هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

قیمت پوشاک صنعتی 

قیمت پوشاک صنعتی به چه عواملی بستگی دارد ؟ پوشاک صنعتی چیست ؟ پوشاک صنعتی برای کدام دسته از مشاغل ضروری می باشد ؟ چند نوع پوشاک صنعتی وجود دارد ؟ و … سوالاتی می باشد که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم .

پوشاک صنعتی به لباس هایی گفته می شود که برخی از افراد در هنگام انجام کارهای خود باید آنها را بپوشند. این لباس ها به منظور یک دستی و یا راحت شدن شناسایی افراد از دیگران و یا برای حفظ سلامتی در مقابل خطرات احتمالی استفاده می شود ، برای مثال گروه های شغلی همانند پرسنل هواپیما و فرودگاه ، پرسنل قطار ، پزشک و پرسنل درمانی و بیمارستان ها ، کارمندان بانک ، کارمندان شرکت ها و اداره های مختلف ، رانندگان ، کارکنان در نیروی انتظامی و … دسته ای از مشاغل هستند که به منظور شناسایی و همچنین یک دست و مرتب بودن کارکنان در هنگام کار از لباس کار مخصوص استفاده می کنند.

اما افراد مشغول در آتش نشانی ها و دیگر افراد در معرض حریق ، جوشکاری ها ، کارگران کارخانه های صنعتی ، کارکنان ساختمان های عمرانی و … به دلیل اینکه در محیط کاری خود در معرض خطرات مختلف مانند حریق ، مصالح ساختمانی ، دستگاه های صنعتی و … قرار دارند باید از لباس و تجهیزات خاص محافظتی استفاده کنند تا بدن و جسم آنها در حین انجام کار اسیب نبیند .

پوشاک صنعتی معمولا برای هر گروه از مشاغل به طور خاص طراحی و به تولید می رسد ، شما این لباس ها را هم می توانید از مراکز فروش و پخش به صورت حاضری و یا با سفارش مدل و طرح مورد نیاز خود به تولیدی ها لباس های کار کارکنان خود را به صورت عمده به تولید برسانید .

اما در حین خرید لباس های کار علاوه بر قیمت باید به برخی دیگر از نکات نیز توجه داشته باشید. مهم ترین این نکات عبارت است از :

۱ ) حتما پوشاک صنعتی باید کیفیت و معیار های مورد نیاز برای حفظ سلامتی افراد به خصوص برای مشاغلی که در معرض خطرات هستند را دارا باشد .

۲ ) پوشاک صنعتی باید حتما درست به اندازه سایز افراد باشد ، یعنی نه گشاد باشد و نه تنگ بلکه درست سایز افراد باشد ، زیرا که بزرگ و یا کوچک بودن می تواند مشکلاتی را در پی داشته باشد .

۳ ) پوشاک صنعتی باید به گونه ای طراحی شوند که فرد در ان احساس راحتی کند و بتواند مدت زمان طولانی از لباس در حین کار استفاده کند به عنوان مثال باید وزن لباس مناسب باشد .

۴ ) کیفیت دوخت و پارچه نیز از دیگر عواملی است که حتما باید به ان توجه شود .

۵ ) پوشاک صنعتی  دارای انواع مختلفی هستند ، شما باید با توجه به شرایط کاری خود مناسب ترین نوع از لباس کار را انتخاب کنید .

اینها از مهم ترین نکاتی بود که باید به آنها توجه داشته باشید

انواع مختلف پوشاک صنعتی

انواع پوشاک صنعتی به چه صورت است ؟ لباس های کار دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام بسته به شرایط کاری فرد می توانند انتخاب شوند. در این قسمت از مقاله به بررسی انواع لباس های کار می پردازیم و در رابطه با هر کدام توصیح مختصری می دهیم.

پوشاک صنعتی معمولا به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت است از :

۱ ) پوشاک صنعتی دو تکه : این نوع از لباس ها دارای دو قسمت پایین تنه ( شلوار ) و بالا تنه می باشند که بسته به شرایط کاری و جنسیت افراد طراحی می شوند. دسته اول از مشاغل که در رابطه با آنها توصیح دادیم معمولا از این نوع از لباس ها استفاده می کنند .

۲ ) پوشاک صنعتیسرهمی یا یک تکه : این نوع از لباس ها نیز بین کارگران ساختمانی ، جوشکاران ، آتش نشان ها و … مرسوم است و مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لباس ها یا به صورت کامل بدن فرد را می پوشاند و یا به صورت دوبنده هستند که کل پایین تنه به همراه نمی از بالا تنه را می پوشاند و فرد باید از زیر این لباس پوشش مناسبی داشته باشد .

قیمت لپوشاک صنعتی

قیمت  پوشاک صنعتی نیز به عواملی مختلفی بستگی دارد به همین دلیل نمی توان برای آنها قیمت دقیقی را تعیین کرد. مهم ترین عواملی که بر روی قیمت پوشاک صنعتی تاثیرگذار است عبارت است از : نوع لباس کار ، طرح لباس کار شما ، پارچه لباس کار ، کیفیت دوخت و برند تولیدی لباس کار ، ویژگی های خاص مثلا ضد حریق بودن و … همه از عواملی هستند که بر روی قیمت تاثیرگذار هستند.

قیمت پوشاک صنعتی به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. به عنوان مثال برند پارچه استفاده شده در طراحی لباس کار از جمله مهمترین عوامل است. خارجی یا ایرانی بودن پارچه، نوع پارچه، کیفیت دوخت و جنس متریال‌های به کار رفته در پوشاک صنعتی می‌تواند روی قیمت آن تاثیر گذار باشد. فروشگاه دوخت یادگار  با هدف برقراری ایمنی در بالاترین سطح برای شما عزیزان سعی در تولید با کیفیت‌ترین پوشاک صنعتی نموده است. شما می‌توانید انواع لباس کار با طراحی های متنوع را با قیمتی ارزان در فروشگاه انلاین لباس کار دوخت یادگار خریداری کنید.

برای تخمین قیمت و هزینه خرید پوشاک صنعتی، باید مقدار دقیق لباس کار مورد نیاز برای خرید را بدانید. خرید عمده پوشاک صنعتی می تواند فروشنده را به کاهش قیمت پوشاک صنعتی سوق دهد. یکی دیگر از مواردی که روی قیمت لباس کار تاثیر می گذارد، برند لباس کار است. لباسکار اصلی خارجی معمولا قیمت بالاتری نسبت به تولیدات داخلی دارد. ممکن است بین پوشاک صنعتی اصلی خارجی و تولید داخلی تفاوت کیفی وجود نداشته باشد، اما شرایط واردات ممکن است باعث اختلاف قیمت شود. به همین ترتیب بین قیمت لباس کار زنانه و مردانه تفاوت هایی وجود خواهد داشت که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال در لباس کار زنانه باید به سازگاری با لباس جامعه توجه شود که ممکن است باعث تغییراتی در قیمت لباس کار شود. نکاتی مانند مدل لباس کار، تفاوت پارچه و دکمه نیز از نکات تاثیرگذار در قیمت پوشاک صنعتی است. علاوه بر این نکات، کیفیت پارچه، کیفیت دوخت، تفاوت و کیفیت دکمه ها و زیپ ها نیز در فروش پوشاک صنعتی و قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.

پوشاک صنعتی ارزان قیمت

درست است که قیمت پوشاک صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، اما مهم تر از قیمت ارزان ، جنس ، دوام ، امنیت و راحتی بسیار مهم است .

دوخت یادگار تولیدکننده انواع لباس کار صنعتی می باشد که سعی دارد با برترین کیفیت مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتریان قرار دهد . تولید پوشاک صنعتی خوب با قیمت مناسب از ویژگی ها و توانایی های این واحد صنعتی می باشد .

اما قیمت پوشاک صنعتی به عوامل مهمی بستگی دارد ، از جمله جنس پارچه ، کیفیت دوخت ، سفارشی سازی مثل چاپ برند یا دوخت زیپ و جیب اضافی ، تعداد سفارش و سایز لباسکار .

  • ۰۲/۰۳/۱۸
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی