هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

هزینه سئو سایت از جمله مواردی است که باید برای دیده شدن سایت خودتان بپردازید. 92 درصد از کاربران معمولا نتایجی که در صفحه اول گوگل به نمایش درآمده است را انتخاب می‌کنند. برای اینکه بتوانید شما هم در صفحه اول گوگل دیده شوید باید هزینه کنید. هزینه سئو به عوامل مختلف زیادی وابسته است. از آنجایی که سئو سایت جزء موارد ضروری برای هر وب‌سایتی به حساب می‌آید بهتر است از نحوه تعیین قیمت خدمات سئو درک درستی را داشته باشید. از این رو در ادامه این مقاله به 6 مورد که تاثیر اصلی را در هزینه سئو سایت دارند خواهیم پرداخت.

6 عامل موثر در هزینه سئو سایت

بهتر است خیلی سریع و بدون مقدمه‌چینی بیشتر به سراغ این عوامل برویم پس با ما همراه باشید.

1.تعداد صفحات

تعداد صفحات ایجاد شده در سایت تاثیر مستقیمی را بر هزینه سئو سایت دارد. اطمینان از اینکه هر صفحه در وب سایت شما رتبه بالایی برای یک عبارت کلیدی دارد، به زمان و تخصص نیاز دارد. این موضوع بسیار ضروری است که metadataها و همچنین محتوای صفحه شما به درستی تراز شوند. البته دقت داشته باشید که مفید بودن و جذاب بودن صفحه شما برای خوانندگان هم تا حد بسیار زیادی اجباری است.

2.زمان

مدت زمان صرف شده برای بهینه‌سازی و ایجاد صفحات مستقیما بر عملکرد وب‌سایت شما تاثیرگذار هستند. البته که تمامی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو قیمت یکسانی را برای مدت زمانی کاری خودشان ارائه نمی‌دهند. میزان هزینه‌های سئو سایت می‌تواند بر اساس استراتژی‌های قیمت‌گذاری کاملا متفاوت باشد. اگر قصد دارید یک بار و برای ساعات مشخصی برای سئو سایت خودتان هزینه کنید باید بدانید که این موضوع می‌تواند رتبه‌بندی سایت شما در جایی که می‌خواهید حفظ نکند.

 

راه‌حل بهتر برای سئو سایت پرداخت هزینه به صورت ماه به ماه است. شما می‌توانید سئو سایت خودتان را به یک شرکت مناسب بسپارید. این کار می‌تواند شما را در رتبه بالاتری در نتایج گوگل قرار دهد و کسب‌وکار شما را بهبود ببخشد. نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که شما هر چقدر زمان بیشتری را برای سئو سایت خودتان صرف کنید نتیجه بهتری را بدست می‌آورید.

3. بک لینک‌ها

الگوریتم‌های گوگل هر روز در حال بروزرسانی هستند اما بدست آوردن بک لینک‌ها همچنان حیاتی است. بک لینک‌ها اصلی‌ترین عاملی هستند که موتورهای جستجو برای تعیین رتبه‌بندی صفحات خاصی از آن استفاده می‌کنند. هرچه کیفیت بک لینک‌هایی که به وب‌سایت شما اشاره می‌کنند بالاتر باشد، سایت شما می‌تواند رتبه بالاتری برای کلمات کلیدی مرتبط داشته باشد زیرا بک لینک‌ها به گوگل نشان می‌دهند که وب‌سایت شما قابل اعتماد و مرتبط با آن پرس و جو است و در نتیجه جایگاه بالاتری را در رتبه‌بندی کسب خواهید کرد.

برای رسیدن به جایگاه برتر در رتبه‌بندی گوگل، باید تعداد زیادی لینک ارگانیک عالی داشته باشید که به سایت شما اشاره می‌کنند. اما این امر مستلزم زمان و تلاش است و می‌تواند هزینه سئو کسب و کار شما را افزایش دهد. البته راه‌هایی وجود دارد که می‌تواند این هزینه‌ها را کاهش دهد و شما را به جایگاه بالاتری در نتایج گوگل ببرد. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محتوای حرفه‌ای تولید کنید: اگر محتوای وبسایت شما به صورت حرفه‌ای ایجاد شده باشد قطعا بقیه به آن لینک می‌دهند.
  • مورد نقد و بررسی قرار بگیرید: از جمله دیگر مواردی که می‌تواند به شما در این حوزه کمک کند نقد و بررسی بزرگان این حرفه است. شما می‌توانید از آن‌ها درخواست کنید شما را مورد نقد و بررسی خودشان قرار دهند. با این کار قطعا شناخته شده‌تر خواهید شد.
  • با دوستان و شرکای تجاری خودتان ارتباط برقرار کنید: ارتباط برقرار کردن با دوستان و شرکای تجاری خودتان بسیار مهم است. اگر آنها یک وبلاگ یا سایت رسانه اجتماعی دارند، همیشه می‌توانید از آنها بخواهید که به کسب و کار شما اشاره کنند و در صفحه خود به شما لینک دهند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که ارتباط بسیار مهم است، بنابراین سعی کنید دوستان یا شرکای تجاری در همان بخش تجاری را به صفحه شما پیوند دهند زیرا این پیوندها ارزش بیشتری خواهند داشت.

4. وضعیت فنی سایت شما

اگر راه درازی برای رتبه بندی وب سایت خود در پیش دارید، این امر هزینه سئو را برای شما افزایش می‌دهد. آنچه سال‌ها پیش برای رتبه‌بندی کار می‌کرد ممکن است امروز کار نکند زیرا الگوریتم Google همیشه در حال به‌روزرسانی است. در برخی موارد، اگر سئوی شما سال‌ها پیش به درستی انجام شده باشد و فقط نیاز به تنظیم دقیق داشته باشد، یا اگر به جای صرف زمان برای بازسازی سایت فعلی خود، از ابتدا با یک وب سایت کاملا جدید شروع کنید، ممکن است هزینه سئو سایت شما کمتر باشد.

5.رتبه‌بندی فعلی

از هر کجا که از نظر رتبه‌بندی ارگانیک خود شروع کنید تأثیر مستقیمی بر هزینه خدمات سئو دارد زیرا ممکن است حفظ و نگهداری آسان‌تر از دستیابی به آن باشد. همچنین ممکن است این فرصت را داشته باشید که برای دستیابی به رتبه‌بندی، به کلمات کلیدی طولانی‌تر یا کلیدواژه‌های خاص با رقابت کمتر منشعب شوید.

6.جغرافیا سایت شما

اینکه کسب و کار شما از نظر جغرافیایی کجاست و چه تعداد کسب و کار محلی دیگر با آن رقابت می‌کند، بر میزان هزینه سئو تأثیر دارد. تعداد مکان‌هایی که دارید نیز می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. اگر کسب و کار شما دارای چندین مکان باشد، صفحات بیشتری برای استناد خواهید داشت، یکی برای هر مکان، که به معنای کار بیشتر روی بهینه سازی سئوی محلی شماست. به بیان ساده، هرچه مکان های بیشتری داشته باشید، صفحات بیشتری باید روی تبلیغ کار کنید، که هزینه بیشتری دارد.

اگر در یک کسب‌وکار بسیار رقابتی هستید، از نظر رتبه‌بندی محلی، کار بیشتری ایجاد می‌کند، زیرا برای شکست دادن رقبای خود باید خلاقیت بیشتری به خرج دهید. محتوای شما باید از هر چیزی که رقبای شما ارائه می‌کنند برتری داشته باشد و سخت تلاش کند تا پیوندهای بیشتری به صفحه خود بیاورد تا تجارت شما نسبت به رقبا مرتبط‌تر شود.

7.وضعیت وب‌سایت رقبا و سختی کلمات کلیدی برای رتبه گرفتن

یکی از مهم‌ترین مواردی که در قیمت سئو سایت تاثیرگذار است سختی کلمات کلیدی است. در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید قطعا یک سری وب‌سایت‌های رقیب وجود دارند که در حوزه کاری شما مشغول به فعالیت هستند. یکی از پارامترهای مهم قیمت سئو سایت این است که این وبسایت‌ها چقدر خوب بر روی سئو در این کلمات کلیدی تمرکز داشته‌اند. به اصطلاح به این مفهوم سختی کلمات کلیدی می‌گویند.

  • ۰۳/۰۲/۱۱
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی