هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

تولید محتوا بر اساس اصول سئو

رعایت اصول سئو در تولید محتوا در مشهد یکی از ویژگی‌های ما است. تولید محتوا بر اساس سئو به شما کمک می‌کند تا رتبه بهتری در گوگل کسب کنید و میزان ورودی و بازدید سایت خود را افزایش دهید. متنی که متناسب با نیاز مخاطبان شما و با توجه به اصول بهینه سازی نوشته شود، کاربران و موتورهای جستجو را راضی می‌کند و باعث بهبود عملکرد کسب و کارتان می‌شود.

مراحل تولید محتوا

هنگامی که سفارش تولید محتوا را دریافت کردیم، بلافاصله شروع به تولید محتوا نمی‌کنیم! ما متعهد هستیم که متنی اصولی برای شما تهیه کنیم؛ بنابراین، ابتدا مخاطب و پرسونای کسب و کارتان را می‌شناسیم، سپس تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی آغاز می‌شود و در ادامه به صورت تخصصی مراحل نگارش و ویرایش متن را انجام می‌دهیم.

در نگارش محتوای متنی، به این نکات توجه می‌کنیم

  • تولید محتوا یونیک مطابق با سلیقه مخاطبان    
  • روان بودن محتوا
  • رعایت چگالی کلمات کلیدی
  • انتخاب تیتر جذاب و اصولی
  • توجه به تیترها و زیرتیترهای متن و پاراگراف بندی دقیق
  • استفاده درست از علائم نگارشی و دقت بر علامت گذاری‌ها

چه محتوایی نیاز دارید؟

خدمات سئو در مشهد + تولیدی محنوا

بخش بلاگ از مهم‌ترین قسمت‌های هر سایت محسوب می‌شود. بلاگ وب سایت نقش مستقیم و بسیار پررنگی در سئوی سایت دارد و می‌تواند آن‌را دگرگون کند. با داشتن محتوایی ارزشمند در بخش بلا گ می‌توانیدTime on Site خود را افزایش دهید و کاربران را مشتاق کنید که به صغحات گوناگون سایت شما سر بزنند. تولید مقالاتی با کیفیت علاوه بر نقش مؤثر در سئو، باعث می‌شود که کاربران سایت مشتاق شوند که دوباره به سایت بازگردند و با این کار، آن‌هارا به مشتریانی وفادار تبدیل می‌کنید. حتی سایت‌های فروشگاهی هم به بخش مقالاتی معتبر نیاز دارند تا کاربران را آسانتر متقاعد به خرید کنند. بخش وبلاگ سایت اگر اصولی نوشته شود، در برندینگ شما تاثیر بالایی می‌گذارد و حرفه ای بودن سایت را به تمامی کاربران نشان می‌دهد. با درک اهمیت این مسئله، بخش وبلاگ سایت خود را به متخصصان بسپارید.

 

شرکت‌های گوناگون و کسب وکارهای کوچک و بزرگ نیاز دارند تا صدایشان شنیده شود. پادکست‌ها به شما اجازه می‌دهند تا دقیقا چیزی را که مدنظر دارید به شنوندگان خود منتقل کنید و جزئیات بیشتری را در اختیار افراد قرار دهید. محتوای صوتی با حجم کمی که دارد به راحتی در سایت بارگذاری می‌شود؛ بدون اینکه دغدغه کاهش سرعت یا مشکل حجم را داشته باشید. این شیوه محتوایی محبوب، طرفداران بسیار زیادی دارد و به همین دلیل فرصت خوبی است تا از از طریق آن، مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنید. اگر به دنبال این هستید که صدای برند شما جذاب تر به گوش همه برسد، می‌توانید روی ما حساب کنید.

تصاویر همیشه برای مخاطبان جذاب هستند. علت محبوبیت اینستاگرام برای ما، همین محتواهای تصویری است. بنابراین، نباید این ظرفیت ویژه را دست کم گرفت. تصاویر به راحتی در حافظه افراد باقی می‌مانند و طراحی‌های برتر، تاثیر بالایی بر مخاطبان می‌گذارند. درکنار هر تولید محتوای متنی، به تصاویر هم نیاز دارید تا محتوای خودرا مؤثرتر کنید. درست مثل محتوای متنی که باید غیرتکراری باشد، محتواهای تصویری هم باید یونیک باشند تا برای شما ارزش ویژه ای خلق ‌کنند و حتی سئوی سایت را بهبود دهند. پس به جای استفاده از تصاویر دیگران، تصویر خاص خود را رسم کنید.

  • ۰۳/۰۵/۱۶
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی