هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

تجزیه و تحلیل یک سایت از نظر فنی و محتوایی یک فعالیت پیچیده و زمان بر است که با توجه به شرایط فعلی یک پروژه و شرایط آینده آن در نظر گرفته می شود. اگر سایت شما در شرایط فعلی جایگاه مورد قبولی در موتور جستجو گوگل ندارد شما می توانید از بررسی تیم پایا برای سئو در مشهد استفاده کنید :

1-آنالیز کلمات کلیدی و انتخاب بهترین کلمات برای سئو

2-تحلیل رقبا برای بررسی و کشف روش های جذب مخاطب توسط آن ها

3-بررسی و بیان مشکلات فنی سئو داخلی و اعلام آن

4-ارائه روش هایی در خصوص بهبود و ارتقا خارجی برای جذب ترافیک و ورودی بیشتر به سمت سایت

مشاوره برای بهبود رتبه سایت در موتور جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول موتور جستجو گوگل

یکی دیگر از خدمات مشاوره ای  ارائه شده توسط تیم پایا مارکتینگ  ارتقا رتبه سایت در موتور جستجو گوگل به ازای عبارات کلیدی مورد نظر می باشد. با سفارش سئو به تیم کسب رتبه برتر در موتور جستجو گوگل متعلق به شما خواهد بود زمانی که شما با نام تجاری خود و کلمات کلیدی مرتبط در حوزه فعالیتتان در رتبه های اول گوگل باشید بازار هدف شما را در سریع ترین زمان ممکن شناسایی می کنند و در صورت رضایت از خدمات شما اقدام به برقراری ارتباط با شما می کنند. تمامی روش های انجام شده برای کسب این جایگاه ها منطبق بر اصول و قواعد الگوریتم های روز گوگل به تلفیقی از seo-onpage و seo-offpage است می باشد که توسط متخصصین این حوزه که در این شرکت فعالیت دارند انجام می شود.

مشاوره برای ارائه خدمات سئو تکنیکال

بهینه سازی سرعت سایت

بهینه سازی کدها و تگ های html

طراحی نسخه AMP

پیاده سازی و نشانه گذاری و استانداردسازی

خدمات سئو محلی یا LOCAL SEO

ثبت موقعیت مکانی یا MAP در گوگل

مدیریت نظرات و امتیازات و پرسش های کاربران

مشاوره برای تولید محتوای مناسب

 

محتوا و seo دو مقوله جدا نشدنی و وابسته به هم هستند زیرا نه تنها یک محتوای با کیفیت به جذب ترافیک مخاطبان شما کمک می کند بلکه در انتشار آن محتوا توسط کاربران و جذب واقعی بک لینک توسط آن ها کمک به سزایی می کند. از این رو تیم تخصصی تولید محتوا پایا  در صدد ارائه خدماتی در این راستا برآمده است تا محتوا تخصصی شما را به صورت فنی و منطبق بر اصول و قواعد سئو تولید نماید.

تیم تولید محتوا در مشهد تخصصی شرکت پایا  متشکل از متخصصین حوزه سئو که دانش کافی و تسلط بر امور ترجمه را دارند می باشد، از این رو کلیه محتواهای تولید شده توسط ما در قالب مقالات 800 الی 1000 واژه ای با رعایت کلیه قواعد سئو و به کارگیری کلمات کلیدی با چگالی مناسب و عنوان مناسب با رعایت کلیه ی اصول نگارشی و محتوایی می باشد.

سئو در مشهد

مشاوره برای لینک سازی داخلی

اگر چه خرید بک لینک یک امتیاز منفی برای وب سایت ها محسوب می شود اما به این معنی نسبت که از طریق روش های خاص نمی توان به بهبود پروفایل لینک خود کمک کنیم. اگر محتوای ما محتوای کاربر پسند و خوب باشد احتمال اینکه از بقیه سایت ها به وب سایت ما لینک داده شود بسیار زیاد است. اما در کنار رعایت این اصل هم می توان از روش هایی از جمله استفاده از لینک شکسته، تکنیک آسمان خراش یا ارسال ایمیل نیز برای بیشتر دیده شدن محتوا خود استفاده کرد.

روش کلاه سیاه به کلیه روش هایی گفته می شود که سعی در فریب موتورهای جستجو برای دستیابی به رتبه های بالاتر دارد.

که در واقع شامل یک سری اقدامات ناخواسته و غیراخلاقی با هدف سریع تر رسیدن به نتایج صدر موتور جستجو گوگل است. پس بهتر است بگوییم seo کلاه سیاه در مقابل seo کلاه سفید قرار می گیرد و اصطلاحی برای توصیف بهینه سازی موتور جستجو با دستورالعمل های موتور جستجو گوگل است.

  • ۰۳/۰۵/۱۴
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی