هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

خیلی از اوقات ممکن است این فکر به ذهن شما خطور کند که قدیمی ها چگونه بدون وسایل برقی مثل ماشین ظرفشویی یا لباسشویی زندگی می کردند؟ حقیقتا زندگی بدون لوازم خانگی برقی آسان نیست زیرا این لوازم به بسیاری از نیازهای انسان پاسخ می دهند و امور زندگی را برای انسان ساده تر می کنند. در نتیجه نبود آن ها به شدت بسیاری از کارهای روزمره را با مشکل مواجه می کند. اگر قصد دارید لوازم خانگی برقی برای جهیزیه خریداری کنید و نمی دانید چه لوازم برقی نیاز دارید. در این مطلب از صفا استور  لیستی از لوازم خانگی برقی ضروری آورده ایم تا چیزی از قلم نیفتد.

لوازم خانگی برقی که همه نیاز دارند

1.   یخچال برقی

بدیهی است که یخچال یک وسیله ضروری در منزل است و بدون آن مواد خوراکی خراب خواهد شد. در نظر بگیرید در اوج گرمای تابستان دنبال یک نوشیدنی سرد در یخچال می گردید، و وقتی آن را خنک می نوشید، احساس خنکی دارید و در نتیجه  بابت وجود یخچال خدا رو شکر می کنید. اما این روزها  خانواده ها نه تنها نمی توانند بدون یخچال زندگی کنند بلکه اکثرا دو یخچال دارند. برای خرید یخچال گزینه های متعددی وجود دارد که انتخاب را سخت تر می کند. اما نکته مهمی که باید در خرید یخچال در نظر داشته باشید، تعیین فضای مناسب در آشپزخانه، ارتفاع و عرض یخچال است. با در نظرگرفتن این موارد قطعا می توانید یک انتخاب معقول داشته باشید.

2.   فریزر مستقل

فریزر هم مانند یخچال بخشی از وظیفه نگهداری مواد غذایی را به عهده دارند، اکثرا فریزها را به یخچال متصل هستند اما گاهی نیاز است که یک فریزر جداگانه بخرید. یا ممکن است فضای فریزر برای نگهداری مواد غذایی کافی نباشد باید حتما یک فریزر مجزا نیز داشته باشید. به خصوص برای خانواده های پرجمعیت، فریزر بزرگ تر ضروری تر است. زیرا می توانند انواع گوشت و سبزیجات منجمد را ذخیره کنید فریزرهای بزرگتر فضای بیشتری از مواد غذایی را نگهداری می کنند، و به این ترتیب نیاز نیست که زودتر خرید کنند.

3.   اجاق گاز آشپزخانه

حقیقتا داشتن اجاق گاز یک سعادت بزرگ است. زیرا اگر به گذشته باز گردید و مجبور باشید با هیزم غذا بپزید قطعا قدر این وسیله برقی را بیشتر خواهید دانست. بسیاری بر این باور هستند که پخت غذا با هیزم طعم بهتری دارد اما سئوال اینجا مطرح می شود آیا فقط طعم بهتر غذا مشکل را حل می کند؟ خیر شما فرآیند پخت و پز را در نظر نگرفته اید. درست کردن غذا با هیزم و بوته کار بسیار دشوار است زیرا باید هیزم پیدا کرده سپس آتش روشن کنید. اما سرعت پخت و پز با گاز بسیار ساده تر است و مزایای زیادی دارد هم اینکه در وقت صرفه جویی می کند و از طرف دیگر طعم خوبی نیز دارد. به تازگی مدل های جدید گازهای توکار از جنس شیشه یا استیل به بازار وارد شده است که با برق کار می کند و کار را ساده تر می کنند.

4.   مایکروویو

مایکروویو یکی دیگر از نعمت های آشپزخانه است که فرآیند گرم کردن غذا را ساده تر می کند. بسیاری از افراد بدون مایکرویو نمی توانند غذا را گرم کنند. مدل های مختلف مایکروویو در بازار موجود است و بسته به نیازتان می توانید انتخاب کنید. برخی از مایکروویوها سایز بزرگتری دارند و برای گرم کردن غذاهای بیشتری طراحی شده اند همچنین از مایکروویوهای با ظرفیت کمتر نیز می توان برای گرم کردن حجم کمتری از غذا استفاده کرد

5.   چای ساز برقی

کتری برقی یک وسیله ضروری در آشپزخانه است که به کمک  آن می توان چای دبش صبحگاهی را دم کرد. این دستگاه آب را به سرعت جوش می آورد و چایی را در کوتاه ترین زمان آماده صرف می کند. پس برای زندگی های پرمشغله یک گزینه مناسب به شمار می رود.

6.   قهوه ساز برقی

دستگاه قهوه ساز نیز مناسب برای افرادی است که به خوردن قهوه علاقه دارند. قهوه سازها به شکل های مختلف در بازار موجود است و می توانید متناسب با نیازتان انتخاب کنید. اگر قهوه ساز را برای بیش از یک نفر استفاده می کنید باید به دنبال مدل هایی باشید که همزمان دو قهوه پشت سر هم آماده می کنند. بسیاری از مدل ها دو فنجان اسپرسو همزمان را درست می کنند. 

  • ۰۳/۰۶/۲۸
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی