هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

پوشاک صنعتی چیست ؟

لباسی که هنگام استفاده در محیط های صنعتی و شرایط کاری ویژه به تن می کنند پوشاک صنعتی نام دارد که ، لباس کار صنعتی نیز خوانده می شود . پوشاک صنعتی باید دارای ویژگی و مشخصاتی باشد تا ایمنی را برای کاگران واحد صنعتی فراهم کند و ضریب خطر را تا حد امکان پایین آورد .

دوخت پوشاک صنعتی به گونه ای است که قسمت های حساس وحیاتی بدن را پوشش می دهد . ضمن اینکه در بعضی از مکان ها صنعتی استفاده از ماشین آلات خطرناک یا مواد شیمیایی و رادیو اکتیو ، بخشی از سختی کار محسوب می شود . پوشاک صنعتی باید به گونه ای باشد که ایمنی حین کار را فراهم کند .

تولید پوشاک صنعتی نیازمند داشتن ماشین آلات و چرخ صنعتی می باشد و برای همین دوخت و تولید پوشاک صنعتی در توان هر خیاط و تولیدی نمی باشد .ضمن این که استفاده از پوشاک صنعتی مناسب استفاده عموم نیست.

 پوشاک صنعتی با کیفیت چه خصوصیاتی  دارد؟

  1. پوشاک صنعتی باید حتی الامکان شب نما باشد .
  2. هیچ قسمت آن دارای پاره گی یا باز نباشد .
  3. آویزکردن زنجیر، ساعت، کلید و… به پوشاک صنعتی ممنوع است .
  4. در محیط های قابل اشتعال ، پوشاک صنعتی باید نسوز و مقاوم در برابر آتش باشد .
  5. در محیط های اسیدی و سمی ، از پوشاک صنعتی یکسره و بدون منفذ استفاده شود .
  6. داشتن جیب ، یقه دار و لبه های دوبل و پاکتی برای لباس کار صنعتی در محیط هایی که دارای گرد و غبار ، سمی و مواد رادیواکتیو هستند مناسب نمی باشد . چرا که احتمال آلودگی را افزایش می دهد .
  7. پوشاک صنعتی برای مشاغلی که داشتن آستین مانع از انجام کار می شود باید به صورت آستین کوتاه دوخته شود .

 

اهمیت و دلیل استفاده از پوشاک صنعتی

امروزه ضرورت استفاده از پوشاک صنعتی بر کسی پوشیده نیست ،همان طور که در محیط های مختلف لباس های متفاوت به تن می کنید ، کار کردن در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی به استفاده و پوشیدن پوشاک صنعتی نیازمند است . این  کار می تواند در هر شغل و شرایطی دلایل زیاد و متمایزی ایجاد کند که به طور کلی و عمومی می توان موارد زیر را نام برد :

  1. رعایت ایمنی
  2. حفاظت از کارکنان و کارگران
  3. متمایز شدن کارکنان در بخش های مختلف
  4. شناسایی تخصص و زمینه کاری
  5. نظم و آراستگی در محیط کار
  6. پرستیژ کاری
  7. تبلیغات و برندسازی مجموعه

قیمت پوشاک صنعتی

هزینه تولید پوشاک صنعتی با توجه به نوع آن تغییر می کند و این می تواند بر قیمت ، سفارش آنلاین و خرید پوشاک صنعتی تاثیر گزار باشد.جنس پارچه ، تکنیک دوخت ،تعداد تکه های لباس ، شخصی سازی لباس کار مثل دوخت یا چاپ برند روی پوشاک صنعتی، سایز بندی لباس و یا ویژگی های لباس کار صنعتی ، مثل نسوز بودن ، دوخت لباس کار سرهمی یا دوبنده ،شرایط آب و هوایی و… همگی در هزینه تولید و خرید پوشاک صنعتی موثر است .

برای اطلاع از قیمت پوشاک صنعتی در تولیدی دوخت یادگار که یکی از بهترین تولید کنندگان لباس کار در تهران می باشد ، با واحد فروش در ارتباط باشید .

در خرید پوشاک صنعتی، چه آنلاین و چه در فروشگاه به صورت حضوری ، به راحتی متوجه خواهید شد که چه تنوع بالایی در این نوع پوشاک به وجود آمده است. برای برخی افراد، این می تواند دلیلی برای تصمیم گیری عجولانه آنها باشد. با این حال، این کار نباید باسرعت  انجام شود. شما باید نقش یک خریدار باهوش و مسئولیت پذیر را بازی کنید. اجازه ندهید پولتان هدر برود. برای اینکه خرید بهترین پوشاک صنعتی را برای شما به ارمغان بیاید، حتما عواملی را که در زیر به آنها اشاره خواهد شد در نظر بگیرید.

برای اطلاع بیشتر شما از قیمت پوشاک صنعتی در جدول زیر لیست قیمت  معروف ترین پوشاک صنعتی آورده شده است که پیشنهاد می شود مطالعه فرمایید :

 

جنس پوشاک صنعتی از چیست ؟

دوخت پوشاک صنعتی با توجه به شرایط و موقعیت کاری انجام می شود که ممکن است در هر شغلی متفاوت از سایر مشاغل باشد .میزان مقاومت لباس کار صنعتی در مقابل گرما و اشتعال ، شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه ، مقاومت پارچه در مقابل پارگی ،عدم تولید الکتریسیته، نسوز بودن ، عدم رنگ دادن و آب رفتن پس از شستشو از مواردی است که در هنگام دوخت پوشاک صنعتی به آن توجه می شود .

جنس پوشاک صنعتی بر اساس اینکه کارگران ومهندسان در چه شرایط و موقعیتی کار می کنند ، ممکن است تغیر کند .که رایج ترین آن ها می تواند ، پنبه ، پلی استر ، پلی آمید یا الاستر باشد .

از آنجایی که در صنعت، مشاغل آنها ممکن است شامل کار فیزیکی یا کار در یک محیط خطرناک باشد، کارگران به لباس راحتی نیاز دارند که نه تنها به آنها اجازه می دهد کار خود را به طور موثر انجام دهند، بلکه از آنها در برابر خطرات محافظت می کند. در عین حال، آنها همچنین باید برای همکاران، مشتریان و بازدیدکنندگان حرفه ای به نظر برسند.

مهمتر از همه، لباس باید مرتب، بدون چروک، تمیز و به خوبی نگهداری شود. کارکنان باید از لباس‌های پاره، کثیف و کثیف و هر چیزی که دارای کلمات، آرم یا تصاویری است که ممکن است توهین‌آمیز تلقی شود، اجتناب کنند. هیچ یک از اینها حرفه ای نیست و تصویر خوبی برای شرکت شما ایجاد نمی کند. هدف شما ایجاد انسجام با همکاران در تنظیماتی است که میزبان مشتریان است.از نکات مهمی که باید به آن دقت کنید موارد زیر است : 

  • پوشاک صنعتی باید متناسب با سایز و اندازه بدن باشد .
  • لباس کار صنعتی کارکنانی که که با اسید و مواد رادیو اکتیو کار می کنند باید یکپارچه و بدون منفظ باشد .
  • لباس صنعتی نسوز باید شامل دستکش کلاه و کفش و به صورت یک تکه و سر هم باشد .
  • تولید پوشاک صنعتی باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و اقلیم باشد .
  • جنس پوشاک صنعتی باید مرغوب و باکیفیت باشد تا دوام و خصوصیات خود را در اثر استفاده حفظ کند .
  • پوشاک صنعتی باید قسمت های حیاتی و مهم بدن را پوشش دهد و از خطر های احتمالی جلوگیری کند .

 

از آنجایی که تولید پوشاک صنعتی و لباس کار در سلامت و ایمنی کارکنان بسیار مهم است ، صنعت دوخت یادگار تلاش کرده است ، با بهره گیری از بهترین کیفیت پارچه و دوخت عالی ، اقدام به تولید انواع پوشاک صنعتی ، لباس کار ، شلوار کار ، لباس های صنعتی ،تیشرت ، لباس بیمارستانی و رستورانی و … کرده است . 

مهم ترین پوشاک صنعتی تولید شده در دوخت یادگار به شرح زیر است :

  • لباس کار جوشکاری
  • لباس کار سرهمی
  • لباس کار دوبنده 
  • لباس کار طرح ایران خودرویی
  • لباس کار آلفا
  • لباس کار سیلور 
  • لباس کار اورجینال 
  • لباس کار بوفالو
  • لباس کار ستورک
  • کاپشن عملیاتی

برای سفارش دوخت ، تولید و خرید پوشاک صنعتی راه های ارتباطی بسیاری درج شده است . می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید . تا به صورت حضوری یا خرید آنلاین پوشاک صنعتی در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید

برای خرید پوشاک صنعتی با بررسی نکات زیر  میتوانید انتخاب خوبی را داشته باشید. شما می توانید با مشاورین ما مشورت کنید و پوشاک صنعتی مناسب خود را انتخاب کنید.

  • محیط استفاده از پوشاک صنعتی

یک محیط صنعتی قطعا چالش های مخصوص خود را دارد. با توجه به نوع صنعتی که شما در آن مشغول هستید نوع پوشاک صنعتی شما تغییر خواهد کرد. استفاده از پوشاک صنعتی نکاتی دارد که باید با توجه به محیطی که در آن قرار دارید یا نوع صنعتی که شما در آن مشغول هستید آنرا انتخاب کنید.

  • اندازه و سایز پوشاک صنعتی

در حالی که خرید لباس کار صنعتی از یک فروشگاه آنلاین می تواند به نظر راحت باشد، یکی از بزرگترین ایرادات آن این است که ممکن است  نتوانید آنرا در سایز بندی مناسب تهیه کنید، از این رو، این احتمال وجود دارد که مناسب نباشد. همیشه مطمئن شوید که اندازه مناسب است. پوشیدن پیراهن های کاری که برای شما خیلی کوچک یا بزرگ هستند می تواند بر راحتی و بهره وری شما تأثیر بگذارد.

خوشبختانه در مورد لباس های فرم کار و پوشاک صنعتی، برخی از کارفرمایان حتی تا جایی پیش می روند که آنها را سفارشی می کنند تا برای کارمندان خود مناسب تر شوند.

شمامیتوانید از طریق وب سایت ما نسبت به سفارش پوشاک صنعتی اقدام کنید و پوشاک صنعتی مناسب را سفارش دهید.  

  • ایمنی در حالی که برخی از محیط‌های کاری مانند دفاتر شرکت‌ها می‌توانند به طور کلی ایمن باشند، اما مکان‌هایی وجود دارند مانند مکان های صنعتی، که می‌توانند پر از خطر باشند.

در سایت های ساختمانی، کارخانه های تولیدی و تاسیسات شیمیایی، خطرات بیشتری وجود دارد. خواه این خطر ناشی از سقوط اجسام باشد، شوک الکتریکی یا آتش سوزی، در میان سایر موارد، این خطرات را می توان با پوشیدن ایمنی مناسب به حداقل رساند.

با این کار، هنگام خرید لباس کار، باید به ایمنی آن نگاهی بیندازید. اطمینان حاصل کنید که از موادی ساخته شده است که می تواند ایمنی شما را در غیاب راحتی جبران کننده تشویق کند.

همچنین باید مطابق با استانداردهای مناسب برای لباس ها، محافظ ساخته شود تا مطمئن شوید که حداقل معیارهای تعیین شده توسط مقامات مربوطه را گذرانده است.

 بازخوردها اگر نمی دانید کدام یک را بخرید، بهتر است با نظرات آنلاین مشورت کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال پیراهن کار هستید، به دنبال بررسی درباره یک برند خاص باشید. به آنچه دیگران در مورد دوام و راحتی می گویند توجه کنید.

از طریق تجربیات آنها، ارزیابی جوانب مثبت و منفی احتمالات برای شما آسان تر خواهد بود و از این رو، احتمال اینکه بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید، افزایش می یابد. 

  • گارانتی و ضمانتنامه این موردی است که بسیاری از افراد در خرید لباس کار نادیده می گیرند. اگر فروشنده یا سازنده از کیفیت محصولات خود اطمینان داشته باشد، پوشش گارانتی گسترده ای ارائه می دهد.در واقع، حتی برخی هستند که ضمانت مادام العمر در برابر نقص و کار را افزایش می دهند. این نشان‌دهنده بهترین ارزش برای پول است زیرا می‌توانید آن را در هر زمان در طول عمر عملکردی آن بازگردانید. در ازای آن، یک جایگزین یا بازپرداخت بدون قید و شرط به شما داده می شود. قبل از خرید، همیشه آنچه را که در سیاست های گارانتی بیان می شود بررسی کنید.  
  • ۰۲/۰۴/۲۹
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی