هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

با تولد فرزند ، همه چیز تغییر می کند و دنیا رنگ و طعم جدیدی می گیرد.پدر و مادر تمام تلاش خود را می کنند تا آسایش و آرامش را برای نوزاد خود فراهم کنند . ایجاد یک فضای آرام و راحت برای خوابیدن کودک شما بسیار مهم و حیاتی است چرا که نوزاد در ماه های اولیه سال بیش از 18 ساعت از روز را می خوابد .

بنابراین انتخاب سرویس خواب و روتختی نوزاد خوب ، در راحتی و آرامش او بسیار تاثیرگزار است .علاوه بر این که روتختی کودک  ، رنگ و لعاب اتاق او را چندین برابر می کند و فضای اتاق کودک را جذاب تر نشان می دهد .

انتخاب روتختی کودک و سرویس مسافرتی نوزاد  زمانی هیجان انگیز تر می شود که مابین طرح های مختلف و جذاب روتختی و جنس های مختلف پارچه به دنبال روتختی نوزاد شیک و زیبا می گردید . خوب است بدانید روتختی نوزاد در رنگ های مختلف ، جنس های متفاوت ، ایرانی ، خارجی و با تعداد تکه های متنوع در بازار موجود است و شما می توانید طبق سلیقه و بودجه خود، خرید آنلاین روتختی نوزاد را انجام دهید .

تماس با کارتز

پرطرفدارترین روتختی کودک ، ست روتختی هفت تکه نوزاد است که با پارچه پنبه و الیاف ضد حساسیت و بدون  آلرژی در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است .

روتختی نوزاد هفت تیکه کد 233| سیسمونی نوزاد دخترانه

5 نکات مهم خرید روتختی نوزاد

با خرید روتختی نوزاد مناسب و خوب ، می توانید خواب راحتی را به فرزند دلبندتان هدیه دهید . داشتن خواب خوب و آرام می تواند در رشد کودک و سلامت روحی او تاثیر بسیاری بگذارد .هنگام خرید روتختی نوزاد به این 5 نکته دقت کنید :

  1. جنس کودک : معمول است که برای ست روتختی نوزاد دختر از رنگ های صورتی و برای روتختی نوزاد پسر از رنگ های آبی استفاده می کنند . اما اگر شما نمی دانید جنسیت فرزاندتان چیست و یا تمایل دارید روتختی را برای فرزندان دیگر هم استفاده کنید پیشنهاد می شود از رنگ های خنثی انتخاب کنید .
  2. تعدادتکه های روتختی : در حالت معمولی ، ست روتختی نوزاد از سه تکه تشک، بالش و لحاف تشکیل شده اما ست روتختی 7 تکه ، ست کامل تری هست که شامل گارد ، کوسن ، بالشت ،  ملحفه ، لحاف و تاج می باشد .
  3. اندازه مناسب روتختی نوزاد : اکر در حال خرید کالای خواب کودک هستید متوجه شده اید که روتختی نوزاد در اندازه های مختلف موجود است . و خرید آن بستگی به سایز تخت ، سلیقه و بودجه شما دارد .
  4. طرح روتختی نوزاد : خوشبختانه در بازار طرح ها و سبک های مختلف روتختی موجود است . که می توانید روتختی نوزاد شیک و زیبا را با توجه به جنسیت کودک و دکوراسیون اتاق او ست کنید .
  5. شستشوی روتختی نوزاد: از آنجایی که سرویس روتختی نوزاد ممکن است در طول ماه ،بارها نیاز به شستشو پیدا کند و رایت نظافت و پاکیزگی برای نوزادان از اهمیت بسیاری برخوردار است ، توصیه می کنیم از روتختی استفاده کنید که مرغوب و بادوام باشد تا در برابر شسته شدن ، به سرعت رنگ و جنس خود را از دست ندهد .

شما می توانید برای زیباتر شدن اتاق کودک خود قنداق سویسی متناسب و ست روتختی نوزاد را از کارتز بیبی تهیه کنید .

  • ۰۲/۱۲/۲۴
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی