هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس

درست است که لوازم برقی آشپزخانه دارای قیمت بالایی هستند، اما می توان با یک الویت بندی مناسب آن ها را به دو دسته ضروری و غیرضروری تقسیم کرد. با این کار به راحتی می توانید زمان بندی مناسب تر و بودجه بیش تری برای خرید لوازم دارای اهمیت بالاتر داشته باشید. حتی می توانید با در دست داشتن لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس، اقلام کم اهمیت تر را حذف کرده و در عوض، یک جهیزیه کاربردی و کامل تهیه کنید.

تهیه این لیست، تا حد زیادی به سبک زندگی و علایق شما بستگی دارد. مثلاً اینکه شما بیش تر چای می نوشید یا قهوه، می تواند تصمیم گیری شما را بین یک اسپرسوساز و چای ساز، آسان تر کند. در ادامه به لیستی کامل از خرید آنلاین لوازم برقی آشپزخانه برای جهیزیه عروس اشاره خواهد شد:

یخچال، عضو ثابت آشپزخانه

یکی از مهم ترین لوازم برقی که باید در هر آشپزخانه باشد، یخچال است. از آن جایی که یخچال استفاده بسیار زیادی دارد و در تمام طول روز روشن است، انتخاب مارک یخچال در حقیقت سرمایه گذاری روی رفاه خانواده و عدم خرابی زودرس دستگاه است. یخچال ها معمولاً بزرگ هستند و تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کنند و باید دقت کنید که اندازه و رنگ یخچالی که برای جهیزیه انتخاب می کنید با رنگ دیوارهای آشپزخانه هم خوانی داشته باشد. البته این وسیله کاربردی معمولا در لیست جهاز داماد قرار دارد؛ با این حال در برخی از مناطق کشور خرید آن بر عهده عروس است.

توستر و مایکروویو

اگر یک زوج شاغل هستید، خرید آون توستر و مایکروویو برای جهیزیه، یک ضرورت محسوب می شود. زیرا این گونه لوازم برقی آشپزخانه، امکان گرم کردن نان و غذا را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم‌ می کنند. بنابراین وقتی که خسته از سرکار بر می گردید تنها کافی است که غذای خود را در دستگاه قرار داده و دکمه را فشار دهید.

اجاق گاز برقی

اجاق گازهای امروزی معمولاً برقی هستند و برای روشن شدن فندک باید دو شاخه آن ها را به پریز وصل کنید. این مدل اجاق گاز، شما را از شر استفاده از فندک های جداگانه خلاص می کند و یک آشپزی راحت و بی دردسر را برای شما رقم می زند. اکثر اجاق گازهای صفحه ای هم برای روشن شدن به برق نیاز دارند و جلوه بسیار خوبی را برای آشپزخانه جدید شما ایجاد می کنند.

مایکروفر برای دوستداران کیک و شیرینی

اگر از آن دسته افرادی هستید که به پختن کیک و شیرینی و انواع لازانیا و دسر علاقه دارید، حتماً مایکروفر را در لیست جهیزیه خود قرار دهید. با این دستگاه می توانید در مهمانی ها، انواع غذا و دسر را با طعم بسیار خوب و ظاهر دلربا را تهیه کرده و از مهمان های خود پذیرایی کنید.

خرد کن، آشپزی آسان

با خرید یک خردکن برقی با کیفیت و با دوام هنگام تهیه جهیزیه، می توانید سال ها از آن استفاده کنید و فرایند غذا درست کردن خود را سرعت ببخشید. با داشتن این وسیله در آشپزخانه، دیگر نیاز نیست مقدار زیادی از زمان خود را صرف خرد کردن سبزیجات داخل سالاد کنید؛ درنتیجه کار شما بسیار راحت خواهد شد. از طرفی هنگام خرید باید دقت کرد که این دستگاه چند کاره است یا خیر. برخی از خردکن ها چند کاره بوده و قابلیت هایی همچون مخلوط کن، گوشت کوب برقی و… را دارند.

چرخ گوشت، وسیله کاربردی

چرخ گوشت از جمله لوازم برقی آشپزخانه است که می تواند نقش بسیار مهمی در تهیه غذاهای گوشتی شما داشته باشد. چرخ گوشت های جدید مجهز به سوسیس ساز هستند و با داشتن چنین دستگاهی در آشپزخانه از ابتدای زندگی مشترک تغذیه بهداشتی و سالم را در پیش خواهید گرفت و دیگر نیاز نیست فست فودهای مضر و غیر بهداشتی بیرون از خانه را خریداری کنید. همچنین با یک چرخ گوشت پر قدرت، انواع گوشت و سبزیجات را در منزل چرخ خواهید کرد و تنوع غذایی شما بیش تر خواهد شد.

چای ساز و اسپرسو ساز

در هر خانه ای همیشه وجود یک قسمت مخصوص کافی بار لازم است تا به آشپزخانه، فضایی صمیمی و شیک داده شود. اگر از آن دسته زوج های خوش ذوق هستید، حتماً کافی بار خانه برای تان اهمیت زیادی دارد. اولین گام برای چیدن کافی بار خرید یک چای ساز به همراه کتری یا سماور برقی است. سپس نوبت به بخش اصلی ماجرا یعنی اسپرسوساز، آسیاب کننده قهوه و… می رسد که پذیرایی از مهمان ها را برای شما بسیار راحت می کند.

ماشین ظرف شویی

ماشین ظرفشویی در ابعاد گوناگونی طراحی و تولید می شوند؛ وقتی قصد خرید این وسیله را برای جهیزیه دارید، باید حتماً در مرحله ابتدایی، ابعاد جای مشخص شده برای ماشین ظرف شویی را اندازه گیری کنید. اگر هزینه خرید یک ماشین ظرفشویی بزرگ را ندارید، می توانید آن را در ابعاد کوچک تهیه کنید. یک ماشین ظرفشویی کوچک در روزهای ابتدایی زندگی می تواند به خوبی جوابگوی شما باشد. با خرید یک ماشین ظرفشویی از مارک های معروف و تولیدکنندگان با کیفیت، تا سال ها می توانید بدون دغدغه خرابی دستگاه، از آن استفاده کنید.

سایر وسایل برقی آشپزخانه

برخی دیگر از وسایل کاربردی آشپزخانه شامل موارد زیر هستند:

  • پلوپز
  • تخم مرغ پز
  • مخلوط کن
  • غذاساز
  • آسیاب برقی
  • همزن برقی
  • سرخ کن
  • ۰۳/۰۵/۲۰
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی