هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

خودرو کوییک یکی از محبوب ترین محصولات شرکت سایپا است که به دلیل ویژگی هایی مانند طراحی اسپرت و استفاده از رنگ های خاص . محبوبیت زیادی در بین جوانان دارد. کوییک که زمانی ارزان ترین محصول سایپا بود به تدریج افزایش قیمت زیادی پیدا کرد. به همین دلیل خرید نقدی کوییک به تدریج برای اکثر طرفداران آن مقدور نبود. در چنین شرایطی، خرید اقساطی کوییک سایپا به یک انتخاب جایگزین ایده آل برای خریداران آن تبدیل شد. اگر قصد خرید این خودرو را دارید و به دنبال شرایط فروش اقساطی کوییک با اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت هستید در ادامه همراه ایتی سایپا باشید تا با شرایط فروش کوییک آشنا شویم

فروش اقساطی کوییک

شرایط فروش اقساطی کوییک دنده ای، اتومات و کوییک آر R

با رونمایی از کوییک سایپا، با توجه به قیمت پایین و امکان انتخاب مدل های دنده ای و اتوماتیک . خرید کوییک به انتخاب اول بسیاری از جوانان تبدیل شد . در ابتدا قیمت کوییک به فروش بالای آن کمک زیادی کرد . اما در ادامه با تغییرات و افزودن ویژگی های جدید و تغییر شرایط بازار، قیمت کوییک سایپا نیز افزایش زیادی پیدا کرد .

با این که در سال های گذشته که بازار خودرو دچار تحول بسیاری شد . قیمت کوییک نیز همسو با دیگر خودروها افزایش بسیاری داشت . بااینحال همچنان کوییک به عنوان یکی از خودروهای محبوب بازار دارای تقاضای زیادی است . و افراد بسیاری به دنبال بهترین شرایط فروش اقساطی کوییک هستند . تا اقدام به خرید این خودرو نمایند .

خرید اقساطی کوییک تحویل فوری

در ایتی سایپا ومی توانید برای خرید اقساطی کوییک سایپا با شرایط بسیار مناسب اقدام نمائید . خریداران این خودرو می توانند با پرداخت بخشی از مبلغ به عنوان پیش پرداخت و پرداخت اقساط چند ماهه به راحتی صاحب کوییک دنده ای یا اتومات شوند . برای اطلاع از شرایط خرید کوییک قسطی و دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ایتی سایپا ارتباط برقرار کنید . در ادامه بیشتر با مشخصات ظاهری و فنی کوییک سایپا آشنا می شویم.

مدل های مختلف کوییک چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

پیش از آنکه به بررسی مشخصات کوییک بپردازیم، در ابتدا نگاهی به تیپ های مختلف آن خواهیم داشت. کوییک سایپا از زمان تولید تا به امروز در سه نسخه کوییک دنده ای . یا معمولی، کوییک آر یا R و کوییک اتوماتیک تولید و به بازار عرضه شده است. نسخه معمولی و سری R کوییک به لحاظ امکانات و آپشن های رفاهی یا حتی مشخصات موتوری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. مشهودترین تفاوت در کوییک سری R استفاده از دو رنگ در بدنه خودرو است و حرف R نیز در این نسخه از کلمه Race به معنی مسابقه برداشته شده است.

فروش اقساطی کوییک تحویل فوری

اما در نسخه اتوماتیک محصول، مهمترین تفاوت در استفاده از گیربکس اتوماتیک است. همچنین در اوایل سال 1400 شاهد معرفی سری جدیدی از خانواده کوییک بودیم که با نام کوییک اس S به بازار عرضه شد. در توضیحی کوتاه و خلاصه نسخه معمولی و سری R عملا تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند و تنها در سری اتوماتیک و اس خودرو کوییک شاهد برخی تغییرات هستیم. با این توضیح به بررسی مشخصات کوییک می پردازیم.

بررسی طراحی ظاهری کوییک

متاسفانه خودروساران داخلی برای طراحی داخلی خودروها خلاقیت زیادی از خود به خرج نمی دهند، رویکردی که همواره در تمام محصولات داخلی به چشم می خورد. در نمای روبرویی تمامی نسخه های کوییک اتوماتیک، دنده ای و سری R می توان به وضوح متوجه شباهت آن با طراحی ساینا بود. بطور کلی کوییک نسخه ای ترکیب و فیس لیفت شده از تیبا و ساینا است. چراغ های نصب شده همان چراغ هایی است که برروی ساینا قرار دارد و طراحی تریم دودی درون آن نیز الگو گرفته شده از ساندرو استپ وی است. اما در بخش جلوپنجره خودرو شاهد تغییر در طراحی هستیم، اتفاقی که برای سپر نیز رخ داده است. با اینکه این ظاهر کمی ساده به نظر می رسد اما خرید کوئیک همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

ماشین کوییک

ورودی هوای بزرگ در میانه سپر طراحی شده و پروژکتورها هم در عمق سپر قرار گرفته‌ اند؛ اما در کنار پروژکتورها، چراغ‌ های روشنایی در روز نصب شده‌ اند که کاملاً ناهماهنگ بوده و همانند قطعه‌ ای اضافه به نظر می‌ رسند. همانند تمامی کراس‌ اوور نماها، زیر سپر جلوی سایپا کوئیک هم محافظی نقره‌ ای‌ رنگ تعبیه شده است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم در بررسی شرایط خرید اقساطی سایپا نیز در ایتی سایپا همراه ما باشید.

بررسی طراحی بخش عقبی خودرو کوییک

در بخش صندوق و سپر عقب نیز می توان ردپایی از تیبا 2 را مشاهده کرد با این تفاوت که محل نصب پلاک از روی سپر به درب صندوق تغییر کرده است. همچنین نصب چراغ های نئون در چراغ عقب خودرو یکی از نکات جذاب در طراحی بیرونی و پشتی خودروست. در یک دید کلی و خصوصا در نمای عقبی خودرو، کوییک را باید نسخه هاچ بک شده ساینا معرفی کرد.

شرایط فروش کوییک

نمای عقبی کوییک بهتر از تیبا 2 از آب درآمده و به نظر می‌ رسد تا حدودی از نمای عقبی بی ام‌ وی X1 نسل قبل الهام گرفته باشد. در کل هرچند در طراحی سایپا کوئیک هنوز هم ناهماهنگی به چشم می‌خورد اما برای شرکتی چون سایپا قابل‌قبول بوده و پیشرفت مناسبی نسبت به ساینا و همین‌طور تیبا 2 داشته است. همین موضوع باعث شده ماشین کویک حداقل برای بخشی از جوانان جذاب تر به نظر برسد.

فروش اقساطی کوییک بلند مدت

مشخصات فنی ماشین کوییک

خودروی کوییک مجهز به یک موتور ۴ سیلندر با ارایش خطی می باشد که دارای حجمی معادل با 1.5 لیتر است. این پیشرانه از جمله پر استفاده ترین پیشرانه ها می باشد که سالهاست بر روی بسیاری از محصولات سایپا به کار گرفته می شود. موتور این خودرو دارای یک میل سوپاپ در بالا و دریچه ی گاز برقی است. حداکثر قدرت و گشتاور تولیدی این موتور نیز به ترتیب معادل ۸۷ اسب بخار و ۱۲۸ نیوتن متر است. مشخصاتی که در موتور تمامی خودروهای تیبا، ساینا، تیبا 2 و پراید نیز مورد استفاده بوده است و در مقایسه با پراید کمی تقویت شده است.

فروش اقساطی کوییک 98

خرید قسطی کوییک

قوای فنی کوییک تقریبا همانند محصولات پیشین می باشد و سایپا از این نظر پیشرفت خاصی نداشته است. اما در کوییک اتوماتیک موتور خودرو مجهز به یک گیربکس ضریب متغیر CVT است اما مدل دنده ای و سری R از یک گیربکس ۵ دنده ی دستی بهره می برد. در مدل اتوماتیک این خودرو سیستم فرمان از نوع برقی است اما در کوییک دنده ای، همان فرمان هیدرولیک سابق استفاده شده است. برای اطلاع از شرایط فروش نقدی کوییک می توانید در این صفحه اطلاعات خود را به دست بیاورید.

شرایط فروش اقساطی کوییک

 

خرید اقساطی کوییک بلند مدت

کوییک در چهار نمونه ST، SE، SE-A و SE-A LUX تولید و عرضه می شود که به لحاظ مشخصات موتوری و طراحی تفاوت بسیار محسوس و چشمگیری ندارند. کلاس بدنه این خودرو از نوع هاچ بک است . و ابعاد آن نیز به ترتیب برابر با طول ۴۰۰۵ میلی‌متر عرض ۱۶۷۸ میلی‌‎ متر ارتفاع ۱۴۹۲ میلی ‌‎متر است.

ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو و عقب نیز دارای مشخصات ۱۸۵/۶۵ R14 هستند که البته می توان از لاستیک R14 205/65 نیز برای آن استفاده کرد تا ظاهر اسپرت تری داشته باشد.

فروش اقساطی کوییک 98 با تحویل فوری

 

پیش از خرید اقساطی کوییک اطلاع از مشخصات فنی دقیق این خودرو اهمیت زیادی خواهد داشت. به همین دلیل ما در اینجا جدول مشخصات فنی این خودرو را برای خریداران گرامی قرار داده ایم.

بررسی امکانات رفاهی کوییک

با مشاهده داخل خودرو می توان لیست امکانات ایمنی و رفاهی کوییک را مناسب ارزیابی کرد . به طوری که مواردی چون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو . سیستم کنترل پایداری، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کمکی ترمز . سیستم نمایش فشار باد لاستیک ها، سیستم ایموبلایزر، هشدار نبستن کمربند ایمنی . مه شکن جلو و عقب، چراغ های روشنایی در روز . قفل شدن خودکار درها در سرعت بالای ۱۰ کیلومتر بر ساعت، هشدار محدودیت سرعت و صندلی عقب ایزوفیکس در آن به چشم می خورند.

خرید اقساطی کوییک کوتاه مدت

وجود این ویژگی های مثبت یکی از عواملی است . که باعث شده تا بسیاری از افراد به خرید کوییک سایپا تمایل پیدا کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می توانید با استفاده از شرایط فروش اقساطی کوییک درایتی سایپا می توانید با بودجه کمی صاحب این خودرو شوید. دیگر مشخصات امکانات و آپشن های رفاهی موجود در کوییک در جدول زیر ارائه شده است:

مزایای خرید کوییک قسطی

در etsaipa امکان خرید کوییک با اقساط بلند مدت و کم ترین پیش پرداخت را برای شما فراهم کرده ایم. علاوه بر این یکی از مزایای خرید اقساطی کوییک از etsaipa دریافت سند فوری و تحویل سریع خودرو است. به این ترتیب حتی اگر بودجه کافی برای خرید نقدی کوییک را ندارید می توانید به راحتی با استفاده از بهترین شرایط خرید کوییک قسطی صاحب این خودرو شوید.

فروش اقساطی کوییک کوتاه مدت

مبلغ پیش پرداخت و اقساط ماهانه بر اساس قیمت کوییک در روز قرار داد تعیین می شود. بنابراین قیمت کوییک اقساطی متغییر است. با این حال ما در etsaipa در تلاش هستیم که با فراهم کردن امکان خرید کوییک با کمترین پیش پرداخت، به همه افراد حتی افرادی که بودجه کمی دارند نیز شانس خرید این خودرو جوان پسند را بدهیم. به همین دلیل etsaipa بهترین گزینه برای خرید کوییک شرایطی سایپا است. شما می توانید برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی کوییک آر به این صفحه از سایت مدیوم مراجعه کنید.

خرید کوییک با کمترین پیش پرداخت؛ خرید اقساطی کوییک سایپا

اگر بعد از بررسی مشخصات ظاهری و فنی کوییک . تصمیم به خرید اقساطی کوییک اتوماتیک و یا خرید اقساطی کوییک دنده‌ای دارید، بهتر است بدانید که شما می‌توانید در همین سایت، اقدام به خرید اقساطی کوییک نمایید . برای اطلاعات دقیق از شرایط فروش اقساطی کوییک می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت ارتباط برقرار نموده و با کارشناسان فروش ما در etsaipa در تماس باشید . کارشناسان ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما و پاسخگویی به سوالاتتان هستند.

  • ۰۲/۰۲/۱۸
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی