هر انچه در منزل نیازدارید!

۳۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روپوش پزشکی لاکچری زنانه

از گذشته تا کنون ، بانوان به داشتن ظاهری شیک و زیبا تمایل داشتند و به عنوان کادر فعال در جامعه پزشکی به پوشیدن روپوش پزشکی لاکچری علاقه مند هستند . داشتن ظاهری زیبا ، مرتب و تمیز نه تنها در روحیه افراد بلکه در ارائه انرژی مثبت و تلقین سلامتی و شادابی به بیمار موثر است .

خرید روپوش پزشکی لاکچری زنانه علاوه بر این که می تواند ساعات طولانی کار را قابل تحمل کند می تواند برشخصیت کاری و وجه اجتماعی او موثر باشد .

برای خرید روپوش پزشکی زنانه شیک و لاکچری به تولیدی دوخت یادگار مراجعه کنید !

نمونه روپوش پزشکی شیک و لاکچری زنانه دوخت یادگار

روپوش پزشکی زنانه جدید لاکچری

روپوش پزشکی که از زیبایی ، ایستایی مناسب ، پارچه با کیفیت و دوخت درجه یک برخوردار باشد را روپوش پزشکی لاکچری می نامند ، این لباس فرم کادر درمان ، با دلیل برخورداری از مرغوبیت کافی می تواند ظاهر خود را در مدت زمان طولانی حفظ کند و به دلیل داشتن مدل شیک و برش خیاطی متفاوت ، از ظاهری زیبا بهره برده است  .

ویژگی روپوش پزشکی لاکچری دوخت یادگار

بسیاری از از تولیدی ها در کشور ، در حال دوخت و تولید روپوش پزشکی و پرستاری هستند ، اما دوخت یادگار به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های لباس کار و روپوش پزشکی و بیمارستانی با تولید جدیدترین لباس فرم پزشکی لاکچری ، ویژگی های زیر را به شما هدیه می کند :

  • استفاده از پارچه با کیفیت
  • دوخت عالی
  • استفاده از طرح های جدید
  • قابلیت تولید روپوش پزشکی طبق مد روز
  • امکان سفارش دوزی و تغییر در جزئیات
  • طراحی خاص و منحصر به فرد
  • امکان تولید عمده و سفارش مجدد

 

تفاوت روپوش پزشکی لاکچری با مانتو و فرم معمولی چیست ؟

حتما این سوال برای شما هم پیش آماده است که روپوش پزشکی لاکچری چه تفاوتی با روپوش معمولی ، که به عنوان فرم بیمارستانی و مانتو سفید کادر درمان ، به فروش می رسد ، دارد . می توان موارد زیر را برای مقایسه روپوش پزشکی لاکچری و معمولی نام برد :

کیفیت متریال و پارچه استفاده شده

روپوش پزشکی لاکچری از پارچه باکیفیت و مرغوب دوخته می شود ، این پارچه ها به دلیل بافت درجه یک چروک نمی شود ، آبرفت ندارد و ظاهر خود را از دست نمی دهند . استفاده از دکمه ، زیپ و نخ با مرغوب  ، توانسته است بر کیفیت کار بیافزاید .

طراحی و زیبایی در دوخت

در تولید روپوش و لباس پزشکی لاکچری از برش های جدید و طرح های خاص استفاده می شود تا ایستایی روپوش پزشکی و پرستاری در تن دو چندان شود .

کاربرد استفاده

استقبال از خرید روپوش و فرم پزشکی لاکچری در محیط های خاص مثل کلینک ها ، بیمارستان خصوصی ، داروخانه ها و آزمایشکاه ها بیشتر است .

قیمت

هزینه تولید و خرید روپوش پزشکی شیک و  لاکچری به دلیل استفاده از پارچه گران تر و دوخت با کیفیت تر نسبت به سایر فرم های بیمارستانی بیشتر می باشد .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

به دنبال گسترش فراوان سایت‌ها در دنیای وب، آیا به دنبال جذب ترافیک وب سایت خود و رشد قابل توجه آن در نتایج موتورهای جستجو هستید؟ آیا می‌خواهید وب سایت خود را به عنوان یک منبع قابل اطمینان و برتر به کاربران خود ارائه دهید؟ در این صورت، شما نیازمند شناخت با روش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) هستید. طیف وسیعی از عوامل بهینه‌سازی وجود دارد که می‌توانند بر رتبه‌بندی و ارائه محتوایتان در نتایج جستجو تأثیر بگذارند، اما یکی از عوامل بسیار مهم و مؤثر در سال‌های اخیر، Featured Snippet است.

Featured Snippet به عنوان یک قطعه برجسته از محتوا در صفحه نتایج موتورهای جستجو، توانسته است برخی از وب سایت‌ها را به عنوان یک منبع قابل اطمینان و مورد توجه برای کاربران معرفی کند. بطور خلاصه، Featured Snippet یک گزینه برتر در نتایج جستجو است که به کاربران اطلاعاتی را در مورد سؤال‌ها، تعریف‌ها، فرایندها و سایر موضوعات مرتبط ارائه می‌دهد.

در این مقاله، به بررسی عمیق Featured Snippet و تأثیر آن بر روند رشد وب سایت‌ها می‌پردازیم. در این راستا، با نحوه ظهور و نمایش Featured Snippet آشنا خواهید شد و در صفحات نتایج جستجو، فواید و مزایای استفاده از آن، راهکارهای بهینه‌سازی برای دستیابی به این گونه نتایج برتر، و اهمیت آن در جذب ترافیک وب سایت و ارتقاء رتبه‌بندی در موتورهای جستجو را بررسی خواهیم کرد.

با مطالعه این مقاله، شما قادر خواهید بود به عنوان یک فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بهینه‌سازی وب سایت، استراتژی‌های مناسبی را برای استفاده از Featured Snippet در نتایج جستجو تدوین و بهبود رشد وب سایت خود را تجربه کنید.

Featured Snippet چیست؟

Featured Snippet به عنوان یکی از قابلیت‌های نتایج جستجوی گوگل معرفی شده که به کاربران کمک می‌کند تا بسیار سریع تر به جواب سوال خود دسترسی پیدا کنند. این قابلیت در نتایج برتر صفحات وب نشان داده می‌شود و به صورت یک جعبه یا پنجره ای کوچک و بدون نیاز به کلیک روی لینک‌ها پاسخ به سوالات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این صورت که یک پاراگراف یا یک جدول به عنوان جواب مستقیم و با استفاده از منبعی معتبر و تأیید شده در بالای صفحه نتایج نمایش داده می‌شود.

 

محتوای فیچر اسنیپت ها از کجا می آیند؟

محتوای فیچر اسنیپت ها از صفحات وبی که در بالای نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند، برداشته می‌شود. الگوریتم گوگل این صفحات وب را بررسی می‌کند و بهترین پاسخ ممکن به سوال کاربر را برای نمایش در فیچر اسنیپت انتخاب میکند. با این حال، این تضمین نمی‌شود که فیچر اسنیپت‌ها همیشه بهترین پاسخ‌ها را ارائه می‌دهند و برای به دست آوردن پاسخ دقیق و جامع به سوالات خود، نیاز به بررسی نتایج جستجوی دیگر نیز خواهید داشت.

فیچر اسنیپت‌ها یا Feature Snippets معمولا از سایت‌هایی که دارای محتوای با کیفیت و با ارزش برای کاربران هستند، گرفته می‌شوند. گوگل به عنوان یک موتور جستجو، سعی می‌کند بهترین محتواهای ممکن را برای کاربران خود نمایش دهد و از نظرات کاربران و همچنین الگوریتم‌های خودش برای این کار استفاده می‌کند.
به طور کلی، فیچر اسنیپت‌ها از قسمت‌هایی از محتوای سایت‌هایی که با عنوان پاسخ به سوالات کاربران همراه هستند، برداشته می‌شوند. گوگل از الگوریتم‌های مختلفی برای استخراج این فیچر اسنیپت‌ها استفاده می‌کند، از جمله الگوریتم‌هایی که به دنبال پاسخ به سوالات به صورت مستقیم هستند و الگوریتم‌هایی که به دنبال خلاصه و اصلی‌ترین اطلاعات موجود در صفحات وب هستند.

 

آیا الگوریتم‌های استخراج فیچر اسنیپت‌ها به صورت خودکار انجام می‌شوند؟

بله، الگوریتم‌های استخراج فیچر اسنیپت‌ها به صورت خودکار توسط موتورهای جستجو انجام می‌شوند. گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم‌های هوشمند برای خواندن و تحلیل محتوای وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند تا بهترین پاسخ را برای کاربران خود ارائه دهند.
این الگوریتم‌ها به صورت خودکار محتوای وب‌سایت‌ها را می‌خوانند و برای پیدا کردن پاسخ به سوالات کاربران یا خلاصه کردن اطلاعات مفید، به صورت خودکار از محتوای سایت‌ها استخراج می‌کنند. به طور مثال، در صورتی که کاربری در گوگل یک سوال مطرح کند، گوگل با استفاده از الگوریتم خود به دنبال پاسخ بهترین سوال ممکن و فیچر اسنیپت‌های مرتبط با آن سوال می‌گردد تا به کاربران خود کمک کند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

یخچال ساید بای ساید یکی از انواع یخچال‌های موجود در بازار است که به‏ دلیل داشتن دو درب در کنار هم، با این نام شناخته می‌شود. این یخچال‌ها در ابتدا توسط شرکت‌های تولیدکننده خارجی تولید می‌شدند؛ اما کم کم کارخانه‌های ایرانی نیز با توجه به تقاضای مردم اقدام به تولید یخچال‌های ساید بای ساید کردند. اگر می‌خواهید با این یخچال فریزرها و ویژگی‌های بهترین یخچال‌های مدل ساید بای ساید آشنا شوید، با صفا استور  همراه باشید.

قبل از اینکه بخواهیم در مورد بهترین مارک یخچال ساید بای ساید صحبت کنیم، اجازه دهید تا در مورد نکات کلیدی برای انتخاب این یخچال فریزرها حرف بزنیم. اگر متقاضی خرید یخچال ساید بای ساید هستید، باید فارغ از ظاهر به کیفیت این یخچال فریزرها و مشخصات فنی و قابلیت‌های آن‌ها توجه داشته باشید. در این صورت نه تنها می‌توانید بهترین یخچال مدل ساید بای ساید را تهیه کنید، بلکه می‌توانید تا چندین سال از این یخچال‌ها استفاده نمایید.

توجه به برند تولیدکننده یخچال ساید

هر یک از برندهای تولیدکننده یخچال فریزر ساید بای ساید استانداردهای خاصی را برای تولید این یخچال فریزرها در نظر می‌گیرند. اگر متقاضی خرید بهترین مدل این یخچال‌ها هستید، حتما به اعتبار برند و کیفیت محصولات تولیدی آن توجه داشته باشید.

توجه به میزان مصرف انرژی

میزان مصرف انرژی از جمله فاکتورهای بسیار مهم در هنگام خرید یخچال است. یخچال‌های جدید و به روز عمدتا از تکنولوژی اینورتر استفاده می‌کنند تا مصرف انرژی آن‌ها به حداقل برسد.

توجه به قابلیت‌ها و امکانات یخچال فریزر

هر یک از انواع یخچال‌های ساید بای ساید موجود در بازار، دارای امکانات متفاوتی هستند. قبل از خرید و یا حتی انتخاب این یخچال‌ها، به امکانات موجود در آن‌ها توجه داشته باشید. قابلیت‌ها و امکانات یخچال فریزر می‌تواند باعث افزایش کیفیت یخچال فریزر و بهبود عملکرد آن شود.

ویژگی یک یخچال ساید بای ساید خوب

اگر به دنبال خرید بهترین یخچال ساید بای ساید خارجی یا ایرانی هستید، باید بدانید که ویژگی یک یخچال ساید بای ساید خوب چیست؟ اگر به این ویژگی‌ها توجه داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را در مدل‌های مختلف یخچال‌های ساید بای ساید ایرانی بررسی کنید. از جمله ویژگی‌های یک یخچال فریزر ساید بای ساید خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کم صدا و کم مصرف

یکی از مهم‎ترین ویژگی‌های یک یخچال فریزر ساید بای ساید خوب، کم صدا بودن است. متاسفانه برخی از یخچال فریزرهای بی‎ کیفیت موجود در بازار، حتی با داشتن ظاهر زیبا نمی‌توانند برای خانه‌های مسکونی گزینه خوبی محسوب شوند؛ چون در طول شبانه روز صدای بسیار زیادی تولید می‌کنند.

یک یخچال فریزر ساید بای ساید خوب، باید کم صدا باشد و مصرف انرژی کمی نیز داشته باشد. یخچال فریزرهای جدید با تکنولوژی اینورتر ساخته شده‌اند که باعث می‌شود عملکرد آن‌ها بهبود پیدا کند و مصرف انرژی پایینی داشته باشند.

  • داشتن گنجایش بالا

در هنگام انتخاب یخچال فریزر ساید، حتما باید به گنجایش آن توجه داشته باشید. البته گنجایش این محصولات در توضیح آن‌ها درج می‌شود؛ اما ممکن است یک یخچال گنجایشی مشابه با یک یخچال دیگر داشته باشد اما جادار نباشد. این موضوع ایجاب می‌کند که حتما داخل یخچال و محفظه‌های آن را بررسی کنید.

  • وجود آپشن‌های مختلف برای تنظیم دمای یخچال

یخچال فریزرهای جدید دارای آپشن‌های مختلفی برای تنظیم دمای یخچال و دیگر قابلیت‌های آن هستند. سعی کنید که یخچال فریزرهایی را انتخاب کنید که دارای این آپشن‌ها هستند. در این صورت می‌توانید بر اساس مواد غذایی موجود در یخچال، بهترین دما را برای آن تنظیم نمایید.

  • امکان دسترسی راحت به تمامی محفظه‌ها

محفظه‌های یک یخچال فریزر ساید بای ساید به شما این امکان را می‌دهند تا مواد غذایی مختلف را در آن‌ها ذخیره ‎سازی کنید؛ اما اینکه بتوانید به ‎راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پس باید در هنگام خرید یخچال به نحوه دسترسی به محفظه‌های یخچال فریزر توجه کنید.

  • دارای قدرت خنک کنندگی بالا

قدرت خنک کنندگی یخچال فریزر ساید بای ساید، کیفیت آن را تضمین می‌کند. برای خنک کردن مواد غذایی مختلف و جلوگیری از فاسد شدن آن‌ها، می‌توان از یخچال فریزرهایی استفاده کرد که قابلیت خنک کنندگی بالایی دارند.

  • امکان نگهداری از مواد غذایی در بازه زمانی طولانی

ماندگاری مواد غذایی در یخچال از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. یک یخچال فریزر خوب باید به‎ گونه‌ای تولید شده باشد که بتواند مواد غذایی مختلف را در بازه زمانی طولانی نگهداری کند.

یخچال ساید بای ساید ایرانی پرفروش

در حال حاضر برندهای ایرانی زیادی در حوزه تولید یخچال ساید بای ساید فعالیت می‌کنند. این امر ایجاب می‌کند تا در میان لیست بهترین مارک یخچال فریزر ساید، یخچال‌های ساید بای ساید ایرانی را نیز نام ببریم. اگر قیمت یخچال برای شما مهم است، یخچال‌های ساید بای ساید ایرانی گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شوند. از جمله بهترین مارک‌های یخچال ساید ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یخچال ساید دیپوینت

برند دیپوینت یکی از برندهای جدید تولید کننده یخچال ساید بای ساید است. یخچال فریزرهای ساید بای ساید دیپوینت از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. ظاهر آن‌ها بسیار شیک است و کیفیت قطعاتشان نیز بالا است.

یخچال ساید امرسان

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان یکی دیگر از بهترین یخچال‌های ساید ایرانی است. کاربران این یخچال فریزر از قدرت خنک‎ کنندگی بالای این یخچال و صدای کم آن رضایت دارند. امرسان به ظاهر محصولات خود نیز توجه زیادی کرده است.

یخچال اسنوا

یخچال ساید بای ساید اسنوا یکی از بهترین یخچال‌های ساید بای ساید موجود در بازار است. اگر به کیفیت و قیمت یخچال به ‎صورت همزمان اهمیت می‌دهید، یخچال‌های اسنوا گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شوند.

بهترین یخچال ساید بای ساید خارجی

یخچال فریزر ساید خارجی هم جزو گزینه های مناسب و باکیفیت به حساب می آید البته یکی از معایب اصلی این یخچال فریزرها کمیاب شدن و گران شدن

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

سایت فروشگاهی چیست؟ آیا می‌دانید همین سایتی که روزانه خرید خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهید می‌تواند هنر دست طراحان مشهدی باشد؟ در حقیقت، طراحی سایت در مشهد شما را ممکن می‌سازد تا با کمک یک نرم افزار قابلیت خرید داشته باشید. پس اگر صاحب کسب و کاری آنلاین هستید طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند موفقیت شما را تضمین کند. ما در این مطلب قرار است به مراحل طراحی سایت فروشگاهی و امکانات آن بپردازیم. پس همراه ما باشید.

سایت فروشگاهی چه سایتی است؟

یک سایت فروشگاهی خرید را برای افراد آسان می‌کند. در دنیای امروزی که استفاده از تکنولوژی و اینترنت روز به روز در حال افزایش است، اکثریت افراد ترجیح می‌دهند بدون اتلاف وقت و انرژی خود در شبکه های اجتماعی یا سایت های فروشگاهی خرید خود را انجام دهند. مطمئنا سایت های فروشگاهی نظیر اکالا، دیجی کالا و … برایتان آشناست. این سایت ها نمونه های موفقی از یک طراحی سایت فروشگاهی می‌باشند.

جالب است بدانید که طراحی سایت فروشگاهی در مشهد جزو مهمی از دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. با یک سایت فروشگاهی مدیر فروشگاه می‌تواند رابطه ای خوب با مشتریان و تولید کنندگان اجناس داشته باشد و این امر موجب می‌شود تا به راحتی با تولیدکنندگان ارتباط داشته و طی یک قرارداد اجناس را به راحتی تحویل مشتری دهد.

با این تفاسیر، افراد می‌توانند فکر طراحی سایت فروشگاهی در مشهد را اجرایی کنند. این روش می‌تواند به رونق کسب و کارهای مختلف کمک مهمی کند.

انواع طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است:

  • به واسطه ی کالای دیجیتال که در این نوع طراحی کالاهای دیجیتال چون آهنگ، فایل دانلودی، نرم افزار مجازی، ویدئو و غیره در اختیار کاربران قرار میگیرد. لازم به ذکر است که این سایت سود زیادی دارد و روش درست استفاده از آن بدین صورت است که با پرداخت هزینه ای از سوی کاربر لینک دانلود به او ارسال شود.
  • به واسطه ی کالای فیزیکی که در این روش از طراحی سایت فروشگاهی هر نوع کالای فیزیکی چون موبایل، مواد غذایی، پوشاک و غیره معرفی و به فروش میرسد. این سایت باید به گونه ای طراحی شود که کاربر با لمس نمودن کالای مورد نظر بتواند مراحل سفارش خود را به ثبت برساند.

ویژگی های یک طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد تمامی نیاز مشتری را حین سفارش در نظر میگیرد در نتیجه میتوان گفت دارای ویژگی های ذیل است:

  • تمامی مشخصات و جزئیات محصول مورد نظر بیان میشود تا کاربر انتخاب بهتری داشته باشد
  • همانند ویترین عمل میکند و کلیه محصولات مشابه کالای مورد نظر کاربر را به وی نمایش میدهد
  • کارایی جستجوی پیشرفته دارد یعنی کاربر در مدت زمان کوتاه با فیلترهای پیشرفته سایت به هر آنچه میخواهد برسد
  • برای کاربر چشم نواز است و مشتری جذب آن می شود
  • از طراحی ساده ولی واضح پیروی میکند
  • سئو سایت و محتوای قدرتمندی دارد
  • انتخاب هوشمندانه ای از رنگ ها دارد تا وبسایت کسالت آور و خسته کننده نباشد
  • مهمترین اطلاعات چون قیمت، تخفیف، تصاویر محصولات و مختصر توضیحات آنها در بالای سایت قرار گرفته اند
  • عکس محصولات با کیفیت است و قابلیت بزرگنمایی دارد
  • ریسپانسیو است و به راحتی در هر پلتفرمی قابل اجراست
  • قیمت گذاری دقیق با ارائه کد تخفیف و محصولات تخفیف خورده دارد

لازم به ذکر است که شما میتوانید به منظور صلاحیت و تایید هویت خود و فروشگاه تان نماد اعتماد الکترونیک را از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک دریافت کنید. با این کار، اعتماد کاربر و مشتری را از پرداخت های آنلاین جلب خواهید کرد. بنابراین توجه کنید که یک فروشگاه ساز اینترنتی فاکتورهای ضروری برای دریافت اینماد را خدمت تان ارائه دهد.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

  • ارائه خدمات عالی به همراه رضایت زیاد مشتری
  • در نظر گرفتن کلیه نیازهای مشتری و دسترسی به بازار نامحدود کالاها
  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته
  • هزینه بازاریابی کمتر
  • افزایش بازدیدکننده
  • راحتی و کاهش اتلاف وقت حین خرید
  • کاهش هزینه راه اندازی در مقایسه با راه اندازی یک فروشگاه
  • حذف هزینه های اضافی مرتبط با کارکنان فروشگاه سنتی

امکانات لازم برای یک سایت فروشگاهی

یک طراحی سایت حرفه ای و بدون نقص امکاناتی را برای کاربر و مشتری در نظر میگیرد که این به شرح زیر است:

  • امکان اضافه کردن کالا به سبد خرید
  • دارای فیلترهای جستجوی پیشرفته کالا
  • امکان ارسال نظرات کابران و مقایسه محصولات
  • امکان پرداخت آنلاین یا درب منزل
  • دارا بودن درگاه های پرداخت بانک ملت، ملی، پارسیان، سامان و غیره
  • لیست علاقه مندی کالا
  • پنل مدیریت
  • مشخصات محصول در هر دسته
  • انتخاب روش و زمان ارسال کالا
  • ارائه کد تخفیف به مشتریان
  • امکان اتصال به سرویس پیامک جهت اطلاع به مشتری
  • سیستم امتیاز دهی و کامنت گذاری کاربران
  • آمار و گزارش بازدید از هر کالا
  • برنامه چاپ خودکار سفارشات
  • گزارش از ارسال کالا و اطلاع از آخرین وضعیت سفارشات
  • درج تبلیغات طراحی سایت فروشگاهی در مشهد و غیره

مراحل انجام طراحی سایت

یک طراح سایت مراحل زیر را برای پروژه فروشگاهی شما در نظر میگیرد:

  • نیاز سنجی و شناخت مشتری
  • گرافیک و رنگ بندی اختصاصی و حرفه ای
  • برنامه نویسی و توسعه فنی
  • ورود اطلاعات
  • صفحه آرایی
  • تست کنترل کیفی
  • تحویل نهایی به کاربر

هدف از طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

کسب درآمد هر فروشگاه اینترنتی با توجه به منطقه ای که ارائه خدمات دارد متفاوت است. این سایت های فروشگاهی اهدافی دارند که به طور کلی شامل موارد زیر میشود:

  • معرفی برندهای مختلف از هر کالا
  • معرفی محصولات مختلف
  • جذب و افزایش مشتری
  • سودآوری بیشتر
  • بازاریابی اینترنتی

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

ایجاد یک سایت فروشگاهی میتواند شما را همگام با رشد تکنولوژی کند و به کسب و کارتان رونق و اعتبار ببخشد. طراحی سایت فروشگاهی در مشهد نیازمند سپری کردن مراحلی است که در این قسمت قرار است بدان بپردازیم. این مراحل عبارتند از:

  • انتخاب هاست: در اولین مرحله لازم است یک هاست مناسب را برای سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید تا سرعت لود عالی، پشتیبانی قدرتمند، امنیت برتر، پاسخگویی آنلاین و … را دارا باشد.
  • انتخاب نام: برای یک سایت فروشگاهی انتخاب نام جذاب در اولویت است. شما باید نامی را انتخاب کنید که مشتری به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و به عبارتی برند و اعتبار شما را به او بشناساند.
  • انتخاب دامنه: دامنه یک سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که پیدا کردن آن بین میلیون ها سایت برای مشتری راحت باشد. ثبت کردن یک دامنه هزینه کمی دارد اما به کسب و کار شما رونق ویژه ای میبخشد.
  • طراحی نمای داخلی فروشگاه: یک سیستم مدیریت محتوای قوی را برای طراحی سایت فروشگاهی در مشهد برای خود در نظر بگیرید. سیستم های مدیریت محتوایی چون: ووکامرس، جوملا، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ برای یک فروشگاه اینترنتی ایده آل هستند. شما همچنین میتوانید از سیستم های فروشگاه ساز اشتراکی چون: پرتال، شاپفا، وبزی، کاموا و غیره استفاده کنید. علاوه بر این، نمای داخلی فروشگاه باید جذاب و مشتری پسند باشد و امکاناتی چون: مقایسه محصول، نقد و بررسی محصول، بخش نظرات کاربران، افزودن محصول به فروشگاه، دسته بندی و انتخاب برند و … را دارا باشد.

نکته: توجه کنید که وقتی از فروشگاه ساز ها استفاده میکنید دیگر نیازی نیست تا فضای هاست را خریداری کنید. زیرا امکاناتی را به شما ارائه میدهند که میتواند پولی یا رایگان باشد.

  • در پایان پس از طراحی سایت فروشگاهی باید محصولات و خدماتی که ارائه میدهید را به کاربران معرفی کنید و برای سایت خود بازاریابی کنید. این میتواند در پیشرفت سایت شما موثر باشد.

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد استانداردهای مهمی چون ریسپانسیو بودن سایت، رعایت اصول سئو، ایجاد پنل کاربری، تجربه کاربری UX مناسب و غیره را برای شما در نظر گرفته است. هدف طراحان مشهدی ایجاد یک وبسایت فروشگاهی قابل رقابت با سایر سایت های دیگر است. طراحی حرفه ای سایت در مشهد مطابق ب سلیقه و نیاز مشتری است بنابراین از همه لحاظ آسوده خاطر باشید

لازم به ذکر است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی در مشهد با توجه به گرافیک سایت، کیفیت و نوع سایت فروشگاهی،  طراحی بخش های مختلف و غیره متفاوت است. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که کیفیت و رعایت نکات سئو براساس الگوریتم گوگل حرف اول را برای طراحی سایت توسط کارشناسان مشهدی میزند.

سخن پایانی

در این مطلب مفصلا به طراحی سایت فروشگاهی در مشهد پرداختیم. گفتیم که با توجه به نیاز افراد خرید آنلاین در فروشگاه های اینترنتی بسیار رایج شده است.  این روزها به دلیل شرایط اپیدمی کرونا و پر مشغله بودن افراد خرید های اینترنتی بسیار به چشم می خورد. بنابراین اگر شما هم کسب و کاری دارید  و به صورت آنلاین فعالیت میکنید سفارش طراحی سایت فروشگاهی در مشهد را از دست ندهید. این میتواند به رونق کسب و کار و سود آوری شما کمک کند و موجب افزایش مشتریان تان شود. همچنین حسن راه اندازی سایت فروشگاهی آن است که قادر خواهید بود بی دردسر مدیریت کنید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

افرادی که به جوشکاری می‌پردازند، باید از تجهیزات مناسبی برای این کار استفاده نمایند. از جمله اقلام لازم برای این کار، لباس کار است. خرید لباس کار جوشکاری باید مناسب این کار باشد و تمام بدن جوشکار را به خوبی پوشش دهد. در کنار پوشیدن لباس کار، باید از تجهیزات دیگری هم استفاده شود تا میزان ایمنی به حداکثر خود برسد. از جمله این لوازم هم باید به محافظ صورت، عینک، دستکش جوشکاری، چکمه و ماسک تنفسی اشاره کرد.

اهمیت استفاده از لباس کار به این خاطر است که عملیات جوشکاری با خطرات زیادی همراه است و میتواند منجر به آسیب‌های جبران‌ناپذیری شود. برای همین جوشکاران چه جزو افراد مبتدی و چه جزو افراد حرفه‌ای در این حوزه باشند، باید به استفاده از لباس کار مناسب و سایر تجهیزات جوشکاری اهمیت دهند. اگر برایتان سوال است که بهترین لباس کار جوشکاری از چه جنسی تولید می‌شود، باید بگوییم که برای تولید آنها اغلب از پارچه پنبه‌ای و یا چرم طبیعی استفاده می‌شود. این پارچه‌ها تمام ویژگی‌های لازم برای تولید بهترین لباس کار جوشکاری را دارند و احساس خوبی در زمان کار در اپراتور ایجاد می‌نمایند.

مهمترین ویژگی‌های لباس کار جوشکاری

لباس کار مناسب جوشکاری دارای چند ویژگی و خصوصیت است که در زمان خرید باید مورد توجه قرار بگیرند. این خصوصیات عبارتند از:

  • وزن سبک: به طور کلی تمام لباس‌های کار باید از وزن سبکی برخوردار باشند و مانع از حرکت اپراتور نشوند. سنگین بودن لباس کار شاید در ابتدا موضوع مهمی به نظر نرسد، اما به مرور زمان سبب ایجاد احساس خستگی در کاربر شده و آزادی عمل را از او می‌گیرد. برای همین یکی از موارد مهم در زمان خرید لباس کار جوشکاری، توجه به وزن آن است.
  • ضد حریق و آتش بودن: جوشکاری با تولید جرقه و اشعه زیادی همراه است. برای همین لباس کار جوشکاری باید نسبت به حرارت و سوختگی مقاومت زیادی داشته باشد و دچار سوختگی نشود. جرقه و شعله‌های آتش نباید از بافت لباس کار عبور کنند. در غیر این صورت احتمال آسیب دیدن اپراتور افزایش پیدا می‌کند. مقاوم بودن لباس در برابر سوختگی و حرارت باعث می‌شود تا بتوان از آن برای مدت طولانی استفاده کرده و نگرانی از بابت آسیب دیدن آن نداشت.
  • ضد حساسیت بودن: لباس کار باید از جنس مناسبی باشد و موجب ایجاد حساسیت و آلرژی در فرد نشود. این موضوع یکی از موارد حائز اهمیت است که در زمان خرید لباس کار باید مورد توجه قرار بگیرد.
  • مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش: اشعه ماورا بنفش قادر به تحت تاثیر قرار دادن لباس کار و از بین رفتن آن است. از آنجایی که در جوشکاری اشعه ماورا بنفش وجود دارد، احتمال آسیب دیدن آن هم بیشتر می‌شود. برای همین لباس‌های کار جوشکاری باید در برابر این اشعه مقاوم باشند. تجربه نشان داده است که لباس‌های تیره مقاومت بیشتری از خود در برابر تابش این اشعه‌ها نشان می‌دهند.

بررسی انواع لباس کار جوشکاری

لباس‌های کار جوشکاری به دو دسته یک تکه و دو تکه قابل تقسیم هستند.

  • لباس کار جوشکاری یک تکه: این لباس‌ها به صورت یک تکه یا یک سره هستند و پیراهن و شلوار در آن قابل جدا شدن نمی‌باشد. مزیتی که این نوع از لباس‌های کار دارند این است که تمام بدن را به خوبی پوشش می‌دهند. با این حال همانطور که قابل حدس است پوشیدن این لباس‌ها کمی دشوار است و اپراتورها در انجام برخی از کارهای شخصی خود دچار مشکل می‌شوند.
  • لباس کار جوشکاری دو تکه: لباس‌های کار دو تکه شامل شلوار و پیراهن جدا هستند. برخی از این لباس‌ها هم به صورت پیش‌بندی و یا بنددار هستند و پوشیدنشان بسیار ساده می‌باشد. با پوشیدن این لباس‌ها میزان تعرق در طی عملیات جوشکاری کمتر می‌شود.
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

اجزای تشکیل دهنده سرویس مسافرتی نوزاد چیست ؟

ممکن است برند های مختلف ، اقدام به فروش انواع سرویس مسافرتی نوزاد بکند و هر کدام ویژگی و مشخصات مختلف داشته باشد اما به طور کلی و در حالت استاندارد ، سرویس مسافرتی نوزاد از سه تیکه تشکیل شده است که در تمام برند ها ثابت و مشترک است :

  1. تشک مسافرتی نوزاد
  2. لحاف یا پتوی مسافرتی نوزاد
  3. متکا یا بالشت مسافرتی نوزاد

شما می توانید از سرویس پتو مسافرتی نوزاد به عنوان ست دم دستی کودک خود استفاده کنید و از خرید مجدد سرویس پتو دم دستی بی نیاز شوید . پتو مسافرتی نوزاد به راحتی در ماشین لباسشویی جا می شود و به دلیل کیفیت بالا در جنس پارچه و سبک دوخت نگران کم شدن کیفیت آن نباشد .

 

اندازه و سایز سرویس مسافرتی نوزاد 3 تکه

  طول (سانتی متر) عرض (ستانی متر )
تشک 80 53
لحاف 91 76
بالشت 37 27

همچنین امکان خرید زیرانداز نوزاد از فروشگاه اینترتی کارتزبیبی فراهم شده است . شما می توانید در کنار سرویس مسافرتی ، زیرانداز کودک را نیز تهیه کنید .

قیمت خرید سرویس مسافرتی نوزاد

هزینه خرید ست مسافرتی کودک می تواند براساس موارد مختلفی تغییر کند و شما ممکن است در بازار با قیمت های مختلفی از سرویس مسافرتی نوزاد برخورد کنید که بر اساس برند ، جنس پارچه ، کیفیت الیاف ، اندازه و ابعاد و تعداد تیکه های سرویس مسافرتی متفاوت است .سعی کنید کیفیت خوب با ابعاد استاندارد و جنس مرغووب تهیه کنید تا از خرید مجدد آن خودداری شود .

سرویس مسافرتی نوزاد کد 152

5 مزیت  خرید آنلاین ست خواب مسافرتی نوزاد

برای خرید سرویس مسافرتی کودک شما می توانید به دو روش اقدام کنید : خرید حضوری محصولات کارتزبیبی و خرید آنلاین ست مسافرتی نوزادی !

در خرید ست رختخواب نوزاد ویژه مسافرت و میهمانی اگر گزینه خرید آنلاین یا اینترنتی را انتخاب کنید می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید :

  1. خرید راحت : شما در هر زمان و هرمکانی که هستید می توانید ست مسافرتی نوزادی دخترانه یا پسرانه خود را با هر سلیقه ای که دارید ، انتخاب و خرید کنید . همه چیز با فشردن یک کلید ساده شروع می شود .
  2. قیمت مناسب : خرید از تولیدی سیسمونی کارتزبیبی این امکان را به شما می دهد که با حذف واسطه ها هزینه کم تری جهت خرید ست خواب مسافرتی پرداخت کنید .
  3. تنوع بیشتر :با گشت و گذار در فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی از انواع محصولات و تنوع کارها دیدن می کنید و با خیال راحت از همه ی محصولات متنوع کارتز دیدن می کنید .
  4. مقایسه قیمت : با خرید آنلاین سرویس مسافرتی نوزاد کارتزبیبی بدون صرف وقت و انرژی قیمت تمامی فروشگاه و کالاهای مختلف را بررسی و بدون استرس و خستگی خرید می کنید .
  5. صرفه جویی در زمان و پول : با توجه به ترافیک و هزینه های جانبی رفت و آمد در شهر ، خرید آنلاین ست مسافرتی نوزاد می تواند باعث کاهش هزینه در زمان و پول شما شود .

سرویس مسافرتی نوزاد کد 225

خرید سرویس خواب مسافرتی نوزاد یا سرویس خواب دم دستی

قدیم تر ها مرسوم بود علاوه بر روتختی ، یک سرویس خواب دم دستی نوزاد برای مصرف روزانه در سیسمونی گذاشته می شد ، استفاده از این سرویس خواب مزایای زیادی داشت ، سبک و قابل حمل بود ، شستشوی آن راحت بود و در هر ماشین لباسشویی جا می شد و پدر و مادر می توانستند برای خوابیدن نوزاد روی پا از آن استفاده کنند .

شاید ایده اصلی دوخت سرویس خواب مسافرتی نوزاد از همین جا و کاربرد مفید ست دم دستی نوزاد  شکل گرفته باشد . اما  ممکن است ، خرید هر دو مورد یعنی ، سرویس خواب مسافرتی و ست دم دستی از نظر قیمت مقرون به صرفه نباشد . با خرید سرویس خواب مسافرتی کودک و نوزاد هم می توانید آن را در منزل به عنوان سرویس خواب دم دستی استفاده کنید و هم به دلیل کم جا بودن و سبک بودن ، قابل حمل است و برای استفاده در میهمانی ها و مسافرت ها بسیار کاربردی است .

با خرید ست خواب مسافرتی نوزاد و کودک کارتز بیبی علاوه بر این که از آن به عنوان سرویس دم دستی خواب نوزاد استفاده کرده اید ، می توانید به عنوان ست مسافرتی خواب نوزاد هم از ان بهره ببرید 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

مانند هر وسیله‌ دیگری، تنوع زیادی از ماشین‌های ظرفشویی را در بازار مشاهده می‌کنید. برندهای مختلف چه ایرانی و چه خارجی محصولات مختلفی تولید کرده‌اند که هرکدام آن‌ها ویژگی‌های مخصوص خود را دارند. با این حال قبل از خرید ماشین ظرفشویی را بنداید. باید با نقاط قوت و ضعف مارک ماشین ظرفشویی مورد نظر خود آشنا شوید. سپس می‌توانید از میان بهترین برندهای ماشین ظرفشویی  انتخاب کنید که کدام برند ماشین ظرفشویی بهتر است و بهترین مدل را برای خودتان خریداری کنید. در این مقاله، ما بهترین مارک های ماشین ظرفشویی خارجی و ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

خیلی از برندهای نام‌آشنای خارجی، مدل‌های مختلفی از ماشین ظرفشویی با ظرفیت‌های مختلف را تولید کرده‌اند. در صورتی که قصد تهیه‌ی بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی را دارید، برندهایی که در ادامه معرفی می‌شوند را در نظر داشته باشید.

بوش

کی از معروفترین برندها در دنیا و ایران، برند آلمانی بوش است و تقریبا تمامی ایرانیان، محصولی از این برند را در خانه دارند. ماشین‌های ظرفشویی بوش در ظرفیت‌های مختلف تولید شده‌اند و آپشن‌های گوناگونی دارند که روی قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد. از این آپشن‌ها می‌توانیم به تعداد برنامه‌های دستگاه اشاره کنیم و سنسورهایی مانند سنسور آکوا (سنسور میزان مصرف آب) و سنسور لود (سنسور تشخیص تعداد ظرف) را در نظر بگیریم. ماشین‌های ظرفشویی بوش تولید صدای بسیار کمی دارند و می‌توانیم آن‌ها را بی‌صدا بدانیم. بنابراین اگر بخواهید آخر شب یا اول صبح از آن‌ها استفاده کنید، لازم نیست نگران سروصدای آن باشید. تقریبا تمامی ماشین‌های ظرفشویی که برند بوش تولید کرده، رده‌ی مصرف انرژی +++A یا ++A هستند. بنابراین باید خیالتان از بابت مصرف انرژی راحت باشد؛ چرا که هزینه‌ی زیادی روی قبض برق شما نخواهد گذاشت و از آن‌جا که میزان مصرف آب نیز چندان بالا نیست، نسبت به شستن با دست آب کمتری مصرف می‌شود (در هر شستشو حدودا ۱۰ لیتر) و در قبض آب نیز صرفه‌جویی می‌شود.

دوو

برند کره‌ای دوو، دیگر برند خارجی باکیفیت و بااصالت است که ماشین‌های ظرفشویی آن نیز مانند خیلی دیگر از محصولات، امکانات و ویژگی‌های خوبی دارند. ماشین‌های ظرفشویی دوو، تنوع زیادی ندارند اما هر کدام نام جذاب و متفاوتی مانند Star، Shine و یا Green Ocean دارد.

این ماشین‌ها به قابلیت‌های مختلفی مجهز شده‌اند که از آن‌ها می‌توانیم اشاره کنیم به قابلیت شستشوی سریع، شستشوی ظروف بسیار کثیف و یا ظرف‌هایی که مواد غذایی در آن‌ها چسبیده و خشک شده. چنانچه بنا به دلایلی قصد دارید ماشین ظرفشووی دوو را پر کنید اما می‌خواهید عملیات شستشو چند ساعت بعد شروع شود، اجازه‌ی برنامه‌ریزی برای آن تا ۲۴ ساعت را دارید. با این که ظرفیت ماشین‌های ظرفشویی دوو اکثرا ۱۴ یا ۱۳ نفره است، شما می‌توانید با نصف ظرفیت نیز آن را فعال کنید. بنابراین اگر تعداد ظروف کثیف کم است اما نمی‌خواهید خودتان ظرف بشویید، می‌توانید از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید. مصرف انرژی ماشین‌های ظرفشویی دوو نیز بین +++A و ++A است. بنابراین، می‌توانیم دوو را در دسته‌ی بهترین برند ظرفشویی خارجی قرار دهیم.

سامسونگ یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی در خارج و ایران است که امروزه دیگر نیازی به پرسونال برندینگ و جای دادن اسم خودش در ذهن مردم، نیازی ندارد، زیرا کیفیت محصولاتش این کار را برای او انجام داده‌اند. این برند در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند که ساخت ماشن ظرفشویی یکی از بهترین عملکردهای او در زمینه تولید لوازم خانگی است. کمپانی سامسونگ ماشین ظرفشویی‌های متنوعی در رنج قیمتی متفاوتی تولید کرده که هر کدام به یک دسته از امکانات مجهز شده‌اند. سامسونگ در میان انواع مارک‌های فعال در این حوزه، به عنوان بهترین برند ماشین ظرفشویی در ایران محسوب می‌شود؛ تنها چالش اینجا است که جدیدا تامین ماشین ظرفشویی اورجینال سامسونگ در ایران به آسانی گذشته نیست و شاید خرید و فروش آن کمی سخت باشد؛ اما در مجموع کاربران سامسونگ تا به امروز یکی از راضی‌ترین کاربران دستگاه ظرفشویی بوده و هستند.

سامسونگ برای ماشین ظرفشویی‌هایش از فناوری‌ها و متدهای به روزی استفاده کرده که حاصل آن‌ها وجود قابلیت‌هایی مانند شستشو نصف ظرفیت، شستشو و خشک‌سازی 60 دقیقه‌ای، آبکشی بهداشتی برای از بین بردن باکتری‌ها و امکان تنظیم ارتفاع طبقه وسط است؛ به همین دلیل خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ معمولا در بین انواع برندهای خارجی دیگر طرفداران بسیاری دارد.

ال جی

برند دیگر در لیست بهترین مارک ماشین ظرف شویی خارجی، برند کره‌ای ال جی است. از آن‌جا که برندها و لوازم ژاپنی همیشه نوید کیفیت بالا و ماندگاری کالا را می‌دهند، ال جی نیز یکی از برندهای محبوب لوازم برقی است که ماشین ظرفشویی‌های بسیار باکیفیتی تولید کرده است.

این ماشین‌های ظرفشویی، اکثرا ظرفیت ۱۴ نفره دارند و مصرف انرژی پایین آن‌ها خیال شما را موقع استفاده راحت خواهد کرد. مدل‌های مختلف ظرفشویی ال جی برنامه‌های شستشوی مختلفی دارند که کمتری آن‌ها ۹ برنامه است و شما می‌توانید باب سلیقه‌ی خود، دستگاه را تنظیم کنید. میزان صدای این دستگاه‌ها آن‌قدر کم است که می‌توانیم عملا آن‌ها را بی‌صدا بدانیم. شما می‌توانید از اپلیکیشن اختصاصی این ماشین‌های ظرفشویی استفاده کنید تا آن را راحت‌تر کنترل و استفاده کنید. حتی برنامه‌های مخصوص شستشوی انواع ظروف نیز وجود دارد که به استفاده‌ی هرچه راحت‌تر از ماشین ظرفشویی ال جی کمک می‌کند. همچنین، در صورت بروز مشکل برای این دستگاه، می‌توانید از Smart Diagnosis یا تشخیص هوشمند روی موبایل استفاده کنید تا به مشکل پی برده و اقدام به رفع آن کنید. ماشین‌های ظرفشویی برند ال جی، محصولاتی با طراحی و شکل ظاهری مینیمال بوده که امکانات بسیار پیشرفته و جذابی دارند و جزء بهترین ماشین‌های ظرفشویی هستند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

لباس کار چیست و استفاده از آن چه اهمیتی دارد؟ در ابتدا لازم است بدانید که لباس فرم، نام دیگر لباس کار است. همچنین این وسیله یکی از انواع تجهیزات و ابزار ایمنی به شمار می آید. لباس کار ایمنی یکی از انواع وسایل حفاظتی است که در محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از لباس کار موجب انجام پذیری آسان تر کارها و حفظ ایمنی کاربران می شود. لباس کار نیز باتوجه به شرایط کاری و کاربرد افراد، در انواع گوناگونی تولید و ارائه می شود.

به طور کلی لباس کاری که از آن استفاده می کنید، باید با موقعیت حرفه ای شما تناسب داشته باشد. همچنین می توان گفت که لباس کار معرف جایگاه شغلی شما در محل کار است. از این رو استفاده از لباس کار ایمنی، موجب افزایش تأثیرگذاری شما در محیط شغلی می شود. بهره گیری از لباس کار، باعث می شود تا نیروهای کار در مشاغل از یکدیگر متمایز شوند. همچنین کارکنان و افراد متفرقه از یکدیگر تفکیک می شوند و نظم و آراستگی در محیط کار ایجاد می شود.

ضرورت استفاده از لباس کار

لباس کار

همانطور که در ابتدا به این مطلب پرداخته شد، به منظور حفاظت از سلامت جسمی کاربران در محیط کار از لباس ایمنی استفاده می شود. معمولاً در محیط های شغلی متفاوت، از انواع لباس کار استفاده می شود. مجموعه های شغلی مانند اداره ها، کارخانه ها، مجموعه های پزشکی و درمانی، مدرسه ها، مراکز آتش نشانی و … از لباس کار استفاده می کنند.

احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده است که چرا باید لباس کار بپوشیم؟ در ادامه مقاله لباس کار چیست به مزایای استفاده از لباس کار ایمنی در مشاغل مختلف، خواهیم پرداخت.

  • حفظ جان افراد و کاهش آسیب دیدگی آنها از حوادث احتمالی
  • متمایز شدن نیروی کاری یک مجموعه از یکدیگر و افزایش راندمان کاری
  • واقف شدن بر موقعیت و جایگاه شغلی پرسنل در محیط کار
  • انواع لباس کار

    همانطور که گفته شد، لباس کار باتوجه به محیط شغلی در انواع گوناگونی تولید می شود. در این بخش از مقاله لباس کار چیست قصد داریم تا شما را با انواع رایج لباس ایمنی کار نیز آشنا نماییم.

    کاپشن  و شلوار

    لباس کار کاپشن و شلوار همانطور که از نامش مشخص است از دو تکه شلوار و کاپشن تشکیل شده است. لباس کار دو تکه جیب های زیادی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است. همچنین می توانید زیر این لباس کار، لباس دیگری نیز بپوشید. این لباس کار از پارچه ها و متریال های گوناگونی ساخته می شود. همچنین باتوجه به شغل مورد نظر می توان بر روی این لباس از نوارهای شبرنگ استفاده نمود.

    می توان گفت که لباس کار مهندسی نام دیگر لباس کار دوتکه است. در دوخت لباس کار دوتکه از پارچه های پلی استر، پنبه، فلامنت و موارد دیگر پارچه استفاده می شود. لباس کارهایی که از جنس پلی استر پنبه ساخته می شوند، بسیار راحت و لطیف هستند. همچنین لازم به ذکر است که مهندسین به دلیل فعالیت بدنی کمتر، از لباس هایی که جنس پلی استر پنبه دارند، استفاده می کنند.

    لباس کار یکسره

    انواع لباس کار یکسره جزو پرکاربردترین انواع لباس های کار به شمار می آیند. استفاده از لباس کار یکسره زمانی کاربرد دارد که کاربر تحرک بالایی در محیط کار دارد. لباس کارهای یکسره علاوه بر کارایی بالا، از ظاهر زیبایی نیز برخوردار هستند. لباس کار خلبانی، لباس کار جوشکاری و لباس کار دوبنده از انواع لباس کار یکسره هستند. لباس کار دو بنده بالا تنه آزادی دارد و قدرت عملکرد شما را محدود نمی کند.

    همچنین این لباس به عنوان لباس کار مکانیکی و استفاده در نجاری ها نیز کاربرد دارد. پارچه لباس کار یکسره می تواند از جنس های کتان، پلی استر، فلامنت، پنبه و موارد دیگر باشد. انواع لباس کار یکسره با رنگ ها و پارچه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. لباس کار دوبنده نیز در قسمت بالا تنه از جیب هایی برخوردار است که می توانید ابزارآلات مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.

    لباس کار آستین دار

    لباس کار خلبانی یا لباس فرم آستین دار کل بدن کاربران را تحت پوشش قرار می دهد. استفاده از لباس کار خلبانی از نفوذ هرگونه مواد مانند آب، روغن، اسید، مواد شیمیایی و دیگر ماده ها به پوست بدن جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار از بالاترین سطح ایمنی در مشاغل مختلف برخوردار است.

    لباس کار جوشکاری

    جوشکاری یکی از مشاغلی است که می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد کند. از این رو نکات ایمنی به صورت کامل باید در این حرفه رعایت شود. لباس ایمنی جوشکاری یکی از انواع لباس کار یکسره است که با نام لباس کار سرهمی جوشکاری شناخته شده است. جنس لباس کار جوشکاری معمولاً از متریال کتان است که مقاومت بالایی در برابر جرقه های جوشکاری دارد.

    انواع لباس کار جوشکاری جنس بسیار ضخیمی دارند و معمولاً در رنگ های قرمز تولید می شوند. لازم به ذکر است که لباس کار لی در دسته بندی لباس کار جوشکاری قرار می گیرد.

    روپوش و پیشبند کار

    روپوش های کار یکی از پرمصرف ترین انواع لباس کارهای ایمنی هستند. در مجموعه هایی مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، هتل ها و … از انواع روپوش استفاده می شود. استفاده از روپوش بر ایجاد نظم و یکدستی میان پرسنل، کمک به سزایی می کند. روپوش ها ظاهری شبیه به یکدیگر دارند و از تفاوت های اصلی آنها می توان به جای قرار گیری جیب و دکمه ها، رنگ لباس و … اشاره نمود.

    این نوع از لباس فرم کار نیز باتوجه به محیط شغلی، در جنس های ترگال پنبه، تترون و دیگر متریال ها تولید می شود. از مزایای استفاده از روپوش می توان از مقاومت زیاد در برابر شست و شو نام برد.

    پیش بند ها نیز معمولاً جهت استفاده در مصارف آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این نوع لباس کار به همراه کلاه آشپزی ارائه می شود.

    لباس کار مهندسی

    در این قسمت از مقاله لباس کار چیست به بررسی لباس مهندسی خواهیم پرداخت. احتمالاً برای شما هم سوال پیش آمده است که لباس کار مهندسی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که در قسمت بررسی لباس کار دوتکه به این موضوع پرداختیم، لباس کار مهندسی نیز شامل دوتکه کاپشن و شلوار است. این لباس نیز با جنس پلی استر پنبه ای تولید می شود.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

کوسایتیشن ( Co-Citation ) دقیقا چیست ؟

ربات های هوشمند گوگل زمانی ارتباط بین دو صفحه از یک سایت یا دو سایت مختلف را متوجه می شوند که در یک مطلب مشترک به آن ها ارجاع شده باشد. به عنوان مثال تصور کنید که سایت A در یکی از مطالب خود به سایت های B و C لینک داده است، در این حالت از نظر خزنده های گوگل B و C نیز با هم ارتباط موضوعی دارند. در واقع شما به طور مستقیم پیوندی از B به C یا برعکس ایجاد نکرده اید؛ اما گوگل رابطه بین آن ها را تشخیص داده است. این همان کاری است که لینک دهی مشترک  یا کوسایتیشن برای شما انجام می دهد.

 

کوسایتیشن

چرا به جای لینک دهی مستقیم از کو-سایتیشن استفاده می کنیم ؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا لقمه را دور سر خودمان بگردانیم و به جای لینک دادن از A به B و C به طور مستقیم B و C را به هم مربوط کنیم. باید بگوییم که این کار بسیار اشتباه است و به جای اینکه شرایط سایت را بهبود دهد به آن ضربه میزند. لینک دهی ضربدری بین دو صفحه باعث می شود که خزنده های گوگل در یک حلقه بی نهایت بیفتند؛ حلقه ای که برای نجات خود از آن ترجیح می دهند که دیگر به این دو سایت سر نزنند.

توجه داشته باشید که خزنده ها به هر لینکی که ما در صفحه داشته باشیم سر می زنند، اکنون زمانی که پیوند به سایت B را در صفحه C می بینند وارد آن می شوند. بعد از مشاهده لینکی که از C به B داده ایم نیز مجددا به B برمی گردند و اینجا است که این بازی بی پایان آغاز می شود. معمولا خزنده ها برای رهایی از این حلقه دیگر به این سایت ها سر نمی زنند و تلاش های شما برای بهبود رتبه صفحات عملا بدون نتیجه است.

با استفاده از کوسایتیشن ( Co-Citation ) برای دو صفحه مرتبط با هم در دو وب سایت مجزا می توانید این مشکل را حل کنید و بدون اینکه خودتان و خزنده ها را به دردسر بیندازید، به هدفی که در ذهن دارید برسید. این روش برای افزایش قدرت رپورتاژ آگهی و بهبود رتبه سایت در نتایج جست و جو بسیار موثر است و به شما کمک می کند که یک شبه ره صد ساله را بروید.

توجه کنید که استفاده مداوم از تکنیک Co-Citation نیز نمی تواند مفید باشد و شما باید تنها در موارد خاص از آن بهره ببرید. دو نکته زیر را به عنوان نکات طلایی گوشه ذهن خود داشته باشید تا به اشتباه از این راهکار استفاده نکنید:

  • نام سایت های مورد نظر را در وب سایت سوم بدون لینک دهی ببرید و با انکر تکست های دیگری لینک بسازید.
  • حتما توجه داشته باشید که موضوعات سایت ها با هم مرتبط باشد و در مطالبی که به آن ها لینک می دهید، اشتراکاتی دیده شود. توجه کنید که نیازی نیست کلمات کلیدی دو صفحه مشترک باشد؛ اما باید درباره موضوع مشابهی صحبت کنند.

چگونه از کوسایتیشن برای بهبود سئو سایت استفاده کنیم ؟

اکنون که متوجه شدید کو-سایتیشن چیست و چه کمکی به بهبود سایت شما می کند، بهتر است به این موضوع بپردازیم که برای رسیدن به این هدف باید از چه دری وارد شویم. در ادامه این بخش نکاتی جهت استفاده صحیح از این تکنیک را بیان می کنیم که برای سایت شما بسیار مفید واقع خواهند شد.

1- لینک دهی های خود را طبیعی تر کنید

بهتر است به جای استفاده از یک کلمه کلیدی یا انکر تکست خاص که استفاده از آن در متن سخت و نامناسب است، از عباراتی کاملا طبیعی استفاده کنید که متن شما را روان تر و جذاب تر می کنند. ربات های هوشمند گوگل اکنون متوجه مفهوم عبارات می شوند؛ پس بهتر است به صورت کاملا طبیعی و متناسب با روند متنتان برای لینک سازی از کلمات معنی دار و مفهومی در کنار نام برند استفاده کنید.

2- از برندهای معتبر کمک بگیرید

حتما در حوزه ای که کار می کنید سایت های معروف و معتبر وجود دارند؛ سعی کنید در متن خود در کنار نام برند اصلی از نام آن ها نیز بهره ببرید. البته منظور ما از یک سایت معروف لزوما هر سایتی نیست؛ به عنوان مثال اگر شما لوازم یدکی خودرو می فروشید نمی توانید نام یک سایت فروش لوازم خانگی را در رپورتاژ خود ببرید. بهتر است به دنبال برندهایی باشید که وجوه اشتراک زیادی با کسب و کار شما دارند و البته مردم هم آن ها را می شناسند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

پنکه یکی از وسایل سرمایشی پرکاربرد است که از گذشته‌های دور تا همین امروز، هنوز توسط کاربران بسیاری استفاده می‌شود. خرید پنکه‌ های رومیزی یا سقفی را احتمالاً به یاد دارید؛ مدل‌هایی که به‌مرور یا جای خودشان را به دیگر وسایل سرمایشی دادند، و یا اینکه با مدل‌های جدیدتری از پنکه‌ها جایگزین شدند. امروزه همچنان از پنکه با هدف سرمایش یا تهویه محیط‌ استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع پنکه‌ بپردازیم؛ سپس کاربردهای هرکدام را بررسی کنیم و ببینیم برای هر محیطی باید از چه مدل پنکه‌ای استفاده کنید

پنکه چیست و چطور کار می‌کند؟

قبل از اینکه به سراغ بررسی انواع پنکه‌ برویم، لازم است با عملکرد اصلی پنکه‌ها و چگونگی کارکرد آن‌ها آشنا شویم. دو بخش اصلی پنکه اغلب موتور مغناطیسی و پره‌های آن است. این موتور مغناطیسی به کمک جریان الکتریسیته شروع به کار می‌کند و در یک جهت مشخص می‌چرخد. به طور معمول، این موتور دو تا سه پره فلزی یا پلاستیکی را به گردش درمی‌آورد. نتیجه این کار به جریان در آمدن هوای اطراف پنکه خواهد بود. درواقع پنکه هوا را در محیط‌های بسته به جریان می‌اندازد و کار تهویه هوا را به‌خوبی انجام می‌دهد.

  • نکته: اگر سری به بازار بزنید، ممکن است با پنکه‌های بدون پره نیز روبرو شوید. پنکه‌های برجی و بدون پره، مدل‌های جدیدتری از انواع پنکه‌ها هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها نیز می‌پردازیم.

به چرخش درآوردن پره‌ها عملکرد اصلی پنکه‌ است. در صنعت سرمایش از این عملکرد برای کاربردهای متعددی استفاده می‌شود؛ از تولید انواع سیستم‌های سرمایش خانگی و صنعتی گرفته تا تولید دستگاه‌های هواکش که فقط کاربردشان تهویه هوای محیط است. در این مقاله البته ما با هواکش‌ها کاری نداریم و هدفمان معرفی انواع پنکه‌های سرمایشی است.

 

ویژگی مشترک تمامی انواع پنکه های موجود در بازار، استفاده از آن‌ها در محیط‌های بسته است. این وسیله سرمایشی هوای اطراف را به جریان در می‌آورد و به این شکل باعث خنک‌شدن و تهویه مطبوع محیط می‌شود. پنکه‌ها را در درجه اول به دو دسته خانگی و صنعتی می‌توان تقسیم‌بندی کرد.

استفاده از پنکه در محیط‌های صنعتی

در محیط‌های صنعتی معمولاً رطوبت هوا باید کنترل شود. به همین خاطر نمی‌توان از وسایل سرمایشی متنوعی استفاده کرد. اینجاست که پای پنکه‌های صنعتی به بازار باز می‌شود. پنکه‌های صنعتی قدرت دمندگی بالایی دارند و وظیفه آن‌ها تهویه هوای محیط و خنک‌سازی آن است. پنکه‌های صنعتی گاهی به‌صورت پنکه سقفی و گاه به شکل هواکش‌های بزرگ طراحی می‌شوند.

استفاده از انواع پنکه در محیط‌های خانگی

در محیط‌های خانگی بحث کنترل رطوبت خیلی مطرح نیست؛ اما همچنان در برخی از موارد استفاده از انواع پنکه نسبت به دیگر وسایل سرمایشی ارجحیت دارد. برای مثال استفاده از کولرهای آبی در شهرهای با رطوبت بالا اصلاً جوابگو نیست. در نتیجه پنکه یک گزینه مطلوب برای سرمایش خواهد بود. البته فراموش نکنید که ظرفیت سرمایشی پنکه‌ها محدود است. در نتیجه، در شهرهای گرم و مرطوب استفاده از کولرهای گازی یا سایر سیستم‌های سرمایشی ارجحیت دارد.

مثال دیگری از کاربرد پنکه استفاده از آن‌ها در شهرهای معتدل است. اگر در شهرتان تابستان‌های خیلی گرمی ندارید، بهتر است از انواع پنکه‌ های مختلف برای سرمایش خانه کمک بگیرید؛ زیرا از نظر اقتصادی گزینه‌های به‌صرفه‌تری هستند. علاوه بر این، مصرف انرژی الکتریکی در پنکه‌ها خیلی کمتر از کولرهای آبی یا گازی است.

آشنایی با انواع پنکه‌ ها و کاربردهای آن‌ها

در ادامه قرار است به سراغ بررسی انواع پنکه های خانگی برویم. شرکت‌های سازنده در سال‌های اخیر مدل‌های متنوعی از انواع پنکه های خانگی را در بازار عرضه کرده‌اند که می‌توانید باتوجه‌به نیازتان اقدام به خرید آن‌ها کنید. اصلی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین انواع پنکه‌های خانگی به شرح زیر است:

پنکه‌ سقفی

متداول‌ترین نوع پنکه‌های خانگی، مدل‌های سقفی آن است. این پنکه‌ها قرار نیست اتاق‌ها را به‌صورت ویژه‌ای خنک کنند و باعث کاهش دمای محیط شوند؛ اما وقتی هوا را در محیط به جریان در می‌آورند و آن را به سمت پایین هدایت می‌کنند، باعث می‌شوند تا به‌نوعی احساس خنکی هوا در خانه ایجاد شود. به همین خاطر از پنکه‌های سقفی در شهرهایی با آب‌وهوای معتدل به‌وفور استفاده می‌شود.

نکته جالب این است که از برخی مدل‌های پنکه‌ سقفی برای گرمایش خانه نیز می‌توانید کمک بگیرید. این مدل‌ها قابلیت چرخش معکوس را دارند. در نتیجه اگر این قابلیت پنکه را فعال کنید، پنکه به‌جای اینکه هوا را به سمت پایین بدمد، آن را به سمت بالا می‌کشد و هوا را در داخل اتاق به جریان می‌اندازد. به این شکل جریان هوا یک‌دست شده و احساس گرمای یکنواختی در کل فضای اتاق احساس می‌شود. استفاده از پنکه‌های سقفی برای گرمایش محیط به صرفه‌جویی در مصرف سوخت و انرژی کمک می‌کند.

نکته دیگر در خرید پنکه سقفی، تنوع مدل‌های تولیدی آن است. این پنکه‌ها در مدل‌های تزئینی نیز تولید می‌شوند که باتوجه‌به دکوراسیون خانه می‌توانید اقدام به خرید آن‌ها کنید. پنکه‌های طرح چوب، پنکه‌های لوستر دار و مدل‌های تجهیز شده به LED از جمله پنکه‌های تزئیناتی موجود در بازار هستند.

پنکه‌های سقفی دو ایراد مهم نیز دارند. ایراد اول بحث سروصدای آن‌هاست. به جز صدای موتور که در اغلب مدل‌های جدید تا حد مطلوبی کم شده، صدای به حرکت درآوردن جریان هوا در سرعت‌های بالا می‌تواند اذیت‌کننده باشد. به همین خاطر قبل از خرید پنکه سقفی بهتر است میزان صدای تولیدی آن  را از فروشنده جویا شوید. ایراد بعدی پنکه‌های سقفی نیز دسترسی سخت به پره‌های آن است. این مسئله تمیزکاری پنکه را سخت می‌کند. ‌

پنکه پرتابل یا ایستاده

اگر نخواهید از پنکه‌های سقفی استفاده کنید، می‌توانید به سراغ پنکه‌های ایستاده یا همان پرتابل بروید. این مدل پنکه دارای یک پایه قابل تنظیم است که به شما اجازه تنظیم ارتفاع پنکه را می‌دهد. نکته دیگر ویژگی پرتابل بودن آن‌هاست؛ به‌نحوی‌که می‌توانید آن‌ها را از مکانی به مکان دیگر و از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنید. راه‌اندازی آسان، مجهز بودن به ریموت کنترل، امکان تنظیم دور چرخش پنکه و تنظیم ارتفاع از ویژگی‌های مثبت پنکه‌های ایستاده هستند.

از پنکه‌های ایستاده می‌توانید برای خنک‌کردن فضاهای متنوعی استفاده کنید؛ از اتاق‌های کوچک گرفته تا فضاهای بزرگ‌تر مانند سالن پذیرایی. انعطاف‌پذیری بالای این مدل‌ها و عرضه آن‌ها طرح‌ها و شکل‌های گوناگون باعث شده تا پنکه‌های پرتابل جزء مدل‌های پرفروش بازار باشند. در برخی از مدل‌ها حتی امکان جداسازی پایه پنکه و نصب آن روی دیوار خانه نیز وجود دارد. به این شکل علاوه بر یک پنکه ایستاده، می‌توانید یک پنکه دیواری نیز داشته باشید.

نکته دیگر در پنکه‌های ایستاده بحث نظافت آن‌هاست. این مسئله دیگر به‌سختی پنکه‌های سقفی نیست و به‌راحتی امکان‌پذیر است.

اگر قصد خرید پنکه ایستاده را دارید، به پارامترهایی مثل تعداد پره‌ها و ابعادشان، قدرت گردش هوا، توان پنکه و مواردی ازاین‌دست حتماً توجه کنید.

 

  • paya marketing