هر انچه در منزل نیازدارید!

  • ۰
  • ۰

تجزیه و تحلیل ما از نتایج آزمایش سه ساله CR نشان می دهد که مدل مارک های اصلی عملکرد بهتری دارنددارند طبق آمار بدست آمده ما این مقاله را در اختیار شما قرار داده ایم .

همه عاشق چانه زدن هستند ، اما تلویزیون ارزان تر همیشه معامله بهتری از آب درنمی‌آید . این همان چیزی است که ما در تجزیه و تحلیل بیش از سه سال از مورد رتبه بندی گزارشات مشتریان تلویزیون (CR) یافتیم . تیم آماری ما از ژانویه 2017 تا ژانویه 2020 برای تعدادی از مارک های تلویزیونی برجسته که در ایالات متحده فروخته می شوند قیمت ها و نتایج آزمایش CR را بررسی کردند . نتایج در نمودارهای زیر نشان داده شده است . آنها از نظر اندازه صفحه نمایش جدا شده‌اند ، که اولین عاملی است که مصرف کنندگان هنگام خرید تلویزیون در نظر می گیرند .

اندازه صفحه تلویزیون معیار مهمی در خرید آن است

همانطور که مشاهده می کنید تلویزیون های سامسونگ ، ال جی و سونی در تست های ما تقریباً در هر محدوده اندازه ای امتیازات برتر را کسب کرده اند . و به طور کلی ، قیمت مجموعه های این شرکت ها بیشتر از قیمت تلویزیون رقبای آنها است. امروزه تلویزون های ال ای دی طرفدار زیادی دارند . در هنگام خرید تلویزیون های ال ای دی باید بسیار با دقت تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب کنید .

طبق تجزیه و تحلیل ما ، قیمت ها و میانگین امتیازات مارک با یکدیگر کاهش می یابند . برخی از مارک ها ، از جمله Element ، Hitachi ، RCA و Westinghouse مارک های دیگر را از نظر کیفیت و قیمت به لحاظ اندازه دنبال می کنند.

 

نتیجه گیری : در حالی که خرید یک تلویزیون بسیار ارزان تر از یک مارک تجاری کم‌ اهمیت‌ تر، به ویژه در هنگام فروش های ویژه و فوق العاده فروش وسوسه انگیز است ، شما می توانید یک معامله با کیفیت را بپذیرید . برای داشتن تلویزیون بهتر شاید مجبور نباشید هزینه بیشتری بپردازید .

 

اگر تلویزیون را اساساً بر اساس مارک انتخاب می کنید این اطلاعات باید مفید باشد. مثلا بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2020 کدامند ؟ با این حال ، استفاده از این تجزیه و تحلیل فقط باید به عنوان یک عامل هنگام خرید هوشمندانه در نظر گرفته شود . نمودارهای زیر قیمت ها و امتیازات متوسط هستند . عملکرد می تواند براساس سری و حتی مدل در یک مارک تجاری متفاوت باشد. همچنین ، شرکت ها با گذشت زمان پیشرفت می کنند . آزمایش ما نشان می دهد که اخیراً برخی از مدل مارک های جدید مانند Hisense و TCL از نظر کیفیت بهبود یافته اند . اما معمولاً عملکرد بهتر فقط در مدل های رده بالای این مارک ها مشاهده می شود .

 

از طرف دیگر ، تعدادی از مارک های تلویزیونی که قبلاً مشهور شده اند ، مانند پاناسونیک ، دیگر در ایالات متحده فروشی ندارند و چندین مارک معروف از جمله فیلیپس ، شارپ و توشیبا یا مالکیت خود را تغییر داده اند یا اکنون توسط شرکت های دیگر در اینجا، ایالات متحده ، تحت حمایت معاملات دارای مجوز کنترل می شوند. سرانجام ، لازم نیست فقط به دلیل کمبود بودجه به عملکرد ضعیف رضایت دهید . در برخی از دسته ‌بندی‌ های اندازه، تفاوت زیادی بین قیمت و مارک های با کمترین عملکرد وجود ندارد . به همین دلیل مراجعه به رتبه بندی ما قبل از انتخاب تلویزیون جدید ثمربخش است.

تلویزیون های 60 اینچ و بزرگتر
مارک های عمده در این بخش از رتبه بندی تلویزیونی ما که شامل تلویزیون های 60 ، 65- ، 70- ، 75- و حتی 80 اینچی است تسلط دارند. این لیست اکنون شامل TCL است که به یکی از سه مارک پرفروش در ایالات متحده تبدیل شده است.

میانگین ارقام قیمتی که ما نشان می دهیم کمی بالاتر از میانگین کل تلویزیون های بزرگ بازار است. دلیلش این است که در اندازه صفحه نمایش بزرگتر، CR تمایل به خرید تلویزیون های گران قیمت و پر هزینه دارد ، بنابراین ما بتوانیم جدیدترین ویژگی ها مانند 4K عملکرد فوق العاده با وضوح بالا یا همان نسبت کنتراست تلویزیون و دامنه دینامیکی بالا (HDR) را امتحان کنیم ، این ویژگی می تواند تولید تصاویر روشن تر و پر جنبو جوش تری بیافریند.

ما این مدل های برتر را از بین همه مارک ها آزمایش می کنیم ، اما در مورد مارک های اصلی تفاوت قیمت بسیاری بین کمترین و گرانترین مجموعه های ارائه شده وجود دارد . به عنوان مثال ، برای TCL بین ارزان ترین (750 دلار) و گرانترین (1000 دلار) تلویزیون های 65 اینچی در رتبه بندی فعلی ما 250 دلار تفاوت وجود دارد . با سامسونگ ، این اختلاف 2600 دلار است. این امر در مورد مارک های اصلی غالباً باعث میانگین قیمت های بالاتر میشود.

خواهید دید که سامسونگ ، ال جی و سونی از نظر میانگین امتیاز کلی و قیمت متوسط در بالای لیست قرار دارند . با توجه به امتیازات متوسط بالایی که دارند ، مجموعه هایی از هرکدام از این مارک های تلویزیونی قابل تأمل هستند . خواهید دید که به طور متوسط تلویزیون های سونی گران هستند ، بخشی از این امربه این دلیل است که این شرکت ساخت مجموعه های سطح پایین را متوقف کرده است . نکته قابل توجه خریداران این است که ممکن است یک تلویزیون سونی بسیار باکیفیت گرانتر از یک تلویزیون سونی بسیار باکیفیت رقبا نباشد این شرکت فقط در رده های پایین عملکرد رقابتی ندارد.

TCL اکنون مارک دیگری است که باید به آن توجه کنید ، به خصوص اگر بودجه کافی دارید . فقط توجه داشته باشید که عملکرد بهتر آن عمدتا به مدلهای جدیدتر سری 6 و سری 8 آن برمی گردد که در تستهای ما بسیار خوب عمل کرده اند به ویژه مجموعه های سری 6 ارزش پولی که بابت آن میدهید را دارند . مدل های سطح پایین تر از TCL نیز چنین عملکردی ندارند.

رتبه بندی قیمت تلویزیون های 60 اینچ با برند های مختلف در بازار

تلویزیون های 55 تا 59 اینچی
اگر در حال خرید یک مجموعه 55 تا 59 اینچی هستید ، طیف گسترده ای از قیمت ها را مشاهده خواهید کرد . دلیل این امر این است که بعضی از تلویزیون های با این اندازه زمانی که نوبت به ویژگی های آنها میرسد امکاناتی پایه‌ای دارند ، در حالی که برخی دیگر همه فناوری های پیشرفته مارک های معتبر را بجز کیفیت بسیار بالا دارند . این شامل وضوح 4K ، HDR مآثر و در برخی موارد نرخ تازه سازی 120 هرتز است.

قیمت ها از میزان کم 277 دلار (برای یک مدل از Insignia، نام تجاری Best Buy’s house) به بالاترین قیمت 1،381 دلار (سونی) میرود . همانطور که در بالا متذکر شدیم ، سونی بر تلویزیون های با کارایی و قیمت بالا تمرکز دارد . و قیمت میانگین سونی و ال جی توسط مجموعه های OLED افزایش می یابد زیرا تفاوت های بین تلویزون ال ای دی و او ال ای دی وجود دارد. این تلویزیون ها می توانند عالی به نظر برسند ، اما قیمت آنها بیشتر از مدل های LED / LCD است. در این گروه اندازه ، به نظر می رسد TCL بازهم تعادل خوبی در قیمت و عملکرد ارائه می دهد و به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت برای مارک های با عملکرد بهتر ظاهر می شود.

برخی از مدل های Hisense و Toshiba اگر حتی بودجه کمتری داشته باشید قابل تأمل است ، زیرا قیمت متوسط آنها در حدود 100 دلار کمتر از TCL است ، در حالی که میانگین امتیازات آنها خیلی پایین نیست . Vizio نیز از نظر عملکرد در این گروه قرار می گیرد. مجموعه های سری P با قیمت بالاتر در رتبه بندی ما بسیار خوب عمل کردند ، اما به افزایش متوسط قیمت Vizio در بالای این دو مارک دیگر کمک کردند.

قیمت تلویزیون های 55 تا 59 اینچ با برند های مختلف در بازار

تلویزیون های 46 تا 52 اینچی
برای کسانی که برای تلویزیونی در این اندازه خریداری می کنند تجزیه و تحلیل CR نشان می دهد که سامسونگ ، سونی و ال جی در کنار تلویزیون های گران قیمت تلویزیون هایی با عملکرد بالا دارند . اما با عبور از این دو مارک برتر ، محدوده قیمت در این اندازه محدودتر است . به طور متوسط، تلویزیونهای ال جی از جذابیت خاصی برخوردارند . آنها برای عملکرد در بالاترین سطح قرار دارند اما قیمت آنها بسیار بیشتر ازتلویزیونهای سطح پایین است.

مارک Best Buy’s Insignia ، با کمترین میانگین قیمت ، می تواند گزینه ای برای کسانی باشد که کمترین بودجه برای تلویزیون را دارند ، زیرا میانگین قیمت آن در واقع پایین تر از دو مارک ، Element و Hitachi ، با کمترین میانگین امتیاز است. به اختلاف قابل توجه در میانگین قیمت در این اندازه صفحه ، از 246 دلار (Insignia) تا 731 دلار (Sony) توجه داشته باشید . این اختلاف - 485 دلار - بالاتر از قیمت متوسط برای همه مارک ها به جز دو مارک است . این بدان معنی است که شما بدون توجه به اینکه چقدر می خواهید هزینه کنید انتخاب های زیادی خواهید داشت.

  تلویزیون های 46 تا 52 اینچ با میانگین کمترین قیمت برای خرید در بازار

تلویزیون های 39 تا 43 اینچی
همچنین قیمت و عملکرد بسیار گسترده در این دامن از اندازه صفحه نمایش وجود دارد. اگرچه جای شگفتی زیادی نیست – سونی ، سامسونگ و ال جی بهترین عملکرد را ارائه می دهند - در چند مارک از جمله توشیبا ، TCL و ویزیو بالاتر از دیگران قرار گرفتند . تلویزیون های برخی از این مارک ها در این رده اندازه در واقع میانگین عملکرد بهتری نسبت به برخی از مارک های با هزینه بالاتر دارند. RCA و Westinghouse دارای کمترین میانگین امتیازات در مارک های موجود بودند . اگرچه آنها قیمت میانگین کمتری نسبت به بسیاری از مارک های دیگر دارند ، برای بدست آوردن یک مارک با عملکرد بهتر مجبور نیستید هزینه بیشتری صرف کنید . و بر اساس نمودار ، یعنی Insignia ، حتی هزینه کمتری نیز دارد ، واگر قیمت نگرانی اصلی شماست گزینه بهتری خواهد بود. به یاد داشته باشید که میانگین قیمت و عملکرد برای کل مارک ها است و نه مدل هایی خاص. بهترین راه برای دیدن نحوه عملکرد مدلهای تلویزیونی منفرد، بررسی رتبه بندی های ما است که براساس آزمایش و ارزیابی گسترده انجام می شود.

قیمت تلویزیون های 39 تا 43 اینج با مارک های مختلف

تلویزیون های 32 اینچ
عمدتاً این روزها تلویزیون های 32 اینچی کالایی شده اند. اکثر آنها تلویزیون های معمولی 720p یا 1080p هستند و هنوز هم برخی از مدل های پایه با قیمت پایین وجود دارند که فاقد ویژگی تلویزیون هوشمند هستند. یکی از محصولات برجسته ، سامسونگ است که تلویزیون 32 اینچی 4K با HDR به عنوان بخشی از سری QLED با قیمت بالاتر می فروشد. این تلویزیون که 500 دلار است به طور قابل توجهی گران تر از اکثر تلویزیون های در این اندازه است و این امر به افزایش قیمت متوسط برند کمک می کند . این تلویزیون در رتبه بندی های ما بهترین تلویزیون با این اندازه بود .

همانطور که در نمودار مشاهده می کنید ، ال جی و سامسونگ بهترین عملکرد را در بین تلویزیون های 32 اینچی دارند . با توجه به امتیاز متوسط پایین ال جی ، به نظر می رسد گزینه بهتری باشد ، اما نگاهی به رتبه های تلویزیونی ما نشان می دهد که چندین مدل سامسونگ با قیمت پایین تر وجود دارند که عملکردی همسان یا بهتر از چندین تلویزیون LG دارند.

Sharp و Insignia ممکن است گزینه هایی برای کسانی باشد که می خواهند حتی هزینه کمتری هزینه کنند.

رتبه بندی تلویزیون های 32 اینچ با برندهای مختلف

فراتر از امتیازات : تعمیرات و قابلیت اطمینان
در انتخاب بین مارک ها ، علاوه بر عملکرد تلویزیون ، باید چند مورد دیگر را نیز در نظر گرفت. یکی اینکه آیا تعمیر به موقع تلویزیون آسان است؟ آیا تعمیر تلویزیون هایی مانند ال ای دی / ال سی دی ارزشش را دارد ؟مارک های اصلی معمولاً در بخش قطعات و شبکه های خدماتی سرمایه گذاری می کنند ، بنابراین به احتمال زیاد یک مرکز تعمیر مجاز در نزدیکی محل خود پیدا می کنید.

بر اساس نظرسنجی های ما به نظر می رسد که مشکلات قابلیت اطمینان کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند ، زیرا تلویزیون ها از جمله محصولات قابل اعتمادتری هستند که آنها را تحلیل می کنیم . اما همه مارک ها به خوبی برند های دیگر عمل نمی کنند ، به همین دلیل است که باید اطمینان یک برند را در رتبه بندی تلویزیون ما بررسی کنید .

در آخر ، ضمانت تولید کننده را در نظر بگیرید ، زیرا این ضمانت می تواند در خصوص تلویزیون‌های بی‌کیفیت کوتاه تر شود. بیشتر تلویزیون های رتبه بندی شده ما دارای قطعات یک ساله و ضمانت کار هستند ، اما این ممکن است متفاوت باشد ، بنابراین قبل از خرید بررسی کنید .

منبع :صفااستور

  • ۰۱/۰۶/۲۷
  • paya marketing

نظرات (۸)

  • Fireplace Repair in Caledonia
  • You could certainly see your skills within the work you write.
    The sector hopes for even more passionate writers such as you
    who are not afraid to say how they believe. All the time go after your heart.
    Hey are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world
    but I'm trying to get started and create my own. Do you need any html coding
    knowledge to make your own blog? Any help would be really
    appreciated!
  • هدایای تبلیغاتی
  • Thank you, I have just been searching for information approximately this topic
    for a while and yours is the best I have discovered so far.
    But, what concerning the bottom line? Are you positive about the supply?
    I believe people who wrote this needs true loving because it’s
    a blessing. So let me give back and with heart reach out change your life and if you want to seriously
    get to hear I will share info about how to find good hackers
    for good price Don’t forget.. I am always here for yall.

    Bless yall!
  • 카지노사이트 추천
  • Let me give you a thumbs up man. Can I finally give back amazing values and if you want to
    have a checkout and also share valuable info about how to find good hackers for
    good price yalla lready know follow me my fellow commenters!.
    Great post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
    Very helpful info specifically the last part :) I care for such information much.
    I was looking for this certain info for a very long time.

    Thank you and best of luck.
    Pretty great post. I simply stumbled upon your blog and wished
    to mention that I've truly loved browsing your weblog posts.

    In any case I'll be subscribing for your rss feed and I hope you write
    again soon!
  • ویزیت پزشک در منزل تهران
  • Hi there just wanted to give you a quick heads up. The words in your
    content seem to be running off the screen in Internet explorer.
    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with
    web browser compatibility but I figured I'd post to let you know.

    The layout look great though! Hope you get the problem solved soon.
    Thanks

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی