هر انچه در منزل نیازدارید!

۱۹ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استفاده از روپوش های پزشکی برای پزشکان الزامی است و  دلیل آن می تواند حفظ سلامتی و ایمنی پزشک و البته بیمار باشد چرا که از انتقال ویروس و میکروب جلوگیری می شود . حفظ ایمنی جان و سلامتی پزشکان و متخصصان حین عمل از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

اگر شما به عنوان پزشک یا پرستار در بیمارستان و مراکز درمانی مشغول کار هستید خرید روپوش فرم پزشکی هزینه چندانی برای شما ندارد اما اگر مامور خرید یا مسئول تهیه روپوش بیمارستان هستید و قرار است برای تمامی کارکنان یا پرستاران و پزشکان روپوش بیمارستانی تهیه کنید خرید روپوش پزشکی می تواند در کاهش هزینه ها بسیار موثر باشد .

دوخت یادگار بهترین تولیدی عمده روپوش پزشکی و پرستاری در تهران است که امکان سفارش انلاین و عمده روپوش پزشکی و پرستاری را فراهم نموده است . شما می توانید انواع روپوش بیمارستان و کادر درمان را به صورت عمده و از طریق همین صفحه سفارش دهید.تولید عمده روپوش پزشکی می تواند قیمت نهایی خرید روپوش بیمارستانی را کاهش دهد.

تمایل به ظاهری زیبا و اراسته امری است فطری که خداوند در وجود انسان نهادینه کرده است . اما آراستگی و زیبایی برای بعضی از مشاغل از اهمیت بیشتری برخوردار است . کار در محیط های درمانی و مراکز بهداشتی علاوه بر رعایت بهداشت مستلزم حفظ زیبایی و آراستگی ظاهری است چرا که بیماران در اولین مرحله درمان با ظاهر پزشک خود ارتباط برقرا می کنند . 

لباس پزشک و پرستار باید به گونه ای باشد که علاوه بر تمیزی ، شان و منزلت پزشکان حفظ شود و بیانگر دقت و حساسیت شغلی جامعه پزشکی باشد .

تمایل به خرید روپوش پزشکی شیک و لاکچری افزایش یافته است چرا که ظاهر مرتب و لباس شیک پزشکی می تواند موجب آرامش بیمار باشد و از استرس روحی او بکاهد . روپوش های پزشکی و پرستاری باید در عین شیک و لاکچری بودن ، تمیز و مرتب باشد . یک روپوش پزشکی شیک مردانه و زنانه  از دوخت مناسب و تمیزی برخوردار است و پارچه مناسبی برای دوخت لباس استفاده می شود چرا که جنس پارچه روپوش می تواند بر ایستایی و زیبایی آن تاثییر بگذارد .

امروزه دیگر فرقی ندارد جنسیت شما چیست ؟ تمایل به خرید روپوش پزشکی لاکچری در مدل های زنانه و مردانه افزایش یافته است . اما شاید این سوال راداشته باشید که : روپوش پزشکی شیک مردانه یا زنانه را از کجا بخرم ؟

بهترین راه خرید روپوش های پزشکی و پرستاری ، خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی است که می توانید انواع مدل های مورد نظر را در آن پیدا کنید ، مقایسه کنید و در نهایت خرید خود را ثبت کنید . اما خرید روپوش پزشکی زنانه و مردانه شیک که بتواند نظر شما را جلب کند و  البته قیمت مناسبی داشته باشد در تخصص دوخت یادگار است .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

 آژانس دیجیتال مارکتینگ بنابر پروژه‌هایی که در دست دارد، اهداف مختلفی را دنبال می‌کند. اما شاید یکی از مهم‌ترین اهداف این آژانس کمک به رشد برند و  بالا رفتن میزان فروش مشتریانش باشد.

همچنین آژانس های معتبر به دنبال دستیابی به موارد زیر نیز می‌باشند:

• استفاده از ابزارهای به روز

• تحلیل مشتری و رقبای او تا بتواند یک مدل مفید با استفاده از این تحلیل ارائه دهد

• تلاش برای کاهش زمان و هزینه 

• بالا بردن دانش فنی خود

• اجرای کمپین‌های بازاریابی و تلاش برای موفقیت در این کمپین‌ها

البته موارد دیگری نیز وجود دارد که لازم به ذکر همه آنها نیست

 

برای دریافت خدمات آژانس دیجیتال مارکتینک در مشهد با پایا در ارتباط باشید 

09386676574

 

 

مزایای برون سپاری بخش دیجیتال مارکتینگ کسب و کار به آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

• اولین مزیت این است که کسانی که در این مجموعه کار می‌کنند تخصص و تجربه بالایی دارند و هر کدام می‌توانند بخشی از نیاز شما برآورده کنند. بنابراین دیگر نیازی نیست که شما برای هر موضوع دنبال یک متخصص بگردید

• صرفه جویی در زمان و هزینه‌های کسب و کار به این ترتیب که کارمندان شما  به اموری که در آن تخصص دارند می‌پردازند و در زمان لازم برای انجام کارها صرفه جویی می‌شود. از طرفی آژانس‌ها به دلیل اینکه با ناشران مختلف مثل سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و ... قرارداد دارند می‌توانند با هزینه کمتر، تبلیغات بیشتری را انجام دهند.

• آژانس دیجیتال مارکتینگ با راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی درست و نیز انجام تحقیقات بازار برای شناسایی مشتری هدف به توسعه و گسترش کسب و کار و نیز برندینگ آن کمک زیادی می‌کند.

• کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کار به دلیل تخصص، مهارت و تجربه کارکنان این آژانس‌ها بسیار تخصصی و موفق خواهد بود.

• به علاوه می‌توان به صرفه‌جویی در منابع انسانی، گسترش کمپین تبلیغاتی، نتایج قابل اندازه گیری و امکان کنترل کمپین‌ها در حین اجرای کار اشاره کرد.

ابزارهایی که آژانس دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کند، کدام است؟

این آژانس‌ها به صورت روزانه باید کارهایی مانند مدیریت پروژه‌ها، راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، ارائه خدمات به مشتریان و ... را انجام دهند. از این رو نیاز به نظم زیادی دارند.

 بنابراین آژانس‌ها به منظور انجام صحیح امور باید از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند تا فرآیند کار برای آنها ساده‌تر شود. بعضی از این ابزارها عبارتند از :

 

اتوماسیون بازاریابی

 ایمیل مارکتینگ

ابزار تجزیه و تحلیل بازاریابی

ابزار دسترسی به داده‌های زنده

ابزار موبایل مارکتینگ

ابزار سئو

ابزار مدیریت پروژه

و موارد دیگر که هر آژانس با توجه به نوع عملکردی که دارد و نیز نیازهای مشتریانش می‌تواند ابزار مناسب را انتخاب کند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز با توجه به تنوع وسیع محصولات، خرید یک یخچال ساید بای ساید می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اما با در نظر گرفتن ویژگی‌های مختلف، می‌توانید خریدی عالی داشته باشید که نه تنها نیازهای شما را برآورده می‌کند، بلکه باعث رضایت شما در طولانی مدت نیز می‌شود. یخچال‌های ساید بای ساید به طور کلی به دلیل فضای بزرگ داخلی، قابلیت دسترسی آسان به مواد غذایی و طراحی زیبا، جزو یخچال‌های مرغوب و محبوب محسوب می‌شوند. اما برای انتخاب بهترین یخچال ساید بای ساید، باید چندین عامل را در نظر گرفت. که در این مقاله، ما قصد داریم با بررسی دقیق این ویژگی‌ها، به شما کمک کنیم تا یخچال ساید بای ساید مناسب خود را پیدا کنید. با صفا استور  همراه باشید!

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

بهترین یخچالی که برای منزل خود می‌توانید بخرید، چیست؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید. برندها مدل‌ها و ویژگی‌های مختلفی در بازار ارائه می‌شوند و می‌توانند تصمیم شما را تحت تاثیر قرار دهند؟ اینکه سایز یخچال چقدر باشد، چه ویژگی‌هایی در آن وجود داشته باشد، بخش فریزر آن چه اندازه باشد، می‌تواند روی نتیجه تصمیم شما تا حد زیادی تاثیرگذار باشد.

یخچال‌های ساید بای ساید جزو یخچال‌های خیلی محبوب هستند. علت آن هم دیزاین و طراحی فوق العاده زیبای آنهاست. از طرفی ظرفیت آنها بالا است و شما می‌توانید مواد غذایی زیادی را داخل‌شان جای دهید اما باید بدانید که برای خرید یخچال ساید بای ساید ویژگی‌هایی را در نظر بگیرید. برای مثال، باید به اندازه و ظرفیت یخچال، کیفیت ساخت، کارایی انرژی، ویژگی‌های اضافی مانند دسترسی به آب خنک یا یخ، و همچنین قیمت یخچال ساید بای ساید بوش توجه کرد. همچنین، برخی از یخچال‌های ساید بای ساید دارای ویژگی‌های خاصی هستند که ممکن است برای شما مهم باشند، مانند فیلتر آب، سیستم خنک کننده هوشمند، یا قفسه‌های قابل تنظیم.

نکات مهم برای خرید یخچال ساید بای ساید

بدون شک، برندهای معتبری مانند بوش در طول سال‌ها توانسته‌اند با ارائه یخچال‌های ساید بای ساید بوش با کیفیت، اعتماد مشتریان را جلب کنند. اما با این حال، برای انتخاب بهترین یخچال ساید بای ساید در بازار، باید به مجموعه‌ای از نکات و جزئیات توجه کرد. در این بخش، ما قصد داریم تا این نکات را به شما توضیح دهیم تا بتوانید خریدی ایده‌آل و مناسب را انجام دهید:

طراحی آشپزخانه

طراحی آشپزخانه شما باید به گونه‌ای باشد که اجازه قرار دادن یخچال ساید بای ساید داخل آن را داشته باشید. این یخچال‌ها برای آشپزخانه‌های باریک اما با ارتفاع بلند مناسب هستند. علت هم این است که فریزر آن کمتر از فریزرهای جداگانه و معمول، فضا را اشغال می‌کند. در نتیجه اگر می‌خواهید یخچال فریزر شما خیلی جا نگیرد، این گزینه مناسب‌تر است. البته که آشپزخانه شما باید به اندازه‌ای باشد که بتوانید این سایز و ابعاد از یخچال را در آن وارد کنید. در غیر این صورت باید از خرید این یخچال‌ها صرف نظر کنید.

توجه به مصرف انرژی

یکی دیگر از مواردی که برای خرید یخچال ساید بای ساید باید به آن دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، مصرف انرژی است. این یخچال‌ها نسبت به دیگر یخچال و فریزرها برق بیشتری مصرف می‌کنند اما خوشبختانه یخچال‌های ساید بای سایدی هم روی کار آمده‌اند که قدرت ذخیره و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را داشته باشند. معمولاً صرفه‌جویی در انرژی به تکنولوژی نوآورانه در کمپرسور و موتور آنها بستگی دارد که باعث می‌شود نه تنها یخچال سر و صدا نداشته باشد، بلکه ارزش خرید آن هم بالاتر برود.

جذابیت ظاهری

برای خرید بهترین یخچال ساید بای ساید باید به جذابیت ظاهری هم توجه داشته باشید. این یخچال‌ها محبوب هستند اما خیلی از برندها استایل‌های متفاوتی را برای آنها در نظر می‌گیرند که شاید مورد پسندتان نباشد. پس سعی کنید از لحاظ طراحی به این مسئله خیلی دقت کنید، زیرا شما قرار است هزینه زیادی را پرداخت کنید. پس چه بهتر که یک یخچال کاملاً مدرن و لوکس را برای آشپزخانه خریداری کنید.

در نظر گرفتن فضای داخلی یخچال

حتماً قبل از خرید داخل یخچال را ببینید و یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یخچال یعنی فضای ذخیره‌سازی را بسنجید. حتماً ببینید که آیا این فضا می‌تواند برای قرار دادن مواد غذایی راحت باشد؟ آیا ارتفاع آن بیش از حد برای شما زیاد نیست؟ آیا یخچال بیش از حد گود نیست؟ آیا درب یخچال به اندازه کافی جا دارد که بتوانید نوشیدنی‌ها را در آن قرار دهید؟ در نظر گرفتن همه این موارد به شما کمک می‌کند که بهترین یخچال ساید را خریداری کنید.

فضای ذخیره سازی تفکیک شده

با وجود اینکه بسیاری از یخچال فریزرها فضای ذخیره‌سازی قابل توجهی را ارائه می‌دهند، اما گاهی اوقات عدم وجود تفکیک مناسب در این فضا می‌تواند مشکل‌ساز باشد. در چنین مواردی، مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، میوه‌ها و غذاها باید در یک فضای خالی و بدون هیچ گونه جداکننده‌ای قرار گیرند. این مسئله می‌تواند باعث شود که استفاده از یخچال فریزر در بلند مدت کمی دشوار شود.

برای خرید یخچال فریزر مناسب، توصیه می‌شود که به فضای تفکیک شده برای ذخیره‌سازی مواد مختلف توجه کنید. یخچال فریزری که فضای ذخیره‌سازی آن به طور کامل تفکیک شده باشد، امکان قرار دادن هر نوع ماده غذایی در قسمت مخصوص خود را فراهم می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که دسترسی به مواد غذایی آسان‌تر شود و همچنین می‌تواند به حفظ تازگی و طول عمر مواد غذایی کمک کند بنابراین، در هنگام خرید یخچال فریزر، می‌بایست به ویژگی‌هایی مانند فضای تفکیک شده، کیفیت ساخت، کارایی انرژی و قیمت توجه کنید. با این کار، می‌توانید یخچال فریزری را انتخاب کنید که نه تنها نیازهای فعلی شما را برآورده می‌کند، بلکه می‌تواند در طول زمان نیز نیازهای شما را برآورده کند.

سیستم یخ ساز

هنگام خرید یخچال ساید بای ساید، بسیاری از ما تمرکز خود را بر روی ویژگی‌های اصلی مانند ظرفیت، کارایی انرژی و طراحی می‌گذاریم. اما ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند تاثیر زیادی بر تجربه کلی ما از استفاده از یخچال داشته باشند. برای مثال، سیستم یخ‌ساز یکی از این ویژگی‌ها است که ممکن است به طور معمول به آن توجه نشود، اما اهمیت زیادی دارد. یخچال ساید بای ساید با سیستم یخ‌ساز به شما امکان می‌دهد که به راحتی به آب تمیز و یخ دسترسی داشته باشید. این ویژگی نه تنها راحتی استفاده از یخچال را افزایش می‌دهد، بلکه باعث می‌شود خیال شما راجع به کیفیت آب و یخ راحت باشد. همچنین، باید مطمئن شوید که شاسی و دکمه‌های سیستم یخ‌ساز به خوبی طراحی شده و محکم هستند تا به این راحتی‌ها آسیبی وارد نشود.

فضای جداگانه برای میوه و سبزی

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یخچال ساید بای ساید، داشتن فضای جداگانه برای نگهداری میوه و سبزیجات است. این فضاها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که میوه و سبزیجات شما را در دما و رطوبت مناسب نگه می‌دارند، که این باعث می‌شود تازه بمانند و حالت پلاسیده پیدا نکنند.

کشو و طبقه‌های جداشدنی

فضاهای نگهدارنده و طبقه‌های جدا شدنی یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یخچال ساید بای ساید است. این فضاها به شما امکان می‌دهند که میوه‌ها، سبزیجات، نوشیدنی‌ها و غیره را به طور منظم و تمیز نگه دارید. این فضاها قابل جداسازی هستند، بنابراین شما می‌توانید آنها را برای تمیز کردن به راحتی بردارید و دوباره در جای خود قرار دهید.

مقاوم در برابر لک

از دیگر ویژگی‌هایی که باید در مورد یخچال ساید بای ساید وجود داشته باشد، این است که در برابر لک مقاوم باشد. یعنی زمانی که دستتان را روی یخچال می‌گذارید، اثر انگشت شما روی آن نماند. همین باعث می‌شود که زمان کمتری را برای تمیزکاری آنها خرج کنید.

قابلیت اتصال به وای فای و نصب برنامه

این یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که در بهترین یخچال ساید بای ساید می‌توانید آن را پیدا کنید. به این صورت که به موبایل و اینترنت وصل می‌شود و شما می‌توانید خیلی اپلیکیشن‌ها را برای آن دانلود کنید و از طریق آن یخچال را از راه دور هم کنترل کنید. مثلاً کنترل دما یا آلارم باز ماندن درب یخچال از طریق این برنامه‌ها به شما اعلام می‌شود و خیلی راحت آن را تحت کنترل می‌گیرید.

در نهایت، هنگام خرید یخچال ساید بای ساید، باید به تمام این ویژگی‌ها توجه کنید. با این کار، شما می‌توانید یخچالی را انتخاب کنید که نه تنها نیازهای فعلی را برآورده می‌کند، بلکه می‌تواند در طول زمان نیز نیازهای شما را برآورده کند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم‌ترین اهداف بازاریابی آنلاین، افزایش فروش سایت های فروشگاهی است. اما مسئله اینجاست که تعداد سایت‌های مشابه در اینترنت زیاد بوده و رقابت تنگاتنگی برای جذب مشتری بین آن‌ها وجود دارد. پس چگونه می‌توانید در این فضای پر رقابت، برند خود را متمایز کنید و بیشتر از رقبا دیده شوید؟

 

✅برای استفاده از انواع خدمات سئو سایت (شرکتی ، فروشگاهی ، دانلودی و آموزشی ) با آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا ، بهترین شرکت ارائه دهنده سئو در مشهد در ارتباط باشید:

09386676574
↙️ کانال تلگرام :
https://t.me/paya_marketing

 

 

برای پاسخ به این سوال، ما ۱۱ ترفند عالی به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بیشتر بفروشید.

۱. پرسونای مخاطب خود را بشناسید.

پرسونا به معنای ویژگی‌های رفتاری، شخصیتی و فیزیکی است.
شناسایی و تعریف پرسونا مشتری اولین و مهم‌ترین گام برای افزایش فروش سایت های فروشگاهی است. زیرا برای داشتن فروش باید بدانید که محصولات شما برای چه کسانی و با چه ویژگی‌های مناسب است.
برای ایجاد پرسونا مخاطب باید اطلاعاتی درباره ویژگی‌های کاربران به دست آورید که عبارتند از:
• جمعیت شناختی مشتری مانند سن و جنسیت،

• شغل و درآمد،

• محل زندگی،

• مشخصات شخصیتی، علایق و طرز تفکر

• نحوه تماس با مخاطب (ایمیل، پیامک)

• و غیره

شما با طراحی پرسونا می‌توانید به سوالات زیر بهتر جواب دهید:

• مشتری شما کیست؟

• مشتریان چه نیازهایی دارند؟

• چگونه می‌توان محتوایی جذاب برای آن‌ها تولید کرد؟

• چگونه خدمات/محصولات شرکت شما می‌تواند به کاربران کمک کند؟

• اهداف و چالش های اولیه و فرعی آنها چیست؟

• چه چیزی باعث علاقه آن‌ها به خرید از شما می شود؟

• انگیزه آن‌ها از انتخاب محصولات/خدمات شما چیست؟

• بهترین کانال‌های بازاریابی و فروش کدامند؟

• مناسب‌ترین پلتفرم‌ها برای تماس با خریداران چیست؟

پیشنهاد می‌کنیم برای شناسایی و طراحی پرسونا مشتری از ابزار رایگان گوگل یعنی “Google Analytics” استفاده کنید. در این ابزار می‌توانید اطلاعات خوبی در رابطه با سن کاربران و جنسیت آن‌ها، علایق و صفحاتی که بیشترین میزان نرخ تبدیل را دارند، به دست آورید.

۲. به کاربر پیشنهاد خرید محصولات مرتبط با محصول خریداری شده بدهید.

یکی از بهترین ترفندها برای افزایش فروش سایت های فروشگاهی، استفاده از تکنیک فروش متقابل یا “Cross Selling” است.
آمارهای تجارت الکترونیک نشان داده که استفاده فروشگاه‌های آنلاین از این تکنیک، باعث افزایش حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد میزان خرید شده است.
در این روش، فروشگاه بسته‌ای از محصولات مرتبط را برای خرید به کاربر پیشنهاد می‌دهد. به عنوان مثال اگر کاربر “پالت سایه آرایشی” خریداری کرده، شما می‌توانید به او پیشنهاد خرید “کیت براش آرایشی” بدهید.
در سایت دیجی کالا شما با باکسی با عبارت “مشتریان این محصول را نیز خریده‌اند” روبرو می‌شوید. این همان شیوه “Cross Selling” است که برای افزایش فروش سایت های فروشگاهی و به خصوص کسب‌وکارهای کوچک بسیار موثر است.

۳. بر اساس پرسونا کاربر، محصولات را به صورت شخصی‌سازی شده به وی پیشنهاد دهید.

یکی از تکنیک‌های افزایش فروش سایت های فروشگاهی، استفاده از بلوک‌های توصیه محصول در صفحه اصلی است.
در این شیوه شما باید متناسب با پرسونا کاربر، رفتار و علایق هر خریدار محصول مناسبی را برای خرید به وی توصیه کنید. این استراتژی کاربران را تشویق می‌کند تا اقلام بیشتری را به سبد خرید اضافه کنند.
شما می‌توانید توصیه‌های مربوطه را علاوه بر صفحه اصلی، در بخش دسته‌بندی‌ها، صفحه محصولات، صفحه سبد خرید قرار دهید تا فروش خود را تا زمانی که مشتریان به مرحله تسویه‌حساب می‌رسند، ادامه دهید.
سایت فروشگاهی آمازون بیان کرده که ۳۵ درصد درآمد آن‌ها با استفاده موثر و بهینه از این تاکتیک افزایش یافته است. آمازون حتی محصولاتی را پس از تسویه حساب برای خرید به کاربر پیشنهاد می‌کند تا انگیزه خرید مجدد را در وی ایجاد کند.

۴. ظاهر سایت فروشگاهی خود را بهینه کنید.

برای اینکه بتوانید خوب بفروشید، سایت باید به خوبی طراحی و بهینه شده باشد. صفحاتی که شلوغ باشند، سرعت کندی دارند و کاربر را گیج می‌کنند، نرخ تبدیل بسیار کمی خواهند داشت.
بالعکس، اگر سایت رابط کاربری استانداردی داشته باشد، کاربر می‌تواند خیلی سریع کالای مورد نظرش را یافته و با چند کلیک بخرد. در نتیجه نرخ تبدیل چند برابر خواهد شد.

برای افزایش فروش سایت های فروشگاهی به نکات کلیدی زیر توجه داشته باشید:

• توجه به اصول “UI/UX”:

رابط و تجربه کاربری خوب باعث ایجاد یک تعامل موفق بین کاربر و سایت می‌شود. همچینی فرآیند خرید را برای مشتریان ساده می‌کند. توجه به اصول “UI/UX” نه تنها نرخ تبدیل را بهبود می‌دهد، بلکه تصویری مثبت از برند شما در ذهن افراد ایجاد می‌کند. تمامی این موارد باعث افزایش فروش سایت های فروشگاهی خواهد شد.

• ریسپانسیو بودن:

امروزه درصد زیادی از کاربران، با موبایل وارد سایت می‌شوند. به همین دلیل باید وب‌سایت با همه ابعاد نمایشگرها سازگار باشد. بنابراین سایت شما باید طراحی واکنش گرا داشته باشد و زمان بارگذاری تا حد امکان کوتاه باشد.

۵. لندینگ پیج‌های هدفمند و متفاوت بسازید.

لندینگ پیچ‌ها یا صفحات فرود “landing page”، نقش بسیار مهمی در موفقیت سایت دارند. زیرا لندینگ پیچ‌ها اولین صفحه‌ای هستند که کاربران هنگام ورود به سایت شما می‌بینند.
صفحات فرود به طور اختصاصی برای بالا بردن نرخ بازدید، ارتقا آگاهی از برند و افزایش فروش سایت های فروشگاهی ایجاد می‌شوند.
بنابراین حتما لندینگ پیج موثر و جذاب ایجاد کنید. هر چقدر طراحی صفحه فرود ساده تر و واضح‌تر باشد، بهتر است.
برای هر یک از محصولات خود لندینگ پیچ‌ جداگانه ایجاد کنید، یا حداقل یک صفحه برای طیفی از محصولات مرتبط ایجاد کنید. در این صفحات می‌توانید کالا مورد نظر را معرفی و با یک دکمه فراخوان به عمل یا “CTR” مناسب، کاربر را به سمت خرید هدایت کنید.

۶. تا جایی که امکان دارد، فرایند خرید را برای مشتریان ساده و شفاف کنید.

نکته مهم در افزایش فروش سایت های فروشگاهی، ساده‌تر کردن فرایند خرید است. زیرا کاربران عادت دارند تنها با چند کلیک به خواسته خود برسند. اگر فرآیند خرید پیچیده باشد، کاربران از خرید منصرف شده و سایت شما را ترک خواهند کرد.

برای جلوگیری از این اتفاق، نکات زیر را در طراحی سایت مدنظر داشته باشید:

• مسیر خرید را کوتاه و ساده نمایید.

• دکمه خرید جلوی چشم کاربر باشد.

• فرایند ثبت‌نام را کوتاه و ساده نمایید.

• اطلاعات اضافی در فرم ثبت نام از کاربر نخواهید.

• انواع روش‌های پرداخت را در سایت تعریف نمایید.

• هزینه‌های حمل‌ونقل کم یا رایگان باشد.

• ضمانت بازگشت کالا به مشتری بدهید.

• تحویل سریع داشته باشید و مشخص کنید محصول کی به دست مشتری می‌رسد.

۷. تصاویر با کیفیت و واقعی از محصول در سایت قرار دهید.

جمله معروفی وجود دارد که می‌گوید یک عکس به اندازه هزار کلمه ارزش دارد. این موضوع در فروش آنلاین اهمیتی چند برابر دارد. زیرا در این نوع فروش کاربران نمی‌توانند محصول را از نزدیک لمس یا آن را امتحان کنند. بنابراین باید تا حد امکان اطلاعات بصری از کالا به آن‌ها ارائه شود.
پس برای افزایش فروش سایت های فروشگاهی تصاویر واضح و جذاب از محصولات در زوایای مختلف تهیه کنید.
اگر می‌توانید بیشتر هزینه کنید، تهیه ویدیوهای سه بعدی برای نمایش بهتر محصول در سایت، می‌تواند مشتریان بالقوه را برای خرید متقاعد کند.

۸. محتوا با کیفیت برای سایت تولید کنید.

یکی از دلایل رشد سریع و افزایش محبوبیت سایت دیجی کالا، توضیحات دقیق و کاملی است که این فروشگاه اینترنتی به کاربرانش ارائه می‌دهد.
بنابراین محتواهای کاملی مخصوصا در بخش صفحه محصولات تولید کنید و به جای نوشتن تیتروار ویژگی‌های محصول، آن را کامل مورد نقد و بررسی قرار دهید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

برای تهیه و دوخت عمده لباس کار تابستانی ، یکی از اولین نکته  هایی که قابل توجه است ، دقت در جنس پارچه انتخابی است . همان طور که پیش تر گفته شد ، لباس کار تابستانه باید خنک و سبک باشد و امکان در گردش بودن جریان هوا فراهم شد . برای بهترین جنس مناسب لباس کار تابستانی موارد زیر پیشنهاد می شود :

  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال
  • پارچه فلامنت کج راه
  • پارچه کتان

تیشرت کار آبی کاربنی یقه گرد آستین کوتاه

 

بهترین مدل لباس کار مناسب فصل تابستان چیست ؟

تولیدی عمده لباس کار دوخت یادگار امکان دوخت و خرید انواع لباس کار را برای مشتریان خود فراهم کرده است . اما این سوال پیش می آید که بهترین لباس کار برای فصل تابستان و روزهای گرم سال کدام نوع لباس کار است ؟

  • تیشرت کار: یکی از بهترین لباس کاری که با استقبال زیادی برای فصل تابستان روبرو است ، تیشرت کار درجه یک و خنک تولیدی دوخت یادگار است که معملا جنس این تیشرت ها از جودون بوده که مناسب فصل تابستان است و در مقابل شستشوی زیاد کیفیت خود را از دست نمی دهد .
  • لباس کار یکسره : مزیت استفاده از لباس کار یکسره در تابستان این است که می توان پوشیدن لباس شخصی زیر لباس کار را حذف کرد تا جریان هوا در داخل لباس امکان پذیر باشد .
  • لباس کار دوبنده : ترکیب لباس کار دوبنده و تیشرت کار یکی از بهترین ست لباس کار تابستانی است که هم خنک است و هم فرم کار حفظ شده است .

تیشرت کار آستین کوتاه یقه دار گلبهی

بهترین رنگ مناسب لباس کار تابستانی

از آن جایی که در روزهای گرم سال از جمله تابستان ، سوخت و ساز بدن افزایش می یابد ، بهترین لباس کار تابستان ، لباس کاری است که رنگ روشن داشته باشد . رنگ های تیره مثل ، قهوه ای ، مشکی ، سورمه ای به دلیل جذب گرما اصلا توصیه نمی شود . بهترین رنگ مناسب برای لباس کار تابستانی استفاده از رنگ های سفید و خاکستری است ، این رنگ ها مانع از جذب گرما و کاهش تعریق بدن می شود.

تیشرت تبلیغاتی جودون زرشکی

لباس کار رستوران

لباس کار تابستانی در مشاغل مختلف :

روپوش پزشکی تابستانی :  پزشکان  و پرستاران به داشتن شیفت های طولانی معروف هستند و در روزهای گرم سال نباید شرایط به گونه ای باشد که از پوشیدن لباس کار پزشکی و پرستاری خسته شوند و موجب آزردگی  ناراحتی پرسنل محترم کادر درمان نشود .

روپوش پزشکی تابستانی از جنس تترون خنک و نازک دوخته می شود تا باعث تعریق کادر پزشکی نشود و جریان هوا  در گردش باشد تا لباس پزشکی و پرستاری بوی نامطبوع نگیرد .

در بسیاری از مراکز درمانی از روپوش جلوبسته استفاده می شود تا کارکنان بتوانند از پوشیدن لباس شخصی زیر لباس کار اجتناب کنند . برای  روپوش پزشکی تابستانی مناسب آقایان می توان از آستین کوتاه استفاده کرد .

 

روپوش آشپزی تابستانی  :آشپزخانه محیطی گرم و مرطوب است که شرایط تعریق بیشتری دارد و از آنجا که در فصل تابستان میزان دما به طرز قابل توجه ای بالاتر می رود باید از لباس اشپزی تابستانی مناسب استفاده کرد . جنس لباس کار رستوران یا روپوش اشپزی باید بسیار سبک و خنک باشد .و در دوخت و تولید ان  از سایز مناسبی استفاده شود تا چسبان نباشد . هم چنین در تهیه لباس کار آشپزی باید از رنگ های سفید و روشن استفاده شود تا هم جاذب گرما نباشد و هم بهداشت محیط را فراهم کند .

پوشاک صنعتی تابستانی : کار در کارخانه های صنعتی و کارگاه های  نیمه صنعتی ملزم استفاده از پوشاک مناسب است تا ایمنی را فراهم کند در شرایط آب و هوای گرم و مناطق صنعتی گرمسیر ، توجه به جنس پوشاک صنعتی بسیار قابل توجه و مهم است چرا که نه تنها راندمان و کاراریی را بالا می برد بلکه می تواند ضامن سلامتی کارگران و مهندسان باشد و از گرمازدگی و افت فشار جلوگیری شود . 

بنابراین از پوشاک صنعتی مناسب فصل تابستان استفاده می شود که سبک ، خنک ، سایز مناسب و رنگ روشن برخوردار است .دقت  در کوتاهی یا بلندی آستین ، داشتن یا نداشتن یقه ، زیپ ، دکمه و… نکتی است که در سفارش پوشاک صنعتی تابستانی باید به آن دقت کرد .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

در بازار شلوغ و پر از اجناس متنوع با قیمت های مختلف به دنبال حوله مرغوب و با کیفیت گشتن کار ساده ای نیست . خرید حوله کودک می تواند چالش برانگیز باشد اگر سلامت کودک شما برایتان مهم است .شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حوله خوب چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد ؟

  1. وزن حوله : حوله نوزاد باید جذب آب خوبی داشته باشد تا کودک سریع خشک شود . حوله خوب برای نوزاد کمی سنگین تر از حد معمول است . اما نه آنقدر سنگین که موجب ناراحتی مادر و کودک شود .
  2. ضدحسایت : همانطور که می دانید پوست حساس کودک بسیار لطیف است ، پارچه حوله نباید باعث بروز حساسیت ، قرمزی یا خشکی شود.
  3. بدون رایحه و عطر : از خرید حوله معطر برای نوزادان به طور جد پرهیز کنید چرا که دستگاه تنفسی کودک بسیار حساس است و می تواند عواقب جدی داشته باشد .

حوله نوزاد

 

وزن حوله نوزادی

همان طور که در بازار دیده اید ، حوله در وزن های مختلف به فروش می رسد . بعضی حوله ها سنگین تر و بعضی حوله ها سبک تر هستند . شاید این سوال برایتان پیش بیاید که وزن مناسب برای حوله نوزاد چقدر است ؟

قبل از خرید حوله نوزاد باید به برچسب حوله و شاخص GSM توجه داشته باشید تا حوله نوزادی مناسب برای کودک خود خریداری کنید :

  •  200  تا   400  GSM
  • 400 تا  500  GSM
  • 600 تا 700  GSM
  • 700 تا  800  GSM
  • بیش از 800  GSM

یهترین حوله نوزادی باید وزنی بین 600 تا 700 GSM  داشته باشند .البته وزن حوله نوزادی اگر بین 700 تا 800 GSM نیز باشد برای کودک و نوجوان هم مناسب است . سنگینی بیش از اندازه برای حوله نوزادی می تواند باعث آزردگی کودک شود . میزان ضخامت حوله نوزاد در مناطق سردسیر و گرمسیر متفاوت است . در مناطق سردسیر بهتر است از حوله نوزادی با وزن بالاتر استفاده شود و در مناطق گرم گشور ، حوله های نازک و سبک طرفدار بیشتری دارد .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

شنیدن خبر بارداری ، یکی از شیرین ترین اخبارهایی است که می توان شنید .ذوق خرید سیسمونی نوزاد دلپذیر است و پدر و مادر و حتی خانواده ها به تکاپوی تهیه سیسمونی کودک می افتند . بهتر است در 3 ماهه اول از خرید سیسمونی نوزاد اجتناب کنید . ماه های آخر بارداری نیز به خاطر سنگینی مادر شرابط خرید سخت می شود .بهترین زمان خرید سیسمونی نوزاد  3 ماهه دوم است . در این دوران جنسیت کودک مشخص شده است و می توانید به راحتی برای انتخاب رنگ سیسمونی نوزاد تصمیم بگیرید .

لیست خرید سیسمونی ضروری نوزاد

زمانی که برای خرید سیسمونی نوزاد به فروشگاه ها مراجعه می کنید با دنیای عجیب و جذابی از وسایل کودک روبرو می شود . اگرچه زیبایی ان ممکن است شما را به شوق بیاندازد اما ممکن است باعث گیج شدن و سردرگمی در خرید شوید . داشتن چک لیست ضروری سیسمونی نوزاد می تواند بهترین راه حل باشد . پس از مشخص شدن جنسیت کودک چک لیست سیسمونی نوزاد پسر و یا چک لیست سیسمونی نوزاد دختر را آماده کنید و هنگام خرید با خود به همراه داشته باشید .

داشتن چک لیست سیسمونی نوزاد می تواند مسیر خرید را برای شما کوتاه تر و راحت تر کند . مهم ترین اقلام ضروری سیسمونی نوزاد موارد زیر است :

 

  • پوشاک و لباس
  • لوازم بهداشتی نوزاد
  • لوازم تغذیه نوزاد
  • حوله نوزاد و لوازم حمام کودک
  • لوازم حمل و نقل کودک
  • اسباب بازی کودک
  • لوازم سفر نوزاد
  • وسایل خواب نوزاد

لیست خرید سیسمونی نوزاد دختر

سیسمونی دختر مجموعه وسایلی است که برای نوزاد دختر خریداری می شود و شامل لباس و پوشاک ، سرویس خواب ، لوازم بهداشتی و حوله مناسب کودک  ، لوازم تغذیه ، وسایل حمل و نقل بچه و اسباب بازی مناسب با سن کودک است .

این لیست می تواند بر اساس سلیقه و بودجه شما تغییر کند . توصیه می شود قبل از خرید سیسمونی دخترانه ، چک لیست سیسمونی نوزاد دختر را تهیه کنید تا در خرید شما هدفمند و به دور از هیجانات کاذب باشد .

 

لیست خرید سیسمونی نوزاد پسر

خرید سیسموی نوزاد پسرانه نیز همان طور که از نامش پیداست مجموعه وسایلی است که برای نوزاد پسر تهیه می شود . تهیه سیسمونی پسرانه نیز به سلیقه و هرینه ای که در نظرگرفته اید بستگی دارد اما توصیه می شود قبل از خرید چک لیست سیسمونی پسرانه را تهیه کنید .

 

چک لیست سیسمونی نوزاد دختر و پسر-کارتز بیبی

لیست سیسمونی نوزاد + قیمت

با داشتن لیست قیمت اقلام سیسمونی نوزاد می توانید ، بودجه تقریبی سیسمونی را تخمین بزنید . با این کار حداقل قیمت خرید سیسمونی را در نظر می گیرید و می توانید در نگام خرید ، مدیریت مالی داشته باشید . به دلیل تورم و تغییر قیمت ها امکان ارائه لیست دقیق هزینه سیسمونی نیست  ولی شما می توانید با جستجوی ساده نرخ روز هر کالا را یادداشت و مبلغ نهایی را محاسبه کنید . 

کارتز کار را برای شما راحت کرده است . لیست سیسمونی نوزاد را دخیره کنید و در مقابل هر کالا قیمت را یادادشت کنید .

لیست سیسمونی نوزاد + قیمت

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

خرید تیشرت کار ارزان قیمت

یکی از موارد مهمی که به عنوان یک قانون در کارخانه ها و سازمان ها رعایت می شود ، استفاده از لباس کار مناسب با محیط و شرایط کار است . در روز های گرم سال ، پوشیدن تیشرت کار به عنوان لباس کار تابستانی در کارخانه ها و سازمان ها مرسوم است .

اما وقتی با یک کارخانه عظیم با نیروی انسانی بالا روبرو هستیم ، هزینه خرید تیشرت کار مبلغ قابل توجهی است .در این لحظه است که به فکر خرید تیشرت کار ارزان قیمت و با کیفیت می افتیم.

اگر قصد خرید تیشرت کار ارزان قیمت را دارید ، این مقاله از دوخت یادگار  ؛ بهترین تولیدی لباس کار در تهران مناسب شماست .

خرید تیشرت کار ، به عنوان ارزان ترین لباس کار  مزیت و ویژگی های زیادی به همراه دارد و به همین دلیل مورد استقبال کارخانه ها و سازمان ها به عنوان لباس کار تابستانی واقع می شود . از این موارد می توان موارد زیر را نام برد :

  1. تیشرت کار ارزان قیمت به دلیل برخورداری از هزینه مناسب ، بار مالی کم تری بر دوش بخش حسابداری می گذارد . وقتی صحبت از کارخانه های بزرگ می شود ، تهیه لباس کار برای این افراد قابل توجه و از نظر هزینه سنگین است .
  2. تهیه تیشرت کار ارزان قیمت به دلیل در دسترس بودن ، راحت است .بیشتر تولیدی های لباس کار قادر به تولید تیشرت کار هستند و این می تواند نکته مثبتی برای کارخانه ها و سازمان ها باشد .
  3. نگهداری و شستشوی تیشرت کار ارزان قیمت ساده است . این تیشرت ها نیاز به اطوکشی ندارد و به راحتی شسته و خشک می شود .
  4. استفاده از تیشرت کار ارزان قیمت موجب ایجاد آراستگی و نظم در  محیط کار می شود .
  5. با کمی خلاقیت می توان از تیشرت کار به عنوان تیشرت تبلیغاتی با کم ترین هزینه استفاده کرد که خود نقش بزرگی در بازاریابی دارد .
  6. می توان به جای خرید لباس کار برای پرسنل ، چند دست تیشرت کار ارزان قیمت تهیه کرد تا لباس کارکنان همیشه مرتب و تمیز باشد .( طبق قانون لباس کار ، کارفرما موظف است در سال حداقل 2 دست لباس کار برای کارگر خود بخرد . )

نکاتی که قبل از خرید تیشرت کار ارزان قیمت باید بدانید :

  1. اولین نکته در تهیه و سفارش تیشرت کار  با قیمت ارزان ، توجه به کیفیت است . اگر چه خرید تیشرت کار با قیمت ارزان یک مزیت است اما نباید منجر به استفاده از تیشرت بی کیفیت و ضعیف شود .
  2. شان و مقام انسانی کارمند یا کارگر باید حفظ شود . خرید تیشرت کار ارزان قیمت نباید موجب توهین به شخصیت انسانی استفاده کننده شود .
  3. از آن جایی که تیشرت کار به عنوان لباس کار تابستانی استفاده می شود ، باید در مقابل شستشو مقاوم باشد .
  4. استفاده از جنس مناسب در تولید تیشرت کار ارزان قیمت بسیار مهم است . تیشرت کار نباید پرزدهی ، آبرفت و رنگ دهی داشته باشد .
  5. بهتر است امکان تولید مجدد و خرید دوباره فراهم باشد تا در صورت نیاز بتوانید به تعداد لازم سفارش دهید .
  6.  

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟

خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟ دیجیتال مارکتینگ مختص استفاده از موتور های جست و جو و اپلیکیشن ها نیست بلکه استفاده از تمام ابزار های دیجیتالی و الکترونیکی را در بر می گیرد. در نتیجه دیجیتال مارکتینگ هم ٱنلاین است هم آفلاین. دیجیتال مارکتینگ مفهوم جدیدی نیست چرا که اولین دیجیتال مارکتینگ مربوط به صدسال پیش در زمان اختراع رادیو است.

برای استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ در مشهد به پایا مارکتینگ ؛ بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ مشهد مراجعه کنید 

09386676574

09388458125

دیجیتال مارکتینگ کلید موفقیت در کسب و کار

فضای دیجیتال سراسر فرصت و پتانسیل برای جذب مشتری، افزایش فروش و رشد چشمگیر کسب و کار ها است. اما رسیدن به این فضا نیازمند مهارت های خاصی است که به آن دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال می گویند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟

خدمات دیجیتال مارکت شامل دو بستر است که عبارتند از: بستر وب و بستر شبکه های اجتماعی

بستر وب

  • ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل
  • بازاریابی ویدئویی یا ویدئو مارکتینگ
  • تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز
  • تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغات همسان و تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی
  • طراحی وب سایت
  • سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو
  • صفحات فرود یا لندینگ پیج
  • بازاریابی تولید محتوا مانند تهیه و تالیف مقاله،ریپورتاژ آهی و ….

در بستر شبکه های اجتماعی

  • بازاریابی تولید محتوا
  • کمپین دیجیتال مانند کمپین تولید محتوا توسط کاربر ugc
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام،اینستاگرام و …..

وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ

یک دیجیتال مارکتر کسی است که باتوجه به بودجه و هدف صاحبان شغل برای جذب مشتری و افزایش اگاهی مشتریان از آن برند از همه خدماتی که در بالا به آن اشاره شد استفاده می کند.

دیجیتال مارکتر روی شاخص های کلیدی یک عملکرد خاص متمرکز می شوند و بعد از تجزیه و تحلیل و اندازه گیری آنها بهترینشان را اجرا می کنند.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

1. قابلیت شخصی سازی

اکثر مشتریان به دنبال خدمات سفارشی و خصوصی هستند که در بازار سنتی این امکان وجود ندارد چرا که این نوع بازار ها دارای ماهیتی عمومی هستند.

2. هزینه پایین برای استفاده

کسب و کار در حوزه بازار سنتی بسیار پر هزینه است اما در دیجیتال مارکتینگ کسب و کار های کوچک و بزرگ می توانند با مناسبترین قیمت ها به مخاطبان خود دست پیدا کنند.

3. نتایج قابل سنجش

در بازار یابی سنتی هیچ راهی برای شناسایی افرادی که بیلبورد شما را دیده اند وجود ندارد اما در دیجیتال مارکتینگ میتوان تعداد دقیق افرادی که برای مثال ایمیل شما را خوانده اند شناسایی کرد.

4. بهینه سازی آسان

شما در دیجیتال مارکتینگ می توانید به راحتی ضعف و مشکل خود را پیدا کنید و آن را به آسانی حل کنید.

5. دستیابی یه مخاطبان بیشتر

دیجیتال ماکتینگ به دلیل اینکه به صورت آنلاین انجام می شود به موقعیت جغرافیایی محدود نیست و حوزه وسیع تری را در بر می گیرد.

6. نرخ بالاتر جلب مشتری:

یکی دیگر از مزیت های دیجیتال مارکتینگ این است که جذب مشتری تنها با چند کلیک انجام می شود و مشتری نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی ندارد.

7. دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند به مخاطبینی که در شبکه اجتماعی حضور دارند دسترسی پیدا کنید

در دیجیتال مارکتینگ شما با تعداد بیشتری مخاطب روبه رو هستید که در بازاریابی سنتی این تعداد بسیار محدود است.

8. افزایش میزان سود دهی

اگر صاحبان کسب و کار ها از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرند سود دهی آنها افزایش می یابد.

9. به اشتراک گذاری آسان

اغلب رسانه ها امکان به اشتراک گذاری محتوای خود را دارند که این عمل به ایجاد یک اثر چندگانه کمک می کند و ظرفیت زیادی برای بهبود فروش در پی دارد.

چارت تیم دیجیتال مارکتینگ

  • واحد تولید محتوا
  • واحد آنالیز
  • واحد تبلیغات
  • واحد توزیع محتوا
  • واحد تحقیق و توسعه
  • واحد دوستدار کاربر

واحد تولید محتوا :

تولید محتوا یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ است. اگر به سراغ جمله معروف محتوا پادشاه است متوجه اهمیت آن می شویم.

در یک تیم تولید محتوا نویسنده ها بر اساس تخصص خاصی که در نوشتن دارند باید بر اساس یک چارچوب بنویسند و خلاقیت به خرج دهند ، این خلاقیت از ذهن استراتژیست محتوا بیرون می آید.

استراتژیست کسی است که بر تمام اهداف ، خط مشی ،توانمندی ها و چشم انداز سازمان و کار تیم تسلط دارد.

واحد آنالیز:

وقتی محتوایی منتشر میشود آنالیز و تحلیل اثر گذاری و آورده های آن،امری مهم و ضروری است. نتایج این تجزیه و تحلیل به واحد تبلیغات و استراتژیست کمک می کند که برای برداشتن گام بعد، قوی تر و به قولی با چشم باز قدم بردارند.

واحد تبلیغات:

بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ تبلیغات است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در حقیقت کلید افزایش فروش کسب و کار ها محسوب می شود.

واحد توزیع محتوا:

برای توزیع محتوا فقط داشتن یک ادمین شبکه اجتماعی کافی نیست. پلتفرم های مختلف نیاز به این دارند که بدانند کدام نوع از محتوا جذابیت بیشتری را داشته است به همین خاطر حضور یک متخصص فضای وب که روی سایت های کسب و کار تسلط دارد هم ضروری است.

بعد از توزیع محتوا باید بدانیم که محتوا چقدر تاثیر گذار بوده است و آیا موجب رشد کار ما شده است یا نه؟ که این کار مختص واحد آنالیز است.

واحد تحقیق و توسعه:

این واحد برای بررسی و کشف دانش های جید درباره فرآیند ها ، خدمات و بکار گیری تکنیک های دیجیتال مارکتینک فعالیت می کند.

متخصص این واحد در مورد کسب و کار تیم ، نیاز های بازار و بررسی فعالیت های رقبای ما تحقیق و بررسی انجام می دهد. در حقیقت این واحد دستیاری برای تمام واحد های زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ است.

واحد دوستدار کاربر:

همانطور که مهم است چه چیزی را کجا منتشر کنیم مهم است که محتوای سایت ما چگونه در دسترس کابر قرار می گیرد ، اینکه این موضوع را آنالیز کنیم که کاربر بعد از هر گام چه گامی تا برای خرید یا استفاده از خدمات ما اقدام کند برمیدارد مهم است.

پس هر جایی که محصول یا خدمات و کاربر داشته باشد با دو مفهوم طراحی رابطه کاربری و طراحی تجربه کاربری سر و کار دارد.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

تفاوت اسپیلت با کولر گازی یکی از سوالاتی که شاید برای شما هم در زمان خرید کولر گازی با آن مواجه شوید یک دستگاه خنک کننده مطبوع پیش آمده است. اسپلیت یا کولر گازی در واقع سیستم های خنک کننده ای هستند که هرکدام با فرایندی اقدام به تولید سرمایش و خنک کردن هوا در فصول گرم سال می کنند. به بیان بهتر می توان گفت اسپیلت نوعی کولر گازی است و با همان مکانیسم برای تولید هوای سرد کار می کند.

اسپلیت همان کولر گازی است؟

اگر بخواهیم به تفاوت اسپیلت با کولر گازی اشاره کنیم، می توان گفت این دو دستگاه عملکرد مشابه هم دارند. هر دو دستگاه تولید هوای سرد مطبوع در محیط می کنند طی فرایند تولید سرما هوای محیط را دریافت و با چرخشی که در قطعات دستگاه صورت می گیرند، هوای خنک تولید و با فن به محیط داخلی ساختمان منتقل می شود. آنچه در اسپلیت یا کولر گازی ایجاد تفاوت می کند در واقع محیط هایی است که این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. به این معنا که چون کولر گازی دستگاهی دو تکه است، ممکن است در فضاهایی امکان وجود دو بخش دستگاه وجود نداشته باشد. از همین رو ممکن است از انواع دیگر کولر گازی استفاده می شود. اسپیلت نیز نوعی از کولرگازی هایی است که یک تکه بوده و برای فضاهایی که امکان نصب کولر دو بخشی وجود ندارد، استفاده می شود.

تعریف اسپلیت

یکی از انواع کولرهای گازی اسپلیت است. این دستگاه ها با تولید سرمایش هوای مطبوعی را برای محیط هایی در ابعاد بزرگ و کوچک ایجاد می کند. اسپلیت با دریافت هوای محیط و انجام فرایندی در کمپرسور آن را تبدیل به هوای خنک کرده و با فن به محیط منتقل می کند. نکته مهم در استفاده از این دستگاه اینکه، تولید سرمایش تا مادامی که دمای محیط به دمای تنظیم شده برسد ادامه دارد. اسپیلت در بازار انواع مختلفی دارد که مهمترین آنها عبارت است از:

مولتی اسپلیت: این نوع اسپلیت ها دارای یک یونیت خارجی و با چندین یونیت داخلی است.

داکت اسپلیت: این اسپلیت ها دارای یونیت داخلی متفاوت است. پنل داخلی این اسپلیت ها دارای هوارسان داخلی و با حجم زیادی قدرت پرتاب باد دارد. داکت اسپلیت ها دارای سیستم کانال کشی است از همین رو اگر به درستی عایق بندی نشود احتمال اتلاف انرژی در آن افزایش پیدا می کند.

پرتابل: این نوع کولر گازی ها قابل حمل هستند. یک تکه بودن این نوع اسپلیت باعث شده تا حمل و نقل آن آسان باشد و به راحتی بتوان آن را برای خنک کردن محیط های مختلف استفاده کرد.

ایستاده: این اسپلیت ها بیشتر برای محیط های فروشگاهی و مساجد و سالن های بزرگ کاربرد دارد. این نوع اسپلیت ها با نوع دیواری تفاوت خاصی ندارد، تنها تفاوت آن در میزان ظرفیتی است که در تولید سرمایش دارند.

دیواری: اسپلیت دیواری انواع پر مصرف کولرگازی است که برای محیط های اداری و خانگی کاربرد زیادی دارد. این کولرگازی های را به دلیل نصب پنل داخلی به دیوار تحت عنوان اسپلیت دیواری شناخته می شود. این نوع اسپلیت ها برای اتاق ها و محیط های کوچک مناسب است.

پنجره ای: یونیت داخلی و خارجی این اسپلیت ها ادغام شده و به شکل پکیجی واحد به فروش می رسد. این کولرها نصب راحتی دارند و نیازی به لوله کشی ندارد. 

تعریف کولر گازی

کولر گازی ها دستگاه های تهویه مطبوع هوا هستند که توان تولید سرمایش و گرمایش دارد. کولر گازی ها انواع مختلفی دارند که به صورت دو تکه یا یک تکه است. از مهمترین مزیت های این دستگاه تولید هوای مطبوع، تنظیم هوشمند رطوبت هوا، پیشگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار به محیط است. نکته مهمی که در زمان نصب کولر گازی باید مورد توجه قرار گیرد حساسیت قطعات است، در صورت شکستگی یا آسیب به قطعات کولرگازی در حین نصب هزینه زیادی برای تعمیر و تعویض به مشتری تحمیل می شود. علاوه بر اینکه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره ها و نگهداری است.

شرکت جهان تهویه ریما با حدود 2 دهه فعالیت حرفه ای در زمینه فروش انواع سیستم های تهویه مطبوع در کشور است. شما می توانید جهت خرید یا کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه تهویه مطبوع اعم از اسپلیت دایکین و کولر گازی با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

مقایسه کولر گازی با اسپلیت

 

تفاوت اسپیلت با کولر گازی یکی از نکات مهم است که باید قبل از خرید بدانید. تا بتوانید بهترین خرید را با قیمت مناسب و نیز کاربردی داشته باشید. در مقایسه اسپلیت با کولر گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- بهبود مصرف انرژی

علیرغم اینکه گفته می شود مصرف انرژی اسپلیت زیاد است، اما در اسپلیت های بدون داکت میزان صرفه جویی انرژی زیاد است. در حالی که اگر از کولرگازی هایی با سیستم مرکزی استفاده کنید به دلیل وجود کانال کشی ها و لوله های مسیر اتلاف انرژی زیاد است. از همین رو برای پیشگیری از اتلاف انرژی نیاز است که عایق بندی مناسب صورت گیرد.

2- طراحی زیبا

دیگر تفاوت اسپیلت با کولر گازی را می توان شکل ظاهری آن دانست. کولر گازی به دلیل دو تکه بودن در دو بخش یونیت داخلی و خارجی قابلیت طراحی ظاهری آن بالاست. در مقایسه این دو دستگاه طراحی کولر گازی زیباتر از اسپلیت است.

3- میزان تولید صدا

میزان صدای اسپیلت در مقایسه با کولر گازی کمتر است.

4- سرعت تولید سرمایش

در مقایسه عملکرد اسپلیت با کولر گازی می توان گفت سرعت تولید سرمایش اسپلیت بیشتر از کولر گازی است. به ویژه در برندهای معروف و با کیفیت میزان تولید هوازی سرد و پرتاب آن به محیط در چهار جهت مختلف است. قدرت موتور نصب شده در اسپلیت نیز باعث شده علاوه بر پرتاب باد خنک در جهات مختلف سرعت تولید سرمایش نیز افزایش پیدا کند.

5- تعمیر و نگهداری

یکی دیگر از فاکتورها در مقایسه کردن  اسپلیت یا کولر گازی نگهداری از این دستگاه ها است. اسپلیت دارای فیلترهای قابل شستشو است، از همین رو این تمیزی می تواند در تولید هوای مطبوع و عاری از آلودگی تاثیر دارد. دسترسی به فیلترهای یونیت خارجی اسپلیت نیز قابل دسترس است.

6- تولید گرمایش

یکی از مزیت های اسپلیت ها تولید گرما در فصول سرد سال است. اسپلیت ها می توانند در کمترین زمان دمای محیط را گرم و تنظیم کند.

7- تهویه و تصفیه هوا

یکی از مزیت ها و البته ویژگی های خاص اسپلیت تصفیه و تهویه مطبوع هوا است. به دلیل وجود فیلترهایی که در اسپلیت جاگذاری شده باعث ضدعفونی شدن هوا و تمیزی هوای محیط می شود.

  • paya marketing