هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

 

خرید سیسمونی یکی از شیرین‌ترین و البته حساس‌ترین خریدهایی است که افراد در طول زندگی انجام می‌دهند. فراهم کردن لوازم آسایش و ملزومات نوزاد از یک طرف سرشار از شیرینی و لذت است و از سوی دیگر پر از جزئیات و نکاتی که باید حتما به آن‌ها توجه کرد. می‌توان گفت سرویس خواب نوزاد اصلی‌ترین خرید در سیسمونی به حساب می‌آید. به همین دلیل در سال‌های اخیر دنیایی از رنگ، طرح و کیفیت‌های متنوع از این وسایل در بازار وجود دارند. اما کدام یک از آن‌ها انتخاب مناسبی است؟ چه مدل یا جنسی از سرویس خواب نوزاد برای شما کاربردی‌تر است و اصلا یک سرویس خواب استاندارد باید دارای چه ویژگی‌های مهمی باشد؟ اگر این سوالات هنگام خرید دغدغه شماست، این مطلب را دنبال کنید تا کامل‌ترین راهنمای خرید سرویس خواب نوزاد را به شما بگوییم.

سرویس خواب نوزاد شامل چه چیزهایی است؟
نکاتی که هنگام خرید روتختی نوزاد باید بدانید
۱- جنسیت کودک خود را در ذهن داشته باشید.
۲- ست روتختی نوزاد چند تکه مدنظرتان است؟
۳- اندازه‌ی مناسب را انتخاب کنید.
۴- طرح روتختی را مطابق با دکوراسیون اتاق کودک تهیه کنید.
۵- قابل شستشو باشد.
۶- کیف دستی روتختی

 

اولین سوالی که هنگام خرید با آن مواجه می‌شوید این است که اصلا سرویس خواب چه وسایلی را در برمی‌گیرد و چه تکه‌هایی اضافی هستند. به طور کلی انتخاب لوازم سرویس خواب به فضای اتاق نوزاد، فضای کلی خانه و نیاز و استفاده شما از هر وسیله بستگی دارد.

اگر می‌خواهید بهترین و کامل‌ترین سیسمونی را برای فرزند خود تهیه کنید، باید در لیست خرید سرویس خواب لوازمی مانند تخت، کمد لباس، ویترین اسباب بازی، دراور نوزاد و شلف دیواری را قرار دهید. کالای خواب و اکسسوری‌های مرتبط با این سرویس نیز بخش کامل کننده اتاق نوزاد هستند.

اگر فضای اتاق نوزاد شما کوچک است و یا بودجه کافی برای تهیه همه این لوازم ندارید، تخت نوزاد و کمد لباس را در اولویت خرید قرار دهید و در صورت نیاز دراور را نیز به خرید خود اضافه کنید.

یکی از بهترین چیزها در مورد کالای خواب نوزاد این است که هر آنچه را که لازم دارید بتوانید در یک ست کامل، به راحتی تهیه کنید. با تهیه یک ست کامل روتختی می‌توانید یک محیط خواب راحت و گرم برای کودک خود فراهم کنید. با این حال، یافتن یک روتختی مناسب، کاملاً فراتر از سبک و راحتی است. لازم است قبل از خرید رو تختی نوزاد به ۶ نکته مهم توجه کنید.

در حالت ایده آل، شما باید یک ست روتختی کودک انتخاب کنید که بیشتر از همه، به جنسیت کوچولوی شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ‌های آبی و سیاه برای روتختی نوزاد پسرانه مناسب هستند. روتختی‌ نوزاد دخترانه بیشتر در رنگ‌های صورتی و سفید در بازار موجود است. با این حال، اگر مادر بارداری هستید که نمی دانید جنسیت نوزاد چیست، می‌توانید روتختی‌های خنثی از نظر جنسیت را خریداری کنید که چند رنگ هستند و متناسب با پسران و دختران طراحی شده‌اند.

ست روتختی نوزاد معمولاً شامل چند کالای خواب برای نوزادان است که برای راحتی و گرمای بیشتر نوزاد در هنگام خواب طراحی شده‌اند. با این حال، ممکن است بسته به تولید کننده، محتوای دقیق ست متفاوت باشد. به طور کلی، یک ست روتختی نوزاد از سه قطعه مختلف شامل روتشکی، روبالشی و یک لحاف بزرگ تشکیل شده است. اما ست‌های روتختی کامل‌تری هم هستند که علاوه بر موارد بالا، دارای ملحفه‌ی اضافه، دامن دور تخت، روتشکی میز تعویض، ضربه گیر و حتی پرده و فرش هستند که بسته به نیاز خود می‌توانید ست روتختی چند تکه‌ی مناسب را انتخاب کنید.

اگر در حال خرید روتختی برای کوچولوی خود هستید، باید بدانید که مانند سایر محصولات کودک، آنها در اندازه‌های مختلف مانند کوچک، متوسط و بزرگ نیز وجود دارند. به عنوان یک قاعده کلی، سایز ملحفه‌ی تخت و تشک باید یک اندازه باشد و سایز لحاف یا پتو باید از تشک بزرگتر باشد. بنابراین بسته به اندازه تخت کودک خود، یک ست روتختی کاملاً مناسب برای او انتخاب کنید. سایز روتختی‌ها و ملحفه‌های نوزادی برای تخت‌ خواب‌های استاندارد کودک، اندازه است. اگر مینی تخت یا باسنت دارید، باید ملحفه‌های مخصوص آنها را بخرید.

 

روتختی‌ها در تعداد بی شماری از طرح‌ها و الگوها در دسترس هستند. از طرح راه راه کلاسیک گرفته تا پولکی‌های مدرن، اما بهتر است همیشه خرید یک سرویس روتختی که مطابق با مد، شیک و در عین حال مقرون به صرفه را خریداری کنید که کاملا با رنگ سرویس خواب نوزاد و دکوراسیون اتاق کودک مطابقت داشته باشد. همچنین، مطمئن شوید که ست روتختی برای هر دو فصل تابستان و زمستان مناسب است.

در هنگام انتخاب روتختی نوزاد و سایر ملحفه‎ها، اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات موجود از پارچه‌ای نرم با قابلیت عبور جریان هوا و قابل شستشو در ماشین لباسشویی، مانند پنبه و یا کتان تهیه شده باشد. با توجه به این واقعیت که نوزادان تازه متولد شده عاشق آشفتگی و خرابکاری هستند، بدون شک این مجموعه باید اغلب شسته شود. علاوه بر این، برای اطمینان بیشتر بهتر است یک یا دو محافظ تشک ضد آب خریداری کنید. محافظ‌های تشک مثل یک لایه ملحفه کش‌دار و یا دکمه دار روی تشک را می‌پوشانند و با لایه لاستیکی یا نایلونی که داخلشان دوخته‌شده، از نم زدن به تشک تخت جلوگیری می‌کنند. در انتخاب محافظ تشک نوزاد حتما توجه کنید که انواعی که دارای چند لایه پارچه و الیاف هستند، بسیار خنک‌تر و راحت تر از انواع تک لایه و پلاستیکی هستند.

سرویس خواب نوزاد

نکته آخر شاید به نظر مهم نرسد اما بررسی کنید که آیا کیف دستی پارچه ای قابل استفاده مجدد و رایگان همراه با ست روتختی که قصد خرید آن را دارید، ارائه شده است یا نه. این امر برای نگهداری آسان و راحتی در هنگام جابه‌جایی ست روتختی یا لحاف و پتو بسیار مهم است. در هر صورت، یک سرویس روتختی خوب کودک، همان است که هم در خانه و هم در مسافرت بتوان از آن استفاده کرد.

معروف ترین مارک سرویس خواب نوزاد

امروزه با افزایش تولیدی و تنوع برند ها شاهد رشد مارک های مختلفی از تولید کنندگان و فروشندگان سرویس خواب نوزاد هستیم و که بر تعداد و تنوع آن به سرعت افزوده می شود . اما برندی می تواند در این دریای پرتلاطم اقتصادی با نبرد تن به تن با رقبا ادامه دهد که حفظ کیفیت کالا بتواند قیمت مناسبی را در بازار عرضه کند .

 

یکی از بهترین برند سرویس خواب نوزاد و کودک ، cartesbaby می باشد که تلاش می کند بهترین کیفیت را با منصفانه ترین قیمت ارائه دهد

جنس سرویس خواب نوزاد

اولین نکته‌­ای که برای خرید هر قطعه از سیسمونی برای نوزاد باید به آن توجه نمایید جنس و کیفیت آن­ها می‌­باشد، به طور خاص جنس روتختی نوزاد حتماً باید از پارچه صد در صد نخ پنبه و ضدحساسیت بوده و کیفیت پارچه باید به قدری بالا باشد که با شستن در دمای بالا (مثلا ۶۰ درجه سانتی­گراد در ماشین لباسشویی) و در دفعات زیاد از کیفیت آن کاسته نشده و اتفاقی برای لطافت پارچه، رنگ و طرح آن نیفتد.

 

انتخاب بهترین سرویس خواب نوزاد

 

بعد از خواندن و توجه به اصلی­‌ترین نکات خرید روتختی نوزاد، به مسائل جانبی و سلیقه­‌ای آن می­پردازیم. قبل از خرید سیسمونی نوزاد بهتر است از جنسیت فرزند خود آگاه شوید تا بتوانید بهترین و مناسب­ترین طرح و رنگ نوزادی را برای اتاق او انتخاب نمایید. به علاوه بهتر است رنگ­هایی که برای نوزاد انتخاب می­کنید علاوه بر شاد بودن، دارای طیفی ملایم باشد تا مخل آسایش کودک شما نگردد؛ چرا که نوزادان زمان زیادی را یا در خواب هستند و یا در حال شیر خوردن که در هر دو صورت بهتر است آرامش آن­ها حفظ گردد، ولی هنگامی که کودک شما بزرگ­تر شد، بهتر است در اتاق کودک (مانند رنگ دیوارها، رنگ پرده اتاق خواب و …) و وسایل اتاق کودکتان (شلف­‌های دیواری و تزئینی، روتختی کودک و …) از رنگ­هایی با تم شاد استفاده نمایید، چرا که رنگ­ها می­توانند تأثیرات بسزایی بر کودکان از جمله کمک به رشد احساسات، یافتن اعتماد به نفس کافی، احساس شادی، آرامش، تمرکز و غیره داشته باشند. پس با استفاده از رنگ‌­ها شما می­‌توانید کودکی باهوش، شاد، سالم و اجتماعی داشته باشید.

  • ۰۲/۰۳/۰۸
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی