هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

سئو سایت در مشهد

سئو سایت در مشهد یکی از خدمات تیم پایامارکتینگ ؛ اژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد  برای شما همشهریان عزیز در مشهد میباشد و شما میتوانید برای سئو و بهینه سازی سایت خود به صورت حضوری در مشهد با ما تماس بگیرید.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو در مشهد به صورت حضوری در شرکت پایامارکتینگ ، اگر دنبال یادگیری سئو هستید بهترین تیم را انتخاب کرده اید ما صفر تا صد سئو را به شما آموزش میدهیم شما میتوانید در طول آموزش ، سایت خود را با کمک ما در گوگل بالا بیاورید و رتبه بدست آورید و همچنین باهم رقبا را تحلیل کنیم.

افزایش ترافیک سایت

تیم پایامارکتینگ با فعالیت حرفه ای در وبسایت شما باعث بهبود عملکرد و همچنین کسب رتبه های بالا در صفحات گوگل میشود که همین امر موجب بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان صفحات و در نهایت افزایش فروش شما میگردد.

افزایش فروش با پایا مارکتینگ

بهترین راه حل برای افزایش فروش سئو می باشد.اما برای اینکه بتوانید به کمک سئو فروش خود را افزایش دهید باید دانش کافی در این زمینه را داشته باشید.برای انتخاب یک استراتژی درست و اصولی که منجر به افزایش فروش شود میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

بهترین رتبه ها با پایامارکتینگ

تیم پایا مارکتینگ با بهترین روش و اصولی ترین روش وبسایت شما را سئو میکند همین امر باعث ماندن وبسایت شما در مدت زمان طولانی در رتبه های برتر گوگل میشود.

خدمات سئو مشهد

خدمات سئو در مشهد

 سئو یک محصول نیست که قیمت مشخص داشته باشد بلکه با انجام فرایند هایی روی سایت شما با کمک یک سئو کار وبسایت شما برای موتور های جستجو بهینه و دارای رتبه میشود.

هر حوضه کاری سختی خودش را دارد و باید رقبا را آنالیز کرد و طبق کارکرد آنها بررسی و قیمتی بیان کرد مثلا در حوضه سایت های خدماتی ممکن است رقیبانمان زیاد سخت نباشند ولی در حوزه های فروشگاهی رقیب های زیادی داریم.

خدمات سئو سایت در مشهد پایامارکتیگ

شرکت پایامارکتینگ با هدف کمک و توسعه به کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین شکل گرفته است تا شما بتوانید محصولات و خدمات خود را در بستر اینترنت به فروش برسانید. خدمات ما شامل سئو وبسایت های وردپرسی از جمله فروشگاهی و پزشکی و بیمه و شرکتی یا خدماتی و…میباشد.

مراحل سئو و بهینه سازی 

  1. تدوین استراتژی
  2. آنالیز رقبا
  3. تولید محتوا تخصصی 
  4. سئو ON PAGE
  5. سئو OFF PAGE
  6. سئو تکنیکال
  7. گزارش کامل از پروژه
  8. تضمین بهترین رتبه

تحقیق کلمات کلیدی

ما با پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب فروش شما را زیاد میکنیم ما سعی میکنیم کلماتی را هدف قرار بدهیم که باعث بالا رفتن فروش شما شود.

آنالیز رقبا

ما در کلمه کلیدی هدف تمامی وبسایت ها را آنالیز و بررسی میکنیم تا بتوانیم شما را در بهترین رتبه در صفحات گوگل بیاریم.

بهینه سازی سرعت سایت

از مهمترین کارهای سئو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو میباشد. سایتی قدرتمند تر که مشکلات فنی کمتر و سرعت بهتری داشته باشد.

تولید محتوا

ما با کمک همکاران محتوا نویس خود تمامی مقالات وبسایت شما را به صورت هدفمند و ارزشمند مینویسیم بطوری که کاربرپسند و نیاز کاربر را برطرف کند.

سئو off page

انجام کارهای بیرون از سایت مثل بک لینک از سایت های رایگان و پولی. رپورتاژ اگهی در وبسایت های برتر گوگل طبق استراتژی ما.

سئو on page

سئوی on page یعنی لینکسازی هدفمند در صفحات داخلی وبسایت طبق استراتژیک پایا مارکتینگ.

  • ۰۳/۰۵/۱۸
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی