هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

سرویس خواب نوزاد و کودک
یک روز پر از شیطنت و بازی دیگر هم به پایان رسیده و حالا وقت استراحت و خواب رسیده است، آن هم در اتاقی پر از سیسمونی و لوازم نوزاد یا اتاقی با فضای شخصی‌تر شده. با داشتن یک سرویس خواب راحت با طرح‌های زیبا و رنگارنگ، می‌توانید مطمئن باشید که فرزندتان با میل بیشتری به تخت‌اش می‌رود و شب‌ها استراحت کافی دارد.
چه سرویس خوابی برای نوزاد و کودک مناسب است؟
پیش از هر چیز فراموش نکنید که اتاق نوزاد متعلق به شما هم هست! مطمئن باشید نوزادان هیچ شکایتی از رنگ و طرح سرویس خواب خود نخواهند داشت. پس کمی هم برای خوشایند خودتان یک سرویس با طرح دلخواه‌تان انتخاب کنید. الگوهای کهنه‌ی دخترانه و پسرانه بودن رنگ و طرح را هم کنار بگذارید. پس جسورانه تصمیم بگیرید! نگران نباشید، خیلی زود باید رنگ و طرح اتاق را مطابق میل فرزندتان تغییر دهید. می‌توانید برای نوزاد خود سرویس‌های چند تکه‌‌، قنداق یا سینی را انتخاب کنید. برای کودکان هم طرح‌های بسیار متنوعی وجود دارد. ست روتختی، کاور تشک، کاور پتو و روبالشی کار انتخاب و خرید شما را بسیار آسان‌تر می‌کند. 
به جنس مواد اولیه‌ی سرویس خواب دقت کنید. سرویس‌های نخی و ضدحساسیت برای نوزادان بهترین انتخاب است؛ اما برای کودکان می‌توانید از پارچه‌های مخمل، نخی و الیاف مصنوعی هم استفاده کنید. برای انتخاب بهترین سرویس خواب بهتر است جنس تخت‌خواب را هم در نظر داشته باشید، به این ترتیب می‌توانید برای فرزند خود فضایی خصوصی و ماجراجویانه مانند طرح کلبه‌ی چوبی امن یا یک قلعه‌ی آهنی مستحکم درست کنید و به این ترتیب برای خواب منظم به او انگیزه دهید.

ست مسافرتی نوزاد

همیشه گشت و گذار و مسافرت کردن والدین با کودکانشان خاطر انگیز و لذت بخش است.

اما همانطوری که مسافرت کردن برای تغییر روحیه لازم است، مکانی که برای استراحت و خواب کودک در نظر می گیرید نیز با اهمیت است.

نوزادان و کودکان زمان خاصی برای خوابیدن ندارند و حین مسافرت چون بیشتر خسته می شوند امکان داره هر لحظه به خواب بروند.

برای اینکه کودک با آرامش بتواند در حین سفر بخواب برود، شما می توانید یک ست مسافرتی برای خوابیدن راحت کودک خریداری نمایید.

جنس ست مسافرتی رختخواب نوزاد و کودک بسیار مهم است و باید از جنس نخ پنبه ای باشد و حساسیتی در پوست کودک ایجاد نکند.

همچنین باید کیفیت پارچه ی روکش ست مسافرتی خوب باشد تا با چندین بار شست و شو شکل ظاهری و رنگ خود را از دست ندهد.

اکثریت ست های مسافرتی رختخواب نوزادی لبه دار یا دسته دار هستند.

دسته دار به این دلیل حمل کودک در حین خوابیدن راحت باشد و مادر و پدر به راحتی بتوانند کودک را به جاهای مختلف انتقال دهند.

لبه دار هم بخاطر اینکه در حین مسافرت امکان دارد کودک را در جاهایی همچون پارک، صندلی ماشین، رودخانه و ... بخوابانید، لبه ی ست مسافرتی مانع غلت زدن نوزاد می شود.

برخی افراد می گویند نیازی به خرید سرویس رختخواب مسافرتی نیست و از سرویس رختخواب داخل منزل کودک برای بیرون منزل استفاده می کنند که این کار اصلا صحیح نیست.

زیرا سرویس رختخواب نوزاد در بیرون از منزل کثیف می شود و امکان دارد گم شود یا دچار آسیب دیدگی شود.

همچنین سرویس رختخواب منزل کودک دارای لبه و دسته نیست و امکان غلت زدن کودک وجود دارد و حمل کودک در حین خواب مشکل می شود.

سرویس های رختخواب مسافرتی نوزادی معمولا دارای چند تکه بالش، تشک (زیرانداز) و پتو می باشند و وزن سبکی دارند.

برای دیدن قیمت و خرید انواع ست مسافرتی خواب نوزاد و کودک می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی  اقدام نمایید.

ست مسافرتی نوزاد و کودک آیا در منزل هم کاربرد دارد یا مختص مسافرت است؟

تمامی کودکان در منزل رختخواب دم دستی یا سرویس رختخواب برای تختخواب دارند اما ست های مسافرتی نوزاد و کودک برای مهمانی و مسافرت و گردش و هر جایی غیر از منزل طراحی شده اند. اگر از سرویس رختخواب دم دستی کودک در مسافرت استفاده کنید سریع کثیف شده و شستشوی مکرر شکل ظاهری آن را از بین می برد.

ست مسافرتی نوزاد و کودک چه تفاوتی با سرویس رختخواب نوزاد دارد؟

ست مسافرتی نوزاد و کودک دارای لبه های برآمده است که از غلت خوردن نوزاد جلوگیری کرده و دارای دسته هستند که برای جابجایی کودک استفاده می شوند و به همین دلیل برای بیرون از منزل مناسب هستند. اما سرویس رختخواب معمولی کمتر پیش می آید که دارای غلت گیر باشد و دارای دسته برای جابجا کردن کودک نیست زیرا نوزاد در یک مکان ثابت می خوابد و نیاز به جابجایی ندارد. همچنین ست مسافرتی باید وزن کمی داشته باشد و برخی از تشک ها زیپ دار بوده و تمامی اقلام رختخواب در آنها قرار می گیرد.

  • ۰۲/۰۳/۲۲
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی