هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

رنگ مناسب روتختی نوزاد 

اولین چیزی که در اتاق کودک خودنمایی می کند استفاده از رنگ های شاد و جذاب و طرح های کارتونی و زیبا می باشد .بی شک قدرت رنگ ها در فضا بر کسی پوشیده نیست .درباره  روانشناسی رنگ بارها شنیده ایم و تاثیر آن را بر روحیات خودمان و فرزندانمان دیده ایم . اما سوال اینجاست آیا هر رنگی مناسب  خرید روتختی نوزاد و کودک است ؟

خیر ، به خصوص اگر به صورت تک رنگ استفاده شود . برای مثال معمول است برای پسران از رنگ های آبی استفاده می شود و تصور داریم آبی آرامش بخش است درصورتی که استفاده بیش از اندازه از رنگ آبی موجب بروز افسردگی می شود و یا استفاده بیش از اندازه از قرمز موجب ایجاد تنش و هیجان کاذب می شود و یا استفاده از رنگ های تیره باعث کوچک شدن فضا می شود .

بنابراین قبل از دکوراسیون اتاق کودک و خرید سیسمونی درباره روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در روحیه حتما مطالعه و تحقیق کنید .رنگ های شاد و ملایم که مکمل هم هستند می توانند پیشنهاد خوبی برای رنگ روتختی نوزاد باشد .

 

شستشوی روتختی نوزاد

همان طور که گفته شدنظافت و پاکیزگی نوزاد بسیار مهم است و کالای خواب کودک بارها  در طول ماه شسته می شود . اما قبل از شستن آن باید به میزان دما ، قابلیت شستشو با ماشین یا دست ، استفاده از پودر لباسشویی یا صابون دقت کنید .

از آنجایی که جنس و الیاف به کار رفته در روتختی ها یکسان نیست ، نمی توان برای همه ی آن ها دستورالعمل یکسان داد بنابراین ، قبل از شستن روتختی نوزاد به لیبل و برچسب راهنما دقت کنید . معمولا دمای اب و شریط شستشو بر روی آن قید شده است .

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 196

اما به طور کلی برای شستشوی روتختی نوزاد و کالای خواب کودک باید از مواد شوینده ملایم استفاده کنید تا برای نوزاد حساسیت زا نباشد . قبل از شستن روتختی حتما لکه ها و کثیفی های موجود در آن را رفع کنید . از دور پایین ماشین لباسشویی استفاده کنید تا کمترین آسیب را به الیاف بزند . استفاده از دمای بالای 40  درجه برای شستشو اصلا توصیه نمی شود .

بهترین روتختی نوزاد چه ویژگی هایی دارد ؟

از آنجایی که آرامش و سلامتی کودک یکی از مهم ترین دغدغه ی هر پدر و مادری هست و والدین تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین را برای نوزاد دلبند خود فراهم کنند ، هنگام خرید روتختی نوزاد و کودک به موارد زیر دقت کنید :

  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • ارگانیک و بدون مواد شیمیایی
  • نرم و لطیف
  • بادوام
  • ۰۳/۰۳/۱۵
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی