هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

 

حتما برای شما هم پیش آمده که برای رفتن به سفر و یا یک مراسم خاص، نیاز به یک خودرو با ظرفیت بالا داشته اید تا بتوانید مسیر مورد نظرتان را همراه با خانواده، دوستان و یا همکارانتان طی کنید.

 


یکی از خدمات پرطرفدار الوون، اجاره ون و اتوبوس دربستی به صورتبدون راننده و با راننده می باشد که شما عزیزان می توانید با قیمتی مناسب از این خدمات بهره مند شوند. لازم به ذکر است که تمامی ون های الوون، مانند تمامی خودروهای کافه رنتی از سلامت کامل سیستم تعلیق، تهویه و بدنه برخوردارند و با خیال راحت می توانید نسبت به اجاره آن ها اقدام کنید.

 


در ادامه اطلاعات کاملی درباره ی شرایط اجاره ون، مینی بوس و اتوبوس و قیمت اجاره این اتومبیل ها را برایتان به اختصار توضیح می دهیم.

اجاره ساعتی و درون شهری ون

طی بررسی های انجام شده توسط تیم الوون، بخش زیادی از افراد اجاره کننده ون و مینی بوس، تمایل به اجاره ساعتی این خودروها برای مسیرهای درون شهری دارند و به دنبال این نتایج، ما امکان اجاره ون برای سرویس بیرن از شهر این خودروها به صورت ساعتی را نیز فراهم کرده ایم.
به این ترتیب شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی نیز می توانند برای جابجایی پرسنل خود در ساعت خاصی از شبانه روز از اجاره ساعتی ون، مینی بوس و اتوبوس الوون بهره مند شوند.

سفرهای گروهی همیشه یکی از پرطرفدارترین سبک از سفرها بوده است. الالخصوص برای توریست ها و گردشگرانی که به محیط، آب و هوا و فرهنگ مقصد مورد نظرشان آشنا نیستند و یک راننده مجرب و آشنا به اصول گردشگری می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

 


مزیت دوم اجاره ون و اتوبوس با راننده، استراحت در مسیر و لذت بردن از تماشای مناظر اطراف می باشد، بدین ترتیب دیگر لازم نیست خستگی رانندگی طولانی مدت را تحمل کنید و این کار را به رانندگان الوون بسپارید.

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی

خستگی سفر و آشنا نبودن به مسیرها برای مسافران، گردشگران و توریست های خارجی و ایرانی که به صورت گروهی سفر هوایی دارند باعث شده تا به محض ورود به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند .

 

ون هایی همراه با راننده های مجرب و دوره دیده انتخاب مناسبی برای گردشگران میباشد.

 

ترانسفر فرودگاهی تا محل اقامت شما یا شروع سفر ماجراجویی از جمله برنامه هایی است که رانندگان ون و اتوبوس شرکت الوون

برای آن آموزش دیده اند .

 

شما با خیال راحت میتوانید ون دلخواه خود را با هر ظرفیت و امکاناتی از فرودگاه تا مقصد خود به هر گوشه ایی از ایران اجاره کنید.

  • مجهز به سیستم wifi هستند و در طول سفر امکان استفاده از اینترنت میباشد
  • صندلی کودک برای راحتی کودکان و والدینشان در طول سفر طراحی شده
  • بیمه مسافرتی برای امنیت سلامت مسافران در جاده ها از موارد اجباری در اجاره ون ها و اتوبوس ها میباشند
  • راننده راه بلد و لیدر های مجرب و کار آزموده و مسلط به زبان انگلیسی ، فرانسه و ترکیه ای
  • مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی قوی
  • راحتی صندلی های راحت و نرم همانند خودرو های سواری

اجاره ون لوکس مناسب تشریفات

ون های لوکس و فول امکانات مناسب برای تشریفات علاوه بر تمیزی و مجهز بودن خودرو میبایست از رانندگان خوش پوش و خوش رو و مسلط به زبان خارجی برخوردار باشند .

 

اجاره خودرو های ون هیوندای و هایس از جمله ون هایی است که کافه رنت برای تشریفات مراسم پیشنهاد میدهد.

اجاره ون های مسافرتی علاوه بر این که برای تردد بین شهری استفاده میشود برای طبیعت گردی و کشف دشت ها و مکان هایی که مناسب کمپینگ رفتن باشد هم اجاره میشود .

 

گروه های طبیعت کردی برای سفر های چند روزه خود نیاز به راه بلد و ون هایی دارند تا بتواند مسیر های سخت و ناشناخته را با امنیت و به سلامت طی کنند و به همین جهت ون مسافرتی برای این منظور اجاره داده میشود

برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره از ما به سایت الوون مراجعه نمایید.

  • ۰۲/۰۲/۱۷
  • paya marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی