هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

در یک کلام خرید سیسمونی نوزاد دختر و پسر فارغ از رنگ و طرح‌بندی هیچ‌گونه تفاوتی با یکدیگر ندارد و مادران می‌بایست وسایل یکسانی را برای نوزاد خود فارغ از جنسیت آن تهیه کنند. با این‌ حال مادران می‌توانند پیش از خرید با تهیه یک لیست یا راهنمای لوازم سیسمونی نوزاد دختر علاوه بر خرید آسان و مطمئن، از خرید لوازم غیرضروری نیز جلوگیری کنند.

در گذشته به دلیل عدم وجود سونوگرافی‌های دقیق امروزی به‌ منظور تشخیص جنسیت نوزاد، بسیاری از خانواده‌های مجبور به تهیه سیسمونی به دو صورت دخترانه و پسرانه بودند. اما امروزه به دلیل روش‌های مختلفی که برای تشخیص جنسیت نوزاد پس از 4 ماهگی مادر وجود دارد، مادران می‌توانند با خیالی آسوده سیسمونی نوزاد خود را بر اساس جنسیت آن تهیه کنند.

البته باشد اشاره کرد که خرید لوازم ضروری سیسمونی چه برای دختر و چه برای پسر تفاوتی نمی‌کند. با این‌ حال تفاوتی‌هایی در خرید سیسمونی نوزاد دختر و پسر وجود دارند که در این مطالب ما قصد داریم در خصوص سیسمونی نوزاد دختر به بررسی بپردازیم. با ما همراه باشید. پیش به سوی دنیای شیرین دخترها!سیسمونی نوزاد شامل لوازم و وسایل ضروری است که نوزادان از بدو تولد تا حدود 2 سالگی به آن نیاز دارند. شاید در ظاهر لوازم سیسمونی نوزاد دختر و پسر تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشند. اما مادران می‌بایست از لباس تا اسباب‌بازی نوزاد را متناسب با جنسیت او تهیه کنند. در ادامه به طور مفصل به معرفی این محصولات می‌پردازیم. این لوازم ضروری عبارت است از:

تغذیه یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مسائلی است که مادران می‌بایست پیش از تولد نوزاد به آن توجه کنند. چرا که سلامت روحی و جسمی نوزادان و شد درست و صحیح او بسته به این مسئله است. از همین رو مادران می‌بایست با انواع مواد غذایی مغذی که امروزه برای حفظ و رشد تندرستی نوزاد تولید شده است آشنا شوند. از این مواد مغذی می‌توان به انواع سرلاک، شیر خشک، انواع پوره میوه‌ای و گوشتی و … اشاره کرد.

در مقابل، آشنایی با مواد غذایی مغذی کودکان و نوزادان کافی نیست. چرا که بسیاری از کودکان به دلیل عدم آشنایی با این مواد غذایی میلی به خوردن آن‌ها ندارند. از همین رو مادران می‌بایست برای علاقه‌مند کردن کودکان به انواع خوراکی‌ها از ست‌ها، ظروف مواد غذایی، میوه‌خوری‌ها، سرلاک خوری، سرویس قابلمه و … متناسب با سن و جنسیت نوزاد استفاده کنند.

امروزه تولیدکنندگان محصولات کودکان و نوزادان محصولات غذاخوری نوزادان دختر را در رنگ‌بندی‌ها و طرح‌بندی‌های شاد و متناسب با سلیقه و علاقه آنها تولید کرده‌اند. 

امروزه توجه به بهداشت و سلامت نوزادان و کودکان یکی بزرگ‌ترین نکات و مسائلی است که هر مادری می‌بایست به آن توجه کنند. از همین رو مادران باید پیش از تولد نوزاد برخی از این وسایل و ابزار را برای فرزند خود تهیه کنند. آنها می‌توانند انواع تب‌سنج، بالشت شیردهی، دندان‌گیر، زانوبند، پیشبند، دستگاه بخور، انواع کرم و لوسیون‌های سوختگی و مرطوب‌کننده، دارو خوری و … را تهیه کنند.

علاوه بر نکاتی که مادران می‌بایست در خصوص خرید هر کدام از این محصولات می‌بایست به آن توجه کند، آنها باید دقت کنند که برخی از این وسایل چون دندان‌گیر، بالشت شیردهی، دارو خوری و زانوبند دارای رنگ‌بندی‌های متنوع و متفاوتی است که کودکان و نوزادان دختر عموماً به رنگ‌بندی‌ها و طرح‌های شاد آن علاقه نشان می‌دهند و از آن استفاده می‌کنند.

وشک از جمله وسایلی است که در هر سیسمونی می‌بایست وجود داشته باشد. هر نوزادی فارغ از جنسیت او از ابتدای تولد تا حدود 3 سالگی به آن نیاز دارد. امروزه نیز بر اساس همین نیاز و درخواست بازار مصرفی تولیدکنندگان و شرکت‌های داخلی و خارجی بسیاری چون کانفی، مای بیبی، جان به به، مرسی و … این محصول را در اندازه، ابعاد، برند و دیگر خصوصیات منحصر به‌ فردی تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان آن قرار داده‌اند.

لوازم حمل‌ و نقل را می‌توان چه برای دختر و چه برای پسر از ضروری‌ترین لوازم سیسمونی دانست که مادران می‌بایست در زمان خرید آن به مسائل و نکات بسیاری توجه کنند. امروزه ساک‌های لوازم نوزاد بسیار متنوعی با طرح‌بندی و رنگ‌بندی‌های بسیار شادی تولید شده‌اند که مادران می‌توانند متناسب با رنگ سیسمونی خود آن را تهیه کنند.

همچنین رورئک، صندلی خودرو و دیگر اقلام سفر و گردش که به کودک و والدین کمک می‌کند تا لحظات خوبی را در کنار یکدیگر تجربه کنند نیز متناسب با روحیه و سلیقه نوزادان و کودکان دختر نیز تولید شده‌اند تا علاوه بر راحت‌تر کردن کارها برای مادران، نوزادان و کودکان را نیز به خود جلب کند.

برای خرید سیسمونی نوزاد دختر به فروشگاه آنلاین سیسمونی کارتزبیبی مراجعه کنید 

لوازم اتاق‌خواب سیسمونی نوزاد دختر

 

به دلیل آنکه نوزاد و کودک زمان بسیاری را در اتاق خود می‌گذراند، لوازم و چیدمان اتاق‌ خواب یکی از ضروریاتی است که مادران می‌بایست توجه بسیاری به آن کنند. حال تصور کنید چیدمان، لوازم و رنگ‌بندی اتاق مناسب با روحیات و علاقه یک کودک و نوزاد دختر نباشد. در این حالت نوزاد نمی‌تواند با لوازم و محیط اطراف به خوبی ارتباط برقرار کند و در نتیجه همیشه بی‌قرار و کلافه است.

ما پیشنهاد می‌کنیم مادران برای داشتن یک اتاق‌خواب مناسب وسایلی چون تخت، پتو ، تشک، چراغ‌خواب، آلبوم عکس، زیرانداز و دیگر لوازم مهم و کاربردی اتاق نوزاد را از رنگ‌هایی شاد، چشم‌نواز و مناسب با جنسیت دختر تهیه کنند.

 

لوازم سرگرمی و بازی یکی از محصولات ضروری است که علاوه بر سرگرم کردن نوزادان و کودکان، قابلیت و توانایی‌های آنها را نیز رشد می‌دهد. از همین رو مادران می‌بایست مناسب با سن و توانایی‌های نوزاد و کودک خود این لوازم را تهیه کنند. با این‌ حال باید توجه داشت که لوازم نوزادان دختر و پسر با یکدیگر تفاوت دارد و گاهی کودکان دختر با اسباب‌بازی پسرانه ارتباط درستی نمی‌گیرند.

از همین رو پیشنهاد می‌کنیم برای خرید سیسمونی نوزاد دختر و رشد هوش و استعداد فرزند خود از وسایلی چون جغجغه، انواع عروسک، تشک بازی و … که منقش به طرح‌های دخترانه و رنگ‌بندی شادی هستند استفاده کنید.

 

البسه یکی از مواردی است که نوزاد از همان روزهای ابتدای تولد به آن نیاز دارد. امروزه البسه نوزاد به انواع مختلفی چون انواع لباس‌زیر، زیر دکمه، سرهمی، سارافون و … تقسیم می‌شود. از همین رو طراحان لباس نیز بر اساس جنسیت نوزاد طرح‌ها و مدل‌های متنوع و شادی را با رنگ‌بندی‌های دخترانه زیبایی روانه بازار کرده‌اند.

مادران نیز علاوه بر خرید لباسی شاد و چشم نوزاد می‌بایست به نکاتی چون مناسب فصل بودن لباس، سایز مناسب نوزاد، جنس و نکات دیگری توجه ویژه‌ای داشته باشند.

توجه به بهداشت و حمام نوزاد از نکاتی است که هر مادری می‌بایست به آن توجه کنند. همان‌گونه که پیش‌تر نیز بیان‌شده ترس از حمام در بسیاری از نوزادان وجود دارد و تفاوت نمی‌کند کودک شما دختر یا پسر باشد. به همین جهت مادران می‌توانند با انتخاب وسایل حمام و تعویض مناسب با جنسیت و سن نوزاد او را علاقه‌مند به حمام رفتن کنند.

به‌ عنوان‌ مثال مادران می‌توانند با خرید شامپو با طرح عروسک‌های دخترانه یا لیف و صابون‌های مناسب با سلیقه فرزند دختر خود، او را تشویق به حمام رفتن کنند. همچنین آنها می‌توانند دیگر لوازم فرزند خود را مانند کتاب حمام، حوله، دستمال خشک‌کن و…. را نیز متناسب با سلیقه و علاقه او با طراحی‌های دخترانه خریداری کنند.

  • ۰۲/۰۵/۰۳
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی