هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

خرید مجسمه

در دنیای دکوراسیون منزل، انتخاب‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند به شما کمک کنند خانه خود را به یک مکان زیبا و دلپذیر تبدیل کنید. یکی از مواردی که میتوانید در دکور خانه از ان استفاده کنید،مجسمه ها میباشند. مجسمه‌ها هنری جذاب و جلب کننده هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا فضای اتاق و محیط داخلی خانه خود را به خوبی تزئین کنید. مجسمه‌سازی هنری است که از زمان‌های دور تاکنون انسان‌ها را به خود جذب کرده است. این هنر از دستاوردهای بزرگ تاریخ هنر به شمار می‌آید. خرید مجسمه‌ها به عنوان یک شکل هنری و یا به عنوان یک شیء دکوراتیو در منازل و مکان‌های عمومی جا افتاده و همچنان جاذبه‌ای خاص دارد. مجسمه‌سازی یکی از هنرهای باستانی است که تا قرن‌ها به عنوان عنصری از هنر و فرهنگ ایرانیان شناخته شده است. از مجسمه‌های کلاسیک گرفته تا آثار هنرمندان معاصر، این هنر همیشه توجه مردم را به خود جلب کرده است.

خرید مجسمه

انتخاب مجسمه متناسب با دکور خانه شما

در انتخاب مجسمه مناسب دکور خانه یا محل کار باید به نکات مختلفی توجه کنیم که در ادامه به بررسی هر یک از این موارد می پردازیم. قبل از خرید مجسمه باید ابعاد فضا و اندازه دقیق مکانی که قصد دارید آن را تزیین کنید را در نظر بگیرید. مجسمه‌ای که بیش از حد بزرگ یا کوچک باشد می‌تواند تعادل دکوراسیون را به هم بزند. استفاده از مجسمه های بزرگ در حال و پذیرایی و مکان هایی با متراژ بالا استفاده می شود درحالی که مجسمه های کوچک و رزی پلی استر را می توانید به عنوان دیزاین میز و یا محل کار خود در نظر داشته باشید. مجسمه‌ها از مواد مختلفی مانند چوب، سرامیک، فلز، و حتی پلاستیک ساخته می‌شوند. انتخاب مواد مناسب برای مکان و محیط داخلی خانه اهمیت بسزایی دارد. انتخاب مجسمه های چوبی به دکوراسیون خانه ها بیشتر جلب توجه می کند.

انواع مجسمه

مجسمه دیواری

مجسمه دیواری یکی از هنرهای جذاب و زیباست که به تدریج در فضاهای عمومی شهرها و نقاط مختلف جهان جایگاه خود را پیدا کرده است. این هنر، از تابلوهای گرافیتی تا نقاشی‌های سه‌بعدی روی دیوارها، از طریق رنگ‌آمیزی و ایجاد اثرات بصری، انسان‌ها را با ترکیبی از جلب توجه و انتقال پیام‌های مختلف، شگفت‌زده می‌کند. این مقاله به شما در مورد مجسمه دیواری و اهمیت آن در جوامع معاصر پرده برده و اجزای مختلف این هنر را مورد بررسی قرار خواهد داد. برای خرید مجسمه دیواری از مثلث دکور می توانید به این دسته بندی از سایت مثلث دکور مراجعه کنید.

مجسمه ایستاده

مجسمه ایستاده هنری است که تصویر یک شخصیت یا شیء را به صورت سه‌بعدی و با ارتفاع بالا ایجاد می‌کند. این نوع هنر توانایی بازگو کردن داستان‌ها و افکار پنهان را دارد. مجسمه‌سازی ایستاده به دوران باستان بازمی‌گردد و در تمدن‌های گوناگونی مانند تمدن‌های مصری، یونانی، و رومی توسعه یافت.

مجسمه رومیزی

مجسمه های رومیزی گونه ی جذاب از مجسمه ها هستند که بر روی میز اوپن و یا سایر جاها مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب یک مجسمه رومیزی ایده آل برای فضای خانه شما بسیار مهم و ضروری است. با انتخاب مجسمه رومیزی مناسب با دکوراسیون خانه خود می توانید یک دکوراسیون جذاب را در خانه خود داشته باشید. مجسمه های رومیزی با توجه به ابعاد مناسبی که دارند به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند به همین دلیل می توانید به راحتی دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. برای خرید مجسمه رومیزی از مثلث دکور می توانید به این صفحه از مثلث دکور مراجعه کنید.

مجسمه رزین پلی استر

پلی استر یک ماده بی نهایت چسبناک است و به دونوع طبیعی و مصنوعی تقسیم میشود. مجسمه های رزین پلی استر چند سالی است که مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.
مزایا: تنوع طرح های موجود در سبک های مدرن، کلاسیک و فانتزی مقابل قیمت بسیار مناسب به نسبت چوب و سنگ

ضعف : شکستگی بر اثرضربه

مجسمه فلزی

فلز یکی از بهترین متریال ها برای ساخت آثار هنری و صنایع دستی می باشد. آثار هنزی فلزی (برنز،نقره،طلا،مس،سرب،برنج و آهن) با هدف خلق آثار هنری و اجسام کاربردی به صورت دستساز یا ریخته گری در ابعاد مختلف ساخته می شوند.

  • مزایا مجسمه فلزی: ساده، سبک، کم حجم

مجسمه فایبرگلس

فایبرگلاس نوعی کامپوزیت تشکیل شده از الیاف شیشه و مواد پلیمری می باشد.
درفایبرگلاس از پشم شیشه، برای مقاومت و از مواد پلیمیری به عنوان زمینه استفاده می شود. از ویژگی های خاص فایبرگلاس می توان به استحکام بالادر برابر فشار و ضربه اشاره نمود و به دلیل استحکام بالا از فایبرگلاس در ساخت مجسمه و المان های بزرگ استفاده می شود.
مزایا: وزن بسیار سبک نسبت به حجم، قابلیت حمل آسان، استحکام در برابر ضربه و فشار.

مجسمه هولدر

هولدر ها مجسمه هایی جذاب و خاص هستند که برای نگهداری کتاب ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید مجسمه هولدر متناسب با دکوراسیون خانه خود به این دسته بندی از سایت مثلث دکور مراجعه کنید.

محل قرارگیری مجسمه‌

مجسمه برای اتاق نشیمن

مجسمه‌ها می‌توانند نقطه‌ی مرکزی و تماشایی اتاق نشیمن شما باشند. آن‌ها می‌توانند بر روی میز جلوی صندلی‌ها قرار بگیرند یا در قسمتی از دیوار تعبیه شوند.

مجسمه مناسب اتاق خواب

استفاده از مجسمه‌ها در اتاق خواب می‌تواند اتاق را آرامش‌بخش‌تر و دلپذیرتر کند. می‌توانید مجسمه‌هایی با موضوعات آرامش و طبیعت برای این مکان انتخاب کنید.

استفاده از مجسمه در فضای باز

مجسمه ها در طراحی و زیبایی فضای باز تاثییر بسزایی دارد و همانطور که در بعضی خیابان ها مشاهده کرده اید، مجسمه مشاهیر، فیلسوف ها و اشخاص تاثیر گذار در هر فرهنگ و مذهبی را در خیابان ها نصب کرده اند تا به این صورت راوی تاریخ باشند.

تاثیر مجسمه‌ها بر محیط خانه

مجسمه‌ها می‌توانند جلب توجه و زیبایی دکوراسیون را افزایش دهند. آثار هنری جذاب می‌توانند به دکوراسیون یک تم مشخص بدهند. مجسمه‌ها می‌توانند تم دکوراسیون را تعیین کنند. انتخاب مجسمه‌ای با موضوعات مختلف می‌تواند تم دلخواه شما را ایجاد کند، مثلاً مجسمه‌های با موضوعات دریا و ساحل می‌توانند تم تعطیلات را بیان کنند. بسیاری از افراد باور دارند که مجسمه‌ها می‌توانند انرژی مثبت به محیط داخلی منزل بیاورند. این انرژی می‌تواند آرامش و تعادل را تقویت کند. برای حفظ زیبایی مجسمه‌ها و افزایش دوام آن‌ها، باید به مراقبت منظم از آن‌ها توجه کنید. مجسمه‌ها را با دستمال نرم تمیز کرده و از نور مستقیم آفتاب دور نگه دارید. در جابجایی مجسمه های سنگین وزن مراقب باشید از دستتان نیوفتند. در تزیین میز سفره در میزهای مهمانی از مجسمه‌های کوچک استفاده کنید. مجسمه‌های با موضوعات هنری را در اتاق هنر یا کتابخانه قرار دهید. از مجسمه‌های توانمندی استفاده کنید که به عنوان چراغ مطالعه یا لامپ‌های شمعی عمل کنند.

استفاده از مجسمه‌ها در دکوراسیون منزل می‌تواند به شما کمک کند تا فضاهای خود را به یک فضای هنری و لذت بخش تبدیل کنید. با انتخاب مجسمه‌های مناسب و قرار دادن آن‌ها در مکان‌های مناسب، می‌توانید زیبایی و جذابیت خانه خود را افزایش دهید.

  • ۰۲/۰۸/۲۸
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی