هر انچه در منزل نیازدارید!

۲۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بررسی تعریف سئو یا بهینه ‌سازی سایت 

سئو (SEO) یا به‌ عبارت ‌دیگر بهینه ‌سازی سایت، هرگونه اقدامی است که ممکن است باعث شود سایت شما در رتبه ‌های مناسب‌تری در گوگل قرار بگیرد و نتایج بهتری را کسب کنید. موتور جستجوی گوگل که یکی از بزرگ‌ترین و پرطرف‌دارترین موتور های جستجو در سراسر جهان می‌باشد، از طریق خزنده‌ ها و ایندکس کردن وب‌ سایت ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.  در مرحله بعد با ذخیره اطلاعات این وب سایت ‌ها، کاربران را به سمت آن ‌ها هدایت می‌کنند. هرچه سایت شما دسته ‌بندی مناسب‌تر و اطلاعات باکیفیت‌تری داشته باشد، توسط گوگل در رتبه ‌های مناسب‌تری به کاربر نمایش داده می‌شود.

 

جهت دریافت خدمات سئو در مشهد به آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در مراچعه کنید 

09386676574

09388458125

 

چرا استفاده از خدمات سئو ضروری است؟

موارد گوناگون و متنوعی وجود دارند که می‌توانند باعث شوند روش ‌های مربوط به سئو و بهینه ‌سازی سایت به یک ضرورت تبدیل شوند. ارزان‌قیمت بودن استفاده از این خدمات، استفاده از یک استراتژی بلند مدت، قابل ‌اندازه ‌گیری بودن، بررسی نتایج، داشتن درک صحیح از نحوه کار و پیشرفت سایت و … جزو آن دسته از مواردی می‌باشند که می‌توانند شما را راضی کنند تا از خدمات سئو بهره ببرید. با استفاده از بهینه‌ سازی سایت، شما صاحب یک جدول برنامه‌ریزی با کیفیت خواهید شد. در این جدول شما باید ویژگی‌ های سایت خود را بررسی کنید و به‌ دنبال نقاط ضعف و قوت آن خود بگردید. با بررسی رقبا می‌توانید به ‌راحتی مشخص کنید که سایت شما دارای چه ایراداتی است و در چه زمینه‌ هایی باید قدرت‌مندتر شود.

علاوه ‌بر این موضوع، سئو مانند جدول برنامه‌ ریزی می‌ماند که به شما می‌گوید در بازه ‌های زمانی متفاوت باید چه اقداماتی را انجام دهید. با استفاده از قدرت آنالیز سئو شما متوجه می‌شوید که هر کدام از اقداماتی که در پیش گرفته‌اید تا چه حد تاثیرگذار بودند و چقدر باید این اقدامات را تغییر دهید یا آن‌ ها را دست ‌نخورده باقی بگذارید. برای مثال جدول زمانی آپدیت سایت، انتشار محتوا در سایت، ساعت انتشار محتوا، نحوه اطلاع ‌رسانی و … جزو آن دسته از اطلاعاتی می‌باشند که با استفاده از سئو به شما ارائه می‌شوند.

بررسی اصول سئو سایت: 

افزایش سرعت سایت 

افزایش سرعت سایت یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که می‌تواند در رتبه‌بندی شما تاثیر گذار باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که بیشتر از حدود 80 درصد کاربران توقع دارند که هنگام کلیک روی لینک سایت، بعد از سه ثانیه سایت برایشان بالا بیاید. اگر این زمان بیشتر شود، به‌ ازای هر ثانیه تعداد افرادی که برای مشاهده‌ی محتوای سایت شما منتظر می‌مانند کمتر خواهد شد. با انتخاب هاست و دامنه مناسب، بهینه ‌سازی تصاویر درون سایت، استفاده از افزونه کش مرورگر و … می‌توانید سرعت سایت خود را بهبود بخشید.

استفاده از تمام زیرشاخه‌ های سئو 

سئو و بهینه ‌سازی سایت، دسته‌بندی‌ های مخصوص به خودش را دارد. نکته اولی که شما باید به آن دقت داشته باشید استفاده از تکنیک‌ های سئو کلاه سفید می‌باشد. سئوی کلاه سفید از طریق روش ‌های قانونی به شما کمک می‌کند تا رتبه سایت خود را بهبود ببخشید. در مقابل، سئو کلاه سیاه به‌ عنوان یک راه میانبر و غیرقانونی شناخته می‌شود که در صورت تشخیص گوگل سایت شما دچار جریمه‌ های گوناگونی خواهد شد. علاوه‌ بر این تکنیک‌ ها، شما باید تمامی زوایای سئوی سایت خود را بهبود ببخشید.

  • سئو داخلی (تگ‌ های عنوان، متا تگ‌ ها، عنوان ‌ها، پاراگراف‌ ها، تصاویر، لینک ‌های داخلی و خارجی)
  • سئو خارجی (بک لینک، منشن، اضافه کردن لینک شبکه‌های اجتماعی، فروم‌ ها)
  • سئو محلی (استفاده از قابلیت ثبت لوکیشن و استفاده از کلمات کلیدی که شامل محل خدمات ‌رسانی یک برند یا کسب ‌و کار می‌شوند)
  • سئو تکنیکال (اقدامات مربوط به بهینه‌ سازی فنی سایت مانند کد نویسی، تجربه کاربری، رابط کاربری)

به محتوای خود دقت داشته باشید 

دو مورد از فاکتور های اصلی که می‌توانند روی سئو شما تاثیر مستقیم بگذارند، ساختار سایت شما و محتوایی است که روی آن منتشر می‌کنید. شما با توجه به زمینه کسب ‌و کارتان باید به‌ دنبال کلید واژه‌ های هدفمند ‌باشیدی که می‌توانند راحت‌تر مخاطب را جذب کنند. به ‌دنبال گپ های کلمات کلیدی بگردید و روی کلماتی مانور دهید که هیچکدام از رقبای شما برای آن ‌ها محتوا ندارند. در این زمینه بهینه‌ سازی محتوا مانند استفاده از عنوان ‌های مناسب، استفاده از عکس‌ها، ویدیوها، آمار ها و … می‌توانند به شما کمک کنند.

سایت خود را ریسپانسیو کنید 

یکی دیگر از اقدامات مهم در زمینه بهینه ‌سازی سایت ریسپانسیو کردن می‌باشد. ریسپانسیو کردن یعنی علاوه ‌بر بهینه ‌سازی سایت برای  دسکتاپ، سایت شما برای تلفن‌ های همراه و تبلت‌ ها نیز مناسب باشد و در این ابزار های الکترونیک به ‌صورت بهم‌ریخته برای کاربر نمایش داده نشود، تا شما بتوانید مخاطبان موبایلی و تبلتی را نیز به سمت خود جذب کنید.

به تجربه و رابط کاربری سایت خود دقت داشته باشید

تجربه کاربری و رابط کاربری جز اقداماتی می‌باشند که باعث می‌شوند کاربر شما دسترسی راحتی به بخش‌ های متفاوت سایت شما داشته باشد. هر چه شما از تجربه و رابط کاربری حرفه‌ای‌تر و مناسب‌تری بهره ببرید، مخاطبین بیشتری به سمت شما جذب می‌شوند. محل قرارگیری دکمه ‌ها و اطلاعات، نحوه چینش صفحه، نحوه انتقال به صفحه خرید و … جزو تمامی مواردی می‌باشند که زیر که در زیر مجموعه‌ی تجربه و رابط کاربری قرار می‌گیرند.

آیا بهینه ‌سازی وردپرس با بهینه‌ سازی ووکامرس متفاوت می‌باشد؟

اکثر سایت ‌هایی که در حال حاضر در بستر گوگل فعالیت می‌کنند، به‌ صورت وردپرسی یا ووکامرسی می‌باشند. برخی از اصول کلی سئو می‌توانند هم روی سایت ‌های وردپرسی و هم ‌روی سایت ‌های ووکامرسی پیاده شوند. برای مثال استفاده از محتوا های مناسب، بهبود سرعت سایت، بهبود تجربه کاربری و رابط کاربری، استفاده از لینک‌ های مناسب و … جزو این موارد می‌باشند. اما در جزئیات، تکنیک ‌های بهینه ‌سازی، سایت ‌های ووکامرسی و وردپرسی با یکدیگر متفاوت می باشد.

بهینه سازی وردپرس: به‌ روز رسانی وردپرس برای بهینه سازی قالب و افزونه ها، استفاده از پلاگین های کش، غیر فعال کردن پلاگین های نسبتاً پرمصرف، مدیریت اسپم و مسدود کردن آن ‌ها، کم کردن نرخ بازدید یا به ‌عبارت ‌دیگر خزش موتور های جستجو، و … جزو آن دسته از اقداماتی می‌باشند که می‌توانند به شما کمک کنند تا سایت وردپرسی خودتان را بهینه کنید.

بهینه‌ سازی ووکامرس: از آنجا که اکثر سایت ‌های مبنی بر فروش مجازی که در حال حاضر فعالیت می‌کنند، بر اساس ووکامرس پایه ‌ریزی شده‌اند، بهینه‌ سازی آن‌ ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اقداماتی مانند استفاده از یک سرویس هاست مناسب، استفاده از شبکه تحویل محتوا، کم کردن کد ها، استفاده از آخرین نسخه PHP، به‌ روزرسانی نسخه نسخه ووکامرس، کاهش درخواست پایگاه داده و … جزو نکاتی می‌باشند که می‌توانند در این زمینه کمک ‌کننده باشند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

خدمات سئو در مشهد و سئو سایت در مشهد تضمینی

همانطور که می دانید سئو در مشهد و خدمات سئو سایت مشهد و یا سایر شهر های ایران یک هنر و علم برای بهینه سازی و ساختن صفحات جذاب برای موتورهای جستجو می باشد. تنها سه حرف کوچک seo که برای اکثر مردم مساوی با عرق سرد ریختن و تلاش زیاد و طولانی مدت است، تلاشی در جهت رسیدن به موفقیت در کسب و کارشان در فضای مجازی. در واقع سئو (Search engine optimization) به معنای دستیابی به ترافیک هوشمند رایگان در موتور جستجو گوگل است. در تعریف ساده تر، بهینه سازی جستجوگر را می توان روند ارتقا سایت برای در دسترس بودن آن برای بازدیدکنندگان مرتبط معنی کرد. بدیهی است که هرچه دسترسی به صفحه شما در نتایج جستجو بیشتر باشد، شانس شما برای جذب و جلب توجه مشتری بیشتر است.

خدمات سئو در مشهد و مشاوره سئو سایت در شهر مشهد اصلی ترین و مهم ترین قدم برای موفقیت و کسب درآمد شما در موتور جستجو گوگل است.اگر سایت طراحی کرده اید و هنوز سئو سایت خود را انجام نداده اید فرصت زیادی ندارید زیرا رقبایتان در حال پیشی گرفتن از شما هستند و باید هر چه زودتر پروسه سئو و بهینه سازی سایت خودتان را استارت بزنید.

مراحل انجام خدمات سئو در مشهد توسط ما

خدمات سئو در مشهد رایا پارس در مرحله اصلی انجام میشود که هر مرحله زیر نظر کارشناسان با تجربه شرکت سایت شما بررسی و به صورت دقیق نظارت میشود.

فاز اول : ثبت سفارش سئو سایت شما

سئو در مشهد به صورت تخصصی با آنالیز اولیه ورودی ها و بررسی نواقص و خطاهای سایت آغاز می شود و بعد از ارائه این گزارشات به چینش استراتژی در جهت رفع نواقص و بهبود جایگاه عبارات کلیدی و رنک سایت پرداخته می شود. اصلی ترین و متمایز ترین خدمت برای سئو در مشهد توسط ما ارائه راهکارها و آموزش هایی است که بعد از پایان سئو سایت شما می توانید مدیریت محتوایی و روند استراتژیک پشتیبانی سایت خود را به صورت کامل و به درستی انجام دهید.

گزارشات ارائه شده توسط تیم سئو در مشهد رایاپارس در سه فاز تدوین می شود:

 

مرحله اول: فاز بررسی اولیه می باشد که با بررسی سایت بدون دسترسی به پنل مدیریت و بخش کدهای سایت صورت می گیرد.

مرحله دوم: فاز بررسی ثانویه می باشد که با دسترسی کامل به بخش های مدیریتی سایت در قالب ارائه کامل تر به مشتری صورت می گیرد.

مرحله سوم: که در صورت تایید و اعلام هزینه به مشتری انجام می شود بررسی رقبا سایت و آنالیز تخصصی با نرم افزارهای تخصصصی این حوزه مانند ahref و semrush و moz و lighthouse و gtmetrix و سایر ابزارهای تخصصی می باشد که در این حالت عبارات کلیدی مورد نظر ارائه می شود و کلیه رقبا سایت هدف آنالیز می شود و طی مدت زمان اعلام شده کلیه نواقص سایت برطرف می شود و عبارات هدف در جایگاه رتبه های اول گوگل قرار می گیرند.

لازم به ذکر است آنالیز سایت شما در تیم سئو رایا پارس از طریق کارشناسان و متخصصین این حوزه که سالیان متمادی به دانش و کسب تجربه و تحقیق بر بروی الگوریتم های گوگل با تلفیق دانش و استراتژی پرداخته اند به انجام می رسد.

شرکت رایا پارس با سئو در مشهد در سال های اخیر با کسب نامی نیک و سابقه ای درخشان توانسته مشتریان زیادی را از شهر مشهد و سایر شهرهای مختلف ایران کسب نماید.

فاز دوم :بررسی های تخصصی تیم ما

در این مرحله تمامی آنالیزها و بررسی های کارشناسان ما به صورت رایگان بر روی سایت شما انجام میشود و در انتها نتایج بررسی های انجام شده را در قالب یک پروپوزال به شما ارائه میدهیم.جهت بررسی رایگان تنها کافیست از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید، لطفا آدرس سایت خود را به همراه عبارات کلیدی مورد نظر و اطلاعات تماس، در فرم زیر تکمیل نمایید تا پس از بررسی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و آنالیز سایت شما را در قالب یک گزارش کامل در اختیارتان قرار دهند.

فاز سوم : تاییدیه جهت شروع همکاری و ارسال قرارداد

بعد از تاییدیه پروپوزال و مبلغ پیشنهادی م قرارداد رسمی و معتبر از سمت ما برای شما ارسال خواهد شد و در قرارداد تمامی تعهدات و موارد به صورت دقیق ذکر میشود.

فاز چهارم : شروع همکاری و ارائه گزارش ماهیانه

بعد از شروع همکاری در انتهای هر ماه شرکت رایا پارس یک گزارش عملکرد آماده و لیستی از نمودارها و وضعیت جایگاه عبارات و میزان رشد وب سایت را ارائه میدهد

بهترین شرکت سئو در مشهد با بهترین خدمات سئو در مشهد

شرکت رایا پارس با بیش از یک دهه سابقه اجرایی و راهبری پروژه های استارتاپی تجربه بسیار زیادی در راهبری پروژه های سئو در مشهد و طراحی سایت دارد و از این رو می تواند با در اختیار قرار دادن تجربیات خود در خدمات کسب و کارهای شهر مشهد ضامن این باشد که شما را به برند شماره یک شهر تبدیل کند.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

یکی از اقلام ضروری خرید سیسمونی ، انتخاب حوله نوزاد است . از آنجایی که کودک از پس از تولد ، نیاز به استحمام و نظافت دارد ، خرید حوله نوزاد یکی از مواردی است که نمی توان آن را نادیده گرفت .ممکن است هنگام انتخاب و خرید حوله کودک ،سوالات بسیاری ذهن شما را درگیر کند ،جواب همه آن ها را همین جا خواهید خواند پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید :

تماس با کارتز

قیمت حوله نوزاد دخترانه و پسرانه

به دلیل حساسیت نوزاد به نظافت و پاکیزگی ؛ خرید حوله نوزادی یکی از موارد اساسی لیست خرید سیمونی کودک است . امروزه برندهای زیادی با تنوع بسیار بالایی اقدام به تولید و فروش حوله نوزاد و کودک می کنند .قیمت خرید حوله نوزاد می تواند بسته به انتخاب شما و موارد زیر تغییر کند :

  • جنس حوله
  • اندازه حوله
  • میزان جذب آب
  • برند
  • گارانتی ضمانت کالا
  • نوع و مدل حوله نوزاد

حوله نوزاد 6 تکه طوسی خرس خوابالو

جنس حوله نوزاد دختر و پسر

مناسب ترین جنس حوله نوزاد کدام است ؟

از آنجایی که پوست لطیف کودک بسیار حساس و نازک است ، برای خرید حوله نوزاد بیشترین دقت را انجام دهید چرا که حوله بیشترین تماس را با پوست لطیف او دارد .بهتر است حوله ای را انتخاب کنید که نرم باشد . حوله خوب و نرم ، صد در صد پنبه است . حوله های پنبه ای در عین حال که بسیار نرم است جاذب خوبی برای آب است . هرچه الیاف حوله به هم فشرده تر باشد قدرت جذب آن بیشتر است و حوله از مرغوبیت بالاتری برخوردار است .

حوله خوب و مرغوب نوزاد باید فاقد اسانس باشد تا دستگاه تنفسی او دچار مشکل نشود و از ایجاد حساسیت و آلرژی جلوگیری شود.

برای نظافت بیشتر و اطمینان از خشک شدن نوزاد می توانید در کنار حوله از خشک کن نوزاد نیز استفاده کنید !

انواع حوله نوزاد دخترانه و پسرانه  و کاربرد آن

در بازار انواع مختلفی از حوله کودک یافت می شود که شما می توانید یکی از آن ها را بر حسب نیاز و با توجه به سن کودک خریداری کنید :

  • ساده
  • کلاهدار
  • تن پوش

حوله ساده نوزاد  همان طور که از نامش پیداست ، کاربردی و مفید است که دور نوزاد پیچیده می شود .حوله کلاهدار نوزاد ، یک کلاه کوچک در گوشه ی حوله دارد تا سر نوزاد توسط آن پوشیده شود .و حوله های تن پوش مناسب کودکان یک سال به بالا می باشد که مانند پالتو ، بعد از حمام پوشیده می شود .

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

لباس کار تابستانی برای فعالیت در شرایط آب‌و‌هوایی گرم مورداستفاده قرار می‌گیرد. لباس کار تابستانه از پارچه‌های خنک و مناسب تولید می‌شود تا گردش هوا درون لباس جریان داشته باشد. استفاده از لباس‌ کار خنک در فصل گرما، به افزایش راندمان کاری کارگران منجر خواهد شد.

برای خرید لباس کار تابستانی به فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار در تهران مراجعه کنید . 

02156620989

09199176576

09127286026

برای جلوگیری از گرمازدگی در فصل تابستان، مهم است نسبت به خرید لباس کار مهندسی تابستانی اقدام کنید. برای خرید یا بررسی قیمت لباس کار مرغوب از الیاف پنبه‌ای، فقط کافی است نگاهی به محصولات همین صفحه ماه ایمن داشته باشید. 

معرفی انواع لباس کار تابستانی

فروشگاه ماه ایمن انواع لباس کار تابستانی را باتوجه‌به نیاز مشاغل مختلف عرضه می‌کند. این لباس‌ها با پارچه‌های خنک و راحت تولید شده‌اند تا در فصل گرما، آسایش و خنکی کارگران را تضمین کنند. لباس‌ها در مدل‌های یکسره، دو‌تکه و دوبنده موجود هستند. این لباس‌ها از نظر جنس، رنگ و طراحی، متناسب با شرایط آب و هوایی گرم طراحی شده‌اند. 

اگر به‌دنبال لباس کار دوبنده حرفه ای هستید، باید بگوییم برخی از انواع این مدل از لباس‌ها با جنس جین طراحی و تولید شده‌اند و برای امور سخت مانند جوشکاری و مکانیکی کاربرد دارند. 

آشنایی با ویژگی‌های لباس کار خنک

لباس کار مهندسی تابستانی باید از پارچه‌های سبک و خنک مانند ترگال ساده و پنبه‌ای تهیه شود تا گردش هوا را تضمین کرده و از تعریق جلوگیری کند. هم‌چنین، مهم است که لباس‌ها فضای کافی برای حرکت داشته باشند و بیش از حد تنگ نباشند. 

استفاده از لباس کار نخی با آستین‌های بلند و یقه‌های محافظ در محیط‌هایی که در معرض تابش مستقیم آفتاب هستند، مانع آفتاب سوختگی خواهد شد. انتخاب رنگ‌های روشن مانند سفید یا کرم نیز به دفع گرما کمک می‌کند.

معرفی برترین تولید کننده‌های لباس کار تابستانی

برترین تولیدکنندگان لباس کار تابستانی در صنعت مد و ایمنی، کیفیت و نوآوری را در محصولات خود ترکیب کرده‌اند. از جمله این برندها می‌توان به سبلان، زیگورات و تیک مک اشاره کرد. این برندها انواع لباس کار مهندسی تابستانی را با مواد اولیه مرغوب و طراحی‌های متناسب با نیازهای مشاغل مختلف را به بازار عرضه می‌کنند. این لباس‌ها علاوه‌بر دوام و مقاومت بالا، دارای ویژگی‌هایی نظیر خنکی و راحتی برای استفاده در فصل گرم هستند. هم‌چنین در مدل‌های متنوعی از جمله لباس کار مهندسی شیک، راحتی و اداری نیز طراحی می‌شوند تا نیاز کلیه مخاطبان پوشش داده شود. 

نکات مهم برای خرید لباس کار تابستانه

در هنگام خرید لباس کار تابستانه باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که به بخشی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • جنس: مهم‌ترین نکته در هنگام انتخاب لباس کار تابستانی، توجه به جنس لباس است. بهترین لباس‌های تابستانه از جنس ترگال ساده، کج‌راه، پنبه و جین هستند.
  • سایز: سایز لباس کار خنک باید دقیقا مطابق سایز فرد انتخاب شود. 
  • رنگ: لباس‌های تیره و مشکی گرما را به خود جذب می‌کنند؛ بنابراین برای خرید لباس کار تابستانی باید رنگ‌های روشن را انتخاب کنید.

در نهایت، قیمت لباس کار تابستانه فاکتور دیگری است که باید پیش از خرید این محصول به آن توجه داشته باشید. دوخت یادگار  تلاش می‌کند تا لباس‌های کار، کفش کار تابستانی و سایر لوازم ایمنی فردی را با قیمت مناسب و به‌صرفه به دست مصرف‌کنندگان برساند.

 

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

جان مو نماینده ی گوگل در مورد تریلینگ اسلش گفته:

"من متوجه کمی سردرگمی در رابطه با اسلش های انتهای URLها شدم، پس امیدوارم این توضیحات مفید باشد. اسلش اگر روی root یا hostname باشد، مهم نیست؛ اما اگر درجای دیگری باشد از اهمیت برخوردار است (چون نشان دهنده ی URLهای متفاوت است)."

پاسخ کوتاه این است که اسلش انتهایی برای دامنه ی ریشه یا دامنه های فرعی شما اهمیتی ندارد. گوگل این دو را معادل می داند اما اسلش های انتهایی برای هرچیزی جز این ها اهمیت دارد چرا که گوگل این دو نسخه را (یکی با اسلش انتهایی و یکی بدون آن) به عنوان دو URL مختلف می بیند. در صورتی که خواهان کسب اطلاعات در باره a href="/1204-سئو-تضمینی-سایت" title="سئو ">سئو تضمینی سای" هستید با کارشناسان پونه مدیا تماس بگیرید، مشاورین ما با کمال میل اطلاعاتی کامل در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.

اسلش انتهایی برای بیشتر URLها مهم است

به طور متداول، اسلش انتهایی در آخر URL به این معنی بود که این URL یک پوشه یا فهرست راهنما بوده است. و به طور همزمان، یک URL بدون اسلش انتهایی به این معنی بود که آن URL یک فایل بوده است.
با این حال، امروزه بسیاری از وبسایت ها این گونه ساخته نشده اند. بسیاری از سایت های پوشه دار در خدمت همان محتوا هستند فارغ از اینکه در انتهای URL اسلش وجود داشته باشد یا خیر. از این روی، دو URL زیر محتوای دقیقا یکسانی را ارائه می دهند:
https://www.example.com/category/blog-post/
https://www.example.com/category/blog-post
به عنوان مثال این موضوع در سایت های وردپرسی بیشتر مشاهده می شود. این سایت ها با اسلش انتهایی یا بدون آن، محتوای یکسانی را ارائه می دهند.
در برخی موارد، نسخه های بدون اسلش انتهایی و با اسلش انتهایی به نسخه ی صحیح ریدایرکت نمی شوند که این موضوع می تواند موجب ایجاد مشکل در مورد بخش خزش سایت و محتوای تکراری شود.
در این مورد، گوگل توصیه می کند که از یک URL به URL دیگر ریدایرکت کنید و از آن نسخه (نسخه ای که به آن ریدایرکت کرده اید) در همه جا استفاده کنید. اگر تصمیم دارید که از اسلش انتهایی استفاده کنید، باید یک ریدایرکت 301 را از نسخه ی بدون اسلش انتهایی به نسخه ی دارای اسلش انتهایی تنظیم و اجرا کنید.

نام فایل ها نباید به اسلش انتهایی ختم شود

اسلش انتهایی نباید به URLهایی که به نام فایل ختم می شوند، اضافه شود، مثل .html، .php، .aspx، .txt، .pdf یا .jpg .
اگر اسلش انتهایی را به نام فایل تحمیل کنید، باعث می شود مرورگر فکر کند که آن یک پوشه است و در نتیجه خطای 404 می دهد.

اسلش انتهایی روی دامنه ی ریشته اهمیتی ندارد

مهم نیست که ریشه یا نام میزبان اسلش انتهایی داشته باشند یا خیر. مرورگر وب شما و گوگل این دو URL را معادل می دانند:
https://www.example.com/
https://www.example.com
با این حال، در مرورگرهای مختلف ممکن است وقتی به نوار آدرس نگاه می کنید، URL را یا با اسلش انتهایی و یا بدون آن نشان دهند.
در برخی موارد، URL بدون اسلش انتهایی در نوار آدرس نمایش داده می شود. اما وقتی که آن را کپی و پیست می کنید، با اسلش انتهایی نشان داده می شود. این طبیعی است. مرورگر، اسلش انتهایی را از نوار آدرس پنهان می کند تا بهتر به نظر برسد.

ثابت قدم باشید و از یک URL به URL دیگر ریدایرکت کنید

اگر صفحات شما با اسلش انتهایی و بدون آن قابل دسترسی باشند، می تواند منجر به ایجاد مشکل برای ربات های خزنده گوگل شود. به همین خاطر، باید با استفاده از یک تغییر مسیر 301 از یک URL به URL دیگر تغییر مسیر دهید. علاوه بر این، باید همواره هنگام لینک کردن داخلی، در نقشه ی سایت یا در تگ های کنونیکال خود و غیره از نسخه ی اولویت دارتان استفاده کنید.
این یک توئیت دیگر از جان مو، نماینده ی گوگل است:

" بهترین گزینه، ثابت قدم بودن و استفاده از تنها یک نسخه URL است. به آن نسخه لینک کنید، به آن تغییر مسیر دهید، در نقشه های سایت از آن استفاده کنید، برای تگ های کنونیکال از آن استفاده کنید و غیره."

به عبارت دیگر، برای گوگل مهم نیست که چه نسخه ای را انتخاب می کنید ( با اسلش انتهایی یا بدون آن). اما آن ها می خواهند که یک نسخه را انتخاب کرده و به طور مداوم از همان استفاده کنید. اگر شک دارید که از اسلش انتهایی استفاده کنید یا خیر، داشتن اسلش انتهایی کمی بهتر است، چرا که رایج تر است.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

سئو نه تنها یک راه حل کلی برای افزایش ترافیک سایت شما به شمار می‌رود بلکه اگر باهوش باشید می‌توانید با کمک سئو، مشتریان واقعی زیادی پیدا کرده و فروش خودتان را بالا ببرید. اگر یک کسب‌وکار محلی وابسته به مکان فیزیکی دارید، سئو محلی می‌تواند کمک زیادی به شما کند. روشی که شما را در معرض دید کاربرانی از منطقه جغرافیایی خودتان قرار خواهد داد. در این مقاله از پایا به معرفی تکنیک سئو محلی یا لوکال  پرداخته‌ایم. اگر میخواهید مشتریان محلی زیادی جذب کنید، این مقاله از پایا مارکتینگ را از دست ندهید.

سئو محلی چیست؟

در سئوی محلی گوگل برای نتیجه مورد جستجوی کاربر، موقعیت کاربر را با استفاده از IP او تشخیص داده و نتایج خود را بر این اساس ارائه می‌دهد. به عنوان مثال اگر بهترین رستوران را جستجو کنیم، گوگل به ما نزدیکترین نتیجه را با توجه به موقعیت مکانی ما ارائه می‌دهد. این امر کمک می‌کند تا کسب‌وکارها محصولات و خدمات خود را به مشتریان محلی که در حال جستجو هستند، ارائه دهند. همانطور که گفته شد مکان جغرافیایی افراد با استفاده از IP قابل شناسایی است؛ اما مکان جغرافیایی کسب‌وکار یا همان وبسایت با رعایت چند نکته ساده و مشخص تعیین می‌شود.

به طور کلی اقداماتی را که برای تعیین مکان جغرافیایی خود و آگاه کردن آن به خزنده‌ها و یا ربات‌های گوگل انجام می‌دهیم، سئوی محلی گفته می‌شود. سئوی محلی از استراتژی‌های مختلفی استفاده می‌کند؛ سایت شما در موتورهای جستجویی مانند گوگل، دایرکتوری‌های کسب‌وکار مانند Google My Business listing رتبه‌بندی می‌شود. میلیون‌ها مشتری از جستجوی محلی روزانه استفاده می‌کنند تا بهترین کسب‌وکارهای محلی را در منطقه خود بیابند. شما می‌توانید از طریق سئوی محلی شانس خود را برای یافتن مشتریان بالقوه افزایش دهید.

سئو محلی یا local seo را می‌توان شعبه‌ای از فعالیت‌های سئو دانست که بر رتبه گرفتن سایت در یک منطقه جغرافیایی خاص تمرکز دارد. درواقع هنگام اجرای سئو محلی، کلیه فعالیت‌های سئو داخلی، تولید محتوا و لینک‌سازی خارجی همه در راستای رتبه‌گرفتن در یک منطقه جغرافیایی خاص انجام می‌شوند.

گوگل معمولا بر اساس منطقه جغرافیایی که کاربران در آن حضور دارند، نتایج جستجو را برای عبارت‌های یکسان تغییر می‌دهد تا برای هر منطقه بهترین نتایج را به کاربران نشان دهد. علاوه بر این نتایج برخی عبارت‌های جستجو شده در گوگل باید به ازای هر منطقه جغرافیایی متفاوت باشد. برای مثال وقتی شما عبارت «رستوران سنتی در اصفهان» را جستجو کنید، باید نتایج جستجو تنها در مورد رستوران‌های شهر اصفهان باشد.

در غیر این صورت تجربه کاربری گوگل تخریب می‌شود. به همین دلیل الگوریتم‌های گوگل چنین عبارت‌هایی را به خوبی تشخیص داده و برای آن‌ها نتایج مرتبط را نمایش می‌دهند. این فرصت بسیار مناسبی برای کسب‌وکارهای محلی است که برای عبارت‌های محلی، سایت خود را بهینه کنند.

موتورهای جستجو برای جمع‌آوری اطلاعات درمورد جستجوهای محلی به سیگنال‌هایی مثل محتوای محلی، صفحات شبکه‌های اجتماعی، لینک‌های داده‌شده از سایت‌های محلی و موارد این‌چنینی وابسته هستند. از این‌رو برای رتبه‌گرفتن در جستجوهای محلی باید سایت خود را در این زمینه‌ها بهینه کنید.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

از آنجا که پوست نوزاد بسیار نازک و حساس است حوله‌ای که برای او انتخاب می‌کنید باید کمترین پرز را داشته باشد و آنقدر نرم باشد که در لمس با پوست او،‌ هیچ آسیبی به آن وارد نکند. بهترین ماده به کار رفته در حوله نوزاد پنبه است.

حوله نوزاد

 

حوله‌های پنبه‌ای نرم بوده و بسیار جاذب است و به آرامی روی پوست قرار می‌گیرد. یک حوله خوب باید صد درصد نخ پنبه باشد و ترکیبات نخ پلی استر، فلامنت و نایلون نباید در بافت آن باشد. الیاف حوله را باید خوب بررسی کنید هرچه حلقه‌های حوله به هم فشرده‌تر باشد،‌ حوله قدرت جذب بالاتری دارد. اما اگر بخش پارچه‌ای حوله پیدا باشد،‌ بهتر است آن را از سبد خریدتان حذف کنید. ک حوله نوزاد خوب معمولا سنگین‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد بنابراین حتما آن را دست بگیرید و وزن آن را حس کنید تا مطمئن شوید زیادی نازک نیست. با توجه به طیف گسترده انواع حوله در بازار باید مطمئن شوید که حوله نوزاد جذب مناسبی دارد و به سرعت فرزندتان را خشک می‌کند.

وست نوزادان بسیار نازک و حساس است و این حساسیت پس از استحمام دوچندان می‌شود. رطوبت پوست نوزاد و تماس آن با حوله ممکن است قرمزی و یا حتی زدن دانه‌های ریز به پوست نوزاد را به همراه داشته باشد. بنابراین در هنگام خرید حوله نوزادی حتما به ضد حساسیت بودن آن توجه داشته باشید.

در بازار حوله‌هایی وجود دارند که آغشته به روایح خوشبوی متنوعی می باشند که اصلا برای نوزادان و کودکان مناسب نیستند. این روایح دارای موادهای اولیه شیمیایی هستند و می‌توانند عوارضی جدی برای پوست و دستگاه تنفسی نوزادان به بار آورند.

 

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

مزیت استفاده از لباس کار تابستانی

قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و گرمای هوا ممکن است منجر به بروز مشکلاتی مثل گرمازدگی ، افت فشار ، سردرد و سر گیجه و اختلال در مغز شود . که این عامل هم می تواند باعث کاهش راندمان و کارایی افراد شود و هم ممکن سلامتی کارکنان به طور ویژه ای به خطر بیافتد .

برای خرید تیشرت کار بهترین لباس کار تابستانی خنک به تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران مراجعه کنید 

به همین دلیل در تولید عمده لباس کار تابستانی معمولا از پارچه های خنک و سبک استفاده می شود تا امکان گردش هوا فراهم شود و هم چنین میزان تعریق کاهش یابد . بدین طریق کارایی و راندمان کار مفید افزایش می یابد .

جنس لباس کار تابستانی

برای تهیه و دوخت عمده لباس کار تابستانی ، یکی از اولین نکته  هایی که قابل توجه است ، دقت در جنس پارچه انتخابی است . همان طور که پیش تر گفته شد ، لباس کار تابستانه باید خنک و سبک باشد و امکان در گردش بودن جریان هوا فراهم شد . برای بهترین جنس مناسب لباس کار تابستانی موارد زیر پیشنهاد می شود :

  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال
  • پارچه فلامنت کج راه
  • پارچه کتان

 

 

بهترین مدل لباس کار مناسب فصل تابستان چیست ؟

تولیدی عمده لباس کار دوخت یادگار امکان دوخت و خرید انواع لباس کار را برای مشتریان خود فراهم کرده است . اما این سوال پیش می آید که بهترین لباس کار برای فصل تابستان و روزهای گرم سال کدام نوع لباس کار است ؟

  • تیشرت کار: یکی از بهترین لباس کاری که با استقبال زیادی برای فصل تابستان روبرو است ، تیشرت کار درجه یک و خنک تولیدی دوخت یادگار است که معملا جنس این تیشرت ها از جودون بوده که مناسب فصل تابستان است و در مقابل شستشوی زیاد کیفیت خود را از دست نمی دهد .
  • لباس کار یکسره : مزیت استفاده از لباس کار یکسره در تابستان این است که می توان پوشیدن لباس شخصی زیر لباس کار را حذف کرد تا جریان هوا در داخل لباس امکان پذیر باشد .
  • لباس کار دوبنده : ترکیب لباس کار دوبنده و تیشرت کار یکی از بهترین ست لباس کار تابستانی است که هم خنک است و هم فرم کار حفظ شده است .
  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

خدمات سئو در مشهد می‌تواند به رشد چشمگیر کسب‌وکارها منجر شود. در دنیای کنونی، راه‌اندازی و سئو سایت یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی محصولات و خدمات و به تبع آن دستیابی به مشتری و فروش بیشتر است. اگر به طراحی و سئوی سایت علاقه‌مندید یا برای رشد سایت‌تان به مشاوره و خدمات نیاز دارید، با ما همراه شوید و درباره صفر تا صد سئو، شامل مشاوره، مراحل انجام سئو، آموزش و برون‌سپاری پروژه‌های کاری، اطلاعات کاربردی و مفیدی کسب کنید. ابتدا ببینیم چرا خدمات سئو در مشهد اهمیت زیادی پیدا کرده است.

اهمیت سئو سایت مشهد

امروزه اکثر کسب‌وکارها اعم از قدیمی و جدید، کوچک و بزرگ، شرکت‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها و … به دیجیتال مارکتینگ روی آورده‌اند و سئو نیز زیرمجموعه‌ای از بازاریابی اینترنتی یا همان Digital Marketing است. هدف سئو رسیدن به رتبه‌های بالاتر گوگل برای نمایش به مخاطبان هدف بیشتر است.

از طرفی، شهر مشهد یکی از قطب‌های گردشگری در ایران و جهان است. هتل‌های بسیار زیاد، مراکز خرید متعدد، پزشکان، مراکز زیبایی و چندین و چند حرفه، صنعت و مرکز خدماتی در این شهر وجود دارد که اکثریت آن‌ها، همگام با نیاز جامعه، به بازاریابی دیجیتال روی آورده‌اند. از این‌رو، رقابت زیادی برای دیده شدن در بستر اینترنت وجود دارد.

سئو، کارآمدترین و حرفه‌ای‌ترین روش برای دیده شدن در بستر اینترنت به‌ویژه گوگل است؛ زیرا گوگل 75 درصد از سهم موتورهای جستجو را در اختیار دارد. گردشگری بودن مشهد باعث می‌شود افراد زیادی از سایر شهرهای ایران، برای یافتن اطلاعات در مورد این شهر از گوگل کمک بگیرند. برهمین اساس با سئو و بهینه‌سازی سایت، شانس بهتری برای دیده شدن در سطح کشوری به‌وجود می‌آید.

مزایای سئو سایت در مشهد

به‌طورخلاصه، سئو کمک می‌کند به موارد زیر دست یابید:

  • جذب کاربران و افزایش ترافیک سایت
  • سئو و تولید محتوای خوب، بازدیدکننده را به مشتری تبدیل می‌کند؛
  • ارائه خدمات و محصولات در سطح گسترده کشوری و حتی جهانی
  • ارائه محصولات و خدمات، هنگامی که مشتری دقیقا به دنبال آن است؛
  • بهترین جایگزین برای فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی که دشوارتر بوده و در معرض فیلترینگ قرار دارند؛
  • برندسازی و توسعه کسب‌وکار
  • سئو یک روش تبلیغاتی بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه در مقابل هزینه‌های تبلیغاتی سرسام‌آور است.

خدمات سئو در مشهد

استفاده از خدمات سئو سایت در مشهد، با توجه به رقابت چشمگیر کسب‌وکارهای این شهر در بستر اینترنت و گردشگری بودن آن، ضروری است. اگر فکر می‌کنید کسب‌وکارتان رکود پیدا کرده، طبیعتا در رقابت با جامعه امروزی باید وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شوید و با راه‌اندازی یک سایت و سئوی آن، بهترین قدم را در این حوزه بردارید.

درصورتی که تمایل دارید، خودتان سئو سایت را بر عهده بگیرید، می‌توانید از مشاوره سئو در مشهد کمک بگیرید. همانطورکه در انتهای همین مقاله ذکر خواهیم کرد، انجام این کار برای اکثر افراد شدنی است؛ اما به دلیل اینکه به تجربه و زمان نسبتا زیادی نیاز دارد، بهتر است پروژه خود را برون‌سپاری کنید؛ زیرا در این صورت به نتایج بهتر، سریع‌تر و کارآمدتری دست خواهید یافت.

  • paya marketing
  • ۰
  • ۰

1 – چه نوع کولر گازی بخرید

راهنمای خرید کولر گازی : در مرحله ی اول با انواع کولر گازی اشنا شوید تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید که چه نوع کولر گازی برای محل مورد نظر شما مناسب می باشد.

کولر گازی پنجره ای :

کولر گازی پنجره ای جزو ابتدایی و ساده ترین نوع کولر گازی است.یک سیستم یک تیکه می باشد که تمام اجزای سیکل تبرید در آن قرار دارد بدین معنی که کمپرسور و فن در یک پک قرار دارد . کولر گازی پنجره ای به راحتی در پنجره و کانال مورد نظر قرار میگیرد، لذا در هنگام خرید تنها باید به ابعاد پنجره ای که قرار است کولر در آن قرار گیرد توجه نمود . قرار گیری این تجهیزات در پشت پنجره نیز سبب میشود صدای کمپرسور در داخل شنیده شود که سرمایش اندکی با صدا همراه خواهد بود.
باید توجه داشت که کولر های پنجره ای به نسبت سایر تجهیزان سرمایشی مصرف بالاتری دارند . عموما این نوع کولرها کنترول از راه دور ندارند که می بایست در هنگام خرید به داشتن این امکان توجه نمود.

 کولر گازی پرتابل:

کولر گازی پرتابل به معنای کولر گازی یک تکه بوده که فقط یک لوله خرطومی پلاستیکی پشت آن برای تخلیه گرمای موتور وصل می باشد و بدون نیاز به نصب و لوازم خاصی می باشد. این مدل کولر گازی برای فضاهای کوچک اجاره ای یا استفاده موقت حدود 20 الی 30 متر مربع حداکثر کاربرد داشته و چون چرخ دارند قابل حمل هستند

کولر گازی ایستاده :

این نوع اسپلیت ها بر خلاف کولر متحرک دو تکه هستند یعنی دارای واحد خارجی نیز هستند . پنل اصلی آن بر روی زمین قرار میگیرد اما کندانسور آنها باید در بیرون از محل نصب گردد.
به دلیل قدرت بالا ی پرتاب هوا و توانایی سرمایش و گرمایش زیاد برای سالن های وسیع و محل های بزرگ مناسب هستند .
باید توجه نمود این کولرها را نمیتوان همانند کولر های متحرک جابجا نمود .

 کولر گازی اسپیلت :

کولر گازی اسپلیت به دو قسمت تقسیم می‌شود، یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن که موتور یا کمپرسور آن است تا بتوانید در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به‌ کارگیری شود البته این نوع از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط به خود اختصاص می‌دهد با این حال اگر به فضای درون اتاق اهمیت بیشتری می‌دهید کولر قابل حمل بدترین انتخاب هست زیرا فضای زیادی از زمین کنار پنجره را اشغال می‌کند

 

از نظر طراحی بدنه داخلی کولر گازی اسپلیت با در نظر گرفتن اینکه فضای کمی را اشغال میکند و معمولا بر روی دیوار نصب می شود بهتر از همه به نظر می رسد ولی با توجه به اینکه یک قسمت از آن در بیرون نصب می‌شود خیلی زیبا به نظر نخواهد رسید بنابراین اگر به محیط بیرون اهمیت می‌دهید بهتر است کولر گازی پرتابل را انتخاب کنید

کولر گازی دیواری یا اسپیلت به دلیل اینکه کمپرسور آن خارج از اتاق است کم‌صدا ترین گزینه برای انتخاب است و کولر گازی های قابل حمل و پنجره ای به دلیل
اینکه کمپرسورشان جدا از هم نیست و در محل استفاده قرار خواهد گرفت سر و صدای بیشتری دارند. البته ناگفته نماند که میزان سروصدای کولرگازی های قابل حمل بسته به مدل آن‌ها متفاوت می‌باشد.

این واقعیت وجود دارد که در سیستم اسپلیت به دلیل اینکه دستگاه سردکن آن جدا از کمپرسور است این امکان را به تولیدکنندگان داده که کولر گازی هایی با قدرت بالاتر بسازند. که بتواند محیط بیشتری را تهویه کند و که در مقایسه با کولر گازی پنجره ای و قابل حمل این ظرفیت بسیار بالا بوده و چشم گیر است

2 – انتخاب کولر گازی با پنل زیبا

 

 

یکی از دیگر از موارد راهنمای خرید کولر گازی توجه به پنل ان می باشد.
طراحی پنل واقعا مهم است. تنها چیزی که شما پس از نصب از یک کولر گازی مشاهده می‌کنید، پنل آن است. نقش پنل یک کولر را می‌توان به ویترین مغازه‌ها تشبیه کرد. زیبایی پنل کولر باعث می‌شود از محصولی که خریده‌اید لذت بیشتری ببرید. بنابراین سعی کنید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، کولری با زیباترین پنل موجود را انتخاب کنید. مسلما زیباتر بودن پنل تاثیر مستقیمی در قیمت نهایی آن دارد و کولری که پنل جذاب‌تری دارد، به‌طور حتم گران‌تر هم خواهد بود.

  • paya marketing