هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

خاویار بلوگا چیست ؟

بلوگا تخم فیل ماهی است ،که در دریای خزر زندگی می کند .این خاویار با ارزش ترین نوع خاویار است و بر اساس رنگ ، طعم و سایز آن دسته بندی می شود .خاویار بلوگا ایران پرطرفدار ترین خاویار در جهان است و در بهترین هتل ها و لوکس ترین رستوران ها پذیرایی می شود .

انواع خاویار بلوگا شامل :

  • خاویار بلوگا تاپ
  • خاویار بلوگا امپریال
  • خاویار بلوگا رویال

است .که هرکدام خواص ، طعم و ویژگی خاص خود را دارد .

خواص خاویار بلوگا بی شمار است . و این سبب شده است که این غذای کمیاب و سلطنتی به گران ترین غذای دنیا تبدیل شود . خاویار بلوگا ایران سرشار از ویتامین ، امگا3 ، کلسترول ، آهن و مواد معدنی است . قیمت خاویار بلوگا ایران نسبت به سایر خاویار ها گران تر است. و این امر سبب شده است که از خاویار ایرانی بلوگا به عنوان لوکس ترین غذای تجملاتی جهان یاد شود . با وارنا همراه باشید تا دلیل اهمیت و بالا بودن قیمت خاویار بلوگا ایران را بدانید .

 

صادرات خاویار

قیمت خاویار بلوگا در ایران چند است ؟

خاویار محبوب بلوگا ، تخم ماهی عظیم الجثه ای به نام فیل ماهی است .این ماهی کم یاب عمری طولانی و نزدیک به 100 سال دارد ، به همین علت دیر به بلوغ می رسد و ممکن است بین 12 تا 18 سال طول بکشد که بتواند خاویار تولید کند .

قیمت خاویار بلوگا ایران یا الماس ایرانی ثابت نیست و هرسال شاهد افزایش قیمت این غذای لوکس ، خوش طعم و خاص در ایران هستم . موارد زیر می تواند روی قیمت خاویار بلوگا ایران موثر باشد :

  1. کمیاب بودن : پرورش و تولید خاویار بلوگا، زمان بر ، پیچیده و پر هزینه است و سال ها طول می کشد که فیل ماهی به بلوغ برسد و در تمام این سال ها نظارت و دقت در پرورش شرایط را سخت و پیچیده می کند .
  2. کیفیت بلوگا : تولید بلوگا با کیفیت که دارای استاندارد جهانی باشد سخت و مشکل است و نیازمند داشتن دانش ، تجربه، صبر و اطلاعات فنی در این باره است .
  3. وزن : به علت گران بودن بلوگا ، خاویار با وزن کم بسته بندی می شود . قیمت خاویار بلوگا بر اساس وزنی که خریداری می کنید می تواند تغییر کند . واضح است که در صورت خرید عمده بلوگا ، قیمت خاویار بلوگا مناسب تر می شود .
  4. بسته بندی : نگهداری و بسته بندی خاویار باید طبق شرایط و به صورت استاندارد انجام شود . بسته بندی باکیفیت و طبق استاندارد جهانی شامل هزینه است .
  5. تورم جهانی : از آنجایی که معمولا قیمت خاویار بلوگا بر اساس دلار تعیین می شود ، با افزایش تورم و بالا رفتن جهانی دلار ریال قیمت خاویار بلوگا ایران نیز افزایش می یابد.
  6. هزینه های تولید : پرورش و تولید خاویار ، مشکلات و پیچیدگی هایی دارد که هرکسی قادر به تولید خاویار نیست . به همین دلیل هرچه میزان هزینه تولید افزایش یابد می تواند روی قیمت خاویار بلوگا موثر واقع شود .

Christmas dinner

نحوه اطلاع از قیمت روز خاویار بلوگا

همان طور که گفته شد ،قیمت خاویار بلوگا ایران ، بر طبق موارد بسیاری متغیر است . کیفیت ، نوع خاویار بلوگا ، وزن بسته بندی می تواند روی قیمت خاویار بلوگا تاثیر گذار باشد . معمولا قیمت خاویار ایران به صورت روزانه تعیین و استعلام  می شود . برای اطلاع از قیمت خاویار بلوگا ایران که از کیفیت و مرغوبیت بالا برخوردار باشد با شرکت وارنا تجارت اوراسیا در ارتباط باشید .

تماس با وارنا

  • ۰۲/۱۱/۲۳
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی