وظایف آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
شرکت های دیجیتال مارکتینگ ، با توجه به نوع فعالیت ، ظرفیت بازار و مدل کسب و کار وظایف مختلفی را انجام می دهند که این موارد می تواند با توجه به شرایط جدید بازار تغیر کند . یکی از مهم ترین وظایف آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد ، برنامه ریزی دقیق برای هزینه ها و بازگشت سرمایه است .
هم چنین موارد زیر در لیست کار های آژانس دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد که با توجه به نوع قرارداد می تواند تغیر کند :
- بررسی بازار هدف
- تولید محتوا (متنی ، تصویری ، صوتی)
- تدوین استراتژی مربوط به مارکتینگ
- تعیین بودجه و تخمین هزینه
- بررسی و تعیین نوع تبلیغات
- فعالیت و تبلیغ در شبکه های اجتماعی
- سئو و بهینه سازی وب سایت
ابزار های دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی اینترنتی دارای ابزار های خاص خود است و با استفاده از هرکدام خدمات متفاوتی را میتوان ارائه داد.ابزار های بازاریابی اینترنتی عبارتند از :
- آنالیز و تحلیل داده
- بهینه سازی موتور جستجو
- ایمیل مارکتینگ
- تبلیغات کلیکی
- تبلیغات در شبکههای اجتماعی
- مدیریت شبکه های اجتماعی و تحلیل آن
- ارسال پوش نوتیفیکیشن
- انتشار رپورتاژ آگهی
- کوتاه کنندهی لینک
- چت آنلاین
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه میدهد؟
به طور کلی شرکت هایی که با نام آژانس دیجیتال در این حوزه خدمات ارائه میکنند باید,مطابق این دسته بندی کار کنند :
-
Search engine
optimization (SEO)
عبارت Search engine optimization (SEO) به معنی بهینه سازی موتور جستجو است .سئو برای موفقیت یک کسب و کار آنلاین اهمیت زیادی دارد .یک کارشناس سئو سایت شما را بررسی میکند و با ابزار های دیجیتال کمک میکند که کسب و کار شما به جایگاه بالایی از صفحه وب برسد . برای سفارش سئو در مشهد با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.
Search engine marketing (SEM)
Search engine optimization (SEO) به معنی بازاریابی موتورهای جستجو است .به اقداماتی گفته میشود که روی سایت انجام میگیرد تا باعث افزایش رتبه سایت توسط موتور های جستجو گر شود .که خود شامل دو بخش :بهینه سازی سایت و تبلیغات کلیکی است.
Content marketing
کارشناس بازاریابی محتوایی کسی است که محتوایی تولید میکند که در پی انتشار آن، مخاطب لحظه ای توقف کند، بخواند، فکر کند و به شکلی متفاوت رفتار نماید. تولید محتوای مرتبط و ارزشمند کار آسانی نیست و زمان و هزینه زیادی را نیاز دارد .
Social Media Marketing (SMM)
بازاریابی شبکه های اجتماعی به معنای بهرهگیری از پلتفرمهای اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان، برندسازی، افزایش فروش و حتی افزایش ترافیک وبسایت است.
-
Pay-per-click advertising
(PPC)
پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغی بسیار مقرون به صرفه است .زیرا شما بودجه تبلیغاتتان دقیقا براساس بازخورد تبلیغاتتان خرج میشود .
Affiliate marketing
شما به افرادی که قصد خرید دارند ,پیشنهاد میکنین از یک سایت فروشگاهی خاص خرید کنند و بدین ترتیب به مقدارخرید آن شخص کمسیون دریافت میکنید .به این نوع بازاریابی وابسته میگویند .
Email marketing
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ ,ارتباط بلندمدت و دوسویه با مشتریان بالقوه و بالفعل است. این ارتباط، با مجوز مشتری آغاز شده و با رضایت او ادامه پیدا میکند. ضمن اینکه پیامهایی هم که رد و بدل میشوند، فراتر از پیامهای تبلیغاتی هستند.
- ۰۳/۰۵/۰۷