هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

تعرفه و سفارش ساخت انیمیشن

ساخت انیمیشن؛ یک انیمیشن چگونه ساخته می شود؟ قیمت ساخت انیمیشن تبلیغاتی چقدر است؟ در صورتی که بخواید سفارش ساخت انیمیشن تبلیغاتی بدهید، این سوالی است که شاید نیاز باشد پاسخه آن را بدانید. بنابراین ابتدا یک دیدگاه تاریخی را مرور کنیم تا بتوانیم بفهمیم انیمیشن ها چگونه وارد زندگی ما شده اند

سفارش ساخت انیمیشن

ممکن است شما هم یک محصول جدید تولید کرده باشید و یا در فرآیند ارائه خدمات یا محصولات خود نوآوری هایی داشته باشید یا اینکه محصول و خدمات شما به گونه‌ای طراحی شده باشد که برای معرفی آن نیاز به یک انیمیشن باشد، یک پویانمایی دو بعدی یا سه بعدی. اینجاست که نیاز به دانستن تعرفه ساخت انیمیشن دارید و گامی بعدی هم سفارش ساخت انیمیشن است.

شاید هم شما از شرکت های طراح و تولید کننده خطوط تولید یا ماشین آلات صنعتی باشید و تنها یک انیمیشن بتواند به خوبی عملکرد دستگاه شما را به مخاطبان معرفی کند این امکان هم وجود دارد که یک ارائه بزرگ در پیش داشته باشید یک جلسه کاری با اعضای هیات مدیره، یک کنفرانس مهم یا یک نمایشگاه، و نیاز دارید مخاطبان چیزی بیشتر از حرف های شما و چند قطعه اسلاید را ببینند

ساخت انیمیشن

آیا کسب و کار شما نیز به یک انیمیشن تبلیغاتی نیاز دارد؟

درست است شما به یک انیمیشن نیاز دارید شما نیاز دارید تا از طریق شبیه سازی دقیق رایانه ای و یا کاراکترهایی با مزه مزیت‌های دستگاه، خط تولید، محصول و یا فرآیندهای تهیه محصول و ارائه ی خدمت را با شفافیت به مخاطبانتان عرضه کنید گاهی اوقات این تنها برگ برنده برای پیروزی در یک رقابت و پیروزی برای فروش محصول است

درست است همه ما با دیدن بهتر می‌توانیم بفهمیم و یاد بگیریم ۸۰ درصد یادگیری غالباً از راه دیدن اتفاق می افتد و همه ما این پیش ساختارهای ذهنی را از اولین لحظه ای که گام در مسیر آموزش و دبستان گذاشته ایم تا بعدها در دبیرستان و دانشگاه با خود همراه داریم آری جلمه ی معروفی هست که می گوید «من وقتی می بینم و انجام می دهم، می فهمم»

ساخت انیمیشن تبلیغاتی

ساخت یک انیمیشن تبلیغاتی تنها بخشی از پروسه ی پاسخگویی به نیاز مخاطبان برای اطلاع از محصولات یا برند شماست، هنر-صنعت انیمیشن که کم و بیش سودای تصرف مرزهای سینما را در سر می پروراند یکی از بهترین و انعطاف پذیرترین مدیوم ها و ابزار بشر، برای تاثیرگذاری بر احساسات، عواطف و همچنین سرگرمی نوع بشر است. از کودکی گرفته که بسیاری از آموخته های زندگی را با انیمیشن می آموزیم تا بزرگسالی که انیمیشن های بسیار حرفه ای و حس آمیز، نگاه ما را نسبت به وقایع، رخدادها و بسیاری از مطالب تغییر می دهند

اینها همه گوشه ای از تاثیرات و قدرت انیمیشن بر بشر است. از این رو اگر به فکر افزایش فروش محصولات خود هستید به طور جدی به شما توصیه می کنیم به انیمیشن عمیقا فکر کنید. اگر خوب بیندیشید انیمیشن قادر است به برند شما یک جایگاه بی نظیر نزد مخاطبان ایجاد نماید. انیمیشن قادر است شما را از رقبایتان متمایز سازد و برندی شکل خواهد گرفت که ارزش های آن مرز های جغرافیایی کشور ها را در خواهد نوردید.

کمی به مینیون ها، پاتریک و باب اسفنجی و خیل عظیمی از کاراکترهایی که زندگی ما را احاطه کرده اند بیندیشید. ساخت انیمیشن تبلیغاتی می تواند از حدود توصیف یک محصول خیلی فراتر رود، کسی چه می داند شاید مینیون ها برای فروش هزاران محصول مرتبط توسعه داده شده باشد! قطعا !

تاثیر انیمیشن بر فروش محصولات

انیمیشن به عنوان یکی از رشته های هنری اکنون در سینما و فیلمسازی جایگاه رفیعی دارد. هر ساله اخبار خیره‌کننده‌ای از فروش فیلم‌های سینمایی انیمیشن می‌شنویم و همچنین هر ساله اخبار خیره کننده ای از تاثیر انیمیشن بر فروش محصولات و خدمات می‌شنویم. به طور خاص اکنون که انیمیشن با همراهی رایانه‌های پرقدرت و علم رو به رشد گرافیک رایانه‌ای همسو شده است و طیف وسیعی از هنرمندان در سراسر جهان در زمینه انیمیشن های رایانه ای فعالیت می کنند.

دنیای انیمیشن سازی دنیای بزرگی از کاراکترها، شبیه سازی ها، بازسازی ها و همه دنیا های موازی است که خود را در قامت یک شبیه سازی از دنیای واقعی با قوانینی متغیر و انعطاف پذیر نشان می دهند. ما در دنیای انیمیشن ها نیازی به متعهد بودن به همه قوانین دنیای واقعی نداریم اما نیاز است که حس کنیم همه چیز واقعی است، زیرا از این طریق است که می توانیم به انیمیشن ها اعتماد داشته باشیم و کاراکترها را باور کنیم.

برای سفارش ساخت انیمیشن ارزان قیمت با کارشناسان پارت انیمیشن در ارتباط باشید تا شما را با هزینه و تعرفه ساخت انیمیشن آشنا کنند .

تعرفه های ساخت انیمیشن

ممکن است قبل از اینکه گذرتان به این جا خورده باشد، تعرفه های دیگر را از تعرفه های ساخت انیمیشن دیده باشید؛ اما غالباً اغلب این تعرفه‌ها تنها با یک هدف و آن هم اطلاع از میزان بودجه در نظر گرفته توسط مشتری تنظیم شدند. در قالب آنها شما می‌بینید با یکسری از واژه های نامفهوم مثل گرید A گرید B و گرید C مواجه می شوید.

غالباً هم مشخص کننده اصلی هر کدام از آنها همان محدوده قیمتی است که ارائه شده است بنابراین باید به یک نکته توجه داشته باشید، عمده ترین عامل در کیفیت انیمیشن شما، میزان مبلغی است که پرداخت می کنید. نمی‌خواهم بگویم هر چه مبلغ بیشتری پرداخت کنید انیمیشن بهتری به شما داده خواهد شد، بلکه می خواهم بگویم که این یک معیار برای ورود به دنیای شما به عنوان یک سفارش دهنده است. اینکه شما چه تصوری از یک انیمیشن دارید و احیاناً چه میزانی می‌خواهید پول پرداخت کنید.

ما اینجا می خواهیم رویکرد دیگری به قیمت‌گذاری انیمیشن داشته باشیم. یک رویکرد کیفیت محور! ما راهکارهای زیادی برای کاهش هزینه های وحشتناک تولید یک انیمیشن پیش رو داریم، اما آنها را به شما نخواهیم گفت بلکه می‌خواهیم از این رویکرد برای این که شما دیدگاه درستی در ارتباط با نحوه تعرفه‌گذاری یک انیمیشن داشته باشید استفاده کنیم.

نکته اول که باید به آن توجه نمایید، این است که لزوماً یک انیمیشن هزینه ای کمتر از یک محتوای ویدیویی فیلمبرداری شده با بهترین تجهیزات سینمایی و عوامل حرفه ای سینمایی نخواهد داشت و حتی ممکن است انیمیشن هزینه بیشتری هم داشته باشد، اما در این میان نکات زیادی هست که باید شما به آنها توجه نمایید. این نکات به طور معمول عبارتند از:

انتخاب فضای داستانی؛

آیا شما به یک انیمیشن داستانی و داستان گو نیاز دارید؟ یا به یک انیمیشن روایی؟ شاید هم یک انیمیشن شبیه سازی، که فقط فضا را برای شما شبیه سازی کند کافی باشد؟!

انتخاب تکنیک اینکه شما به یک انیمیشن دو بعدی نیاز دارید یا یک انیمیشن سه بعدی؟! انتخاب نوع شبیه سازی؛ شبیه سازی شما رئال خواهد بود یا فانتزی؟ کارتونی خواهد بود، اسکچ خواهد بود، یا شکل دیگر!

مساله بعدی که به شما مربوط نیست اما به سازنده مربوط است، راه حل انیمیشن سازی است. این که چگونه و با استفاده از چه تکنیک های متحرک سازی، می‌خواهد انیمیشن شما را اجرا کند.

 مقاله پیشنهادی : قیمت ساخت انیمیشن تبلیغاتی 

موتور رندر؛ مساله این است !!!

مساله دیگر استفاده از موتورهای رندر است که به دو بخش سی پی یو پی اس و جی پی اس تقسیم می‌شوند. اینکه شما از کدام یک از سمپلینگ های رندرینگ برای استخراج انیمیشن نهایی خود استفاده می کنید و آیا هر کدام از اینها با توجه به توانایی تیم سازنده امکان سرعت بخشی به کار و بالا رفتن کیفیت را فراهم می کند. برای مثال، آیا اگر سازنده از موتورهای رندر گرافیک بیس استفاده می‌کنند این امکان را دارد که بتواند رندر سریع برای شما با استفاده از رندر فارم بگیرد!

کمی بیایید به جزئیات بپردازیم! برای مثال، اگر شما یک انیمیشن داستانی نیاز دارید به چند کاراکتر در این داستان نیاز است و حتی به چند حالت مختلف یا چه حرکاتی و مینی کاری از این کاراکترها مورد نیاز است؟

ساخت پس زمینه ها، لوکیشن ها، صحنه ها و جزئیات صحنه ای و خیلی مهمتر از آنها شبیه سازی مواردی مانند پارچه، آب، سیالات و همچنین پارتیکولار هاست.

همانطور که می بینید تا اینجا نکات فنی زیادی دخیل است. اما کار هنوز تمام نشده و نیاز است پس از انجام کارهای انیمیشن، کارهای پست پروداکشن و جلوه های ویژه صورت پذیرد، که این هم بخش مهمی از فرآیند نهایی ساخت انیمیشن است. جلوه هایی مانند افکت ها، انفجارها و خیلی از موارد دیگر در این پروسه و انیمیشن شما اضافه می شود. در نهایت نوبت به صداگذاری و موسیقی است و نهایتا پروسه نهایی کار شما آماده است. بفرمایید یک انیمیشن آماده

  • ۰۲/۰۴/۰۶
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی