هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

به بیان ساده ترافیک سایت به تعداد کاربرانی گفته می‌شود که از صفحات سایت بازدید می‌کنند. بدیهی است که عوامل زیادی نظیر سرعت بارگذاری سایت، تجربه کاربری عالی و… در افزایش یا کاهش ترافیک وب سایت تاثیرگذار است؛ از این رو مدیران وب سایت‌ها باید از تکنیک‌های مختلف افزایش ترافیک وب سایت استفاده نمایند تا بازدید وب سایت و مدت زمان ماندگاری کاربران افزایش یابد.

14 تکنیک مهم افزایش ترافیک سایت

به طور کلی روش‌های بسیار زیادی وجود دارد تا افراد بتوانند ترافیک سایت خود را دو چندان کنند و میزان درامد خود را به طور چشمگیری افزایش دهند. نمونه روش‌های افزایش ترافیک سایت عبارت‌اند از:

1. استفاده از لینک‌های شکسته

اساسا استفاده از لینک‌های شکسته یکی از بهترین روش‌های افزایش ترافیک سایت می‌باشد؛ به راحتی می‌توان لینک‌های شکسته رقبا در سایت‌های بزرگ و معتبر را شناسایی نمود و با تولید محتوایی جامع و کامل، از وب سایت‌ها جایگزین کردن لینک وب سایت را درخواست کرد.

2. تبدیل برند منشن به لینک

یکی دیگر از کاربردی‌ترین روش‌های افزایش ترافیک سایت، تبدیل برند منشن به لینک می‌باشد؛ به بیان بهتر به راحتی می‌توان از وب سایت‌هایی که تنها نام برند را بدون لینک دادن در صفحات سایت خود درج کره‌اند، درخواست لینک نمود و از این طریق ترافیک سایت را به طور چشمگیری افزایش داد.

3. بهینه سازی تصاویر

یکی از روش‌های موثر در افزایش ترافیک سایت، بهینه سازی تصاویر و درج متن جایگزین می‌باشد. با بهینه سازی تصاویر، گوگل درک بهتری از موضوعات عکس‌ها پیدا می‌کند و در نتیجه با نمایش دادن تصاویر در SERP، شانس کلیک کاربران بالا می‌رود. و ترافیک سایت به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

4. درج محتواهای جذاب و تخصصی

همواره تولید محتوای جذاب و کاربردی نشان دهنده‌ی میزان تخصص بالای وب سایت‌ها می‌باشد که تاثیر مستقیم در افزایش ترافیک سایت‌ها دارد. بدون شک با تولید محتوای جذاب و کاربردی کاربران زیادی جذب وب سایت می‌شوند و ترافیک و نرخ تبدیل وب سایت افزایش می‌یابد.

6. انتخاب متا تایتل جذاب

به طور کلی انتخاب متاتایتل و هدینگ‌های جذاب یکی از بهترین روش‌های افزایش ترافیک وب سایت‌ها می‌باشد. با انتخاب متا تایتل جذاب، کاربران زیادی وارد وب سایت می‌شوند و ترافیک سایت دو چندان خواهد شد.

7. افزایش سرعت و امنیت سایت

بدون شک سرعت و امنیت وب سایت دو مولفه‌ی مهم و تاثیرگذار در افزایش ترافیک سایت می‌باشد؛ به بیان بهتر کاربران برای دریافت خدمات یا خرید محصول جذب وب سایت‌هایی می‌شوند که سرعت بارگذاری بسیار بالایی دارند و از امنیت بالایی برخوردارند.

8. بررسی کادر People Also Ask (پرسش‌های کاربران)

همواره بررسی نیازهای کاربران و تولید محتوای اصولی از مهم‌ترین تکنیک‌های افزایش ترافیک سایت است که تاثیر مستقیم در جذب کاربران دارد؛ به بیان بهتر پاسخ به سوالات کاربران و ارائه تکنیک‌های مختلف، مهم‌ترین هدف تولید محتوای وب سایت‌ها می‌باشد که در جذب کاربران تاثیر بسزایی دارد.

یکی از روش‌های تولید محتوای اصولی و جذاب، ایده گرفتن از کادر سوالات نمایش داده شده در نتایج جستجو گوگل می‌باشد؛ با بررسی این نوع سوالات و تولید محتوا حول محور پاسخ به پرسش‌های کاربران، به راحتی می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن ترافیک وب سایت را دو چندان نمود.

  • ۰۳/۰۵/۰۴
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی