منظور از سئو تکنیکال سایت، رعایت اصولی بوده که باید در طراحی و کد نویسی سایت خود انجام دهید. این بخش نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی دارد و به همین دلیل سئو کار به یک برنامه نویس احتیاج خواهد داشت. سئو کارهای حرفهای غالبا به دانش بهینه سازی این بخش از سئو هم تسلط دارند و خدمات جامعتری را به شما ارائه میکنند. شما میتوانید برای بهینه سازی وب سایت خود به صورت کامل و اصولی همراه با سئو تکنیکال، از خدمات طراحی سایت و خدمات سئو سایت فروشگاهی در پایا مارکتینگ مشهد استفاده کنید.
برخی از اقداماتی که در این بخش قابل انجام هستند، عبارتند از:
- ویرایش صحیح فایل txt
- بهینه سازی سرعت سایت
- افزودن کدهای اسکیما
- ثبت سایت مپ
- رفع ارورهای سرچ کنسول
- بهینه سازی ساختار URLها
- لینک سازی داخلی
- رفع خطای 404
- قراردادن کلمات کلیدی در URL صفحات
- درج متا تگها
سئو تکنیکال از مهمترین بخشهای سئو سایت فروشگاهی بوده که به روند کرال رباتهای گوگل کمک بسزایی میکند.
سئو داخلی سایت فروشگاهی
همواره سئو داخلی یکی از ضروریترین اقدامات سئو سایت بوده که تاثیر مستقیمی بر روی کسب رتبههای بالا در نتایج جستجوی گوگل دارد.
بهینه سازی سئو داخلی وب سایت فروشگاهی از چند بخش مختلف تشکیل شده است که از مهمترین آنها به بهبود ساختار URL، متا تایتل، متا دیسکریپشن، تولید محتوای اصولی و لینک سازی میتوان اشاره کرد که رعایت اصولی هر یک از این موارد اهمیت بسیار بالایی دارد.
سئو کتگوری و دسته بندی سایت فروشگاهی
سئو محصولات فروشگاهی و صفحات دسته بندی به صفحه اصلی محصولات، صفحه مقالات، خدمات و سایر دسته بندیهای موجود در سایت گفته میشود. این صفحات به منظور به وجود آوردن تعامل بهتر و سریعتر کاربر با سایت ایجاد میشوند و اهمیت فراوانی دارند. در این صفحه میتوان محصولات و موارد مشابه یکدیگر را در کنار هم قرار داد و به کاربر در راستای انتخاب یا مقایسه این محصولات کمک کرد.
سئو صفحه دسته بندی به معنای بهینه سازی این صفحات برای موتورهای جستجو است. در فروشگاههای آنلاین دو نوع صفحه دسته بندی وجود دارد:
- صفحه دسته بندی اصلی Category listing pages (CLP): صفحهای که شامل کل دسته بندیهای محصولات است.
- صفحه دسته بندی محصولات Product listing pages (PLP): صفحهای که شامل محصولات یک دسته مشخص و خاص است.
- ۰۳/۰۴/۱۶