هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

حوله نوزاد یکی از مهم‌ترین اقلام در لیست خرید سیسمونی او است. از همان روزهای اول نوزاد نیاز به استحمام دارد. و باید به طور مرتب هفته‌ای یک یا دوبار حمام داده شود. نوزاد با حمام رفتن علاوه بر تمیزی، خواب راحت‌تری خواهد داشت. خشک کردن به موقع نوزاد با یک حوله باکیفیت از سرما خوردن نوزاد جلوگیری می‎‌کند. پس باید بلافاصله بعد از استحمام نوزاد او را به طور کامل خشک کرد.

گاهی خرید ست کامل حوله دارای اقلام غیر ضروری است و به صرفه نیست. در این صورت خرید حوله تکی کودک با جنس خوب کیفیت عالی بهتر است. این حوله طرح بسیار کودکانه و جذابی دارد. جنس آن عالی و فاقد BPA است. نرم و لطیف است و از نخ ضد حساسیت تولید شده است. در شستشو مقاوم است. در هنگام خرید این حوله توجه کنید که سایز آن برای نوزاد تا دو سالگی مناسب است.حوله‌های طرح حیوانات انتخاب خوبی برای کودکان است. این حوله از جنس پنبه ضد حساسیت تولید شده است و به پوست نوزاد آسیبی نمی‌رساند. دارای جذب آب بالایی است و قابلیت شستشو با دست و با ماشین لباسشویی را دارد.این حوله از جنس پنبه با کیفیت تلید شده است و در شستشو مقاوم است و رنگ پس نمی‌دهد. بسیار نرم و لطیف است و به بدن نوزاد آسیبی نمی‌زند. این حوله کودک جذب آب بالایی دارد و به سرعت بدن کودک را خشک می‌کند.

وزن سبک، طرح زیبا، قیمت مناسب و جنس با کیفیت و ضد حساسیت از ویژگی‌های مثبت این حوله است. همچنین قابلیت شستشو با دست و با ماشین لباسشویی را دارد.یکی از شیک‌ترین و بهترین انواع حوله کودک این مجموعه است، که شامل لیف حمام، پیشبند، حوله دورپیچ، حوله تن پوش و حوله دست وصورت است. جنس خوب و ضد حساسیتی دارد که به پوست نوزاد آسیب نمی‌رساند. قدرت جذب آب بالایی دارد و قابلیت شستشو با لباسشویی را نیز دارد.اگر به دنبال خرید حوله نوزادی دخترانه با بهترین جنس و بهترین طرح هستید، این مدل پیشنهاد خوبی است. این ست 5 تکه شامل کلاه، پاپوش، حوله تن پوش، حوله دورپیچ و حوله دست و صورت است. قابلیت شست‌شو در لباسشویی را دارد فقط در هنگام شستشو از دمای آب بالای 30 درجه استفاده نکنید.حوله های عروسکی طرح حیوانات با حوله های درجه یک و با کیفیت بسیار بالا در رنگهای مختلف آماده برای استفاده مشتریان عزیز میباشد و طرح های حوله به صورت برچسب نمیباشد و تماما گلدوزی با نخ ضد حساسیت هستند همچنین این حوله های دارای جذب آب بالا و قابل شستشو با لباسشویی است.

  • ۰۳/۰۶/۰۸
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی