هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

بنر چیست و چه مزایایی دارد؟

در یک جمله به تابلوهای بزرگ چاپ شده بنر گفته می‌شود. بنر روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی دارد و شامل تصاویر و متون است. در واقع بنر یک پرچم است که یک پیغام، لگو، سمبل را به مخاطبان خودمنتقل می‌کند. امروزه بنرها تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و موثرترین روشهای تبلیغات است. ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری، شمای کلی بنر می‌باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می‌گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می‌دارند. متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می‌گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزانتر هستند. بنر بیشتر استفاده تبلیغاتی و از نوع بیرونی دارد ،هر چند تبلیغات از طریق بنرتنها راهکار تبلیغ نیست ولی این روش هم مزایا و محدودیت‌های خاص خود را دارد

یژگی های چاپ بنر

یکی از مهم ترین ویژگی های بنر جنس آن هست. از دیگر ویژگی های چاپ بنر خوب میتوان به نوع دستگاهی که با آن چاپ انجام میشود اشاره کرد که در بهتر شدن بنر تاثیر زیادی دارد. طراحی بنر نیز بسیار مهم است زیرا که طرحی زیبا و مرتبط با موضوع مد نظر باعث بهبود کیفیت بنر تبلیغاتی ما میشود و تاثیر بالایی در تبلیغات محیطی ما دارد.

مشخصات بنر

بنرها همگی یک جنس دارند و در برابر آب و هر گونه تغییرات دمایی مانند گرما و سرما مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. کشور ایران بیشترین متریال و مواد اولیه چاپ بنر را از کشورهای چین و کره خریداری و وارد می کند که گرماژی این مواد بین 8_13 انس است. نکته ای که در اینجا مهم بوده تفاوتی است که بین بنرهای چینی و کره ای وجود دارد و آن مقاومت و نوع چاپی است که در میان این دو متریال است به طوری که بنرهای کره ای از کیفیت چاپ بهتر و همینطور مقاومت بیشتری برخوردار است و بیان ساده بر روی بافت پارچه بنرهای کره ای رنگ و طرح بهتر چاپ شده و نمای زیباتری دارد.

کاربردهای چاپ بنر

استفاده در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و اجلاس‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی و افزایش ارزش ویژه برند و یا استفاده برای فراخوانی محصولات جدید و تبلیغات هر چه مؤثرتر محصولات.

تقریباً برای هر رویدادی که شرکت میزبانی و یا در آن شرکت می‌کند، یک چاپ بنر سفارشی می‌تواند به انتشار و انتقال پیام بازاریابی و معرفی محصولات یا خدمات شما کمک کند.

بنرها در جنس، سایز و ابعاد مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به نوع مراسم و فضای تعبیه‌شده بهترین انتخاب را داشته باشید.

اهیت صاحب امتیازانش را مشخص می‌کرد ، تعریفی که حتی درفش کاویانی یا عَلَمی که در متون اسلامی یافت می شود را نیز در زمره این محصولات قرار می دهد .

 

با وجود اینکه در دهه های اخیر این پارچه نوشته ها با نام «پلاکارد» که مفهومی نوشتاری با خطی خوش روی پارچه‌های چلوار و تترون بودند شناخته می شدند ، اما امروزه با کمک چاپگرهای عریض و نرم افزارهای کامپیوتری در ابعاد ، طرح ها و رنگ های گوناگون روی مدیاهایی با کیفیت های مختلف به چاپ می رسند .

 

با کنار گذاشتن امر تبلیغات تجاری که امروزه یکی از پرمصرف‌ترین حوزه های استفاده و چاپ بنر می باشد ، از این محصولات به منظور انتقال یک پیام به مخاطب استفاده می شود ، مخاطبی که ممکن است در غم از دست دادن عزیز خود بوده ، به تازگی از حج یا عتبات عالیات بازگشته باشد ، در بحبوبه جشن گرفتن جشن تولد خود بوده یا بواسطه به دست آوردن پستی مهم یا مقامی ارزشمند مستحق دریافت پیام های شادباش باشد .

 

از این گذشته استفاده از بنر برای بزرگداشت یک رویداد ملی و مذهبی ، ارائه نکات آموزشی برای رهگذران ، اعلان یک رویداد یا به تصویر کشیدن یک اثر هنری در ابعادی بزرگ نیز کاربرد دارد .

فرق بنر با چاپ فلکس چیست ؟

 

گاهی بنرهای چاپ شده برای نمایان کردن محتوای خود دارای محدودیاتی هستند که از کمبود نور و تاریکی محیط پیرامون آن ها به عنوان یکی از مهمترین این عوامل می توان یاد کرد . در همین رابطه شاهد این هستیم که در کنار بسیاری از بزرگراه ها ، خیابان ها ، پل های هوایی یا سردر برخی فروشگاه ها ، بنرهای نصب شده بواسطه تاباندن نور به آن ها روشن شده و بدین ترتیب این امکان را به مخاطبین خود می دهند تا بتوانند از محتوای آن ها دیدن کنند .

 

با وجود اینکه این روش به کاربرد شبانه‌روزی این نوع بنرها کمک می کند ، اما پر واضح است که ظرافت لازم برای استفاده شدن در محیط های سرپوشیده را ندارد ، به همین منظور عده ای با تعبیه این چشمه نور در پشت بنر ، علاوه بر معطوف کردن همه انوار ساطع شده به پشت اثر و به وجود آوردن امکان بهتر دیده شدن آن ، مقدمات استفاده از این پدیده را در فضاهای بسته نیز به وجود می آورند ضمن اینکه سئو یاب برای به بار نشستن این سایت در گوگل زحمت زیادی را کشیده است .

 

در این سازوکار که بدان تابلوی فلکس یا فلکسی فیس گفته می شود (قوطی فلزی با ردیف های موازی LED یا لامپ مهتابی) ، محتوای تصویری روی مدیایی نازکتر به صورت پررنگ تر چاپ شده (بنرهای معمولی نور را از خود عبور نمی دهند) و بدین ترتیب در قالب های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند .

بطور کلی سایز تحمیلی در بنر وجود ندارد اما سایز بنر معمولا از حدود 30 سانتی متر شروع شده و تا حدود 3 متر ادامه پیدا میکند. شرکت های چاپی، سایز بنر ها را بر اساس نیاز و خواسته مشتریان شخصی سازی کرده و به صورت اختصاصی می کنند. علاوه بر این سایز های مشخصی نیز وجود دارد که بر اساس متریک فوت بصورت زیر طبقه بندی میشود: (هر فوت تقریبا 30 سانتی متر است.)

  • استاندارد 2 فوت ارتفاع و عرض 2 تا 12 فوت (برای اندازه بنر افقی)
  • استاندارد 2 فوت عرض و ارتفاع از 2 تا 12 فوت (برای اندازه بنر عمودی)
  • استاندارد عرض 4 فوت و ارتفاع نیز وجود دارد که البته کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

 

سفارش آنلاین طراحی بنر تبلیغاتی

اهمیت طراحی بنر در تبلیغات و تاثیر آن بر رشد کسب و کار شما بر کسی پوشیده نیست . برای سفارش  آنلاین طراحی بنر تبلیغاتی باید به طراحانی مراجعه کنید که در این راه مهارت دارند و می توانند هنر طراحی بنر حرفه ای را در کوتاه ترین زمان ممکن ایده پردازی و اجرا کنند .

در ابتدای امر می توانید درخواست دیدن نمونه  طراحی بنر را از آن ها بخواهید و با دیدن لیست قیمت و هزینه طراحی بنر ، برای ثبت سفارش اقدام کنید .پارت انیمیشن با طراحی بنر تبلیغاتی آنلاین می تواند شما را در این کار یاری کند تا در زمانی کوتاه ، بنر تبلیغاتی خود را مشاهده کنید .

برای اطلاع از قیمت طراحی بنر تبلیغاتی از طریق راه های ارتباطی درج شده با مار درارتباط باشد .

  • اهداف تبلیغاتی و رشد کسب و کار

چاپ بنر یکی از محبوب ترین انواع جلب توجه مردم به محصولات یا خدمات شما است. بنرهای با کیفیت و خلاقانه واقعاً به افزایش فروش شرکت شما کمک می کنند. مزیت اصلی بنر برای کسب و کار ها، قیمت مناسب، چاپ در انواع طرح و سایز ها و امکان استفاده چند باره از آن است. در هنگام طراحی بنر باید جزئیات را حذف کنید، متن ساده باشد، کمی خلاقانه و از دور واضح باشد. (همچنین چاپ بنر یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات انتخاباتی است.)

بنر قابلیت استفاده در بسیاری از مکان ها را دارد. شما میتوانید بنر را روی ساختمان یا روی دیوار نصب کنید تا رهگذران با بیزینس شما بیشتر آشنا شوند. البته بهترین مکان برای نصب بنر، جاهایی مانند خیابان و اتوبان است که ترافیک مناسبی دارد. یکی دیگر از راه های استفاده از بنر ها، در رویداد های مهم مانند مسابقات ورزشی، نمایشگاه ها و … است که افراد زیادی بنر شما را ببینند.

  • سازمان های خیریه و اهداف اجتماعی

از چاپ بنر دیجیتال در اهداف غیر تجاری نیز استفاده میشود. بسیاری از ارگان ها مانند خیریه، مدرسه، مساجد و … برای رساندن پیام های خود به دیگران از این روش استفاده می کنند. حتما بنر هایی در مورد رانندگی ایمن، بهبود سرطان و امید به زندگی مشاهده کردید؛ آگاهی دادن و یادآوری کردن یکی از اهداف اصلی استفاده ارگان ها از بنر است.

  • استفاده شخصی از بنر ها

هر فردی میتواند بنر متناسب خود را سفارش داده و چاپ کند. چاپ بنر های ترحیم، تبریک و … از جمله مواردی ست که افراد از بنر برای اهداف شخصی استفاده می کنند.

 

  • ۰۲/۰۳/۰۸
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی