هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

قنداق سوییسی چیست ؟

همان طور که می دانید نوزاد در ماه های اولیه تولد خود بیش از 20 ساعت در شبانه روز می خوابد . خواب نوزاد باید به اندازه کافی و درنهایت آرامش و آسایش صورت گیرد تا مراحل رشد او کامل شود . خواب خوب برای نوزاد بسیار حیاتی است و می تواند بر نمودار رشد کودک تاثییر مثبت بگذارد و ضامن سلامتی جسم و روح اوست .

از طرف دیگر ، بدن نوزاد بسیار حساس و ظریف است . استخوان های کوچک نوزاد ممکن است در اثر جابه جایی و بغل کردن آزرده شود . در حالی که زبان بیان برای اعلام درد و رنج را ندارد . گاهی گریه های کودک به دلیل خستگی او از در آغوش گرفتن است .

کودک در ماه های اولیه قادر نیست گردن خود را نگه دارد و این می تواند باعث حوادث ناگوار شود و احتمال اتفاقات ناگوار  افزایش یابد . این در حالی است که بسیاری از مادران به خصوص اگر اولین تجربه مادری خود را سپری می کنند ، شاید تجربه کافی نداشته باشند و از در آغوش گرفتم فرزند خو بیم داشته باشند .

قنداق سوییسی نوزاد یا آغوشگیر کودک ، وسیله ای جدید برای حمل و در آغوش گرفتن نوزاد است و می تواند صدمات احتمالی به گردن و استخوان های کودک را به صفر برساند . قنداق سوییسی  خوابی آرام را در آغوش شما به کودک هدیه می دهد و می توانید بدون ترس از سر خوردن نوزاد، او را در آغوش بگیرید .

قنداق سوئیسی نوزاد پنگوئن آبی-قنداق سوییسی

روش استفاده از قنداق سوییسی

استفاده از قنداق سوییسی بسیار راحت است . کودک را به آرامی درون آن بگذارید و به آغوش بگیرید . دیگر نگران خستگی و آزردگی بدن نوزاد نباشید و فرزند شما در جای نرم و لطیف خود ، خوابی شیرین خواهد داشت .

اهمیت خرید قنداق سوییسی نوزاد

تولد نوزاد با شادی و هیجان همراه است . حضور مسافر کوچک نه تنها برای شما بلکه برای بسیاری از اقوام و آشنایان موجب خوشحالی و شادمانی است . خیلی ها دوست دارند او را در آغوش بگیرند و او را نوزاش کنند . بوی خوش نوزاد یکی از بهترین عطر هایی است که باعث بالا رفتن سطح انرژی انسان ها می شود .

اما از این غافل نشوید که در آغوش گرفتن و بغل کردن نوزاد می تواند باعث ناراحتی و عذاب  کودک باشد . بسیاری از ویروس ها وبیماری از طریق آغوش  و از راه پوست منتقل می شود . این در حالی است که نوزاد شما بسیار کوچک و حساس است .

ممکن است بسیاری از بیماری های تنفسی بر اثر بغل کردن انتقال یابد و اندام های کوچک نوزاد در اثر در آغوش کشیدن، آزرده و خسته شود .

خرید قنداق سوییسی می تواند راهی برای جلوگیری از تماس پوستی باشد  باشد . ضمن این که بدن نحیف او در امنیت و سلامت است .

قنداق سویسی نوزاد گلدوزی خرگوش رنگ صورتی

5 دلیل خرید قنداق سوییسی

  1. حمل و نقل راحت نوزاد : با خرید قنداق سوییسی ، جابه جایی کودک راحت تر می شود . گذاشتن و برداشتن نوزاد از روی تخت به راحتی انجام می شود .
  2. امنیت بیشتر : با خرید قنداق سوئیسی می توانید مطمئن باشید که فرزند شما از بغل لیز نمی خورد و در جای امن قرار دارد .
  3. خواب آسوده : فرزند شما در قنداق سوئیسی خوابی راحت و آرام را تجربه می کند . استفاده از متریال درجه یک و پارچه لطیف در قنداق سوییسی کارتز باعث ، آرامش و خوابی راحت برای نوزاد می شود .
  4. سلامتی فرزند : جا به جایی و حمل نوزاد با آغوشگیر باعث می شود که از فشار به ستون فقرات جلوگیری شود و سر و گردن کودک در امان باشد . کمر نوزاد در اثر بغل کردن آزرده و خسته نمی شود و سلامتی نوزاد افزایش می یابد .
  5. مانع انتقال بیماری پوستی : پوست نوزاد بسیار حساس و نازک است . تماس پوستی با او می تواند دلیل انتقال بیماری و میکروب شود . استفاده از قنداق سوییسی مانع از بروز حساسیت پوستی در نوزاد می شود .
  • ۰۳/۰۵/۰۹
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی