هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

از آنجایی که نوزادان در ماه های اولیه تولد خود بیش از 70% از ساعات شبانه روز را در خواب سپری می کنند ، خرید سرویس خواب نوزاد جز لیست لوازم ضروری سیسمونی کودک محسوب می شود .

خواب نوزاد با نمودار رشد کودک رابطه مستقیم دارد . خواب خوب می تواند در آرامش نوزاد موثر باشد و سلامت روانی او را تضمین کند . خرید سرویس خواب نوزاد اگر با انتخاب صحیح و آگاهانه همراه باشد در سلامتی کودک بسیار تاثییر گذار است.

وقتی صحبت از خرید سیسمونی می شود ، یکی از مهم ترین اقلام که در لیست سیسمونی نوزاد نام برده می شود سرویس خواب است . اما سرویس خواب کودک شامل چه مواردی است ؟ و کدام اقلام سیسمونی جز سرویس خواب نوزاد است ؟ برای پاسخ به این سوالات با کارتز تا پایان این مقاله همراه باشید :

  • سرویس خواب دم دستی نوزاد : علاوه بر خرید روتختی نوزاد ، بودن یک دست سرویس سبک و دم دستی در سیسمونی ضروری است . این سرویس ها شامل تشک ، بالشت و پتو کوچک و سبک است که از آن به نام سرویس خواب مسافرتی نوزاد نیز نام برده می شود . مزیت استفاده از ست مسافرتی کودک ، قابل حمل بودن بودن آن است . هم چنین به راحتی در ماشین لباسشویی شسته و تمیز می شود .داشتن طراحی فانتزی این امکان را برای شما به وجود می آورد که در مهمانی ها نیز از آن استفاده کنید .

سرویس مسافرتی نوزاد کد 185

 

نکات مهم خرید سرویس مسافرتی نوزاد

  • پتو و تشک مسافرتی نوزاد باید ضد آلرژی و از کیفیت مرغوب و خوب برخوردار باشد تا پوست حساس کودک دچار آلرژی نشود .
  • جنس پارچه تشک و لحاف مسافرتی نوزاد باید نرم و نخی باشد تا باعث نارارحتی کودک ، بو گرفتن ، عرق کردن و… نشود .
  • از آنجایی که سرویس مسافرتی نوزاد خیلی زود کثیف می شود و نیاز به شستشوی سریع آن هست باید جنس آن مرغوب و با کیفیت باشد تا در اثر شستشو تغییر رنگ و سایز ندهد .
  • تا حد امکان ، خرید ست مسافرتی نوزاد از برند معتبر خریداری کنید.تا از کیفیت آن خاطرجمع باشید .
  • از خرید سرویس مسافرتی کودک ، به صورت دست دوم یا استفاده شده پرهیز کنید . تا امکان اتقال بیماری و باکتری به حداقل برسد .

ویژگی سرویس مسافرتی نوزاد

با توجه به اسم ست مسافرتی کودک شاید فکر کنید این ست فقط در مسافرت ها قابل استفاده است . اما این گونه نیست و شما می توانید آن را در میهمانی ها ، داخل ماشین و حتی در منزل خودتان ، به عنوان ست دم دستی خواب نوزاد استفاده کنید .

مهم ترین ویژگی سرویس مسافرتی نوزاد ، سبک بودن و قابل حمل بودن آن است . تا به راحتی در مسافرت و میهمانی جا به جا شود شستشوی راحت و کم جا بودن سرویس از دیگر ویژگی بارز آن است .

هم چنین با توجه به تنوع بالای محصولات کارتز بیبی شما می توانید سرویس مسافرتی را با  سرویس خواب  4 تیکه نوزاد  ست کنید .

اجزای تشکیل دهنده سرویس مسافرتی نوزاد چیست ؟

ممکن است برند های مختلف ، اقدام به فروش انواع سرویس مسافرتی نوزاد بکند و هر کدام ویژگی و مشخصات مختلف داشته باشد اما به طور کلی و در حالت استاندارد ، سرویس مسافرتی نوزاد از سه تیکه تشکیل شده است که در تمام برند ها ثابت و مشترک است :

  1. تشک مسافرتی نوزاد
  2. لحاف یا پتوی مسافرتی نوزاد
  3. متکا یا بالشت مسافرتی نوزاد

شما می توانید از سرویس پتو مسافرتی نوزاد به عنوان ست دم دستی کودک خود استفاده کنید و از خرید مجدد سرویس پتو دم دستی بی نیاز شوید . پتو مسافرتی نوزاد به راحتی در ماشین لباسشویی جا می شود و به دلیل کیفیت بالا در جنس پارچه و سبک دوخت نگران کم شدن کیفیت آن نباشد .

  • ۰۳/۰۵/۱۸
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی