هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

نکات خرید و انتخاب تیشرت کار خوب

  1. تعیین هدف از خرید تیشرت کار : ابتدا مشخص کنید هدف شما از خرید تیشرت کار چیست ؟ آیا تمایل دارید به عنوان تیشرت تبلیغاتی استفاده شود یا هدف پوشیدن آن به عنوان لباس کار است ؟
  2. انتخاب جنس مناسب : مهم ترین نکته در انتخاب تیشرت کار خوب ، دقت به جنس و بافت تی شرت است . هر چقدر درصد نخ و پنبه لباس بیشتر باشد ، تیشرت کار مناسب تری برای کار است . چرا که خنک تر است و کم تر دلیل تعریق می شود .
  3. سایز و اندازه تیشرت کار : از آن جایی که تیشرت کار قرار است به عنوان لباس کار و در مدت زمان طولانی پوشیده شود ، مهم است که به سایز آن دقت کنید . تی شرت کار نباید چسبان و تنگ باشد . این مورد می تواند در راندمان کاری موثر واقع شود .
  4. امکان چاپ برند یا دوخت لوگو : یکی از اهداف خرید و انتخاب تیشرت کار خوب ، برندسازی است . بسیاری از صاحبین کسب و کار تمایل دارند که برند و لوگو خود را روی تیشرت کار گلدوزی کنند . به این ترتیب در بازاریابی تاثیر بسزایی خواهند داشت. لباس کاری را انتخاب کنید که این امکان را برای شما داشته باشد .

خرید تیشرت کار یقه گرد از تولیدی لباس کار دوخت یادگار

 

5. مدل و استایل تی شرت کار : اغلب مدل تیشرت کار بر اساس نوع یقه تفکیک می شود :

 

  • تیشرت های یقه گرد محبوب ترین ها هستند و در مقابل تعریق مقاوم است . تیشرت های یقه گرد از قیمت مناسب تری برخوردار است و معمولا برای کار در کارخانه ها و کارگاه ها از استقبال بیشتری برخوردار است . این تیشرت ها سبک ، خنک و ارزان هستند و برای انتخاب تیشرت کار خوب مناسبند .
  • تیشرت های یقه دار برای کار در سازمان ها و ادارات مناسب تر است و ورزشکاران تمایل بیشتری به خرید آن دارند . از تیشرت یقه دار به عنوان لباس کار تبلیغاتی نیز استفاده می شود . به دلیل داشتن یقه ، قیمت بیشتری نسبت به تیشرت بدون یقه دارد اما از پرستیژ کاری بیشتری برخوردار است به همین دلیل بیشتر مشتریان آن ، ادارات و سازمان ها می باشند .

 

ویژگی هایی که تیشرت کار مناسب و خوب باید داشته باشد چیست ؟

انتخاب تیشرت کار خوب ، تنها خرید لباس کار تابستانی نیست ، تیشرت کار مناسب می تواند در برند سازی ، تبلیغات ، بازاریابی و معرفی خدمات کسب و کار شما نقش داشته باشد و هم چنین باعث افزایش راندمان کاری افراد شود . ویژگی و مشخصات تیشرت کار خوب موارد زیر است :

  • راحتی و آسایش : جنس تی شرت کار باید نرم و منعطف باشد تا افراد بتوانند ساعت های طولانی و در گرمای روز از آن به راحتی استفاده کنند .
  • دوام و ماندگاری : از تیشرت کار مکرر استفاده می شود ، بنابراین باید در مقابل استفاده روزمره و شستشوی زیاد بادوام و مقاوم باشد .
  • تنفس پذیری : از آن جایی که تیشرت کار مدت زمان زیادی استفاده می شود ، باید تنفس پذیر باشد تا از تعریق جلوگیری کند .
  • نگهداری آسان : تی شرت کار باید در شستشوی زیاد مقاوم باشد و به اسانی تمیز شود . رنگ ندهد و سریع چروک نشود . آبرفت نداشته باشد و کیفیت خود را ار دست ندهد . در انتخاب تیشرت کار خوب به نکات نگهداری از لباس کار دقت کنید .

انتخاب تیشرت کار خوب با قیمت مناسب

بدون شک خرید و انتخاب تیشرت کار خوب با هزینه همراه است . به خصوص در کارخانه ها و سازمان های بزرگ با نیروی انسانی بالا ، قیمت خرید تیشرت کار قابل توجه است . در این صورت مسئولین تمایل به  تهیه تیشرت کار ارزان قیمت دارند که خود با نکات و ویژگی هایی همراه است .

برای انتخاب تیشرت کار خوب با قیمت مناسب بهترین راه مراجعه به تولیدی لباس کار است که بتواند ، امکان فروش عمده تیشرت کار را فراهم کند . در این صورت می توانید تیشرت کار خوب را به قیمت مناسب خریداری کنید .

  • ۰۳/۰۳/۲۴
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی