هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

آیا شما نیز قصد خرید یا تعویض جاروبرقی خود را دارید اما نمی‌دانید چگونه بهترین محصول را بخرید؟ آیا می‌دانید در راهنمای خرید جاروبرقی با مهم‌ترین نکات در این رابطه آشنا می‌شوید و به‌راحتی امکان خرید بهترین دستگاه برای شما فراهم می‌شود؟

جاروبرقی‌ها یکی از وسایلی هستند که از زمان تولید تا به‌امروز جز پرطرفدارترین لوازم خانگی به شمار می‌روند. به همین دلیل بیشتر شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی خارجی و ایرانی مانند فیلیپس، بوش، سامسونگ، سونی، اسنوا وغیره به تولید مدل‌های مختلف این محصول پرداخته‌اند.

چنان که اگر برای خرید جاروبرقی به یک فروشگاه صفا استور مراجعه کنید، انواع مختلفی از آن‌ با برندهای گوناگون و امکانات، تکنولوژی‌ها و خصوصیات متفاوت را مشاهده خواهید کرد. در این صورت اگر ندانید برای خرید این محصول باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید، حتما دچار سردرگمی می‌شوید.

بنابراین اگر در این حجم از تنوع به دنبال بهترین دستگاه با مقاومت و طول عمر زیاد هستید، باید راهنمای خرید انواع جاروبرقی را مطالعه و سپس نسبت به سفارش و خرید اقدام کنید

 

راهنمای خرید جاروبرقی های اصل و باکیفیت

جاروبرقی‌ها به طور کلی جز پرکاربردترین و اساسی‌ترین لوازم منزل محسوب می‌شوند. به همین دلیل روزبه روز برندهای مختلف در دنیا و ایران به تولید این محصول در انواع گوناگون می‌پردازند. به طوری که این محصولات از نظر امکانات، کیفیت، تکنولوژی‌ها، سایز، قیمت وغیره بسیار متفاوت هستند.

بنابراین شما باید پیش از هر گونه اقدام برای خرید، یک سری نکات را متناسب با نیاز و معیارهای خود در نظر بگیرید و سپس بر اساس آن‌ها برای خرید اقدام کنید. از آنجاکه بسیاری از افراد نمی‌دانند چه فاکتورهایی در خرید جاروبرقی بوش حائز اهمیت است، ما در ادامه به ذکر برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

 

وزن دستگاه

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید اما در عین حال بسیار ساده است، مربوط به وزن دستگاه می‌شود. جاروبرقی‌ها امروزه در انواع مختلف سطلی، موشکی، شارژی وغیره تولید می‌شود و هر یک از آن‌ها متناسب با امکانات خود وزن متفاوتی دارند.

حال از آنجا که در بسیاری از موارد افراد برای کار با این دستگاه مجبور به حمل آن هستند، در راهنمای خرید جاروبرقی گفته می‌شود که حتما باید به وزن آن دقت کنید. اگر به فکر حفظ سلامت دست‌ها و کمر خود هستید و می‌خواهید بدون بروز هیچ مشکلی و به‌راحتی جاروی خود را جابه‌جا کنید، پیشنهاد می‌دهیم سبک‌ترین جارو را تهیه کنید.

در این رابطه جالب است بدانید جاروهای شارژی نسبت به انواع سطلی، موشکی وغیره وزن سبک‌تری دارند و به همین دلیل امروزه نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنند.

قدرت مکش جاروبرقی

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید انواع جاروبرقی، توجه به قدرت مکش دستگاه است. زیرا قدرت مکش است که باعث می‌شود زباله‌ها در زمان کم‌تر و بهتر جمع‌آوری و محیط تمیز شود. امروزه بسیاری از افراد می‌دانند که هنگام خرید این دستگاه باید به قدرت مکش آن توجه کنند اما نمی‌دانند چطور به بررسی این مورد بپردازند.

اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید و می‌خواهید بدانید جاروی مورد نظر قدرت مکش خوبی دارد یا خیر، اولین راه مراجعه به دفترچه راهنما یا اطلاعات روی بسته‌بندی آن است. همچنین می‌توانید جارو را روشن کنید و دستتان را زیر آن بگیرید تا قدرت مکش را به‌خوبی احساس کنید.

در راهنمای خرید جاروبرقی گفته می‌شود که هر اندازه قدرت مکش در جاروبرقی‌ها بیش‌تر باشد، طبیعتا کار با آن‌ها راحت‌تر است و کارایی آن‌ها در تمیزکاری محیط بیش‌تر و بهتر خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که برخی از مدل‌های جدید برندهای معتبری مانند بوش به‌ گونه‌ای هستند که قدرت مکش آن‌ها را می‌توانید متناسب با محیط مورد نظر افزایش یا کاهش دهید.

توان موتور در جاروبرقی

اگر از جاروی خود بهترین عملکرد را انتظار دارید، باید در زمان خرید به توان و قدرت موتور آن دقت کنید. زیرا این موضوع بر عملکرد و کارایی دستگاه تاثیر بسیاری دارد. توان موتور نیز مانند قدرت مکش هر اندازه بیش‌تر باشد، نشان‌دهنده عملکرد بهتر جارو است.

امروزه انواع محصولات با توان موتور 1400 تا 2500 تولید و به بازار عرضه می‌شوند و بالاتر از این هنوز وجود ندارد. البته اگر برای مصارف معمولی و خانگی قصد خرید جاروبرقی را دارید، نیازی به تهیه مدل‌هایی با توان موتور بسیار بالا نیست و مدل‌هایی که 1700 تا2000 وات توان دارند نیز برای شما مناسب هستند.

میزان صدا

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید جاروبرقی مطرح می‌شود و اهمیت بسیاری دارد، میزان صدایی است که دستگاه در زمان کار تولید می‌کند. اگر تابه‌حال دقت کرده باشید، همه جاروبرقی‌ها در زمان روشن شدن و کار کردن صدای به‌خصوصی را تولید می‌کنند.

این صدا به قدرت موتور و حتی مکش جارو بستگی دارد اما امروزه محصولاتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که ضمن قدرت و توان موتور و مکش زیاد، صدای کمی تولید می‌کنند. بنابراین اگر صدای زیاد جارو شما را نیز آزرده‌خاطر می‌کند، حتما در زمان خرید از فروشنده بخواهید دستگاه را روشن کند و سپس مدلی را با صدای کم‌تر تهیه کنید.

البته توجه داشته باشید به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های خاص در این مدل‌ها، قیمت آن‌ها کمی بیش‌تر است. نکته دیگر در این رابطه این است که امروزه برخی از برندهای معتبر در دنیا جاروبرقی‌های بی‌صدا تولید می‌کنند که قیمت آن‌ها نیز زیاد است و تنها در بعضی کشورها وجود دارند.

 

 

  • ۰۳/۰۵/۰۳
  • paya marketing

نظرات (۳)

این جارو برقی ها بیصدا هستن؟

 

سلام روزتون بخیر

 برای خرید میل لنگ استروک ۸۵ اصل اورجینال با قیمت اقتصادی به سایت ما مراجعه کنید 

 

 

سلام وقت بخیر 

برای این که بدانید میل لنگ استروک چیست باید به وب سایت نوربرت پرفورمنس مراجعه کنید

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی