هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

روپوش پزشکی لاکچری زنانه

از گذشته تا کنون ، بانوان به داشتن ظاهری شیک و زیبا تمایل داشتند و به عنوان کادر فعال در جامعه پزشکی به پوشیدن روپوش پزشکی لاکچری علاقه مند هستند . داشتن ظاهری زیبا ، مرتب و تمیز نه تنها در روحیه افراد بلکه در ارائه انرژی مثبت و تلقین سلامتی و شادابی به بیمار موثر است .

خرید روپوش پزشکی لاکچری زنانه علاوه بر این که می تواند ساعات طولانی کار را قابل تحمل کند می تواند برشخصیت کاری و وجه اجتماعی او موثر باشد .

برای خرید روپوش پزشکی زنانه شیک و لاکچری به تولیدی دوخت یادگار مراجعه کنید !

نمونه روپوش پزشکی شیک و لاکچری زنانه دوخت یادگار

روپوش پزشکی زنانه جدید لاکچری

روپوش پزشکی که از زیبایی ، ایستایی مناسب ، پارچه با کیفیت و دوخت درجه یک برخوردار باشد را روپوش پزشکی لاکچری می نامند ، این لباس فرم کادر درمان ، با دلیل برخورداری از مرغوبیت کافی می تواند ظاهر خود را در مدت زمان طولانی حفظ کند و به دلیل داشتن مدل شیک و برش خیاطی متفاوت ، از ظاهری زیبا بهره برده است  .

ویژگی روپوش پزشکی لاکچری دوخت یادگار

بسیاری از از تولیدی ها در کشور ، در حال دوخت و تولید روپوش پزشکی و پرستاری هستند ، اما دوخت یادگار به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های لباس کار و روپوش پزشکی و بیمارستانی با تولید جدیدترین لباس فرم پزشکی لاکچری ، ویژگی های زیر را به شما هدیه می کند :

  • استفاده از پارچه با کیفیت
  • دوخت عالی
  • استفاده از طرح های جدید
  • قابلیت تولید روپوش پزشکی طبق مد روز
  • امکان سفارش دوزی و تغییر در جزئیات
  • طراحی خاص و منحصر به فرد
  • امکان تولید عمده و سفارش مجدد

 

تفاوت روپوش پزشکی لاکچری با مانتو و فرم معمولی چیست ؟

حتما این سوال برای شما هم پیش آماده است که روپوش پزشکی لاکچری چه تفاوتی با روپوش معمولی ، که به عنوان فرم بیمارستانی و مانتو سفید کادر درمان ، به فروش می رسد ، دارد . می توان موارد زیر را برای مقایسه روپوش پزشکی لاکچری و معمولی نام برد :

کیفیت متریال و پارچه استفاده شده

روپوش پزشکی لاکچری از پارچه باکیفیت و مرغوب دوخته می شود ، این پارچه ها به دلیل بافت درجه یک چروک نمی شود ، آبرفت ندارد و ظاهر خود را از دست نمی دهند . استفاده از دکمه ، زیپ و نخ با مرغوب  ، توانسته است بر کیفیت کار بیافزاید .

طراحی و زیبایی در دوخت

در تولید روپوش و لباس پزشکی لاکچری از برش های جدید و طرح های خاص استفاده می شود تا ایستایی روپوش پزشکی و پرستاری در تن دو چندان شود .

کاربرد استفاده

استقبال از خرید روپوش و فرم پزشکی لاکچری در محیط های خاص مثل کلینک ها ، بیمارستان خصوصی ، داروخانه ها و آزمایشکاه ها بیشتر است .

قیمت

هزینه تولید و خرید روپوش پزشکی شیک و  لاکچری به دلیل استفاده از پارچه گران تر و دوخت با کیفیت تر نسبت به سایر فرم های بیمارستانی بیشتر می باشد .

  • ۰۳/۰۵/۳۱
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی