هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

 انیمیشن تبلیغاتی چیست؟ قبل از صحبت کردن در مورد انیمیشن تبلیغاتی ، درمورد این موضوع که انیمیشن چی هست میپردازیم. اگر یادتون باشد یکی از سرگرمی هایی که اکثر دهه ی شصتی ها داشتند ، کشیدن نقاشی هایی کنار صفحه های کتابشون بود که با سریع ورق زدن صفحات ، شکلهای متحرکی را می دیدند که به اینکار یعنی متحرک کردن عکسها ، انیمیشن گفته میشود که تصاویر مختلف رو میتونیم با هدف ، طراحی کنیم و به حرکت در بیاریم که میتوانند سرگرم کننده باشند  انیمیشن ها میتواند برای دلایل مختلف استفاده شود که یکی از آن دلایل استفاده از انیمیشن ها یا تصاویر متحرک (که پویانمایی هم گفته میشود )  در تبلیغات است که درکنار سرگرم کننده بودنشان نسبت به تبلیغات سنتی باعث تاثیر گذاری بیشتر  و جذب بیشتر مخاطب  شود.  دلیل استفاده از این روش برای تبلیغات خدمات و یا محصول کسب و کار این است که محتوای زنده و متحرک جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد تا یک محتوای ثابت و بدون تحرک .در انیمیشن های تبلیغاتی شما میتوانید ان چیزی را که میخواهید مخاطب در مورد خدمات و محصولات کسب و کارتان بداند ، بیان کنید.انیمیشن ها به کسب و کار ها کمک میکند تا همه چیز رو خلاصه و ساده و مفید توضیح دهیم.

برای دیدن بهترین نمونه انیمیشن تبلیغاتی سه بعدی  به پارت انیمیشن مراجعه کنید 

تاثیر ساخت انیمیشن تبلیغاتی بر کسب و کار

همانطور که در بالا گفته شده انیمیشن تبلیغاتی می تواند به جذاب شدن محتواتون کمک کند و باعث جذب بیشتر مخاطب شود که پیام برند و یا کسب و کارتون رو  با این روش می توانید بصورت مختصر  و جذاب به مخاطب بیان کنید

انیمیشن تبلیغاتی رو به عنوان روشی قوی و پر بازده  دست کم نگیرید. بخاطر اینکه  در عین حال که برای مخاطب سرگرم کننده است باعث آشنایی مخاطب با برند و کسب و کارتون و همچنین محصولات و یا خدمات کسب و کارتون می شود.

انیمیشن تبلیغاتی منحصر به کسب وکارهای بزرگ (شرکتهای بزرگ) نیست بلکه هر کسب و کار کوچکی (شرکت کوچکی)  می تواند برای برند سازی و معرفی خدمات و محصولات خود استفاده کند. علاوه بر انتقال سریع و راحت اطلاعات در انیمیشن تبلیغاتی ، می توان از قالب یکنواخت و تکراری که برای تبلیغات استفاده می کردید دست بکشید.

در حال حاضر در کشورهای پیشرفته ، از انیمیشن های تبلیغاتی برای بازاریابی دیجیتالی  به عنوان راهی موثر استفاده می شود چرا که در کنار معرفی خدمات و محصولات کسب و کارتون ، ارتباط خوبی با مخاطب می گیرد و نتیجه اش ایجاد دیدی مثبت در مخاطب  است.

تاثیر انیمیشن تبلیغاتی در برند سازی

جایگاه تبلیغات در دنیای دیجیتال مارکتینگ ثابت شده است و با توجه به فعالیت کسب و کار ها به صورت آنلاین ، تبلیغات اینترنتی نقش مهمی در معرفی محصولات دارد .

هدف از تبلیغات برای کسب و کار ها ، معرفی محصول یا خدمات  ، فروش بیشتر و برند سازی است . هرچقدر برند معروف تر شود میزان نرخ تبدیل و در نهایت فروش افزایش می یابد و تمام تلاش انیمیشن های تبلیغاتی افزایش بازاریابی و معرفی برند به افراد بیشتری است چرا که دیدن انیمیشن جذاب تر است و از آنجایی که توسط کاراکتر و تصاویر جذاب به بیننده  نمایش داده می شود در ذهن بیشتر می ماند .

با توجه به مشغله و گرفتاری هایی که همه افراد این روزها شاهد آن هستند ، زمان کمتری برای برای مطالعه و تحقیق باقی می ماند . اما انیمیشن های تبلیغاتی جذاب و خلاقانه را می توان در بیشتر مکان های عمومی مثل مترو ، درمانگاه ، بانک و ادارت پخش کرد تا افراد در زمان انتظار و فرصتی که دارند آن ها را ببینند .

هم چنینن بستر های آنلاین مثل اینستاگرام ، تلگرام ، توئیتر و یوتیوب نیز فضایی مناسب برای نمایش انیمیشن های تبلیغاتی است که این روزها طرفداران زیادی دارد و از بازدید بسیاری برخوردار است .هرچه میزان بازدید از انیمیشن بالاتر رود ، برندسازی بیشتر و بهتر اتفاق می افتد .

مزایای ساخت انیمیشن تبلیغاتی چیست ؟

چرا ساخت انیمیشن تبلیغاتی ؟  محتوا همه چیز در مورد گفتن یک داستان است. خواه این داستانی درباره محصول شما باشد، مشتریان ، یا شاید حتی تغییرات انطباق، هدف اصلی شما به عنوان یک تولیدکننده محتوا این است که پیامی را به اشتراک بگذارید که مخاطبان شما را وادار، متقاعد و متقاعد کند که اقدامی انجام دهند. اما داستان فقط به خوبی اجرای آن است.

در مورد آن فکر کنید. اگر داستان عالی دارید، اما آن را ضعیف ارائه می کنید، احتمال کمتری دارد که مخاطبان شما اقدامی انجام دهند. اینجاست که انیمیشن می تواند کمک کند.ساخت انیمیشن تبلیغاتی  یک رسانه غنی و جذاب است مدیریت آن آسان است و به برجسته کردن نکات کلیدی شما کمک می کند. تمام مزایای یک رسانه بصری با منابع مورد نیاز بسیار کمتر از آنچه شما انتظار دارید را ارائه می دهد.

چه مواردی در سفارش ساخت انیمیشن تبلیغاتی و نمونه کار انیمیشن تبلیغاتی باید دقت شود ؟

در نمونه انیمیشن تبلیغاتی  ابتدا سبک کار بررسی می شود سبک اول دو بعدی سبک دوم سه بعدی همچنین در یک نمونه کار انیمیشن  به زمان سفارش انیمیشن تبلیغاتی و کاراکتر های انیمیشن دقتی ویژه انجام دهید

اهمیت انیمیشن در تبلیغات

استفاده از انیمیشن برای مشاغل و تبلیغات مزایای بسیاری دارد و اهمیت انیمیشن تبلیغاتی را نشان می‌دهد که در زیر آن ها مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • انتقال سریع پیام
  • آموزش در کنار سرگرمی
  • انتقال احساسات
  • نمایش هویت خود
  • به اشتراک‌گذاری آسان

ساخت انیمیشن تبیلغاتی روشی خلاقانه و جدید برای ارتباط با مشتریان و کاربران است و هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی  به طور معمول از ساخت فیلم کوتاه ارزان تر می شود .اما به فاکتور های متعددی بستگی دارد که می تواند روی هزینه ساخت انیمیشن تاثیر گذار باشد .

شاید در نگاه اول ساخت انیمیشن تبلیغاتی ، ساده و کوتاه به نظر برسد اما یک تیم متخصص و حرفه ای در مدت زمانی گاه طولانی برای ساخت انیمیشن تبلیغاتی شما انرژی و وقت صرف می کنند و بسته به سفارش و جزئیات کار ، تعرفه و هزینه ساخت انیمیشن تغییر می کند .

اما چه فاکتور هایی در هزینه تولید انیمیشن تبلیغاتی موثر است ؟

  • زمان : یک انیمیشن تبلیغاتی ممکن است بین ۱۵ تا ۶۰ ثانیه به نمایش گذاشته شود که این مدت زمان می تواند براساس جزئیات  پروژه تغیر کند. بدیهی است هر چقدر این زمان طولانی تر باشد هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی بیشتر می شود .
  • سبک : همان طور که گفته شد انیمیشن های تبلیغاتی به روش  و سبک ها مختلف ساخته می شود و هر سبک کاری مهارت مورد نیاز خود را می طلبد . بنابراین هزینه تولید انیمیشن تبلیغاتیسه بعدی با تعرفه ساخت انیمیشن تبلیغاتی سه بعدی می تواند متفاوت باشد .
  • روش تدوین : نوع و شیوه تدوین انیمیشن تبلیغاتی می تواند بر هزینه ساخت انیمیشن تاثیر بگذارد . چرا که هر انیماتور سبک کاری خود را دنبال می کند .
  • طراحی کاراکتر : هدف از ساخت انیمیشن تبلیغاتی تاثیرگذاری بر مشتری و ماندگاری در ذهن است . و این موثر نمی شود مگر با طراحی کاراکتر و شخصی سازی پروژه ! هرچقدر تعداد کاراکتر ها و میزان شخصی سازی بیشتر باشد ، هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی افزایش می یابد .
  • کیفیت : بی شک افکت های صوتی و تصویری می تواند بر کیفیت کار تاثیر گذار باشد و هرچقدر میزان کیفیت کار بالاتر رود قیمت ساخت انیمیشن تبلیغاتی افزایش می یابد .
  • برند : شرکت های بزگ انیمیشن سازی از متخصصین حرفه ای جهت ساخت انیمیشن استفاده می کنند که به طور حتم  دستمزد یک   انیماتورحرفه ای بیشتر از دستمزد انیماتور تازه کار است . بنابراین هزینه ساخت انیمیشن تبلیغاتی می تواند تحت تاثیر نام شرکت و اعتبار برند بیشتر یا کمتر شود .

این موارد اصل ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت ساخت انیمیشن بود که در کنار آن ها عوامل دیگری مثل ، مدت زمان انجام پروژه ، رعایت استاندارد ها ، نوع فیلم نامه و… می تواند هزینه ساخت انیمیشن را بالاتر ببرد . 

نمونه انیمیشن تبلیغاتی

ساخت انیمیشن تبلیغاتی ارزان قیمت :

حالا در جریان قرار گرفته اید که چرا یک انیمیشن تبلیغاتی هزینه بالایی نسبت به مدت زمان پخش آن دارد . و شاید به دنبال جایی برای ساخت انیمیشن تبلیغاتی ارزان هستید . قبل از تصمیم گیری باید بدانید که انیمیشن تبلیغاتی ارزان ممکن است در هر یک از موارد بالا نقص داشته باشد اما شرکت هایی مانند پارت انیمیشن در تلاش هستند که بتوانند نیاز شما را با قیمتی مناسب اجرا کنند .

ساخت انیمیشن تبلیغاتی ارزان ولی حرفه ای یکی از ویژگی های پارت انیمیشن می باشد و با شما از ایده تا پیاده سازی نهایی خواهد ماند تا بتوانید در جذب مخاطب یا مشتری موفق باشید .

 

  • ۰۲/۰۷/۱۰
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی