدون آلرژی را در اولویت بگذارید .
  • طرح روتختی نوزاد : خرید روتختی نوزاد ، مطابق با مد روز و دکوراسیون اتاق کودک می تواند سیسمونی را لاکچری و شیک تر کند و به اتاق کودک روح ببخشد . از طرح های متنوع و جدید روتختی نوزاد کارتز مطابق با جدیدترین رنگ سیسمونی نوزاد غافل نشوید !
  • قابلیت شستشو : روتختی نوزاد باید همیشه تمیز و پاکیزه باشد ، نظافت روتختی کودک به دلیل تماس مستقیم با پوست نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است . اگر لکه مدفوع ، ادرار و یا استفراغ نوزاد روی روتختی ریخت باید سریعا شسته شود و این قابلیت رو داشته باشد که در ماشین لباسشویی قابل شستشو باشد .
  • کیفیت پارچه روتختی نوزاد : از دیگر موارد مهم خرید روتختی نوزاد دقت به کیفیت پارچه است . روتختی نوزاد اگر بی کیفیت و نا مرغوب باشد در شستشو دچار آبرفت ، پرزدهی و گلوله شدن می شود . ضمن این که ممکن است حساسیت تنفسی به همراه داشته باشد .
ست روتختی نوزاد 7 تکه با گلدوزی
  • کیفیت دوخت روتختی نوزاد : اگر کیفیت دوخت روتختی کودک پایین باشد به مرور زمان دوخت ها باز شده و متریال داخلی بیرون می ریزد . در این صورت نه تنها مجبور به  هزینه مجدد می شوید بلکه ممکن است کودک شما به دلیل تماس یا الیاف دچار آلرژی شود .
  • اندازه روتختی نوزاد : معمولا در خرید سیسمونی ، تخت کودک در سایز نوزادی یا نوجوان خریداری می شود . سایز روتختی نوزاد با سایز روتختی نوجوان متفاوت است . ابعاد تخت نوزاد 70*130 سانتی متر است و برای خرید روتختی نوزاد باید به این نکته توجه کنید که سایز آن مناسب با سایز تخت نوزاد باشد .
  • قیمت خرید روتختی نوزاد: همان طور که می دانیم ، امروزه هزینه خرید سیسمونی نوزاد کم نیست و برای خرید روتختی نوزاد که کیفیت و مرغوبیت داشته باشد ، باید هزینه ای بین 1 تا 3 ملیون را در نظر بگیرید . این ملبغ با توجه به تعداد تکه های روتختی و مدل آن تغییر می کند .اگر با قیمت نجومی در خرید روتختی نوزاد روبرو شدید ، کمی مکث کنید و دوباره همه موارد را چک کنید!
  • برند روتختی نوزاد : خرید سیسمونی کودک از مارک های معتبر با اطمینان بیشتری همراه است چرا که  برند ها برای بالا بردن کیفیت محصولات خود سال ها تلاش کرده اند و یکی از دلایل برندینگ کسب و کارشان حفظ استاندارد جهانی و ارائه محصول باکیفیت به بازار است . برند های معتبر همچون کارتز هیچ گاه اعتبار خود را فدای سود بیشتر نمی کنند.
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

نکات خرید و انتخاب تیشرت کار خوب

  1. تعیین هدف از خرید تیشرت کار : ابتدا مشخص کنید هدف شما از خرید تیشرت کار چیست ؟ آیا تمایل دارید به عنوان تیشرت تبلیغاتی استفاده شود یا هدف پوشیدن آن به عنوان لباس کار است ؟
  2. انتخاب جنس مناسب : مهم ترین نکته در انتخاب تیشرت کار خوب ، دقت به جنس و بافت تی شرت است . هر چقدر درصد نخ و پنبه لباس بیشتر باشد ، تیشرت کار مناسب تری برای کار است . چرا که خنک تر است و کم تر دلیل تعریق می شود .
  3. سایز و اندازه تیشرت کار : از آن جایی که تیشرت کار قرار است به عنوان لباس کار و در مدت زمان طولانی پوشیده شود ، مهم است که به سایز آن دقت کنید . تی شرت کار نباید چسبان و تنگ باشد . این مورد می تواند در راندمان کاری موثر واقع شود .
  4. امکان چاپ برند یا دوخت لوگو : یکی از اهداف خرید و انتخاب تیشرت کار خوب ، برندسازی است . بسیاری از صاحبین کسب و کار تمایل دارند که برند و لوگو خود را روی تیشرت کار گلدوزی کنند . به این ترتیب در بازاریابی تاثیر بسزایی خواهند داشت. لباس کاری را انتخاب کنید که این امکان را برای شما داشته باشد .

خرید تیشرت کار یقه گرد از تولیدی لباس کار دوخت یادگار

 

5. مدل و استایل تی شرت کار : اغلب مدل تیشرت کار بر اساس نوع یقه تفکیک می شود :

 

  • تیشرت های یقه گرد محبوب ترین ها هستند و در مقابل تعریق مقاوم است . تیشرت های یقه گرد از قیمت مناسب تری برخوردار است و معمولا برای کار در کارخانه ها و کارگاه ها از استقبال بیشتری برخوردار است . این تیشرت ها سبک ، خنک و ارزان هستند و برای انتخاب تیشرت کار خوب مناسبند .
  • تیشرت های یقه دار برای کار در سازمان ها و ادارات مناسب تر است و ورزشکاران تمایل بیشتری به خرید آن دارند . از تیشرت یقه دار به عنوان لباس کار تبلیغاتی نیز استفاده می شود . به دلیل داشتن یقه ، قیمت بیشتری نسبت به تیشرت بدون یقه دارد اما از پرستیژ کاری بیشتری برخوردار است به همین دلیل بیشتر مشتریان آن ، ادارات و سازمان ها می باشند .

 

ویژگی هایی که تیشرت کار مناسب و خوب باید داشته باشد چیست ؟

انتخاب تیشرت کار خوب ، تنها خرید لباس کار تابستانی نیست ، تیشرت کار مناسب می تواند در برند سازی ، تبلیغات ، بازاریابی و معرفی خدمات کسب و کار شما نقش داشته باشد و هم چنین باعث افزایش راندمان کاری افراد شود . ویژگی و مشخصات تیشرت کار خوب موارد زیر است :

  • راحتی و آسایش : جنس تی شرت کار باید نرم و منعطف باشد تا افراد بتوانند ساعت های طولانی و در گرمای روز از آن به راحتی استفاده کنند .
  • دوام و ماندگاری : از تیشرت کار مکرر استفاده می شود ، بنابراین باید در مقابل استفاده روزمره و شستشوی زیاد بادوام و مقاوم باشد .
  • تنفس پذیری : از آن جایی که تیشرت کار مدت زمان زیادی استفاده می شود ، باید تنفس پذیر باشد تا از تعریق جلوگیری کند .
  • نگهداری آسان : تی شرت کار باید در شستشوی زیاد مقاوم باشد و به اسانی تمیز شود . رنگ ندهد و سریع چروک نشود . آبرفت نداشته باشد و کیفیت خود را ار دست ندهد . در انتخاب تیشرت کار خوب به نکات نگهداری از لباس کار دقت کنید .

انتخاب تیشرت کار خوب با قیمت مناسب

بدون شک خرید و انتخاب تیشرت کار خوب با هزینه همراه است . به خصوص در کارخانه ها و سازمان های بزرگ با نیروی انسانی بالا ، قیمت خرید تیشرت کار قابل توجه است . در این صورت مسئولین تمایل به  تهیه تیشرت کار ارزان قیمت دارند که خود با نکات و ویژگی هایی همراه است .

برای انتخاب تیشرت کار خوب با قیمت مناسب بهترین راه مراجعه به تولیدی لباس کار است که بتواند ، امکان فروش عمده تیشرت کار را فراهم کند . در این صورت می توانید تیشرت کار خوب را به قیمت مناسب خریداری کنید .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

دلیل اهمیت مشاوره سئو 

دلایلی زیادی را می توان نام برد که کمک گرفتن از فرد متخصص در نقش مشاور سئو می تواند اهمیت زیادی برای بهبود پروژه های سئو ما داشته باشد. در واقع مهمترین فاکتوری که می تواند اهمیت مشاوره سئو را دوچندان کند رونق کسب و کار می باشد که اغلب افراد به دنبال این اهداف هستند. همه ما با اهمیت سئو در رونق کسب و کارها آشنا هستیم و می دانیم که اگر وبسایتی در زمینه کاری خود بهینه شود و در نتایج جستجو حضور داشته باشد, چه ترافیکی و همچنین چه دستاوردهایی در زمینه رشد درآمدی به همراه خواهد داشت. به همین خاطر است که میزان اهمیت بهینه سازی سایت و کمک گرفتن از مشاوران و متخصصین و مشاور سئو چقدر می تواند در رشد وبسایت افراد کمک کننده بوده باشد. 

وظایف مشاور سئو چیست؟

وظایف یک مشاور و متخصص سئو بسیار گسترده و پراکنده بوده و نمی توان یه حالت تعیین شده را معین کرد ولی به طور کلی مهمترین وظیفه آن بررسی و آنالیز سایت و ارائه راه حل برای بهبود و رشد کلمات کلیدی وبسایت در نتایج جستجوی گوگل می باشد. در ادامه شما عزیزان را با لیست بیشتری از مهمترین وظایف مشاور سئو بیشتر آشنا می کنیم که عبارتند از:

·بررسی سایت و آنالیز رقبا

·داشتن آگاهی و دانش لازم در موارد عملی پروژه سئو 

·توانایی کسب رتبه مناسب کلمات کلیدی در موتور جستجوی گوگل

·توانایی بهینه سازی صفحات وبسایت 

·بررسی تگ های هدینگ سایت H و ساختاربندی آن ها 

·توجه به اهمیت لینک سازی و دریافت بک لینک از سایت های مشابه و کاری ما

·شناخت کافی با سیستم مدیریت محتوایی و CMS های مختلف

·نحوه استفاده از ابزارهای جستجوی انلاین

·مدیریت و پیاده سازی استراتژی مناسب برای رشد کلمات کلیدی و توجه به اولویت بندی های آن

·داشتن برنامه ریزی مناسب برای رشد کلمات کلیدی

·رفع مشکلات ظاهری سایت 

·توجه به ایندکس و یا ایندکس نشدن سایت

·مدیریت تگ های HTML

·شناخت روش های سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

·بهبود تجربه کاربر

·بهبود نرخ تبدیل CTR

·توانایی تشخیص و حل مسائل سایت مانند خطای 404 و...

· توجه به نمایش سایت در حالت موبایل و واکنشگرایی آن

·داشتن اطلاعات و راهنمایی در زمینه دامنه و هاست 

·توجه به شاخص های کلیدی عمکلرد kpi

·بهینه سازی URL ها

·شناخت اهداف مشتریان و بازاریابی سئویی برای آن ها

·آشنایی با الگوریتم های گوگل

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

اهمیت سئو سایت بر کسی پوشیده نیست ! برای این که بتوانید در  بازار کار به عنوان سئو کار حرفه ای ، فعالیت کنید باید مهارت های زیر را داشته باشید ، در این صورت شانس شما برای دریافت پروژه و کسب جایگاه کارشناس سئو بیشتر می شود :

  • آشنایی با سئو و تسلط بر سه بخش اصلی آن پیج سئو ، آف پیج سئو و سئو فنی
  • نظم کاری و مدیریت امور کاری
  • توانایی تجزیه و تحلیل مسائل
  • ارائه منظم  گزارش کار سئو
  • دارای روحیه تیمی و دارای تفکر انتقادی
  • مهارت های اجتماعی و توانایی گفتار و نوشتاری
  • انگیزه ، صبر و تلاش مداوم

 

سئو کار و کارشناس سئو به چه ابزار هایی نیاز دارد ؟

 

ابزار هایی که کارشناس سئو باید بداند

ابزار های زیادی وجود دارد که می تواند به متخصص سئو در تحلیل و آنالیز وب سایت کمک کند و در کنار آن سئو کار باید قادر باشد از بهترین اکستنشن های گوگل کروم برای بهینه سازی وب سایت بهره بگیرد .

استفاده از ابزار ها و افزونه ها به کارشناس سئو کمک می کند تا به فرایند بهینه سازی صفحات وب سایت سرعت بخشیده و با دقت بیشتری وظایف خود را انجام دهند . مهم نرین ابزار هایی که سئو کار ها برای تعیین استراتژی خود از آن استفاده می کنند موارد زیر است ک

  • گوگل سرچ کنسول
  • گوگل آنالیتیکس
  • MOZ
  • Semrush
  • Ahrefs
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

Cannibalization یا کنیبالیزیشن که در لغت به معنای همنوع خواری یا همگون خواری است یکی از اصطلاحات رایج میان سئو کار ها و متخصصین دیجیتال مارکتینگ است که می تواند موقعیت وبسایت را در گوگل به چالش بکشد.

کنیبالیزیشن زمانی اتفاق می افتد که شما دو یا چند صفحه از وبسایت را با کلمه کلیدی یکسان و یا بسیار مشابه به یکدیگر بهینه می کنید. زمانی که کاربر کلمه کلیدی مورد نظر را جستجو می کند ، هر دو صفحه در نتایج جستجو ظاهر می شود چرا که گوگل نمی تواند تشخیص دهد کدام صفحه پاسخ بهتری برای سوال کاربر دارد .

در این صورت دو صفحه به یکدیگر به رقابت می پردازند و شانس یکدیگر را برای گرفتن رتبه می بلعند . وقتی کنیبالیزیشن اتفاق می افتد ، کاربر نمی داند کدام مقاله یا پست ، محتوای بهتری دارد و به طور شانسی یکی را کلیک می کند که ممکن است محتوای اصلی نباشد .

اهمیت رفع مشکل کنیبالیزیشن

شناسایی کنیبالیزیشن و رفع آن کار ساده ای نیست ، ضمن این که می تواند به سئو وبسایت و رتبه سایت صدمه وارد کند و تمام تلاش های شما برای بهینه سازی را از بین ببرد . در صورتی که با مشکل  Cannibalization روبرو شدید ، برای جلوگیری از کاهش رتبه و اعتبار سایت ، خیلی سریع اقدام کنید .در صورتی که در این زمینه از مهارت و تخصص کافی برخوردار نیستید  ، از مشاور سئو کمک بگیرید .وجود کنیبالیزیشن می تواند با توجه به آپدیت های گوگل ، با جریمه همراه باشد . پس مشکل همنوع خواری را جدی بگیرید !

کنیبالیزیشن یا همنوع خواری اتفاق خوبی برای سئو وبسایت نیست .اگر چه ممکن است صاحبین وبسایت خوشحال باشند که به جای یک صفحه ، دو صفحه از سایت در نتایج دیده می شود اما این می تواند مشکلاتی را برای سئو و بهینه سازی سایت ایجاد کند از جمله :

  • نمایش صفحه اشتباه در نتایج جستجو : این اتفاق بسیار رایج است ، برای مثال وقتی شما به فکر خرید کالایی هسید و نام آن را جستجو می کنید ، توقع دارید دسته محصولات با انواع کالا نمایش داده شود ولی ، مقاله یا تک محصول را نیز مشاهده می کنید که در صورت انتخاب اشتباه ، شانس تبدیل مخاطب به خریدار را کاهش می دهد .
  • سر در گمی گوگل : در صورتی که کنیبالیزیشن اتفاق بیافتد ، گوگل نمی تواند تشخیص دهد کدام صفحه پاسخ بهتری برای کاربر است و به کدام یک باید رتبه بهتری اختصاص دهد .
  • هدر رفتن بودجه خزش : وجود Cannibalization در وبسایت می تواند موجب از بین رفتن بودجه خزش شود ، این اتفاق در سایت های فروشگاهی و بزرگ می تواند بسیار نگران کننده باشد .
  • کاهش نرخ تبدیل سایت : در صورت وجود همخواری در صفحات ، ممکن است کاربر به اشتباه وارد صفحه اصلی نشود و به هدف اصلی نرسد ، در این صورت نرخ تبدیل کاهش می یابد . مخاطب سایت را ترک می کند .
  • کاهش ترافیک ارگانیک : یکی از مشکلاتی که کنیبالیزیشن برای سئو سایت ایجاد می کند این است که ترافیک طبیعی بین دو یا چند صفحه تقسیم می شود و موجب کاهش ترافیک می شود .
  • نوسان رتبه : با وجود همنوع خواری و رقابت در سایت ممکن است رتبه وبسایت تغییر کند و مدام بالا و پائین شود ، این می تواند به جایگاه سایت و سئو ، تاثیر منفی وارد کند .
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

رنگ مناسب روتختی نوزاد 

اولین چیزی که در اتاق کودک خودنمایی می کند استفاده از رنگ های شاد و جذاب و طرح های کارتونی و زیبا می باشد .بی شک قدرت رنگ ها در فضا بر کسی پوشیده نیست .درباره  روانشناسی رنگ بارها شنیده ایم و تاثیر آن را بر روحیات خودمان و فرزندانمان دیده ایم . اما سوال اینجاست آیا هر رنگی مناسب  خرید روتختی نوزاد و کودک است ؟

خیر ، به خصوص اگر به صورت تک رنگ استفاده شود . برای مثال معمول است برای پسران از رنگ های آبی استفاده می شود و تصور داریم آبی آرامش بخش است درصورتی که استفاده بیش از اندازه از رنگ آبی موجب بروز افسردگی می شود و یا استفاده بیش از اندازه از قرمز موجب ایجاد تنش و هیجان کاذب می شود و یا استفاده از رنگ های تیره باعث کوچک شدن فضا می شود .

بنابراین قبل از دکوراسیون اتاق کودک و خرید سیسمونی درباره روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در روحیه حتما مطالعه و تحقیق کنید .رنگ های شاد و ملایم که مکمل هم هستند می توانند پیشنهاد خوبی برای رنگ روتختی نوزاد باشد .

 

شستشوی روتختی نوزاد

همان طور که گفته شدنظافت و پاکیزگی نوزاد بسیار مهم است و کالای خواب کودک بارها  در طول ماه شسته می شود . اما قبل از شستن آن باید به میزان دما ، قابلیت شستشو با ماشین یا دست ، استفاده از پودر لباسشویی یا صابون دقت کنید .

از آنجایی که جنس و الیاف به کار رفته در روتختی ها یکسان نیست ، نمی توان برای همه ی آن ها دستورالعمل یکسان داد بنابراین ، قبل از شستن روتختی نوزاد به لیبل و برچسب راهنما دقت کنید . معمولا دمای اب و شریط شستشو بر روی آن قید شده است .

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 196

اما به طور کلی برای شستشوی روتختی نوزاد و کالای خواب کودک باید از مواد شوینده ملایم استفاده کنید تا برای نوزاد حساسیت زا نباشد . قبل از شستن روتختی حتما لکه ها و کثیفی های موجود در آن را رفع کنید . از دور پایین ماشین لباسشویی استفاده کنید تا کمترین آسیب را به الیاف بزند . استفاده از دمای بالای 40  درجه برای شستشو اصلا توصیه نمی شود .

بهترین روتختی نوزاد چه ویژگی هایی دارد ؟

از آنجایی که آرامش و سلامتی کودک یکی از مهم ترین دغدغه ی هر پدر و مادری هست و والدین تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین را برای نوزاد دلبند خود فراهم کنند ، هنگام خرید روتختی نوزاد و کودک به موارد زیر دقت کنید :

  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • ارگانیک و بدون مواد شیمیایی
  • نرم و لطیف
  • بادوام
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

برای خرید تیشرت کار به قیمت ارزان و مناسب بهترین راه مراجعه به تولیدی لباس کار است . در تولیدی ها به دلیل استفاده از امکانات ویژه مثل استفاده از چرخ های صنعتی و امکان سری دوزی هم چنین خرید عمده متریال اولیه مثل  پارچه قیمت نهایی بسیار پایین تر از مراکز خرید در سطح شهر است .

 

نکاتی که قبل از خرید تیشرت کار ارزان قیمت باید بدانید :

  1. اولین نکته در تهیه و سفارش تیشرت کار با قیمت ارزان ، توجه به کیفیت است . اگر چه خرید تیشرت کار با قیمت ارزان یک مزیت است اما نباید منجر به استفاده از تیشرت بی کیفیت و ضعیف شود .
  2. شان و مقام انسانی کارمند یا کارگر باید حفظ شود . خرید تیشرت کار ارزان قیمت نباید موجب توهین به شخصیت انسانی استفاده کننده شود .
  3. از آن جایی که تیشرت کار به عنوان لباس کار تابستانی استفاده می شود ، باید در مقابل شستشو مقاوم باشد .
  4. استفاده از جنس مناسب در تولید تیشرت کار ارزان قیمت بسیار مهم است . تیشرت کار نباید پرزدهی ، آبرفت و رنگ دهی داشته باشد .
  5. بهتر است امکان تولید مجدد و خرید دوباره فراهم باشد تا در صورت نیاز بتوانید به تعداد لازم سفارش دهید .

 

بهترین جنس تیشرت کار ارزان چیست ؟

از آنجایی که یکی از کاربرد تیشرت کار  با قیمت ارزان استفاده از آن به عنوان لباس کار تابستانی است ، در تهیه آن باید دقت بیشتری انجام شود و جنس تیشرت کار باید سبک ، خنک و راحت باشد . یکی از مزیت های تیشرت کار ، شستشوی راحت است . این مدل لباس کار باید مقاوم و با دوام باشد و در اثر شستشو رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد .

انتخاب تیشرت کار خوب و مناسب مهم است ؛ جنس تیشرت کار ارزان باید ضد حساسیت باشد و باعث تعریق نشود . بهترین انتخاب برای خرید تیشرت کار ، جنس های نخ پنبه ، کتان و جودون است . شما می توانید انواع مدل و رنگ های تیشرت کار را در فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مشاهده کنید .

 

سفارش و خرید تیشرت کار ارزان قیمت در دوخت یادگار

تیشرت کار سبز پررنگ

دوخت یادگار با تولید عمده انواع لباس کار ، از جمله تیشرت کار ، شرایط فروش عمده تیشرت کار ارزان  را برای مشتریان خود فراهم نموده است . شما می توانید برای کارخانه یا سازمان مورد نظر ، سفارش عمده تولید تیشرت کار ارزان قیمت را ثبت نمایید .

دوخت یادگار ؛ بهترین تولیدی لباس کار در تهران با تولید انواع تیشرت کار و تیشرت تبلیغاتی ، شرایط خرید اینترنتی را در سایت دوخت یادگار فراهم کرده است تا تمامی افراد قادر باشند از سراسر کشور جهت سفارش تولید تیشرت کار با قیمت ارزان اقدام کنند .

تماس با دوخت یادگار 📞

  • paya marketing