هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

قیمت لباس کار به چه عواملی بستگی دارد ؟ لباس کار چیست ؟ لباس های کار برای کدام دسته از مشاغل ضروری می باشد ؟ چند نوع لباس کار وجود دارد ؟ و … سوالاتی می باشد که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم .

لباس های کار به لباس هایی گفته می شود که برخی از افراد در هنگام انجام کارهای خود باید آنها را بپوشند. این لباس ها به منظور یک دستی و یا راحت شدن شناسایی افراد از دیگران و یا برای حفظ سلامتی در مقابل خطرات احتمالی استفاده می شود ، برای مثال گروه های شغلی همانند پرسنل هواپیما و فرودگاه ، پرسنل قطار ، پزشک و پرسنل درمانی و بیمارستان ها ، کارمندان بانک ، کارمندان شرکت ها و اداره های مختلف ، رانندگان ، کارکنان در نیروی انتظامی و … دسته ای از مشاغل هستند که به منظور شناسایی و همچنین یک دست و مرتب بودن کارکنان در هنگام کار از لباس کار مخصوص استفاده می کنند.

اما افراد مشغول در آتش نشانی ها و دیگر افراد در معرض حریق ، جوشکاری ها ، کارگران کارخانه های صنعتی ، کارکنان ساختمان های عمرانی و … به دلیل اینکه در محیط کاری خود در معرض خطرات مختلف مانند حریق ، مصالح ساختمانی ، دستگاه های صنعتی و … قرار دارند باید از لباس و تجهیزات خاص محافظتی استفاده کنند تا بدن و جسم آنها در حین انجام کار اسیب نبیند .

لباس های کار معمولا برای هر گروه از مشاغل به طور خاص طراحی و به تولید می رسد ، شما این لباس ها را هم می توانید از مراکز فروش و پخش به صورت حاضری و یا با سفارش مدل و طرح مورد نیاز خود به تولیدی ها لباس های کار کارکنان خود را به صورت عمده به تولید برسانید .

اما در حین خرید لباس های کار علاوه بر قیمت باید به برخی دیگر از نکات نیز توجه داشته باشید. مهم ترین این نکات عبارت است از : ۱ ) حتما لباس کار باید کیفیت و معیار های مورد نیاز برای حفظ سلامتی افراد به خصوص برای مشاغلی که در معرض خطرات هستند را دارا باشد .

۲ ) لباس کار باید حتما درست به اندازه سایز افراد باشد ، یعنی نه گشاد باشد و نه تنگ بلکه درست سایز افراد باشد ، زیرا که بزرگ و یا کوچک بودن می تواند مشکلاتی را در پی داشته باشد .

۳ ) لباس های کار باید به گونه ای طراحی شوند که فرد در ان احساس راحتی کند و بتواند مدت زمان طولانی از لباس در حین کار استفاده کند به عنوان مثال باید وزن لباس مناسب باشد .

۴ ) کیفیت دوخت و پارچه نیز از دیگر عواملی است که حتما باید به ان توجه شود .

۵ ) لباس های کار دارای انواع مختلفی هستند ، شما باید با توجه به شرایط کاری خود مناسب ترین نوع از لباس کار را انتخاب کنید .

اینها از مهم ترین نکاتی بود که باید به آنها توجه داشته باشید .

انواع مختلف لباس های کار

انواع لباس کار به چه صورت است ؟ لباس های کار دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام بسته به شرایط کاری فرد می توانند انتخاب شوند. در این قسمت از مقاله به بررسی انواع لباس های کار می پردازیم و در رابطه با هر کدام توصیح مختصری می دهیم.

لباس های کار معمولا به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت است از :

۱ ) لباس های کار دو تکه : این نوع از لباس ها دارای دو قسمت پایین تنه ( شلوار ) و بالا تنه می باشند که بسته به شرایط کاری و جنسیت افراد طراحی می شوند. دسته اول از مشاغل که در رابطه با آنها توصیح دادیم معمولا از این نوع از لباس ها استفاده می کنند .

۲ ) لباس های سرهمی یا یک تکه : این نوع از لباس ها نیز بین کارگران ساختمانی ، جوشکاران ، آتش نشان ها و … مرسوم است و مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لباس ها یا به صورت کامل بدن فرد را می پوشاند و یا به صورت دوبنده هستند که کل پایین تنه به همراه نمی از بالا تنه را می پوشاند و فرد باید از زیر این لباس پوشش مناسبی داشته باشد .

قیمت لباس کار

قیمت لباس های کار نیز به عواملی مختلفی بستگی دارد به همین دلیل نمی توان برای آنها قیمت دقیقی را تعیین کرد. مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لباس های کار تاثیرگذار است عبارت است از : نوع لباس کار ، طرح لباس کار شما ، پارچه لباس کار ، کیفیت دوخت و برند تولیدی لباس کار ، ویژگی های خاص مثلا ضد حریق بودن و … همه از عواملی هستند که بر روی قیمت تاثیرگذار هستند.

مهمترین نکته هنگام خرید لباس کار

لباس کار می بایست کاملا اندازه (اصطلاحاً فیت) باشد.

لباس کارهایی که اندازه مناسب ندارند می توانند به شدت مخاطره آمیز باشند.

هیچ نوع اتصالات و یا آویز اضافه‌ای نباید روی لباس کار وجود داشته باشد.

به این دلیل که معمولا لباس کارها به گونه‌ای هستند که به صورت مرتب و مداوم شسته می‌شوند, دوخت لباس کار باید به گونه‌ای انجام شده باشد که کاملا مقاوم باشد.

اگر برای انجام وظایف شغلی, در شرایطی لازم می‌باشد که آستین‌هایتان را بالا بزنید, بنابراین باید لباس کاری با آستین‌های کوتاه انتخاب نمایید.

 

 

قیمت لباس کار عمده در بازار تهران

قیمت لباس کار عمده در بازار تهران به دلیل رقابتی بودن این محصول در این شهر باعث شده است که نسبت به دیگر شهرهای ایران کمی ارزان تر باشد البته هزینه های جانبی به خصوص هزینه های اجاره و دستمزد نیرو ها در تهران بیشتر است که این موضوع باز باعث افزایش قیمت لباس کار و دیگر محصولات می شود.

قیمت عمده انواع لباس کار

با ساختار ظاهری لباس کارها در قسمت قبل آشنا شدیم و باید بدانید که هر کدام از این موارد قیمت خاص خودش را دارد و قیمتشان به پارامترهای بسیار زیادی وابسطه است که قبل از خرید باید قیمت آن از تولیدی‌های مختلف استعلام گرفته شود.

آنچه که در قیمت لباس کار تاثیرگذار است مواردی مانند جنس پارچه به کار برده شده در تولید لباس کار و همچنین دستمزد خیاط می باشد و علاوه بر این موارد به چاپ لوگو بر روی لباس کار نیز بستگی دارد که اگر از چاپ لوگو بر روی لباس کار استفاده شود قیمت لباس کار بیشتر خواهد شد.

یکی از پارامتر هایی که برای تمام محصولات صادق است این است که حجم خرید نیز در قیمت لباس کار تاثیرگذار است به طوری که اگر حجم خرید به صورت عمده باشد قطعاً قیمت آن با خرید تکی متفاوت است است و بسیار ارزان تر خواهد بود.

قیمت عمده انواع لباس کار را می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان فروش دوخت یادگار  با توجه به اینکه تغییرات زیادی در قیمت این محصول وجود دارد از اعلام قیمت آن در اینجا خودداری شده است.

  • ۰۲/۰۴/۳۱
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی