هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

صادرات ماهی و میگو از ایران به روسیه

صادرات ماهی سالمون  به روسیه باید توسط شرکتی انجام شود که مورد تایید سازمان دامپزشکی ایران و روسیه باشد. شرکت وارنا به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های کشور در صنعت مواد غذایی ، به عنوان یکی از بهترین صادر کننده های ماهی‌ و آبزیان در ایران شناخته می شود.

این شرکت سالهاست که در زمینه صادرات انواع آبزیان به خصوص صادرات ماهی قزل آلا به روسیه و همچنین صادرات ماهی اوزون برون به روسیه (ماهی بلوگا) فعالیت میکند.

صادرات آبزیان از ایران به کشور های مختلفی صورت میگیرد. یکی از کشور هایی که از گذشته همواره خواهان محصولات آبزی ایران  بوده کشور روسیه هست. روسیه برای ورود ماهی و آبزیان به داخل کشورش قوانین بسیار سختی را لحاظ کرده که در ادامه این مقاله به این موارد خواهیم پرداخت.

شرایط صادرات ماهی به روسیه

قدم اول:

برای اینکه شما بتوانید ماهی و در کل آبزیان را‌ به روسیه صادر کنید حتما باید کارخانه ای این محصول را فرآوری و بسته بندی نماید که کد صادرات به روسیه که در اصطلاح به آن کد IR گفته میشود را دارا باشد . این کد شامل بسیاری از موارد بهداشتی و اصولی می باشد که توسط بازرسان دامپزشکی کشور روسیه بررسی میشود و در نهایت به سختی این کد صادر میشود .

 

  • ۰۲/۱۱/۲۴
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی